Steakhouse Royal Argentina in Hengelo

Beleef een complete avond uit in Argentijnse sferen

Er zijn voldoende parkeergarages en parkeerplaatsen op loop afstand.

Het centraal station in op 5 minuten lopen. Hier stoppen de meesten bussen vanuit Hengelo.

Heeft u zin in een gezellige avond uit in de warme sfeer van Argentinië. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Met heerlijke vlees en vis gerechten van de lava-grill en een uitgebreide wijnkaart is uw avond compleet.

Wij staan voor goede kwaliteit van onze producten en service. U als gast zal dan ook heel de avond centraal staan. Met 52 zitplaatsen in totaal is er ook een mogelijkheid om voor groepen tot 24 personen te reserveren. Daarnaast is er in overleg mogelijk om gerechten buiten de kaart om te bestellen.

4. Betalen pin Master Card Visa

1420363568 93
1428320228 92
1452190208 92
1491973507 93
1513191267 93

1. Zeer leuke bediening en de prijs past zeker bij de kwaliteit van het vlees, smaakte super.

2. Gisteren met vrienden geweest en ons culinair laten verrassen én verwennen door superkok Simon. Was geweldig.

3. Nick van 't Spijker

Ik ben er geweest met de Argentijnse avond! Heerlijk gegeten! Daarnaast was er live Argentijnse muziek, wat een erg gezellige sfeer gaf! Erg vriendelijk personeel, en goede service! Heb een topavond gehad, en natuurlijk super gegeten! Ik kom zeker terug!

4. In het weekend samen met mijn man wezen eten.. Afgegaan op de goede recensies dat het eten en service top moest zijn... Het viel ons nogal tegen. We moesten heel lang wachten op het eten, daarnaast was de bediening nogal arrogant en leek er totaal geen zin aan te hebben. Jammer! Eten smaakte daarentegen verrukkelijk. complimenten voor de koks.

5. 28 Oktober voor het eerst hier gegeten, we waren blij verrast, menu van de maand, mooie verzorgde schotel met verse sla heerlijke patatten, stokbroodje vooraf van het huis, gezellig restaurant, met vriendelijke bediening, vooral de nieuwe medewerker die ons bediend heeft, was gezellig behulpzaam en een aanwinst voor de zaak, dit was een eerste keer, maar komen hier echt weet terug! Een aanrader!

6. Fantastisch restaurant met vriendelijk personeel en een prima service. Ik vierde mijn verjaardag en de eigenaar kwam mij aan het eind van de avond feliciteren en gaf een mooie fles met een waardebon cadeau. Daarna kregen we nog een borrel van het huis aangeboden. Wij gaan er zeker weer naartoe.

7. Hele leuke bediening en lekker eten in Argentijnse sferen. We hebben nu alweer zin om te gaan! Misschien tot volgende maand ;)

8. Geweldig eten! Ossenhaas was perfect en goed mals. Ondanks de drukte bleef het personeel erg vriendelijk en kwam men genoeg aan tafel qua drinken bestellen etc. Borreltje van het huis was smaakvol! We komen zeker nog eens terug.

9. Eten smaakte naar meer. Afgelopen zondag geweest met mijn man. Restaurant zat gezellig vol.

Wel was de serveerster erg onprofessioneel. We wouden eten opnemen maar dit kon ze niet?

Wel apart aangezien ik van de mensen naast ons begreep dat zij de vriendin is van de eigenaar... Je zou dus verwachten dat men dan een bestelling kan opnemen... jammer!

