Deal Genieten van de speciale menukaart, nu met maar liefst 25% korting!

Klaar voor een speciaal etentje bij Restaurant Balkan? Met deze deal krijg je maar liefst 25% korting op het eten van de speciale menukaart (met uitzondering van dranken).

Al bijna 30 jaar is Restaurant Balkan een begrip in Hengelo. Hier kun je gezellig dineren in een sfeervol restaurant. Je hebt de keuze uit verschillende soorten vlees, vis en vegetarische gerechten uit de traditionele Balkan en mediterrane keuken. Geniet van het fraaie interieur en de smaakvolle gerechten. Bij Restaurant Balkan is het gezellig tafelen.

-25%

1422002860 63
1489190119 76
1520199624 64
1551209128 52

1. Soep smaakt raar. Rauwkost staat half uur eerder dan vlees op bord. Vlees is droog als je dit aangeeft krijg je geen nieuwe wel te horen u vind het te droog als je na binnen kant en kleur wijst en duidelijk ziet dat t uitgedroogd is heb je keus ze neemt t weer mee of je eet die droge zooi op. Champignons saus was net tuinkruiden ragout met wat slape champignons er door heen.
    Ijs zat veel ijsklonten in.
    Iedereen kwam wel met veiling of deal binnen lopen was ook bijna niemand ik snap nu wel waarom.

2. Vandaag hier wezen eten. We waren hier terecht gekomen door een actie. Eerste indruk was dat dit restaurant nogal achterhaald was. Erg donker, vies, en oud meubilair.
    Bediening bestond uit 2 jonge meiden die hun best deden maar onkundig over kwamen.
    Het eerste drankje een ijsthee. Werd geserveerd in een normaal glas met een stapertje erin met het bekende ijsthee merk. Na het eerste slok bleek dit niet die ijsthee te zijn. De eerste gang, het tomatensoepje stond binnen 3 minuten al op tafel. Maar dit leek wel uit een pakje te komen.
    Nadat we naar buiten zijn verhuist om maar weg te komen uit het restaurant zelf kwam ook heel vlug het hoofdgerecht. We hadden allebei een ander soort mixed grill waarvan het verschil bleek te zijn dat ik er een klein stukje kip met spek erbij had. De kwaliteit van het vlees was toch wel dermate slecht. Erg smakeloos. De groente leek uit een potje te komen en de rauwkorst hebben we ons maar niet aan gewaagd. Desert was fruit uit blik met een berg slagroom waar ze voor de show maar een plakje kiwi op hebben gelegd. Kortom ik raad dit restaurant niet aan, en wij zullen hier ook zeker niet meer terug komen.

3. Lekker gegeten hier. Vlees schotel was heerlijk!

4. Voorgerecht was lauw.
    Hoofdgerecht taai vlees.
    Nagerecht 1 bolletje ijs een schepje warme kersen en een hele bult slagroom.

Personeel is niet al te best en de wc verschrikkelijk ranzig! Wij komen hier nooit weer!

5. Wij hebben hier onlangs met een AH-bon gegeten. Het eten was lekker en de sfeer was (als vanouds) weer reuze gezellig. Ondanks dat het druk was (ongeveer 40 a 50 gasten) werden we vriendelijk en vlot geholpen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Onze ervaring was ook niet goed we moesten heel lang wachten voor ze kwamen aan de tafel voor wat drinken en de kaart.
    Toen we eenmaal besteld hadden moesten we nog bijna 2 uur wachten voor we ons eten hadden.
    In die tussentijd keken ze je ook niet aan als je nog wat drinken wou bestellen.
    Het eten was ook niet echt warm en niet echt mals.
    Je kreeg ook geen flesjes drinken maar uit een pak van de Lidl icetea er stond wel op het glas lipton-icetea.
    De wijn smaakte meer naar water.
    Het ijs wat we kregen zaten allemaal ijskristallen in echt niet lekker.
    En bij de wc hing een rioollucht.
    Al met al een zware tegenvaller, we gaan er nooit weer heen.

