ma lunch vanaf 11:00

1420753234 65
1426202123 66
1461619897 59

1. gerard kuipers

Met vier personen naar happy italy gegaan 3 pizza besteld en 1 pasta met zalm.
    Mij pizza was onder de bodem helemaal verbrand de pizza weg gehaald ik wachten op de andere pizza onder tussen waren andere 3 personen aan het eten pizza NR 2 kreeg ik deze was ook aan de onder boden verbrand deze werd ook weg gehaald deze ging ook naar beneden van de ene kant en naar de andere kant weer naar boven ik kreeg de zelfde pizza terug pizza 3 was goed maar ja hun waren klaar en ik moest nog beginnen de gezellig aan tafel eten met ze vieren was naar de kloten toen bestelde ik de nutella pizza en ja hoor ook deze was verbrand weer de bediening er bij gehaald deze pizza werd weg gehaald naar beneden en kwam aan de andere kant weer naar boven en ik kreeg de zelfde pizza weer terug.
    Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt.

2. F.P. van Vegchelen

Hendrik-Ido-Ambacht, 24 september 2017.

Geachte directie,
    Wat een tegenvaller op een prachtige zondagmiddag. Wil ik met mijn vrouw bij Happy Italy in Hendrik-Ido-Ambacht een glas wijn gaan drinken wordt mij de toegang geweigerd. Tijdstip zondagmiddag 14.30 uur, terras nog lang niet vol, banken zijn nog leeg, staan eerst nog met ongeveer 15 mensen te wachten, krijg je te horen: alleen plaats als u ook wil eten. Daar sta je dan met je goede gedrag van 77 jaar oud. Dan maar naar de concurrent in Ridderkerk. Ik vind dit zeer onbehoorlijk. Mij ziet u niet meer. Natuurlijk ligt u daar niet wakker van u heeft toch klanten genoeg.
    F.P. van Vegchelen

3. Ricardo van der Rassel

Wou voor mijn verjaardag op een doordeweekse dag reserveren voor 18 personen.
    Ondanks dat er op de website staat dat men tot 6 uur eten, een tafel kan reserveren bij groepen groter dan 10 personen is dit hier niet het geval. Toen ik hier naar de website verwees kreeg ik te horen dat zij het recht hadden hiervan af te wijken en dat ik de disclamer maar eens goed moest gaan lezen. Oh ja, vanaf 19:30 was ik wel welkom met de kinderen van 4 jaar.
    Ik heb hier hartelijk voor bedankt en de arrogantie en toon waarop er gesproken werd.
    Vervolgens contact opgenomen met Happy Italy Rotterdam (Cor Kienboomplein), hier ben je wel van harte welkom en loopt gezellig en hardwerkend personeel die er toch nog een gezellige avond van hebben gemaakt.

4. Ans Schouten

Lekker weer en willen met kleinzoon wat gaan eten. We zeggen een serveerster gedag en gaan aan een tafeltje zitten.
    Na vijf minuten geen bediening geweest, wel is ze druk met tafeltjes dekken.
    We zijn weggegaan en hebben niet de behoefte hier ooit nog eens terug te komen.

5. Raymond

Redelijk eten voor een prima prijs. Jammer alleen van de bijzondere service... of eigenlijk het gebrek eraan ...

6. Het eten was ruim voldoende en zeer goed. Prijs goed. Bediening kan beter, er stond nog brood op tafel, dat werd zonder te vragen weggehaald er werden zonder wat te zeggen stoelen weggetrokken zonder te kijken of het goed ging. Rakelings langs mijn knie, daar mijn knie al kapot is ben ik daar wel van geschrokken. Raak en dan kon er een ambu voor mij komen dus daar mag nog wel aan gewerkt worden.

Cobie

7. De kwaliteit en kwantiteit wordt elke keer minder dat ik nu op een punt gekomen bent dat ik liever niet meer ga dan wel. Dat buiten wachten omdat ze zo goed zijn?? Laat me toch niet lachen maar bied je klanten dan eens wat te drinken en snacken aan. De medewerkers weten niet precies wat er moet gebeuren, doen alles na eigen inzicht maar, zulke jonge meiden en jongens hebben leiding nodig.

Vandaag kreeg ik het idee dat we niet echt welkom waren omdat we maar samen waren met een kind. Mochten ook niet buiten zitten, het terras was gesloten. Gaan we weg, zitten er allemaal mensen buiten.

Het is gewoon een matig beleid met geen idee er achter.

8. jacquo Freijser

Het eten en drinken kan ik niet beoordelen, maar het personeel wel. Dat is niet al te vriendelijk en niet klant gericht... dus waar dat "HAPPY" voor staat... is mij een raadsel.

