Hier zie je hoe de meningen over de Markanti verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Anoniem

Als gebruikelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding in een prettige ambiance.
    Komen er graag, zal ook wel zo blijven.

2. Heerlijk zoals altijd, pizza, salade, en een heerlijke pino grigio!

3. Anoniem

Als vanouds.
    Goed eten in een gezellige ambiance.
    Vriendelijk personeel, goede service

4. Het was erg gezellig en lekker. Wel wat warm binnen.

5. Zoals altijd prima gegeten in sfeervol Markanti.
    Vriendelijke bediening die ook zeer oplettend is of er nog voldoende is.

6. Merlijn

We moesten erg lang wachten tussen het voor-en hoofdgerecht, uiteindelijk bijna een uur en het restaurant zat niet eens vol. Ook voor drinken kwamen ze niet langs tussendoor. Voor het voorgerecht hadden we allebei garnalencocktail, de kok was uitgeschoten met de dille waardoor deze erg overheerste. De portie was wel erg groot, iets minder dille, dan is het een super gerecht. Voor het hoofd hadden we een pizza paesana en tortellini panne. De pizza had een groot gat in de bodem en het vet droop er van af, daardoor helaas geen knapperige boden. De hoeveelheid topping was wel genereus! De pasta was best lekker, grote portie en goed gevulde tortellini. Helaas was de kok wederom uitgeschoten, ditmaal met de zwarte peper. Al met al ok gegeten maar zal niet snel teruggaan.

5,1
  7. Nicole Poelman

Heerlijk gegeten! De bediening was ook vriendelijk en snel, top!

8. Ireneeffting

We hebben heerlijk gegeten. Het was er heel gezellig en de bediening was top!

9. Sophia van Duivenboden

Heerlijk eten, goede service en fijne ambiance

10. Het eten en het drinken was erg goed.
    De bediening was top.

11. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten in een fantastische sfeer. (gezellig druk)
    We komen al jaren bij Markanti. De pizzabakker heeft ons nog NOOIT teleur-gesteld.
    Wij komen hier zeker weer. HEERLIJK.

12. We hebben met 4 personen bij Markanti gegeten. Bij binnenkomst was er geen hartelijke ontvangst. Je moest je zelf melden bij de bar. Na het broodplankje met tapenade wat overigens prima was, hadden 3 van ons de zalm en 1 de salade mat zalm en gamba,s. De zalm was zeer droog en de groenten op het bord waren niet gaar en het was ook zeer beperkt. Wanneer je geen friet en/ of salade bij besteld dan is dit hoofdgerecht minimaal.
    De salade bestond in verhouding met de zalm en gamba,s uit veel rauwkost. Jammer, we hadden er na het lezen van de reviews meer van verwacht.

13. Markanti is een geweldig restaurant waar wij en onze kinderen graag komen. De sfeer is er goed, de inrichting erg mooi en het eten perfect! Kortom een echte aanrader voor iedereen die goed, betaalbaar en in een mooi restaurant wil eten. 😀

14. Supere lekkere pizza's voor een mooie prijs. Ook een leuk restaurant om te zitten, leuk interieur! De bediening was top, super aardige dames. We komen graag en zeker terug!

15. Gezellige avond met goed eten.
    We hadden alleen steeds koude luchtstromen aan onze benen omdat we op een ongunstige plek zaten t.o.v. de deur die steeds openging.
    We zijn nog verplaatst maar het mocht niet baten helaas.
    Verder oké.

16. Geweldige avond gehad. Eten is super en de sfeer is fantastisch!

17. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was TOP!!

18. Ontzettend lekker gegeten. We hadden van te voren gereserveerd en kregen een leuke tafel. Het was druk, dit maakte dat het wat langer duurde voordat we ons voorgerecht en hoofdgerecht kregen. Goede bediening wat betreft alertheid op drankjes en of alles naar wens is. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. We hebben hier heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, een echte aanrader.

