Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hendrik-Ido-Ambacht verdeeld zijn.

Ik had denk ik geluk vandaag want het personeel was goed gemutst. Ik had een wok gerecht besteld met kip en mijn collega met biefstukpuntjes. De kippen moesten nog gevangen worden denk ik want die waren op. Kreeg biefstukpuntjes voor de prijs van de kip. Allee, dat scheelt weer een euro.

Anneke TM

Recent gegeten bij Petit Paris. Kleine kaart, dat maakt keuzes maken makkelijk. Heerlijke smaken, goed klaargemaakte gerechten, mooi opgediend. Service was zeer goed, geen enkele keer lang hoeven wachten op personeel. Voornamelijk wat ouder publiek, hierdoor rustige gesprekjes aan tafel. Wij zullen zeker nog eens gaan.

Nelie Janssen

We hebben gisteravond genoten van de sfeer (+Franse muziek) en het heerlijke eten bij Petit Paris. We gaan dit zeker nog meer doen.

Heerlijk geluncht.
    Bon van “ lunch voor twee” ingeleverd.
    Konden bij dit restaurant van de kaart kiezen👍, wat bij veel restaurants die deze bon accepteren niet het geval is. Complimenten.
    Zeker een aanrader!

marleen de vries

Heel erg lekker gegeten in een huiselijke sfeer. Top!

Zeer, maar dan ook echt een zeer slechte zaak. Had het liefst helemaal geen sterretje gegeven, beter dat er eigenlijk nog een functie bij kom met duimpje omlaag, daarvan hadden ze er gelijk 5 gekregen.
    Na een reactie te hebben geplaatst op Faceboek is dit allemaal verwijderd. Meneer beloofd al jaren wat aan de problemen te doen maar nog steeds dezelfde fouten:
    De groentes die op de Hamburger gaan zijn zodanig koud dat het de halve hamburger afkoelt.
    Patatjes zijn regelmatig niet goed doorbakken of juist te ver doorgebakken.
    Ook kwam het al 2× voor dat we een gezinsbox bestelde en een familiebox meekregen wat duidelijk ook duurder is, en wij niet helemaal opeten dus veel moesten weggooien.
    De snacks; frikandel, kaasshoufle, kroketten, bamihappen zaten ook allemaal bij elkaar in 1 zak of doosje gepropt.
    De bestelling niet compleet.
    Een hamburger zonder kaas of bacon wat wel besteld en berekend word.
    Het personeel werkt niet echt klantgericht, te druk bezig met gesprekken dan wel met collega's of hun mobiel.
    De manager die ook vaak zijn personeel staat af te snouwen in plaats van hun eens een keer goed aan te sturen.
    2 Simpele broodjes met een wachttijd van meer dan 30 minuten want de broodjes waren nog niet afgebakken.

Onbeperkt mosselen, mooie grote, smakelijke mosselen. Lekkere witte wijn. Amuse van het huis.

Heerlijke avond gehad! Met zussen en moeder… lieve bediening. Goed advies over de pasta's. Was mn eerste keer maar wat een lekker eten. En dan de restjes in mooie doosjes verpakt. Wat een luxe en weelde eigenlijk voor een kleine prijs.

Hans Neijman

Jonge en enthousiaste medewerkers en eigenaar. Ze proberen er een aantrekkelijk restaurant van te maken en dat lukt prima. Chapeau!

W.A.J. Prins

Petit Paris is een aanwinst voor Hendrik Ido Ambacht. Zeer intieme setting, uitstekende service door jeugdig personeel en een voortreffelijke maaltijd. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar. Bereikbaarheid aan de achterkant van het restaurant is prima.

Van een zaak dat gerund wordt door een groep minderjarigen mag je misschien niet teveel verwachten.
    Maar het is hier echt een absoluut dieptepunt voor la Place. Zonder enige interesse, onvriendelijk, ongeïnteresseerd personeel. En lang wachten op je eten! Vette groet met kleffe hamburger. En het rekenwonder bij de kassa maakte het plaatje compleet. Volgende keer maar de naast liggende Mac! Slechtste la Place ooit!