9. We komen hier regelmatig eten en iedere keer is het prima!

10. Helaas is het eten een enorme teleurstelling geweest bij happy Italy in H.I.Ambacht. We waren met een gezelschap van 16 personen, zo hadden we ook gereserveerd. Bij aankomst was er geen tafel voor ons 16-en beschikbaar en werden we verdeeld over 3 tafels door het restaurant. Ook het eten liet behoorlijk te wensen over. Het ene deel van de tafel had al eten en voor de andere duurde het nog poosje, 1 persoon kreeg zelfs pas eten toen iedereen al klaar was. Het was voor ons de eerste en tevens de laatste keer dat we daar zijn wezen eten.

11. Bij aankomst werd ons gezegd U mag achteraan zitten, we waren met 5 mensen en zaten aan de ronde tafel met 7 stoelen er omheen even later kwam een personeelslid en die zei U kunt hier niet zitten want dat is voor een groter gezelschap we konden aan een tafel voor 4 personen gaan zitten er werd een stoel bijgeschoven aan de kop kant dit is niet prettig zeker niet als je met 5 borden met pizzas op de tafel zit, ik kan begrijpen als het druk is dat ze graag alle tafels bezet willen hebben maar wij zijn er 1,5 uur geweest tafel is niet in gebruik genomen, naast ons zat een echtpaar aan een tafel voor 4 personen en die konden wel blijven zitten terwijl ik dan zou denken die moeten aan een tafel gaan zitten voor 2 personen ik heb dat nog ter sprake gebracht maar daar werd geen aktie op ondernomen ik vind het een rommelig beleid de één wel en de ander niet.

12. Helaas is er zo goed als niets gluten en lactose vrij. De zalm salade was fantasieloos en matig, de dressing die apart kwam was niet glutenvrij ondanks de duidelijke vermelding. Brood wat erbij hoorde werd weggelaten en was geen vervanging voor. Sorbet ijs zijn er 3 smaken die lactose vrij zijn. Deze waren lekker. Jammer dat er geen moeite wordt gedaan om een pizzabodem van glutenvrij meel te maken, how hard can it be! Absoluut geen aanrader als je kinderen hebt met allergieën of intoleranties, andere kinderen eten lekker pizza en voor kinderen met allergieën wordt niet gedacht. Jammer! Bediening probeerde wel mee te denken maar de keuken werkte niet mee en werkt met standaard voorbereidingen

13. Na een heerlijke wandeling dachten mijn man en ik gezellig een ijsje te gaan eten. Bij aankomst werd ons verzocht om in een bepaalde hoek te gaan zitten, omdat de andere gedeeltes niet toegankelijk waren. Toen wij wilden gaan zitten, zei een personeelslid daar niet te mogen gaan zitten. Bij een 2e poging, een tafeltje tussen de mensen, werd ons verteld ook daar niet te mogen gaan zitten. Ons humeur was inmiddels gezakt tot het nulpunt en was onze trek verdwenen. Hier begrijp ik niets van! Waar is de tijd gebleven dat een eetgelegenheid blij was met zijn klanten? Goed beleid daar bij Happy Italy Hendrik Ido Ambacht 👎

14. Henk 23 punten

19 februari zijn wij getuige geweest van een gevaarlijke situatie. We zaten beneden bij de trap waar het druk was. Een personeelslid struikelde op de trap. De zware pizzaborden vlogen naar beneden, deels door de tredeopeningen. Als een wonder werd niemand getroffen, onder de trap stond een kinderwagen, 1 bord viel daar in!! Kind er gelukkig net uit!! Verder liep er een peuter van ca. 2 jaar rond, ook gemist, andere kinderen gelukkig in de ballenbak. Maar ook als je als volwassene zo'n bord op je hoofd krijgt loopt het niet goed af. De bediending had al meer meegemaakt en aan de leiding gemeld. Ergste is dat op mijn 3 meldingen per email geen enkele reactie gekomen is. Bizar hoe men met de veiligheid van klanten en personeel omgaat.
    De klacht over het parkeren valt bij het bovenstaande in het niet maar is ook belachelijk, verschillende mensen stonden vast in de blubber. Wel veel klanten willen, maar o ja ze moeten ook de auto nog kwijt. Jammer allemaal, want het concept is wel aardig. Goed zo doorgaan, dan lost dit probleem zich vanzelf op.

15. Lekker eten, vriendelijke bediening, goedkoop en kindvriendelijk.

Maar dat parkeren mensen!! Wat een drama, parkeerplaats is echt veel te klein waardoor je een eind verderop in de blubber moet parkeren... Met als gevolg dat je helemaal onder de rotzooi zit en vervolgens de auto vastzit in de blubber. De ANWB komt hier helaas niet voor en het plaatselijke takelbedrijf lacht wel... Het personeel geeft toe dat het drama is en dat er vaak mensen vast zitten... Vanavond stonden er veel auto's vast, stel je voor dat je daar als vader of moeder met een paar kleine kindjes staat... Een takelbedrijf kost goud geld..

Voor ons geen bezoek meer als het nat weer is... Jammer!