20. Er was ruzie in de keuken. Ze gingen elkaar te lijf.. Dit maakte de sfeer in het restaurant wat grimmig

21. Helaas, met 1ste kerstdag niet open.
    Maar kregen netjes een telefoontje.
    Verder goede zaak.

22. Lekker gegeten, vlotte bediening.

23. Ellen Stegeman

Het eten is ontzettend lekker en het is een mooi restaurant. Echter duurde het ontzettend lang voordat wij ons eten kregen, want bij ons voor irritatie zorgde. Daarnaast leek het net alsof we in een speeltuin zaten. Het stikte daar van de schreeuwende kinderen die in het rond renden en met Lego zaten te gooien. Dit ligt in eerste instantie natuurlijk bij de ouders, maar ook het personeel had deze kinderen/ouders hierop aan kunnen spreken.

24. Jan Asveld

25. Smakelijk gegeten! Dikke 8
    Lekkere huiswijn(rood) heel gangbaar voor iedereen.
    Broodplankje vooraf mag aangepast worden aan het aantal personen, wij waren met 2 en vonden het teveel (want het is vooraf) wel erg lekkere smeersels.

Natafelen met desert/ koffie doen wij een volgende keer in de lekkere stoelen bij de haard want hoe eigentijds en uitnodigend de sfeer ook is, zitcomfort is er niet aan tafel.

Al met al een dikke voldoende en tot ziens.

26. E van vuren

Behalve brood en soep waren er geen vegetarische voorgerechten. Service was nogal dwingend van toon en gaf gerecht aan verkeerde persoon waardoor 1 persoon lang moest wachten op het gerecht en de ander daardoor al gegeten had.

3,3
  27. Niks mis mee. Alleen bij de deur zitten is echt koud, en je waaide weg. Houdt hier rekening mee met reserveren ;)

28. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer.
    Hartelijke en attente bediening.
    Komen we zeker weer.

29. We waren met z'n 6en. Hebben lekker gegeten en de bediening was top!

30. marian Bakker

Reservering was keurig verwerkt. Mooie tafels gereserveerd. Heerlijk gegeten!

31. fatma capartas

Was gezellig vooral friet was heel lekker.

32. Jeroen Scholten

Gisterenavond 26 oktober heerlijk gegeten bij Markanti in Hengelo. Goede bediening, fijne sfeer, heerlijk gegeten (pasta aglio olio en tonijnsalade) en een super grand dessert. Echte aanrader.

33. Heerlijk gegeten en de bediening is top!

34. Jan Everlo

Wij hebben heerlijk gegeten met onze dochter en kleinkinderen. Het was gezellig en de bediening was prima. Voor herhaling vatbaar 😃.

35. Heerlijk gegeten!
    Voor een goede prijs!
    Wij komen zeker terug!

36. Teleurstellende ervaring, hadden voor 4 personen gereserveerd. Gevraagd of vrienden er al waren, dit werd ontkent, ze bleken ergens anders geplaatst te zijn, elkaar toch gevonden.
    Eten was ronduit slecht, uiensoep was waterig en smakeloos, penne oilio was verschrikkelijk zout.
    Bediening hoort het ongeïnteresseerd aan.
    Eigenaar zegt ach we maken zoveel gerechten dan gaat er wel eens wat mis, met een blik, wat zeur je.
    Al met al geen aanrader.

3,6
  37. Zondagavond 29 september heerlijk gegeten bij Markanti. Het eten was heerlijk! Het enige jammerlijke was dat wij (na een hele vriendelijke start) na het dessert het idee kregen dat ze ons “eruit” wilde hebben. Er werd ons geen nieuw drankje aangeboden en ze kwamen ook niet aan tafel met de vraag of we überhaupt nog wat wilden. Dat was jammer! Verder een prima avond gehad!

38. Erg lekker gegeten. Sfeervol restaurant, ook boven is er veel aandacht voor detail!
    Punt van aandacht: boven werd er niet vaak gevraagd of we nog iets te drinken wilden. Hebben er zelf ook moeten vragen. Vonden wij geen probleem, maar snap dat anderen het wel hinderlijk vinden.
    Komen hier zeker terug!!

39. Vandaag gegeten op het terras om 17.45 gevraagd of er plek was na 20 min na 4x wuifen naar de serveerster die ons op het midden van het terras niet wou zien toch oogcontact kunnen krijgen en een drankje kunne bestellen en eten. Na 20 min een broodplankje gekregen en na diverse keren vragen waar onze pizza bleven hebben we om 19.20 aangegeven als we niet snel de pizza s zouden ontvangen zouden we vertrekken na 10 min eindelijk de pizza s helaas half opgegeten omdat het niet lekker was erg nat. Bij het afrekenen ook aangegeven dat dit niet normaal was wat betreft het wachten helaas waren we niet de enigste die moesten wachten. Eens maar nooit weer en een tim voor de serveerster die buiten werkte zoek een andere baan als je geen mensen wil bedienen.