Anita de Groot

Oesters waren lekker en de mosselen waren oke alleen ontbraken hier de groente?
    Ik zelf had een franse burger genomen deze was verre van lekker erg VET.
    Bord was niet of nauwelijks opgemaakt zeer zeker niet voor herhaling.

In verhouding prijs/kwaliteit ver van elkaar beetje jammer.

Onbeperkt mosselen, erg lekker. Heerlijke biologische wijn erbij en klaar. Comfort is aanwezig, inrichting nog niet helemaal.

Al jaren komen en halen wij met enige regelmaat eten bij Selekt. Ook krijg ik al jaren, een klein beetje sla bij mijn Shoarma of Döner, gewoon als service of door klantvriendelijkheid. Gisteren waren wij weer bij Selekt om lekker iets te eten en ik vroeg zoals gewoonlijk om een beetje sla. Zo gezegd, zo gedaan en hebben weer lekker gegeten. Thuis bekeek ik mijn bon eens en zag dat er €1.75 berekend was voor een handjevol sla. Misschien heb ik dat sinds de nieuwe eigenaar iedere keer wel betaald. Schandalige en absurde actie/prijs!

Anoniem

Wij waren niet zo tevreden.
    Aardappels waren bijna zwart en groente was rauw. Kregen wel nieuwe maar groente was nog rauw en aardappels niet lekker.
    Bediening was ook niet optimaal.
    In eerste instantie kregen we een tafeltje helemaal in een hoek gedrukt met veel vliegen. Toen om een tafel gevraagd in het restaurant zelf. Er was maar 1 bestelkaart. Later uiteindelijk nog eentje.
    Uiteindelijk kregen we als vergoeding extra glas wijn en bier die we eigenlijk niet meer wilden. Hadden liever een kop koffie gehad.
    Jammer!!

De bedrijfsleider is een nare dame, rest van personeel ook onvriendelijk. Wel veel eten voor zeer weinig geld, maar happy is niet een goede naam voor deze vreetschuur.

Tanja

Beenhammetjes lagen al veel te lang te wachten, hard, niet warm en weinig smaak.

Wat een bagger eettent. Ik wil in mijn eentje even een hapje eten, doen ze echt heel moeilijk. Je moet met je groep hier komen, man man man....
    Bij een restaurant ben je gast, bij dit ding ben je gewoon maar een klant!!

Heerlijk eten. Prima locatie. Heel vriendelijk personeel. Goede bediening.
    Met mijn verjaardag hier gegeten.
    Was echt een feestje.

Beste snackbar in heel zuid holland. Aardige mensen en de meeste en lekkerste patat. Als je in de buurt ben zou ik hier langsgaan as ik jou was.

Net weer gegeten bij Bella Milano. De Alla Scolio Misto (blijft mijn favoriet) en de Filetto d'Agnello (al Barolo) (lamsvlees) waren, net zoals de voorgerechten, voortreffelijk.
    Net zoals elke keer weer een erg warme, hartelijke sfeer en ondanks dat het zo druk was, altijd even vrolijk.
    Complimenten voor Parma de chef, Sunita en Chaan en het zusje Winsey dat geen zusje blijkt te zijn 😂.

