Nieuwste foto's in Hengelo

Laatste updates in Hengelo

1. Aslan's profielfoto

Dag Björn!

Wat leuk dat je er was.
    Zien we je snel weer bij Markanti.

Team Markanti

2. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Delphi

René

Fantastisch gegeten heerlijke verse producten en prima op smaak.
    Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

3. Rob Hoekstra's profielfoto
    Rob Hoekstra heeft een recensie geschreven voor 't Lansink

Rob Hoekstra

Echt geweldig lekker gegeten. De amuse gebaseerd op spareribs, totaal onverwacht maar super lekker. Voorgerecht buikspek hemels... En het hoofdgerecht gedeeld met mijn vrouw, Hereford rund en reerugfilet, onovertroffen. Maar misschien was het personeel wel het hoogtepunt van de avond. Het is niet de vraag of wij terugkomen maar wanneer wij terugkomen. En natuurlijk blijven wij dan ook weer slapen in het fantastische hotel.

4. Robbie's profielfoto
    Robbie heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Uitstekend gegeten. Er werd geen keuzemogelijkheid geboden bij bestellen van droge witte wijn. Warrig concept. Genoten van 2 en 3 gangen menu waar een vaste prijs voor staat, maar vervolgens wordt je hoofdgerecht nog voor een deel doorberekend op dit vaste bedrag. Waar is dit nou goed voor? Uitleg achteraf van ober erg onsamenhangend. Vermeld dan gewoon je prijzen per gerecht of stel je gasten hiervan op de hoogte. Vervolgens 2× rekening ontvangen omdat de eerste niet juist was. Avond beetje met domper afgesloten.

5. Björn Geerdinck's profielfoto
    Björn Geerdinck heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Prijs/Kwaliteitsverhouding is prima. Goede en zeer vriendelijke bediening. Wel reserveren!

6. AB's profielfoto
    AB heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Bistro Kees. Wat moet je je daar nou bij voorstellen? Ga er gewoon maar eens eten. Bestel het verrassingsmenu; laat bijpassende wijn serveren en geniet een avond lang van wat er op je tafel wordt gezet. Fijn daarbij is het totaal ontbreken van poeha. Eerlijk en lekker. Goedkoop? Nee. Maar wel een mooie avond voor een nette prijs.

7. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor je recensie!
    We zullen je tips meenemen en verwerken.

We zien je hoe dan ook graag weer terug bij Markanti.

Groetjes!

8. M. Jansen's profielfoto
    M. Jansen heeft een recensie geschreven voor Markanti

M. Jansen

Mooi restaurant met prettige sfeer. Vriendelijke bediening, maar liet soms wel wat lang op zich wachten. Het was een dinsdagavond en niet heel druk. De voorgerechten (broodplank en antipasti) waren best groot. Misschien dat we aan 1 voorgerecht voldoende hadden gehad. Hoewel mijn vriend de smaak van de pasta carbonara wat vond tegenvallen hebben we genoten van het eten.

9. Aslan's profielfoto

Hey B,

Dankjewel voor recensie! We hopen je snel weer te zien. En dan gaan we natuurlijk voor een 10! 👍🏻

Team Markanti

10. Johan Middag's profielfoto
    Johan Middag heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Johan Middag

Paasweekend in Hengelo geweest bij Kees dit is gewoon een feestje wat een heerlijke gerechten en een fijne bediening helaas komen wij uit IJsselstein maar we komen zeker nog eens terug nogmaals bedankt voor een fijne avond en tot ziens Fam Middag.

11. Jaap 's profielfoto
    Jaap heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal

Beste Beebee,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de avond niet naar verwachting is verlopen.
    Dit is niet de standaard service die wij verlenen en dit betreuren wij dan ook ten zeerste. Onze welgemeende excuses hiervoor.

We gaan uw feedback intern bespreken en nemen uw punten mee in ons verbetertraject, zodat we onze service kunnen optimaliseren.
    We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst, zodat we u een optimale ervaring kunnen geven.

Team Twentse Bierbrouwerij

12. Riad's profielfoto
    Riad heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Slangenbeek

Wat een waardeloos restaurant: eigenlijk mag je het geen restaurant noemen. Een afhaal pizza waar je wel kunt zitten, maar slechts bediend wordt nadat je het aangevraagd hebt. De serveerster vroeg op boze toon wat wij wilden eten, terwijl er geen kaart aanwezig was. Uiteindelijk kregen we een kaart en liep ze weg. Toen zijn wij ook weggelopen. Nooit weer pizza slangenbeek.

