Regina's Snackbar in Hendrik-Ido-Ambacht

1379199482 19
1419349814 47
1437194405 52
1521956215 28

1. Zeer, maar dan ook echt een zeer slechte zaak. Had het liefst helemaal geen sterretje gegeven, beter dat er eigenlijk nog een functie bij kom met duimpje omlaag, daarvan hadden ze er gelijk 5 gekregen.
    Na een reactie te hebben geplaatst op Faceboek is dit allemaal verwijderd. Meneer beloofd al jaren wat aan de problemen te doen maar nog steeds dezelfde fouten:
    De groentes die op de Hamburger gaan zijn zodanig koud dat het de halve hamburger afkoelt.
    Patatjes zijn regelmatig niet goed doorbakken of juist te ver doorgebakken.
    Ook kwam het al 2× voor dat we een gezinsbox bestelde en een familiebox meekregen wat duidelijk ook duurder is, en wij niet helemaal opeten dus veel moesten weggooien.
    De snacks; frikandel, kaasshoufle, kroketten, bamihappen zaten ook allemaal bij elkaar in 1 zak of doosje gepropt.
    De bestelling niet compleet.
    Een hamburger zonder kaas of bacon wat wel besteld en berekend word.
    Het personeel werkt niet echt klantgericht, te druk bezig met gesprekken dan wel met collega's of hun mobiel.
    De manager die ook vaak zijn personeel staat af te snouwen in plaats van hun eens een keer goed aan te sturen.
    2 Simpele broodjes met een wachttijd van meer dan 30 minuten want de broodjes waren nog niet afgebakken.

2. Vandaag hier friet gehaald met een berenklauw en frikandel. Nog nooit zo'n slechte taaie friet op. En dan zullen we het nog maar niet hebben over de berenklauw, dat mag niet eens een bereklauw genoemd worden. Voor mij nooit meer!

3. Voordeel menu frikandel kost €8,30. Bestaande uit twee frikandellen, een kleine friet en salade. Een frikandel kost 1,60 en een kleine friet €1,80. Dus totale kosten €5,- je betaald dus €3,30 voor de salade. Als je de bedrijfsleider confronteerd, zegt hij sla kost toch ook geld. Je krijgt er geeneens saus bij... Je wordt als klant financieel genaaid, met hun zogenaamde voordeel menu's en ze lachen je gewoon de zaak uit...

Laatste keer!

4. Geschokt !!!!

Nog nooit een recensie geschreven! Voor niks en geen enkel bedrijf... Maar dit moet gezegd worden. Eerder teleurgesteld door deze frietzaak maar dit slaat alles! Patatje oorlog gehaald klein... Voor 3.60! Ondermaats klein bakje dat kan... Maar tot de helft gevuld! Toen ik thuis de zak openmaakte zaten er welgeteld een paar frietjes in ... Dit is gewoon ronduit schandalig echt schandalig! Bizar... Dat de vriendelijkheid en service ver te zoeken is is nog tot daar aan toe maar dit kan echt niet!

Niet eens een 1!

5. Aantal keer geprobeerd, echt niet lekker en personeel ook niet gezellig.

6. Toch nog es een kansje gegeven, maar werkelijk n mexicano pindasaus met zo'n klein beetje veel te dikke saus. Nog nooit meegemaakt. Weinig patat en veel restjes patat. Duur ook . Nu echt nooit meer lang leve Verhage 10 x beter

7. Een patatzaak zonder compassie met zijn klanten is als een Efteling zonder sprookjes.
    Discussie gewonnen, klant verloren. Ik hoop je te inspireren om succesvol te zijn met klanten.
    Hij vind het bovenal nodig zijn mening te ventileren ongeacht of daar maar iets mee te winnen was en ongeacht of het ook maar van enige toegevoegde waarde was.
    Deze eigenaar een Ambachtse patat kok met de uitstraling van een lunchroom uit een sociale wijk van Hendrik Ido Ambacht.
    Deze is geen professionele horeca ondernemer en ook nog arrogant. Dan verdien je het niet om die klant te hebben. Jouw motto moet zijn dat jij werkt voor jouw klant. Jouw klant is jouw bestaansrecht.

8. Bestellen regelmatig hier. Burgers zijn lekker! Patat ook lekker! Bezorgers super vriendelijk! Alleen de vrouw aan de telefoon is een verschrikking. Wat een sacherijnig mens is dat. Soms je dag niet hebben oké, maar die heeft nooit haar dag volgens mij. De sauzen vergeten ze ook regelmatig...

9. S. Stout

Ik heb zelf 6 jaar in een cafetaria gewerkt dus weet de inkoop en verkoop prijs inmiddels wel van de producten. De porties bij Regina wat betreft de patat is nog wel te doen, maar de prijs van saus is in verhouding echt mega duur. Snacks zijn ook niet goedkoop en dit valt me echt tegen. Één keer geweest en zoek nu wel een andere snackbar waar je meer voor je geld krijgt. Service is nog wel te doen maar ben het anders (beter) gewend.