40. Heerlijk eten, leuke sfeer, gewoon goed!

41. Leuke sfeer, goed eten en vriendelijke bediening.

42. Lekker eten voor een goede prijs.

43. Erg lekker gegeten met vriendelijke bediening. Sinds het restaurant is verhuisd is het een mooie moderne italiaan. Een prima aanrader voor een makkelijke maar wel lekkere hap.

44. Goed eten, nette bediening.

45. Mirella

Ons zie je hier niet weer. Vooraf gereserveerd ivm knieklachten gevraagd om een lage tafel beneden (we weten dat het pand verdiepingen heeft en deels hoge tafels). We waren op tijd. Serveerster controleerde reservering en ging ons voor naar een lage tafel beneden… maar alles zat vol. Serveerster snapte het ook niet *we stonden kennelijk gereserveerd voor een tafel die al bezet was het) en liep terug naar de bar. Eigenaar riep uit de verte dat we maar naar boven moesten. Idioot als we zijn deden we het ook nog. Bovenverdieping was he-le-maal leeg. We waren daar de enige gasten. Een reservering met voorkeur, daar trekken zij zich dus niks van aan. Boven was het erg warm en na 5 minuten hadden we nog geen personeel gezien. Wij wilden een gezellig avondje uit maar waren inmiddels zo geïrriteerd door de gang van zaken (nog geen sorry of zo ook) dat we besloten te vertrekken. Ook wij moeten hard werken voor ons geld. Bij een avondje uit voelen wij ons graag gast. Hier voelden wij ons vooral totaal niet belangrijk… maling aan de klant en nog arrogant ook. Wij komen niet meer terug.

46. wijnand Nijmeijer

Het eten was er voortreffelijk.
    Gezellige locatie met fijn personeel.

47. Eten was lekker, alleen het zijn hele grote porties!

48. Heerlijk gegeten.
    Ossenhaas wad perfect.
    Groente was heerlijk.
    Wel jammer dat de patat er niet bij zat, vond ik wel een gemis.

49. Ted

Prima eten, leuke en flexibele service. Echter pech qua temperatuur erg warm. Jammer geen airco. Verder prima adres om een anti pasta of pizza te nuttigen. Aanrader.

50. Gerrie van Essen

Wij waren met 11 personen en hebben heerlijk gegeten bij Markanti, we komen zeker nog wel vaker.

51. Het eten is er lekker en de bediening goed.

52. Gezellig restaurant met een leuke sfeer. Daarnaast ook vriendelijk personeel en snelle service. Voor lekker en goed Italiaans eten is dit een uitstekende keuze.

53. Jeannine van der Pluijm

Het eten was goed bereid en de inrichting is heel mooi. De barstoel hoge zitplaatsen zijn alleen een beetje hoog voor mensen met korte benen. 😅

54. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Prijs/Kwaliteitsverhouding is prima. Goede en zeer vriendelijke bediening. Wel reserveren!

55. M. Jansen

Mooi restaurant met prettige sfeer. Vriendelijke bediening, maar liet soms wel wat lang op zich wachten. Het was een dinsdagavond en niet heel druk. De voorgerechten (broodplank en antipasti) waren best groot. Misschien dat we aan 1 voorgerecht voldoende hadden gehad. Hoewel mijn vriend de smaak van de pasta carbonara wat vond tegenvallen hebben we genoten van het eten.

56. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

57. Italiaans Restaurant Markanti is een echte aanrader. Mooi ingericht restaurant, lekker eten en goede bediening.

58. Henriette Hek-Rotman

Kom best wel vaak bij Markanti. Je kunt er heerlijk eten en erg prettig zitten. Sfeer is altijd goed. En de prijs voor het eten wat je krijgt is prima. Echt een aanrader om naar Markanti te gaan.