Hierdoor moesten we bijna 30 min wachten, uiteindelijk waren we wel geholpen. De sfeer was in ieder geval prettig ondanks de drukte en de borreltjes van het huis waren zeker te voelen ;)

10. Goed eten hier! Goede service en lekker vlees.

11. Zoals altijd heerlijk gegeten, bedanlt voor de super avond!

12. Great experience! We went here together for the second time and it was delicious! Compliments for the kitchen, nice work mate. The waitress was a spontaneous young lady who gives us also a discount card for next time… Awesome! Greeting from England :)

13. Zijn weer eens bij Simon geweest. Ik vind dat iedereen moet weten dat die man geweldig kan koken.
    Reserveer een week van te voren voor een meer gangen verrassingsmenu. Je valt van de ene in de andere verbazing. Een aanrader voor elke 'bourgondier'.

14. Vorige week heerlijk gegeten met mijn man. Leuke serveerster en lekker eten, dank jullie wel, we komen zeker nog eens terug.

15. Er goed eten. Vriendelijke en goede bediening. Als we in de buurt zouden wonen dan gingen wij er vaker eten.

16. Gisteren voor het eerst dit restaurant bezocht en het was het uiteraard waard! De serveerster kwam gezellig een praatje maken en was zeer spontaan, service was perfect, complimenten voor deze dame en voor de kok! Smaakte verrukkelijk en we komen zeker weer als we in de buurt zijn, hartelijk dank voor de leuke avond!

17. Je kan goed eten hier. Service kan wel wat beter. De ene bediende kwam meteen bij ons wat betreft bestellen en erg spontaan in de omgang terwijl de andere mevrouw nauwelijks onze kant op keek. Misschien was deze dame nieuw? Maar goed 't eten was verder goed voorbereid en gekruid Ondanks dat we niet gereserveerd hadden was het overigens geen probleem om te eten en het borreltje van het huis werd gewaardeerd! Groeten uit Hertme.

18. Goed restaurant met uitstekend eten en zeer vriendelijk personeel.

19. Lekker eten en erg vriendelijke bediening. Leuke avond gehad!

20. Wat een heerlijk eten in dit restaurant. Vrienden van ons zijn altijd zo lyrisch over het eten, maar wij dachten het kan nooit zo lekker zijn als zij steeds vertellen. Totdat wij zelf kwamen eten. In een woord: heeerlijk!! Komen snel weer terug!

21. Ben Smit

Ik heb via de ah restaurant actie geboekt dan krijg je een apart menu de keuze is goed en het eten is heerlijk. Echt een aanrader

22. Emanuel

Samen met mijn vrouwtje wezen eten tijdens onze dagen hier. Zelf van Argentijnse afkomst en was toen ik de kaart zag niet meteen onder de indruk. Bij ons in Roosendaal staan namelijk hele andere gerechten, maar het eten was zeker goed. Gepofte aardappel en de chimi churrie is een aanrader, salade wel erg simpel.

23. Arjan 11 punten

Recensie schrijven doe ik nooit dit is mijn eerste keer, omdat dit restaurant het verdiend.
    Mijn vrouw en ik zijn nu al een paar keer wezen eten en elke keer is het echt voortreffelijk. Je proeft gewoon de passie van de kok en Tuurlijk iedereen heeft zijn eigen smaak maar denk dat iedereen hier heerlijk kan eten.
    Het is een klein restaurant ik vind dat juist knus en gezellig.
    De bediening is momenteel top.

24. Anneke Kuipers

We gaan 1x per 2 maanden met "oude" vrienden van ons hier eten. De kok, Simon, maakt voor ons dan speciaal een verrassingsmenu, bestaande uit eerdere gangen, met allemaal heerlijke en bijzondere gerechten.
    Geen standaard Argentijnse, maar gerechten waarvan je proeft dat ze met heel veel liefde en zorg voor het eten gemaakt zijn. Altijd met bijzondere smaakjes, nieuwe combinaties en heerlijke verse ingrediënten.
    Simon is voor ons een super kok en heel fijn dat hij van Isa de ruimte krijgt om dit soort overheerlijke menu's te mogen maken.
    Het is niet voor niets dat we dus zeker 1 x per 2 maanden met deze vrienden steeds weer terugkomen, maar ook tussendoor nog lekker komen eten. De prijs/kwaliteit is bijzonder goed. Wat ook gezellig is, is dat Simon nog even aan tafel komt praten en komt uitleggen wat we gegeten hebben. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
    Dit restaurant is een grote aanrader!

