Aan de Linge in Hemmen

Ontdek deze bijzondere plek in een bosrijke omgeving!

Voldoende gratis parkeerruimte

buslijn 237

Pannenkoekenboerderij Aan de Linge is gevestigd in het mooie en rustgevende dorpje Hemmen. Een bosrijke omgeving waar u na een eindje wandelen of fietsen heerlijk kunt genieten van een pannenkoek of lekker kopje koffie met gebak. Ons assortiment bevat veel streekproducten die op ambachtelijke wijze voor u worden bereid.

Ons restaurant bestaat uit twee verdiepingen. Wanneer de benedenverdieping gereserveerd is gaat de bovenverdieping open. Het kan dus zijn dat uw plaats op de bovenverdieping gereserveerd wordt. Deze verdieping is te bereiken via de trap. Mocht dit een probleem zijn dat kunt u dit aangeven bij de reservering.

5. Betalen pin Master Card Visa

1520175793 83

1. Vriendelijke en goede bediening / voor al de ouder dame ging heel goed met kinderen om, de jeugd is de toekomstook voor jullie.
    De pannenkoeken waren van goede kwaliteit.

2. Stoffer

Je kon elkaar niet verstaan omdat er in het naastgelegen veld water voor de sproeiinstallatie opgepompt werd.

3. H den Ambtman

Meedere malen daar geweest, altijd weer een feest om daar te eten, mooie locatie en lekkere pannenkoeken en prima bediening.
    Echter één opmerking, de parkeerplaats behoef nodig onderhoud.

4. Fiet Hoeke

Eten prima. De bediening slecht, we moesten steeds zelf zorgen dat we bediend werden en weer wat te drinken konden bestellen, de lege flesjes en glazen werden tussendoor ook niet meegenomen. Personeel was moe of onattent! En zo druk was het niet. We hebben dit bij het afrekenen ook gemeld en kregen wel excuses!

5. Christa Hoogakker

We waren met 25 koorleden het was gezellig en lekker, zeker om nog eens een keer over te doen.

6. Yolanda Blokzijl

Hallo,
    Op vrijdag 7 juli hebben wij met ons team bij jullie gegeten (20 personen). Vooraf hadden wij een afspraak gemaakt m.b.t het lunchgerecht waaruit we konden kiezen inclusief drie consumpties. Echter op de dag zelf duurde het zó ontzettend lang voordat wij onze bestellingen (vooral drinken) kregen dat meer dan de helft uiteindelijk gebruik heeft gemaakt van maar twee consumpties, dat vonden we erg jammer. We hebben dit aangegeven tijdens het afrekenen maar er was geen gesprek over mogelijk omdat dit vooraf afgesproken was. Ik kan me vinden in dit argument (afspraak is afspraak) maar het zou wel wat irritatie schelen als jullie je dan óók aan deze afspraak houden.

7. A.van der Meijde

Heel gezellig goede sfeer en service.

8. Hele mooie locatie met vriendelijk personeel en heerlijk pannenkoeken eten. Ook de sorbet en de cappuccino zijn voortreffelijke afsluitende aanraders.

9. Niet de verwachting zoals het bij de lunch van Antonn. Broodje was niet te snijden(niet vers?)te veel brie.

10. Ik was er om te kijken of het pannenkoeken restaurant geschikt was voor een familie uitje.
    De pannenkoek was aan de kleine kant en het beleg was matig.
    Dit was ik niet gewend!
    Jammer, want de smaak was heerlijk.
    Voor dames genoeg, maar mannen hadden hier niet genoeg aan gehad.

11. S.G.Henny

Lekkere pannenkoeken die lang warm bleven(heet bord) in een gezellige ruimte met vriendelijke bediening.

12. B. van Blijderveen

We hebben super lekker gegeten, goede pannenkoeken, lekker warm en vlotte bediening, vriendelijk personeel.

13. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance!
    Maar ondanks speeltoestellen buiten en een leuk kinderhoekje, ontbreekt het aan plastic kinder bestek. We vroegen naar kinder bestek maar kregen een kleiner (scherp!) mes en een gebakvorkje. Het gaat echter niet zozeer om de grote, als wel om de scherpte van regulier bestek...

14. Rutger Vonkeman

Zeer goed, vlotte en zeer vriendelijke bediening, ontspannen sfeer en mooi pand op zeer mooie locatie.

Absoluut een aanrader om een keer heen te gaan en rondje te wandelen na een heerlijke pannenkoek.

