The Bombay Spice in Hengelo

1181119426 41
1192211902 84
1203304378 91
1292044183 89

1. Het eten was ronduit slecht, droog, en geen smaak of kraak aan. Nadat we voor tenminste 50,- moesten bestellen, kwam het een half uur te laat en was slecht. Na contact met het restaurant zeggen ze een nieuw gerecht te willen maken maar dan moeten we het zelf ophalen!!! Nadat we voor minimaal 50,- moesten bestellen en ook nog 4,- bezorgkosten hadden betaald voor 600 meter afstand. Belachelijk, wij gaan niet weer.

2. Kijk uit met bestellen.
    Eten komt veel te laat en koud aan.
    Anderhalf uur na bezorgtijd.

3. Teleurgesteld!!
    Wij hadden gisteren eten besteld de garnalen madras was net soep. Ik heb direct gebeld met Bombay spice de dame aan de telefoon gaf aan dat ik een klacht moest indienen via de e-mail. Nog niks vernomen, erg jammer

4,3
  4. Maureen Hesselman

Het was allemaal top. Ik ben dan ook een trouwe klant. Kom er minimaal 5 keer per jaar omdat de kwaliteit altijd goed is, en betaalbaar.

5. Eten is heel lekker en de porties zijn precies goed. Meeste gerechten kunnen aangepast worden (met rijst, aardappelen of nan, met garnalen/kip/vlees). Eten wordt snel geserveerd op een warmhoudplaat, dus er is genoeg tijd om te genieten.

Helaas is de bediening niet altijd even vriendelijk. Ze zijn wel professioneel, maar toch vind ik bet beter als ze vragen "hebben jullie al iets kunnen kiezen" ipv naast me staan, boos kijken en op het menu tappen met hun vingers...

Je krijgt precies wat je besteld. Groenten of een salade zitten er dus bijvoorbeeld niet bij, tenzij apart besteld.

6. Het eten en de entourage waren top.
    De bediening erg irritant.
    Ze lopen constant langs je tafel om te kijken of er n bord of glas mee kan.
    Constant vragen of je wat wilt drinken.
    Dit hoort niet zo, gun gasten de tijd om te genieten zonder dat er steeds iemand bij je tafel staat.
    Je moet je glas bijna vasthouden anders… foetsie meegenomen.

7. 18 sept 2022. We hebben heerlijk gegeten. Zoals altijd. Zeer vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader. Top 👍

8. Dit restaurant kan ik niet aanbevelen.

De gerechten zijn vaak niet goed klaar gemaakt. De ene keer is het te koud, de andere keer is de samenstelling totaal anders en als je de eigenaar hier op aanspreekt, dan zegt deze dat het normaal is dat het soms wel goed is en soms niet, maar dat hij daar verder niets aan kan doen.

Het personeel en eigenaar kunnen amper Nederlands en dat is heel lastig.

Geen stijl, geen aanrader.

2,1
  9. Martin 148 punten

Hmja... Ik heb een vindaloo kip afgehaald. Het was niet slecht maar het hield ook niet over. Je krijgt er niets bij, alleen een klein bakje curry voor 15 Euro. En dat vind ik veel voor het gebodene. Er zit weinig in, zichtbaar alleen kip en een stukje aardappel. En gepeperd water. Behalve dat het erg peperig is zit er weinig smaak aan en wat je proeft is snel weg. Het is qua peperigheid nog net te doen voor een Hollander die van pittig houdt. De rijst moet je er zelf bij koken.

Ik begrijp de lovende verhalen over de smaak niet, elke ander Indiaas restaurant waar ik curries heb gehaald of gegeten bieden curries met meer smaak. Maar dit betreft dus slechts een enkele ervaring. Ik betwijfel of het er meer worden, er zit er nog een in Hengelo en als de vindaloo kenmerkend is voor de Bombay Spice dan is er zeker ruimte voor concurrentie.

10. Anneke Straver

We hebnen heerljjk gegeten, super aardige bediening, en het was er erg gezellig.
    We komen zeker terug.

11. Eten besteld voor 2 personen. Bijna dertig euro incl. Bezorgen. Veel geld v 2 bakjes curry met rijst waar bijna geen groente inzat. Was ook nog niet heet. Voor ons niet weer. Smaak was wel goed.

12. Sabrina Sab

13. Amadeus

14. Ellis de Graaf

Top sfeer en verrukkelijk eten!

15. Belachelijk. Meer dan 30 min voor de bestelling werdt opgenomen, 1,5 u gewacht op het voorgerecht. Bij opmerking alles naar wens achteraf aangegeven dat het echt veel te lang duurde allemaal was de reden die ik kreeg 'veel bestellingen met gerechten die op verschillende wijze worden klaargemaakt. ' Lachwekkend, een tip: verander dan de kaart, of bied gewoon je excuses aan. Bah ik kom niet weer.