7. Onze ervaring was helaas niet goed. We hadden met 11 mensen gereserveerd. Nadat we binnen waren en wij onze tafel gewezen kregen moesten we eerst 20 minuten wachten op ons drinken. Vervolgens na ruim een half uur eten kunnen bestellen. 20 minuten daarna kregen we de soep, vervolgens kregen we een half uur daarna te horen dat er geen voldoende spareribs waren dus voor nood maar wat anders besteld. De salade voor bij het hoofdgerecht heeft zeker een uur op tafel gestaan warm te worden voordat het hoofdgerecht kwam. Wij waren om half 8 binnen en kregen om iets voor half 10 ons eten. Dit smaakte trouwens goed, tenminste de mixed grill, de spare ribs waren kurkdroog en hard. Het toetje hebben we geen gebruik meer van kunnen maken, omdat we om 10 uur zouden gaan bowlen.
    We hadden een voucher van hun eigen site voor een drie gangen menu, maar hebben maar 2 gangen kunnen gebruiken en moesten wel de volle pond betalen. Personeel was zeer onvriendelijk en er werd ons gezegd wat we dan verwachten als het druk is. Er zaten circa 35 gasten waarvan er meerderen zeer ontevreden waren.
    Voor ons nooit meer. een gemiste kans

8. Gewoon lekker eten, niet super bijzonder, maar dat kan ook niet voor die prijs. Uitstekende service in een mooi aangekleed restaurant.

9. Bart en Danielle

Heerlijke avond gehad in een verborgen pareltje in Hengelo. Aan de buitenkant zie je niet hoe gezellig en knus de binnenkant is. Het eten is heerlijk. Superaardig personeel die gastvrij zijn. Als je later uit eten gaat heb je ook nog de kans om te dansen op muziek. Kortom een aanrader!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  10. Hier gegeten met de Albert Heijn restaurantactie, supervriendelijke eigenaar en serveerster! Flexibel omgegaan met de actie, we mochten zelf uitkiezen van de kaart, konden zelfs 2 gangen in plaats van 3 doen.
    Heerlijk gegeten, wij hadden de balkan schotel, een echte aanrader!

11. Wij wilden vandaag (5-7-206) bij dit Balkan restaurant gaan eten want wij hadden nog een Grouponbon.
    Toen wij belden of wij konden komen eten werd gevraagd of wij een Groupon of kortingsbon hadden. Toen wij hierop ja zeiden was alles vol.
    Wij hebben de buurman op laten bellen met dezelfde vraag, maar dan zonder een bon te hebben en toen was er ineens nog wel plaats. Op het moment dat wij er even langs liepen was er nog plek zat.
    Vroeger hebben wij hier vaak gegeten, maar nu zullen wij hier geen voet meer over de drempel zetten. Wij hebben dit uiteraard ook gemeld bij Groupon.

12. Zelden zo slecht gegeten, niets was vers gemaakt. Een voorgerecht, tonijn met groente, kwam zo uit een blik. Uiensoep idem dito.

13. Vanavond voor het eerst hier geweest. Eten was hartstikke goed. Speciaal voor ons een heerlijke stroganoffsaus gemaakt. Persoonlijke service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Omdat het erg rustig was had ik zo mijn bedenkingen maar dat was nergens voor nodig. 100% meegevallen en gewoon een aanrader voor iedereen die van de mediteraanse keuken houdt en voor een leuke prijs uit eten wil.

14. M.Harmsen

Heel gemoedelijke sfeer, wij komen hier al jaren over de vloer. Ontzettend lieve mensen, en als je erg graag vlees lust, ben je hier aan het juiste adres.

15. gj scholten

Zeer aangename sfeer met heerlijke dagschotels, zo kun je nog eens een heerlijke maaltijd, scampies of een vleesschotel, nuttigen voor iets meer dan €10,00 per persoon.

16. Monique

Heerlijk eten en niet duur. Verzorgd door bijzonder lieve mensen. Sinds enige tijd ons favoriete restaurant. Vanavond daghap garnalen gegeten, super! Altijd stokbrood en kruidenboter vooraf. Vandaag een likeurtje van het huis toe.
    Absoluut een aanrader.

17. Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. Veel te lang moeten wachten op het eten. Personeel wat totaal niet gastvriendelijk was. Komen er nooit weer.

18. Rick van Dijk

19. G.H. Satink

Dit Balkan restaurant is ons favoriete restaurant. Naast heerlijk mals, gekruid vlees genieten wij van de heerlijke koolsalade! Sinds ik heb aangegeven dat ik dat zo lekker vind, krijg ik altijd extra koolsalade aan mijn menu toegevoegd.

De service vind ik heel goed omdat je er altijd als voorafje stokbrood met kruidenboter geserveerd krijgt. Bovendien biedt men ons altijd nog een drankje van het huis aan.

Al met al een restaurant waar wij graag heen gaan. Uiteraard voor het eten, maar de vriendelijkheid van de eigenaren doet toch ook wel veel!

20. Bielemenneke

Vandaag een poging gedaan om Balkan restaurant in Hengelo te bezoeken. Volgens hun site geopend vanaf 12.00 uur, echter om 14.30 uur nog steeds gesloten. Word ik knap chagrijnig van, als websites verkeerde info geven.

21. Gisteren voor het eerst geweest en heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker een bezoekje waard!

22. karine

23. Joop en Anneke ter Haar

Komen al jaren bij hun. Eerst in de Marktsraat en nu in hun nieuwe zaak na de brand in de Drienerstraat gelegen. Dit vervallen pand en verlopen zaak hebben ze zelfstandig vaak met de blote handen van onderaan helemaal weer opgebouwd en wat ze er van gemaakt hebben krijgen ze alleen al daarvoor een 10.
    Wat het eten betrefd is de kaart nog meer uitgebreider en als vanouds voortreffelijk smaakvol en niet duur.
    Ook de gastheer Dule met zijn keukenprinses Blacenca zijn hetzelfde gbleven ,attent en vriendellijk.
    Dus de moeite waard om het eens te proberen.

Joop en Anneke

24. Erg slehte service, eten smaakt naar niks, mensen die daar werken arrogant. Ben 1 keer geweest en nooit meer maja is mijn mening.

25. Gerrit en Erna Ezinga

Een echte aanrader, heerlijk eten(aanrader..Gurman Sabac) ,zeer vriendelijke bediening,een dikke 10 verdiend.

26. magda van spall

We zijn hier uit eten geweest, erg vriendelijke mensen, goed genoeg eten. Warme uitstraling in het restaurant, kom zeker terug om onze huwelijksdag te vieren.

27. Michael Folkerts

28. Hallo Twentenaren,

Ik ben verliefd, verliefd op de balkan, de mensen, gastvrijheid, én vooral het voedsel.
    Blachenka en Dule Zivkovic zijn zonder twijfel de meest gastvrije en hartelijke restauranthouders die ik ken.
    Daarbij kun je in een ontspannen sfeer, een flink portie eten inclusief wat al niet! Zelfs voor personen met een dergelijk dieet staat Blachenka in de keuken, daar draait zij haar hand niet voor om.
    Maar belangrijker is, voor mij is het altijd een feestje, en nog betaalbaar ook!

29. Na de brand opnieuw begonnen in de Drienerstraat. Als vanouds lekker eten, grote porties en goed geprijsd. We komen zeker terug.

30. We hebben er vandaag met z'n vieren heerlijk gegeten. Grote porties. Je hoeft beslist geen honger meer te hebben na afloop. Vriendelijke mensen.

31. We hebben 19 juni 2011 heerlijk gegeten in restaurant Balkan, bediening was perfect, duurt niet al te lang.

Heel gezellige sfeer. Blijven zeker weer komen!

32. t.p. schoevers

Ik heb er op 15 juni 2011 samen met 2 personen nog gegeten.

Voortreffelijk en niet te duur. Buitenterras. Rustige omgeving.

Warm aanbevolen.