24. Chinees-Indisch Hendrik-Ido-Ambacht

Vaker besteld, altijd zeer tevreden

Ron van Berkum

Zeer vriendelijk personeel niks is teveel.
    Keurig schone zaak 👍

DHM Sholten

Ik vind de prijs van het drinken niet normaal: € 2,40 voor een kwart liter halfvolle melk. Schandelijk. Tien euro dus voor een liter melk. Ik weet: ze eten je arm, maar ze drinken je rijk. Maar dit is buiten proportioneel,

Bij de entree wordt reclame gemaakt voor de zgn. Veggieburger. Deze hebben mijn metgezel en ik besteld. Logischer wijs duurde dat even en haalde mijn metgezel een apfelstrudel met vanillesaus. Deze saus was dermate geklonterd dat ik naar de dame achter het buffet ben gegaan en mijn beklag deed. 'Ze zou er later even naar kijken'. Desondanks werd deze troebele smurrie berekend.
    De Veggieburgers werden koud en slap geserveerd. Het broodje was niet afgebakken en taai. Hierop de betreffende dame aangesproken en werden de veggies omgeruild voor een vleeshamburger. Het vlees smaakte niet onaardig maar de wijze van opmaak, een burger niet in verhouding tot het minibroodje, leek nergens op.
    Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
    Overigens dienen wij eerlijkheidshalve te vermelden dat het personeel uit vriendelijke dames bestond.

Commissaris

Ook wij een slechte ervaring op 1ste Kerstdag!
    Ik sluit mij graag aan bij de ervaringen zoals de voorgaande heer heeft beschreven.

Al weken van te voren gereserveerd voor 3 personen op 1ste kerstdag en veel mail contact gehad vanwege een voedselallergie. Bevestiging gehad. Groot was dan ook de verbazing dat we op 1ste kerstdag in eerste instantie de deur werden gewezen omdat we niet op hun lijst stonden. Maar ik kon de bevestiging aan hen tonen dus werd er toch nog ergens een tafel in gereedheid gebracht tussen de grote groepen.
    Van daaruit ging het niet beter. De persoon met allergieën kreeg gangen geserveerd die regelmatig weer terug moesten omdat er etenswaar op lag die ze niet mocht. Het alternatief wat dan gebracht werd was onder de maat behalve het toetje dat was wel oke, maar dat is dus maar 1 van de 5 gangen.
    We kregen steevast als allerlaatste ons eten of drinken en kregen daardoor het gevoel dat we er maar een beetje bij hingen, de wijnen van het wijnarrangement kwamen steeds te laat zodat ze niet met het gerecht genuttigd konden worden. Duurde ook erg lang voordat het eten kwam. Eigenlijk liep de bediening constant achter de feiten aan.
    En ondanks dat we meerdere malen onze grieven aangaven werd er niets mee gedaan en konden we aan het einde van de avond ook gewoon het volle bedrag afrekenen. En terwijl we ook daarvoor in de rij stonden, konden we ook de klachten horen van alle andere tafels om ons heen. Er was geen 1 van de grote groepen die wel tevreden was.
    Het ergste vind ik nog dat ik de volgende dag gelijk ook een email naar de bedrijfleidster Hedy heb gestuurd om haar onze ervaringen te vertellen en dat daar nu bijna een week later nog steeds geen reactie op is gegeven. Service staat echt niet hoog in het vaandel bij dit bedrijf!
    En dat is zonde want de bedienende staf is van goede wil en loopt de benen uit het lijf, maar als de aansturing niet capabel is dan zal het altijd een zooitje blijven.

Sylvana (Sneeuw Witje)

Ik en mijn ouders komen hier al jaren, ik ben inmiddels een kind aan huis. Het eten is super lekker voor een schappelijke prijs. Ik kom hier super graag, een aanrader.

WAARSCHUWING! Kerstdiner? Niet hier
    Hoe de Heeren van Ambacht een ramp maken van een kerstdiner.
    En er 85 euro per persoon voor durven vragen.

Zelden vertoont: aan het eind van de avond de aardige serveerster in tranen door de fouten van haar bazen.

