Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hemmen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Hemmen

Piet Bezemer

Naar aanleiding van de vorige review ben ik benaderd door het management met de volgende mededeling.
    Vanwege personeelsgebrek is deze vervelende situatie ontstaan en is voorgesteld om het teveel betaalde bedrag te retourneren.
    Ik waardeer deze reactie ten zeerste en wens het management succes toe bij het zoeken en realiseren van de gewenste oplossing.

2. Pannenkoekenhuis Hemmen

Piet Bezemer

Prachtige locatie. Het opnemen van de bestelling was heel vlot, en werd snel afgeleverd. De soep werd keurig op tijd geserveerd. De bestelde boerenobelet liet echter ruim drie kwartier op zich wachten.
    Het tafeltje naast ons waren wij getuige dat ze na drie kwartier wachten kwamen vertellen dat de pannekoek te donker was en dat er een nieuwe gebakken moest worden.
    De volgende pannenkoek bevatte ook verbrande delen maar werd wel afgeleverd.
    Toen de rekening betalen. Op de bon stond nog een broodje beenham van € 10,80 die we niet besteld hadden. Werd door een Engels sprekend meisje, na discussie, uiteindelijk van de rekening afgehaald.
    Bij thuiskomst bleek dat er 3 glazen jus d'Orange berekend zijn terwijl er maar 1 glas is besteld en geleverd. € 7.60 te veel betaald.
    Kortom een management en personeel wat daar niet thuis hoort.
    Bent u van plan, of komt u er langs: beslist geen aanrader!!

3. Pannenkoekenhuis Hemmen

Chris

4. Pannenkoekenhuis Hemmen

Mooi pannenkoekenhuis, gezellige sfeer binnen. Pannenkoek die ik vanmiddag kreeg was zichtbaar zwart gebrand en smaakte daarom ook verbrand. Begrijp niet hoe men dit durft te serveren.
    Een enorme hoeveelheid koude rozijnen was over de pannenkoek gestrooid. Nee, hier eet ik geen pannenkoek meer.

5. Pannenkoekenhuis Hemmen

Een pannenkoeken restaurant wat we als gezin graag bezoeken. De pannenkoeken worden netjes op ambachtelijke wijze gebakken. Daar kan geen carrousel tegenop. Heerlijke pannenkoeken op een werkelijk prachtige locatie aan de Linge, en in de omgeving van het mooie Landgoed Hemmen, waar prachtig gewandeld kan worden.

6. Pannenkoekenhuis Hemmen

Marian Klop

Sfeer en bediening prima in orde.
    Het eten zeer minimaal.

2,8
  7. Pannenkoekenhuis Hemmen

Marion Boelhouwer

Geweldig vriendelijk, meedenken en hulpvaardig personeel. Heerlijk terras in koelte

8. Pannenkoekenhuis Hemmen

Mirjam Mauritz

De lekkerste pannekoeken die je kan eten vind je hier.

Ze worden los gebakken in de pan en niet massaal en dat proef je en daardoor een knapperig laagje, zo hoort een pannekoek te zijn!

9. Pannenkoekenhuis Hemmen

Tanja Thomas

Tafel gereserveerd voor vijf personen. Bij aankomst bleek geen geschikte tafel vrij te zijn. We hadden de keuze om ons met z'n vijven aan een kleine vierpersoonstafel te persen of te wachten tot een grotere tafel vrij werd. Gekozen voor het laatste...
    Service was goed tot het toetje. Duidelijk al gericht op het sluiten (het was ondertussen 19.30 uur) moest eerst opgeruimd worden alvorens de bestelling werd opgenomen. We moesten hierop 20 minuten wachten. Vervolgens bleek dat de ingrediënten voor het gewenste toetje (4 keer macchiato caramel) niet meer beschikbaar waren. Jammer dit. Bestelling gewijzigd in gewone macchiato en wederom 10 min gewacht. Uiteindelijk in sneltreinvaart de macchiato opgedronken en afgerekend omdat men duidelijk wenste te sluiten. Begin en einde dus als teleurstellend ervaren.

10. Pannenkoekenhuis Hemmen

Echt heerlijke pannenkoeken (beste in de regio durf ik wel te zeggen) en hele vriendelijke bediening!

11. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijk gegeten met een groep van 14. Kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelhoek en met de kleurplaat.

12. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijk gegeten! Ontzettend lekkere pannenkoeken op, leuke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan zeker vaker terug!

13. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijke pannekoeken. Aardige bediening.

14. Pannenkoekenhuis Hemmen

wilma hermeling

Heerlijke pannenkoeken gegeten met prima bediening.
    Enige minpuntje was dat er nogal wat lawaai was, maar dat komt door de ruimte met hoge plafond.

15. Pannenkoekenhuis Hemmen

De afmetingen van de pannenkoeken zijn voor mij en mijn vrouw (beide 70 plussers) te groot.
    Daarom bestellen wij tegenwoordig een kinderpannenkoek, die overigens, alhoewel niet op de menukaart vermeld, zonder bezwaar ook wordt geserveerd met de de garnering van de grote pannenkoeken. De vermelding "senioren pannenkoek" zou wellicht nuttig zijn, vergelijkbaar met "senioren portie" die in diverse restaurants wordt aangeboden.

16. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijke pannenkoeken!
    Niet zielig met de ingrediënten! Chapeau !
    Lekker, betaalbaar en voor herhaling vatbaar.
    Enige jammere is dat er geen icetea green van Liptonice wordt geschonken (maar die vieze Fuse tea).
    Het was een best drukke zaterdag maar de pannenkoeken waren ondanks dat behoorlijk geserveerd.
    Vriendelijk personeel.
    Ik denk dat we van Hemmen onze vaste pannenkoeken restaurant maken, want die andere waar wij heen gingen lijkt qua service (snelheid, oplettendheid en warmheid van de pannenkoek erg verschillend, o.a.) en ingrediënten achteruit te gaan... Maar dat is voer voor een review van hen natuurlijk.

17. Pannenkoekenhuis Hemmen

Leuke en gezellige sfeer, heerlijke pannenkoeken en nog veel meer, je hoeft niet lang tewachten, en belangrijk… lief personeel!
    SUPER.

18. Pannenkoekenhuis Hemmen

fam. van der Woerd

Heerlijke pannenkoeken, allemaal tegelijk opgediend. Ruime keus zowel zoet, hartig en speciaal en in verschillende prijsklasse.

Enig minpuntje: bij binnenkomst boven klonk er veel geluid van kinderen. Waarschijnlijk werd dit door de houten vloer niet goed gedempt.

19. Pannenkoekenhuis Hemmen

Prima gegeten was ook gezellig en gastvrij.

20. Pannenkoekenhuis Hemmen

Jan.school

We zaten boven de 2de tafel vanaf de deur naar het balkon. Hier is voelbaar dat het tocht.

21. Pannenkoekenhuis Hemmen

JGA Lemmers

Ipv pannenkoeken een heerlijk buffet genoten op 1ste Kerstdag. Lekker genieten tot en met het toetje, oh nee, dessert. Voor herhaling vatbaar.

22. Pannenkoekenhuis Hemmen

We hebben met 11 personen lekker gegeten van het buffet. De bediening was goed en het dessert was top! Het desert was idd wel erg machtig maar zeer uitgebreid. Prijs/kwaliteit was prima, zeker voor herhaling vatbaar!

23. Pannenkoekenhuis Hemmen

Jeroen Schulte

Met de familie (11 man) genoten van het kerstbuffet.
    Uitgebreide keuze en heerlijk (maar wel zwaar) dessert.
    Complimenten voor de koks en de bediening.
    Wij komen hier zeker nog terug.

24. Pannenkoekenhuis Hemmen

Evert Vink

Alles was prima. Wat ik wel als storend heb ondervonden waren de nogal drukke kinderen die naast onze tafel hun speelhoek hadden.

25. Pannenkoekenhuis Hemmen

Wij hebben gezellig en lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Het enige minpuntje was, dat we lang op drankjes moesten wachten en we op een gegeven moment zelf naar de bar zijn gegaan, om drankjes te bestellen.

26. Pannenkoekenhuis Hemmen

Bart de Winter

Erg weinig plek voor de rolstoel van mijn vriendin en geen cognac na het eten.

6,7
  27. Pannenkoekenhuis Hemmen

Bediening is prima. De plekken om te zitten zijn erg krap. De tafels zijn smal waardoor je steeds met je benen tegen de benen van de persoon tegenover je zit. Ook passen de 2 stoelen net naast elkaar, wat voor een krap gevoel zorgt. Bovendien staan de tafels ook nog erg dicht op elkaar, lastig om op te staan zonder je achterbuurman overlast te bezorgen.
    De pannenkoeken werden keurig snel opgediend. Een minpunt over de pannenkoek met spek, kaas, chorizo, salami en ham: er zit zo ontzettend veel ham op dat die smaak de boventoon voert. Ik heb zeker 300 gram ham uit de pannenkoek gehaald, om te zorgen dat geheel smaakte.

5,7
  28. Pannenkoekenhuis Hemmen

We hebben lekker gegeten. Aanvankelijk was er even iets vervelends met de kerstversiering op de kapstok die wat ongemak gaf, maar eenmaal binnen hebben we ons prima vermaakt. De service was goed, het eten lekker en ruim voldoende qua hoeveelheid. Vriendelijke mensen, sfeervolle ruimte, reden genoeg om snel weer eens terug te gaan!

29. Pannenkoekenhuis Hemmen

Voor- en hoofdgerecht te snel achter elkaar. Laatste hap net doorgeslikt of de pannenkoeken werden al gebracht.
    We stonden met een uur weer buiten.
    Het eten was ook deze keer weer bijzonder goed.
    De salade (voorgerecht) is een grote portie. Echt, super lekker!

30. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijk gegeten. Maar zelden zo''n lekkere pannenkoek gegeten. Schnitzel ook erg goed. Vriendelijke mensen. Echt een aanrader.