Aanrader: specialiteiten pannenkoek en ijs met fruit.

15. Jose lens

Heerlijk buiten kunnen zitten En het eten was heerlijk.

16. Westerveld

Was er gezellig. Lekker gegeten.

17. maarten nap

Heerlijk gegeten, prettige bediening en opnieuw konden we in het zonnetje van onze pannenkoeken genieten.

18. ellie olders

Gezellig en erg lekker. Vriendelijk personeel. Echt aanrader.

19. Anoniem

We hebben gisteren lekker gegeten bij Aan de Linge. Locatie geweldig, lekker buiten mooi terras bediening goed en vriendelijk, komen zeker nog eens terug.

20. Heerlijke pannekoeken gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker niet duur.
    We waren met 7 personen waarvan er 1 veganist is. Ook daar word rekening mee gehouden.

21. Gezellig. Lekker eten. Vriendelijke prijs. En vriendelijke bediening.
    Super.

22. Heerlijke pannenkoeken. We eten vaak in den lande pannenkoeken, maar Aan de Linge is, wat ons betreft, de KAMPIOEN.

23. We hebben heerlijk gegeten, kwaliteit was uitstekend. Het enige wat voor ons een beetje vreemd overkwam, was dat het voorgerecht gelijk geserveerd werd met het hoofdgerecht.
    Dit betekende dat het koude voorgerecht eigenlijk na het warme hoofdgerecht gegeten zou moeten worden anders is je hoofdgerecht al koud.
    Dit terwijl wij door de drukte bijna een uur hebben moeten wachten op het hoofdgerecht.
    In deze tijd had een koud voorgerecht denk ik wel even geserveerd kunnen worden.

Verder hebben wij het goed naar ons zin gehad! bedankt!

24. Lekker gegeten, niks op aan te merken..!!

25. A Franssen

Heerlijk fijn voor de kids? Het was voor ons weer net als al die andere keren? Heerlijk.
    Groetjes en tot de volgende keer.

26. Fam. A van Hattum

Het was gezellig, wij vonden dat we wat lang moesten wachten nadat de bestelling gedaan was.
    De pannekoeken waren wat aan de vette kant.
    Bij de ham en champignon pannekoek zat er erg veel ham in.
    We komen zeker nog een keer terug.
    Succes.

27. Zeer kindvriendelijk.

28. Was erg gezellig en eten lekker nette bediening miss tip doe wat aan de kuilen op het parkeerterrein terrein zijn erg diep niet zo fijn loop nu snel schade op aan auto of valpartijen vd rest top komen snel terug

29. Wij waren erg tevreden. Leuke bediening, en gezellig.

30. H. Vaandering

Genoten van de gezellige sfeer, fijne en snelle bediening en de heerlijke pannenkoeken in een prachtige omgeving.

31. Mooie plek, eten en drinken oké, helaas te weinig of verkeerd ingedeelde bediening, waarvan een enkeling ongeïnteresseerd en niet geschikt voor het werken in de horeca.

32. Heerlijk gegeten… Maar wat jammer dat we bijna 2 uur gewacht hebben op onze pannenkoeken! Niet fijn wanneer je met veel kinderen aan tafel zit te wachten.

33. Martin Luchtenburg

Met een ouderen plusbus gezelschap genoten van pannenkoeken en buiten aan de Linge. Vlotte bediening en eten en drankjes, prima! Geen aanmerkingen en een aanrader.

34. Alles was buitengewoon goed de mensen die bij mij waren riepen er ook over dat alles zeer lekker was voor al de pannenkoek met zalm ik wil jullie zeer hartelijk bedanken voor de goede.
    Service ga zo door.

35. overdijkink

Heerlijke paasbrunch gedaan, voldoende keuze in brood, beleg, salades en warme gerechten. Miste alleen een eitje en de vruchtensalade was een beetje weinig. Misschien een tip, tussen door een keer de vieze vaat van de tafel ophalen. De tafel stond op een gegeven moment erg vol met vaat.

36. Jeannet

Leuk restaurant, vlotte en aardige bediening, lekker (pannenkoek) gegeten en verse jus was ook lekker.

37. Meeuwsen

Erg gezellig, lekker gegeten.

38. j brouwer

Wij waren met 10 personen en hebben heerlijk en relex gegeten, het eten was prima en het personeelvriendelijk.