Maar laten we beginnen met wat er goed ging.
    leuke aankleding en ruime opstelling
    aardig en vriendelijk bedienend personeel
    goede kwaliteit ingrediënten
    redelijke tot goede bereiding, de smaak wat vlak maar zeker niet slecht
    redelijke tot goede wijnen
    een vrolijk aperitief

Maar verder helaas een logistieke horeca-ramp
    Het begon al met de binnenkomst. Niemand om de jassen aan te nemen. Daarna bleek bij binnenkomst dat onze tafel elders was opgesteld. In plaats van binnendoor door de koude naar een onbemande deur gestuurd. Ook daar niemand om de jassen aan te nemen. Zoek je eigen weg maar naar boven.
    De ruim een week tevoren bestelde tafel voor 7 personen en 2 kinderen bleek gereserveerd voor 8 totaal. De vooraf gevraagde en verstrekte voorkeuze was niet bekend en werd tot tweemaal toe opnieuw gevraagd. De opgegeven allergie voor schelpdieren was dus vermoedelijk ook onbekend. Gelukkig is niemand ziek geworden.
    Terwijl het diner om 19.00 zou beginnen duurde het eerst een kwartier voor er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken, waarna het weer tien minuten duurde voor er iets op tafel stond. En dat gold voor alle tafels zodat er al snel een geïrriteerde sfeer ontstond.
    Na drie kwartier het eerste eten op tafel in de vorm van een plank met een brood en een mes en wat boter. Geen bordjes, niets. Onder het motto zoek het maar uit waarschijnlijk. Hoe moeilijk is het om een bordje met een botermesje op tafel te zetten? Niet aan gedacht vermoedelijk.
    Weer een kwartier later een amuse, helaas niet warm maar lauw. Vermoedelijk te lang bij de uitlevering gelegen. En opnieuw zonder enig gerei op een bord. Dat hebben we maar rond laten gaan. Voor de botjes was geen servies om het weg te leggen. Dit kan echt niet bij een serieus diner.
    Na de amuse en na het voorgerecht (dat was lekker en goed op temperatuur) de wijn van het wijnarrangement geschonken. Bij een wijnarrangement verwacht ik wijnen die passen bij de gerechten. Maar helaas, dat was te veel gevraagd. Je verwacht ook dat de wijn bij het gerecht wordt geserveerd in plaats van na het gerecht. Helaas ook dat was te veel gevraagd.
    Vooraf gevraagd of het geschikt was voor kinderen. Ja., dat was geen probleem….. Mar hoe verzin je het dan om kinderen ruim twee uur op hun patatjes en kip te laten wachten? Die bovendien pas kwamen na aansporing door mijn dochter, anders hadden ze nog langer moeten wachten.
    Geen wonder dat sommige wat oudere kinderen balorig werden…. Maar de sfeer komt dat niet ten goede.
    Nog een puntje: ik snap dat je graag wilt bijverkopen. Maar waarom wacht je drie kwartier tussen elk gerecht. En waarom vraag je meerdere malen of mensen die een arrangement hebben gekozen toch nog iets anders willen drinken? Dan begrijp je echt heel weinig van gastvrijheid.

Ik had gelukkig prettig gezelschap dus we hebben ons vermaakt ondanks het diner. Maar dat de Heeren iets hadden voorbereid gaat er bij mij niet in. Het was chaotisch, slecht voorbereid en vermoedelijk met te weinig personeel. Gevalletje te veel willen verdienen. Dit restaurant verdient het om gemeden te worden.

Aan het eind van de avond heb ik me aangesloten in de rij. Drie tafels met ernstige klachten voor me. Ik heb geprobeerd de vriendelijke dame van de bediening nog een beetje op te beuren. Het huilen stond haar nader dan het lachen. Maar dit was toch echt te wijten aan haar bazen.

Zelfs de rekening klopte niet. En het zal weinig verbazing wekken: er was te veel in rekening gebracht. Het is gecorrigeerd nadat ik daar om vroeg.
    Wat mij betreft een schandalige vertoning. Wij komen nooit meer naar de Heeren van Ambacht. Niet voor een kerstdiner en niet voor welke andere gelegenheid dan ook.
    Schandalig ook dat je voor deze vertoning nog geld durft te vragen. Maar dan heb je een review zoals dit ook dik verdiend!