16. Het eten is lekker, dit geldt voor zowel de pasta's als de pizza's. Daar gaat dus ook mijn review niet over. Ook niet dat je buiten staat te wachten tot je naar binnen mag, zo is het concept nu eenmaal. Vandaag naar Happy Italy geweest en het was echt "veni, vidi, vici..." De (veel te kleine) parkeerplaats stond helemaal vol en dat betekent dat je dan in het gras (door de regen inmiddels blubber) moet parkeren en werkelijk alles dan onder de blubber zit. Je auto, je schoenen en daarna je binnenbekleding. Daarbij regende het ook nog eens en aangezien het een aardig stukje lopen is, hebben wij eieren voor ons geld gekozen en hebben rechtsomkeert gemaakt. No Happy Italy today...

Happy Italy: jullie eten en prijzen zijn prima en helemaal o.k., maar maak de parkeerplaats nou eens groter en zorg dat jullie gasten niet in de blubber hoeven te parkeren!!!

17. Komen er regelmatig met onze kinderen. Ja, het is altijd even wachten op een tafel, maar daarna goede service en de prijs kwaliteit verhouding is prima hier!

18. Op een mooie najaarsdag gevraagd of wij buiten nog konden eten. We waren met een hond dus mochten we niet naar binnen. We werden op een schofterige manier te woord gestaan door klaarblijkelijk de manager. De pizza zou al koud zijn als hij die buiten zou brengen. We zijn weggegaan.

Nieuwe poging gisteren in Tilburg bij Happy Italy. Weer werden wij, maar ook de andere wachtenden door een medewerker zeer onbeschoft te woord gestaan.

Is dit een nieuw beleid? Wat een verschrikkelijke keten is dit. Ik heb nog steeds niets gegeten Bij Happy italy. Ik ga dit dus ook nooit doen.

Wil je goedkoop een pizza, ga naar je plaatselijke pizzeria en haal daar je eten, maar vermijd Happy Italy!!

19. A. van Oosterom

We komen hier met het gezin al vanaf het begin regelmatig eten. Gister ben ik bij binnenkomst erg onbeschoft behandeld door de gastheer. Ik dacht eerst nog dat hij grappig wilde zijn, maar na verloop van tijd kwam ik erachter dat iets hem dwars zat. Er stond nog geen rij en er was nog plek genoeg maar ik kreeg geen tafeltje. Ik moest wachten en telkens als er nieuwe klanten kwamen, mochten zij meteen plaatsnemen. Hij gaf geen antwoord als ik hem vroeg wat er mis was. Na 10 minuten kwam het hoge woord eruit: ik vroeg om een tafel van 4 en 2 personen liepen nog in het park. Dus zou ik het eerste kwartier niet 4 drankjes maar maar 2 drankjes bestellen. Net opdat moment kwamen de andere 2 binnen, maar we hebben toen bedankt voor een tafel en zijn weg gegaan. We komen hier al tijden 2x per maand eten, dus je denkt dat je gewaardeerd wordt als klant. Maar dit was echt een schofterige manier van doen. Ik ga er dus nooit meer naar toe.

20. H.A. schouten

We hadden een halve fles wijn over en mochten die niet mee naar huis nemen. Hadden we wel voor betaalt. Slecht restaurant, geen aanrader. Ga er nooit meer heen.

21. Laatst was ik met mijn vrienden bij Happy Italy, er stond een hele lange rij, maar we konden doorlopen omdat we met 7 personen waren. Er werd gelijk gevraagd of we drinken wilden en dat kregen we binnen 2 minuten. Het eten was er ook in iets van 5 minuten. Dus dat was top. Alleen zat ik me zwaar te ergeren dat ze halfvolle glazen al van de tafel afpakten.

Aan het eind kwam een meneer van het restaurant naar ons toe en zei: "wat doen jullie hier, waarom gaan jullie hier zitten?" Onbeleefd vond ik dat. De tafel was wel al leeg omdat we al hadden gegeten en wachtten op de rekening, maar zo reageren?!

Het eten was wel goed maar het was erg onklantvriendelijk.

22. Een avondje naar Happy Italy geweest. We zaten nog niet eens en er werd al gelijk gevraagd wat we wilden drinken. Hoe snel ze het opnamen, zo langzaam waren ze met uitserveren. Na 45 minuten kregen we eindelijk ons drinken en dan moesten we de pizza nog bestellen.

Of het al niet erg genoeg was kraakte het personeel Happy Italy gewoon af bij de gasten (lekker professioneel). Ook drong het personeel heel erg onbeleefd aan meer te nemen, glazen half leeg en ze haalde ze al weg.

Kortom goedkoop, maar dit nooit weer.