39. We hebben een heerlijke maaltijd genoten bij Aan de Linge. De aanleiding was het behalen van het zwemdiploma van onze zoon. Hij heeft het als een zeer bijzondere avond ervaren.

40. We hebben als gezin heerlijk pannenkoeken gegeten hier, snelle bediening, lekkere pannenkoeken en prima te betalen. Echt een aanrader!

41. Hele goede pannenkoeken drankjes aan de prijs goede en vlotte bediening zeer prettig ervaren zullen zeker terug komen al met al zeer goed.

42. Jolanda paul

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel!

43. C.H.vanden Hof

Met onze vrienden vierden we dat we 60 jaar getrouwd waren. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima. Onze gasten en wij vonden het gezellig en houden een goede herinnering aan ''Aan de Linge".

44. Heel gezellig, lekker gegeten. Vriendelijke bediening, erg behulpzaam, maar niet opdringerig. Van harte aanbevolen!

45. Fam Arends

Het is een gezellig restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

46. Heerlijk gegeten met onze kinderen, goed voor elkaar👍🏻

47. A.C.Hartog

Heerlijke pannenkoeken, vlotte bediening. Dank zij een bonnetje uit een tijdschrift 2e pannenkoek gratis: geen probleem, geen restricties.
    Door de drukte die een nieuw gezelschap met zich meebracht te weinig personeel om nog adequaat een toetje of koffie aan te bieden.

48. J.K.C. van Eck

Het was de vierde keer dat we in Hemmen waren.
    Het is er fantastisch, familie prees de kwaliteit van de pannekoeken.
    Ook de sfeer en de bediening.
    Hopelijk tot ziens.
    Groeten,
    fam. Van Eck

49. Heerlijk gegeten, bediening is prima! Ga zo door 👍

50. Prima pannekoeken gegeten in leuk restaurant met mooie ligging aan de Linge.

51. Bert & Alberdien

Heerlijk gegeten bij Aan de Linge, snelle, vriendelijke bediening, goede prijs.

52. Weer heerlijk gegeten!

53. Bediening zeer vriendelijk en vlot. Mooie locatie en vooral lekkere pannenkoeken. We gaan er zeker nog vaker eten.

54. De start met een soepje was prima, de pannenkoek spek / champion niet goed gaar.
    De pannenkoek kaas / ananas was de rand onderkant verbrand, is gemeld, maar klacht werd met schouder ophalen afgedaan! Dat was erg jammer. Hopelijk een aandachtspunt voor jullie!
    We komen met enige regelmaat bij jullie, en dit is de eerste keer met klachten. Het zou fijn zijn als deze klachten ook serieus worden genomen. Met vriendelijke groet, Aly van Bezooijen.

55. Goed restaurant, goede en leuke bediening, prijs kwaliteit verhouding prima. Een echte aanrader.

56. Even er tussen uit met 4 fruittelers. Hapje eten aan de Linge. Nog maar net in het nieuwe jaar maar onder het genot van een Leffe blond een heerlijke smaakvolle pannenkoek gegeten. Prima service en veel geduld van de bediening ondanks een onhandig stelletje 4 volwassen kerels.
    Prima! En blijf zo doorgaan! Want wij zitten wel aan de overkant!
    Groeten van Evert, Ruben, Peter en Ron.
    Sjappoo!
    Cordialement!

57. Heerlijke pannenkoeken, goede prijs.
    Prima bediening, gezellige ambiance.

58. Voor de 2e keer lekker gegeten!
    Erg goede kwaliteit voor een goede prijs. Onze peuter heeft heerlijk gespeeld terwijl wij aan het eten waren.
    We komen zeker weer terug!

59. Stineke Veenhuizen

Verandering van tafel was geen enkel probleem. De pannenkoeken waren lekker.

60. Heerlijk gegeten. Vlotte en nette bediening.
    Gezellige sfeer. Daar gaan we vaker naar toe!!!

61. Een grote keuze aan pannenkoeken en er wordt zeer flexibel omgegaan met wijzigingen van ingrediënten van een pannenkoek.

62. Gideon van der Meer

Goed restaurant. De sfeer is ook goed. Eten was ook erg lekker. I.p.v. een pannenkoek heb ik met mijn ouders genoten van Kerstbrunch. Erg goed verzorgd. Voor volgend jaar zeker een aanrader.

63. H.Veenendaal

Mooie locatie en heerlijke pannankoeken.

