Akropolis in Hengelo

Bezorgrestaurants in de buurt van Akropolis

3. Betalen Visa Master Card pin

1200912538 80
1207409315 80
1220402869 80
1363331964 70
1389319073 67
1519254614 68

1. Oogt gezellig en de zitjes zijn ook leuk. Zowel aankleding als het eten komen onecht over. Aankleding is zeker onecht. Eten is erg middelmatig. Lijkt niet met liefde en zorg klaar gemaakt. Basis voor de soep lijkt uit blik, het vegetarische hoofdgerecht is erg "nat", de kretaschotel (diverse vleesgerechten) is deels lauw. De salade is een laagje sla met wat komkommer en tomaat op een klein schaaltje. Jongedame van de bediening is vriendelijk.
    Volgende keer zoeken we een andere eetgelegenheid.

2. Heel erg lekker gegeten, prima smaak en erg grote porties. Erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel.

3. Rene Colard

Heb er vanavond gegeten. Bediening was vriendelijk, maar het vlees was te zout. De spiezen waren heet, maar de gyros was lauw. En de groente was een half gevuld schoteltje. Absoluut geen aanrader. Ik kom daar nooit meer.

4. Liefdeloos is het juiste woord als je kijkt wat je te eten krijgt bij deze Griek. Ik had een grill schotel besteld en kreeg inderdaad verschillende soorten vlees, zo leek het bij de eerste indruk, maar de smaakverschillen van de verschillende vlees soorten waren niet vast te stellen. De gyros was veel te hard gebakken alsof het al meerdere keren was opgebakken. Schaaltje met salade... nou ja salade, alleen een kwak geraspte wortel uit het zuur (rechtstreeks uit een blik of zo), de tzatziki op de schotel had de omvang van een erwtje en was ook niet echt smaakvol. De aardappelschijfjes stonden bol uit het vet, uit de diepvries en zo in de frituur en dan krijg je van die smaakloze aardappelschijfjes. Het was lang geleden dat ik zo slecht bij een Grieks restaurant had gegeten. Ik zou zeggen breng wat liefde in die tent en laat de kok kookles nemen. De serveerster was overigens best aardig en kon er waarschijnlijk ook weinig aan doen. Doe hier iets mee!

5. A. Besselink

Weinig vlees, weinig salade. Sausjes uit een pakje/flesje. Prijs/kwaliteit klopt absoluut niet. Hier komen we nooit weer! Wel vriendelijk personeel.

6. In het verleden was dit een van onze favoriete restaurants. De laatste drie keren dat wij hier zijn geweest in de afgelopen twee jaar is het elke keer op een teleurstelling uitlopen.. De porties zijn welliswaar ruim maar nu drie keer echt van lage kwaliteit, zowel de vis als -vleesgerechten en we hebben elke keer wat anders geprobeerd. Alle laatste keren ook oud/droog/taai brood bij het voorgerecht wat voor mij een grote afknapper is. Na onze laatste slechte ervaring besloten dat we elders naar de Griek gaan. Wij vinden dit alles erg jammer want de eigenaar, bediening ambiance zijn altijd fantastisch. De keuken en de producten moeten echt tien keer beter; Het zou jammer zijn als ze hierop kapot zouden gaan. Wil je Grieks eten in Hengelo? Dan ben je een paar straten verderop een stuk beter af voor hetzelfde geld. Jammer Akropolis!

7. Afgelopen weekend gegeten, het eten is heerlijk, bediening erg chaotisch, het was erg druk en dat had de eigenaar niet ingeschat -voorzien, hierdoor ging er veel mis; verkeerde bonnen, drinken werd niet aangevuld, 2 uur op een glas fris, aangezien er beneden geen plek meer was konden we boven eten en hier was het zo koud dat we doorgestoken handen en voeten kregen net als alle andere gasten boven hadden we hier flink de balen van. Na een opmerking hierover zei de eigenaar laconiek in de zomer wil niemand beneden maar boven zitten omdat het daar lekker koel is, en daar was de kous mee af.
    Samenvattend lekker eten, maar voor de entourage en het verdere ongemak zullen we hier niet meer terug keren. Jammer, gemiste kans.

8. gastvrij, lekker, voldoende, veel vlees, goede bediening, ouzootje gratis

9. Erg vet eten, en niet bijzonder smaakvol. De baas wees zijn serveerster terecht waar de klanten bij waren. (tafel was blijkbaar niet goed schoon) Wij hoorden dit want zaten er naast. Zeer genant voor het meisje in kwestie. Sfeerloze ambiance en vet en veel smakeloos vlees. Ga er dus niet meer naar toe!!

10. Ben hier een paar weken geleden na lange tijd weer wezen eten. Vond het altijd een geweldig restaurant met goed eten en een ontzettend gastvrije eigenaar.
    De laatste keer was dit echter beduidend minder. Ik had de biftekischotel besteld en de biftekis waren niet gaar. Ondanks dat ik maar een kwart van de schotel opgegeten had, had ik wel genoeg gegeten en heb ik het dus niet terug laten sturen naar de keuken.
    Achteraf toen de altijd zo vriendelijke gastheer onze borden op kwam halen, gaf ik aan dat de biftekis niet gaar waren. Hij reageerde heel verontwaardigd met 'dat kan niet' en een sarcastisch 'maar ik zal het doorgeven bij de keuken'.
    Een flinke tegenvaller dus. Hij is er later ook niet meer op terug gekomen.
    Ga hier nooit meer naartoe omdat deze reactie mij zo is tegengevallen.

11. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Akropolis, zelfs in Griekenland kan men niet tippen aan het malse vlees bij dit restaurant. Vlotte bediening en zeer gastvrije eigenaar. Een absolute aanrader om uit eten te gaan in Hengelo!

12. Ik ben nu twee keer bij Akropolis in Hengelo geweest. En kan het iedereen aanraden. Want het personeel is erg vriendelijk. En het eten is echt lekker en niet duur.

13. Heerlijk vlees en goede service.

Snelheid van de bediening mag iets sneller qua drinken, maar het vlees is zeker het wachten waard.

14. Zaterdag bij akrapolis hengelo gegeten 27(juni)

Na 1uur wachten kregen we eindelijks ons eten spies met vlees dit was goed.. en giros. We vonden het erg weinig voor 17. Euro 50.

Wij zijn anders gewend. Het ijs zat vol klontjes geen aanrader!.

15. Het was erg druk toen we hier waren en dat was terug te zien in de bediening.

2x drankjes besteld, beide keren duurde het +10 minuten voor we ze hadden. Ook bij het brengen van het eten kon je merken dat men in tijdsnood was - ze kwamen simpelweg een personeelslid te kort.

Het eten zelf: het vlees heb ik nog nooit lekkerder gegeten dan hier (en dat terwijl ik een half jaar op Kreta heb gewoond en dus best wat Grieks eten naar binnen heb gewerkt!) Echt top, heerlijk mals.

De bijlagen (rijst, tzatziki en sla) hadden wat groter in hun portie mogen zijn. Ze waren al snel op waardoor je dan de hele tijd alleen maar vlees zit te eten.

16. Ik kom soms helemaal uit Vlaardingen om hier te eten.

Vlees is perfect. Sfeer en bediening is super!

17. Zekers een van de beste Griekse restaurants die ik ken.

Lekker mals vlees en heerlijke aardappelen.

Personeel zeer vriendelijk en de gastheer, Gabriel altijd vriendelijk en oprecht.

18. Het eten is goed, de bediening is vriendelijk en je betaalt zeker niet teveel voor een lekkere en goede maaltijd.

Ze mogen iets meer variatie in de kaart aanbrengen, want als regelmatige klant, al een aantal jaren, mis ik wel af en toe iets nieuws op de kaart.

Maar zeker een aanrader.

19. Te zout, weinig smaak, maar vriendelijke bediening en goedkoop eten.

20. Vaste klant, 1x per week, altijd heerlijk, fijne bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Moet je gewoon heen gaan!

21. Gezellig restaurant, prima bediening, alleen is het eten een beetje minimaal. Wel aan de goedkope kant.

22. Heb hier erg lekker gegeten! Een lekkere schotel met verschillende soorten vlees. Het was geen probleem om het een of andere te wijzigen in het menu.
    Gelukkig, want ik mag geen lamsvlees. Toen de aardappels op waren kregen we ook gewoon een nieuwe portie van het huis! Top service. Zeer vriendelijke spontane bediening! En een gepassioneerde eigenaar.

23. m.k. 395 punten

Het is een mooi restaurant, maar ik heb allergieën en omdat het vlees allemaal al kant en klaar gekruid was, had ik een probleem.
    Ik mag geen rauwe ui hebben en ook dat was een probleem, want de salades waren ook al kant en klaar.

Jammer.

24. Was niet zo onder de indruk van dit restaurant. Bij het aankomen oogt het terras al heel onverzorgd, dit idee werd binnen nog versterkt. De bediening was redelijk tot onbeschoft, het eten alledaags (niet speciaal). Al met al een redelijk restaurant, enige voordeel is dat het dicht bij het station ligt, als je op doorreis bent kan dit een voordeel zijn.

25. Tevreden Klant

Prima Grieks, sfeervol restaurant.. Correcte bediening.. Veel en goed eten voor een redelijke prijs.. Andere eigenaar al sinds jaren, toen de Griekse familie Ouzonidis het in handen had was het er ook goed vertoeven.. Ook bij hun kreeg je vaak iets aangeboden "Van Het Huis".. Daarvoor was het een Chinees-Indisch restaurant genaamd King Fong waar het ook prima tafelen was.. Ik heb in beide restaurants gewerkt, zowel in King Fong als in Akropolis.

26. Zeer goed eten daar, en hele goede service, altijd vriendelijk.

Ga alleen daar heen als ik uit eten ga. De baas is ook een goede klant van ons (Karwei).

Atijd heerlijk om te eten daar.

27. erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening..TOP restaurant, een van mijn favo's in Hengelo

28. Super restaurant! Heerlijk eten voor weinig geld!