Op dit adres zit nu: Pannenkoekenhoes de Waarbeek

Pannenkoekenhoes Twente in Hengelo

Ruime parkeergelegenheid.

• OV

Vanaf station Hengelo 5 min met stadsbus nr 10 naar Halte Berfloweg. Dan is het nog 10 minuutjes lopen.

• Suikervrij

1482046022 59
1514681926 61
1520121243 63
1558196464 67

1. Wij zijn hier vorig jaar voor het laatst geweest toen je er nog fatsoenlijk kon eten. Niets vermoedend gereserveerd voor 4 volwassenen en 2 kinderen om na een leuk dagje waarbeek lekker pannenkoeken te eten. Bij aankomst en de vraag voor een menukaart bleek de kaart vervangen te zijn door een buffet. Er was keuze uit koude pannenkoeken en cafetaria eten (17,95 pp) als we het enige goede de soep vooraf niet meerekenen. Toen we de vriendelijke bediening vroegen wat ze er zelf van vonden bleek uit de reactie dat ze dit zelf ook niet durven goed te praten.

Bij thuiskomst een mail gestuurd, omdat we het eigenlijk schandalig vonden dat we voor 6 man bijna 100 euro kwijt waren voor een beetje patat en halve frikandellen en er tevens 4 personen van aan de… waren.

Hierna nam de manager telefonisch contact met ons op en bleek zich nergens in te kunnen en vond maar dat het aan ons lag.

Kortom er zal voorlopig niets verbeteren en raad je aan om een goedkopere snackbar in de buurt te zoeken waar je iig warm eten krijgt voor minder.

Groet Johan.

2. Onze eerste keer daar was goed, we konden bestellen van een menukaart en dat smaakte goed. Dus we dachten we nemen ons ouders een keer mee gezellig ook voor de kinderen. We hadden dit keer echter geen keuze, alleen maar een buffet. Erg jammer vonden wij dan maar het buffet. Het buffet was erg slecht alles was op en slecht en laat bijgevuld. Ook was het eten niet lekker en weinig keus (pannenkoek, friet en snacks, soep en salade.) Geen groente of vlees en vis. De pannenkoeken waren vettig en smeuïg, de patat was koud en zacht. En ook de topping voor de pannenkoeken leek er al een hele tijd te liggen, geen opscheplepels waardoor mensen er met de handen in gingen zitten. En zelfs een medewerker die met de blote handen in het eten zat. De bediening is heel vriendelijk daar zijn we heel positief over ook naar de kinderen toe. Voor het eten hoef je het niet te doen is onze ervaring. Wij gaan er niet meer heen.

1,8
  3. Het eten was lekker. Je werdt goed geholpen erg top tot de volgende keer gr Nathalie.

4. De bediening en kok deed erg haar best, kwam geregeld vragen of het smaakte. De pannenkoeken waren lekker (spek en naturel) en de friet. Keuze uit frisdrank. Verder viel de keuze voor dat geld (17,95 pp all-in) tegen. Het was een klein buffet en weinig klanten maar wij vonden het dus oke, het was gewoontjes en de binnenspeeltuin was natuurlijk wel geweldig.

5,9
  5. F de Lange

We hebben er prima gegeten. Op een gegeven moment werd het drukker en was er te merken dat er veel dingen op waren. Patatjes, stokbrood en pannekoeken. Dit werd later wel bijgevuld.
    Ontzettend aardig en vriendelijk personeel. Voor de kinderen een heerlijk plekje om te gaan eten na een dagje "de waarbeek"

6. Lubbers

Het was heel gezellig en personeel zeer vriendelijk het eten is goed we hebben genoten van alles.

7. Nog nooit zulke slechte pannenkoeken gehad. Erg jammer! Wat kan er nu misgaan met pannenkoeken hebben we ons afgevraagd? Helaas… de pannekoeken waren koud en aan de buitenkant zo hard dat je ze gewoon af kon breken. Hierdoor niet om te rollen :-(. Hebben ze denk ik in een oven warm gehouden ofzo.
    Sfeertje was op zich prima. De dame die ons ontving was ook alleraardigst. Voor ons niet weer.

