Bella Milano laten bezorgen?

Online eten bestellen

1420390849 83
1463321945 80
1495520267 83

1. Kalfsoesters.
    Helaas bij ons allebei niet lekker.
    Taai.
    Geen aanrader!
    Wel vriendelijke mensen.
    Bij 2 e vraag: alles naar wens.
    Wel gezegd,
    Jammer.

2. Joke van Breugel

Ik wil even zeggen dat we eerste kerstdag zijn wezen eten met vrienden en wij zijn zo warm ontvangen door die mensen dat hebben we nog nooit meegemaakt. Het kerstdiner was uitmuntend en die mensen zijn een familie bedrijf maar zo hartelijk en warm het is net of je familie van hun bent. Wij hebben dat in deze jaren nooit meegemaakt geweldig kan iedereen aanraden daareens heen te gaan 👍🏻🥰🥰

3. Wim van Sliedregt

Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten.
    Het was een totale positieve verrassing.
    Zowel het eten als de bediening waren TOP!!!
    Al met al hebben we genoten van de gastvrijheid en de gerechten.
    Wij eten zeer regelmatig buiten de deur maar dit zeker voor herhaling vatbaat.

4. Jane Ganpat

Wij zijn met vrienden afgelopen zaterdag 02 september gaan eten. Wij zijn met open armen ontvsngen. De eigenaars waren heel vriendelijk. Kwamen een babbeltje doen. Het eten was overheerlijk. Wij hadden vis, lamskoteletten, spaghetti van alles en nog wat maar iedeeren heeft echt heerlijk gegeten. Moeite waard om terug te gaan ook mede door de vriendelijk van de eigenaars. Dit maak je zelden mee het leek wel of we ze jaren kenden. Ook de medewerkers waren super! Echt Top.

5. Danielle Nugteren

Heerlijk gegeten, heel gezellige sfeer, leuke eigenaar, persoonlijk contact.

6. Gisteren het 40 jarige huwelijk van mn ouders gevierd, het was echt perfect! We komen er al regelmatig maar dit hadden ze echt heel goed geregeld, uitgebreid gegeten, we kwamen niks te kort! Het eten wordt met liefde bereid en dat proef je, het personeel is een liefdevolle familie die echt service op nummer 1 zet! Ik raad dit 100% aan als je gaat voor lekker Italiaans eten en een knusse gezellige sfeer!

7. John en Dewi de Vries

Wij gaan geregeld uit eten. Maar zo lekker als dat ze hier het eten bereiden overtreft alle goede restaurants. We hebben genoten. En wat zo knap is. Ze hebben een menu keuze, wat wij nog nooit zijn tegen gekomen. Van een simpele pizza tot het beste ossenhaas of zeetong gerecht. Ga hier eten en u bent in de goede zin verslaafd!!!! Probeer het en u schrijf net zo als wij. Top, top!! En uiterst vriendelijke mensen ja we vergeten nog een ding. Ruime keuze aan vis gerechten!!

8. Eten was goed, op de tiramisu na. Flauw geen smaak aan.
    Echter de prijzen kloppen niet.
    Je bent met 4 man gewoon 20 euro meer kwijt dan dat er op de kaart staat. Flesje tafel wijn kost 30, -
    We voelden ons opgelicht toen we kassabon gingen narekenen.
    Nooit meer.

3,9
  9. Het eten was erg lekker en Italiaans biertje is gewoon perfect. Wat we erg belangrijk vonden is de gemoedelijke sfeer; echt gezellig. Hopen er weer gauw terug te komen.

10. Marijke Euser

Het eten was super! We waren met 4 p, allemaal iets anders gegeten, en het was heerlijk. Fijne en aardige bediening! Gaan we zeker vaker naar toe!

11. Goed gegeten. We hadden nog wel thee of koffie gelust, maar de bediening was druk met tafeldekken en tafels verzetten. De zaak was leeg om ong. 20.40 uur, en hoewel ze geopend zijn tot 21.30 uur werden wij volledig genegeerd. We zijn om 21.05 maar weggegaan. Voelden ons teveel.
    Bij het afrekenen was er enige verbazing: 'He, er staat geen koffie of thee bij!