13. Peter Leferink's profielfoto
    Peter Leferink heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Peter Leferink

Weer fantastisch gegeten bij Bistro Kees. Mijn kinderen zijn helemaal fan van de carpaccio. Mooie kaart met goede gerechten voor een eerlijke prijs. Ben benieuwd naar de kaart voor het komend seizoen.
    De bediening was erg goed en wist goed te adviseren.
    Gewoon TOP.

14. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

15. Beebee's profielfoto
    Beebee heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal
    Internationaal Hengelo

Wat een teleurstellende avond. Voorgerecht hadden we redelijk snel, echter hadden we ook onbeperkt spareribs. Om zeven uur kwamen we binnen, de eerste spareribs hadden we om kwart voor negen. Keuken om negen uur dicht, hoe kan je dan onbeperkt spare ribs verkopen. Eerlijk is eerlijk de spare ribs waren erg lekker. De muziek stond al hard maar ging in de loop van de avond steeds harder, niet echt klantvriendelijk. Personeel loopt er in overvloed, maar echt oog voor de klant hebben ze niet. Continu met een leeg glas. We hadden nog zin in een toetje, maar na een half uur wachten, met de vieze borden nog voor ons, hebben we maar afgerekend en een ijsje bij mc Donalds gehaald. Jammer.

16. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Indrapoera

Beste A. Teusink,

Dank voor de update. Het klopt inderdaad dat Indrapoera is gesloten. Ik heb dit meteen aangepast, zodat het ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

Daarnaast heb ik je de bijbehorende database-punten toegekend. Deze vind je wanneer je inlogt in jouw Eet.nu-account.

Nogmaals dank en nog een fijne avond!

Lara
    Redactie Eet.nu

17. A.Teusink's profielfoto
    A.Teusink heeft gereageerd op een recensie van Indrapoera

Helaas zijn ze eind 2015/begin 2016 er mee gestopt...

18. Markanti heeft een nieuwe foto
  19. Markanti heeft een nieuwe foto
  20. Markanti heeft een nieuwe foto
  21. Markanti heeft een nieuwe foto
  22. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Wij zijn enorm blij met jouw mooie beoordeling, dankjewel hiervoor! Graag tot ziens in Hengelo.

23. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Beste, wij vinden het jammer te horen dat je in tegenstelling tot de andere keren minder lekker hebt gegeten. Deze feedback nemen we dan ook zeker in ontvangst. Hopelijk mogen we je nogmaals in ons restaurant ontvangen om onze gastvrijheid en kwaliteit van onze gerechten te tonen.

24. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Heel erg bedankt voor jouw mooie recensie, S. Prins! Hopelijk schuif je nog eens aan voor een Italiaanse hap.

25. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Wij vinden het hartstikke leuk dat je al meerdere keren bij ons hebt gegeten, Henriette. Daar worden we blij van! Dankjewel voor jouw recensie en graag tot een volgende keer bij ons in Hengelo.

26. Aslan's profielfoto
    Van restaurant

Geweldig te horen dat je Markanti een aanrader vindt, Elise! Dankjewel voor jouw leuke beoordeling en graag tot ziens in Hengelo.

27. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Caballeros

Theo

Afgelopen zaterdagavond hier met 6 volwassenen en 2 kinderen prima gegeten en gedronken.
    Bediening niets te wensen en het eten was ook prima geregeld en lekker.
    4 Van ons hebben de verassing tapas gegeten en was erg lekker. Volgende keer gaan we vragen om het iets spannender te maken want het was een beetje op safe maar dat gaan we de volgende keer dan vragen.
    Rekening zeker in verhouding met het gebodene.
    (Voor mij is een 8 al zeer hoog… maar geen nu eenmaal geen 10en… al verdienen sommige restaurants het wel. Zoals deze )

28. Jan Buursink's profielfoto
    Jan Buursink heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Jan Buursink

Zeer goed eten van eigenaar Jan.De sfeer is goed. Het is een groot feest als je bij Jan en Annemarie bent geweest.

29. Shakila's profielfoto
    Shakila heeft een recensie geschreven voor Hisar
    Eetcafé Hengelo

Shakila

Vertaal van English naar Nederlands

A real chef. The atmosphere was quite soothing and clean. The chef made exactly what the waitress told him to make. However, the waitress was a bit rude and sassy and she also got my order wrong for the second time. The other waiter was nice.

30. Jan Broekhuis's profielfoto
    Jan Broekhuis heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Jan Broekhuis

Heerlijk gegeten in prima ambiance.
    Vooral vooraf met tartaar was (wederom) erg lekker!
    Rode huiswijn was ook erg goed.

Al met al prima restaurant en een aanwinst voor Hengelo!