Voor de deur, Parkeerplaats achter HEMA.

trein ,bus 5 min lopen

Wij heten u van harte welkom in ons uniek restaurant, dat doen wij met een glaasje Ouzo. In een gezellig kader kunnen wij u een ruim assortiment aanbieden van onze specialiteiten. Bij ons tafelt u in een ontspannen sfeer. Dagverse marktproducten, creativiteit en oog voor detail zijn de stokpaardjes van chef Joseph die al 25 jaar ervaring met de Griekse en Franse keuken heeft! Dit moet u beslist ontdekken! In ons restaurant maakt u kennis met de authentieke smaak van de Griekse keuken. Een avond DELPHI, is een avond Griekenland.

• All-inclusive

1300200547 92
1423200108 74
1546199670 88
1569262087 90

1. Geweldig goed en altijd gezellig en goede en vriendelijke bediening.

2. Het was heerlijk. Betaalbaar. Snelle aardige bediening. Komen zeker terug

3. Stefanou

4. René 21 punten

Fantastisch gegeten heerlijke verse producten en prima op smaak.
    Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

5. Marijke van der Zwaan

Met 8 vriendinnen er geweest. Ze waren allemaal razend enthousiast. Allemaal zeiden ze voor herhaling vatbaar.

6. Deb

7. Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangst. Alles lekker vers. Is een aanrader.

8. christien geerdink

Wederom een dikke 10. Qua bediening (altijd aardige/vrolijke bediening), erg lekkere gerechten en qua prijs ook prima. We komen zeker weer!

9. Weekendje weg in Hengelo. Komen zelf uit Alkmaar. Terecht gekomen bij Delphi. Heel vriendelijk ontvangen. Die avond drie vlotte jonge dames in de bediening. Het ziet er gezellig uit. Wij vonden de kwaliteit van het eten zeer verrassend. De ossenhaas was ook boterzacht. Het totaal echt heeel goed van smaak. Echt zeer verrast. Top!

10. M.Harmsen

Leuk restaurant, prima eten en drinken en aardig personeel.

11. Super restaurant! Service is zoals altijd vriendelijk. Mijn kinderen, mijn man en ik komen bijna ieder weekend bij Delphi eten. We zijn erg tevreden met de kwaliteit van het eten.

12. riek

13. Via de Shell met eet voucher wezen eten bij Delphi. Er was een gezellige sfeer met Griekse muziek. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en was er goeie service van de dames die rondliepen om te vragen of alles oké was en of je nog wat wilde drinken, dus we zijn niks te kort gekomen. Jammer dat het zo ver weg is voor ons, anders zouden we er wel meer gaan eten. Dus het is best een aanrader voor anderen die van Grieks houden.

14. Mensa 163 punten

Heel vaak eten we in een Grieks restaurant, door heel Nederland. Voor vleesliefhebbers is een Griek nu eenmaal een Walhalla.
    Dit keer bij Delphi in Hengelo. Gisteren een plaatsje bij het raam gereserveerd en zowaar, dat ging goed.
    Gelukkig vooraf een ouzo van het huis
    Ik vind dit een "must" bij een Griek. Verder zachte Griekse muziek en een traditioneel Griekse inrichting. Dat stellen wij altijd erg op prijs, want je wilt je toch een beetje "in Griekenland" voelen.
    De inrichting is ruim: waar je ook zit, je hebt genoeg privacy.
    Het vlees was bijzonder goed bereid, lekker mals, en het hoofdgerecht werd keurig verzorgd opgediend. De borden waren verwarmd, wat helaas in andere restaurants niet vaak gebeurt. De saladebar was rijkelijk voorzien.
    Ook het nagerecht smaakte heerlijk en werd keurig verzorgd opgediend: het oog wil ook wat.
    Dus, niets dan lof voor dit restaurant, en absoluut een aanrader
    Toch één verbeterpuntje. We hadden een literkaraf retsina besteld en wilden ook graag wat kraanwater erbij. Dat kon niet, dat was betaald bronwater (en ook nog flink aan de prijs). Ik betaal uit principe niet voor water in een restaurant, dat hoort service te zijn, zeker als je al veel drank hebt besteld. Dus dan maar geen water. Het komt zelden voor dat een gratis karaf kraanwater niet wordt aangeboden bij een Griek.
    Na afloop nog even nagepraat met de gastvrouw over de maaltijd (top!) en het water (jammer). Duidelijk is, dat er diverse dilemma's spelen, mensen kunnen ook oneigenlijk gebruik van gratis water maken. Ik zou zeggen: dat moet dan maar. Beter dat goede gasten iets extra's krijgen; dat anderen daar dan incidenteel oneigenlijk gebruik van maken is dan maar zo. Beter zo, dan andersom. En gratis water past ook in de ontzettend gastvrije Griekse cultuur!
    Maar hoe het ook zij: bezoek dit restaurant. Je kunt er gezellig op je gemak zitten tafelen en genieten van een uitstekende maaltijd.

