Caballeros in Hengelo

Mexicaanse - Zuid Amerikaanse specialiteiten & tapas

Gemeentehuis Hengelo of politiebureau Hengelo.

Mexicaans restaurant Caballeros heeft sinds 25 november 2014 de deuren geopend aan de Marktstraat 26.

We bieden gasten van maandag t/m vrijdag onbeperkt tapas *vanaf 19,95 euro

U kunt bij ons ook a la carte eten. Heeft u zin in een burrito, taco, enchilada, fajita of geeft u de voorkeur aan een malse steak of sappig visgerecht, dan bent u in ons gloednieuwe en sfeervolle restaurant aan het juiste adres.

3 gangenkeuzemenu (ieder maand andere gerechten) voor maar €21,95

• Buffet: € 12,50

5. Betalen pin Master Card Visa

1419072585 92
1434741989 91
1460204771 88
1471956825 90
1497419607 87

1. Lekker eten, fijne sfeer en uitstekende service! Zeker een aanrader!

2. Heerlijk gegeten, goede sfeer en top bediening echt een aanrader.

3. Lisette

Heerlijk gegeten, we komen snel weer een keer👍

4. Weer heerlijk gegeten voor de 2de keer.

5. Superleuk en -lekker eten

6. R.Wiggers

De bediening was erg vriendelijk en het eten smaakte wederom goed! Wij komen zeker vaker langs.

7. Vanuit Rotterdam 1 dag hengelo en zijn hier gaan eten het was heerlijk en de service ook top . Bedankt natan

8. Goed eten, bief is perfect gebakken. Leuke bediening. Kom hier graag omdat ze hier geen geld vragen voor extra friet of mayo.

9. arjan valkonet

Vrijdag 9 december er wezen eten, het tapas menu genomen. Na 2 uur nog maar 3 keer wat kunnen bestellen, zat meer dan een half uur tussen bestellen en uitserveren. 1 gerecht was ook koud, terwijl het warm behoorde te zijn.
    Dit nooit meer, voelden ons een beetje als ongewenste gasten.

10. Caballeros hartstikke bedankt voor een geweldige dag!

Gisteren hier gegeten met mijn kleinzonen en kleindochters, een totaal van 9 personen. Ik had gevraagd om een rustig plekje in het restaurant en daar werd goed naar geluisterd! We werden vriendelijk onthaald door een gastheer en naar onze plaats gebracht. Geweldig veel verschillende keuzes qua eten, vlotte en vriendelijke bediening, eten smaakte geweldig, ik had de burrito de kip en gehakt die erin zaten waren goed gekruid en lekker mals, samen met de saus die erover heen zat was het echt fantastisch. Het nagerecht de cheesecake heb ik nog nergens zo lekker gegeten als hier!!

Nogmaals het was geweldig, je gaat ons zeker terug zien!

Tot ziens!

Bea en de familie

11. Wilfried Langeslag

Heerlijk gegeten met de hele familie, goede ambiance.

12. Slecht gegeten, aan deze gerechten zat geen Mexicaanse smaak, eerder turks.
    De pittige kippensoep was te zout en ook niet pittig genoeg.
    De nachos waren te gekruid, horen naturel te zijn.
    In de burrito zaten droge stukken kip en er was verder weinig toegevoegd. Hoort smeuïg te zijn van binnen, maar was erg droog. Leek op döner kebab.
    De pollo piri piri was zeker niet gekruid zoals de kaart wel deed vermoeden en de groene pepers moesten het pikant maken.
    Bediening was vriendelijk en correct. Het was niet druk.

13. Heerlijk eten, veel variatie en het personeel is zeer vriendelijk! Meerdere malen al geweest en was zeer positief bevallen.

14. Lekker eten, van een goede kwaliteit. Wat mij betreft de plek om te eten als je in het centrum van Hengelo bent.

15. anoniem

Tapas gegeten, top!

16. Jacqueline

Gisteravond met vrienden heerlijk gegeten. Wij hadden alle vier gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Ook kleine aanpassingen daarop waren mogelijk.

17. Joep en Francine

Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren voortreffelijk. Heerlijk gegeten in een gezellig, sfeer vol restaurant. Bediening super vriendelijk. Mexicaans muziekje op de achtergrond, bracht je in een vakantie stemming buiten Nederland.

Zou leuk zijn als dit restaurant ook in de buurt van Venlo zijn deuren zou openen. Dan worden we vaste klant. We wonen te ver weg om hier regelmatig te komen. En zou nog best het een en ander willen eten, vooral het tapas arrangement.

