Nieuwste foto's in Hengelo

Laatste updates in Hengelo

1. Bistro Kees's profielfoto
    Bistro Kees heeft gereageerd op een recensie van Bistro Kees

Super leuk dat jullie er waren!
    We zien jullie graag weer!
    #beleefhetbijkees

2. Bistro Kees's profielfoto
    Bistro Kees heeft gereageerd op een recensie van Bistro Kees

Bedankt voor het leuke bericht!
    Super dat jullie er waren en hopelijk tot snel!
    #beleefhetbijkees

3. Bistro Kees's profielfoto
    Bistro Kees heeft gereageerd op een recensie van Bistro Kees

Hartelijk dank voor jullie leuke recensie!
    Gaaf ook de foto’s erbij!
    We zien jullie snel weer!
    Gr. Kees

4. A. Pas's profielfoto
    A. Pas heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Hengelo

Nooit weer.....veel te zout. Kerrie niet te proeven. Nasi klef, bah niet te eten en kleine porties.

5. A.G.Eijssink's profielfoto
    A.G.Eijssink heeft een recensie geschreven voor Grand Oriental
    Internationaal Hengelo

A.G.Eijssink

Vlotte bediening, mooi restaurant, goed gevarieerd en overzichtelijk buffet voor ieders wat wils. Vriendelijk personeel.

6. Eline de Boer's profielfoto
    Eline de Boer heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Eline de Boer

Wat een topzaak! En wat een heerlijk kwalitatief goed eten! Echt super!

7. Sven Geurts's profielfoto
    Sven Geurts heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Sven Geurts

Heerlijk gedineerd bij bistro Kees. Genoten van een 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Heel smaakvol en mooi opgediend.

Wij komen zeker terug.

8. G. Wever's profielfoto
    G. Wever heeft een recensie geschreven voor Triple B
    Hamburger Hengelo

Een geweldige eetgelegenheid waar je zonder problemen, zeer smaakvol glutenvrij kunt eten. Vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Een echte aanrader!

9. Remy's profielfoto
    Remy heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Hengelo

Eerste week van september verblijf van 4 dagen gehad in het hotel. Eerste dag gevraagd of het ook mogelijk was om de oesters te gratineren, dit was geen probleem. Oesters waren heel goed van smaak en bereiding. Daarna beiden het lamsgerecht genomen, prima op smaak en volgens vooraf gevraagde wens gegaard. Tweede avond beiden mosselpan van Zeeuwse mossels genomen. Wel grappig aangezien wij zelf aan de Zeeuwse kust wonen. Minimale hoeveelheid aan mosselgroente meegekookt, enorm zout. De bovenste mosselen ging nog maar verder in de pan overheerste de zoutsmaak het geheel te sterk en stond het ons beiden tegen om nog verder van de mossels te eten. Het leek er sterk op dat eerst zout in kookwater was gedaan en mosselen niet waren opgeschud. Bij afhalen hebben we dit aangegeven aan medewerker, uit reactie was duidelijk op te maken dat dit een bekend aangegeven aandachtspunt was. Derde avond coquilles vooraf, heel mooi opgemaakt bord en goede smaakcombinaties, goede bereiding van de coquilles maar deze waren wederom erg zout. Als hoofdgerecht combinatie van krab/gamba's, gamba's wederom erg zout. Zonde van smaak van schaal/schelpdieren die door overheersend zoutsmaak verdwijnt. Betreffend kok zou misschien eens mossels en andere zeevruchten in Zeeland moeten proeven. Voor duidelijkheid; wij koken zelf absoluut niet zoutloos maar dit zoutgebruik was erg opvallend. Ruime keus in saladebuffet in het restaurant. Vriendelijke medewerkers in bediening, vooral 1 mannelijke medewerker viel op door zijn professionele houding. Na het diner nog wat gedronken op het terras van de bar, vriendelijke en professionele barman.

10. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

We waren met vier personen en hadden het verrassingsmenu alle gerechten waren heerlijk ik vond de zalm een topper de bediening was prima net zoals de wijn kortom een hele gezellige en lekkere avond gehad.
    Gr Arno Ellen Theo en Herma

11. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Curry Fusion

Goed eten echt lekker vooral de Thaise maaltijden.
    Ook aardige mensen net als de vorige eigenaren.
    Een aanrader!

12. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Het was erg gezellig. De inrichting is prachtig, het personeel vriendelijk en behulpzaam en de pizza was heerlijk. Kortom: ik kom hier zeker terug!