64. Prima kerstbrunch! Goede prijs kwaliteit verhouding en gezellige sfeer.

65. Ik heb met mijn dochter en 2 kleinkinderen gegeten. Was gezellig en lekker gegeten.

66. Gezellig gegeten. Vooral de maaltijdsalade met zalm is erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Genoeg ruimte voor 2 kinderwagens.

67. Heerlijk gegeten & lekker gezeten. Geen haast/ tijdsdruk. Ouderwets gezellig 😊.

68. Super gezellig gegeten samen met onze vrienden en kids!
    Personeel is erg kindvriendelijk!

69. Margriet de Weerd

Heerlijke pannekoeken en goed vriendelijk en behulpzaam personeel.

70. Lekker gegeten, prima bediening en sfeer. Mooie locatie en leuk om te combineren met een wandeling in de prachtige omgeving!

71. Wij hebben het pannenkoeken restaurant al enige malen bezocht en we zijn erg tevreden.

72. Hele lekkere pannenkoeken! Aardige bediening, leuk restaurant, tenminste niet zo'n massaal pannenkoekenhuis. Kwaliteit en gezellig voor nette prijs.

73. We hebben weer eens ouderwets lekker gegeten.

74. Pannenkoeken waren royaal belegd en erg smakelijk. Het drinken liet lang op zich wachten, omdat er veel gekletst werd door jet personeel onderling.

75. Een pannenkoek wezen eten op dinsdagavond. We kwamen 19.10 uur binnen en door de houding van het personeel leek het dat we 20.00 uur buiten moesten staan. Laatste hap net in m'n mond gestopt en ze kwamen al afruimen. Erg onprofessioneel. Pannenkoeken waren lekker . Tip: pannenkoek shoarma met ui en paprika maakt het lekkerder en royaler.

76. Top goed gebakken Grote pannenkoeken lekker warm geserveerd.

77. Gerrie Janssen

We hebben met de groep bewoners van de Lingehof een fijne dag doorgebracht in Hemmen met een heerlijke lunch bij jullie aan de Linge.
    Ook de bereidwilligheid van de dames die ons bedienden was geweldig.
    Het schuiven van de tafels werd prima opgelost en we werden fijn geholpen.
    Wij zijn heel tevreden en ik hoorden van verschillende vrijwillige begeleiders dat ze zeker een keer bij jullie terug komen.

En ik ook, vriendelijke groet Gerrie Janssen.
    Medewerker welzijn.
    Verpleeghuis de Lingehof te Bemmel.

78. Weer heerlijk gegeten bij jullie samen met kinderen en kleinkinderen prima.

79. Angela vos

Heerlijk gegeten en gezellige avond gehad.

80. Piet Keuning

Met enkele familieleden, onder andere uit Canada, hebben we genoten van de heerlijke pannenkoeken. Het was (weer) een feest om hier te eten. Bijzonder vriendelijke bediening en pannenkoeken van hoge kwaliteit. We zaten op het terras wat een extra dimensie gaf aan ons bezoek. Hier hopen we zeker terug te komen.

81. Het was de vijfde keer dat we hier kwamen. Ook deze keer weer heerlijk gegeten. Bediening en service weer prima in orde. De zevende persoon moest aan het hoofd van de tafel zitten, maar daar was de ruimte eigenlijk te krap voor.

82. Heerlijk gegeten weer. Was erg gezellig. Zeker een aanrader.

83. Anjo en riet

Heerlijk gegeten
    Erg vriendelijk personeel en vlotte bediening
    Achteraf vonden wij het wel jammer dat ze bij onze pannenkoek de vaniliasaus
    Die er wel bijhoorden vergeten waren

84. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer sfeervol. Enig klein puntje van kritiek is dat ik persoonlijk de prijs net iets te hoog vond.

85. Rien van Rooij

Wij waren nu voor de tweede maal bij u en komen zeker weer als we in de buurt zijn. Wij zullen ook zeker u aanbevelen bij kennissen.
    Omdat het buiten niet zo warm was en de entreedeur en tuindeur tegenover elkaar openstonden was de vier persoonstafel bij de entree een wat koude plek.

86. Jantine

De lekkerste pannenkoeken in de regio; expliciet de boerenpannenkoek

87. L v.d Ree Doolaard

Het was een gezellig in een prachtige omgeving. Heerlijk bij de linge.
    Een pannenkoek was te zwart maar we kregen binnen een paar tellen een nieuwe die heerlijk smaakte.
    Kortom een echte aanbeveler!!!

