Markanti in Hengelo

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

3. Betalen Visa Master Card pin

1190671506 86
1197679686 86
1204687866 74
1232720586 71
1421941446 67
1492023246 66

1. Het bleek dat onze reservering van een maand geleden niet bekend was. Dus er moest nog een tafel voor 6 personen geregeld worden. Dat ging snel. Wel jammer dat we nu boven zaten op harde houten stoelen, waar veel herrie was. Beneden ziet het er gezelliger uit. Maar het eten en de bediening was prima.

2. Aslan

3. Heerlijk gegeten, goed van smaak en prima hoeveelheden. Gezellige vlotte bediening. Een sfeer waar je je welkom voelt.

4. Dalhuizen

Onze laatste ervaring met Markanti was enkele jaren geleden op de oude locatie. De inrichting van de nieuwe locatie is smaakvol en modern. Zeker een grote verbetering. Over het eten en de bediening zijn we minder positief. Bediening komt onprofessioneel over, met als toppunt een medewerker achter de bar die zijn smartphone belangrijker lijkt te vinden dan de klanten… Het eten was okee, maar ook niet meer dan dat. We waren op de oude locatie anders gewend. Bij ons gaat kwaliteit boven een strakke en moderne uitstraling.

5. P. Posthouwer

Gezellige sfeer, snelle correcte bediening en goed eten.

6. We zaten met vijf personen boven. Beneden zag het er sfeervol uit maar boven was het een kale boel. We moesten aan een grote tafel zitten omdat we met vijf personen waren. De verlichting moest komen van twee kaarsjes op tafel. Het was een super ongezellige plek, een lamp zoals wel bij de andere tafels moet toch niet zo moeilijk zijn! Gelukkig was het eten prima!

7. De bediening was goed, maar er ging iets mis in de keuken. We hebben meer dan een uur gewacht op 3 simpele pasta’s. Dat zou toch sneller moeten kunnen. Rode huiswijn was lekker 🍷

8. Mies ten Brink

Het was weer fantastisch! Het eten was heerlijk, sfeer gezellig en bediening erg vriendelijk! Helaas was het druk op koopavond, dus de wachttijd tussen de gerechten was langer dan normaal...

We komen zeker terug!

9. Gezellig ingericht. Eten prima.

10. Wat een heerlijke pizza's. Vooral die witte is zeer aan te raden

11. Service was snel en gemoedelijk terwijl het druk was, super! Eten was heerlijk!

12. Het nieuwe restaurant ziet er leuk uit, grote verbetering. Het duurde alleen erg lang voordat we werden geholpen en ook voordat we ons eten kregen. Het klopte ook niet allemaal toen we het uiteindelijk kregen, Zo ontbraken bijvoorbeeld de bijgerechten, die kregen we pas toen het hoofdgerecht al bijna op was. Dat was jammer. Het eten was verder lekker maar wel veel te veel rucola.

13. Voor de eerste keer gegeten bij Markanti.
    Lekker gegeten ook voor ons, klanten die niet van kaas houden. Pizza's zonder kaas smaken heerlijk.
    Nagerecht tevens prima.
    Heerlijk biertje van de tap.

We komen zeker nog eens terug.

14. Prima eten en aanpasbaar aan 'dieetwensen'.

15. Eveline Broos

We vonden de bediening niet zo enthousiast. De pizza's waren prima.

16. Lekker gegeten? Nee dus...!!!

Dinsdag stonden wij om 12:30 uur voor de deur bij Markanti en… ze waren dicht!!! Ik had gereserveerd en van Markanti een bevestiging ontvangen, notabene een herinneringsmail op de dag zelf!

Ik heb dinsdag een mail gestuurd hoe dit kan gebeuren...tot nu toe geen enkele reactie van jullie kant.

Zeer teleurstellend!!!!

17. Fred Gerritsen

Via Albert Heijn actie gekozen om met 4 personen te gaan eten in Markanti. Mooi en vernieuwd restaurant met een gezellig interieur. Gereserveerd en konden direct aan tafel. Bediening perfect, vriendelijk en niet opdringerig maar belangstellend. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht zeer goed en erg lekker. Ook rond om ons heen zagen wij tevreden klanten genieten van het eten en van de bediening. Zeker een aanrader waard om er te gaan eten voor een redelijke prijs een gezellig avondje uit.

