Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hengevelde verdeeld zijn.

Magdalena

Kaart prima voor vleeseters, maar weinig keus aan vis/vegetarisch.
    Eten wel smakelijk. Een groot nadeel vinden we dat we geen kraanwater kunnen krijgen, zelfs geen glas water bij een glas wijn. Dit is echt niet klantvriendelijk en niet van deze tijd!

JK.Paulides

Mijn vrouw en ik waren uitgenodigd voor een 40 jarig huwelijk, totaal 22 man. Wij kwamen uit Rijswijk, de rest van de familie uit Twente, we hebben gezellig eerst geborreld en daarna een uitstekend diner, en daarna uitgebreid dessert, zeer goede bediening, perfect.

W broekmaat

Waren er om 18:00uur, kregen de kaart, was een kaart met heel weinig keuze, op internet staat een heel andere menukaart. Scheen dat er een lezersmenu was en daarom kaart aangepast, dit hadden ze niet verteld. Zeker niet voor herhaling vatbaar, jammer.

bennie vlaskamp

Ruim opgezet restaurant met prima bediening en geweldig lekker eten.

Wim Koning

Gezellig restaurant .lekker gegeten .mag wel iets minder uien bij de hoofdmaaltijd

Heel lekker gegeten, wat een mooie zaak! En niet te vergeten heel prettige bediening!! Zeer tevreden!!

Het is heel lekker en vooral aan te raden. Het ijs is perfect voor kinderen en het eten voor iedereen.👍🏻

J. Kleisman

Wij hebben hier vorige week ontzettend lekker gegeten. De service kan in onze ogen niet beter. Vlotte bediening, zeer vriendelijk en klantgericht! We komen hier zeker vaker!

Fam. R.

Erg aardig ontvangen. Leuke bediening. Heerlijk gegeten. Was de moeite waard.

Door de positieve reacties (wel een andere kok) hier wezen eten. Helaas is het eten tegengevallen. Aan de gerechten zat weinig tot geen smaak en werd lauw geserveerd. De spiesen hebben helaas de grote van satéstokjes met een beetje vlees aan. Dus grote eters, verkijk je daar niet op!

Schiphorst

Heerlijk gegeten. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Dank jullie wel voor een gezellige 1 kerstdag. Komen volgend jaar zeker een keer terug.

Kemna Marga

Als we in Hengevelde zijn, dan eten we graag bij de Kolenbrander. Ook op het terras zitten we graag.

De chef heeft ons iedere keer weer verrast met super creatieve laagdrempelige gerechten en ik was helemáal in de wolken toen ik een heerlijk toetje kreeg.., het zelfgemaakte ijs is voortreffelijk! Mjammie!

We komen gauw weer langs!

Ankie & Rudy

Wij hebben een zeer prettige ervaring bij de Koolenbrander gehad, zeker omdat wij toevallig in de buurt waren en opzoek waren naar een goed restaurant met een niet te hoog prijsniveau.

Terugkijkend op het bezoek, spreken wij alleen maar lof over het restaurant. Zodra wij wederom in de buurt zijn van het restaurant, zullen we zeker de Koolenbrander op gaan zoeken om gezellig en goed te gaan eten.

Wij adviseren dan ook iedereen van harte om een keer het restaurant te gaan bezoeken. Weet zeker dat je met een goed gevoel het restaurant verlaat!

Geen goede ervaring. Kip die niet gaar was en vol zat met vet. Dit aangeven aan de bediening. Ze zouden het doorgeven aan de keuken, maar verder werd er niets mee gedaan. Niet voor herhaling vatbaar dus.

wilfried

De bediening heeft ons zien zitten en toen niet bedacht dat wij wellicht wat hadden willen bestellen. Dat de mensen die na ons kwamen wel wat te nuttigen kregen deed ons doen besluiten om weg te gaan. Jammer, misschien houden ze er niet van dat je je honden meeneemt op het terras. Zeer slechte ervaring en beslist niet klantvriendelijk. Wij komen er niet meer.......

Hier vorige week gegeten. In 1 woord super. We hadden niet om de kaart gevraagd en de chef maakte voor ons een heerlijk menu. Ook de service in de bediening was uitstekend, ook heerlijke wijnen erbij gehad. We komen zekers terug. 3 tevreden gasten.

