Aan de Linge in Hemmen

Ontdek deze bijzondere plek in een bosrijke omgeving!

Voldoende gratis parkeerruimte

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Pannenkoekenboerderij Aan de Linge is gevestigd in het mooie en rustgevende dorpje Hemmen. Een bosrijke omgeving waar u na een eindje wandelen of fietsen heerlijk kunt genieten van een pannenkoek of lekker kopje koffie met gebak. Ons assortiment bevat veel streekproducten die op ambachtelijke wijze voor u worden bereid.

Ons restaurant bestaat uit twee verdiepingen. Wanneer de benedenverdieping gereserveerd is gaat de bovenverdieping open. Het kan dus zijn dat uw plaats op de bovenverdieping gereserveerd wordt. Deze verdieping is te bereiken via de trap. Mocht dit een probleem zijn dat kunt u dit aangeven bij de reservering.

5. Betalen pin Master Card Visa

1451908198 82
1476141966 84
1484219889 84
1501991319 82

1. Gezellig gegeten. Vooral de maaltijdsalade met zalm is erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Genoeg ruimte voor 2 kinderwagens.

2. Heerlijk gegeten & lekker gezeten. Geen haast/ tijdsdruk. Ouderwets gezellig 😊.

3. Super gezellig gegeten samen met onze vrienden en kids!
    Personeel is erg kindvriendelijk!

4. Alles prima en heel dichtbij huis.

5. Margriet de Weerd

Heerlijke pannekoeken en goed vriendelijk en behulpzaam personeel.

6. Lekker gegeten, prima bediening en sfeer. Mooie locatie en leuk om te combineren met een wandeling in de prachtige omgeving!

7. Wij hebben het pannenkoeken restaurant al enige malen bezocht en we zijn erg tevreden.

8. Hele lekkere pannenkoeken! Aardige bediening, leuk restaurant, tenminste niet zo'n massaal pannenkoekenhuis. Kwaliteit en gezellig voor nette prijs.

9. We hebben weer eens ouderwets lekker gegeten.

10. Pannenkoeken waren royaal belegd en erg smakelijk. Het drinken liet lang op zich wachten, omdat er veel gekletst werd door jet personeel onderling.

11. Een pannenkoek wezen eten op dinsdagavond. We kwamen 19.10 uur binnen en door de houding van het personeel leek het dat we 20.00 uur buiten moesten staan. Laatste hap net in m'n mond gestopt en ze kwamen al afruimen. Erg onprofessioneel. Pannenkoeken waren lekker . Tip: pannenkoek shoarma met ui en paprika maakt het lekkerder en royaler.

12. Top goed gebakken Grote pannenkoeken lekker warm geserveerd.

13. Super lekker eten voor een goede prijs. Snelle service!

14. Gerrie Janssen

We hebben met de groep bewoners van de Lingehof een fijne dag doorgebracht in Hemmen met een heerlijke lunch bij jullie aan de Linge.
    Ook de bereidwilligheid van de dames die ons bedienden was geweldig.
    Het schuiven van de tafels werd prima opgelost en we werden fijn geholpen.
    Wij zijn heel tevreden en ik hoorden van verschillende vrijwillige begeleiders dat ze zeker een keer bij jullie terug komen.

En ik ook, vriendelijke groet Gerrie Janssen.
    Medewerker welzijn.
    Verpleeghuis de Lingehof te Bemmel.

15. Weer heerlijk gegeten bij jullie samen met kinderen en kleinkinderen prima.

16. Angela vos

Heerlijk gegeten en gezellige avond gehad.

17. Piet Keuning

Met enkele familieleden, onder andere uit Canada, hebben we genoten van de heerlijke pannenkoeken. Het was (weer) een feest om hier te eten. Bijzonder vriendelijke bediening en pannenkoeken van hoge kwaliteit. We zaten op het terras wat een extra dimensie gaf aan ons bezoek. Hier hopen we zeker terug te komen.

18. Het was de vijfde keer dat we hier kwamen. Ook deze keer weer heerlijk gegeten. Bediening en service weer prima in orde. De zevende persoon moest aan het hoofd van de tafel zitten, maar daar was de ruimte eigenlijk te krap voor.

19. Heerlijk gegeten weer. Was erg gezellig. Zeker een aanrader.

20. Anjo en riet

Heerlijk gegeten
    Erg vriendelijk personeel en vlotte bediening
    Achteraf vonden wij het wel jammer dat ze bij onze pannenkoek de vaniliasaus
    Die er wel bijhoorden vergeten waren

21. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer sfeervol. Enig klein puntje van kritiek is dat ik persoonlijk de prijs net iets te hoog vond.