23. Dat is geen restaurant maar meer een fabriek waar veel en goedkoop kan eten, een soort wok restaurant op z’n Italiaanse stijl. De antipasto misto dat ik genomen heb was een miezerig samenstelling van twee sneetjes mortadella worst, twee salami, een beetje rucola en gehakt van gedroogde tomaatjes, maar ja wat kan je verwachten voor € 3.75! De pizza: veel te groot! Te veel kaas, en het deeg niet luchter genoeg, zeer zwaar verteerbaar, je bent zo snel verzadigd, niet voor niets staat op een foldertje aan tafel dat je kunt de rest meenemen als je wil. Het bedienende personeel is gelijk aan het eten, je kan niet te veel verwachten. De pasta gerechten (als Italiaan) heb ik niet eens durven te nemen nadat ik gezien had hoe het werd klaargemaakt. Dat is zeker geen pizzeria waar ik zou terug gaan. Een eettent waar je goedkoop kan eten. Ja dat is zeker wel, maar de ambiance, de sfeer om uit gaan eten en de kwaliteit ervan, nee! Sorry.

24. whpoot

25. Vriendelijke ontvangst, goede en vlotte bediening en lekkere pizza's en heerlijke salades!

Een restaurant om aan te bevelen als je met kleinere kinderen bent. Voor een romantisch diner denk ik aan andere restaurants.

26. Bram van der Graaf

we wonen, schuin achter jullie reataurant en zijn vaak wezen eten bij jullie.mook regelmatig afgehaald. De laatste 2 maaltijden; in 3 weken, cesar salade en 1 x pizza en 1 x pasta, ben ik gewoon aan de diaree???
    Gisteren weer gehaald, en vandaag op de pot, evanals mijn dochetr en schoonzoon.

Kan me zoiets eigenlijk niet voorstellen 2015, maar het is wel heel toevallig dat 3mensen tegelijkertijd, dezelfde klachten hebben.

Bram van der Graaf
    Witte de Withstraat 14
    3342 TW H. I Ambacht

27. den hoedt

Vuile tafel, vieze kaarten, vies glas, onervaren personeel. Jammer, wij komen hier niet meer.

28. Op een vrijdagavond stond ik in de rij om geholpen te worden, 5 minuten later kwam er een kleine mevrouw langs om te vragen met hoeveel man wij waren, wij waren met zijn vieren. Kennelijk was de mevrouw niet onder indruk en zij antwoordde enkel met "Oké"en ze liep vervolgens naar een groep die achter mij stond, zij waren met zeven man. Zij werden verder begeleid naar een tafel, terwijl wij kennelijk verder moesten wachten voor onbekende reden.

Graag had ik ook nog het eten nog een cijfer willen geven, maar jammer genoeg vonden wij het met zijn allen geen stijl om zo behandeld te worden. Wij zijn dan ook meteen vertrokken naar een plek waar we wel met twee woorden worden aangesproken.

29. Tot nu meerdere keren geweest hier in H ido ambacht. Voor mij als moeder van twee kids waarvan 1 verstandelijk beperkt vindt ik het in een woord top. Mensen klagen over van alles, ik vind het personeel en eten klasse. Ja het is druk maar Hollanders zijn niet gewend om met de hele familie uit eten te gaan. Net als in italie en daar hoort herrie van de kids er ook bij. Mijn oudste dochter kan nu eens mee en wordt niet weggekeken, ook eens leuk voor de verandering. Eten is goedkoop, lekker en mag mee. Handig want kinderen eten ook niet alles op. En na een keer kan je zeker geen beoordelingen geven.

30. L. Van der Lans

23-4-2015 bij Happy Italy geweest. Een ware teleurstelling was de kwaliteit. Spaghetti Bolognaise was een plakkerige bal pasta waar waar sauce en gehakt al door de keuken vermengd was. Puur slecht. Pizza's: veel en veel te groot waar elke Italiaan voor zou weg hollen. Pasta met spinazie: spinazie op. Rucola is ook groen dus een pluk rucola dan maar. Waar is jullie italiaanse culinaire hart gebleven. Laat "La Mamma" maar gauw overkomen en de boel weer recht zetten. Advies: met kwaliteit komen je klanten terug. Maak de porties kleiner maar italiaans lekker, dan komen wij ook weer terug. Voor ons nu is het Ciao, maar zeker nog geen Ariverdeci.

31. B.Groenemeijer

Gisteravond heerlijk gegeten en een geweldige bediening gehad. Goede service en heel vriendelijk personeel. We gaan zeker nog eens.

32. jjj 17 punten

De pizza con pollo was erg flauw, tot overmaat van ramp haalt de bediening een flesje van tafel over onze borden heen met haar arm, terwijl we alle twee nog zaten te eten van onze pizza. Het drinken was niet op of de borden worden van tafel gehaald! Ik heb er wat van gezegd tegen de bediening en die zei dat dit zo moest van de baas. Nou kom maar op met je baas die zou het bij z'n eigen thuis ook niet willen dat er over z'n bord een stel armen komen om z'n flesje weg te pakken. Het nodigt bepaald niet uit om nog wat na te nemen. Heerlijk thuis eerst een coupe ijs gegeten en daarna koffie / thee en gebak erbij! Jammer voor happy italy ze laten zo echt een berg geld schieten voor de klanten die nog wat na hadden willen hebben!