25. Miriam Vrielink

Gisteren hebben mijn man en ik hier echt heerlijk gegeten.
    Wij hadden allebei een 5-gangen verrassingsmenu.
    Dat was het zeker wel. De gerechten waren mooi, heerlijk, en echt fatsoenlijke porties.
    Gevarieerd met groente, vlees, en vis, heerlijke sausen, en als dessert een bord met een aantal verschillende soorten toetjes.
    Je kon echt merken dat er tijd en liefde is gestoken in het maken van onze gerechten.
    Zeker geen standaard Argentijn met alleen maar goed vlees, maar veel meer en dat alles voor een hele redelijke prijs.
    Zo'n 5 gangen diner is echt hartstikke leuk, ik kan het iedereen aanraden.
    We laten ons in ieder geval graag nog eens verrassen door chef-kok Simon.
    Die trouwens nooit te beroerd is om een babbeltje aan tafel te komen maken waardoor je je enorm welkom voelt.
    De bediening was trouwens ook erg vlot en heel vriendelijk.

26. Vriendelijk ontvangen door Isa, heerlijk 3 gangen gegeten met 4 personen, zowel vlees als vis was perfect bereid. Bediening helemaal prima! Dessert was speciaal gemaakt door Simon, wat echt heerlijk was. Nog gezellig een borreltje met hem nagedaan, sympathieke en gepassioneerde chef! Zeker een aanrader voor een heerlijk culinair avondje! Groet uit Zoetermeer.

27. Geweldig restaurant, uitstekende porties, goede smaak / lekker eten èn vriendelijk personeel. Ook een fantastische ambiance. Zelfs mijn vriendin is het hier mee eens, dus... van haar ook een dikke 10!
    Tot ziens. 😎😘

28. Heel erg gezellig, zeer vriendelijk personeel. En het eten was perfect, heerlijk gegeten. Mijn Sint diner avond kan niet meer stuk, een dikke 9. En zeker voor herhaling vatbaar.

29. Leuke vlotte bediening, wij waren met 6 personen, op de AH restaurant actie.
    Dit restaurant is ZEKER de moeite waard om te bezoeken.
    Menu keuze is prima!

30. Erg lekker restaurant. Zeer mals vlees, mooi restaurant en goede vriendelijke bediening. Alleen frietjes zijn wat normaal te noemen en niet uitzonderlijk. Cijfer gaat naar een 10 als er verse friet is!

31. Tony 46 punten

Ben er 3x geweest in 1 maand, dat wil wel wat zeggen!

32. Super lekker gegeten, zoals altijd! We gaan altijd graag eten bij onze super chefkok Simon!

33. Kleinheerenbrink

Aan alles is te merken dat er aandacht is besteed aan smaak en service naar ons toe. De kwaliteit van het eten was zeer goed, wij hebben eigenlijk van alles wel iets gehad en de koks weten heel goed hoe ze alles op smaak moeten maken. Het personeel was heel vriendelijk en lekker normaal, wat goed bevallen is. Ook de baas was niet schuchter om een gezellig praatje te maken.

34. ik ben blij hier te zijn geweest! We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De T-bone was heerlijk mals en erg lekker gekruid. Eenvoudig en netjes van opzet, leuke bediening en erg klantvriendelijk. Kortom een aanrader!

35. Jaap 10 punten

Alles was heerlijk! Goede kwaliteit!