-na 1 uur en 25 minuten wachten werd ons bestelde voorgerecht eindelijk geserveerd

-onze bestelde Rib-eye's bleken niet voorradig, met excuus dat het restaurant net was overgenomen..

-tijdens het afrekenen worden de bedragen zó hard omgeroepen. Zeer irritant om heel de avond aan te horen.

-ons verzoek om het dessert gelijktijdig te serveren (4 pers.) werd niet gedaan. Toen het dessert van 2 personen inmiddels op was, kwam bediening informeren welke soort koffie er ook al weer besteld was. Het nieuwe personeel moet duidelijk nog ingewerkt worden.

-de theezakjes met aardbei smaak waren op, kan gebeuren, dan maar citroenthee, ook op..

Conclusie: na jaren met veel plezier de Kolenbrander bezocht te hebben, komen wij hier niet weer.

Bij aankomst gevraagd of er een vegetarische kaart was. Deze hadden ze niet maar de kok kon wel wat maken aldus de ober. We zijn de gok aan gegaan en dat hebben we geweten. In 1 woord SUPER.
    De bediening was keurig, het eten zowel het vegetarische als de zalm was uitstekend en de prijs was in overeenstemming met de kwaliteit. Wij gaan hier zeker vaker naartoe en hopen dat ze geen vegetarische kaart samenstellen. Laat de kok zich maar lekker uitleven.

Henk en Karin van Oene

Lekker gegeten zoals ook de keren hiervoor. Het is alleen zo jammer dat 'de horeca' in Nederland sommige zaken schijnbaar niet wil begrijpen. Bijna alles is keurig van prijs (je betaald iets meer maar kwaliteit is er naar) alleen voor een fles waterbubbels €4,50 rekenen (!) en dan als uitsmijter voor een klein toefje mayonaise.€1,25 (!).... Jammer

Anita (glutenvrij dieet)

Eerste keer gereserveerd en de tweede keer spontaan beland hier, maar ik heb beide keren geweldig glutenvrij gegeten. Ik kreeg een amuse met glutenvrij brood en bij het voorgerecht (brood met kruidenboter) weer twee nog warme afgebakken broodjes. Bij het hoofdgerecht was een heerlijk sausje.
    Tegenwoordig kun je bij veel restaurants wel glutenvrij eten maar het zijn de extra`s die het speciaal maken (brood, saus) en dat kunnen ze hier super. Ook de rest van de groep heeft heerlijk gegeten.

Wederom lekker gegeten en zoals gewoonlijk was er op de bediening niets aan te merken.

24. Pizzeria Hengevelde

Super tevreden over deze pizzeria. Lekker eten tegen een normale prijs, vriendelijk personeel.

Henk

Wij zijn regelmatig te gast bij restaurant Hof van Twente. In de serre of op het terras is het gezellig zitten. De bediening is erg gastvrij en het eten is heerlijk (alles vers en relatief snel bereid) voor normale prijzen.
    Daarnaast is de service zeker een pluimpje waard. Regelmatig komen wij wat later in de avond, maar ook dan is het mogelijk om nog wat te eten of drinken.

Een aanrader!

Zaterdagavond met vrienden hier gegeten. Het ontvangst was vriendelijk, we konden kiezen uit twee tafels waar we wilden zitten. De gerechten die we bestelden waren super. We hebben hier zeer genoten, een echt avondje uit. Ook de bediening was zeer attent en vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug. Al met al een echte aanrader.

Afgelopen zondag wezen eten voor de 3de keer, en ook deze keer was het top.

Een erg gezellig restaurant, het is er altijd druk en het eten is erg goed van smaak. De prijs/ kwaliteit verhouding vind ik netjes. Het is echt een aanrader, en ik kom er zeker nog eens terug.

Gisteravond hier gegeten. Het ontvangst was heel vriendelijk.

Het eten was heerlijk, grote hoeveelheden. De bediening was prettig.

We komen hier beslist nog een keer. Een echte aanrader.

Ron

Lekker gegeten. Prima porties (ruim zelfs). Attente bediening.