33. Ik vond het supergezellig!! We hadden een leuk plekje beneden waardoor we ook gezellig bij de ballenbak zaten. Het personeel was heel aardig en stond voor je klaar. Ook is het een gezellig restaurant, en je ziet dat ze hun best hebben gedaan om het gezellig te maken. De lift was ook handig, voor iemand met een gebroken been. Fijn dat het personeel de tijd nam om mee te gaan met de lift. Ook de pizza was heel erg lekker. Het is ook eerlijk dat we de overgebleven pizza's in een doos mee naar huis mogen nemen, want je betaalt er wel voor!! We komen zéker eens terug!!

34. Ben er nu een paar keer geweest. Drukte is inderdaad een probleem. 1x beneden gezeten, dat doe ik dus echt nooit meer. Gek word je daar van de gillende kinderen in de ballenbak. Begane grond en 1e etage is goed te doen. Eten is lekker, maar geen hoogstandje. Bij klachten, Behoorlijk zwarte pizza bodem, krijg je snel een nieuwe.
    Voor een snelle hap is het in orde. Soort Mac Donalds, maar dan op zijn Italiaans.

35. Denise van Dalen

Ontvangst en eerste indruk was verschrikkelijk. Parkeren was chaos en heb buiten in de rij moeten staan terwijl binnen mij duidelijk werd dat ik door kon lopen omdat ik wilde afhalen. Leuk dat ze dit aangeven buiten. In het restaurant was het één grote chaos en een kippenhok. Veel schreeuwende kinderen, schreeuwende bediening en krijsende koks. Ik kon mijn bestelling niet eens normaal doorgeven en moest praten alsof ik in een discotheek stond.
    De pizza was ook echt heel erg slecht. De pizza was niet gesneden, de bodem was van aangebrande rubber(de onderkant was echt helemaal zwart) de rand was ook zwart aangebakken. Wij hadden met extra kaas besteld, hier was niets van te merken. Ook miste de tomatensaus. Totaal geen smaak. Echt eens maar nooit meer!

36. warda nobel

We hadden gereserveerd met een groep. Ik kwam met mijn man als eerste tegen 19:00 en wij vroegen aan de 'chef' waar we konden zitten. Op narrige toon werd tegen ons gezegd dat we buiten moesten wachten tot de gehele groep compleet was en dat over 5 minuten de tafel werd weggegeven. We werden aangesproken of we paria waren. Toen we buiten kwamen, kwam de rest en konden we gelukkig aan tafel. Ik moet zeggen dat de eetlust bij mij aardig was afgenomen. Het eten (salade marinara) was lekker en de bediening was vriendelijk. Jammer dat de chef niet vriendelijk was, anders had ik er echt van kunnen genieten.

37. Wij zijn inmiddels meerdere malen geweest bij Happy Italy. Ervaring heeft geleerd dat je er voor 17.00 uur moet zijn. Anders geen parkeerplek meer en binnen ook geen plek.

De pizza's en pasta zijn prima van smaak. Het kinderportie is wel wat groot. Service altijd snel en correct.

Binnenkort gaan wij met een grote groep. Kijken of dat net zo goed gaat!

38. Tineke de Ridder

Matige bediening, nooit beneden gaan zitten als je geen herrie van schreeuwende om je heen wilt.

39. Gisteravond pizza gegeten. We wilden een tafeltje voor 2 personen. We kregen een plekje beneden. 1 persoon keek tijdens het eten op het toilet, die net schoongemaakt werd. De andere persoon zat met z'n rug bij een deur, die ongeveer 100x open en dicht ging, omdat er personeel doorheen liep. Het was ongeveer het slechtste plekje van het hele restaurant. Ik zou zeggen, haal dat tafeltje daar weg.

40. Op een zonnige maar winderige dag gaan wij heerlijk uit de wind op het terras zitten en bestellen een koffie. Wordt ons even later gevraagd of wij elders op het terras willen gaan zitten omdat alle mensen een beetje bij elkaar moeten zitten. Nu zaten er bijna geen mensen op het terras, maar goed. Het was ook nog een plek waar je volop in de wind zit. Dus nee bedankt, wij drinken thuis wel koffie. Waarom zet je kaartjes op de tafel als je er niet mag zitten? Zet desnoods een stukje van het terras af. Maar als je eenmaal lekker zit wil je niet meer verkassen naar een mindere plek. De ober gaf ook niet bepaald de indruk dat hij het jammer vond dat wij weg gingen.

41. Erg goed eten voor een mooie prijs. Het wachten in de rij waard en anders moet je eerder komen dan hoef je niet te wachten. Bediening een klein beetje onervaren, maar ja iedereen moet het leren en ze zijn erg aardig.