12. H.w. slagman

Ik had een zalm carpaccio als voorgerecht, waar we erg veel olie overheen gedaan was. Smaakte verder goed. Bij het hoofdgerecht geen filtertje groente of rauwkost. Toen wij hen er op aanspraken bleek dat apart bestelbaar. Maar een stukje sla, tomaat, komkommer is toch het minste...
    De andere dag bleek er 2 wijn teveel zijn gerekend. Die kregen we later netjes terug.
    Al met al erg matig.

13. Eten was heerlijk, was rustig, vriendelijk personeel.

14. Joop Monster

Vooraf lasagne met zalm, voortreffelijk! Daarna een vispizza. Op de kaart stond crab als een van de ingrediënten. De pizza was karig gevuld met vis.. Maar er zat een berg surimi op. Weet men daarnet Dat dit helemaal niets met crab te maken heeft maar wordt gemaakt van afval witvis? Misleidend en teleurstellend. Spuugzout ook nog. Nooit meer!

15. Gisteravond zijn wij met z'n zessen hier geweest voor de 2e keer. Dit was weer een succes! De sfeer is hier heel erg huiselijk en gezellig. Ook de bediening is geweldig! een groot applaus voor de keuken die voor zo'n uitgebreide kaart nog zo vaart maken met alle gerechten. De ossenhaas is ook écht een aanrader hier!! kortom; wij vonden het super :D voor herhaling vatbaar

16. Bij de afhaal langs gegaan. Twee medewerkers merken ons op, zeggen tegen elkaar er staan mensen bij de afhaal. Het restaurant is leeg, we worden niet gegroet. Na 10minuten nog geen personeel die onze bestelling opneemt.

17. Weer heerlijk gegeten voor een goede prijs. Lekkere witte wijn saus! Ze serveren ook crodino :-) gezellig tafeltje bij het raam met vriendelijke en vlotte bediening.

18. Gisteren hier een 4-gangenmenu gegeten met een gruwelijk lekkere rib-eye! Echt een aanrader!

19. Vanavond 3 verschillende pasta’s besteld. Ze werden gloeiendheet bezorgd en ze waren HEERLIJK. 👍Bedankt. We hebben weer gesmuld.
    Groeten Wilma.

20. Pauline den Hartog

Heerlijk eten in een rustige ambiance. Leuk dat onze kleindochter een verrassend hart als pizza voorgeschoteld kreeg.

21. Voortreffelijk. Wij zijn afgelopen week wezen eten met 5 personen. Het werd mij aangeraden om hier te komen door mijn werk in Alblasserdam. We hebben heerlijk gegeten op het terras en het was super! Na lange tijd heb ik zo goed Italiaans gegeten. Ik raad persoonlijk hun menu's aan want zelf ben ik een grote eter en hun menu's zijn van klasse. Service was ook erg vriendelijk en makkelijk, zo konden wij bepaalde ingrediënten aanpassen in het menu door allergieën. Voordat ik hier kwam las ik een aantal recensies en had ik mix gevoelens over dit restaurant maar nu kan ik met vol vertrouwen zeggen dat restaurant Bella Milano behoort tot een van beste restaurants in deze regio en daarom en vind ik het belangrijk om een recensie te plaatsen zodat twijfelende klanten geen zorgen hoeven te maken, je zult in goede handen zijn.
    Hier kom ik zeker vaak terug!

22. Uitstekend: Vanavond (30-12-2018) met 44 vrienden hier gegeten. Alles verliep perfect op tijd en eten was heerlijk. Heel vriendelijke bediening. Ik zie ook mindere recensies hier maar kan mij hierin niet vinden. Vind trouwens als je niet tevreden bent klaag dan ter plaatse zoals bijv. Liever koffie hebben dan bier/wijn.
    Vind het trouwens wel vreemd op deze site dat je wel anoniem iets mag afkraken maar je mag niet anoniem reageren op een recensie.

