Op dit adres zit nu: Triple B

3 parkeergarages rondom het centrum. Wij zitten hartje centrum. Daarnaast nog een paar flinke parkeermogelijkheden! Station is 5 minuten lopen van onze zaak

• OV

treinen en bus op loopafstand! Taxistandplaats eveneens op loopagfstand!

• Hip
    • Honden toegestaan
    • Rookruimte
    • Verschoontafel
    • Vermaak
  7. Betalen pin Visa

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1182204671 79
1620709419 79
1631953130 79
1643196842 79

1. Marian en Gerard

Smakelijke en verzorgde maaltijd (1x vegetarisch) in prettige ambiance!

2. Het was heerlijk eten en fantastische bediening. Voelde me zeer gewaardeerd als klant. Toptent!

3. Erik Slooijer

Heerlijk eten met redelijk uitgebreide kaart. Veel aandacht voor kinderen en tieners. Flexibiliteit om te kiezen naast wat op de kaart staat. Uitstraling is niet heel gezellig / warm maar het eten is heerlijk.

4. Fam Mulder

Heerlijk gegeten. Fijne bediening met oog voor kinderen. Top!

5. Lang wachten, zeer slechte t-bone, zonde van het geld... bij een concurrent een toetje gegeten om de avond goed te maken.

6. Met een social deal voor een luxe tweegangenlunch voor mijn moeder en mij een 'twaalfuurtje' opgehaald, en in het Van der Valk hotel genuttigd waar wij verbleven.

Moeder had een bacteriële infectie opgelopen en had twee dagen niet gegeten. Het eten werd goed ingepakt in aluminiumfolie en was nog warm toen we het wilden nuttigen. De tomatensoep, die rijkelijk gevuld was met kip, was een aangename binnenkomer, en deed haar goed. Die was bijzonder smakelijk, goed warm en goed gekruid. De omelet op brood viel ook goed in de smaak, alzo ook de rundvleessalade en ze kon nog een hapje van de kroket nemen die vergezeld ging met brood en mosterd. Al met al is dit ons zeer goed bevallen.

De service was ook top. Ik werd vlot geholpen (ben ondertussen nog even naar de Kaldi geweest om koffie te halen, waar ik ook nog een voucher voor had) en dat we het eten zo goed verpakt meekregen, zodat we het een kwartier later nog warm konden nuttigen, was buitengewoon klasse!

Beslist een aanrader en weer een bezoek waard als we weer eens in de buurt zijn.

7. In één woord super! We hebben weer heerlijk gegeten laatst, dit keer van de steakkaart! De keuze is zeer ruim, niet alleen hamburgers maar ze serveren ook lekkere steak en vis gerechten. Ook het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening was erg vriendelijk. Echt een aanrader als je voor een leuke prijs uiteten wilt!

8. Cherry voelt voor mij als thuiskomen. Vriendelijk personeel, gezelligheid & heerlijk eten voor niet veel geld. Ook de steaks zijn zeker een aanrader! Alles wordt met veel liefde bereid en daar smaakt het ook naar! Heerlijk! Al met al dus een gezellig, sfeervol familie restaurant. Zeker heen gaan!

9. Ik ben al een paar keer bij Cherry wezen eten en het was altijd super lekker. Duur is het eten zeker niet en ik ben ook altijd tevreden geweest over hoe het personeel mij te woord stond. Laatst heb ik voor het eerst 's avonds Steaks gegeten bij Cherry en dit is echt een aanrader. Ik kom zeker nog vaker terug!

10. Zeer slechte bediening. Lang wachten. Andere klanten die net binnen komen worden gelijk geholpen. Wij wachten al 20 minuten en nog niks. Melding gemaakt bij bediening, krijg je een grote mond.
    Een aanrader om hier snel voor bij te lopen.

11. in 1 woord: Super!! Ben er nu al een paar keer geweest, maar elke keer is het nog super lekker geweest. Totaal niet duur, je krijgt er waar voor je geld. Vooral het nieuwe concept, de steaks, vind ik super goed. Heel goedkoop, in een leuke sfeer, heel lekker eten. De bediening is altijd erg vriendelijk, ook wanneer het druk is staan ze je goed te woord. Ik kom hier zeker vaker!!

12. Gisteren heerlijk gegeten. Het nieuwe Steak concept is echt super. Geweldige maaltijd voor een erg goede prijs. Jammer en verbazingwekkend dat het nog wat rustig is.

13. Lodewijk

Super mooie zaak. Kan er heerlijk eten voor een mooi prijsje. Bediening ook prima voor elkaar. Ga er met plezier altijd terug.

