Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

3. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192340462 86
1419275428 74
1441968924 60
1494920416 68

1. Familie Alink

Wat een gezelligheid en heerlijk eten!

2. Ina Anchelon

Weer uitstekend gegeten.

3. Roby Morsink

Ik vind sfeer normaal gesproken zeker een 8. Dit keer zaten we aan de tafels bij de deur die vond ik iets minder sfeervol.
    Verder top, lekker gegeten.

4. A. Kranenburg

Lekkere pizza gegeten!! Helemaal goed!

5. We hadden ruim van te voren al online een reservering gedaan. Helaas op de avond van ons etentje bleek onze reservering helemaal niet te bestaan. Uiteindelijk is toch nog aardig snel een tafeltje voor ons geregeld en schoongemaakt en hebben wij heerlijk kunnen eten.

6. Marleen Pierweijer

Prima restaurant, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

7. Pizza Margharita zeer tegengevallen. Bodem was te hard, weinig kaas, en de kaas die erop zat was droog. Jammer.

8. Het was erg gezellig. De inrichting is prachtig, het personeel vriendelijk en behulpzaam en de pizza was heerlijk. Kortom: ik kom hier zeker terug!

9. Mooi ingericht, lekker eten.
    Minpunten: twee keer over verkeerde gerecht geserveerd en dan doen ze alsof wij het verkeerd hadden besteld, lang moeten wachten op het eten en op een gegeven moment kwamen ze ook niet meer langs voor de lege glazen.
    Bij het uitserveren werden de borden tegen de buik gehouden van de serveerster. Niet heel smakelijk. Verder moet je je bestek van het voorgerecht houden voor het hoofdgerecht, ook dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Dit alles heeft ons doen besluiten om het toetje en de koffie maar in een ander restaurant te nemen.

Al met al een mooi restaurant waar je een lekker hapje kan eten, echter het personeel moet beter opgeleid worden.

10. Al de 3e keer dat we bijna een uur moesten wachten op eten, bediening keek totaal niet rond, moest overal zelf achteraan gaan.
    Niet spontaan, chaotisch en belachelijk lang wachten!!
    Zo zonde, want het eten is lekker en ziet er allemaal gezellig uit.
    Maar ik hoef geen uur op een pizza te wachten. Helaas, kom hier niet weer.

11. Heerlijk gegeten en vriendelijke en attente bediening.

12. Prima eten, mooi restaurant. En echt goede porties!
    Vooral pasta pollo erg lekker!

13. Gezellige avond, maar de pizza viel tegen. Bodem had beter gekund en de kaas wat minder.

14. Super! We hadden allemaal wat anders. Vegetarische pizza, lasagna, spaghetti, macaroni (3 soorten) en nog een pizza. Alles was heerlijk! En de kinderen vonden jullie gekruide patat erg lekker!

15. Westerhof

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    Komen zeker een keer weer, een aanrader voor iedereen die gezellig een avondje lekker uit eten willen.

Anoniem.

16. Erg lekker gegeten. Goede service en perfecte sfeer! Echt een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten!

17. Wederom heerlijk gegeten voor een goede prijs! Restaurant is al jaren een aanrader maar nu ze op de nieuwe locatie zitten nog meer! Sfeervol, mooie inrichting en perfect gelegen. Aanrader!

18. We hadden een tafeltje gereserveerd om 18.30U. Helaas konden we dat niet halen, dus gebeld. Half uurtje later was geen probleem. Vlot besteld en de pizza's kwamen toen ook snel. Op een na, die was gevallen in de keuken. Met een pilsje van de zaak was dat snel opgelost! De pizza's waren prima in orde, dus we komen zeker terug!

19. Fam Huiskes

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Ondanks de drukte bleef men vriendelijk, correct en netjes. Fijne bediening, ruime keuze in gerechten en sfeervol geheel.

20. Christian

Heerlijk gegeten met gezin. Gezellige ambiance en bediening was top!

21. Voor de eerste keer hier gegeten. Het duurde wel wat lang voor de maaltijd werd geserveerd. Het eten was prima.
    Het was wel ontzettend warm ook al hadden ze voor ons de tuindeuren extra open gezet.

22. Het was weer heerlijk eten bij Markanti.
    Echt een aanrader!

23. Heerlijk eten in ontspannen sfeer. Service heel goed, ze komen vaak vragen of alles naar wens is/je nog iets wilt. Kwaliteit is prima/wat je mag verwachten voor dit prijsniveau.

24. Gezellig restaurant met heerlijk eten. Personeel is vriendelijk en de sfeer prettig. De porties zijn prima en t duurt niet te lang. Kortom, wij komen graag terug.

25. Een zeer mooi en net restaurant met heerlijk eten. Zo zou elk restaurant moeten zijn. We gaan zeker vaker terugkomen.

26. Weinig personeel aan tafel. Aparte glazen voor binnenlands gedestilleerde dranken. Pizza pepeperoni plaatselijk te pittig. Elke keer andere hoeveelheden qua borrel in glazen.

Geen ijs bij frisdrank/mixjes

27. Gezellige sfeer vriendelijk personeel.
    Eten was goed alleen had ik graag ook een toetje gewild.
    Maar omdat voor de 2e keer drinken bestellen al onmogelijk was. Maar niet geprobeerd een toetje te bestellen.

We hebben dit maar elders gedaan incl een paar heerlijke drankjes.

Jammer dat er na de eerste bestelling geen aandacht meer is voor de klant.
    En stoelen recht zetten belangrijker is dan een bestelling opnemen.

28. Prima eten voor een prima prijs.

29. G.Leemhuis

Erg lekker gegeten met ons vieren alleen had de bediening twee keer vergeten drinken/ glazen te brengen.
    Verder goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ook de prijs viel ons reuze mee.

30. Super lekker buiten gegeten bij Markanti! Ook binnen zag het er super leuk uit heel erg leuk ingericht! En eten eten was ook erg lekker en leuke en gezellige bediening! Al met al positieve ervaring :)

31. Jochem Wessel

Alles was 100% naar wens. Het eten en drinken was heerlijk. We hebben met 2 personen 3 gangen gehad en beide 2 drankjes voor maar 51 euro. Er hangt een hele gezellige knusse sfeer en de service is ook geweldig. Ik heb totaal geen verbeter punten. Voor mij was het een 100% geslaagde avond.

32. Lia Bonnamy

Het was allemaal super lekker en gezellig.
    Misschien kan het afruimen tussen voor en hoofd gerecht wat beter.
    Er zijn tot aan het einde van de avond lege plankjes van het voorgerecht op tafel blijven staan.
    En misschien wat minder friet voor een persoon jammer dat er bij iedereen zoveel terug moest naar de keuken.
    Maar dat zijn kleine dingen, het was verder super en de bediening was snel en aardig.
    We komen zeker weer een keer terug.
    Groet Lia en Boy Bonnamy

33. Eten top, bediening ronduit slecht; 2× orders vergeten, 2× na moeten vragen waar het bleef, irish coffee 2× moeten maken omdat het fout ging terwijl tafelgezelschap koffie al op heeft…

34. Prima eten. Bediening moet nog veel leren…

35. silke lok

Het ziet er hier gezellig en professioneel uit. De inrichting is strak en verzorgd. Het eten smaakt goed en word ook snel gebracht. Echt een aanrader!

36. Broshuis

Het eten was prima alleen verkeerde pizza gekregen.
    Verder vindt ik de inrichting niet erg sfeervol.
    Ook was het erg rumoerig omdat het druk was.
    Het kwam ook doordat ouders de kinderen gewoon door het restaurant laten rennen.
    We hebben ook erg lang moeten wachten op ons eten, terwijl er gasten later binnen kwamen en eerder dan ons het eten kregen.

37. Henk deppe

Was top goed en lekker eten

38. Marjolein

Lekker gegeten. Soms werden drankjes vergeten te brengen. Verder prima avond gehad.

39. Gezellig restaurant en leuk spontaan personeel een goede aanwinst voor Hengelo.

40. Evelien Coga

Heerlijk gegeten bij Markanti.
    Wij eten er regelmatig.
    Erg vriendelijk personeel en uitstekende en heerlijke eten.
    Sfeer is altijd goed bij markanti.
    Mooi ingericht.
    Top restaurant.

41. Het was echt geweldig hier!
    Het ziet er ook heel mooi uit!
    Het eten en drinken was perfect en ook op tijd!
    Goed geregeld hier bij markanti ik zou meer mensen aankondigen om hier heen te gaan!😋

42. Fantastische sfeer en heerlijk gegeten!

43. Heerlijk eten in en een gezellige sfeer!

44. Sfeervol restaurant. Leuke en vlotte bediening. Lekker eten.

45. Hebben 1,5 uur moeten wachten op ons eten wat bestond uit 2 pizza’s & 4 pasta’s.. Beetje lang vonden wij waardoor we alles heel snel moesten opeten ivm de sluitingstijd… verder was de sfeer wel goed en het eten lekker.

46. Ontvangst erg vriendelijk.
    Het eten was erg lekker, goed van smaak, op eigen wens iets pittiger gemaakt, niet overdreven, de kok weet wat hij doet😁.

Min puntje, ons voorgerecht waren ze vergeten uit te serveren... maar stond uiteindelijk wel op de rekening... bij betaling melding van gedaan waarna het keurig van de rekening werd gehaald...
    Was erg druk, zei de dame aan de kassa.

Algemene indruk, leuk restaurant, goed eten, bediening lijkt soms onder druk te staan, waardoor kleine foutjes gemaakt worden (@bedrijfsleider, misschien meer personeel aannemen voor de drukke avonden?).

Graag tot een volgende keer!

47. K. Witteveen

Het eten is prima. Maar daar heb je ook alles mee gezegd. De bediening liet erg te wensen over; lang wachten, verkeerde bestellingen serveren, 20 minuten wachten op een drankje, enz. Was te weinig personeel. Sommige deden hun best het op te lossen maar voor ons voorlopig ff niet meer. Erg jammer want het eten is prima!

48. We hebben heerlijk gegeten!
    Bediening was zeer attent!

49. Heerlijke pizza’s Goede prijs-kwaliteitverhouding en volop genoten👍

50. Heel gezellig, lekker eten en super vriendelijk personeel. We hebben genoten.

51. Heel erg gezellig hier bij Markanti, eten was erg lekker en goeie bediening👌

52. Super lekker gegeten, nagenieten bij het haardvuur met een lekker wijntje.

53. Heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk! Enig min puntje was dat de dame veel keek op het scherm waar de bestellingen op stonden.. Hierdoor was het erg lastig om contact te krijgen en daar wat drinken te bestellen of het nagerecht te bestellen. Verder fijn restaurant om een hapje te eten.

Ps. Bij het hoge zitgedeelte kun je als klein persoon nergens je voeten kwijt, bungelende benen zeg maar, haha!

54. Dit was onze 3e keer bij Markanti.
    Pizza’s waren zoals altijd heerlijk.
    Op de persoon die onze tafel deed hadden we nog wel wat aan te merken. Ze had de verkeerde pizza genoteerd. De verkeerde pizza uiteindelijk wel opgegeten omdat we anders zo lang moesten wachten. Er werd tussendoor niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ook werd niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden.

55. De zaak is qua sfeer enorm verbeterd, de pizza's vond ik echter erg matig. Had een hoog diepvries pizza gehalte. Voor de rest goed.

56. Songul Can

Prachtige zaak, zeer gezellig, vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Top!! Voor herhaling vatbaar.

57. Vanavond lekker gegeten… Top.
    Uitserveren duurde wel lang maar in goed gezelschap geen probleem.

58. Was weer fantastisch. Gezellige sfeer, goede kaart, vriendelijk personeel en goede prijs / kwaliteit verhouding.

59. We hebben hier voor het eerst gegeten op aanraden van mijn dochter. Het eten was heerlijk, de bediening bijzonder vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

60. B.Wieffer

Had op 2 januari gereserveerd voor 12 personen. Daarvan ook een bevestiging gekregen per mail.
    Ontvangst was zeer onvriendelijk. “Of ik de volgende keer even wilde bellen als ik met meer mensen kwam dan 4”
    Nadat ik de bevestigingsmail liet zien bleef ze nors. Geen uitleg , geen excuses.

61. Chantal Bekkema

Het eten is goed op smaak en wordt goed heet geserveerd. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Zo mocht onze zoon een kijkje in de keuken nemen.
    Het enige wat ik jammer vind, zijn de schoolstoelen. Die staan heel erg goed bij het slijlvolle interieur, maar ik kan er niet comfortabel op zitten.
    Ook mis ik boven en op het terras wat sfeer.
    Beneden is het overigens een prachtige zaak!!
    Tot de volgende keer...

62. Erg goed, alleen voor wat ouderen die niet al te groot zijn, die hoge meubels is niet echt aangenaam. Bediening en het eten perfect, zeker voor herhaling vatbaar.

63. Esther Grobben

Gezellige sfeer en prima eten, fijn dat er ook aan de kleine gasten wordt gedacht (speelhoekje).

64. Bediening mag iets vrolijker! Eten prima, echter van “het uitgebreide toetje” had ik meer van verwacht! (Beetje karig, en 2-tal dingen aan de droge kant!)

en let op accessoires die buiten gebruikt worden, die niet in het zicht staan-/liggen in het restaurant!

65. Heel lekker gegeten, ook een gezellige sfeer, alleen het uitserveren duurde een beetje lang.

66. Via deze site een tafel bij markanti gereserveerd. Daarna kreeg ik netjes een bevestiging van mijn reservering. Nog geen 15 min later kreeg ik een telefoontje dat er geen tafel vrij was. Beetje vreemd, terwijl ik net een bevestiging kreeg.
    Grote teleurstelling!
    Misschien handig om er een blokkade op te zetten.

67. Eten was oke. Niet super. Bijna een uur gewacht op onze hoofdgerecht.

68. Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijk bediening. Zeker een plek om weer terug te komen.

69. Het bleek dat onze reservering van een maand geleden niet bekend was. Dus er moest nog een tafel voor 6 personen geregeld worden. Dat ging snel. Wel jammer dat we nu boven zaten op harde houten stoelen, waar veel herrie was. Beneden ziet het er gezelliger uit. Maar het eten en de bediening was prima.

70. Aslan

71. Heerlijk gegeten, goed van smaak en prima hoeveelheden. Gezellige vlotte bediening. Een sfeer waar je je welkom voelt.

72. Dalhuizen

Onze laatste ervaring met Markanti was enkele jaren geleden op de oude locatie. De inrichting van de nieuwe locatie is smaakvol en modern. Zeker een grote verbetering. Over het eten en de bediening zijn we minder positief. Bediening komt onprofessioneel over, met als toppunt een medewerker achter de bar die zijn smartphone belangrijker lijkt te vinden dan de klanten… Het eten was okee, maar ook niet meer dan dat. We waren op de oude locatie anders gewend. Bij ons gaat kwaliteit boven een strakke en moderne uitstraling.

73. P. Posthouwer

Gezellige sfeer, snelle correcte bediening en goed eten.

74. We zaten met vijf personen boven. Beneden zag het er sfeervol uit maar boven was het een kale boel. We moesten aan een grote tafel zitten omdat we met vijf personen waren. De verlichting moest komen van twee kaarsjes op tafel. Het was een super ongezellige plek, een lamp zoals wel bij de andere tafels moet toch niet zo moeilijk zijn! Gelukkig was het eten prima!

75. De bediening was goed, maar er ging iets mis in de keuken. We hebben meer dan een uur gewacht op 3 simpele pasta’s. Dat zou toch sneller moeten kunnen. Rode huiswijn was lekker 🍷

76. Mies ten Brink

Het was weer fantastisch! Het eten was heerlijk, sfeer gezellig en bediening erg vriendelijk! Helaas was het druk op koopavond, dus de wachttijd tussen de gerechten was langer dan normaal...

We komen zeker terug!

77. Gezellig ingericht. Eten prima.

78. Wat een heerlijke pizza's. Vooral die witte is zeer aan te raden

79. Service was snel en gemoedelijk terwijl het druk was, super! Eten was heerlijk!

80. Het nieuwe restaurant ziet er leuk uit, grote verbetering. Het duurde alleen erg lang voordat we werden geholpen en ook voordat we ons eten kregen. Het klopte ook niet allemaal toen we het uiteindelijk kregen, Zo ontbraken bijvoorbeeld de bijgerechten, die kregen we pas toen het hoofdgerecht al bijna op was. Dat was jammer. Het eten was verder lekker maar wel veel te veel rucola.

81. Voor de eerste keer gegeten bij Markanti.
    Lekker gegeten ook voor ons, klanten die niet van kaas houden. Pizza's zonder kaas smaken heerlijk.
    Nagerecht tevens prima.
    Heerlijk biertje van de tap.

We komen zeker nog eens terug.

82. Prima eten en aanpasbaar aan 'dieetwensen'.

83. Eveline Broos

We vonden de bediening niet zo enthousiast. De pizza's waren prima.

84. Lekker gegeten? Nee dus...!!!

Dinsdag stonden wij om 12:30 uur voor de deur bij Markanti en… ze waren dicht!!! Ik had gereserveerd en van Markanti een bevestiging ontvangen, notabene een herinneringsmail op de dag zelf!

Ik heb dinsdag een mail gestuurd hoe dit kan gebeuren...tot nu toe geen enkele reactie van jullie kant.

Zeer teleurstellend!!!!

85. Fred Gerritsen

Via Albert Heijn actie gekozen om met 4 personen te gaan eten in Markanti. Mooi en vernieuwd restaurant met een gezellig interieur. Gereserveerd en konden direct aan tafel. Bediening perfect, vriendelijk en niet opdringerig maar belangstellend. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht zeer goed en erg lekker. Ook rond om ons heen zagen wij tevreden klanten genieten van het eten en van de bediening. Zeker een aanrader waard om er te gaan eten voor een redelijke prijs een gezellig avondje uit.

86. Kwaliteit klasse en zeer attente bediening !

87. Lekker buiten gegeten. Zowel voor hoofd en nagerecht was het perfect. Bediening was ook zeer vriendelijk. Komen zeker terug.

Nardy Grunder

88. Eten is van redelijke kwaliteit. Wachttijd wel erg lang.

89. Prima gegeten, jammer dat je frietjes en salade apart bij je hoofdgerecht bij moet bestellen

90. Maria Cagri

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen, leuke, gemoedelijke sfeer

91. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

92. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!

93. Gisteren met vrienden gegeten,
    Lang wachten op ons eten en de pizza's niet te vreten, wij zijn dat bij markanti niet gewend.
    NOOIT MEER.

94. Erg leuk Italiaans restaurant. Zeer sfeervol. Eten was heerlijk! Leuke, vlotte bediening. Jammer dat je na het eten je tafelnummer te horen krijgt waarmee je zelf naar de kassa moet, doet een beetje afbreuk aan de verder goede service.

95. Eten was prima, restaurant zag er heel goed uit, alleen jammer dat we erg lang moesten wachten op het bestellen van drinken, maar eten en drinken en sfeer waren top 👍🏼

96. carin ten Tusscher

We moesten erg lang wachten totdat we ons voorgerecht en hoofdgerecht kregen, maar op zich was het wel lekker.

97. De eerste twee keer bij Markanti waren super! Deze keer was dat het geval. Na 90 minuten krijgen we onze gerechten en de lasagnes waren koud in het midden, het was erg druk en rommelig, niet genoeg personeel denk ik. Wel jammer want het eten is echt goed en een prachtig restaurant geworden. We laten het ons niet weerhouden om het weer te doen.

98. Zoals altijd erg goed.

99. Heerlijk gegeten. Alléén de wachttijd voor de starter te lang, meer dan een half uur.

100. Begrijp de slechte recenties niet. Prima restaurant. Lekker gegeten. Vlotte, vriendelijke bediening en gezellige warme omgeving.

Volgende pagina