42. We hebben hier 31 augustus met 35 man gegeten.

We zijn niet goed opgevangen. Er waren te weinig plaatsen neer gezet, het opnemen van de drankjes liep ook niet soepel; als je iets vroeg werdt je afgesnauwd "we hebben het te druk, we kunnen niet alles tegelijk". Oké dachten we, als het zo moet... ik ben benieuwd hoe het dan verder gaat. Bestelling opgenomen: alles liep fout.

Om een lang verhaal kort te maken: ik ga daar nooit meer heen.

43. B. Goudswaard

Met een grote groep buren uit eten werd gekozen voor Happy Italy. Door de grote van de groep konden we reserveren en hoefden we niet buiten in de rij te wachten. Een behoorlijke portie eten voor een schappelijke prijs. Een laag cijfer voor mij voor het eten heeft te maken dat ik niet zo van pizza of pasta houd. Thuis hoef ik nooit een pizza. Voor een elektrische rolstoel waar mijn zoon in zit en wij beneden zouden eten, kleine lift, veel drukte toch veel waardering voor het personeel die alles perfect begeleide dat hij ook op de beneden verdieping kwam.

Bas Goudswaard

44. Niet tevreden over dit restaurant. Ja, voor een lage prijs kan je iets minder verwachten, maar tijdens het eten 15 minuten in het donker zitten omdat de stroom steeds wegvalt, verkeerde ingrediënten op pizza en vieze glazen is naar mijn mening niet goed.
    Met een groep (zonder kinderen) beneden geplaatst worden was afschuwelijk. Door de kinderen spelend in de ballenbak konden wij elkaar niet verstaan en gingen we met hoofdpijn naar huis.

Het feit dat je na 18:00 niet kunt reserveren vind ik kwalijk. Een wachtruimte zou dan in ieder geval wel fijn zijn, vooral met kleine kinderen en bij slecht weer.
    Bij vragen lijkt het personeel niet geïnteresseerd. Ze lijken zich te goed te voelen omdat er toch wel genoeg mensen komen. Ze hebben jou als klant niet nodig.
    De opgebouwde naam wordt hard naar beneden gehaald door dit filiaal. Zonde!

45. Zeer slecht gegeten pizza, gelijk de laatste keer.

46. Voor de prijs kan je het niet laten, alleen wel de bodem van pizza aandacht geven, dat er geen aangebrande pizza's mee gegeven worden!

47. Het eten kwam niet tegelijk (sommige hadden pizza andere pasta) de bediening was slecht 16/17 jarige. Binnen was geen plaats moest buiten eten (was wel zomer) maar het eten was wel goed. Voor een snelle pizza of pasta is het een goed adres niet om lekker en gezellig te tafelen. De rekening voor 4 personen was rond de 80 euro dat was niet veel geld.

48. Zaterdagmiddag rond 15.00 geweest op aanraden van buren. Leuke tent, eten naar prijs gekeken prima! Geen culinair hoogstandje, maar dat kan je voor dit geld ook niet verwachten, personeel was alert, en vriendelijk! Het was niet echt heel druk (half terras).

49. Vies bestek. De ene helft v.d. groep van 10 al eten, 45 min later de andere helft pas!! Het grootste probleem is de zeer onvriendelijke bedrijfsleider voor zowel klanten als personeel. Nooit een vriendelijk woord, altijd een nors gezicht en niet mee te communiceren! Door de massa productie gaat de kwaliteit achteruit. Erg jammer omdat er eindelijk een plek is/was waar je met een groot gezin voor een redelijke prijs kunt eten.

50. Er ging wat fout in de bestelling voor af te halen en dat werd keurig snel en professioneel opgelost. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs en lekker snel !

51. Eten en drinken was goed, 7. Sfeer prima, 7. Service was minder, de ober moet toch meer rondkijken.. bleef teveel bij dezelfde tafel staan. Een 6. Prijs was oke.

52. Maudiene Romano

53. Helga Liauw

1 punt
  54. Vanmiddag met wat familie wat wezen drinken. De kinderen konden zich lekker vermaken in de speeltuin. Bediening was goed. Uiteindelijk ook nog besloten om wat te eten te bestellen. Een paar verschillende pizza's besteld. Deze waren ook vrij vlot geserveerd. Eenmaal op tafel konden de verschillende soorten pizza's amper uit elkaar gehouden worden, ondanks dat er verschillende ingrediënten op zaten was het verschil miniem. Ook krijg je veel voor weinig. Een joekel van een pizza voor een paar euro. Wat mij betreft mogen de pizza's wat kleiner in ruil voor wat extra ingrediënten erop. Parkeren is een uitdaging. En bij vertrek zag ik dat het inmiddels ook een uitdaging was geworden om een tafel te bemachtigen.

Wat mij betreft leuk om een keer geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar voor mij. Betaal dan toch liever wat meer voor echt lekker eten.

