3 parkeergarages rondom het centrum. Wij zitten hartje centrum. Daarnaast nog een paar flinke parkeermogelijkheden! Station is 5 minuten lopen van onze zaak

• OV

treinen en bus op loopafstand! Taxistandplaats eveneens op loopagfstand!

ma Gesloten

1620679017 91
1667820605 86
1697819798 86

1. Karla Jansen

Het was er gezellig. Goede sfeer, vriendelijke bediening. Alleen het jammere was dat we voor de streetfood kwamen en dat werd niet meer geserveerd.

2. We hadden gekookte spareribs en een schnitzel met toebehoren besteld.
    Het was heel erg lekker, vooral de schnitzel, onovertroffen.
    We werden bediend door een uiterst vriendelijke, aardige en niet te aanwezige jonge dame.
    We komen zeker terug.

3. The service was slow and not very helpful, the food was way overprocessed and overpriced. Burgers were like solid rubber, fries were tough and tasted reheated. It was hard to get drinks. They had a lot of dirty tables, business was slow so they had plenty of staff and time to clean up but they just let them sit dirty for most the time we were there. We were really looking forward to dining as we'd heard it was a good place. It was a waste of 60 euros for the 3 of us. Sadly disappointed.

1,5
  4. J.a.m. bouman

Vriendelijke en vrij vlotte bediening, lekker eten en goed rekening gehouden met zwangere dame. (Kip extra gegaard e.d.)
    Gezellige, niet al te drukke zaak, met leuke authentieke uitstraling. Zeker de moeite waard!

5. De service was vriendelijk en dacht mee op het moment dat er nog 2 personen mee kwamen eten.
    De patat was niet lekker… verder was het eten erg lekker.

6. Jannet van den bosch

Vanavond heerlijk gegeten bij triple b de bediening was erg vriendelijk en deze zaak is erg gezellig en super netjes en schoon. Dus echt niets om over lopen te zeiken alles is naar wens geweest en wij komen zeer zeker weer bij jullie eten. Grt jannet van den bosch.

7. Peter de kaste

We hebben hier heerlijk gegeten! Wat een mooie gerechten en zeker geen kleine porties.
    De bediening is zeer vriendelijk en heel behulpzaam.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

8. Jessica loohuis

Wat en mooie zaak 😍
    De Burgers woww👌
    Personeel is heel vriendelijk👍
    Alles gewoon top👍👍

9. Casahombre

Avondje uiteten met 4 personen. Aangegeven dat we geen haast hadden en wilden genieten met een extra drankje tussendoor. Echter was de bediening zo snel met alles en hadden we meer het idee dat ze op tijd klaar willen zijn. Om 9:00 uur was ze bijna de hele zaak leeg en zaten de koks al zelf te eten. Eten en antwoord rage maar een absoluut goed maar de bediening ligt absoluut te wensen over.

10. Heerlijke gegeten, leuk tentje!

Alleen jammer van die vervelende irritante koters die er een puinzooi van maken op de toiletten.
    En de ouders laten het maar lekker lopen.

11. Helaas een hele slechte ervaring gehad bij Triple B in Hengelo.

Ons gezelschap ging allemaal voor de 7 gangen streetfood maar ik wou als enige graag wat van de kaart. Dit omdat ik geen trek had in wat het streetfood te bieden had.
    Dit was niet mogelijk omdat de rest voor wat anders ging… heel vreemd en weet niet waarom dit niet zou kunnen. Met tegenzin ook maar de 7 gangen streetfood besteld en dit viel niet alleen mij, maar ook de rest dan ook erg tegen.
    Na binnenkomst twee volle uren gewacht op twee zeer simpele gerechten waarvan ik er maar eentje heb opgegeten. Niks van gang 3 gegeten op twee uienringen na. Jammer en vervelend om mijn gezelschap continue zien eten terwijl ik heel veel lekkers zag op de normale menu kaart. Erg pijnlijk.
    Uiteindelijk dus veel betaald voor een zeer matige ervaring.

Heel erg jammer en spijt dat ik hier heen ben gegaan. Ik keek uit naar een leuke avond en dat was dit absoluut niet.

12. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.

Zelfs persoonlijke aandacht vanuit de keuken.

13. H. Kars-derks

Chloor in handdesinfectie apparaat!
    Geen excuus van de jonge heer die hier verantwoordelijk voor is! Schande.
    Eten was goed maar reactie van deze jongeman geeft slechte indruk! Een fatsoelijk excuus was op de plaats geweest!

