Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hengelo verdeeld zijn.

Jannie Prigge

Mijn zoon trakteerde mij op een etentje uit uw snackbar. Hij vergat de pindasaus, dit werd door u nagebracht, geweldig en de vlaamse frietjes waren zo lekker, prima gedaan met de complimenten van Jannie Prigge Pasteurstraat 114.

2. Italiaans Hengelo

We hebben hier voor het eerst gegeten op aanraden van mijn dochter. Het eten was heerlijk, de bediening bijzonder vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Hamburger Hengelo

Enschedeër

Wij hebben eerlijk gegeten. We hadden allemaal een hamburger en ze waren allemaal super! De bediening is ook erg vriendelijk en het eten is niet duur voor wat je krijgt. Wij hebben een bioscooparrangement gedaan. Voor 7,50€ pp een bioscoopkaartje en een gratis frisdrank. Een topavond!

4. Italiaans Hengelo

B.Wieffer

Had op 2 januari gereserveerd voor 12 personen. Daarvan ook een bevestiging gekregen per mail.
    Ontvangst was zeer onvriendelijk. “Of ik de volgende keer even wilde bellen als ik met meer mensen kwam dan 4”
    Nadat ik de bevestigingsmail liet zien bleef ze nors. Geen uitleg , geen excuses.

5. Snackbar Hengelo

Het was heel erg zoutig de kip zelf voor al de fillebites.

6. Snackbar Hengelo

Arman Sewradj

7. Internationaal Hengelo

Heerlijk gegeten. Grote variatie aan gerechten en vriendelijk personeel.

8. Italiaans Hengelo

Chantal Bekkema

Het eten is goed op smaak en wordt goed heet geserveerd. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Zo mocht onze zoon een kijkje in de keuken nemen.
    Het enige wat ik jammer vind, zijn de schoolstoelen. Die staan heel erg goed bij het slijlvolle interieur, maar ik kan er niet comfortabel op zitten.
    Ook mis ik boven en op het terras wat sfeer.
    Beneden is het overigens een prachtige zaak!!
    Tot de volgende keer...

9. Italiaans Hengelo

Erg goed, alleen voor wat ouderen die niet al te groot zijn, die hoge meubels is niet echt aangenaam. Bediening en het eten perfect, zeker voor herhaling vatbaar.

Belachelijk. Meer dan 30 min voor de bestelling werdt opgenomen, 1,5 u gewacht op het voorgerecht. Bij opmerking alles naar wens achteraf aangegeven dat het echt veel te lang duurde allemaal was de reden die ik kreeg 'veel bestellingen met gerechten die op verschillende wijze worden klaargemaakt. ' Lachwekkend, een tip: verander dan de kaart, of bied gewoon je excuses aan. Bah ik kom niet weer.

11. Italiaans Hengelo

Esther Grobben

Gezellige sfeer en prima eten, fijn dat er ook aan de kleine gasten wordt gedacht (speelhoekje).

12. Italiaans Hengelo

Bediening mag iets vrolijker! Eten prima, echter van “het uitgebreide toetje” had ik meer van verwacht! (Beetje karig, en 2-tal dingen aan de droge kant!)

en let op accessoires die buiten gebruikt worden, die niet in het zicht staan-/liggen in het restaurant!

13. Italiaans Hengelo

Heel lekker gegeten, ook een gezellige sfeer, alleen het uitserveren duurde een beetje lang.

ingrid wilmer

Ondanks de kerstdrukte was het gezellig, alles was voldoende aanwezig.

15. Italiaans Hengelo

Via deze site een tafel bij markanti gereserveerd. Daarna kreeg ik netjes een bevestiging van mijn reservering. Nog geen 15 min later kreeg ik een telefoontje dat er geen tafel vrij was. Beetje vreemd, terwijl ik net een bevestiging kreeg.
    Grote teleurstelling!
    Misschien handig om er een blokkade op te zetten.