55. Sfeer is prima, we waren met zeven mensen, pizza's etcetera kwamen niet tegelijk. Er ging wat mis. Mijn pizza was niet gaar. Antwoord "Kan gebeuren" maar geen oplossing want mevrouw loopt weg. Triest, we voelden ons niet als klant, maar meer als last. Lastig al die klanten. Jammer. Mij krijgen ze niet weer hierheen.

56. Barbara

Heerlijk eten, maar bestel nooit een kan siroop voor de kids, want daar betaal je 10,00 voor. Was nog waterig ook. Belachelijk.

57. Vanmiddag met kleinzoon weer eens wezen eten, heerlijk gegeten heerlijke echte Italiaanse pizza's. Gelukkig was kleinzoon heerlijk aan het spelen zodat we na verloop van tijd weer wat ruimte hadden gecreëerd voor een toetje. De tiramisu was zooo lekker. Heel erg vriendelijk personeel, zelfs de koks zeggen je nog vriendelijk gedag.
    Absolute aanrader!

58. Op Zaterdag 3 Mei samen met man en dochter naar Happy Italy in Hend in Ambacht. We waren er om 17 uur, vol parkeerterrein, en een hele grote groep mensen die buiten stonden te wachten. We hebben een half uur staan wachten, stonden nog steeds buiten. Maar wat vreemd, je kan wel reserveren als je met minimaal 10 personen komt, en dan kan je ook doorlopen? Wij, 3 personen, dus niet. Zijn wij dan geen gasten? Wij zijn weggegaan, en ik denk niet dan ik hier meer naar toe ga.

59. ploonsan

Met twee kinderen even gegeten bij Happy Italy. Bot gereageerd bij geen drinken bestellen. Ze vroegen zich af of ze citroen op had zo onvriendelijk gedroeg zij zich. Eten was wel goed en restaurant gezellig.

60. Bastiaan Poirier

Happy Italy, Hendrik Ido Ambacht.

Bediening 10
    Eten 10, echt Italiaans
    Prijs 10
    Interieur 10
    Wachten, tja het is niet anders. Heeft wel wat vind ik, en Nederlanders moeten altijd wat te zeggen hebben.

61. Loes de Pee-Veth

62. Happy Italy is a popular fast food restaurant.I know before I go,that it is highly likely, that I must wait outside to get in. Finding a place to park the car, is also a little difficult sometimes. This is no fault of the staff working there. I find the staff helpful and hard working.My family and I enjoy Happy Italy and the food, which is always served nice and hot. I love the pastas and have now tried all the salads, which I have found tasty. Thanks again to Happy Italy and all the staff, we again enjoyed our visit. For anyone visiting for the first time, be patient please if you have to wait.. it is worth the wait.. 5 stars from us.

63. Zaterdag rond 17:00 onmogelijk te parkeren, laat staan een tafel te bemachtigen. Tweede poging dag later, gelukt,maar wel al om 16:00 aan tafel, kom je later dan staat er weer een wachtrij. Pizza erg groot, lijkt heel wat, is flinter dun waardoor onmogelijk om in slices te eten. Pasta beviel wel goed. Verder waren bij ons alle glazen niet goed schoon. Heb je eten over, dan wordt dit netjes voor je ingepakt om mee naar huis te nemen, wel handig als je zo vroeg gegeten hebt.

64. Sieta Wehrmeijer

65. Nou, wij hebben eigenlijk nog geen ervaring! We hebben in totaal al drie keer geprobeerd om binnen te komen, waarvan de laatste keer een rij van minstens 10 mensen buiten stond te wachten in de storm en regen. En na een stuk of drie rondjes over de parkeerplaats gereden te hebben, op zoek naar een plaatsje, waren wij er wel een beetje klaar mee..
    Jammer, maar denk niet dat we het nog een keertje gaan proberen.

66. talent_14

Heerlijk gegeten met een grote groep. Bediening snel en vriendelijk, achteraf een zeer schappelijke rekening. Mooi pand met een mooi interieur.

67. Gemengde gevoelens bij Happy Italy. De prijzen van de pizza's vallen mee en ze zijn onwaarschijnlijk groot. Dat lijkt positief. Echter, de tomatensaus ontbreekt vrijwel, er is nauwelijks iets te ontdekken. De rest van de ingrediënten is qua smaak nou niet echt bijzonder. Daar komt bij dat deze ingrediënten soms in belachelijke hoeveelheden op de pizza liggen, zoals de rucola. De bediening is prettig en de locatie is ook leuk, het is gezellig binnen. Toch verlangt mijn maag niet terug naar Happy Italy.

68. Toineke de Jong

69. W. Lammeree

Broodje gegeten, kon niet met het mes doorgesneden worden, te taai. Als je nog naast de tafel staat met je jas aan wordt er al gevraagd wat je wil drinken, bijzonder irritant. Als je dan zit heb je nog één seconde om na te denken wat je wilt gaan drinken. Eén van de twee personen had nog iets op het bord en was nog niet klaar toen de serveerster al haar bord wilde weghalen. Het zou wel wat klantvriendelijker kunnen!!