18. Kwaliteit klasse en zeer attente bediening !

19. Lekker buiten gegeten. Zowel voor hoofd en nagerecht was het perfect. Bediening was ook zeer vriendelijk. Komen zeker terug.

Nardy Grunder

20. Eten is van redelijke kwaliteit. Wachttijd wel erg lang.

21. Geweldig.

22. Prima gegeten, jammer dat je frietjes en salade apart bij je hoofdgerecht bij moet bestellen

23. Maria Cagri

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen, leuke, gemoedelijke sfeer

24. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

25. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!

26. Gisteren met vrienden gegeten,
    Lang wachten op ons eten en de pizza's niet te vreten, wij zijn dat bij markanti niet gewend.
    NOOIT MEER.

27. Erg leuk Italiaans restaurant. Zeer sfeervol. Eten was heerlijk! Leuke, vlotte bediening. Jammer dat je na het eten je tafelnummer te horen krijgt waarmee je zelf naar de kassa moet, doet een beetje afbreuk aan de verder goede service.

28. Eten was prima, restaurant zag er heel goed uit, alleen jammer dat we erg lang moesten wachten op het bestellen van drinken, maar eten en drinken en sfeer waren top 👍🏼

29. carin ten Tusscher

We moesten erg lang wachten totdat we ons voorgerecht en hoofdgerecht kregen, maar op zich was het wel lekker.

30. De eerste twee keer bij Markanti waren super! Deze keer was dat het geval. Na 90 minuten krijgen we onze gerechten en de lasagnes waren koud in het midden, het was erg druk en rommelig, niet genoeg personeel denk ik. Wel jammer want het eten is echt goed en een prachtig restaurant geworden. We laten het ons niet weerhouden om het weer te doen.

31. Zoals altijd erg goed.

32. Heerlijk gegeten. Alléén de wachttijd voor de starter te lang, meer dan een half uur.

33. Begrijp de slechte recenties niet. Prima restaurant. Lekker gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening en gezellige warme omgeving.

34. Super mooie zaak. Bediening was top!

35. Slecht! Het duurde heel lang nadat we iets te drinken hadden voordat iemand de bestelling opnam. We moesten erom vragen. We vonden de kaart te klein.

Mijn man had zalm en die was niet warm. Terug laten gaan. Hij kreeg wel een nieuwe maar lang nadat ik en onze dochter het op hadden. Dat is niet gezellig. Hij kreeg een gratis drankje werd er gezegd. Nagerecht besteld, niet gehad.

Wij zijn opgestaan na de koffie om te betalen en aangegeven dat het nagerecht er niet was geweest. 2 mensen achter de kassa werden weggestuurd door een jonge man. Met excuses over het nagerecht. Mijn man zei en het gratis drankje heb ik ook niet gehad. Jawel hoor meneer die hebt u wel gehad zei de jongeman. Wij hebben de mond maar gehouden maar komen hier nooit weer!

36. Voor de 2e keer gegeten in het nieuwe Markanti. De eerste keer slechte ervaring met bediening (onkundig, brutaal, heel lang wachten op het eten), de tweede keer in de herkansing. Wat een teleurstelling... de telefonische reservering was niet doorgekomen, het personeel nog steeds onkundig en onvriendelijk, we hebben maar liefst anderhalf uur moeten wachten op ons eten, ondanks een aantal keren vragen kwam er geen duidelijke verklaring, uiteindelijk kwam het eten met een excuus en gratis drankjes. Bij het afrekenen moesten we daar echter zelf nog een keer op wijzen, want deze stonden gewoon op de rekening. Eigenaar was op de hoogte van de problemen, maar ontweek ons gewoon en liet zijn personeel het oplossen. Jammer, het oude Markanti kwamen we graag, maar het nieuwe slaan we vanaf nu over.

37. Reservering on line simpel, ambiance fantastisch, eten voortreffelijk.
    Enige minpuntje was de bediening, niet de meiden zelf, maar wij hadden het idee dat er te weinig personeel was voor het aantal gasten. We kregen de gerechten niet allemaal tegelijk, dat is jammer.