15. Vrijdag 29 april 2016 heerlijk gegeten met 2 personen. Gelukkig was er nog plaats, maar beter om vooraf te reserveren. Wij hadden het menu wat buiten op het bord vermeld stond. Het eten was erg lekker en voldoende. Gelukkig geen voorgerecht genomen, anders was het te veel geweest. Wij hebben een hotelarrangement geboekt, anders zouden wij nier vaker terug komen. Vriendelijk personeel. Een aanrader als je van Grieks houdt.

16. Ben je in Hengelo en je hebt zin in Grieks eten, dan heb ik bij deze 'n tip voor je. Lekker gegrild vlees, smaakvol en met aandacht bereid door de kok. Ik heb er inmiddels al 'n paar keer gegeten en telkens was het lekker. Vriendelijke bediening en er hangt een prettige sfeer in het restaurant. Maar het aller belangrijkste is toch wel dat je er lekker kunt eten. Volgende week ga ik er weer naar toe en daar heb ik nu al zin in.

17. Ron Donkers

Afgelopen week erg lekker gegeten, verschillende lekkere stukje vlees met voor ieder stuk vlees een ander sausje. Varkenshaasje, beef en Gyros... lekker hoor. Salade bar waar je zelf kunt opscheppen, lekkere pepertjes en olijven. Snoepen hoor. Alleen de frietjes zijn niet echt lekker, die moet je gewoon voortaan zelf snijden en bakken dat is veel lekkerder dan uit de diepvries.

18. Mooi restaurant, met heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening en een goede prijs.

19. Gisteren lekker gegeten bij Delphi. Je wordt hartelijk ontvangen en je mag zelf een plekje uitzoeken waar je het liefst wilt zitten, jammer dat de tafeltjes aan het raam bezet waren, maar dat kan een volgende keer altijd nog.

De bediening is vlot en heeft ook goed geholpen met mijn keus voor de champignons en de zalm die overigens heerlijk gekruid is! Lekker cappuccino nagedronken, melk laag was erg dik (complimenten!) alleen de cacao hoort niet bij een echte cappuccino.

Kortom heerlijk gegeten en gedronken, komen graag weer terug.

20. Johanna Jonker

Gisteren 11 oktober 2015 daar voor de eerste keer gegeten. Hadden het AH menu. Keuze was goed, eten lekker. Bediening okay. Alleen het interieur is erg gedateerd. Echte jaren 70 van de vorige eeuw. Ook de stoelen waren nogal versleten. Jammer.

21. Onlangs wezen eten bij Delphi. Dat is uitgelopen op een ervaring met een dubbel gevoel. Het eten was prima, vooral het vlees was heerlijk gekruid en deed ons echt denken aan onze vakanties in Griekenland. De bediening was vriendelijk, maar erg opdringerig. We aten blijkbaar niet snel genoeg door, waardoor het hoofdgerecht al opgediend werd terwijl de bordjes van het voorgerecht er nog stonden. Na het hoofdgerecht gaven we aan de serveerster door dat we nog even wilden wachten met het toetje. Twee minuten later staat een andere dame aan de tafel die ook vraagt of ze het toetje al kan brengen, weer doorgegeven dat we nog even willen wachten, komt een minuut later de eerste serveerster het toetje brengen :(

Al met al een erg gehaaste avond. We hielden er het gevoel aan over dat we een nummer waren dat zo snel mogelijk afgehandeld moest worden om de tafel een tweede keer te verkopen. Wij komen in ieder geval niet terug hier. Jammer, want het eten was wel heerlijk.

22. Karin Bernardsen

Alles is een beetje in matige sfeer. Zijn jullie personeelswisselingen doorgaan? We zijn een tijdje niet geweest. De prijs van de wijn was ook vreselijk omhoog gegaan. 10 euro voor een half litertje Griekse goedkope wijn gaat echt te ver! Een vervolgbezoek niet waard.

24. Daghap is hier zekers aan te raden! Voor heel weinig heel lekker uit eten, fantastisch restaurantje!

25. Jammer dat dit restaurant op 2 uur rijden ligt, anders waren we er elke maand. We wonen zelf in een omgeving waar veel restaurants gelegen zijn maar dit is onze favoriet. We hebben er tot zo ver 3 keer gedineerd en elke keer was top!

Wij zijn grotendeels vegetariërs, voor een klein beetje vis willen we bij Delphi wel een uitzondering maken. Het team van Delphi weet als geen ander een uniek en culinair menu samen te stellen rekening houdend met onze persoonlijke wensen.

26. Ik had telefonisch besteld. En als eerste klopte de bestelling niet. En ten tweede stonden de meisjes meer te spelen met de telefoon dan aandacht voor de mensen. Het eten ging wel. Rijst is opgewarmd in magnetron (dit proefte je duidelijk) het vlees was wel aardig. En de patat was gewoon niet gaar. Een keer nooit weer

27. We hadden het weekmenu, super lekker voor weinig geld. Je kunt er gezellig zitten en de bediening is ook goed en vriendelijk. We hadden een bon voor 15% korting maar die kun je niet op het weekmenu inleveren. Wel op de drank en nagerecht, als je een menu neemt van de kaart, dan kun je wel de bon inleveren. We komen er wel vaker en elke keer is het weer super.