23. Anoniem

Wij waren niet zo tevreden.
    Aardappels waren bijna zwart en groente was rauw. Kregen wel nieuwe maar groente was nog rauw en aardappels niet lekker.
    Bediening was ook niet optimaal.
    In eerste instantie kregen we een tafeltje helemaal in een hoek gedrukt met veel vliegen. Toen om een tafel gevraagd in het restaurant zelf. Er was maar 1 bestelkaart. Later uiteindelijk nog eentje.
    Uiteindelijk kregen we als vergoeding extra glas wijn en bier die we eigenlijk niet meer wilden. Hadden liever een kop koffie gehad.
    Jammer!!

24. Heerlijk eten. Prima locatie. Heel vriendelijk personeel. Goede bediening.
    Met mijn verjaardag hier gegeten.
    Was echt een feestje.

25. Net weer gegeten bij Bella Milano. De Alla Scolio Misto (blijft mijn favoriet) en de Filetto d'Agnello (al Barolo) (lamsvlees) waren, net zoals de voorgerechten, voortreffelijk.
    Net zoals elke keer weer een erg warme, hartelijke sfeer en ondanks dat het zo druk was, altijd even vrolijk.
    Complimenten voor Parma de chef, Sunita en Chaan en het zusje Winsey dat geen zusje blijkt te zijn 😂.

26. Sylvana (Sneeuw Witje)

Ik en mijn ouders komen hier al jaren, ik ben inmiddels een kind aan huis. Het eten is super lekker voor een schappelijke prijs. Ik kom hier super graag, een aanrader.

27. Kees van Rosmelen

we hebben een leuke avond gehad waarbij we lekker hebben gegeten en de bediening uitstekend was.
    een top restaurant

28. Monique de Bree

Op basis van alle goede referenties gekozen voor Bella Milano.
    Dit restaurant heeft echter niet voldaan aan onze verwachtingen.
    Het restaurant zat op een zondagavond voor de helft vol en toch moesten we lang wachten tussen de gangen door (2,5 uur in totaal). Kwaliteit van het eten vond ik niet in verhouding staan tot de prijs. Gerechten waren vlak van smaak en ingrediënten die op de kaart stonden, waren niet verwerkt. Moesten bediening er op attenderen dat de pijnboompitten ontbraken op de carpacio en mosselen ontbraken in het visgerecht.
    Gelet op de prijs (175 euro voor 4 personen) mag je iets meer kwaliteit verwachten. Brood dat direct bij binnenkomst op tafel werd gezet, stond apart op de rekening?
    Bediening was vriendelijk maar te makkelijk.
    Ben niet gauw ontevreden over een restaurant, maar hier kom ik niet meer terug.

29. Brandweervereniging BVSP

op 19-05-2017 hebben wij met 65 personen mogen genieten van jullie fantastische service.

Het eten.... het drinken.... en de gezelligheid op deze avond was echt overweldigend.
    Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond.

Dank lieve mensen voor jullie tijd energie en aandacht

BVSP

30. Uitstekend Italiaans restaurant, fijne sfeer, vriendelijke bediening. Wij komen er al jaren. Onlangs hebben we er onze 25- jarige bruiloft gevierd. In de aanloop daar naartoe werden leuke menu-suggesties gedaan, alles werd van te voren besproken. Het feest zelf was geweldig, onze gasten hebben genoten en wij ook. Aanrader dus.

31. Wij hebben met z’n drieën een geweldige ervaring gehad en heerlijk kunnen eten in restaurant Bella Milano. Mijn man vond het zo heerlijk dat hij de eigenaar vroeg om de chef te ontmoeten (wat de eigenaar met plezier deed). Dit wordt mijn eerste recensie op eet.nu en dat mag gelijk een topper worden. Bella Milano, jullie verdienen de hoge cijfers wat vele geven. Een restaurant waar je met warmte wordt ontvangen door gastvriendelijke personeel, een echte aanrader!