38. Hennie Kiel

De zaak ziet er goed uit, mooi gedaan, een hele investering, wat ten koste gaat aan de kwaliteit van het eten en bediening (het moet ergens vandaan worden gehaald). Mijn reservering stond niet genoteerd, reserveringsnummer werd niet herkend, niet direct voor herhaling vatbaar.

39. Mooi nieuw pand, gezellige sfeer. Alleen mega hoge krukken waar je amper op en af kan, dat is jammer en ongemakkelijk zitten. Maar wel hipper de pip.

40. Gezellig restaurant, fijn en goed personeel.
    De gerechten erg smaakvol .
    Verlichting vonden wij wat minder,op de plek waar wij zaten was de verlichting te fel.
    Bij het raam stuk gezelliger. Dit was het enige minpunt.

41. Prachtig restaurant goede keuken en vriendelijke bediening.
    Heerlijke avond gehad!!
    Ook super locatie voor avond borrelen met broodplank Markantie, wat een lekkers. Echt TOP!

42. Prima nieuw Italian style restaurant. Leuke persoonlijke service en prima prijs/kwaliteit verhouding.

43. Benny Boersma

Ja, wat moet je er van zeggen, drie weken geleden gereserveerd om met ons gezin op 1e kerstdag uit te gaan eten. Je weet tenslotte maar nooit hoe druk het in zo'n nieuw geopend restaurant is.
    Wat een droefenis! Nog geen kaarsje, een tafelkleedje op tafel of een verlichte kerstboom te zien, boven totaal geen sfeer helemaal niets. Krijg een te klein en zwart geblakerd stukje vlees voor bijna €20,- komen nog de frieten bij €3,- en een beetje groente €2,- OMG. Krijg je het bestek in een envelop met een servetje, wat een armoe. Als je van prijzen weet, doe dan ook een beetje moeite.
    Bij het zitten gaan op die z.g. oude kantine/schoolklas stoelen haalden mijn vrouw en onze dochter direct al hun prachtige kerstpanty a €15,- in de knieholtes open, jaja design.
    Onze schoonzoon proostte al op het faillissement dat volgens hem niet lang op zich laat wachten.
    Het toetje daarna was overigens ontzettend lekker, dat was de ijstaart van v/d Poel die we thuis in de vriezer hadden, dat maakte de avond toch nog weer een beetje goed.
    En inderdaad de eigenaar, man man man, wat een chagrijnige kerel is dat zeg, je bent zo vaak op de oude locatie geweest, maar een "goedenavond" kreeg hij niet over zijn lippen gisteravond.
    Genoeg geklaagd nu, ik kom er in ieder geval niet meer terug.
    Tenslotte dit, ach nee laat maar. Ik ben €130,- armer, maar wel een ervaring rijker.

44. Heerlijk gezeten, mooie inrichting, opdienen van het eten duurde een beetje lang. Pizza was perect, truffel ravioli ook prima. In de spaghetti waren de stukjes kip en brocoli moeilijk te vinden, beetje jammer, smaak was goed.
    Zeker een aanwinst voor Hengelo.

45. We hebben een erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We werden keurig naar een tafeltje gebracht en de bediening was erg aardig en gastvrij. Het eten was heerlijk. De sfeer was erg gezellig en ongedwongen. Ook de rekening viel erg mee. Prima kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. We komen zeker snel terug.

46. Johan en Roelie

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij het prachtige nieuwe pand van Markanti.
    Bij binnenkomst kijk je je ogen uit, overal is iets bijzonders te zien, klasse!
    Het eten, pasta pollo en entrecote, was voortreffelijk, evenals het dessert, cheesecake en tiramisu.
    Wij komen zeker nog eens terug, complimenten!

47. Mooie inrichting, heel rumoerig, bediening chaotisch, weten van elkaar niet wat ze doen, spreken de gasten met je en jou aan. Moesten heel lang wachten op het eten, moesten ook lang wachten om drinken te bestellen. Voor het lange wachten zouden we een drankje van de zaak krijgen, maar niemand meer over gehoord. Niet snel voor herhaling vatbaar.

48. Chaotische bediening, waren ook niet op de hoogte van de menukaart. Je moest bijgerechten zoals groente en friet bijbestellen voor 3 euro, bovenop het gerecht. Later aan de kassa hoorden we dat je dat één keer betaalde en dat je onbeperkt kon bij bestellen. Pizza was droog weinig tomatensaus. Verder mooi restaurant geworden. Zou er niet nog een keer gaan eten.