Dus al met al heerlijk gegeten en hierdoor een gezellige avond gehad. Bedankt

Wie weet tot ziens, wie weet in Limburg

Joep en Francine

18. Lekker tapas 2 uur onbeperkt tapas gegeten. Ze doen helemaal niet flauw wanneer de 2 uur om zijn om toch nog iets te bestellen. De bediening is zeer vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Jammer dat het niet in de buurt ligt, wij hadden een hotelarrangement geboekt. Anders zouden wij hier vaker komen eten. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Ook leuk dat er deze avond live muziek was. Erg gezellig!

19. Al meerdere keren heerlijk gegeten. Vanavond voor het eerst hier tapas gegeten. Het was super lekker. Bediening is zo netjes, daar kunnen heel veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Een al lof. Tot de volgende keer.

20. Eddie Flohr

Prima eten voor een goede prijs.

21. Lekker eten, ruime porties. Zeer gastvrij en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

22. Mooie, nieuwe en schone zaak. Ruim opgezet. Zeer vriendelijke bediening en het eten was ook prima. Ik kom graag nog eens terug.

23. Eten goed en voldoende, mooi en goed bereid vlees. Ambiance redelijk, kan knussser. Vriendelijke, vlotte bediening. Prijs alleszins redelijk: € 45 á € 50 voor volledig 3 gangen menu incl. drank en koffie mét, ofwel prima prijs/kwaliteitsverhouding.

24. Geen goede ambiance. Niet gezellig. Alles erg karig. Het vlees was goed.

25. Heerlijke Tapas gehad bij Caballeros. Echt alles was zeer goed bereid en op smaak gebracht. Onwijs vriendelijke service. Zeker een aanrader!

26. Heerlijk gegeten bij Caballeros. Het vlees is fenomenaal! De service is vriendelijk en vlot!

Wij gaan dit zeker vaker doen!

27. Gisteren er geweest met de hele Familie en hebben gebruikt gemaakt van de tapas kaart. Bij binnenkomst goed ontvangen door de gastheer, duidelijk alles uitgelegd. Ik persoonlijk heb bijna de hele kaart afgewerkt en er is geen 1 ding tegen gevallen. Alles was goed verzorgd qua hoeveelheid, smaak en warmte van de tapas daar was echt niks om op te merken. Voor ons in ieder geval nog een reden om daar nog vele malen vaker te komen. Ik zeg Cabaleros bedankt voor deze avond en tot snel.

De Familie Reinders

28. Wat zal ik is zeggen. Nu al diverse keren geweest, maar wat een geweldige plek om te komen. Personeel zeer vriendelijk en heeft overzicht evenals de eigenaar. Eten bevalt zeer goed en de desperados ook.

Een topplek! Ga zo door.

29. Dit restaurant scoort op alle fronten bij ons. Allereerst was de bediening zeer vriendelijk, vanaf het moment dat we binnen liepen. Het eten voldeed zeker aan onze verwachtingen die we vooraf hadden! De combinatie van een mooie sfeer en een vriendelijke gastheer heeft ons zeker een mooie en een gezellige avond bezorgd. Dus zeker voor herhaling vatbaar!

30. Wij vonden de bediening bijzonder slecht. Na een kwartier op het terras gezeten te hebben, waarbij vrouwelijke serveersters stijf langs ons heen liepen zonder ons een blik waardig te gunnen uiteindelijk aan de bar maar gevraagd of er buiten ook bediening was... Een man (denk een manager) kwam ons uiteindelijk wel redelijk te woord staan en de bestelling opnemen. Daarna was het elke keer weer een opgave om aandacht van het personeel te krijgen.

Het eten was goed, dient gezegd te worden. Maar wij komen er niet weer.

31. Was met 2 vriendinnen uit eten. Het eten was heerlijk. We hebben à la carte gegeten. Ik heb de tournedos met gamba's gehad. Dat was heerlijk! Perfect gebakken vlees. Absoluut een aanrader!!

32. Berry en Jet

Wij zijn blij met een restaurant als Caballeros. Een echte aanwinst voor Hengelo.

Het eten is heerlijk. Mooie smaken. Er wordt een goede wijn geschonken en de bediening is bijzonder attent. Er heerst een prettige sfeer. Ook op het terras is het goed toeven.

33. Suzanne

Het eten was weer heerlijk en de bediening heel goed. Regelmatig vragen of alles in orde was maar niet vervelend vaak. We komen er zeker weer.

34. Wij zijn hier per toeval de dag voor de officiële opening geweest, waarbij familie en bekenden aanwezig waren. Desondanks mochten we gewoon plaats nemen en werden we vriendelijk onthaald. Het eten was van goede kwaliteit, heerlijke smaken en precies de goede porties (we zijn grote eters). Prijs is prima in verhouding. Aardige bediening ook, die tijd voor je vrij maakt. Voor ons zeker een aanrader...

