Cariocas in Hengelo

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Cariocas!

• Lunch Diner
  • ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo lunch 00:00 - 00:00 diner 17:00 - 21:00
  • do lunch 00:00 - 00:00 diner 17:00 - 22:00
  • vr lunch 00:00 - 00:00 diner 17:00 - 22:00
  • za lunch 00:00 - 00:00 diner 17:00 - 22:00
  • zo lunch vanaf 00:00 diner 16:30 - 21:00

Braziliaans restaurant Cariocas heeft een à la carte kaart met authentieke Braziliaanse gerechten en de lekkerste steaks van Hengelo die op een ambachtelijke manier worden klaar gemaakt.

Wilt u een écht Braziliaans culinair concept ervaren? Boek dan met een groep van minimaal 10 personen voor een bijzondere verrassing! Onze kelners staan voor u klaar om u de beste vleessoorten te serveren, en dat gewoon bij u aan tafel! Al ons vlees serveren wij op een bijzondere manier, namelijk in de vorm van een rodízio! Dit werkt heel simpel: onze chefkok maakt grote spiezen met mals, sappig vlees klaar op een houtskoolbarbecue. Daarna lopen onze kelners met de grote spiezen langs de tafels om stukjes voor u af te snijden. Er is een groot aanbod aan verschillende vleessoorten. Door middel van een dobbelsteen (met een groene en rode kant) kunt u aangeven dat u nog meer wilt bestellen. Dit is ‘eatertainment’ van het hoogste niveau!

Diëten Glutenvrij, koosjer, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Cariocas in HengeloFoto van Cariocas in HengeloFoto van Cariocas in HengeloFoto van Cariocas in HengeloFoto van Cariocas in HengeloFoto van Cariocas in Hengelo

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Gezellig, hip, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi en rookruimte
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
85 zitplaatsen
Personeel