13. Shar's profielfoto
    Shar heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Tot 3 keer toe de verkeerde pizza gekregen. 2De keer nam de bezorger gewoon dezelfde pizza mee maar dan met een rauwe topping erover. Na bellen en doorvragen kreeg ik mijn volgende pizza gratis… alsof ik daar nog wil bestellen. Maar goed anderhalve maand later toch die gratis pizza maar geind. En het is ongelooflijk maar het gaat gewoon weer fout…

Daarnaast bestond de helft van de bodem niet. De ingredienten waren gewoon los op de kartonnedoos gesmeerd… geen idee hoe die pizzabakker het voor elkaar krijgt. Maar nooit meer!

14. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Mooi ingericht, lekker eten.
    Minpunten: twee keer over verkeerde gerecht geserveerd en dan doen ze alsof wij het verkeerd hadden besteld, lang moeten wachten op het eten en op een gegeven moment kwamen ze ook niet meer langs voor de lege glazen.
    Bij het uitserveren werden de borden tegen de buik gehouden van de serveerster. Niet heel smakelijk. Verder moet je je bestek van het voorgerecht houden voor het hoofdgerecht, ook dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Dit alles heeft ons doen besluiten om het toetje en de koffie maar in een ander restaurant te nemen.

Al met al een mooi restaurant waar je een lekker hapje kan eten, echter het personeel moet beter opgeleid worden.

15. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Al de 3e keer dat we bijna een uur moesten wachten op eten, bediening keek totaal niet rond, moest overal zelf achteraan gaan.
    Niet spontaan, chaotisch en belachelijk lang wachten!!
    Zo zonde, want het eten is lekker en ziet er allemaal gezellig uit.
    Maar ik hoef geen uur op een pizza te wachten. Helaas, kom hier niet weer.

16. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhoes Twente

Wij zijn hier vorig jaar voor het laatst geweest toen je er nog fatsoenlijk kon eten. Niets vermoedend gereserveerd voor 4 volwassenen en 2 kinderen om na een leuk dagje waarbeek lekker pannenkoeken te eten. Bij aankomst en de vraag voor een menukaart bleek de kaart vervangen te zijn door een buffet. Er was keuze uit koude pannenkoeken en cafetaria eten (17,95 pp) als we het enige goede de soep vooraf niet meerekenen. Toen we de vriendelijke bediening vroegen wat ze er zelf van vonden bleek uit de reactie dat ze dit zelf ook niet durven goed te praten.

Bij thuiskomst een mail gestuurd, omdat we het eigenlijk schandalig vonden dat we voor 6 man bijna 100 euro kwijt waren voor een beetje patat en halve frikandellen en er tevens 4 personen van aan de… waren.

Hierna nam de manager telefonisch contact met ons op en bleek zich nergens in te kunnen en vond maar dat het aan ons lag.

Kortom er zal voorlopig niets verbeteren en raad je aan om een goedkopere snackbar in de buurt te zoeken waar je iig warm eten krijgt voor minder.

Groet Johan.

17. Jacquelien's profielfoto
    Jacquelien heeft een recensie geschreven voor De Twee Wezen

Jacquelien

Zeer brutaal te woord gestaan door medewerker toen ik vroeg waar mijn drankje bleef. Het was druk volgens hem. Raar dat hij gewoon stond te praten ipv klanten te bedienen. Het was volgens hem niet zijn taak om ons het drankje te brengen!! Wat zijn taak dan wel was wou hij niet zeggen. Ben maar weggegaan. Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt!

18. Peter Boereboom's profielfoto
    Peter Boereboom heeft gereageerd op een recensie van Triple B

Excuus voor dit misverstand. Wat mist u aan de buitenkant? Bedankt voor uw reactie.

19. Schulte's profielfoto
    Schulte heeft een recensie geschreven voor Kami Sushi

Wat lekkers en gezellig. De bediening was goed wel allemaal snel snel, maar vriendelijke mensen.

20. Ray's profielfoto
    Ray heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Heerlijk gegeten en vriendelijke en attente bediening.

21. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor Triple B
    Hamburger Hengelo

Prima avond gehad, beetje jammer dat het brood tegelijk met het voorgerecht werd gebracht. Ook was het redelijk rustig. Misschien iets aan de sfeer aan de buitenzijde doen, zodat het meer uitnodigd om naar binnen te komen.