P.S. probeer de Getrancheerde diamanthaas bereidt met rode peperkorrels
    in Barolo wijn en demi-glacé saus (Filetto Diamante al Barolo). Echt Super!

32. M

33. Romeo Ramjiawan

We zijn vaste klanten bij Bella Milano en normaliter zijn we helemaal gek op de lamskoteletten. Met kerst was er een uitgebreid 5-gangen menu en hadden we een keuze gemaakt het de vlees en vis menu. Zoals gewoonlijk hebben we goed genoten van een heerlijke maaltijd. Complimenten ook voor de sfeer die erg aangenaam en gezellig was.

Eindelijk weer eens een restaurant waar je echt bediend wordt!! Tot volgende keer weer...

34. Vandaag 29-12-2015 gedineerd bij bella milano, super goed.. Lekkere tomatensoep vooraf. Hoofdgerecht kalsoester en ossenhaas. Toetje met tiramusu na, heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Aardige mensen in de bediening. Review; een dikke 11!

35. B. Bouwman

We hebben afgelopen week met vrienden op het terras heerlijk gegeten. De kok heeft ons een verrukkelijk verrassingsmenu voorgezet, bestaande uit proeverijen van voorgerecht, hoofdgerecht (vier verschillende soorten vlees) en een huisgemaakt nagerecht (tiramisu en limoncello ijs). Alle gerechten waren top!

36. Hartelijke ontvangst en bediening. Erg flexibel met betrekking tot onze wensen. Een fantastische proeverij voorgeschoteld gekregen. De prijs was wel wat aan de hoge kant, jammer.

37. de heus

Lekker eten, vriendelijke bediening, goed sfeertje. Pizza met mooie dunne krokante bodem (geen cake). Tip: probeer de lamskoteletjes eens, met spaghetti/knoflook. We wonen op de Veluwe, maar als we in HIA zijn dan eten we bij Bella Milano.

38. Voor het eerst gegeten maar nooit meer. Pizza bodem hard, pasta niet lekker.

39. Gisterenavond hier gegeten. Hebben gekozen voor 4 gangen keuzemenu. Wat mij als eerste opviel, is dat de borden niet goed waren schoongemaakt en er was ook niet veel aandacht besteed om het gerecht mooi op het bord te leggen. De prijs/kwaliteitverhouding vonden wij een beetje aan de hoge kant.

40. rik 195 punten

Lekker gegeten. Ik ben gek op lasagne. Dit keer als voorgerecht. Met de Filetto speciale als hoofdgerecht. Echt prima. Goed geportioneerd. Lekkere saus. En Italiaanse bediening zoals je die van Italianen verwacht. Aardig en met humor. Het zit terecht vol

41. Frans en Jozina de V Ries

De ontvangst, bediening en service was prima en hartelijk zoals we gewend waren. En toch misten we iets. Er was weinig energie gestoken om het geheel wat op te leuken. Geen extra bijlagen zoals een beetje appelmoes, een tweede groente, etc.
    Juist die zaken zijn voor velen aanleiding om het andere onlangs geopende Italiaanse restaurant te mijden en graag iets meer betalen voor een leuke en sfeer gezelligheid. Hartelijke groeten, Frans en Jozina

42. Heerlijk aan het water gegeten bij Bella Milano. Wat een fantastische locatie! Alle gerechten waren heerlijk, perfect en vers bereid en precies op smaak, complimenten aan de kok! Verder zeer vriendelijke behandeling!