5,7
  14. Carla Meenhuis

Heerlijk gegeten met onze kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren verbaasd dat het zo rustig was. Maar na dit bericht komt daar vast verandering in! Hengeloers hier moet je gegeten hebben! Fantastisch lekker en meer dan genoeg!

15. Eten was heerlijk en veel. Het was volle bak en ouderwets gezellig. Bediening was top! 👍🏻

16. Jolie Baan

Super eten en top bediening 👌👌
    Bedankt van ons voor deze gezellige avond 👌👍

17. Carolin Wittenberg

Hallo,
    Haben heute einen Ausflug nach Hengelo gemacht! Gegessen haben wir im Restaurant Triple B. Super schöner Landen ❤️. Terasse hat eine super schöne Ausstrahlung und garniert zu reden von innen Wowww😍. Dass Essen ist super lekker und nicht teuer. Die Bedienung ist sehr freundlich und hilfsbereit👍👍. Wir kommen wieder bis bald🙏🏻.

18. Verburgh

Het was een fantastische lunch heerlijk terras erg goed gegeten en nog betaalbaar hele sympathieke bediening.

19. Teleurgestelde gast

Van kwaliteit naar spijt!!!!

Eerste ervaringen bij triple B bijzonder goed vriendelijk personeel verzorgd eten met smaak bereid en lekker.
    Traktatie voor de zondag uit eten met gezin.

Diverse keren lekker gegeten.
    Alles klopte van kindermenu tot hoofgerecht.
    Patat huisgemaakt met kruiden.
    Groente salade plankje met kool rauwkost salade echt vers, gezond en lekker.
    Vleesgerechten goed gegrild en mals!

MAAR WAT EEN DESEPTIE!!!

Deze vrijdag met vrienden naar triple B op mijn aanraden!

Wat een spijt, het was echt niet goed dit keer!
    Het eten smaakte niet, zag er verbrand overgaar uit.
    Droog met brandsmaak en ontzettend teveel knoflook!
    Geen smaak in de groente en veel te hard doorgebakken je herkende wortel als groente wat de rest is geweest viel niet op te maken.
    Huiskwaliteit patat was klef vet en lauw.

Wat een verschil met de vorige keren!

Eenmaal buiten was iedereen t eens dit nooit weer.

20. Op de zondagavond 22 september gingen wij uit eten bij Triple B. Het was buiten erg druk en binnen hadden we last van het lawaai van de kermis. Het duurde vrij lang voordat we konden eten. Toen het eten werd gebracht zagen we al snel dat mijn spare-ribs te zwart waren. De jongeman die ons hielp erkende dat meteen en bracht even later een ander stukje. De patat kwam wat later en bleek heel vet te zijn. Dat hebben we ook genoemd. Het was wel fijn dat dezelfde jongeman dit alles heeft gecompenseerd door het dessert wat op te leuken. Alles had te maken met extra drukte van de kermis, want de kermislui hadden ook maaltijden besteld bij Triple B..
    Dus door de drukte ging het één en ander mis, maar dat werd gecompenseerd! De vriendelijke jongeman krijgt dus ook een dikke voldoende van ons!

21. Ondanks de mega drukte van de kermis was de service perfect.
    We moesten iets langer wachten op ons eten maar zonder dat we er over zouden klagen kwam de bediening zelf naar ons toe om ons een drankje van het huis aan te bieden.
    Net als de vorige keer is de persoonlijke aandacht top.

Enige minpunt was dat de wc redelijk vies was kan ook door de drukte van de kermis komen.

Ga zo door.

22. Petra Kroeze

23. Chantal Bekkema

Vreselijk nieuws: Ze hebben de deuren moeten sluiten van de week:-(
    Het eten was altijd goed, altijd een fijne sfeer en de milkshakes heerlijk...
    Zo erg dit!

24. Marieke Testerink

Leuk personeel.
    Lekker eten.
    En een goeie sfeerr.

25. Nieuwenhuis

We hebben het erg gezellig gehad. Vonden het een beetje donker, maar bleek achteraf dat het te maken had met een actie. De live muziek was erg leuk en bracht extra sfeer. We hebben heerlijk gegeten en zijn met een goed gevoel en gevulde buikjes naar huis gegaan!

26. Heerlijk gegeten bij Triple B. De spareribs waren heel goed klaargemaakt. De bediening was uitermate vriendelijk. Kortom: Triple B is een echte aanrader. Wij komen er zeker nog eens terug!

27. Beer, Beef en Burgers.
    Heerlijk gegeten. Wat een leuk en enthousiast personeel!
    Een echte aanrader!

28. Lekker gegeten, niet duur, gezellige serveerster.

29. Leuk, gezellig.
    Vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader 👍

30. Een geweldige eetgelegenheid waar je zonder problemen, zeer smaakvol glutenvrij kunt eten. Vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Een echte aanrader!

31. Prima avond gehad, beetje jammer dat het brood tegelijk met het voorgerecht werd gebracht. Ook was het redelijk rustig. Misschien iets aan de sfeer aan de buitenzijde doen, zodat het meer uitnodigd om naar binnen te komen.

32. Een gezellige zaak, mooi ingericht en erg vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker!

33. Uiteten met een "vriendenkring" van mensen met een licht verstandelijke beperking. De bediening was heel geduldig en super vriendelijk. We hebben er dan ook van genoten en zeker van de heerlijke hamburgers!! Is zeker voor herhaling vatbaar en een echt aanrader!!

34. Triple B heeft de beste spareribs van Twente. Dat is natuurlijk niet het enige voordeel - het is een prettig restaurant met daarnaast ook ander lekker en betaalbaar eten - maar het zorgt er bij mij wel voor dat ik precies weet waar ik naartoe ga als ik zin heb in ribs!

Hun bierkaart is interessant en heeft meerdere toppers, al mag de bevoorrading ervan wel iets vollediger zijn.

Als je in of in de buurt van Hengelo woont moet je een keer bij Triple B geweest zijn.

35. Marjolein Reekers

Heerlijk gegeten. Zelfs voor iemand met coeliakie ontzettend veel keuze.
    Leuke bediening en een gezellig restaurtlant.

Wij komen zeker nog eens terug!

36. Wij hadden gereserveerd bij TripleB met een GiftForYou kaart voor een Speciaalbier voor twee met bijpassend hapje. De reservering was bevestigd via de site eet.nu zowel per mail als sms, bij aankomst in het restaurant was hier niets van bekend en werden wij niet zo vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk kwam er een vrouw aan (waarschijnlijk de manager) deze zei dat er wel plek was voor 2 personen (was er ook want het was bij lange na niet vol). Toen wij aangaven dat wij een GiftForYou kaart hadden snapte ze eerst niet wat dit was, toen zei ze dat het bier met ballen was. Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd uit te leggen dat dit om een andere GiftForYou kaart ging met Speciaalbier 2 biertjes pp en een bijpassend hapje maar konden dit niet duidelijk krijgen. Ze bleef erbij dat het bier met bitterballen was, uiteindelijk hebben wij maar gezegd dat het goed was. Vervolgens door verschillende serveersters en een ober geholpen en telkens moesten we het weer uitleggen. Omdat wij 1x 6 bitterballen kregen hebben we zelf eten bijbesteld, bij het afrekenen wilden ze ons 2 bier + het bijbestelde eten laten betalen. Toen moesten we nogmaals aan verschillende medewerkers uitleggen dat het toch echt om 4 biertjes ging, gelukkig was er een serveerster die het wel snapte en moesten we uiteindelijk alleen het bijbestelde eten betalen. Het eten was wel goed maar al met al vonden we het niet zo'n prettige ervaring. Helemaal omdat de bon, welke ook nog eens een verjaardagscadeau was, een waarde heeft van €29,00 en wij uiteindelijk voor €23,50 hebben gekregen.

4,3
  37. Goed eten voor een leuke prijs!

38. Goed gegeten, schappelijke prijzen. De bediening was goed.

39. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en met prima bediening.

40. Met twee personen heerlijk gegeten. Uitstekende triple B burger, lekker Jupiler pils en op zn Amerikaans bediend. Nieuwe concept staat ons erg aan.

41. Leuke, sfeervolle tent, maar service nog onder de maat. Lang wachten, grote groep ging ook al weg. Burgers qua smaak prima, maar veel te veel ijsbergsla en weinig andere garnering bij bv de burger met garnalen spies. Bierkeuze prima en nog drankje van het huis v h lange wachten. Das dan wel weer netjes. Maar in zn totaliteit te duur voor wat je krijgt. Jammer

42. Belinda Dijksma

De bediening en het eten waren zoals altijd weer super. De jamsessie daarna was echt top, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Dus tot snel maar weer.

43. Linda Vos

Heerlijk gegeten, ik ben afhankelijk van een glutenvrij dieet en kon 90% van de kaart bestellen. De kok weet echt alles over het glutenvrij dieet. Er was zelfs keuze uit 5 glutenvrije bieren. Uitstekende bediening, het eten is goed bereidt, kortom, alles top!

44. Joyce van Rijnberk

Het eten, de service en de sfeer was geweldig!

45. Janicke

Erg lekker gegeten en bedienend personeel is top.
    Als tip kan ik alleen maar meegeven dat de verlichtingen boven de tafels voorzien kan worden dimmers. Nu zit je in de schijnwerpers waardoor de sfeer niet het gezellige heeft.

46. Goede service, lekker eten! Na de verbouwing ziet het er mooi uit. Een paar onafgewerkte dingen, maar dat doet niet af van de sfeer.

47. Patricia Huijgens

We zijn heel vriendelijk ontvangen. Het eten was echt erg lekker en meer dan genoeg.
    Toen wij er waren op een zaterdag avond was er ook live muziek aanwezig.
    Voor ons was het zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan als we weer in die buurt zijn.

48. Vertaal van English naar Nederlands

Everything was perfect. Food was delicious and very tasty and the people who work there was really friendly. I just have to say... I loved it!

49. Enschedeër

Wij hebben eerlijk gegeten. We hadden allemaal een hamburger en ze waren allemaal super! De bediening is ook erg vriendelijk en het eten is niet duur voor wat je krijgt. Wij hebben een bioscooparrangement gedaan. Voor 7,50€ pp een bioscoopkaartje en een gratis frisdrank. Een topavond!

50. Lekker & goed voor betaalbaar prijsniveau. Fris en modern ingericht. Ook leuk voor de kids.

51. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangst en bediening. Kindvriendelijk. Mooi en gezellig restaurant. We komen zeker terug!

52. Peter & Judith

Samen met mijn Judith lekker gegeten bij Tripple B.
    Absolute aanrader.
    Goede bediening en vriendelijk, gezellige entourage en aankleding.
    Komen zeer zeker terug!

53. Van ooit Wimpy naar Cherry en nu naar TRIPLE B!
    Mooie zaak! Goeie bediening! Top prijs / kwaliteit!
    Aanwinst voor Hengelo! Dus op naar TRIPLE B..
    Een echte aanrader!

54. Dierenartspraktijk Aalderinkshoek/Kooikershof

Heerlijk gegeten, goede service.Beslist een aanrader.

55. Net heerlijk gegeten. Het eten is lekker en grote porties en betaalbaar.
    Keurige en nette bediening.
    Beslist een aanrader.

56. Heerlijk gegeten tegen een betaalbare prijs. Service en sfeer zijn ook top.

57. Aanrader! Heerlijk eten, en voor mensen met bijzondere dieet wensen (gluten allergie, PDS) ook top!

58. Ralf Maathuis

Vriendelijke service, heerlijk eten, speciaalbieren, en dat allemaal voor een voordelige prijs in een leuk aangekleed restaurant.

59. Natasja de Jonge

Super restaurant. Ook voor gezinnen met kinderen. Er is veel mogelijk. Ook als het niet op de kaart staat. Hier ben je nog een mens en voel je je gehoord! Eten erg lekker!

60. Ben van Veen

Mooie inrichting, gezellige en leuke bediening met gevoel voor service. Lekker eten. Mooi concept die drie b's..

61. Ellen van Kaam

Ik ging er eten met mijn (volwassen) gezin. We kennen het nog als Cherry.
    Dit was wel even anders, even leuke bediening, maar zeer anders eten.
    Heel erg lekker. De porties zijn erg groot en van zeer goede kwaliteit. Prijs is prima!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

62. Top ervaring.
    Serveersters super vriendelijk en gelijk bereid te helpen.
    Eten ik had de spareribs met raspatat. Mijn vriend tokkieburger super lekker allebei. Spareribs kon je zo mals eten. Het bot trok je zo uit vlees. En er zat veel vlees aan.

Overal de serveerster kwam na me toe en zei op een leuke manier dat ze zelf ook altijd de spareribs nam. Maar nooit op kreeg en dat ik het wel mee kon nemen als niet lukte in doggy bag.

Dit restaurant is echt een aanrader.