49. pietjepuk

Uur op ons eten moeten wachten! Eten was koud! Bittergarnituur besteld, alleen maar frikandellen gehad..
    1 keer nooit weer!

50. In de oude Markante hebben ik en mijn gezin altijd lekker gegeten. Ik ging er gisteren weer heen met mijn 2 dochters (nieuwe Markanti) en kwamen koud en met nog genoeg trek uit. Voor de kinderen is pasta geserveerd in een kleine dessert bak en het gratis broodje met kruidendokter mag je 6 euro extra voor betalen. Ondanks de mooie warme sfeer beneden... zijn van boven koud en ontevreden vertrokken.

51. Inrichting is helemaal vernieuwd, helemaal van deze tijd. Eten smaakte prima, bediening ook attent.

52. Martin en Gerdie

Heerlijk gegeten. Een aanrader.

53. Wegens gluten allergie eerst telefonisch de mogelijkheden gevraagd. Ooh er was genoeg echt heel veel. Eenmaal aangekomen vertelde de ober dat ze wel pizza's hadden zonder gluten maar dat was een hard fabrieksdingetje alle vis was alleen gluten vrij. Dit terwijl er gefrituurde vis op de kaart stond uiteindelijk maar voor de fabrieksbodem gegaan. Ondertussen 1 glas drinken gekregen.

54. shottie

Wat een onaangename sfeer. Er is wat dat betreft niets veranderd. We waren er lang niet geweest, omdat de bediening (eigenaar) absoluut niet weet hoe hij een restaurant moet leiden. Hij kijkt als het ware zijn gasten weg. Gisteren dus na hele lange tijd geweest. We waren er rond half 9. De tafels bij het raam waren nog niet schoongemaakt. En er was 1 ober die met andere tafels (niet bij het raam) druk bezig was met schoonmaken. We waren er inmiddels 10 minuten en zaten nog steeds aan een vieze tafel. We werden niet opgemerkt. Uiteindelijk wel. De eigenaar liep richting onze tafel, maar niet naar ons. Hij zei ook niets. Hij ging de tafel achter ons schoonmaken. Nadat hij klaar was, zei hij alleen dat we daar moesten gaan zitten en ging met de andere tafel aan de gang? Toen kwam hij ons pas bedienen. Geen eens een Goedenavond. Wat willen we drinken? Ik nam niet direct wat, want ik wist het nog niet. Ik kwam ook niet voor een pizza eten, want daar krijg ik last van. Mijn dochter wou graag een pizza. Vervolgens kwam hij er aan met drinken en (droog) brood. Hij liep weg en hoorde hem in 1x keer zeggen 'kraanwater en gratis brood.... sjonge sjonge en begon met dingen te smijten achter de bar? Ik zei tegen mijn dochter was dat nu voor ons bedoeld? Hij begon vervolgens heel driftig met tafels te schuiven en schoon te maken. Wat een onaangename bedompte sfeer. Ik wou weg, maar mijn dochter had honger en wou wel een pizza eten. Terwijl we er zaten bleef de grimmige sfeer. We waren overigens ook nog de enige klanten. We waren zelfs een beetje bang. 2 vrouwen met 3 mannen, waarvan er 1 zeer agressief overkwam. Nee als hij daar boven (het ligt op de 1e etage) wil blijven om zijn geld te verdienen, dan moet hij echt weten hoe hij zich moet gedragen. De pizza was trouwens wel een keer goed. In het verleden was er vaak wel iets te klagen.

55. Roy 55 punten

Pizza's zijn droog en niet speciaal.

56. lisanne pots

Sinds lange tijd hier niet meer geweest. Ontzettend veranderd het interieur! Prachtige afscheidingen tussen tafels. Mooie planten. Echt warm en gezellig geworden. En er stond zowaar een knappe jongeman in de bediening!
    Hij vertelde dat er geen nieuwe eigenaren op zaten en dat was ook te merken aan het eten! Heerlijk die pasta carbonara!! Die had ik écht gemist. M'n vriendinnen een lasagne en een pizza. Heerlijk. Goede service van de jonge man. Lekker vlot. Gezellig. Hopelijk staat hij er weer de volgende keer hihi.