88. Super lieve werknemers, mijn vriendin was jarig en ze hebben zelfs versiering gebracht.

89. Florian

Pannekoeken voor de kinderen waren gaar, maar erg overdadig met veel suiker en rozijnen. De salade van mijn vrouw leek meer soep: erg veel olie. We hebben de bediening geattendeerd en deze hebben direct de salade 'op het droge getrokken'.
    De overige inhoud vd salade was bedekt onder een onevenredige laag kaasblokjes (feta) die erg smaakbepalend uitwerkte. Op de menukaart stond vermeld dat de salade ei zou bevatten, maar de kip had blijkbaar haar dag niet...

Voor het overige was de soep erg lekker, maar zoete slagroom in tomatensoep was ook voor ons een noviteit.

Veel jonge mensen id bediening die braaf hun werk doen, maar wij misten nét dat beetje service om niet een dergelijke recentie te schrijven.

90. Heerlijk gegeten

91. Hier duurde het wel erg lang. Alleen maar jonge mensen waarvan een deel onervaren.

92. De pannenkoeken, quiche en omelet waren heerlijk.
    De pannenkoeken zijn wel erg groot en machtig. We hebben heerlijk gegeten!

93. Lekker buiten gezeten, mooi terras. Heerlijk gegeten, goede bediening. Echt een aanrader!

94. R.Vreeken

We waren met een groep van 17 waarvan 5 kinderen. De bediening was vriendelijk en er werd goed met ons meegedacht. Eten lekker. Wat ons betreft geslaagd. We hebben de molenaarstocht gedaan. Er was 1 beschrijving, dat zouden er meer mogen zijn!

95. Gisteren met onze kinderen en kleinkinderen hier pannekoeken gegeten. Pannekoeken waren heerlijk en klein misverstand over bestelling werd snel opgelost. Genoeg speelgoed en - attributen voor kids.

96. J.Terlingen

Samen met onze kleinkinderen héérlijke pannekoeken gegeten!
    Vlotte en (kind)vriendelijke bediening!
    Mooie omgeving !! Écht een aanrader!

97. A. Aartsen

Gezellige sfeer keurige, vriendelijke bediening en lekkere pannenkoeken
    Het weer werkte ook mee

98. Chris 372 punten

Na een flinke fietsrit op een zonrijke vrijdagmiddag zijn we met z'n vieren neergestreken op het terras van Aan de Linge voor een drankje en pannenkoek. Het was vanmiddag gezellig druk zowel het terras achter als opzij. Na een rondje verfrissingen hebben we pannenkoeken besteld en vooraf brood met pesto/kruidenboter. Ondertussen kwamen er nieuwe gasten die we drankjes hebben zien krijgen, pannenkoeken, dessert en koffie... Het brood vooraf hebben we gehad en ondertussen ook 2 rondjes drankjes maar geen pannenkoeken. Na anderhalf uur hebben we geïnformeerd of de bestelde pannenkoeken nog zouden doorkomen maar van de serveerster daarna geen antwoord meer gehad.

Ondertussen bleven de pannenkoeken bij andere gasten die later gearriveerd waren maar doorkomen, zelfs een tweede ronde... Daarop hebben we besloten de drankjes en brood af te rekenen en te vertrekken. Daarbij wilde men bij de kassa, zoals te verwachten, afrekenen inclusief de niet geleverde pannenkoeken. En de pannenkoeken waren nu echt klaar... yeah, sure...

Daar hebben we dus niet op gewacht, nogmaals aangeboden om de gebruikte versnaperingen af te rekenen waarop men aanbood om de drankjes niet in rekening te brengen. We zijn dus vertrokken zonder te betalen, zo'n € 30 aan drankjes misgelopen en nog € 50 aan pannenkoeken. Ik hoop dat Anton het kan lijden...

We hebben op zich wel lekker gezeten daar, maar zulke slechte service is een flinke domper op de feestvreugde en met een lege maag vertrekken is niet waarvoor je gekomen bent. Jammer, jammer... volgende keer toch maar weer naar de concurrent.

99. M van der Spek-Haan

De reservering ging prima; een herinnering vlak van tevoren is plezierig om te ontvangen. Bediening en eten waren goed verzorgd. Prima ruimte om ook kleine kinderen mee te nemen.

100. Prima lunch gehad op Moederdag, het is hier altijd lekker!

Volgende pagina