14. Nickey

Een perfect restaurant als je snel even wat wilt eten in de middag. In de avond goede steaks voor weinig geld. Personeel altijd vriendelijk.

15. Alex

17. Erg slecht en duur. Vroeg om de rekening, bediende negeerde me en we konden ongeveer 45 minuten wachten op onze rekening.

18. Laatst weer heerlijk gegeten bij Cherry. Het personeel is altijd vriendelijk en we werden snel geholpen. Een echte aanrader. Snel, lekker,vriendelijk en goedkoop!

19. Albert Bolink uit Hengelo

Ik vind Cherry echt toppie, en als ik de reactie's lees denk ik: Tja maak van de 100 klanten er maar eens 90 tevreden. Peter & Annemiek + Dochter zorgen dat wat je bestelt 100% is. Ik heb geen echte ervaring met uiteten gaan (ook niet ergens anders), maar voor een snack of patatje ga ik dus altijd naar Cherry. O ja: Ik kom er al jaren maar ik heb het er nog nooit smerig of zelfs vies gezien.

20. Ik kom al jaren bij cherry, het eten is altijd goed en ze proberen steeds nieuwe dingen zoals zelfgemaakte Vlaamse friet en een ontbijtje in de morgen.

21. De frietjes waren wel te eten. De burger ging ook nog wel. Maar de kipsaté was echt niet lekker. Het zag er glazig uit. En de buitenkant van het vlees was verbrand. Het zag er onsmakelijk uit. De satésaus was wel goed.
    Ik kom er niet weer.

5,1
  22. Een leuke tent voor als je, doordeweeks, snel wilt eten, maar niet bij de frietkraam wilt staan. Het is niet luxe, maar daar betaal je ook niet voor. Goedkoop en lekker!

23. Als u bij Cherry bent neem dan ook eens een sorbet = zo'n grote dus = daar kan een echte ijssalon niet aan tippen. En tijdens de markt is het een fantastisch café/restaurant waar je graag een frisdrank of biertje bestelt.

24. Ik was er afgelopen zaterdag, het was er erg druk. De meisjes (dames) blijven er vriendelijk onder. Heb de vlaamse frieten gehad, uitstekend. Bij die frieten een heerlijke americanburger gehad en vervolgens een lekker coupe met caramel. Het personeel blijft vriendelijk, komen langs de tafels. Zelfs de mensen die achter de frituur staan die naar de toilet moeten vragen nog en meneer smaakt het. Ik geef een dikke 9

25. Na jaren trouwe klant geweest te zijn (zeker 25 jaar), is cherry de laatste 2 jaar erg achteruit gegaan!! Personeel is echt waardeloos!
    Na 20 minuten word pas de bestelling opgenomen, eenmaal besteld duurt het weer 20 min. voordat je drinken krijgt en dan alsnog een half uur voordat je eten krijgt. Ok als de tent vol zit kan ik het begrijpen, maar als niet eens alle tafels zijn bezet op een doordeweekse dag is dit ook zo en krijg je constant te horen dat ze het o zo druk hebben. Dan krijg je je eten en dat is ook nog eens verbrand! Na een klacht word je ook nog eens belachelijk gemaakt door het personeel in de keuken.. nou ik heb vorig jaar al eens gezegd dat ik er niet meer zou komen, maar nu heb ik het echt gehad. Ik kom er echt nooit meer. En dan moet de eigenaar zich maar eens af vragen waarom het de laatste tijd niet meer zo druk is! Ik zal je graag helpen een paar personeelsleden te ontslaan!

26. Ik vindt cherry een leuk en gezellig restaurant vooral omdat de mensen er zo vriendelijk zijn, het eten is er lekker je krijgt er veel voor weinig geld en alles wordt netjes geserveerd. Vindt vooral leuk dat er jonge en ietsjes oudere mensen door elkaar werken.

27. Ene keer wel lekker eten en de ander keer weer niet.. Verder duurt het wel erg lang voordat je wordt geholpen en dat je je eten krijgt.

28. Annoniem

Wij komen er best wel vaak.

Mooie tent, je kan er rustig en lekker eten.

29. tevreden personeels lid

Cherry's is een fijn en een leuk restaurant om heen te gaan. Is bestemd voor verschillende soorten mensen. Zelfs met weinig geld kan je toch nog lekker eten, dus vanuit mijn kant is het helemaal perfect.

30. Ik vind het erg respectvol voor de mensen die een glutenvrij dieet hebben, dat ze bij Cherry er voor zorgen dat er een speciale kaart is voor deze patienten. Verder vind ik het niet echt een restaurant waarvan ik zeg daar ga ik graag nog eens heen, een beetje vies.