43. Mijn allerbeste vrienden, de buurtjes, hebben ons verwend met een diner om zijn 70e verjaardag te vieren.
    Alhoewel wij zeer verwende eters zijn, moet ik toch uiting geven aan het feit dat deze zaak het begrepen heeft hoe hoog de lat moet liggen. De ober Salvatore gaat voor 100% alles doen om iedereen werkelijk op top niveau te bedienen, zodat je het gevoel hebt in een oase van weldaad te verkeren. Op dat moment zijn de lekkernijen de ultieme basis om al je zorgen te vergeten. Je bent hier echt koning.
    Alle woorden schieten tekort; wil de eigenaar en zijn vrouw en dochters erg bedanken voor de inzet die voor hun normaal lijkt te zijn maar voor mij exceptioneel formidabel. Bedankt en mensen: probeer dit! Je wordt er gelukkiger van!

44. Fam. Bakker

Heerlijk gegeten en een zeer goede kwaliteit van het eten, alles was lekker vers en goed klaargemaakt. De bediening was heel goed en ook een fijne sfeer in het restaurant, een echte aanrader om hier te gaan eten.

45. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is altijd van een goede kwaliteit. We komen er vaker en kunnen anderen het ook van harte aanbevelen.

46. Donderdag 19 december 2013 heb ik mijn 25 jarig jubileum/afscheid met 22 mensen gevierd bij Bella Milano.
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik genoten heb van deze avond, het eten was heerlijk en de bediening zo ontzettend gastvrij. Dankjulliewel hiervoor.

47. Zondagavond 3 november 2013 met 7 personen heerlijk gegeten. Gezellig restaurant met een heel uitgebreide kaart. Heel vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.

48. Restaurant Bella Milano hier hebben wij onze trouwreceptie 6 september 2013 gehouden en 's avonds gedineerd! Uitstekend verzorgd de gehele dag en avond. Service staat aan kop en wij geven de keuken en bediening (Salvatore en de eigenaar met vrouw en kinderen) een diepe buiging!

49. Everaerts Nederweert

Uitstekende verzorging en erg lekker eten; uitstekende wijn voor een lage prijs!
    Echt een erg leuke ervaring na een nat dagje op de Keukenhof; tijdens de terugreis naar Limburg erg veel file's en daarom een afslag genomen en een erg positieve afloop ervaren!

50. Op de laatste dag van het jaar (2012) toch nog met familie hier gedineerd. Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat we hier komen. De bediening was uitmuntend (vriendelijk en erg attent) en het eten was verrukkelijk. We hebben een heerlijke avond gehad.
    Hier komen we nog zeker vaker. Een echte aanrader.

51. luk van gils

Zaterdag 8/12 heerlijk gegeten bij Bella Milano, ons eten werd geserveerd in een tempo dat wij zelf aangaven en zelden zo een eerlijke en spontane gastvrijheid meegemaakt. Zeker het reisje vanuit Belgie waard, we komen zeker terug. Doe zo voort!

52. We hebben gisteren met 6 man zitten eten en het was fantastisch. De gastheer en gastvrouw zijn hele lieve mensen de weten wat de klant wil en doen er dan ook alles aan om de klant te verwennen.
    Dat is gelukt! De bediening door Salvatore is een ware belevenis en doet je denken dat je op vakantie bent in een ver land. Wij zijn gastronomen en in vele restaurants gegeten maar dit restaurant verdiend de hoofdprijs.
    Vijf sterren!!
    Bedankt voor al het lekkere eten.

53. Zojuist gegeten bij Bella Milano. Was met mijn vrouw en kinderen in de buurt, net terug van een verjaardag. We houden wel van Italiaans eten en doen dat regelmatig bij verschillende restaurants. Zelden heb ik zulke overheerlijke pizza's gegeten als bij dit restaurant. Voor mijn kinderen was er voldoende beschikbaar. De kok maakte zelfs een uitzondering voor mijn jongste. De Sfeer in het restaurant paste perfect bij de gerechten en het personeel is zoals velen al melden erg vriendelijk.

Mocht ik nog eens in de buurt zijn, kom ik zeker weer langs!

54. Ik ben vorige week bij Bella Milano wezen eten met een groep van 8 personen en het eten was echt heerlijk!. Je proeft de versheid van de ingrediënten. Wat betreft het personeel; ze staan open voor een lolletje en je kan er een hoop mee lachen! Al met al een hele gezellige avond gehad :) Ons zie je zeker weer terug, een echte aanrader!