57. Tegenvaller pur sang. Mijn voorgerecht was prima, mijn vriendin heeft niks gekregen. Bij vragen hierover niet vriendelijk geholpen door de serveerster. Hoofdgerecht was pizza, op zich niks mis mee - wel gezeur over de rekening (waar dus teveel op stond). Het is niet de eerste keer dat dit ons overkomen is hier.

58. Jeannette

Altijd goede ervaringen gehad, bediening is wel traag. Lekker eten. We komen er vaak. Zijn geen grote eters, dus nemen altijd een doggy bag mee. Vanavond ook duidelijk aangegeven! Maar de dame had er geen zin in! Dus 3 en halve pizza in de container! Letterlijk zij ze, ik dacht dat jullie een lolletje hadden met doggy bag! Nee dus! Neem je klanten serieus!

59. Super! Wat een smaakvolle pizza's, gewoon om je vingers bij op te eten....

60. Het stokbrood was er droog, bediening traag, alleen aangenomen voor de looks maar inzicht ho maar, geen bestek, je besteld drinken en krijgt het niet,lang wachten op de rekening, saladebar niet vers, wordt waarschijnlijk pas aangevult als de bak leeg is, eten opzich was goed, dus alleen de keuken prima.

61. Wij zijn afgelopen zaterdag, 23 feb wezen eten bij Markanti. Wij zijn pas verhuisd naar Hengelo.
    zeker een aanrader!!

we kregen vooraf heerlijk vers stokbrood van het huis! (Dit kennen we niet in het westen)
    mijn vrouw nam de carpaccio en ik de uiensoep. Beide voortreffelijk!
    vervolgens nam ik de spaghetti carbonara en mijn vrouw een pizza paesana. Werkelijk waar de lekkerste carbonara ooit!!
    als nagerecht een Tartufo en een cocosijs... Werkelijk een feest!!

heerlijke avond gehad... Ondanks de drukte toch goede service en lekker eten!!

zeker een aanrader en we komen zeker terug!!!

62. Leuk restaurant, gezellige sfeer, je kunt er ook prima eten.

63. Naar Twentse maatstaven een prima Italiaans restaurant.
    De eigenaar is een FC Groningen fan, dus dat maakt het helemaal prima!! Verstand van lekker eten en verstand van voetbal! Soms rennen er wat kinderen rond, maar dat vind ik eigenlijk wel gezellig. Echt een familie restaurant. Altijd mooie meisjes in de bediening!! Enige puntje van kritiek is dat het wel wat duur is en dat er geen ruimte is voor de verstokte rokers..
    In Hengelo met afstand het beste restaurant..
    maar goed, in het land der blinden...
    Toch..: EEN AANRADER!!

64. Fam. Stevelink

Super leuk, heel klantvriendelijk en super lekkere pizza's, ook patatjes en vleesgerechten. Dus van alles is mogelijk.

Kindvriendelijk.

65. Leuke bediening.

Goed eten.

Vermaak voor de kids. (een van de weinige in Hengelo)

Open keuken, dus erg leuk voor de kinderen en de koks hebben er geen moeite mee als je ze op de vingers kijkt.

Kortom een leuk en gezellig familierestaurant.

66. Fijn personeel, het eten was lekker en meer dan genoeg, heerlijke echte Italiaanse pizza's! Fijne sfeer en goed betaalbaar!

67. Vorige week nog gegeten bij Markanti en het eten was weer heerlijk! De kaart verandert nooit maar wat goed is hoeft niet te worden veranderd! Ik wilde graag een keer broccoli op mijn pizza en dat konden ze zo aanpassen, geen probleem! Je zit niet te dicht op elkaar, het personeel is vriendelijk dus dit blijft een vast adres!

68. Markanti, is wat ons betreft een echte topper, we komen hier niet voor niets vaker.

De bediening is vriendelijk, wel kan het soms wat langer duren als het wat drukker wordt, ja ik weet het dan duurt het overal langer maar bij Markanti net even iets langer, dat is een minpuntje.