36. Alweer lekker gegeten in dit restaurant. Erg gezellig en overheerlijk eten. Een echte aanrader!

37. Alex

38. Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant! Kwaliteit van het eten was uitmuntend! Mijn vrouw is glutenvrij en daar is keurig rekening mee gehouden. Wel jammer is dat ze vooraf geen glutenvrij broodje konden serveren. Het is een gezellig, romantisch restaurant, met ook leuke achtergrondmuziek. Je begeeft je echt even in Argentinie.
    Wij hebben genoten!

39. Edwin Klasen

We zitten nog gezellig na te tafelen met eigenaar en de chef; niet ieders idee van een leuke afsluiting misschien maar wel reuze interessant op culinair gebied!!

40. Lizet Beek

De kok (Simon) heeft voor ons een 6-gangen diner klaargemaakt... Was héérlijk! We wisten van te voren niet wat we kregen dus alles was een verrassing, en lekker!

41. Regina Fernandes

Het was een zeer verrassende avond, met een super verrassend menu bij de kok Simon. Bedankt voor de top service😋

42. Super lekker gegeten!! Iedereen moet echt hier een keer eten, smullen.

43. 20 februari een gezellige avond gehad met 9 personen. Heerlijk gegeten, fijne bediening. Komen zeker terug.

44. Vanavond gegeten bij dit restaurant en ik raad het zeker aan. Eten/drinken is super en het personeel is ook hartstikke leuk. Top restaurant! :)

45. Erik, Raquel, Andre en Gealine

Afgelopen zaterdag avond 21-11-2015, zeer lekker gegeten bij Argentina met de AH actie. Bediening zeer vriendelijk, komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is Toppie. Prijs kwaliteit is zeer goed. Wij komen zeker nog een keer terug. Wat helemaal geweldig is is dat de eigenaar zelf bij je aan tafel komt of alles ok is. Met een woord geweldig!

46. Bijzonder lekker eten voor een relatief lage prijs, het vlees was boter mals en voor de kok lijkt niks te gek alles is te regelen :) Zeker een aanrader!

47. Het is er fantastisch eten,super bediening echt geweldig. Eten is het waard om vanuit Enschede lekker een dagje Hengelo te doen. En af te sluiten bij dit geweldig restaurant. Bedankt.

48. Service vond ik top. De eigenaar was ook heel erg aardig. Het eten vond ik heel erg lekker, vooral de steaks. Zou hier zeker vaker willen eten. Een echte aanrader.

49. Jan en Bouline

Fantastisch restaurant met een prima overzichtelijke kaart. De vleesgerechten worden prima geserveerd en klaargemaakt.

Een restaurant waar we graag terugkomen om een volgend gerecht te proberen!

50. Wij zijn gisteren met de restaurantzegels van Albert Heijn bij Royal Argentina's geweest.
    Wij hebben daar bijzonder lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk.

Echt een aanrader, met deze goede keuken!!

51. Gisteren wezen eten bij Royal Argentina. Gezien de recensies hieronder erg benieuwd naar dit restaurant. Dit bleek echter behoorlijk tegen te vallen. We kregen het verkeerde hoofdgerecht geserveerd. De reactie van de bediening daarop was: "Lust je dit echt niet?" Waarna ze zei dat ze het wel terug wil nemen, maar dat we dan wel een hele poos moeten wachten. Omdat we al erg lang op ons hoofdgerecht zaten te wachten toch aangenomen, jammer genoeg kon er geen excuses vanaf. Even later hoorden we dat ook de andere tafel het verkeerde, niet bestelde gerecht geserveerd kreeg. Er waren slechts 4 tafels in het hele restaurant bezet, erg slordig. Het stel kreeg een soortgelijke, ongastvrije reactie van de serveerster.

Eten smaakte daarentegen prima, maar niet bijzonder. Toen de bediening naderhand vroeg of het gesmaakt had en ik aangaf dat ik het jammer vond dat het vlees raw was en niet medium, kreeg ik te horen dat ze het niet op prijs stelde dat ik dit nu pas vertelde omdat er niets meer aan te doen was. Ja dat wist ik ook, alleen deze reactie vond ik niet kunnen, ze vroeg immers naar mijn mening.