35. Piet Wegdam

Het eten is er prima. Een drie gangen menu voor 21 euro genomen. Het was lekker maar wel makkelijk. Goede bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

36. Geweldig eten en service. De accommodatie ziet er schoon, open en eerlijk uit. Moderne inrichting en fantastische sfeer. Kregen echt waar voor het geld. Mooi en heerlijk menu en heel goede bediening en aandacht voor alle klanten. Gaan zeker terug als we in de buurt zijn.

37. M.Koppelman

Zeer lekker gegeten vanavond, de bediening is vriendelijk en netjes. Het eten smaakt heerlijk en is niet duur. Ook kun je er erg gezellig eten en hangt er een fijne sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!! Top.

38. De Fijn Peggy

Was super gezellig. Eten was tiptop in orde! En de service was excellent. Ja als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker nog eens langs.
    Groeten vanuit België Oost-Vlaanderen, Marc en Peggy.

39. Veel en lekker eten voor een leuke prijs!

41. Prima gegeten, goede wijn, prettige bediening, mooi restaurant. Een aanwinst voor Hengelo.

42. Oude Rikmanspoel

Het eten was uitstekend. Zeer goede en vriendelijke bediening. Het restaurant met faciliteiten zag er keurig uit.

43. Gerard vd Crommenacker met familie

Gister bij Caballeros met familie heerlijk gegeten. Medewerkers waren heel vriendelijk en attent. Eten was goed. Het vlees precies goed gegrild maar de Snapper (Vis) had volgens mijn vrouw iets gaarder gekund. Prima restaurant, waar ze nog maar kort geleden mee zijn begonnen en ik ga zeker nog wel eens terug om te zien of ze de kwaliteit ook blijven vasthouden....

44. Gisteren heerlijk gegeten! Alles was goed. Puur genieten. Jammer voor de eigenaar dat het niet drukker was. Echt fantastisch!

45. Een mooie score, 100% verdiend. Prima eten, attent en vriendelijk personeel en ook belangrijk: schoon toilet. Kan iedereen dit restaurant aanraden, die voor een zeer geschikte prijs lekker eten wil.

46. Lekker eten en vriendelijk personeel! Fijne avond gehad!

47. Bennie, Sieny en Marlies Bekhuis

Ruim opgezet restaurant met uitstekende bediening en een uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten en voortreffelijke wijnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer!

48. Wat hebben wij een fijne avond gehad. En dat was mede door de goede bediening, het overheerlijke eten en het prachtig ingerichte restaurant. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

49. Heerlijk gegeten en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

50. Monique van Benthem

Heerlijk gegeten. Heerlijke rode wijn. Vriendelijke en goede bediening. Van begin tot einde 2 uur gezeten. De mensen weten het restaurant al goed te vinden gezien het aantal gasten. Begrijpelijk!

Wij komen zeker weer terug! (misschien als sfeer-ideetje... een paar hele grote cactussen in een mooie bak/pot, middenin restaurant)

51. Jacqueline

Super gezellig restaurant, leuke en sfeervol ingericht! Het eten is zeer uitstekend lekker! Leuke bediening die er werkt, heel sociaal. Een echter aanrader om met je gezin of vrienden (innen) naar toe te gaan. Kom graag terug om te eten.

52. Bianca Crans

Super gezellig restaurant erg mooi en sfeervol geworden. Eten is van uitstekende kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Een echter aanrader, wij komen zeker terug.

53. Gezellig restaurant waar je gastvrij ontvangen wordt in een mooi interieur. Het eten is prima, goede porties, feestelijk geserveerd en het ontbreekt aan niets. Vriendelijke benadering waardoor je je echt "gast" voelt en verwend wordt. We hadden het geluk dat er ook live-muziek gespeeld werd. De mogelijkheden op de kaart zijn gevarieerd dus we komen zeker nog eens terug.

54. A.B.J. Nijhof

Wij hebben het Menu genomen, heel fijne bediening en heel lekker eten. We hopen dat dit restaurant het red in Hengelo, eindelijk weer eens iets anders.

55. Met 5 vrouwen heerlijk tapas gegeten. Bediening zeer vriendelijk, men deed veel moeite om het ons naar de zin te maken. We wensen dat dit restaurant een succes wordt in Hengelo.

56. Fijn dat er eindelijk zo'n top restaurant in het centrum van Hengelo is gekomen, super lekker gegeten! Leuk personeel en je merkt dat de chef geen amateur is!