Een ander minpuntje vind ik persoonlijk de kaart, ik kom nu 5 jaar regelmatig bij dit restaurant en in die 5 jaar is de kaart niet of nauwelijks aangepast. Never change a winning team, maar een beetje variatie kan geen kwaad vooral voor je vaste klanten.

De pizza's zijn heerlijk en de meeste pasta's ook, een echte aanrader.

69. Restaurant Markanti is echt het beste restaurant!

De bediening is ook super, een stel leuke meiden!

Prijs kwaliteit is ook heel goed. Ik heb er een super avond gehad en we zullen zeker vaker komen!

70. Verreweg het beste restaurant van Hengelo!

Gezellig lekker en de prijs kwaliteit is top.

71. De bediening was heel erg brutaal. Niet klantvriendelijk. En dat was niet de eerste keer bij Markanti. Ze hebben vrij jong personeel. En weten schijnbaar nog niet hoe het moet.

We kregen stokbrood voor af. Dat was zeer droog. Ik heb de serveerster gevraagd of we een nieuw mandje konden krijgen, omdat het bijna niet te eten was, zo droog. Ze ging volop aan de broodjes voelen met haar vingers en zei dat dat normaal was. Toen ik vroeg of we toch een nieuw stokbrood konden krijgen, omdat ze er volop maar haar vingers aan had gezeten, ging ze moeilijk doen en trad met ons in discussie. Ze zei dat ze wel moest voelen, om te kijken of het inderdaad droog brood was. Uiteindelijk kregen we wel een nieuw mandje en weer wou ze een discussie aangaan. Ik heb haar een tip gegeven dat ze nooit met een klant op die manier in discussie moet gaan. Ik heb haar gezegd dat wanneer ik een opmerking over het eten maak, dit ook een tip is voor een volgende keer dat het wel beter is. Ze vond dat ze wel haar mening op die manier kon geven.

We hebben een pizza gegeten. Zoals het op de menukaart wordt aangeprezen, stelt het niet echt iets voor. Het is een hele gewone pizza. Zeer klein van stuk en niet om over na te praten. We kennen dan wel betere pizzeria's in de omgeving (Almelo) waar je echt je vingers bij moet aflikken.

Dit was overigens niet de eerste keer bij Markanti dat het slecht / minder was. Wij gaan er in ieder geval niet weer naar toe. Prijs/kwaliteitverhouding is te duur en de bediening weet na jaren nog niet hoe het hoort.

72. Het eten viel tegen.

Wat hebben we besteld?
    Vooraf: mosselen uit de oven: smaak, redelijk, bovenste mosselen waren goed krokant.
    Cijfer 6.5(ben geen mossel kenner)

T-bone:
    Goed stuk vlees, niet taai. Salade bar is een ellendige uitvinding: alls ziet er erg uitgedroogd uit en smaakt ook zo, jammer!
    Cijfer: 6.5

Pizza Margerita: smaakloze bodem (schijnt standaard te zijn in Hengelo)
    Cijfer: 3

Tiramisu:
    Een horror! Kwam uit de vriezer, was boven warm en onder ijskoud! Smaak was niet slecht, alleen een droog flubberig geheel.
    Cijfer: 1

French Coffee:
    Goed, een fijne scheut grand marnier, wat ik als pluspunt ervaar.
    Cijfer: 8

Sfeer en bediening is niks op af te dingen, maar er valt ook niets spannends over te schrijven.

73. Wij eten regelmatig bij Markanti met onze kinderen.
    Onze ervaring kwaliteit/prijsverhouding is helemaal oke!

En wat de bediening betreft: altijd vriendelijk!

74. Wij eten regelmatig pizza en weten waar we het over hebben. We hebben hier een pizza gekregen met een kruimelige bodem: net verkade biscuit. Geklaagd maar doodleuk gezegd dat dit normaal is. Daarna bediening chagrijnig.

1,1
  75. Jolanda

76. anti markanti

Vanavond 28-08-2009 bij Markanti wezen ( eten ). We waren met 4 personen en een kind. De pizza's konden ze niet eens tegelijk serveren, eerst 3 pizza's en gewoon een vergeten. Een pizza was volgens mij op de verwarming klaar gemaakt, want die was niet eens warm! 2 nieuwe pizza' s gekregen.
    Vervolgens een dessert, dit was absoluut te ranzig voor woorden, de slagroom ' leefde 'gewoon, zo oud was die al.

