Op dit adres zit nu: Proeflokaal

1 positieve stem1 negatieve stem

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Cor de Vries

Zeer goede ervaring! Mede door goed advies van bedrijfsmanager hoe mijn feest in te vullen. Ben er jaren geleden ook geweest maar toen zat er ander personeel en management op. Herkende deze uitsparring bijna niet terug door de gewijzigde aankleding. Ze zijn daar goed bezig, wat mij betreft een dikke aanrader!

2. Dramatische ervaring. Om te beginnen stond de zoete witte huiswijn al zo lang in de fles dat bij het uitschenken er suiker mee kwam, een ander glas was niet nodig volgens de ober, het was immers maar suiker. Voorgerecht was prima, het hoofdgerecht was een grote tegenvaller. Spareribs met meer vet dan vlees. Toen ik dit kenbaar maakte zei die: ja maar er hoort vet aan te zitten. Ik geef het door aan de keuken. Na een paar minuten was ie terug: de kok zegt dat het zo hoort en ging daarna de discussie met me aan... Je kan me nog meer wijsmaken, maar als een klant niet tevreden is en de spareribs te vet vindt dan is het zo (ook al denk je iets anders) Weinig service en klantvriendelijkheid. Moeten het duidelijk hebben van de recepties en feestjes en niet van de eters. Ik kom er nooit meer terug!

4,5
  3. m.k. 395 punten

Het eten is uitstekend bereid.
    Erg vriendelijke bediening.
    Een aanrader!