Paviljoen De Ontmoeting in Hengelo

5 minuten lopen vanaf CS Hengelo.

ma vanaf 10:00

za vanaf 10:00
zo vanaf 10:00

1352702097 70
1472652011 76

1. Met een groepje dames een High Tea gehad.
    Was goed verzorgd.
    Lekkere lekkernijen.
    Zowel zoet als hartig.
    Kan ik aanbevelen.
    Omgeving ook mooi.

2. Restaurant op een mooie locatie. Mooi terras met zicht op de speeltuin. Ideaal met kinderen.
    Er was voldoende bediening, maar die vertoonden wel slordigheidjes (lepel vergeten bij de soep, glas met barst, nadat het volle glas met barst retour was gegeven, moesten we navragen waar het vervangende drankje bleef).
    Eten was prima, maar niet bijzonder. Je wordt als klant niet verrast.

3. Eten via ons werk geregeld hier, smaakte zeer goed en was ruim voldoende.

4. Diverse keren bezocht, het eten is smaakvol en van goede kwaliteit het is een verrijking voor Hengelo.
    Bij de aankleding mis ik het tafellinnen om het plaatje compleet te maken, ik wens het team succes toe

5. Ik en mijn man hebben een uur heen gereden, omdat we gereseveerd hadden voor een 4- gangen wild menu van de chef. We hadden immers een groupon en een bevestiging voor 11 januari 2013. Wij zijn daar gisteravond aangekomen zat tot onze verbazing de tent dicht! Heel vreemd. Wij bellen met het restaurant, maar niemand nam op! kan wel zeggen dat dit geen goede ervaring is. Zo ga je niet met je klanten om. Dus toen konden we ook weer een uur terug rijden, erg slecht!
    Dit verhaal krijgt nog een vervolg, hier is alles nog niet over gezegd.

6. Locatie is geweldig vooral in de zomer lekker op het terras. High tea was helaas allesbehalve. Gelukkig waren wij er via Groupon want voor de normale prijs vind ik het niet kunnen wat we op tafel kregen.

7. De ligging in het plantsoen is uniek.
    Helaas is daarmee ook al het positieve genoemd. Het eten (zowel lunch als diner) zijn matig en niet in verhouding tot de prijs.
    Helemaal stuitend is echter het arrogante gedrag van de uitbater.
    Helaas niet voor herhaling vatbaar.

8. Goede wijn en lekker gegeten, echt goed. Een aanrader. Bediening en kok echt goed en persoonlijk. Gastheer Rich snapt het precies. Voor herhaling vatbaar, ook voor verenigingen.

9. Gisteren met prachtig weer s' avonds buiten aan het water gegeten. Wat een unieke locatie en wat jammer dat we hebben moeten vast stellen daar nooit meer terug te komen....
    Het begon al s ' ochtends: diverse keren gebeld om te reserveren, telefoon werd niet opgenomen, vervolgens gemailed maar nooit een antwoord.
    Bij aankomst in het Paviljoen werden we volledig aan ons lot over gelaten, en hebben ons toen zelf maar gemeld, want na een kwartiertje wachten aan een tafeltje hadden we wel zin om wat te drinken. Gemeld dat we wat wilden eten, maar dat werd niet gevolgd door ook maar enige actie. Inmiddels meer dan een half uur verder zelf maar ergens een menukaart vandaan gehaald. En eindelijk iemand gevonden die de bestelling op kwam nemen .
    Na verloop van tijd kwam dan het eten. Een entrecote die koud was, en bovendien zonder dat eerder gevraagd was hoe we die wilden hebben, min of meer rauw werd geserveerd. De kabeljauw smaakte niet verkeerd, maar voor 18 euro mocht je toch wel iets meer verwachten. Prijs kwaliteit staat in geen enkele verhouding tot elkaar, een voorgerecht kost € 12,50, hoofdgerecht € 18-20. Bijzonder kleine porties. Gevraagd om af te rekenen, maar ook toen werden we vergeten, terwijl er nauwelijks nog gasten waren. Dus ons zelf maar weer gemeld bij de bar...

10. Heerlijk aan het water gegeten, een complimentje voor de keuken.
    De bediening was uitstekent.

Wij komen zeker terug.

Joost

11. manon 9 punten

Wij zijn hier erg vaak geweest toen kok Berry er nog zat, toen vonden we het top! Nu zit er een arrogante kwast op die meent dat hij geweldig is, nou het eten is minder dan vroeger, de bediening lang niet zo vriendelijk helaas!! Terras zit natuurlijk op een geweldige locatie maar nee, houding van de mensen kan een stuk beter!

12. Met kerst met het bedrijf gegeten bij de Ontmoeting. Erg speciaal. De koks en bediening van het voormalige Square (waar ik erg fan van ben) hebben ons verwend met een mengeling van fusion en moleculaire gastronomie. Iedere gang een plaatje en een combinatie van bijzondere smaken. Van Erwtensoep met kabeljauw en truffel tot een zak patat met citroenmayonaise als dessert! De bediening was ongedwongen en professioneel.

13. Naar aanleiding van het slagen van mijn dochter gingen we bij de ontmoeting uit eten.

Wij waren hier nog niet eerder geweest.

Het is ons uitstekend bevallen, eerst op het zonnige terras wat drinken en later binnen gegeten.

Het eten was uitstekend en zeer gevarieerd.

Dit doordat chef kok Berry rekening heeft gehouden met onze wensen, wat bereft het gebruik van bepaalde specerijen.

Wat ons bereft krijgt dit etentje een 10 en is zeker voor herhaling vatbaar.