Oogt gezellig en de zitjes zijn ook leuk. Zowel aankleding als het eten komen onecht over. Aankleding is zeker onecht. Eten is erg middelmatig. Lijkt niet met liefde en zorg klaar gemaakt. Basis voor de soep lijkt uit blik, het vegetarische hoofdgerecht is erg "nat", de kretaschotel (diverse vleesgerechten) is deels lauw. De salade is een laagje sla met wat komkommer en tomaat op een klein schaaltje. Jongedame van de bediening is vriendelijk.
    Volgende keer zoeken we een andere eetgelegenheid.

17. Internationaal Hengelo

Vlees was erg lekker, sushi was super! (wel wat groot… maar oké) Indische en Chinese gerechten waren top!

18. Internationaal Hengelo

Ivo

19. Hamburger Hengelo

Lekker & goed voor betaalbaar prijsniveau. Fris en modern ingericht. Ook leuk voor de kids.

20. Hamburger Hengelo

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk ontvangst en bediening. Kindvriendelijk. Mooi en gezellig restaurant. We komen zeker terug!

Vandaag gegeten bij Kami, erg lekker eten verder niks over te klagen, maar dat personeel behalve dat ze erg aardig zijn gedragen zich echt onprofessioneel. Elkaar eten voeren, elkaar zoenen midden in de zaak als de halve zaak nog vol zit. Ook wordt er volop schoongemaakt en geschropt als het restaurant nog geopend is. Je hebt als gast echt het idee dat je op hete kolen zit en door moet eten omdat de zaak dichtgaat. Mis hier echt wat Professionaliteit! Jammer.

22. Hamburger Hengelo

Peter & Judith

Samen met mijn Judith lekker gegeten bij Tripple B.
    Absolute aanrader.
    Goede bediening en vriendelijk, gezellige entourage en aankleding.
    Komen zeer zeker terug!

23. Italiaans Hengelo

Eten was oke. Niet super. Bijna een uur gewacht op onze hoofdgerecht.

Antoinette Wiggers Jonkers

Wij hebben een geweldige avond gehad. Het eten was uitmuntend. We hebben gesmuld. De hele ambiance was voortreffelijk. Dit is een aanrader voor iedereen die een iets te vieren heeft of gewoon gezellig een avondje uit. Wij gaan zeker vaker want het eten bij Het Koetshuis smaakt super. Nogmaals een bedankje voor de kok en het personeel tot de volgende keer 👍👍👍

25. Italiaans Hengelo

Service is top, het eten is top.
    Broodjes zijn altijd warm, en het vlees smaakt verrukkelijk,

kortom hier kunnen heel veel shoarma boeren een voorbeeld aannemen.
    Deze zaak hoeft ook echt niet bang te zijn voor concurrentie.

Van ons uit een dikke 10

26. Italiaans Hengelo

Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijk bediening. Zeker een plek om weer terug te komen.

27. Eetcafé Hengelo

Het eten is er echt super, daar is niks aan op te merken. Ik ga er alleen nooit meer in de zaak eten of laten bezorgen, ik haal het wel af.
    Aangezien ze met het afhalen super snel zijn en bij bezorgen wordt je of vergeten of ze laten je anderhalf tot 2 uur wachten (is mij meerdere malen overkomen) zelfs toen ik om 14.00 Belde voor een bezorging die ik om 17.30 Pas wilde kwamen ze nog te laat.
    En de bediening in het restaurant vind ik waardeloos!

Hier vaker sushi besteld. Goede kwaliteit en zeer verse sushi. Bezorging is ook altijd klasse op tijd.

Zeer leuke bediening en de prijs past zeker bij de kwaliteit van het vlees, smaakte super.

30. Italiaans Hengelo

Het bleek dat onze reservering van een maand geleden niet bekend was. Dus er moest nog een tafel voor 6 personen geregeld worden. Dat ging snel. Wel jammer dat we nu boven zaten op harde houten stoelen, waar veel herrie was. Beneden ziet het er gezelliger uit. Maar het eten en de bediening was prima.