Al met al een erg belabberde klantvriendelijkheid! Sfeer in het restaurant is kil, simpel en niet echt leuk aangekleed. Prijs kwaliteit verhouding qua eten is prima, maar dankzij de belabberde bediening zal ik hier zeker geen tweede bezoek brengen.

52. Heerlijk eten; het vlees is van uitstekende kwaliteit! Fijne bediening, goede sfeer. Echte aanrader.

53. We hebben iets nieuws ontdekt!! Het '8 gangen verrassingsmenu'. Een geniet festijn. Alleen even reserveren, daarna een verwenfeest. Klasse.

54. Judith van der wacht

Hartelijk dank voor het heerlijke verrassinsmenu, het was fantastisch lekker. Tot een volgende keer Simon.

55. We hebben ons laten verrassen met een 8 gangen menu. Heerlijk gegeten. Zoals me vriend zij 'potverdikkie ik heb voortreffelijk gegeten'. De bediening was top, vriendelijk en goed oplettend. We hebben geen moment zonder drinken gezeten. Daarnaast goede uitleg van de gerechten. De porties van het eten waren niet te groot, niet te klein. Goede smaak combinaties. Welke niet overheersend zijn. En daarnaast was het vlees lekker mals. En de vis heerlijk vers. Al met al top gegeten.

56. Lekker gegeten, vlees was lekker mals. Bediening was vriendelijk en attent. Kan iedereen dit restaurant aanraden om een keer te proberen.

58. Wim van den Burg

Prima restaurant, eten was erg lekker. Prima wijn en goede bediening.

59. Wat een geweldig restaurant. De inwoners van Hengelo mogen zich gelukkig prijzen met zo'n restaurant in de stad. Het was wel (te) rustig. Wellicht heeft dit te maken met de aankleding van het restaurant. Ietsje te modern misschien? Maar uiteindelijk kom je voor het eten.. en dat was geweldig.

60. Gisteren heerlijk gegeten! Echt genoten en we gaan hier zeker nog terugkomen. De bediening was goed en vriendelijk, alleen omdat we een beetje in een hoekje zaten duurde het af en toe wat langer voordat ze langs kwamen. Maar dat was maar heel af en toe, kleinn puntje. Zeer positief verder!

61. Jan R Blom

62. Een echte aanrader en een aanwinst voor Hengelo waar je toch al niet struikeld over goede restaurants. De chef heeft begrepen dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn en hoe een goede steak geserveerd moet worden.

De overzichtelijke menukaart maakt de keuze makkelijk alhoewel de wijnselectie iets uitgebreider kan maar toch een goede wijn bied voor een redelijke prijs. We gaan zeker nog een keer terug!

63. Prima gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

64. Moeten nog meer van dit soort gelegen heden komen in deze straat. Jammer dat de gemeente dit boycot. Probeer het eens een keer. Zeker weten dat U hier weer komt.

65. Vorig jaar voor het eerst gegeten bij Royal Steakhouse Argentina. Het is zo goed bevallen dat ik ondertussen al meerdere keren ben teruggekomen met vrienden. De kok verrast ons elke keer weer met een heerlijk menu. En dat altijd voor een goede prijs! Echt een van mijn favoriete restaurants in Hengelo en omstreken!

66. Het 8 gangen verrassingsmenu is niet alleen verrassend culinair (dat is het zeker), maar het is ook nog eens belachelijk laag geprijsd! Superieure prijs-kwaliteitverhouding. Aanbod van open wijnen is niet royaal maar wel voldoende. Maitre Simon is groots in zijn vak, klein van gestalte, maar wat een vakman.

67. Vandaag laten verrassen door de chef met een 8 gangen menu. Je kunt zien en proeven dat er met smaak en passie wordt gekookt. Het was uitstekend, echt een aanrader! Ook de bediening wist waarover ze het hadden.