59. Goed Italiaans eten, fijne sfeer en goede bediening! Aanrader!

60. Teleurgesteld

Jammer vandaag, eerder altijd goed en lekker gegeten. Maar helaas pizza was lauw toen we deze kregen. Bediening is wel eens leuker en aardiger geweest. Lang wachten op biertje. Waarschijnlijk te druk voor het personeel wat er loopt.

2,8
  61. Zeer mooi en sfeervol restaurant, eten was erg lekker en de bediening was prima, geen op- of aanmerkingen!

62. G. van de Maat

Afgelopen zaterdag een verbijsterende ervaring opgedaan bij dit restaurant. Ondanks dat we vijf (!) dagen van te voren hadden gereserveerd en we daar ook een bevestiging van hadden ontvangen bleek volgens een medewerker onze reservering niet geregistreerd in hun agenda. In plaats van ons een drankje aan te bieden en het probleem op te lossen werden we nogal onvriendelijk de deur gewezen. Schandalige vertoning!

63. Het eten was prima, alleen de bediening liet wel te wensen over.
    O.a. op het feit dat het dessert uitgeserveerd werd, terwijl alles van het hoofdgerecht nog op tafel stond. Gevolg. IJsdessert deels gesmolten. Erg jammer.

64. Martijn Maathuis

Mooi restaurant, prima personeel. Lekker gegeten, voor een nette prijs.

65. Leuke hippe inrichting. Tafels staan iets te dicht op elkaar en de ruimte is achter wat galmend.
    Prima bediening.
    Pizza s zijn matig. Bodem was zo hard dat er bijna niet doorheen te komen was met een mes.
    Prijs is oke.
    Toch wel een aanwinst voor het magere aanbod in Hengelo.

66. Fam Vreuls

Weer gezellig gegeten, dit keer met een groep van 9 personen. Leuke hoge tafel, heerlijke pizza's en maaltijdsalades!
    Vlotte bediening. Sfeervol ingericht.
    Komen zeker terug.

67. Met kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten bij Markant, boven op een mooie plek waar de kleinkinderen ook bewegingsvrijheid hadden.
    Vriendelijke, correcte bediening.

68. De 3 verschillende pasta in 1 gerecht smaakten allemaal hetzelfde. De tortelin was niet gaar en hard. Daarnaast wordt er in verhouding veel geld gevraagdvoor dit matige gerecht. Bediening is wel erg vriendelijk.

4,3
  69. Goede sfeer, mooie inrichting.
    Vlotte en nette bediening.
    Mooie menukaart.
    Aanrader 👍

70. Al meerdere keren bij Markanti geweest. De verschillende pizza’s en pasta’s smaken altijd goed.

71. Tukkers on tour

We hebben hier met 45 personen gegeten. Alles perfect onder controle. Iedereen tegelijkertijd een bord lekker eten op tafel.
    Klasse 👌👍

72. Rita de Goei

Super lekker gegeten! Twee hadden een pizza en ik lasagne👌oh e. Als je er bent neem dan ook een bakje patat, want die zijn heerlijk gekruid!

73. 5 leuke jongens van tafel 4

Prima sfeer en erg lekker gegeten. De dames van de bediening waren vriendelijk en maakten tijd om een praatje te maken. De aanraders die ze gaven waren erg smakelijk en daadwerkelijk aanraders. Qua prijs viel het reuze mee en we komen hier zeker nog een keer terug.

74. We hadden een vvv dinerbon gekregen en kwamen bij toeval op dit restaurant. Heerlijk gegeten in een super gezellig en druk restaurant. Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.

75. Prima gegeten met grote groep op 2e kerstdag.
    Erg gezellig. Wel wat lawaaiig, maar dat kan gebeuren.
    Vriendelijk en zeer vlot en adequaat personeel.
    Aanrader!

76. Carola Scholten

Sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten!

77. Het eten was zoals altijd goed. Niets op aan te merken. Lekker eten voor een betaalbare prijs.

Mooi restaurant en erg sfeervol!

Wat ik echt minpunt vond is dat we het gevoel kregen alsof we werden weg gekeken.
    Het was een zaterdagavond nog geen 23.00 Toen we weg gingen. Het Personeel keek elke 5 min om de hoek of we het al op hadden en bij het afrekenen hadden ze de al jas aan.

78. Supertoffe avond gehad. Prettige bediening. Heerlijke pizza! Lekker dik belegd en goed gaar. Dat alles in een mooi aangeklede locatie. Kom zeker snel weer!