En als klap op de vuurpeil was de eigenaar ook nog eens onbeschoft, geen excuses gehad van hem!
    Kortom, echt een waardeloze zaak! Wij gaan hier nooit meer heen.

77. Ik ga hier echt heen als ik zin heb in een heerlijke pasta!

Ook vleesgerechten zijn een aanrader hier.

We zijn eens in 1 maand hier 4 x wezen eten!

De sfeer is erg fijn, zodra je binnenkomt ruik je de keuken en de basilicum :-D.

En de chocolaatjes bij de cappuccino, jamjamjam!

Afz Tonia K-D.

78. Prima italiaans restaurant.
    Niet alleen de pizza's maar ook uitstekende andere gerechten. Leuke inrichting en goede sfeer.

79. Ruime italiaan. Mooi uitzicht. Aardige bediening en heerlijke pizza's tegen redelijke prijzen. Ik was heel tevreden.

80. Het eten is lekker, mooi ingericht, alleen moet je lang wachten tot er iemand bij je komt.

81. Zeer anonieme vaste klant

Ik ben zeer te spreken over dit restaurant. Er loopt een zeer knap meisje in de bediening, helaas was zij er op het moment dat ik er at niet. Het eten was heel erg lekker. Langer dan een paar minuten duurde het niet voordat we konden bestellen, beter kan haast niet. Ik kom hier nog zeer zeker vaker langs!

82. Leuke zaak, goed eten ook leuk voor de kinderen met de speelhoek. Bediening is jong maar wel netjes en de prijzen redelijk.

83. Goed eten. Leuke speeltuin voor de kinderen.
    maar duurt wel lang, maar het eten is goed en daar gaat het om

84. F. de Kruijff

Wij zijn hier nu meerdere keren wezen eten. Geweldige zaak.

85. S & D & P & M

De wijn was heerlijk. Een heel gezellige tent. Toch jammer dat we 50 minuten moesten wachten voordat we mochten bestellen, terwijl het niet eens echt druk was!! En dat zonder ook maar enige excuses te maken. Dat bederft je eetlust wel. Wij gaan hier nooit meer heen. Jammer en zonde van het geld.

86. Het eten is goed en tegen een goede prijs. Bediening is altijd prima. Vind het prima dat onopgevoede kinderen tot de orde geroepen worden door de bediening. Er zijn meer gasten.

87. Hier met vrienden even snel een pizza wezen eten jammer!

88. José en Henri

Heerlijke pasta's! Een prima Italiaanse keuken! Zeer vriendelijke bediening. Mooi uitzicht over de markt (vraag naar een tafeltje aan het raam). Komen hier regelmatig en met lengte de beste Italiaan van Hengelo en omstreken!

89. Weer heerlijk gegeten! Aanrader als je van lekkere pasta houdt.

Als de bediening schreeuwt naar de kinderen, dan hebben deze het er ook naar gemaakt. Die ouders van tegenwoordig laten hun kroost lekker los in het restaurant terwijl je daar lekker rustig wilt eten!

90. R. van Bel

Dacht altijd dat dit een restaurant speciaal voor ouders met kinderen is.
    Maar uiterst onvriendelijke bediening door de heer Catalance jr. (als dit de juiste naam is) Schreeuwt tegen kinderen kan niet tegen stress en grote groepen. Zeer onprofessioneel.
    Zelf als wij verhaal halen naar dit gedrag verwijt hij dat anderen dit doen en hij niet.
    Klant is koning? Nou dat kent hij zeker niet.
    Aanrader? NEE ! ! Je gaat uit eten voor de gezelligheid.

91. Het eten is hier altijd super en een zeer nette bediening. als ik iets moet zeggen wat er mist is het iets in de indeling/inrichting maar weet zelf niet precies wat. Ik kan het iedereen aanbevelen.TOP!!

92. Altijd goed! Ik kom hier regelmatig en het eten is altijd lekker, de bediening is geweldig vriendelijk! Heel gezellige tent met uitkijk op de markt en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

93. Karl Iron

voor een leuk goed en gezellig etentje in een echte italiaanse sfeer met mooie uitkijk op het marktplein

94. Het was er leuk en gezellig om te eten. Het eten was heerlijk.