Hier zie je hoe de meningen over de Caballeros verdeeld zijn.

1. Internationaal Hengelo

Anoniem

Pangang TE zout en taai vlees.
    Tjoptjoy geen enkel stukje vlees.
    Ik zou ipv van kip kerrie, kip tomaten krijgen.
    Die hebben ze er niet bij gedaan.
    Voor mij dus nooit weer oriental.

2. Vandaag voor het eerst een pokebowl afgehaald. De sfeer was goed, de medewerker was erg vriendelijk. Mijn bestelling was ruim op tijd klaar en het belangrijkste: het smaakte heerlijk 😃 Ik had de vegan king besteld en deze was echt goed.

3. Eten is heel lekker en de porties zijn precies goed. Meeste gerechten kunnen aangepast worden (met rijst, aardappelen of nan, met garnalen/kip/vlees). Eten wordt snel geserveerd op een warmhoudplaat, dus er is genoeg tijd om te genieten.

Helaas is de bediening niet altijd even vriendelijk. Ze zijn wel professioneel, maar toch vind ik bet beter als ze vragen "hebben jullie al iets kunnen kiezen" ipv naast me staan, boos kijken en op het menu tappen met hun vingers...

Je krijgt precies wat je besteld. Groenten of een salade zitten er dus bijvoorbeeld niet bij, tenzij apart besteld.

4. Al een aantal jaar vaste klant bij De Pepperpot. Ik bestel bijna altijd de brochette pepperpot en ben nog nooit teleurgesteld. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed! Mals vlees en snelle en vriendelijke bezorging. In de loop der jaren hebben wij De Pepperpot bij meerdere vrienden en familie aangeraden en zij zijn ook erg enthousiast!

5. Het eten en de entourage waren top.
    De bediening erg irritant.
    Ze lopen constant langs je tafel om te kijken of er n bord of glas mee kan.
    Constant vragen of je wat wilt drinken.
    Dit hoort niet zo, gun gasten de tijd om te genieten zonder dat er steeds iemand bij je tafel staat.
    Je moet je glas bijna vasthouden anders… foetsie meegenomen.

6. Ik kom hier al jaren met liefde voor de patat speciaal en de frikandel speciaal de curry saus is hier echt top.

7. Lekker gegeten. Compliment aan de keuken. Ook de bediening was erg prettig en professioneel. Echte aanrader

8. Piet Diepmaat

Zeer prettige en vlotte bediening. Eten van topkwaliteit. Ten zeerste aanbevolen

9. Internationaal Hengelo

18:00 Gereserveerd Om 18:15 besteld. 1:45 Uur later nog geen eten. Zegt de serveerster uuuuh O hebben jullie nog niets. Wij zo nee, half 9 ja hoor daar kwam het eten aan. Een rauw gebakken biefstuk waar het bloed uit liep, in plaats van medium gebakken. Dus het eten maar weer terug naar de keuken. Uur later opnieuw een bord met vlees. Zegt de serveerster ik moest van de koks zeggen dat ze het wel medium gebakken hadden de eerste keer. Nu kom ik zelf uit de horeca en weet ik heel goed wat wat is. Maar dit keer zo droog gebakken dat je er een raam mee in kan gooien. Goedkope patat in een kartonnen doosje erbij wat nergens naar smaakte. We hebben het niet opgegeten omdat we het niet weg konden kregen. En dit was al de 2de keer dat ons dit is overkomen. Ons geld word daar niet meer besteed dat is 1 ding wat zeker is.

10. Chinees-Indisch Hengelo

Margriet k

Heerlijk gegeten met 4 personen. Vier verschillende gerechten, iedereen was tevreden en het was snel klaar. We komen graag nog eens terug.

11. Voor- en hoofdgerecht was prima, nagerecht matig, we hebben hier wel eens lekkerder gegeten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Sfeer plek waar wij zaten was matig en onrustig. Dit is geen plek om gasten te plaatsen. Ze kunnen dit eenvoudig oplossen door een geluidreducerend scherm te plaatsen. Te weinig privacy, personeel staat namelijk letterlijk (continu) naast je. Dit komt de sfeer en prijs/kwaliteit niet ten goede.
    En wij weten uit ervaring dat het juist een fijn restaurant is dus een volgende keer gaan wij ervan uit dat het weer goed zal zijn!