79. Prettige, attente bediening, heerlijk eten en drinken en een goede prijs. Heel gezellig, echt een avondje uit!

80. Gezellige groep

Gezellig en sfeervol restaurant! Geschikt voor alle leeftijden en samenstellingen. Soms duurde t wat lang voordat de bediening langs kwam maar hebben gezellig en lekker gegeten met een groep van 18.

81. E. de Beer

Heerlijk eten en een fijne sfeer. Omdat het te warm was bij de steenoven, mochten we een andere tafel gebruiken, heel aardig.

82. Rob Schoonhoven

Gewoon netjes en perfecte service.
    Top.

83. Lekker gegeten maar erg lang moeten wachten op bediening en eten.
    Ook de plek waar wij zaten was erg onrustig. Iedereen die naar het toilet moest liep steeds vlak langs ons heen.

84. Annemiek Overbeek

Erg lekker gegeten, sfeer bediening alles was goed. De ossenhaas was heerlijk mals en een goede combinatie met de gorgonzolasaus. Al met al een geslaagde avond.

85. Aardig personeel, beetje gek dat de deur nog op slot zat....20 minuuten na openingstijd.

86. Tommy Vader

87. Eten was prima, bediening ook!
    We kregen de verkeerde bestelling, werd gauw opgelost dat wel…
    wel vier mensen kwamen excuses aanbieden, zelfs bij afrekenen…
    Dan had er toch best een gratis drankje van af gekund… lijkt me… als jullie t oprecht vervelend vonden!
    Verder was t prima!
    Wat ik wel opvallend vind is dat er vanuit gegaan wordt dat je een brood plankje neemt. “ Zal ik jullie alvast het broodplankje brengen” (het wordt voorgesteld alsof t bij de service of bediening inzit…)…

88. Leuke zaak, mooie inrichting. Heerlijk gegeten!!

89. Super mooi restaurant geworden maar het eten is bagger. Mijn tonijnpizza smaakte verschrikkelijk. Ranzige bodem en droge tonijn.
    Vervolgens loopt er bediening rond maar wordt je niet gevraagd of je nog wat te drinken wilt.
    De klapper was wel het pepermuntje van 22-082017!?
    Netje aangegeven dat het ver over datum was. Zag ik nadat ik hem al in de mond had. Was geen probleem...kon volgens fabrikant ruim over datum zijn!????
    Gemeld dat de pizza niet lekker was...maar daar werd verder niets mee gedaan.
    Nooit meer Markanti dus voor ons.

2,4
  90. Gezellige avond met alle collega's gehad in het centrum van Hengelo. Een gezellig interieur in combinatie met lekker eten en drinken. Hoewel we met 13 mensen waren kregen we allen het eten op hetzelfde moment waardoor we allemaal tegelijk konden genieten. Complimenten voor het team!

91. Gezellige locatie. Wij zaten aan het raam bij de tuin. Dit was achteraf een zeer vervelende plek, omdat er constant mensen naar buiten liepen om te gaan roken en dus ook weer naar binnen moesten. Wij zaten dus veel op de tocht en rooklucht. Balen. Heb het doorgegeven bij het betalen. Advies… afsluiten die tuindeuren.

92. Marleen Ottenhof

Erg lekker eten! Leuke sfeer!

93. Familie Alink

Wat een gezelligheid en heerlijk eten!

94. Ina Anchelon

Weer uitstekend gegeten.

95. Roby Morsink

Ik vind sfeer normaal gesproken zeker een 8. Dit keer zaten we aan de tafels bij de deur die vond ik iets minder sfeervol.
    Verder top, lekker gegeten.

96. A. Kranenburg

Lekkere pizza gegeten!! Helemaal goed!

97. We hadden ruim van te voren al online een reservering gedaan. Helaas op de avond van ons etentje bleek onze reservering helemaal niet te bestaan. Uiteindelijk is toch nog aardig snel een tafeltje voor ons geregeld en schoongemaakt en hebben wij heerlijk kunnen eten.

98. Marleen Pierweijer

Prima restaurant, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

99. Pizza Margharita zeer tegengevallen. Bodem was te hard, weinig kaas, en de kaas die erop zat was droog. Jammer.

3,9

Vorige pagina