8. borgers

Vierde keer in park op opa's verjaardag. Succes. Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van buffet. Dan gaat het om frietjes en pannenkoeken! Allebei slecht! De frietjes lagen al te lang en zijn melig en niet lekker knoeperig. De pannenkoeken lagen ook te lang, dus krom en uitgedroogd. Heel jammer van de € 157,45. Dit buffet was geen succes!

9. Elitzer

We hebben met ons vieren gegeten waarvan 1 kind van 5.
    Super vriendelijk personeel en de kleine mocht zelfs een ijsje maken in de keuken. Top.
    Pannenkoeken waren ook heerlijk.

10. De kinderen ontdekte meteen het poortje naar de speelruimte en vonden dat super!
    Eten was heerlijk en ruime keus.
    Bediening was vriendelijk maar niet erg oplettend. We hebben 1 rondje drinken kunnen bestellen en verder kregen we ze bijna niet aan de veren... we hadden graag meer te drinken aangeboden gekregen.
    Bij vertrek ook nog een presentje gekregen wat de kinderen erg leuk vonden!
    Kortom: erg kindvriendelijk!

11. M van den Bosse

Voor de prijs een goede pannenkoek, maar niet heel bijzonder. Drankjes waren nog later dan de pannenkoek. Stress onder personeel terwijl het niet eens druk was. Limonade (kan ranja) was erg zoet, kinderen hebben het niet eens opgedronken. Goede afsluiter van een dagje Waarbeek.

12. Gertie Leusink

Goede service, lekkere pannekoek alleen het speelgedeelte voor kinderen was ijskoud.

13. Jeroen Heijmer

Het was er erg rustig, omdat het park gesloten is in deze periode. Toch gezellig, leuke bediening, en mijn dochter vond het super. Dus Top!

14. Gezellig gegeten met 6 volwassenen en 3 kinderen. Personeel is enorm kindvriendelijk. Kinderen mochten in de keuken kijken kregen een koksmuts op.
    Een top locatie waar we zeker met de kleinkinderen terug komen.
    Het familie toetje met vuur fontein was ook een succes.

15. Voor de kinderen was het erg leuk. De pannenkoeken waren echt onzettend droog. Er is niet voor een tweede drankje gevraagd en we waren de enige in het hele restaurant op zondag avond.

3,4
  16. Weinig traditionele sfeer, matige bediening, pannenkoek specials wel bijzonder maar niet lekker genoeg voor die prijs.
    Speelparadijs voor kleine kinderen fantastisch wat erbij zit.

17. Slecht, we betaalde 16,95 voor pannenkoek speciaal maar we moesten de ingrediënten zoeken op onze pannenkoek. Maar goed je kunt het de kinderen die er werken niet kwalijk nemen. Daarnaast was de speelhoek te vies voor woorden. Als ik wist dat de foto optie er bij zat had ik ze even voor je gemaakt.
    Wij komen hier nooit weer

2,4
  18. H. A. de Puit

Met 2 vrienden uit het westen van het land ben ik gisteren voor het eerst bij het Pannenkoekenhous geweest. Wij vonden het heel gastvrij, leuke bediening en een erg lekkere pannenkoek. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Pannenkoeken zijn niet lekker.
    Ook vier euro parkeergeld niet klant vriendelijk.

Bediening vriendelijk.

20. Slecht restaurant, dikke onvoldoende. 1 1/2 uur wachten op 4 pannenkoeken, en dan zijn ze ook nog niet gaar. Heb het doorgegeven, dat de pannenkoekenen niet gaar waren en taai, bedoeld als opbouwende kritiek, helaas eigenaar lacht het gewoon weg. Gewoon slecht...

21. Anky Koning

Wij hebben lekker gegeten, zowel de (kinder)pannenkoek als de patatjes smaakten prima.
    Personeel allemaal erg vriendelijk.
    Onze kleinkinderen konden ook nog lekker spelen in de ballenbak. Erg gezellig als afsluiting van een supermiddagje Waarbeek.