68. Elaine gringhuis

Super lekker gegeten, vrolijk personeel hebben ons goed geholpen met het maken van een keuze. 1 van de dames had haar dienblad met drinken laten vallen maar daar werd goed op gereageerd. Aan het einde nog een drankje van de zaak

69. Gisterenavond super lekker gegeten!! Het verrassingsmenu van Simon was echt geweldig, de combinaties van de gerechten was verrassend, maar erg lekker!!

Een echte aanrader voor een avondje culinair eten!

70. We hebben gisteren een leuke en gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker. En met veel zorg en aandacht bereid. Ook leuk dat de chef even langs komt om te vragen of alles goed is. En soms enige uitleg geeft over de bereiding. Echt een aanrader!

71. Fam. Oeben

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Tomatensoep heerlijk. Vlees botermals. Salade vers. Goed warm geserveerd. Bediening alert en attent. Goede sfeer. Schoon en rustige inrichting. Leuk dat de eigenaar even een praatje komt maken. Wij zijn zeker hier niet voor de laatste keer geweest.

72. Vanaf de opening zijn wij vaste klant bij dit voortreffelijke Steakhouse. Reservering doen wij meestal telefonisch. Het eten is echt voortreffelijk en de rode huis wijn moet je beslist proberen. Er is een uitgebreide kaart met speciale gerechten aanwezig. Voor het voorgerecht adviseer ik de mosselen, geweldig.
    Bediening is zeer attent en vriendelijk. Er is een speciaal aangebrachte sfeer verlichting met goede stoelen en tafels. De prijs kwaliteit is redelijk. Als er tijd is komt de eigenaar even een praatje met je maken.

73. Afgelopen week voor het eerst hier gegeten. Ik vond het echt top! Chef maakt alles zelf en dat is te proeven. Je kan dus makkelijk voorkeuren aangeven, mocht je wat scherper willen/of juist niet.

Ik ben erg kieskeurig en heb snel een mening over het geheel en hoe het vlees is klaargemaakt. Ossenhaas was mals en lekker gekruid, net als alle vlees wat mijn tafelgenoot op haar bord had, mix van allerlei soorten. Salade was vers. Gewoon stil geweest en dus heerlijk gegeten! Zelfs met de thee was ik erg blij! Kreeg na die tijd ook nog wat zakjes Jasmijn thee mee naar huis.

:) Komen zeker een keer terug.

74. Heerlijk gegeten! Groenten op bord zijn lekker vers en vlees zeer mals. Empenadas als voorafje zijn ook een aanrader. Bediening heeft iedereen goed in de gaten. Eigenaar neemt aan het eind van het eten uitgebreid de tijd om even een praatje te maken en van gedachten te wisselen over het eten. We komen zeker weer !

75. Heerlijk gegeten in dit restaurant! De ossenhaas nog nooit zo mals gegeten. Ook de eigenaar en de kok zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te krijgen.

76. Heerlijk gegeten en waar voor je geld, service is uitstekend! Sfeer gezien het vroege tijdstip iets lager in score. En er liepen een aantal mensen in en uit het restaurant die geen gasten waren, wat de ambiance ietwat verstoorde.

77. Fam Wildenborg

Heerlijk gegeten met vrienden. We hebben ons laten verrassen door kok Simon en het was voortreffelijk!!! Eten waar aandacht aan is besteed en super van smaak. Zeker een aanrader!!

78. Komen hier met veel plezier eten. Altijd lekker en goed verzorgd, personeel is erg vriendelijk en verzorgd!! En de eigenaar is ook vriendelijk. Top restaurant

79. Heerlijk gegeten. Kok Simon had een 8 gangen verrassingsmenu voorbereid wat erg in de smaak viel. Je kunt zien en proeven dat er enorm veel aandacht aan is besteed.

