Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Herk-de-Stad verdeeld zijn.

Vriendelijk personeel correcte bediening

miekecoolen@skynet.be

Nooit meer!!! Mijn man had een rubia gallega besteld kreeg hem niet gesneden door de pezen die erin zaten. Vlees was koud en rauw, wel een ander besteld en gekregen. De dagsoep moesten ze gaan vragen in de keuken welke het was. "Kervelsoep", ok breng maar. Komen ze terug om te zeggen dat de soep op was. Vanmorgen kijk ik mijn rekening na, de soep die we niet gehad hebben was aangerekend plus de rubia gallega ook 28,50 die hij dan uiteindelijk gekregen heeft koste 19,50. De wijn die we besteld hadden heeft 20 minuten geduurd. Ons eten was al halverwege. Vandaag heb ik gebeld met de klachten. De soep zouden ze uiteraard terugbetalen, maar volgens hem was het vlees ok. Wel excuses een paar keer aangeboden, maar in zo'n toestand heb ik daar niks aan! Dus nooit meer!

Super vriendelijke bediening en zeer gezellig interieur. Snelle bediening en keuze genoeg op de kaart, voor ieder wat wils. Een zaak waar de klant nog klant is. Chapeau voor de jonge uitbaters, ik zou zeggen doe zo verder! We komen zeker terug.

Goed gegeten op hun terrasje op een heerlijke zomeravond. Ook de wijn was meer dan behoorlijk. Vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten en de drank waren goed verzorgd. Zeker geen negatieve kritiek zoals bij de vorige eigenaars en we komen met plezier terug.

Bezoeker

Begin april 2015 werd het Wendelenhof overgenomen door een jong, ondernemend koppel. Niets van voorgaande recensies telt nog. Uiterst vriendelijk onthaal door de gastvrouw, gezellige sfeer, vriendelijke en snelle bediening, originele en zeer lekkere, uiterst verfijnde gerechten op de menukaart. Achteraf kwam de (jonge) chef zich persoonlijk voorstellen aan tafel. Klasse! Wij keren zeer snel terug!

Dit is een schande!!
    Hier moet Luc Bellings en Benny Bax dringend passeren.
    1. Te lange wachttijd terwijl er bijna niemand in de zaak zit.
    2. Drank zelf af te halen aan de toog.
    3. Salade niet vers meer , bruine randjes.
    4. Grijs gesneden brood rechtstreeks uit de diepvries en daarna opgewarmd in de microgolfoven.
    5. Wijn 4 euro per glas! Niet te drinken.
    6. Omgevingstemperatuur te koud! Je kon er beter je jas aanhouden.
    7. Menu vol met taalfouten!
    We waren blijkbaar niet de enige die enorm teleurgesteld waren.

JAMMER maar hier is DRINGEND hulp nodig!

Een uit-de-kluiten-gewassen boerendochter bedient je, ze was wel vriendelijk maar ik kan mij inbeelden dat velen daarop afknakken. Geen groenten bij de vis. Geen scheppers en bestelling van drank duurt lang. Ze doen hun best, maar het is allemaal iets te boers om goed te scoren!

Complete afgang. Geen volk in de zaal op een zaterdagavond, personeel/eigenaren zaten zelf de krant te lezen. Eten zéér matig en niet vers. Geen salade bij het eten. Het slechtste wat ik in jaren heb gezien. Ik heb trouwens nog geen enkel positieve reactie gehoord of gelezen.

Wat een gezellig etentje moest worden is uitgedraaid op een fiasco! Mijn man besteld een varkenshaasje met rode portosaus. De saus komt uit een pakje en het varkenshaasje had de structuur van een gestoofde kalkoenrollade. Ik bestel een steak medium met peperroomsaus. Mijn steak was een hard rubberen lapje met een puddingsausje uit een pakje. Met de beste wil van de wereld kreeg ik het echt niet binnen en was ik genoodzaakt om iets anders te bestellen. Ondertussen wordt mijn salade en friet weggenomen en krijg ik uiteindelijk een scampibrochette zonder iets van bijgerecht erbij! Bij het afrekenen wordt ons eerst de steak aangerekend maar na discussie met de erg onvriendelijke uitbaatster wordt de brochette aangerekend (aan volle prijs alhoewel ik enkel de scampi heb gekregen!) maar de saus van de steak konden ze niet weglaten want het bord stond al langer dan 5 minuten op tafel en dus zal de saus wel niet zo slecht geweest zijn! Ik vind dit echt schandalig en ons dan nog bij het buitengaan uitmaken voor stuk pretentie gaat er echt ver over voor ons! Ons zien ze daar nooit meer terug!

Kokkin was uiterst onbeschoft - tegen ons en tegen ander personeel. Steak was ijskoud. Pangasius was koud, Tongrolletjes ook koud. Je krijgt GEEN groenten bij alle visgerechten. Gratin was op. Kroketten plat en lauw. Borden koud. Kwamen niet voor drankbestelling op te nemen. Toilet bij de heren was héél erg smerig. Hoop dat ze zich gauw herpakken (of andere kok) want naar eigen zeggen hebben ze eerder nog problemen gehad met hun zaak. Op naar beterschap, het is hen gegund.

Een zeer goed restaurant en een vriendelijke ontvangst door de huisvrouw. Lekker eten keer na keer en na 10 keer nog altijd even tevreden. We gaan vandaag op valentijn zeker terug. Patricia - stefan en krisja.