22. Engelbertink

Alleen op het einde liep moeizaam. De kinderen waren moe en vervelend hun toetje kwam maar niet. Ze waren de hele dag in de tuin met de neefjes en nichtjes, hun accu was leeg. Maar voor rest alles uitermate goed en lekker en meer dan genoeg. Misschien een idee dat het bedienend personeel ook kan/mag helpen het toetje te maken, ipv rond hangen en nog eens vragen of ...

23. Doreen Hendriks

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en snelle bediening

24. De jong

Heerlijk genoten van onbeperkt pannenkoeken eten. Goede service en vriendelijk personeel.

25. Irma kamp

Wat ik niet had verwacht, de pannenkoek was goed en lekker, niet te vet en te groot voor mij, maar leuke tent om te bezoeken.

26. Leuk, gezellig, snel, lekker, gastvrij en fijne speelplek. Dikke duim!

27. Dick Zuiderduin

Beste mensen,
    Ik had via Social Deal voor mijn vrouw en ik geboekt en betaald. Toen las ik naderhand de recensies en ik dacht mijn hemel waar ben ik aan begonnen. Als ik vooraf die recensies had gelezen, was ik er nooit heen gegaan.

Wij zijn er vrijdagmiddag toch maar heengegaan. Je hebt immers betaald en terugtrekken is dan niet mogelijk. Ik heb nog even overwogen een boek mee te nemen, nadat ik had gelezen dat het wel eens een uur kon duren voordat je de pannenkoek op je bord kreeg die dan ook nog niet gaar zou zijn...

Tijdens ons bezoek hebben wij een uiterst vriendelijke eigenaar gesproken. Hij vertelde ons dat het bedrijf in december 2015 is overgenomen. Dit betekent dat negatieve reacties voordien hun niet kunnen worden toegerekend. Ik vind dit belangrijk om te melden omdat reacties voordien niet aan de nieuwe eigenaren kunnen worden toegerekend.

Nu de feiten:
    We werden allervriendelijkst ontvangen en na het bestellen van onze drankjes, welke in no time werden gebracht, werd ons na ongeveer 7 minuten gevraagd door een allervriendelijkste serveerster of we een keuze hadden gemaakt. Dat hadden wij. 1 spek kaas pannenkoek en 1 kaas ham pannenkoek. Binnen tien minuten werden de pannenkoeken gebracht. Dat was smullen. Pannenkoeken goed warm en geserveerd op een verwarmd bord. Spek en ham van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende aanwezig in de pannenkoek. Pannenkoek op zich goed gebakken, niet te dik en heerlijk van smaak.

Nadat wij genoten hadden van onze pannenkoeken, kwam de allervriendelijkste serveerster ons vragen of het gesmaakt had en of we nog een pannenkoek wilden. We hadden via Social Deal een keuze gemaakt voor onbeperkt pannenkoeken eten. Mijn lieve vrouw had genoeg en ik dacht nu of nooit. Dus bestelde ik nog een pannenkoek met warme kersen en slagroom. Had ik nog nooit gehad. Binnen 10 minuten werd hij gebracht, wederom op een verwarmd bord met een surplus aan slagroom in een apart schaaltje. Man, man wat lekker... Vrouwtje ook stukje laten proeven, die er ook van genoot. Ze had er dolgraag ook nog een besteld, maar ze kon het niet meer kwijt in haar buikje.

De eigenaar die wij spraken was uiterst vriendelijk en correct en gaf je het gevoel gast te zijn. Oké de inventaris verdient geen schoonheidsprijs, maar het is geen sterrenrestaurant maar een pannenkoekenrestaurant waar opa's en oma's met hun kleinkinderen heerlijk in samenspel met het familiepretpark voor een redelijk bedrag ontzettend kunnen genieten.

Tot slot:
    Wat zijn wij blij dat we ondanks de soms negatieve reacties toch zijn gegaan. De eigenaar die wij spraken geeft kinderen alle ruimte. Ze mogen met een koksmuts op kijken naar het bereiden van de pannenkoeken. We mochten van hem nog in de achtbaan van het pretpark maar als 68 jarigen hebben we dat vriendelijk afgeslagen.

Resumerend stonden wij na een uur weer buiten en dat was onze wens, we zijn geen zitters. Maar we hebben samen echt genoten. Tuurlijk is het geen hoogseizoen, maar wij hebben alle vertrouwen in dit Pannenkoekenhuis.