55. laurens de groot

Gisterenavond lekker gegeten bij restaurant Bella Milano in h.i.a. Alleen wat karig met groente en sla en aardappeltjes 2 schaaltjes voor 4 man bij het hoofdgerecht. Desgevraagd kwamen er nog 2 schaaltjes. Maar het eten en drinken was goed. Ook jammer dat ik de rekening niet kon voldoen met pin. Dat was niet mogelijk. Toch best een geaccepteerd betaal middel met miljoenen gebruikers. Dus moest ik het anders oplossen. Tip voor de eigenaar vermeld u alstublieft het niet kunnen gebruiken van pin betalen. De mannelijke personeelsleden waren heel gezellig met een grapje en een grolletje.

56. Een gezellige avond met vrienden.
    Het zat vol in Bella Milano, gezellig druk, wij zaten achter in het restaurant. De bediening was goed en zeker niet onaardig.
    Ondanks de drukte werden we toch vlot bediend!!
    We hadden verschillende menu's en alles was goed te eten, geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed. Een kleine opfris beurt kan geen kwaad.

57. Voesenek

Het is tobben. De keuken (je kan er vanuit het afhaalgangetje, wat dringend onderhoud verdient, zo inkijken) is oud. Al jaren bijna niets aan gedaan. Dezelfde apparaten, koelkastjes en de afwasmachine die maar niet wil stoppen. Net als het doorgeefluik en het restaurant zelf. Ooit stond hier een geweldige kok in de keuken en was het aan alle kanten bruisend met opvallend goed eten. Nu kookt de eigenaar vaak zelf en spoelt zijn vrouw de vaat tijdens het runnen van de zaak. En dan is er ook altijd een oudere man, zeer chagrijnig, die bedient. Het basiseten lukt nog steeds (spaghetti bolognese of een eenvoudige pizza) maar topproducten vind je hier niet meer. Is jammer, werkelijk. Bella Milano gaat het niet redden. Er is, toen de bomen nog tot in de wolken groeiden, nooit serieus gedacht over de toekomst en een topzaak. Al doende is het nu een middelmatig Italiaans restaurant.

58. Ton 28 punten

We hadden na jaren weer eens een keer een bezoek gebracht aan Bella Milano. Helaas was het niet meer
    wat het vroeger was. De pizza's zijn o.i. kant en klaar
    aangeleverd en smaakten naar niets.
    De prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken.
    Ons bezoek wordt niet herhaald.

3,2
  59. Dinie Verschuren-Busser

Het was mij een waar genoegen, eerste keer ik heb heel lekker gegeten.
    De bediening was perfect, je hoef niet lang te wachten op je eten en wat je dan krijgt is heerlijk of het nu vis of vlees is.
    Wij hebben voortreffelijk gegeten, voor herhaling vatbaar, we gaan hier nog eens heen.
    Wil je echt lekker en rustig naar de Italiaan ga dan naar Bella Milano in HIAmbacht

60. Dit jaar weer eens gegeten bij Bella Milano, na hier een aantal jaren niet geweest te zijn.

Het was bedroevend, en niet zoals we het kenden van vroeger.

Het eten: Karig, taai vlees, slecht gepresenteerd, echt niks bijzonders en te duur voor de geboden kwaliteit.

Het restaurant zelf is nodig aan een update toe. De serre wordt nota bene gestut met een slecht verborgen constructie.

Ik snap niet dat mensen dit hun stam-restaurant noemen en hier keer op keer terugkomen, laat staan de hoge beoordelingen op deze site.

61. We hebben afgelopen week met een groep vrienden lekker gegeten bij Bella Milano in H-I-Ambacht.

De pizza's en de pasta waren echt heerlijk; er was sprake van een vriendelijke bediening. Verder heeft het restaurant een Italiaanse uitstraling en een een mooie ambiance. Tenslotte was sprake van een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Over het geheel genomen zijn we erg tevreden; dit restaurant is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Bart.