80. Gert Frederiks

Eindelijk weer eens het gevoel dat we echt uit eten zijn geweest. De laatste keren geen menukaart gezien. De kok ons laten verrassen. Echt een aanrader.

81. Top restaurant waar het altijd gezellig is met super goed eten. Top.

82. Nijland

Heerlijk gegeten. Voldoende keus en prima bediening. Was alleen niet zo heel druk die dag, maar dat lag misschien aan het tijdstip want we waren erg vroeg. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar.

83. Heerlijk gegeten, prima bediening en lekker rustig, zeker een aanrader

84. Heerlijk gegeten, we waren met een grote groep en iedereen was tevreden ook de grootste vleeseters. Zelf heb ik de ossehaas gegeten deze was erg mals en sappig ook het Argentijnse biertje viel goed in de smaak.

85. Vuuftig

Werkelijk een goede prijs-kwaliteit verhouding. Eten was zeer verzorgd en heerlijk bereid. Zeker een aanrader voor een volgende keer. Vriendelijke bediening en een leuke ambiance.

86. Goed gegeten en de service was top! Alleen jammer dat het niet zo druk was.

87. V Rijssemus

Erg lekker gegeten! Veel keuze, goede sfeer en bediening! Komen we zeker nog een keer terug!!

88. Lang niet zo lekker gegeten ! Verassing van de kok is een aanrader ! Bedankt voor het lekkere eten en tot gauw.
    Gr steven

89. Monique en Roel

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Voldoende keus en prima bediening. Voor herhaling vatbaar.

90. Eten was zeer goed. Veel aandacht voor de klant, ook van de chef en kok Simon. Zonder dat dit storend werd. Wanneer de salade op was kon je gewoon om extra salade vragen zonder dat je dit extra moet betalen. Kwaliteit/prijs verhouding is aangenaam gunstig. Klein puntje van aandacht is dat de stoelen die zeer prettig zitten te hoog zijn t.o.v. de tafel. Tafel een paar cm hoger maken en het zit perfect.
    Komen uit Almere zeker hier weer eten.

91. Erg lekker gegeten. De varkenshaas is zeker een aanrader! We waren met z'n 5en en vonden de sla en de friet wel wat weinig. De bediening was uitstekend! Erg klantvriendelijk! De lange banken zitten wel veel te hoog. Dit eet niet fijn.

92. Jan Bakker

Heerlijk gegeten, alleen de tafel die we hadden, net rechts om de hoek bij de ingang, was nogal erg tochtig! Ziet er verder netjes uit, aardige bediening en dus heerlijk gegeten voor een goeie prijs!

93. Heerlijk gegeten met een erg aardige eigenaar! Echt een aanrader als je lekker en voor een goede prijs wilt eten.

94. Wij zijn super tevreden met Steakhouse Royal Argentina. De bediening is gezellig en er is een vriendelijke, goede sfeer. Het eten is heerlijk, wij komen zeker terug.

95. We waren gisteren voor de eerste keer met zijn zessen. We zijn goed ontvangen en het eten was naar wens (complimenten aan de kok) en de bediening goed. Een goed restaurant met een leuke huiselijke sfeer.

96. Veel keus, eten heerlijk voorbereid, gezellige sfeer, hapjes en drankjes van te voren ook super, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

97. Veel keus, top sfeer, snelle service.
    Heerlijk gegeten !

98. Sieny & Bennie Bekhuis

Bijzonder gezellig restaurant met goede bediening. Uitstekende keuken met lekker mals en sappig vlees voor 'n goede prijs. Echt 'n aanrader.

99. Heerlijk gegeten en een prima bediening. Van voorgerecht tot nagerecht was alles goed voor elkaar en heel attent personeel. Een echte aanrader

100. Sfeervolle ambiance en perfect voor groepen. De service is goed en de chef-kok is zeer vriendelijk, hij komt altijd vragen hoe het eten was. De tapenades vooraf zijn ook hartstikke lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina