Grand Oriental in Hengelo

1363802056 83
1386190657 80
1419773559 82
1520522266 85

1. Vandaag wezen eten met 1e kerstdag.
    Het eten was echt heel erg slecht en smaakloos. Vlees was taai en proefde net als mijn schoenzool.
    De wok was veelste waterig ook geen smaak het enigste wat goed was waren de flesjes drinken die je hier onbeperkt kan pakken maar voor mij de eerste en laatste keer hier.

2. Anoniem

Pangang TE zout en taai vlees.
    Tjoptjoy geen enkel stukje vlees.
    Ik zou ipv van kip kerrie, kip tomaten krijgen.
    Die hebben ze er niet bij gedaan.
    Voor mij dus nooit weer oriental.

3. Anoniem

Ik heb vrijdag om 17.30 2 loempia's gehaald (al vaker gedaan) maar zoals vrijdag was niet lekker meer de olie droop er vanaf door het papier heen kon het ook daardoor niet stuk snijden viel aan stukken uit elkaar.

4. Weer heerlijk gegeten, uitbreiding van de sushi bar is super.
    Uiterst vriendelijke bediening.

5. Afhaal maandmenu, telefonisch besteld en 10 later opgehaald. Zeer gevarieerd menu. Alle gerechten heerlijk! En enorme porties! Vriendelijke mensen en prima prijs/kwaliteit! Heel aanbevolen!

6. GOW

7. Teunissen

Vroeger geweest nu terug naar lange tijd.
    We vonden het niet super. Zweer beetje zaai, bediening stecht en niet beleefd.
    Eten ook niet super. Erg droog en verkeerd gebakken vlees. Wok was oké

5,7
  8. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De sushi is ook erg goed (normaal vind ik dit erg tegenvallen bij een wokrestaurant). Als het op is wordt het vers voor je bereid. De vlees en vis gerechten van de bakplaat zijn heerlijk! Er is altijd voldoende op voorraad en alles smaakt vers en goed. De toetjes zijn ook heerlijk en dan met name het softijs. Ook voor de kinderen is er een klein buffetje met kipnuggets, patat en frikandellen. Kortom: wij komen hier graag en regelmatig, het eten is goed en er hangt een fijne sfeer. Ons favoriete wokrestaurant in de buurt :).

9. We hebben heerlijk gegeten. Vonden het wel jammer dat de toetjes bijna op waren.

10. Hele aardige bediening. Heel goed uitgelegd ivm mijn gluten dieet. Hartelijk dank Gr Carla.

11. A.G.Eijssink

Vlotte bediening, mooi restaurant, goed gevarieerd en overzichtelijk buffet voor ieders wat wils. Vriendelijk personeel.

12. Gewoon goede kwaliteit.
    Goede service, fijn personeel.

13. Heerlijk gegeten. Grote variatie aan gerechten en vriendelijk personeel.

14. Vlees was erg lekker, sushi was super! (wel wat groot… maar oké) Indische en Chinese gerechten waren top!

15. Goede kwaliteit. Vooral vlees wordt nogal eens te lang gebakken waardoor het taai wordt. Restaurant is een beetje sfeerloos. Je hebt niet echt het gevoel bij een Chinees restaurant te zijn. Op zondag rond 18.00. U. te druk. Vriendelijk personeel.

16. Fiet Leusenkamp

17. In alle opzichten prima. Heerlijke gerechten en niet te massaal. Een aanrader.

18. Danielle

Heerlijk eten. Sfeer iets minder geworden na de verbouwing.

19. Katja Zomer

Lekker eten, op tijd alles vers bijgevuld, prijs is heel schappelijk kortom een top restaurant.

20. Bruinenberg

Wij hebben lekker gegeten, veel keus en vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

21. Helemaal Top! Lekker gegeten. Heel veel voor een prima prijs. Is het zeker waard.

22. Heerlijk gegeten bij het vernieuwde Grand Oriental. Erg gezellige ambiance (niet zo massaal als andere all-you-can-eat restaurants in de omgeving) en prettige bediening. De sushi, het eten uit de houtskool oven en de grill was voortreffelijk. Zeer ruime keuze. Voor de kinderen is er een kinderbuffet, chocoladefontein en een gezellige speelhoek. Absoluut een aanrader om hier te gaan eten.

23. Petra Peer

Superlekker eten en enorm gastvrij personeel. Wij komen zeker weer terug!

24. Prettig restaurant. Fraai ingericht. Prima eten. Prijs aan de hoge kant. Kwamen hier vaak, vooral door het senioren tarief. Gaan het nog wel een keer proberen.

25. Voor het eerst gegeten in het vernieuwde restaurant, er zijn erg veel nieuwe dingen bijgekomen vergeleken met de laatste keer dat ik er had gegeten. Een totaal vernieuwd en mooi interieur, goed nieuw systeem voor drankjes en zelfs een rokersruimte. Daarnaast erg lekker gegeten, kon erg moeilijk kiezen wat ik wilde eten door de grote variatie aan aangeboden eten. Het wokken is uitstekend en de koks zijn erg attent.
    Ook de sfeer in het restaurant was goed, ik zou er graag vaker willen eten.

26. Francisca & Rene

Compleet vernieuwd restaurant met heel veel variatie, onder andere sushi word vers gemaakt,
    Warme gerechten worden keurig afgesloten, teppanyaki met veel soorten vis en vlees, er is een kinderhoek,
    uitgebreide saladebar en koude gerechten, het wokken is ook uitstekend.
    Interieur en keuken ziet er allemaal strak en schoon uit.
    Personeel en eigenaren zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

27. Hallo mensen,

Dit is de eerste keer dat ik hier geweest ben, maar vond het eten echt niet lekker, zeker geen aanrader voor dit geld. Sauzen zaten geen smaak aan, speklap proefde en rook bedorven, heb ik zelf nog nooit geroken, het is mijn geld niet waard om nog keer langs te komen. Jammer, had gehoopt op beter eten, sfeer en personeel. Geen klachten over hoe ik het ervaar deze avond. En ik ben normaal niet zo zeikerig over eten, maar vond dit wel erg jammer.

Succes.

28. het was er gezellig en goed eten alleen de 65+ korting was er niet meer. Jammer, we maakten er veel gebruik van.

29. Goed eten, kwaliteit goed, aardig personeel. Alleen wordt het personeel uitgekafferd door de bedrijfsleiding waar de gasten bij zijn.
    Dit kan echt niet door de beugel! Dus Grand Oriental, als je dit leest, wees aardiger voor het personeel, dat hard werkt en niets verkeerd doet.

30. Wij komen hier al jaren zeker 5x per jaar eten. Het eten is van zeer goede kwaliteit en er is erg veel keus voor zowel volwassenen als kinderen. Voor de kinderen die geen Chinees lusten zijn er frikandellen en aardappelbolletjes. De chocoladefontein en de snoepjes die erbij staan voor het toetje is voor kinderen een leuke bijkomstigheid. De sushi is onze favoriet, veel verschillende soorten en heerlijk. En anders laat je een biefstukje klaarmaken of een grote champignon.
    Het restaurant is netjes en schoon en de tafels zijn gezellig opgesteld. Het drinken wordt snel gebracht en de lege borden snel weer opgehaald. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Ok, de buitenkant van het restaurant is minder, maar dat maakt de binnenkant meer dan goed. Echt een aanrader om gezellig en rustig te gaan eten.

31. Gezellig, goede kwaliteit, voldeed ruimschoots aan de norm.

32. Vriendelijke ontvangst, lopend buffet, voldoende keuze, je kon ook wat laten wokken. Ook als je graag iets anders wilde wat er niet was werd het voor je gebracht. Keurig.
    Voor rolstoelers staan de tafels te dicht op elkaar om er langs te kunnen.

33. Mevrouw Janssen

Wij hebben een fantastische avond gehad! Lekker gegeten en onze zoon van 9 vond het ook erg gezellig en lekker.

34. Van buitenaf stelt het restaurant niet veel voor. Van binnen ziet het er een stuk veelbelovender uit.

We werden vriendelijk ontvangen en er werd meteen drinken besteld. Het buffet is redelijk groot en er is genoeg keuze. Je kunt ook kiezen voor sushi en wat van de grill. Ik vond de kipsaté en vis in zoetzure saus heel lekker smaken. De Szechuan kip was absoluut niet pittig tot mijn teleurstelling. De bakbanaan en garnalen daarentegen vond ik wel weer goed.

De bordjes werden snel afgeruimd en drinken werd meestal ook snel bijbesteld.

Ik kom hier graag weer.

35. Wij gaan hier geregeld uit eten. Het eten is van goede kwaliteit en er is keus genoeg ook voor kinderen. Vooral de chocolade fontein is een feest voor hun. De Sushi is voortreffelijk. Het personeel is altijd zeer vriendelijk. Alleen soms iets te snel met lege borden weghalen. Het enige minpuntje is inderdaad het zicht aan de buitenkant, maar ja daar eet je niet.

36. Goed restaurant. Om te zitten en om af te halen. Bij afhaal is het eten altijd erg snel klaar. Personeel erg vriendelijke en flexibel (als je bijvoorbeeld een halve portie wilt). Aanrader is het maandmenu dat elke maand hetzelfde is! (Graag zo houden).

37. Andrea 149 punten

Ik ben nu 2 keer bij dit restaurant geweest en het was beide keren erg lekker (het buffet heb ik het dan over).
    Er is voldoende keus uit Chinees-Indisch eten, er is een grill en een bakplaat en ook een afdeling met verse sushi. Aan toetjes en fruit is ook voldoende om uit te kiezen. Als het erg druk is, is men ook snel met bij vullen. Word het wat rustiger dan zul je bijv. sushi even moeten bestellen, maar je hoeft daar niet lang op te wachten.
    Het is geen heel groot restaurant, maar dat is juist een pluspunt (al staat het er wel wat krap opgesteld). Het personeel is ook erg aardig, hoewel ze wel constant aan het speuren zijn naar lege borden op tafel, ook al zijn er nog andere aan de tafel aan het eten. Van mij mogen ze het gerust ophalen, maar dan liever zodra ik van tafel ben (voor de volgende gang).
    Bij dit buffet-restaurant is trouwens geen limiet aan het aantal uren.

38. Renske Barelds

39. hans vennegoor

Wij komen er al jarengemiddeld 3 a 4 keer per jaar.
    Het personeel herkent ons als je er weer bent, krijg meteen mijn specialiteit aan tafel geserveerd.
    Mooi en gezellig groot voordeel is dat je er echt nog rustigkunt zitten. We hebben vele Chinese restaurants gezien maar ik heb het nog net meegemaakt dat je elkaar niet kon verstaan door schreeuwende kinderen of veels te harde achtergrond muziek of andere stoor-factoren.
    Keuken is goed, toiletten zijn schoon, parkeer gelegenheid ruim voldoende, mooie veranda aangebouwd. Het enige min punt vind ik het buiten aanzicht van de straat, voor de rest krijgen ze van mij een dikke 9

40. Wij vinden het eten met afstand het meest smakelijke in de verre omtrek.
    En hebben het er voor over om van zover te komen om hier te eten of om mee te nemen naar huis.
    De prijzen vinden wij wel iets aan de hoge kant.
    En het is ook jammer dat het restaurant geen website heeft waarop het lekkers van de maand te zien is.
    Helaas heeft de verbouwing door het enorme succes al niet veel resultaat meer. De parkeerplaats is veel te klein, en er is maar zelden plaats in het restaurant zonder reservering.
    De mensen van het restaurant zijn echter buitengewoon vriendelijk. En je ziet aan hen dat zij ook genieten van hun succes met zoveel tevreden gasten.

Maar al met al van ons een grote pluim voor Grand Oriental Hengelo!

41. Siem 11 punten

Ons gezin heeft reeds vaak het genoegen gehad om daar te kunnen eten. Wij nemen ook vrienden en kennissen mee om die ook te laten genieten van het eten.

Niemand heeft ooit iets te klagen. Het is er gezellig, de bediening is ok en het eten is uitstekend.

Wij geven niet een 10 voor het totaal, want dat is door niemand te behalen, maar als familie met een aziatische achtergrond weten we wel hoe het eten te waarderen;-))

42. j jansen

Hallo.

Ja we gaan morgen weer, er zijn best veel wok restaurants in de omtrek maar hier is het toch het gezelligste en de bediening is zeer vriendelijk het eten heerlijk waarom zou je ergens anders heen gaan als deze zo goed bevalt.

Fam. Jansen.

Uit almelo.

43. Mijn opmerkingen van 8-10-2010 zijn helemaal achterhaald!

Kort na de verbouwing zijn we er weer eens gaan eten. Het restaurant is sfeervol verbouwd. De kwaliteit van het eten is prima. De sushibar is zeer verleidelijk. Het ventilatieprobleem is inderdaad opgelost. De bediening is zeer vriendelijk.

Wij komen hier vaker terug.

44. Het restaurant ziet er schitterend uit na de verbouwing, mooie toiletten, serre en nieuw extra wokgedeelte. De parkeerplaats is super groot en wat het belangrijkste is, het eten... Dit is gewoon geweldig, heerlijk met super bediening.

Echt een aanrader.

45. We zijn er net wezen eten en moeten zeggen; het ziet er zeer netjes uit. De spinazie-groene toiletten zijn er niet meer, maar nu zijn de toiletten mooi en zoals altijd brandschoon.

De verbouwing is nog niet helemaal klaar, maar het zijn nog een paar kleine puntjes die gedaan moeten worden.

Parkeren was totaal geen probleem meer, nu ze de parkeerplaats hebben aangepakt.