31. Tonia

32. Mijn ervaring in het restaurant is erg leuk, lekker eten voor weinig geld, sfeervol, en voor al vriendelijke bediening en gezellige mensen achter in de keuken het straalt gewoon een sfeervolle en een uitemate vriendelijke bediening uit.

Verder is het er schoon en kun je genieten van een lekker pilsje op een gezellig terras.

33. Slechte bediening. Ze hebben totaal geen ervaring in de horeca, het eten is na mate steeds duurder geworden en als het nou kwaliteit bied dan zeg ik oke, maar de kwaliteit van bijv : pizzastok, is zeer slecht.

De keuken is trouwns ook erg vies, en ze hebben op hun dienbladen een poetsdoek liggen naast het bestek waar mensen nog van moeten eten! Bah.

4,1
  34. Mooi en goed restaurant.
    Ik kom hier graag en zeker nog een keer.

35. Ik kom hier al jaaaaaaaaren en eet altijd een bordje twister patat mmmmmmmm.

36. sairoen

Nou ik kan je vertellen dat t lekker gezellig is daar en ze zijn echt klant vriendelijk. Ik kom daar graag en m'n zoontje en man komen daar ook graag. De dochter van de eigenaar heeft bij mijn zoontje les gegeven dus ik kom daar graag en ze hebben lekkere snacks en de ijsjes ook.

37. Tevreden klant

Kom hier al jaren, ook toen het nog "Wimpy " heette en een andere eigenaar de boel beheerde.. Voor een "snelle" hap kun je hier uitstekend terecht.. Culinaire hoogstandjes zul je hier niet vinden, daarvoor ga je hier ook niet naar toe.. Zeer vriendelijk personeel, vooral dat ene vriendelijke Indische vrouwtje die er al jaaaaaren werkt.. Heb er een keer de drankjes gratis gekregen omdat wij volgens hun maatstaven te lang op onze bestelling moesten wachten. We hadden niet eens in de gaten dat onze hapjes en drankjes vertraging hadden opgelopen.. Al met al, een prima gelegenheid om een "snelle" hap, zeer snel voorgeschoteld te krijgen.

38. Top eten voor weinig geld, ook de afhaal balie werkt perfect

39. Wij komen hier al jaren en steeds weer tevreden. Aardige bediening en veel eten voor relatief weinig geld.

40. Sonya Timmer

Bediening zeer correkt en snel!!
    Eten lekker en zeer aantrekkelijk geprijsd!
    Als ik in Hengelo ben, kom ik zeker terug.

41. Ivo 194 punten

Tja, Cherry's; Ik kom er uit principe niet meer; In deze zaak ben ik meerdere malen volledig genegeerd en na bestelling nogmaals genegeerd wat resulteerde in geen eten; Toen het eten na anderhalf uur alsnog geserveerd werd heb ik mijn biezen gepakt en gezworen nooit meer bij Cherry's te komen.. Hengelo heeft meer te bieden dan Cherry's...

42. bas groothuis

Ik heb er een champignonroom snitzel gehad met boontjes. Ik had binnen tien minuten mijn eten en het was nog lekker ook. Het is niet een luxe restaurant maar dat vind ik wel lekker. Kun je er teminste nog een groot bord lekker eten voor goed geld halen.

43. Karl Iron

doorde weeks restaurant met slechte zitplaatsen alles te dicht op elkaar toiletten kunnen schoner voor de rest is het redelijk goed

6,7
  44. John Umans

Als ik voor zaken in Hengelo ben ga ik steen vast naar De Cherry.
    Gewoon voor een goede snelle lunch.
    De jeugdige bediening is altijd even vriendelijk en correct.
    Dus een aanrader voor een snelle lunch alleen of met collega's

45. Wij zijn laatst op aanraden van iemand na het shoppen even bij jullie een hapje gaan eten. Het is een bijzonder sfeervol familie restaurant. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima.Zo ook de prijs. Ga zo door!!!!!

46. Jan en Marianne Koerselman

Wij willen iedereen laten weten dat wij erg tevreden zijn over Restaurant Cherry, en wel over de bediening en het fantastische eten wat wij altijd voorgeschoteld krijgen!! Te bedenken dat ik "glutenvrij" moet eten en ik zo spontaan kan binnen wippen voor een "glutenvrije maaltijd" echt een luxe voor een Coeliakié-patient!!
    Dus elke keer is het weer genieten, dank u wel Cherry!!