Bezig zijn met eten, gasten een complete avond bieden en die grote glimlach.

Daar doe ik het voor!
Dat wat ik het liefst doe en waar ik gelukkig van word.

Kees Krabbe, Chefkok & eigenaar

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1532053438 88
1537209109 88
1547520452 86

1. Monique Meijer

We hebben heerlijk gegeten :-)
    Panna cotta | Geitenkaas | Sinaasappel | Structurenbiet was fenomenaal...
    Jessica & Monique

2. Alles was weer heerlijk. Jammer alleen dat het eitje op de steak tartaar niet gepocheerd was.

3. Wat vooral heel erg plezierig is, is dat Bistro Kees een constant hoge kwaliteit heeft. Alweer erg lekker gegeten, nu met het zicht op de keuken waar ondanks de toch goede bezetting van de tafels een geweldige rust heerst. BK blijft een prima aanwinst in Hengelo.

4. De verwachting was hoog bij het lezen van de recenties.

Helaas vond ik het erg tegenvallen. Het voorgerecht was goed en lekker.
    Het hoofdgerecht de Bavette, viel er tegen. Erg taai vlees en vrij rauw koud van binnen.

Er gjammer.

5. L. Schoolkate

Het eten was prima maar we vonden het jammer dat met een vijfgangen diner inclusief wijnarragement, er qua tijd geen ruimte was voor iets meer spreiding over de avond. Je kreeg het gevoel dat alles zo snel mogelijk afgewerkt moest worden zodat het restaurant tijdig kon sluiten. We hebben over de koffie meer dan een uur gedaan om het nog een beetje te rekken.

6. Goede ontvangst, welkom en hulp bij jassen ophangen.
    Gezellige ruime tafel voor ons gezelschap van 10 personen, dichtbij de open keuken.
    Sfeervol ingericht.
    Heerlijke wijnen passend bij de gerechten.
    Zalm voorgerecht was erg lekker.
    Chateaubriand was supermals, buitenkant had iets smaakvoller/beter gebraden gemogen.
    Warme groente was wat beperkt, hebben ook zelf geen extra portie bijbesteld.
    IJs / dessert goed.

7. Diny Assink

Met 12 dames heerlijk gegeten! Alleen duif viel tegen! Verder alles super lekker!
    👍👍

8. Echt een prima restaurant met mooie gerechten. Prima concept, Hoewel foutloos, een lachje op t gezicht van de serveerster had t perfect gemaakt.
    De choco chips bij de koffie vonden we een beetje beneden niveau.
    Ondanks kleine verbeterpuntjes een dikke 8!

9. Genoten van het 5 gangen verrassingsmenu tezamen met een wijn arrangement.
    Zoals altijd weer een feest om hier te eten, goed personeel en de sommelier geeft altijd een duidelijke omschrijving van de wijnen, top en ga zo door!

10. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance! Voor het eten dus een tien maar de Irish koffie viel wat tegen, vandaar half puntje eraf 😉

11. We hebben erg lekker gegeten bij Kees. Vriendelijke en zeer attente bediening, die ook tussendoor komt informeren, een overzichtelijke kaart met volop keuze, en heerlijke gerechten!

12. Wij hadden gekomen voor het 4 gangen verrassingsmenu met zijn zessen.
    Het was een perfecte avond.

13. Renee Haumahu

Wat een beleving. Het eten was ongelooflijk lekker. Wij hebben nergens zo lekker/goed gegeten als bij bistro kees. Prijs en kwaliteit verhouding. Prijs is laag, als je het vergelijkt met het eten wat je krijgt. Service ook ontzettend goed. Toppers! Ons zien ze snel weer!

14. Heerlijk genoten van een 3 gangen verrassingsmenu. De kok heeft ons echt verrast met subtiele smaken en combi's. Het was allemaal even lekker.

15. Echt weer heerlijk gegeten en elke keer weer nieuwe overheerlijke keuzes.

16. Heerlijke avond met top service en gezelligheid !!

17. Lekker gegeten! Broodjes vooraf en soepje amuse waren fijn. Hert was een beetje droog, alles wel erg lekker. Kaasplankje toe was heerlijk. Porties niet groot, maar verfijnd. Bediening was een beetje vreemd. Wel netjes en keurig, maar wat afstandelijk. Glas rode wijn werd zomaar ingeschonken zonder te melden wat voor wijn het was. Ober lette verder niet op ons, we moesten hem roepen om zijn aandacht te krijgen. Koffie lekker heet.