Groet,
    Corry en Dick Zuiderduin

28. Gezellig wezen eten met vrienden. Zeer vriendelijk personeel, wachttijden niet te lang. Pannenkoeken waren voortreffelijk.

Tip voor de eigenaars: Maak het buitenterras wat sfeervoller door wat planten of andere decoratie te plaatsen, zodat het een wat gezelliger geheel wordt.

29. Gezellig wezen eten! Vriendelijk personeel en niet lang hoeven wachten. Pannenkoeken waren erg lekker!! Wij komen hier vaker :)

30. Michel Slender

Ik heb best wel een even getwijfeld of ik een review zou schrijven. De reden is dat ik het niet zo heel erg goed vond....

De aankleding, speelmogelijkheden voor de kinderen en de vriendelijkheid van het personeel is goed voor elkaar. Helaas bleef het daar bij.

Het bestellen van de drankjes deden we bij een serveerster. Vervolgens werd het door een andere medewerker gebracht. Die had daardoor geen idee welk drankje bij wie hoorde en daarom ging het uitserveren redelijk chaotisch.
    Het opnemen van de bestelling werd weer door de eerdere serveerster gedaan. Nadat het eten klaar was, werd het uitgeserveerd, door anderen dan degene die de bestelling had opgenomen. Zij hadden ook geen idee van wat ze hadden, dus probeerden bij het uitserveren te gokken wat voor pannekoeken het waren. Daarbij zagen ze een Spek pannekoek aan voor Spek-Kaas en de spek-kaas voor kaas. Zucht. Nadat ze in de keuken polshoogte hadden genomen, kwamen ze terug met de echte spek-kaas pannekoek en de mededeling dat er een nieuwe kaas pannekoek gemaakt zou worden, omdat de andere een spek pannekoek was. Zucht. Ik had spek besteld. Toen dus alsnog mijn pannekoek gekregen. Die was inmiddels dus wel op zijn best lauw.

De smaak van de pannekoeken was niet best. Erg flauw. Ook waren ze taai. Eigenlijk gewoon de slechtste pannekoeken die ik ooit heb gehad. En dat is een prestatie.....voor een pannekoekenrestaurant!

Gelukkig hadden we ook nog wat anders dan alleen pannekoeken. Groentesoep. Net zo smakeloos als de pannekoeken. Nog gevraagd om Maggi of Soyasaus of zo. Dat hadden ze niet, alleen maar wat poeder. Maar lekker werd het niet.

Nadat we klaar waren en 3 van de 3 kinderen de pannekoek niet op hadden, werd er niet gevraagd of het gesmaakt had. Aangezien er niet gevraagd werd naar feedback en ik voor de rest het plezier niet wilde vergallen, niks gezegd. Bleek later dat iedereen er net zo over dacht :-(.

Ik ga zeker nog weer eens naar de Waarbeek, maar pannekoeken eten doe ik wel ergens anders.
    Geen sterren voor het eten, maar 2 sterren voor de faciliteiten en de erg sympatieke gastheer.

2,1
  31. Gisteren na een dagje pretpark hier geweest. Super lekker gegeten en de kinderen hebben zich enorm vermaakt in het speelgedeelte! Ook alle lof voor het gezellige personeel die erg leuk waren met de kinderen!! Wij komen zeker terug en kunnen het iedereen aanbevelen :)

32. Geen goede ervaring helaas. Slechts 4 tafels bezet op vrijdagavond (had al een alarmbel moeten doen afgaan) maar toch moesten we lang wachten. Enige positieve is dat de bediening vriendelijk is, maar zichtbaar moet roeien met de riemen die ze hebben. Droge en harde pannenkoeken voor de Kids, onze pannenkoeken waren niet doorbakken en duur. Vies bestek, plakkende tafel, geen servetten. Bediening vergat veel. Tafels van vorige bezoekers werden niet afgeruimd. Smerige toiletten, geen toilet papier (op geen enkele wc) wijn zuur... Geen onwil maar onkunde! Heel jammer, want het zou een goed restaurant kunnen zijn zo aan het water en met speelparadijs.