28. Willy van Gemert

Het eten is er goed en de mensen die er werken zijn zeer gastvrij. Ben er zeer tevreden over. En elke keer weer ga ik met een blij gevoel naar huis. Ook de buffetten die je voor thuis kunt bestellen zijn heel goed verzorgd.

29. Eten bij Delphi is altijd weer een genoegen.
    Vriendelijke, attente bediening.
    Ontspannen, aangename atmosfeer.
    Prima eten, elke dag vakkundig bereid op basis van verse ingrediënten van uitstekende kwaliteit.
    En dat alles voor een alleszins redelijke prijs.
    Kortom, een aanrader voor wie houdt van goed, eerlijk, smaakvol en betaalbaar eten in een plezierige ambiance.

30. Onlangs met z'n tweeen hier gegeten. We hadden niet gereserveerd maar konden op de valreep nog een tafeltje-voor-2 krijgen. Onze verwachtingen waren, gezien de enthousiaste berichten op de site, nogal hoog gespannen. Dat werd eigenlijk niet helemaal bevestigd door onze ervaringen. De geroosterde gemengde vleesschotel was duidelijk een opgewarmde schotel uit de magnetron. Mede daardoor (?) was het vlees behoorlijk droog. Ook de smaken waren vrij vlak en aan de voorzichtige kant. De bijbehorende boerensalade was erg eenvoudig en vlak, niet of nauwelijks olie en azijn gebruikt. Geen olie-azijnstel op tafel. De koffie was ronduit slap te noemen.

31. De lekkerste gyros tot nu toe!
    Ook was de gevarieerde vleesschotel prima!

13 september 2012

32. Heerlijk gegeten en je wordt niet opgejaagd. Je hebt alle tijd om rustig te eten, bediening was zeer vriendelijk ook bij de uitleg van de gerechten.

33. Habib Faal

Prima gegeten en de bediening was zeer zorgzaam en snel.
    De kok kookt niet alleen lekker, maar is ook zeer aardig en een goede gesprekspartner.
    Vakman!

34. Vandaag op de valreep binnen gestapt in de hoop dat ze nog open waren. Was geen enkel probleem, bleven open tot we klaar zouden zijn met eten. Super service, zeer vriendelijk en binnen 10 minuten na bestelling was het al klaar. Super goed gegeten, echt lekker en niet geheel onbelangrijk het was bloedheet, wat niet altijd het geval is bij een restaurant. Waren toevallig in de buurt ondanks dat we een heel eind van huis waren. Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Je kunt zelf je eigen salade samenstellen, dat vind ik een dikke plus.

De porties waren groot en lekker, de bediening vriendelijk en snel. Ik kom er zeker nog eens terug.

36. Leuke tent. Goede, prettige bediening. Aanrader. Let wel op: grote porties!

37. 1e keer dat ik daar heb gegeten, zat er een haar in het eten, erg onsmakelijk. Het personeel heeft het eten gratis gegeven, wat ik netjes vond.

Ze waren daar hartstikke vriendelijk, en een foutje kan de beste gebeuren, dus later nog een keer daar gegeten, deze keer alles helemaal goed, erg lekker.

38. Margaret

39. Geweldig restaurant met ontzettend aardige bediening.

Het eten is er elke keer fantastisch.

Echt een aanrader.

Angela bedankt voor de goede zorg iedere keer weer.

40. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs, uitstekende gastvrijheid, ongedwongen tafelen in een romantische sfeer.

41. Vrijdagavond met vier personen hier gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening, het eten was lekker.

Het saladebuffet stelde niet erg veel voor maar dat is onze mening. Bij de rekening een leuk aardigheidje voor de kinderen.

42. stephan

Met 2 kleindochters hier lekker gegeten, gewoon goed, perfect verzorgd, leuke bediening en bovendien 10% ANWB-ledenkorting.

43. Heerlijk eten, aanrader voor iedereen.

44. Delphi heeft Akropolis als mijn favoriete Griek vervangen.

Elke keer keer eet ik hier voortreffelijk en de prijzen zijn gewoon goed.
    Mijn moeder was minder te spreken over de Gamba's, maar verder
    heeft ook zij hier heerlijk gegeten.

De uitstraling is goed en de bediening is vaak perfect;
    Soms zelfs een Ouzo van de zaak en wat extra brood is mij meermaals
    niet in rekening gebracht.

En niet geheel onbelangrijk: overdekt roken voor de rokers ;)

Avondwinkel binnen handbereik trouwens...

45. Gezellig met mijn vriend gegeten, was super, bediening geweldig!

46. Je kunt er niet alleen heerlijk eten, de sfeer is heel
    klantvriendelijk. Bediening is heel persoonsgericht.
    Overtuig je zelf!

47. top restaurant in overijsel .Gewoon super

48. super mooi restaurant,super keuken,super bediening,super prijzen

49. goed ingricht restaurant, sfeer vol,top keuken.

50. zeer goed restaurant.erg vriendelijk bediening en kindre vriendelijk.