62. Lekkere pizza's, alleen de Calzone is behoorlijk nat. Wanneer deze minder doordrenkt zou zijn van vocht en vet zou deze een toppertje zijn.

63. Er zijn mannen die een stamcafé hebben. Wij als gezin hebben echter een stamrestaurant en dat is Bella Milano.

De gastvrijheid is erg groot en de kwaliteit is prima in orde.

64. Zeer matig, 4 soorten pasta besteld, alles overgoten met dezelfde vette en zoute saus. Opgediend in kapotte bakjes zonder enige aankleding in de vorm van salade o.i.d.

Leuke kinderijsjes met gezichtjes op kaart weergegeven, maar kregen 2 flauwe bakjes met een bolltje ijs en beetje saus.

Bediening correct maar totaal zonder passie of vriendelijkheid, geen een keer een glimlach kunnen ontdekken.

Geen prijzen vermeld op internet.

Voor ons geen reden om hier terug te komen.

3,7
  65. Eindelijk een echt Italiaans restaurant met behoorlijke gerechten en daardoor meer keus dan alleen een pizza. Daardoor wel wat duurder dan de gemiddelde pizzeria. Vriendelijke bediening.

Aan de raamkant gezeten. Dan heb je meer ruimte dan wanneer je middenin het restaurant zit.

Doordat de buitendeur regelmatig open ging (het kwam goed vol) en er beperkt ruimte is om je jas op te hangen, tochtte het steeds ontzettend. Volgende keer bij het reserveren vragen om een tafel die ver van de buitendeur zit.

Eerder eens buiten gezeten in een soort serre met uitzicht op een klein stroompje.

66. Let goed op de rekening! 2x teveel berekend.

67. cor en mariska

Heel goed, prima kwaliteit. Zeer gezellig.
    Zeer schoon, ook de keuken! Vooral persoonlijke aandacht als je dat wil.
    Zeer veel keus op de kaart. Net iets duurder dan doorsnee, maar ook zeer zeker beter dan andere Italiaanse restaurants in de omgeving. Belissimo!

68. Ria 2269 punten

Het is alweer een poos geleden, maar heb hier met mijn zus en beide partners gegeten.
    Zonder reservering, konden gewoon gaan zitten.
    Prachtige gedekte tafels, was wel wat klein voor met zijn 4tjes, maar wel gezellig.

Vond dat de tafels wat krap tegen elkaar aan stonden, maar hadden geen last van de andere gasten.

Het eten: zalig, fikse porties, kreeg het nl. niet eens op, en ben best wel een grote eter.

Service was goed, niet uitmuntend, maar wel zeer vriendelijk.

69. Je wordt er altijd gastvrij ontvangen, en voelt je er direct thuis.
    Niet alleen de pizza's, maar ook de vis- en vlees gerechten zijn heerlijk. Voor ieder wat wils!

Zodra het mooi weer is kun je er ook heerlijk buiten zitten aan het water, wat wil je nog meer.

70. Enorm maar dan ook Enorm goor, mocht in de keuken kijken.... was niet erg schoon :S ook het eten was niet lekker

71. Super restautrant in mooie ambiance. Heerlijk eten waarbij je het echte Italie proeft. De negatieve recencies kan ik dan ook als kenner niet begrijpen. Deze mensen houden denk ik liever van de Pizzahut o.i.d.

72. Vriendelijk personeel heerlijk eten zomers een heerlijk terrasje om te eten aan het water

73. Bonnie de Haas

Slechte onvriendelijke bediening. Weinig Italiaans aan het eten. Niet voor herhaling vatbaar

74. Prima eten, leuk personeel, goede prijs en ambiance. Vooral het keukenpersoneel is erg vriendelijk

75. goede prijs kwaliteit, leuke ambiance

76. Gezellig italiaans restaurant, zit altijd vol, tijdig reserveren is aan te bevelen, beperkte parkeergelegenheid.