2,6
  33. Anke Baan

Pannenkoeken niet lekker en zeer lang moeten wachten met kinderen.

34. Wij zijn zaterdag hier voor het eerst geweest. De pannenkoeken waren erg droog, heb de helft laten staan. De kinderen hebben er ook bijna niks van gegeten. We wouden nog graag ijs na bestellen maar er kwam maar niemand bij onze tafel. De borden stonden al lang op een stapel bij ons op tafel. Ben uiteindelijk maar gaan afrekenen en een ijsje bij Mac donalds gehaald, erg jammer. Voor de kinderen was het wel erg leuk, konden mooi spelen.

35. In 2015 zijn wij hier ook geweest. De pannenkoeken zijn inmiddels erg verbeterd! Personeel is erg vriendelijk en alles wat je vraagt wordt geregeld. De kinderen kunnen zich uitleven in de speeltoestellen.

36. Bijzonder weinig keus in de pannenkoeken, zeker voor een pannenkoekenhuis... Als je een pannenkoek met spek krijgt met 4 stukjes spek is dat wel erg karig, en de prijzen zijn vreemd. Een pannenkoek met appel is 7,25 maar met suiker en rozijnen erbij 8,95...1,70 voor wat suiker en rozijnen is een beetje veel lijkt me. Als je dan ook nog 7,50 durft te vragen voor patat met een frikandel... al met al niet een restaurant om terug te komen, dat was onder de vorige eigenaren een stuk beter geregeld.

2,5
  37. Het duurde 1 1/2 uur voordat de bestelling op tafel kwam. Wij kregen wel 2x een gratis consumptie aangeboden. Er waren eerst maar 4 van de 6 pannenkoeken, de andere 2 werden na eigen ingrijpen snel nageleverd. Ik vind dat de bediening zelf had moeten constateren dat er 2 tekort waren. De kwaliteit was sober maar net goed genoeg. De na geleverde pannenkoeken waren niet goed doorbakken. Voor de kids vermaak genoeg en een erg vriendelijke benadering. Voor wachten was het er wel te koud. Slecht te vinden / bereikbaar om te reserveren.

38. Niet veel veranderd! Weinig keuze, veel te veel kaas op pannenkoek. Spekpannenkoek simpel, voor kinderen teveel snoep erop. Zo vies dat je het zelf niet meer lust als ze het niet op krijgen. Kinderijs met 1 bolletje ijs en de rest opgevuld met spuitslagroom. Niet erg uitdagend... is ons tegengevallen. Jammer!

39. Prima gegeten, leuk voor de kids! Leuk opgeknapt.

40. Was erg benieuwd, compleet verbouwd las ik op Facebook. Helaas geen verbetering, lijkt nu op een kantine. Pannenkoek was er snel maar was niet wat ik gewend was. Misschien komt het door inwerkperiode van nieuw personeel maar mij zien ze niet meer! Deze simpele pannenkoek bak ik thuis beter, voor iets lekkers gaan we voortaan deurtje verder. Tot slot, erg raar dat ik naar een 0900 nr moet bellen voor te reserveren, begint al met kosten, wat het niet waard was. Conclusie, een echte afrader.

41. Restaurant valt nu onder het park en dat is veel logischer als voorheen. Je kunt zo doorlopen vanuit het park. Vriendelijke bediening en lekkere pannenkoeken. Een hele verbetering t.o.v. de oude uitbater. Als ik nog ergens over moet klagen; Toiletten verdienen nog een renovatie.

42. We bestelden een spekpannenkoek. Dan verwacht ik plakken spek in een pannenkoek. We kregen een niet gare pannenkoek met opgewarmde spekblokjes er overheen gestrooid. Na klagen, en een gewone pannenkoek als vervanging gevraagd, kwam de kok deze ons brengen en zei: ik bak altijd de pannenkoeken en vond er niet mis mee... Tja, misschien bakt ie ergens anders rosé biefstukken, maar een pannenkoek moet toch wel gaar zijn. Geen klant is koning daar. Uiteindelijk niet hoeven te betalen voor de pannenkoek, maar wij komen er niet weer.

1,8