18. Erg smakelijk en top bediening.

19. Gisterenavond wezen eten bij bistro Kees.
    Het was in een woord: Geweldig.

Mooie smaakcombinaties en heerlijke wijnen.

20. We hebben hier echt heel goed gegeten. Verassende gerechten! Top!
    Kom zeker een keer weer.

21. Heel lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, goede bediening.

22. Onze avond werd overheerst door een luidruchtig gezelschap dat geen gehoor gaf aan de verzoeken om het wat rustiger aan te doen waardoor wij ons meer in een kroeg waanden dan in een restaurant.

Op het voorgerecht van schelvis na was het eten niet fantastisch te noemen. Het tussengerecht van risotto was te veel en de tournedos met zwezerik was vooral smakeloos.
    De ambities die men heeft werden vooral niet waargemaakt. Na eerdere goede ervaringen is dit op zin minst teleurstellend.

Groet.
    Bert.

23. Prima gegeten. Sfeer was goed en leuke gerechten.

24. Elsbeth Kuyumdzhiev

Heel goed eten met een bijzondere vriendelijke bediening.

25. Edwin Kemna

Leuke bediening. Echte bistro met kwaliteit en kennis van zaken. Zonder teveel poespas.

26. Reserveren was niet nodig geweest. Maar heerlijk gegeten, apart, tarbot op bedje draadvlees. Nooit gezien, bediening goed, vriendelijk, gezellig. Toetje ook heerlijk. We komen nog terug! De bridge vrienden.

27. Willem brinkman

Top zaak gezellig ongedwongen leuk personeel en eten super ook met een klein beetje verrassing in de gerechten 👍👍 wij komen graag terug.

28. Simone Muns

Heel erg lekker gegeten bij bistro Kees.
    Wij gingen voor het 3 gangenmenu met voornamelijk vis. Lekker glaasje witte huiswijn erbij. Vooraf wat olijfjes, lekker brood met olijfolie en een kleine salade rode biet en appel als appetizer.
    Gerechten waren buitengewoon smakelijk en ook mooi gepresenteerd op het bord.
    Sfeer was gezellig en de bediening uitstekend.
    Ik had gereserveerd.
    Beetje jammer dat we aan de hoge tafel moesten plaatsnemen, maar ook daar zat je achteraf gezien wel prima.
    Al met al een prima restaurant voor een fijn avondje uit.

29. Eline de Boer

Wat een topzaak! En wat een heerlijk kwalitatief goed eten! Echt super!

30. Sven Geurts

Heerlijk gedineerd bij bistro Kees. Genoten van een 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Heel smaakvol en mooi opgediend.

Wij komen zeker terug.

31. We waren met vier personen en hadden het verrassingsmenu alle gerechten waren heerlijk ik vond de zalm een topper de bediening was prima net zoals de wijn kortom een hele gezellige en lekkere avond gehad.
    Gr Arno Ellen Theo en Herma

32. Mijn broer en schoonzus hadden hier onlangs gegeten en vonden het geweldig. Dus wij kwamen hier met hoge verwachtingen. Onze voorgerechten waren geweldig. Watermeloen, limoen, algen, ras el-hanout en soja. Heel bijzonder, erg lekker en het zag er prachtig uit. Toen kwam ons hoofdgerecht. Zag er weer prachtig uit. Maar wat een teleurstelling! De rib-eye was niet te eten. Vreselijk taai! Toen ze vroegen of alles had gesmaakt heb ik dit gemeld. Ze namen het zeer sportief op. En zouden er iets aan gaan doen om beter vlees te serveren. Andere slager misschien?? Bij het afrekenen kregen we ter compensatie een fles rosé bubbels mee! Erg attent! Volgend jaar tijdens onze vakantie in Twente gaan we het zeker nog een keer proberen bij Bistro Kees.