Voor ons was het voor de verbouwing al een aanrader om eten af te halen, maar nu ook om even gezellig te gaan uit eten met het hele gezin.

46. Grand Oriental Hengelo

Lieve gasten,

Het restaurant is inmiddels verbouwd. Er is een nieuwe grill/barbeque bijgekomen, voor nog meer heerlijke vleesgerechten, en een sushibar voor vers toebereide maki en nigiri, in verschillende smaken.

Een nieuwe serre is aangebouwd, er zijn meer parkeerplaatsen bijgekomen en in het restaurant zijn nieuwe afzuigkappen (waarmee het ventilatieprobleem is opgelost) geplaatst.

Wij danken voor alle lof (en kritiek, want deze hebben wij bij de verbouwing in acht genomen).

Yet Sing (bediening)

47. De kwaliteit van het eten was middelmatig. Ik heb betere wokrestaurants meegemaakt. Betere sushi, vlees en vis. Men heeft ook een probleem met de ventilatie. Mijn jas hing in de garderobe. Bij thuiskomst stonk mijn jas en de rest van mijn kleding verschrikkelijk! Het kon gelijk in de was. Als deze mensen hun klanten willen houden, zal de kwaliteit beter moeten!

3,7
  48. Een mooie opzet, een Chinees in buffet vorm.

Een ruime keuze, in de weekends als extra sushi. Het eten is goed. De bediening is erg vriendelijk.

Ruime parkeergelegenheid, vooral nu deze is uitgebreid. Heerlijk eten voor een goede prijs.

We gaan hier vaker naar toe, een echte aanrader.

49. kees 49 punten

Ze hebben een uitstekend buffet voor een goede prijs, met veel keuze uit zeer smakelijke voorgerechten. Vreemd genoeg smaakt de nasi die je krijgt bij afhalen beter dan die bij het buffet.

Als je binnenkomt ruikt je de keuken wel, als je eenmaal in het restaurant zit merk je daar weinig meer van.

Goede bediening.

50. Onopvallende buitenkant, reed er de eerste keer voorbij.

Met koninginnedag was het heel druk, maar reuze gezellig.

Binnen is het netjes, nog met tafelkleden en linnen servietten.

Het eten was heerlijk, de bediening correct en behulpzaam.

De prijs was hoger (17,50), omdat het een feestdag was.

Ga er zeker nog eens heen.

51. Nicole

In het verleden altijd goed en lekker gegeten.

Nu slecht, Niet te eten.

Ga er niet meer naartoe.

3,6
  52. Ryan en Hanneke

We komen hier graag. Het eten is altijd prima, de bediening is altijd vriendelijk.

Het vlees en de vis van de plaat is heerlijk. Ruime keus in gerechten. Alleen kun je merken dat vooral de dingen uit het koude assortiment uit blik komt (vruchtjes, spuitbus met slagroom) maar het is eigenlijk gewoon lekker allemaal. Lekkere soesjes en mini-tompouce bij het dessert.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed.

De buitenkant ziet er niet zo smakelijk uit, waarom ze daar niets aan doen is ons een raadsel. Binnen is het heel netjes en brandschoon (zelfs de spinazie-groene toiletten).

53. We hebben afgelopen zondag babi pangang, foe yong hai en gaddo gaddo gehaald. Normaal is dit een uitstekend restaurant maar de kok moet een off day hebben gehad. M.n. de babi pangang was smakeloos. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen. Maar goed, de volgende keer beter.

54. Wij zijn er deze week dinsdag 11 en vrijdag 14 Augustus 2009 voor het eerst geweest.
    Geeske vond het geweldig, maar ik miste toch de echte wok.

Het eten was goed, de bediening een 10 en de inrichting mooi.

Wij komen er zeker weer!

55. Koen 55 punten

Inderdaad, de buitenkant ziet er echt niet uit.
    Binnen ziet er daarentegen wel zeer goed uit.

Het eten is ook zeer goed!, je moet wel van een beetje pittig houden.

Bediening was goed, alleen op het laatst van de avond werden ze opdringerig.

56. Buitenkant ziet er niet uit, binnen is het netjes en het eten is goed.

57. Carmen van Dam

Wij komen hier al een paar jaar,maar sinds een jaartje of zo is het niet meer zo goed.
    Het vlees is vaak veel te vet.

2,6
  58. Goed eten en een goede nette bediening. (min punt is het pand op zich).

59. Eten is heerlijk,veel keuze. Alleen gebouw ziet er niet uit.

60. De buitenkant ziet er niet uit maar het eten is HEERLIJK.

61. Monique Paul

Een gezellig familierestaurant. Het eten is eenvoudig, maar lekker. (Buffet, er is dus voor elk wat wils.)