22. Nicoline Phenning-Sno's profielfoto
    Nicoline Phenning-Sno heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Mijn broer en schoonzus hadden hier onlangs gegeten en vonden het geweldig. Dus wij kwamen hier met hoge verwachtingen. Onze voorgerechten waren geweldig. Watermeloen, limoen, algen, ras el-hanout en soja. Heel bijzonder, erg lekker en het zag er prachtig uit. Toen kwam ons hoofdgerecht. Zag er weer prachtig uit. Maar wat een teleurstelling! De rib-eye was niet te eten. Vreselijk taai! Toen ze vroegen of alles had gesmaakt heb ik dit gemeld. Ze namen het zeer sportief op. En zouden er iets aan gaan doen om beter vlees te serveren. Andere slager misschien?? Bij het afrekenen kregen we ter compensatie een fles rosé bubbels mee! Erg attent! Volgend jaar tijdens onze vakantie in Twente gaan we het zeker nog een keer proberen bij Bistro Kees.

23. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Royal Argentina

Vanavond via het laatste tafeltje hier ontzettend lekker gegeten! De kwaliteit heeft hier duidelijk de overhand ondanks de “lage” prijs die je betaalt via een social deal. Verder mijn complimenten aan de zeer vriendelijke bediening. Ga zo door zou ik zeggen en voor een ieder die van Argentijns eten houdt een absolute aanrader…

24. belshof's profielfoto
    belshof heeft een recensie geschreven voor Caballeros
    Mexicaans Hengelo

De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was voortreffelijk.

25. Myrjan's profielfoto
    Myrjan heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër
    Mediterraans Hengelo

Gisteravond heerlijk op het terras gegeten bij de Bourgondiër. We werden er zeer gastvrij onthaald. Het eten is er voortreffelijk en de bediening is perfect. Weer eens wat anders dan de doorsnee horeca gelegenheid in Hengelo. We komen zeker een keer terug.

26. De Groot's profielfoto
    De Groot heeft een recensie geschreven voor Markanti
    Italiaans Hengelo

Prima eten, mooi restaurant. En echt goede porties!
    Vooral pasta pollo erg lekker!

27. Nettie's profielfoto
    Nettie heeft een recensie geschreven voor Caballeros
    Mexicaans Hengelo

Eten was behoorlijk smaakloos en saai. Bediening was heel vriendelijk.

28. Ellis de Graaf's profielfoto
    Ellis de Graaf heeft een recensie geschreven voor The Bombay Spice

Ellis de Graaf

Top sfeer en verrukkelijk eten!

29. Roy abbink's profielfoto
    Roy abbink heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Buurman | Restaurant De Dragonder

Roy abbink

Met 5 personen gegeten. Het eten was goed van smaak.
    Maar… de bediening was erg slecht.
    3 Keer naar voren moeten lopen om een ober aan te schieten, we staan stonden continue droog.
    Dan duurt het nog vrij lang voordat er wat aankomt.
    Geen enkele betrokkenheid.
    We hoorden meerdere gasten daarover klagen.
    Slechte stoelen. Stoelen zijn versleten.

Ook moesten we erg lang wachten op het eten. We haddden een menu.
    Eten werd neergezet. Ons is niks verteld wat het precies is.

Pluim voor de kok!
    Helaas maakt dat de bediening het maakt tot de keuze daar niet weer te komen.
    Wat een gemiste kans.

30. Sarina's profielfoto
    Sarina heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhoes Twente

Onze eerste keer daar was goed, we konden bestellen van een menukaart en dat smaakte goed. Dus we dachten we nemen ons ouders een keer mee gezellig ook voor de kinderen. We hadden dit keer echter geen keuze, alleen maar een buffet. Erg jammer vonden wij dan maar het buffet. Het buffet was erg slecht alles was op en slecht en laat bijgevuld. Ook was het eten niet lekker en weinig keus (pannenkoek, friet en snacks, soep en salade.) Geen groente of vlees en vis. De pannenkoeken waren vettig en smeuïg, de patat was koud en zacht. En ook de topping voor de pannenkoeken leek er al een hele tijd te liggen, geen opscheplepels waardoor mensen er met de handen in gingen zitten. En zelfs een medewerker die met de blote handen in het eten zat. De bediening is heel vriendelijk daar zijn we heel positief over ook naar de kinderen toe. Voor het eten hoef je het niet te doen is onze ervaring. Wij gaan er niet meer heen.