70. Vandaag 2e poging gedaan om bij Happy Italy te gaan eten. Eerste keer was immers goed bevallen.
    Reserveren kan pas vanaf 10 personen, dus om 16.30 uur met 4 volwassenen en 5 kinderen binnengestapt.
    Helaas geen plek, kon wel 3 kwartier duren, want er waren al veel groepen binnen. Geen mogelijkheid om alvast iets te drinken en de kinderen te laten spelen. Je moet daar gewoon bij de deur blijven wachten. Werd totaal geen moeite gedaan. Mijn man zei nog je stuurt toch geen 9 man de deur uit? Maar daar leek de dame geen enkele moeite mee te hebben. Ze hebben t al druk genoeg, dus dan kan dat blijkbaar...
    Wij zijn dus voorlopig even genezen.
    Jammer!

71. Leuke vlotte bediening, heerlijke verse pizza's en voor een lage prijs. Zo kunnen we wat vaker uit eten.
    Jammer dat ze geen ijs als dessert hebben.

72. Super gegeten vandaag, we waren met een grote groep. Goede service, bediening en eten.

73. Alhoewel het richting de winter gaat, is het zomers hier een walhalla voor kids buiten om te spelen, ook in de wintermaanden genoeg vertier in "de kelder"van dit prachtige nieuwe pand. Waar een ballenbak en divers vertier voor de kinderen zijn.
    Personeel is vriendelijk en behulpzaam, de aankleding van de zaak is erg leuk en mooi, en zeker stijlvol ingericht!! Vanuit de zaak heb je zicht op de open keuken en de enorme steenoven, waar de pizza bodems in worden gebakken. Ook andere Italiaanse gerechten zijn hier te verkrijgen, waardoor deze "fast Italian" een schot in de roos is om eens te bezoeken. Niet in de laatste plaats om de prijs kwaliteit verhouding, goed en lekker eten, voor een scherpe prijs, hoe het kan? Ga het zelf maar eens uitvinden, een Topper!!

74. Op zaterdagmiddag rond een uurtje of 4 gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen, het ziet er gezellig uit. De speelruimte is super, onze zoon van 5 jaar heeft er gezellig gespeeld. Eten vonden we erg lekker! (behalve de stukjes aubergine, beetje taai). Verse producten. En de prijs is erg goed! Zeker voor herhaling vatbaar!

75. Erg leuk restaurant om met je kinderen te eten. Ouders kunnen rustig tafelen en de kinderen vermaken zich enorm in de ballenbak en klimrekken. De pizza en pasta waren erg lekker. Het toetje, de chocoladetaart, was helaas niet te eten. Ik denk niet dat het vers gemaakt was, ook de slagroom viel erg tegen.
    Ondanks dat is het restaurant wel zeker voor herhaling vaarbaar!

76. We zijn al een paar keer op het eind van de woensdagmiddag bij Happy Italy met onze drie kinderen geweest. Happy Italy The Fast Italian maakt zijn naam waar. Je wordt snel en vriendelijk bedient. Maar je wordt zeker niet weggekeken. Je kan gewoon voor alles de tijd nemen. De menukaart is niet zo uitgebreid, maar alles is wel vers. De zalmsalade overtrof mijn verwachtingen ruimschoots. Het was zeer smakelijk met veel zalm en tonijn. De pastagerechten waren ook heel goed. De pizza vond ik goed, maar ik vond de bodem niet perfect..De prijzen zijn laag, zeker gezien wat je er voor krijgt.
    De sfeer is heel aangenaam en warm. Mooie combinatie van hout, staal, glas en oud metselwerk. In het interieur zijn veel huiselijke elementen. Veel verschillende soorten zitjes..
    De kinderen kunnen zich buiten en de in de kelder uitstekend vermaken. Nooit eerder zo'n goede speelgelegenheden gezien bij een goed restaurant..

77. Prima eten voor een prima prijs. Leuke speelgelenheid voor kinderen. Jammer dat reserveren niet mogelijk is. Erg massaal en druk en daardoor lawaaiig. Serveren gebeurt erg snel, zodat je maar kort blijft. Met kleine kinderen is dat juist ideaal. Voor lang en gezellig tafelen kun je beter elders gaan of misschien doordeweeks..?
    Parkeerplaats eigenlijk te klein, waardoor ellebogenwerk bij parkeren. Pizza's en pasta smaakten ons erg goed, lekker deeg, prima ingredienten, aubergine wat te taai gebakken, tiramisu-cake wat te droog, maar het was dan ook een klein prijsje.

78. Slechte ervaring en dat voor een net startende onderneming. Ik miste ingrediënten op de pizza bij afhalen.
    Aan de telefoon niet klant vriendelijk te woord gestaan (ik moest maar niet zo zeuren).
    Reserveren voor een groep mensen tussen 8 en 12 personen kan niet, ja wel voor 18.00 uur( mensen werken!)
    Denise