33. Prima aanwinst voor Hengelo! Top avond gehad - heerlijke dish - fijne wijntjes - prima sfeer en dito service!!

34. Super lekker gegeten gisteravond! Verrassende kaart met gerechten die in een goeie Franse keuken niet misstaan. Vriendelijk, informatief personeel. Een absolute aanrader 👍🏼😍

35. Wat een leuke tent hebben ze er van gemaakt. Leuke sfeer. Gemoedelijk en toegankelijk. Vriendelijke en kundig personeel. En dan de gerechten. Origineel en smaakvol. Wij hebben ons laten verrassen met een 5 gangen menu en elke gang was een feestje. Een opmerking, iets minder saus mag ook ;-). Verder top!!

36. Marjon Beernink

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was fantastisch!!

37. Han 8 punten

Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening. Aanwinst voor Hengelo.

38. Bistro Kees!

Fantastisch gegeten met mijn vriendin bij jullie. De slogan is culinaire beleving... zeker waar, niks aan gelogen. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu voorgerecht tussengerecht en hoofdgerecht, geen dessert mensen. De bonbon van ossenhaas met truffelmayo en kaas was een zeer aangenaam genot! Zeebaars met coquilles en witte wijnsaus zeer mooi van smaak. Hoofdgerecht bestond uit Tarbot met draadjesvlees en tijmsaus, zelf nooit gekozen, maar wat een beleving!
    Eind van de avond een aangenaam gesprek met de chef/eigenaar gehad (24 jaar!) een zeer ambitieuze man met liefde voor zijn vak.
    Kees (en team!) bedankt voor de fijne en zeer complete avond. Tot snel!

39. Roy 9 punten

Ik was aangenaam verrast door het culinaire niveau van Bistro Kees. Heerlijke gerechten waarbij veel aandacht aan de presentatie is geschonken. De bediening is correct, behulpzaam en vriendelijk. Al met al een zeer fijne bistro een echte aanvulling voor de eetgelegenheden in Hengelo. Ik kan Bistro Kees zeker aanbevelen.

40. Marijke Boone

Al vaker bij Bistro Kees gegeten en gelunched. Elke keer weer een feestje!

41. Eten smaakte voortreffelijk. Goede wijn.
    Bediening liet nog wel te wensen over, verkeerde gerecht geserveerd voor 1 gast. Was echter wel snel opgelost.
    Inrichting is saai en de stoelen zitten niet comfortabel.

42. Zaterdagavond hier gegeten met z’n vieren. Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Bediening prima, keurig en met verstand van zaken. Wel jammer dat ze niet vroeg of we iets niet wilden in het menu.
    Heerlijke wijn en water.
    Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. We komen zeker nog een keer terug.

43. Betty kiekebosch

Super gezellige avond.
    Lekker gegeten en een goed glas wijn gedronken.
    Zeer prettige bediening.

44. Jacqueline

Per toeval zijn wij erachter gekomen dat Bistro Kees zijn deuren op 8 maart heeft geopend en de menukaart ons meteen aansprak.
    Op 13 april zijn wij hier wezen eten. We werden vriendelijk en vakkundig ontvangen. Het restaurant is niet groot en het was maar goed dat wij gereserveerd hadden, diverse gasten konden er helaas niet terecht zonder afspraak.

De bediening heeft kennis van de wijnen en het eten. Asperges stonden nog niet op het menu omdat de kok "Kees" de kwaliteit nog niet voldoende vond.
    Beiden hebben wij een 4 gangen menu gekozen: een fles witte wijn Pinot Grigio en tafelwater van het huis: olijven met ui, brood met olijfolie met sinaasappel, een soort marshmallow van bietjes. De olijven vond ik minder lekker, ik proefde voornamelijk de ui, de marshmallow was zoet en ik proefde de biet niet.
    1- kalf/tonijn/kappertjes/mayonaise en steak tartaar/ui/ansjovis/eidooier
    2- beiden de risotto truffel/ 64gr. ei parmasaan
    3- lam/crustiade/ armandel/cardemom en heilbot/broodkruim/chorizo/kruiden
    4- beiden de chocolade verleiding
    alle vier de gangen waren erg lekker, vooral de risotto, mjammie.

De bediening gaf aan dat de menukaart ongeveer elk kwartaal wordt gewijzigd en wij zullen zeker vaker hier gaan eten. Hopelijk is Bistro Kees een blijvertje in Hengelo.