14. Pieter Horst

Een schitterende locatie met een goede keuken. Wij hebben genoten van een super BBQ verzorgd door chef kok Berry.

De vis en het vlees waren top maar ook de goed gekoelde.

Frisse witte huiswijn.

Het geheel werd omlijst door een goede en prettige bediening.

Onze kleinkinderen hebben zich kunnen uitleven in de speeltuin.

En op het voetbalveld en hebben ook volop genoten van de BBQ.

15. Rob en Carla

" De ontmoeting" is gelegen op een prachtige plek in het Prins Bernhardplantsoen te Hengelo. Het grote terras aan het water is de perfecte locatie om je culinair te laten verwennen. Dat kun je dan ook wel overlaten aan chef kok Berry. De kaart ziet er veelbelovend uit en we worden niet teleurgesteld. Zo'n lekkere champignonsoep hadden we nog niet eerder gegeten en ook de wraps en de pasta smaakten geweldig. Fijn dat het kindermenu ook verse groenten bevat, dat zie je niet vaak. De bediening is heel vriendelijk en we hebben dan ook een top avond gehad. Fijn dat er zo'n heerlijk plekje is in Hengelo, we komen zeker terug.

16. Prachtige locatie. Jammer dat de speeltuin niet geheel afgesloten is zodat je nog wat meer kan genieten.

Het eten is er simpel, smaakvol en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De nieuwe kok is een aanwinst en ook de mensen met een beperking doen erg hun best.

Goede sfeer en gastvrij.

17. Wat een geweldige locatie! Het is er reuze gezellig en voor onze kinderen the place to be! De bediening is heel klantvriendelijk. Wist eerst helemaal niet dat de bediening een beperking had... In de zomer komen we er regelmatig. Verjaardagen gevierd enzo. En 's winters lekker een kop warme chocolade melk nadat de jongens weer in de veilige speeltuin hebben gespeeld.

Voor iedereen aan te raden!

18. Bert schoolderman

Uitstekende keuken tegen een schappelijke prijs. Heb er in december een feest voor 50 man gegeven met vooraf diner met 20 personen.

Perfect geregeld!

Met Valentijn genoten van het "Valentijn-diner". Uitstekend 3 gangen voor 25 euro p.p.

Geweldige plek om te zitten!

19. Sinds de nieuwe chefkok Berry Thuss er werkt is het eten super goed voor een goede prijs. Een super mooie locatie in de zomer en winter. Prachtig dat er mensen werken met een geestelijke beperking in de bediening. Wij nemen op de koop toe dat ze dan wat trager zijn.

20. Sinds de invoering van de nieuwe lunch- en dinerkaart heeft er een hele verbetering plaats gevonden.

Het blijft het mooiste plekje in Hengelo, ook in de herfst en de winter.

21. Wij hebben er 2 weken geleden gegeten. Wat een prachtige plek!

De kaart was recent vernieuwd en we hebben allemaal verschillende dingen uitgeprobeerd. Lekker en aan te raden.

Wij komen zeker terug wanneer we weer in Hengelo zijn.

22. Ik vond het erg leuk, al was de bediening niet echt snel.

Maar ze hebben wel 1 van de mooiste plekken in Hengelo uitgezocht.

Wel erg lekker.

23. Vond het erg slecht, 1 uur en 45 min op mijn eten gewacht en dan op 6 personen 2 kleine zakjes friet en 2 mini bakjes salade krijgen vind ik heel erg karig en voor een gerecht van bijna 20 euro mag je dan toch wel iets meer verwachten. Vond de bediening ook heel traag. Jammer maar voor het eten en de service kom ik hier zeker niet weer, voor de locatie ed wel. Smaak van het eten was oke.

24. Cali 5 punten

Beste locatie die Hengelo heeft. Zon, schaduw, water of een lekker windje. 't Is er allemaal. Administratief gaat er het een en ander mis... opletten dus. Stijl kan nog omhoog.

25. Afgelopen zaterdag was mijn familie te gast in jullie paviljoen De Ontmoeting.

We hebben genoten van de mooie plek, de speelgelegenheid (voor de kleintjes), en het heerlijke eten!

Complimenten voor de geweldige kok (Rick) en de goede bediening!

Ik zal jullie bij iedereen die ik ken aanbevelen!

26. Wat een prachtig plekje en een knus restaurant. We hebben heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Ik ben het er helemaal mee eens, dit is een grote aanwinst voor Hengelo.

Nu ook nog als je kijkt met al die sneeuw hoe gezellig het daar is.
    Zelfs mensen met een handicap werken daar.

Het is er lekker, goed en heerlijk, noem het maar op.
    Ook in de zomer periode zijn wij daar geweest.

Gastvrij, vriendelijk, spontaan, dat zijn ze daar allemaal.

Heel lekker eten heb je daar, vers en fris.

Genoeg keuze in eten en drinken.

En de prijs valt ook wel mee.

Grt, Danny Bosscha.

28. Eindelijk heeft de aanwinst voor Hengelo het restaurant geopend. Donderdagavond gegeten, het was er lekker druk, bediening was erg goed en vriendelijk en de kwaliteit van het eten was zeer goed. We hebben een top avond gehad.!

29. Als het mooi weer is, goed vertoeven op het grote terras. Je hebt zicht op de speeltuin waar de kinderen kunnen spelen met de toestellen. Er is ook een waterpomp waar de kinderen mee kunnen spelen, dus ga er vanuit dat ze vies en nat worden!

De bediening was correct en vlot. De koffie mooi geserveerd, niet duur en erg lekker.