12. h van ommen

Prima gegeten en vooral vriendelijk personeel.
    Eindelijk…. ze bestaan nog

13. Zaterdag 14/1 gegeten. Super ervaring gehad. Vriendelijke bediening, fijne sfeer. Gamba’s vooraf waren heerlijk maar het klapstuk was de werkelijk fenomenale Chateaubriand. Nog nooit zo’n perfect malse biefstuk gegeten. Mensen, gaat dat proeven!

14. Ik kom hier al heel wat jaren en de kwaliteit is altijd goed. Geen oud vet of slappe friet. Uitgebreide kaart, ook als je iets anders wil dan een kroketje. De poke bowl is zeker een aanrader! Goede bak met heerlijke en verse ingrediënten.

15. Amerikaans Hengelo

J.a.m. bouman

Vriendelijke en vrij vlotte bediening, lekker eten en goed rekening gehouden met zwangere dame. (Kip extra gegaard e.d.)
    Gezellige, niet al te drukke zaak, met leuke authentieke uitstraling. Zeker de moeite waard!

16. Smaak was goed van deze pasta, de hoeveelheid was echter zo weinig dat zelfs een kleine eter zoals ik hier niet genoeg aan heeft.
    De broodjes die mijn tafelgenoten hadden was voldoende en niet in verhouding tot het bordje pasta.
    Personeel heeft hier niet adequaat op gereageerd.
    Voldoende reden om hier niet meer te gaan lunchen

1,7
  17. Aquine

18. Monique ter Bogt

Bedankt voor het aangeboden diner. Het eten was voortreffelijk en ruimschoots voldoende. Erg vriendelijke en attente bediening.

19. Italiaans Hengelo

Vandaag broodje döner en kapsalon gehaald, snap dat alles duurder is geworden maar dit sloeg echt nergens op. Vlees amper te vinden op het broodje en kapsalon voor de helft gevuld zoals een half jaar geleden. De prijs wel flink omhoog, heel jammer dit, voor ons niet meer.

20. Erg duur en de kwaliteit is normaal te noemen, niet super.

1,8
  21. Greetje Schoonveld

Wij hebben op 21 nov in 'de Appel' gegeten. Als vegetariërs waren we aangenaam verrast door de ruime keuze op de menukaart (vier hoofdgerechten!). We kozen voor een quiche en saté. Beide gerechten overtroffen onze verwachtingen. Zelden zo heerlijk vegetarisch gegeten buiten de deur. Een plaatje op het bord, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, kortom een topavond. We komen graag terug!

22. Wij hebben gisteren ontzettend leuk gegeten bij Golden Sakura. De lekkerste sushi ooit en hele leuke bediening. Wij komen zeker terug!

23. Goed en sfeervol gegeten.

24. Heerlijk gegeten. Prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Mediterraans Hengelo

Heerlijk gegeten met z'n vijven, allemaal hadden we wat anders, maar alles was super goed op smaak.
    De sfeer is stijlvol met veel zwart en goud en passende muziek.
    Maar het belangrijkste is het eten, we hebben allemaal genoten van perfecte biefstuk, malse kip, kruidige kebab, zachte shoarma en botergare spareribs.
    Voor mensen die niet van een chaotische omgeving houden is dit een mooie aanrader voor een gezellige avond lekker uit eten.
    En ook zonder kortingsbon is het zeker niet duur uit eten met veel waar voor je geld!

26. Internationaal Hengelo

Het concept is wel bekend. All you can eat, het Zusje, Dejá Vu.
    Cozy doet er niet echt voor onder. Geen stoel meer vrij en toch gezellig. De tafelruimte is wel een beetje beperkt maar de gerechten zijn echt heerlijk. Voorgerechten zijn klein maar dat is geen punt. Dat is meer proeven, de andere gerechten kun je echt niet allemaal op en zijn soms wat fors. Verbazing over de snelheid van brengen van de heerlijke gerechten en dat met zoveel gasten. Chapeau.

27. Waanzinnig slecht...tochtige plek/koud, weinig groente, slechte smaak.

Kom hier niet nog een keer.

1,9
  28. Voor het eerst hier gegeten en wat was het heerlijk! Eten krijg je binnen 5 minuten.
    Vriendelijk personeel
    Het beste van Overijssel
    Ik raad t iedereen aan 10/10!

29. Maria

30. Heelijk gegeten. Leuke bediening. Zelden zulke lekkere sushi gehad. Ook de andere gerechten waren heerlijk. Biefstuk nog nooit zo mals geproefd. Van ons een dikke vette 10. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!