16. Heerlijk gegeten met 4 personen. Hadden het verrassings menu en 3 gangen menu. Beiden ruim voldoende en smaakte goed.

17. Het eten was heerlijk, je waant je even in Bombay…

18. Maarten Barth

Het eten was voortreffelijk, vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.

19. Frank meijer

Heerlijk indiaas gegeten met heerlijke smaken. Komen zeker is terug

20. Stephanie Bargerink

Ik ging er voor de eerste keer na toe en ben zeer tevreden. Leuk restaurant goede bediening zeer vriendelijke bediening die je goed advies geeft en je zelf de keus laat.
    Eten zeer zeer goed was erg lekker echt een aanrader. Wel even van te voren reserveren dat scheeld een hoop het is er altijd vol.
    Ik had gereserveerd van te voren.

21. maurice

22. Heerlijk gegeten, personeel is knullig maar daardoor weer aandoenlijk. De prijs / ambiance zijn uit verhouding.

23. Heerlijk gegeten, het was gezellig druk. Leuk en lekker restaurant.

24. Het eten was lekker, hoewel het voor mij iets gekruider mag. De papadums met chutney was heerlijk, hoewel wij erom moesten vragen omdat het bij ons niet automatisch op tafel werd gezet. Heerlijke naan en kip tandoori. Wij hadden het verrassingsmenu en het was lekker.
    Na het eten hebben wij ons afgevraagd of wij veelvraten zijn of dat het echt iets te weinig was. Dit hebben wij aangegeven en hierop ging de eigenaar (?) meteen extra eten verzorgen. Dit zonder morren maar echt met het idee het ons naar de zin te willen maken. Deze tandoori en naan kwam zo uit de oven en was verrukkelijk! Jammer dat de eerste naan niet zo uit de oven werd geserveerd maar met die drukte is dat natuurlijk lastig.
    De ruimte zelf was redelijk rumoerig, maar het zat ook vol. Het enige wat ik miste bij de naan was chutneys.... toch iets waar de Indiase keuken om bekend staat.

25. Bollie247

26. Op aanraden van een collega Indiaas eten besteld, o.a. Indiaase brood (nan) en Lamscurry. Bij aankomst thuis viel de lamscurry erg tegen. Er zat teveel currypasta in en weinig vlees. Daarnaast bleek dat ik 1 nan niet meegekregen had. Wou niet meer terug (woon in Almelo). Had niet de indruk dat de medewerker mij aan de telefoon goed begreep, de communicatie verliep moeizaam. Heb mij laten overhalen door mijn collega, maar zal een volgende keer zeker geen Indiaas eten meer halen. Ervaring viel tegen, jammer.

1,6
  27. Marco Willems

28. Reinier Bolweg

29. Angelique Gerards

Opnieuw zeer goed gegeten. Complimenten aan de kok en zijn team.
    Erg gastvrij, een aanrader!

30. Michella

31. Coeris

32. Wij hebben hier al vaker gegeten. Altijd top verzorgd en erg gastvrij. Deze keer echter een menu afgehaald. Ook dat is zeker een aanrader. Kwaliteit blijft optimaal en we hebben thuis heerlijk genoten.

33. Zeer goed gegeten. Verrassingsmenu is een aanrader. Vriendelijk personeel en leuk sfeertje.

34. Tony

35. 657 punten

Afgelopen vrijdag hier voor het eerst gegeten. We hadden niet gereserveerd, wat achteraf wel verstandig was geweest. Maar géén nood. Een tafel was snel geregeld. Bijzonder vriendelijk en gedienstig personeel. Het eten is er absoluut top!! We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, en we zijn inderdaad bijzonder blij verrast met wat er op tafel kwam. We kregen uitleg bij alle gerechten.

Kortom, een absolute aanrader.

36. Heerlijk eten, altijd vers van smaak en structuur. Gezellig om te zitten, hele aardige bediening. Prima!

37. De bediening was waardeloos. We kozen het verrassingsmenu. Hierbij mocht je volgens de kaart onbeperkt hoofd en bij gerechten bij bestellen. Het is dan natuurlijk niet de bedoeling dat ze na het eerste eten meteen alles komen afruimen. Met veel pijn en moeite mochten we toch nog wat eten bij bestellen. Dan vragen ze daarna: "Ook eindelijk uitgegeten?" Dit is slechts een kleine greep uit de ronduit nare opmerkingen. Uit alle opmerkingen bleek gewoon dat de bediening ons liever kwijt dan rijk was. Totaal geen prettige ervaring. Uiteraard dragen dit soort opmerkingen ook niet bij aan een prettige sfeer.

Voor mij ook zeker een reden om hier nooit meer terug te komen. Het was gewoon ronduit asociaal. Zonde, want het eten was zeker lekker. Helaas zorgt deze manier van bedienen toch voor een bittere nasmaak.

6,7
  38. Eten was goed, het restaurant was gezellig alleen de hoeveelheid eten vond ik weinig.

39. Wij komen al vanaf het begin eind 2003 bij de Bombay Spice. Wij hebben hier alleen nog maar goed gegeten. Ook reeds meerdere keren een catering door hen laten verzorgen, ook geweldig. En zoals anderen voor mij al schrijven, inderdaad het beste restaurant van Hengelo. Men zegt wel eens, Indiaas is veel te scherp voor mij. Vraag maar gewoon aan Aprul en zijn team, je krijgt wat je lekker vindt precies zoals jij het wilt. Dit is een gastheer op en top, met een superteam om zich heen. En vooral ook een compliment aan zijn broer, een van de beste koks van Twente. Eind 2013 alweer 10 jaar, alvast gefeliciteerd, en er komen zeker weer 10 jaar bij. Bravo.

40. Kan ik kort over zijn; heerlijk eten, snel op tafel (ook als het druk is), keuze genoeg voor iedereen, erg vriendelijke mensen, kortom, ons favo restaurant!

41. Lekker eten, veel keuze en een goede prijs, wat wil je nog meer?

42. Eten en sfeer helemaal super. Prima uitleg en advies van de bediening bij de keuze van een gerecht. Prijs/kwaliteit is helemaal goed. Een echte aanrader!

43. Heerlijk gegeten, al meerdere malen.
    Wel reserveren, het zit (met name van do-zondag) helemaal vol!
    De bediening helpt je graag op weg, ook als je andere variaties wilt.
    Vlees is lekker mals en de curry's zijn zowel mild als scherp. En de prijs is helemaal prima!

44. Zijn er een paar dagen tussenuit vanuit Alkmaar. Gegeten bij dit restaurant. Wij kunnen hier kort over zijn. Bediening oké, sfeer goed, eten smakelijk en van goede kwaliteit! Omdat wij weinig ervaring hebben met dit type eten, kregen we van de eigenaar goede adviezen. Wanneer je dus op vakantie hebt in deze omgeving is dit een echte aanrader. Ook de prijs kwaliteit verhouding is buitengewoon in balans. Lokale bevolking weet dit restaurant in ruime getale te vinden. Wij zeggen....gewoon doen!

45. Chosita

Heerlijk gegeten!! Zo gastvrij dat je je gelijk thuis voelt!

46. Nico Haster

2x Indiaas gegeten, vond er niks aan. Totdat ik hier kwam, uitgenodigd voor een etentje voor de overwinning van ons team. Fantastisch lekker eten, zeer veel variatie (we hadden een alles-in-een menu), en alle gerechten smaakten even goed. Voor mij een reden om toch vaker hier naar toe te gaan. Ga zo door, en jullie worden echt bekend....

47. Natasja

Gisteravond wederom heerlijk gegeten. Komen hier regelmatig en iedere keer gaan we weer erg tevreden en voldaan naar huis! Superbediening, heerlijk eten, goede service en een goede, lage prijs! Een echte aanrader!

48. Liesbeth

Onlangs hier gegeten ter ere van de 80 jarige verjaardag van mijn moeder. Het eten was top, smakelijk en lekker!!! Bediening was ook prima en ik vond de prijs uitermate laag met wat we er voor kregen. Absolute aanrader!

49. Remco Homan

Heerlijk Indiaas eten. Goede sfeer en vriendelijk personeel. Één van de weinige restaurants waar ik met grote regelmaat terugkom.

50. Heel goed gegeten, zeer ruime porties, goede bediening die goed adviseert. Oubollige inrichting en jammer dat gevraagd werd welke groente we wilden, en dat dit per persoon op 5 euro meerprijs neerkwam. Dit was ons niet bekend en blijkt ook niet uit de menukaart. Verder een optimale ervaring, 50 meter van de parkeergarage. Top.

51. Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen en prettige bediening.
    Wij komen zeker weer.

52. Zeker smullen!

53. Mia 23 punten

Wij hebben hier een paar weken geleden gegeten. Het was gezellig, de bediening was vlot, terwijl het restaurant vol zat. We werden goed geadviseerd bij het kiezen van de gerechten. Het is een aanrader en zelf komen we zeker terug.

54. Bombay Spice heeft een Indiaas buffet verzorgd bij ons thuis. De gerechten smaakten voortreffelijk en de hoeveelheden waren meer dan royaal. Het was alleen jammer dat er een deel van de bestelde gerechten niet meegekomen was. Foutje. De eigenaar vond dit erg vervelend en wilde het graag goed maken. De manier waarop onze ‘klacht” werd afgehandeld, was grote klasse. Voor ons reden genoeg om ook in de toekomst van het heerlijke eten in Bombay Spice te genieten.

55. Wij hebben hier onlangs willen eten, alleen zat het helemaal vol. We hebben toen eten besteld en meegenomen, moet zeggen dat het heerlijk was. De kip is heerlijk mals en het brood erbij om te dippen is erg lekker. Niets dan lof!

56. Donato Suhre

57. Lekker, snel en gezond eten. Je wordt keurig geadviseerd of je mild (zoals ik) of scherp wilt eten. Alle gerechten worden vers bereid (gezond) en ze staan snel op tafel. Ook als het druk is! (en dat is vaak). Als je lekker lang wilt tafelen, dan kan dat ook.

58. Cynthia

59. We hebben gisteravond voor de 2e keer in dit restaurant gegeten. En weer was het lekker. Maar het belangrijkste was wel dat de sfeer goed was. Een ongedwongen sfeer wat leidde tot leuke korte gesprekjes met andere tafelgenoten. Ik sluit me aan bij een vorige recenscent. Neem niet alleen rijst maar ook brood. Je kan heerlijk dippen en zo lekker lang natafelen. Ook een pre is het rookhokje.

Het personeel is vriendelijk en doet wat het moet doen. Maar een serveerster sprong er wel bovenuit. Sharon was het toefje slagroom. Ze maakte de avond net even helemaal af door haar ongedwongen en spontane reacties. We weten wanneer ze werkt dus de volgende keer passen we ons daar maar op aan.

Klein minnetje was de mixed groente. Die was niet echt lekker maar verder alleen maar lof.

60. We hebben hier gegeten met een groep van 9 personen.

De meeste mensen van ons waren totaal onbekend met de gerechten uit de keuken van Bombay Spice, waarop de ober voorstelde : Ik maak wel wat lekkers voor jullie!

Helemaal goed!

Eten en service waren prima. Sfeer was ook goed. Het zag er gezellig uit.

Elke stoel in het restaurant was bezet, en ondanks dat, stond het eten snel op tafel!

Kortom; zeker de moeite waard!

61. Hier moet je echt een keer gaan eten, ook al moet je er voor omrijden! In één woord geweldig! De knoflook-kip smaakte voortreffelijk, evenals de mildere variant met honing. De bediening adviseerde bij 1 gerecht rijst te nemen en bij het andere brood. Dit omdat het anders teveel rijst zou zijn. Dat was een goed advies, en nu hadden we variatie. De smaakpolitie is er niet voor niets een keurmerk wezen plakken!

62. Renate

63. Het beste restaurant in de omgeving! Nergens eet je lekkerder dan hier. Zowel mild (amandel, room) als pittig (Dansak bijvoorbeeld) wordt hier uitstekend bereid met een heerlijke wijn erbij en goede service. Een van de koffie's na maakt je avond helemaal compleet.

Wij zijn al jaren vaste klant (5 jaar schat ik) en dat blijven we ook nog wel een hele tijd!

64. Leuk restaurant met heerlijk eten. Het eten is vers en wordt aangepast naar jouw voorkeur. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader dus.
    P.S. hebben ook een een duim gehad van dat tv-programma 'Keukenpolitie' of zoiets. Dus ook hygiënisch!

65. Een heel erg goed restaurant met een uitzonderlijk vriendelijke bediening!Heerlijke gerechten, kortom een aanrader!

66. Gezellig Indiaas restaurant. Persoonlijke en zeer gastvrije bediening. En belangrijk: heerlijke gerechten voor een goede prijs. Ook de afhaalmenu's zijn een aanrader!

67. Lisette Nijenhuis

Wij gaan er geregeld heen of halen. Maar ik vind er geen beter restaurant dan de BOMBAY SPICE. Het eten is er heerlijk en de bediening is ook erg aardig. Kortom gewoon helemaal een TOP restaurant!!!
    Tot gauw.

Gr. Lisette
    uit Duitsland

68. ja,ja, In Nederland is er gelukkig nog een heel goede Indiase keuken..

ik vond het helemaal top...

69. Zeer goede vriendelijke bediening, gastheer helpt graag bij selectie gerecht en dit kan ook naar voorkeuren aangepast worden (bv scherpte). Eten wordt vers bereid en dat is te proeven.

70. joane de boer

ik vondt het niet echt geld waard.

4,1
  71. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, vriedelijke bediening. Desgewenst adviseert de eigenaar graag, ook met gerechten buiten de kaart.
    Voor mensen die van exotisch eten houden een aanrader!