10. Y van wijk

Wat afgehaald terwijl het niet druk was. Een bestelling gedaan van ongeveer €30,00. Eenmaal thuis aangekomen bleken de sauzen en salades niet bij de menu's te zitten. En toen we de menu bakken open deden was er maar een karige hoeveelheid patat te vinden. We wilden ook graag voor de kinderen iets anders te drinken bestellen en ook dit was niet mogelijk?
    We kregen de keuze uit een milkshake of frisdrank we wilden simpel weg een fristi die we in de koeling zagen staan maar het was niet mogelijk. Ook was het goede humeur van diegene die ons heeft geholpen alles behalve vriendelijk, ik vermoed dat dit de eigenaar of manager was. Kortom reden genoeg om zeker niet meer terug te keren naar deze snackbar. Mensen doe uw voordeel hiermee.
    Met vriendelijke groet, Y. v. Wijk

11. Gisteren patat gehaald! Kwaliteit viel zwaar tegen, veel kleine harde stukken erin. Naar ons idee waren de aardappels hartstikke glazig. Wij zijn regelmatige klanten maar komen er thuis vaak pas achter dat er vaak dingen ontbreken die wij wel besteld hebben, met name mayonaise of zout. Terwijl dit wel gevraagd is. Wij zijn van plan om eens bij een ander patat te gaan halen.

12. D.van den berg

Kinderen hebben zojuist vier Razels afgehaald (softijsje met m&m). Bekers waren nog niet tot de helft gevuld en bij sommige zaten er geen eens m&m's in. Na een telefoontje kwamen ze 4 nieuwe aan huis brengen, dat vind ik dan wel weer netjes opgelost. Een foutje kan altijd voorkomen natuurlijk, het gaat erom hoe je met de klacht omgaat. Netjes afgehandeld Regina.

13. Wat een afzetters. Vijf patat besteld, we kregen echt super weinig. Ik de zaak gebeld gaat ze nog in discussie met je. Toch m'n zoon er naar toegestuurd, gaat ze tegen m'n zoon weer blaaskaken, m'n zoon verstandiger als mij heeft dus niks gezegd. Wij gaan hier dus nooit meer heen, dit is gewoon mensen besodemieteren!!

14. Geschokt! Mijn zoontje en dochter mochten een ijsje kopen. Allebei wilde ze een soort Sunday ijsje met aardbeiensaus. Ze vroegen of dit in een bakje in plaats van horentje kon tegen morsen. Nou dit kon dus absoluut niet want een bakje kost ook geld!

Kom op zeg. Wat een ontzettend kortzichtige, norse houding en de eigenaar stond er gewoon naast naar te luisteren.

Mijn advies: als het bekertje 3 cent duurder is en je bent te krenterig het een kindje zo mee te geven, dan moet je maar 2 druppels saus minder er op doen!

Jemig wat een vervelende mensen.

15. Hallo guys,

Iedere woensdag is het weer feest. Dan haal ik een ultra-order bij de Regina. Lekker vreten! Goede kwaliteit. Ik heb bijna alle burgers al geprobeerd. Ook de kat vindt het lekker, want dit mag altijd het bord aflikken :)

16. De zaak ziet er mooi en schoon uit, maar eenmaal binnen wordt het anders.
    Voordeel, lekker rustig je wordt gelijk geholpen.
    Vraag je 2 porties patat ( je zegt erbij dat het bij elkaar in 1 zak kan), wordt het per portie afgewogen op een weegschaal !!!!!!! Oh, iets te zwaar, even een patatje eraf halen. Echt waar, dit is niet gelogen!
    Kom je thuis is de patat nog klef ook.
    Personeel wordt aangesproken omdat ze iets te veel ijs op het hoorntje doen, mag niet want dat kost geld.
    Nu snap ik waarom je gelijk geholpen kan worden.
    Voor mij nooit meer Regina, rij liever wat om.

17. Zeer klantonvriendelijk. Bij afhalen... Potje pindasaus onderin de zak patat er bovenop, gevolg potje stuk. Pindasaus niet te eten. Ook laten ze je het liefst zo veel mogelijk betalen, je wordt niet gewezen op voordeligere opties.

18. Hier nu een aantal keer geweest. Zaak oogt mooi maar slappe patat en bamiehappie taai. Verder hoog ons-kent-ons gehalte. Jongere werknemers doen meer hun best.

19. Zo af en toe is er bij ons een avondje snacken. Gewoon wat afhalen. Nou, doe dat niet bij Regina op het Louwersplein! Zeker oogt de zaak geweldig met heel veel high-tech-snackbar-apparaten. Maar de bediening! Je wordt geholpen tussen allerlei geleuter van het personeel door. Alsof de klant er eigenlijk niet toe doet. En het eten is ver beneden gemiddeld. Diepvries, diepvries en diepvries-rommel verstopt in een hightech-koeling en klaargemaakt in blieb-blieb-bakkuipen. Niets, niets in de hele zaak straalt iets uit van liefde voor een vak.