22. Rien van Rooij

Wij waren nu voor de tweede maal bij u en komen zeker weer als we in de buurt zijn. Wij zullen ook zeker u aanbevelen bij kennissen.
    Omdat het buiten niet zo warm was en de entreedeur en tuindeur tegenover elkaar openstonden was de vier persoonstafel bij de entree een wat koude plek.

23. Jantine

De lekkerste pannenkoeken in de regio; expliciet de boerenpannenkoek

24. A-C vanBezooijen Arissen

Heel gezellig op het terras onze heerlijke pannenkoek gegeten ! bediening vlot en vriendelijk . Aandachtspunten : wiebelende tafels , en een place mat zou ook wel fijn zijn , voor het glijden van het bord , en wat gezelliger ! Verder alles prima !

25. L v.d Ree Doolaard

Het was een gezellig in een prachtige omgeving. Heerlijk bij de linge.
    Een pannenkoek was te zwart maar we kregen binnen een paar tellen een nieuwe die heerlijk smaakte.
    Kortom een echte aanbeveler!!!

26. Super lieve werknemers, mijn vriendin was jarig en ze hebben zelfs versiering gebracht.

27. Florian

Pannekoeken voor de kinderen waren gaar, maar erg overdadig met veel suiker en rozijnen. De salade van mijn vrouw leek meer soep: erg veel olie. We hebben de bediening geattendeerd en deze hebben direct de salade 'op het droge getrokken'.
    De overige inhoud vd salade was bedekt onder een onevenredige laag kaasblokjes (feta) die erg smaakbepalend uitwerkte. Op de menukaart stond vermeld dat de salade ei zou bevatten, maar de kip had blijkbaar haar dag niet...

Voor het overige was de soep erg lekker, maar zoete slagroom in tomatensoep was ook voor ons een noviteit.

Veel jonge mensen id bediening die braaf hun werk doen, maar wij misten nét dat beetje service om niet een dergelijke recentie te schrijven.

28. Heerlijk gegeten

29. Hier duurde het wel erg lang. Alleen maar jonge mensen waarvan een deel onervaren.

30. De pannenkoeken, quiche en omelet waren heerlijk.
    De pannenkoeken zijn wel erg groot en machtig. We hebben heerlijk gegeten!

31. Lekker buiten gezeten, mooi terras. Heerlijk gegeten, goede bediening. Echt een aanrader!

32. R.Vreeken

We waren met een groep van 17 waarvan 5 kinderen. De bediening was vriendelijk en er werd goed met ons meegedacht. Eten lekker. Wat ons betreft geslaagd. We hebben de molenaarstocht gedaan. Er was 1 beschrijving, dat zouden er meer mogen zijn!

33. Gisteren met onze kinderen en kleinkinderen hier pannekoeken gegeten. Pannekoeken waren heerlijk en klein misverstand over bestelling werd snel opgelost. Genoeg speelgoed en - attributen voor kids.

34. J.Terlingen

Samen met onze kleinkinderen héérlijke pannekoeken gegeten!
    Vlotte en (kind)vriendelijke bediening!
    Mooie omgeving !! Écht een aanrader!

35. A. Aartsen

Gezellige sfeer keurige, vriendelijke bediening en lekkere pannenkoeken
    Het weer werkte ook mee

36. Chris 289 punten

Na een flinke fietsrit op een zonrijke vrijdagmiddag zijn we met z'n vieren neergestreken op het terras van Aan de Linge voor een drankje en pannenkoek. Het was vanmiddag gezellig druk zowel het terras achter als opzij. Na een rondje verfrissingen hebben we pannenkoeken besteld en vooraf brood met pesto/kruidenboter. Ondertussen kwamen er nieuwe gasten die we drankjes hebben zien krijgen, pannenkoeken, dessert en koffie... Het brood vooraf hebben we gehad en ondertussen ook 2 rondjes drankjes maar geen pannenkoeken. Na anderhalf uur hebben we geïnformeerd of de bestelde pannenkoeken nog zouden doorkomen maar van de serveerster daarna geen antwoord meer gehad.

Ondertussen bleven de pannenkoeken bij andere gasten die later gearriveerd waren maar doorkomen, zelfs een tweede ronde... Daarop hebben we besloten de drankjes en brood af te rekenen en te vertrekken. Daarbij wilde men bij de kassa, zoals te verwachten, afrekenen inclusief de niet geleverde pannenkoeken. En de pannenkoeken waren nu echt klaar... yeah, sure...

Daar hebben we dus niet op gewacht, nogmaals aangeboden om de gebruikte versnaperingen af te rekenen waarop men aanbood om de drankjes niet in rekening te brengen. We zijn dus vertrokken zonder te betalen, zo'n € 30 aan drankjes misgelopen en nog € 50 aan pannenkoeken. Ik hoop dat Anton het kan lijden...

We hebben op zich wel lekker gezeten daar, maar zulke slechte service is een flinke domper op de feestvreugde en met een lege maag vertrekken is niet waarvoor je gekomen bent. Jammer, jammer... volgende keer toch maar weer naar de concurrent.

37. M van der Spek-Haan

De reservering ging prima; een herinnering vlak van tevoren is plezierig om te ontvangen. Bediening en eten waren goed verzorgd. Prima ruimte om ook kleine kinderen mee te nemen.

38. Prima lunch gehad op Moederdag, het is hier altijd lekker!

39. Wij komen hier regelmatig. Heerlijke pannenkoeke. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer, mooie plek.
    Gisteren een leuke attentie gehad i.v.m. met moederdag. Top.

40. Fijn gegeten met 8 personen. Leuke Moederdag geste (klein kado) gehad. Top. Kom hier graag ook met zijn 2-en om te lunchen. Aanrader!

41. G.Klein

De reservering verliep goed. De bediening kon iets vlotter, maar het was erg druk. De kwaliteit van de pannenkoek en de salade met gerookte kip was zeer goed.

42. Paul Struik

We hebben heerlijk gegeten met 10 personen, waaronder een viertal Australische gasten.
    Er was voor iedereen volop keuze en door de goede bezetting van het restaurant was het vooral ook erg gezellig. Het jonge personeel sprak goed Engels en dat was voor onze gasten heel plezierig en verrassend.
    Complimenten voor de voortreffelijke bediening.

43. Wij vonden de pannenkoeken vrij vet. Verder was de bediening snel en vriendelijk.

44. Goede bediening,
    Prima sfeer
    lekkere pannenkoeken

Zeer tevreden

45. Louise Borgstein-Rutten

We hebben heerlijk genoten van de pannenkoeken. De bediening was super vriendelijk. Onze kleinkinderen zaten lief te kleuren op de gekregen kleurplaat met potloden en konden fijn spelen. Voor herhaling vatbaar!

46. Op een zonnig terras heerlijk gegeten in een goede sfeer, met een vriendelijke & vlotte bediening. Mooie rustige plek; een dag later ben ik zelfs terug geweest voor een korte stop en aangename wandeling. Henk

47. Het was nu de 5e keer dat ik met vrienden of partner Aan de Linge was. Lekkere pannenkoeken, vriendelijke bediening en ook voor gasten die geen pannenkoek willen keuze uit enkele andere gerechten. Leuke lokatie. Zeker aan te bevelen.

48. Wim van de Klift.

Dit was voor ons de derde keer, snelle vlotte bediening, uitgebreide kaart, vriendelijk personeel. Tot de volgende keer!

49. Fam de Jager

Heerlijke pannenkoeken, uitgebreide kaart!
    Vlotte bediening.

50. Hermsen udo

Wij hadden twee dames voor bediening. Beide goed hun best gedaan en erg vriendelijk. De blonde dame verdient een pluim: tegen iedereen vriendelijk en behulpzaam. Zowel voor ons als omliggende tafels. Ze bleef maar werken en had goed overzicht. Top.

51. Prima locatie en heerlijke pannenkoek. Het nagerecht vond ik wat minder, maar dat is persoonlijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

52. Anita Roodbeen

Lekker gegeten voldoende aan 1 pannenkoek, gezellig en snel!

53. C.Westerhoff

Het eten was prima en de bediening super vriendelijk, maar het parkeren, vooral in het donker, is een ramp. Er is te weinig verlichting buiten en vooral als het nat weer is kom je met modder aan je schoenen weer thuis. Wat meer grind zou dat volgens mij kunnen voorkomen. Ik ben voorlopig van plan om alleen nog bij jullie te komen als het nog licht is buiten en dan alleen nog met droog weer.

54. De pannenkoeken smaakten erg lekker, ruime keuzes en het personeel is erg aardig. Mooie omgeving en binnen ziet het er gezellig uit.

Voor herhaling vatbaar.

55. Edwarn de Walle

Altijd lekkere pannenkoeken, veel keuze, goede bediening! Daarnaast natuurlijk een heel mooie locatie. Zowel het gebouw als de omgeving: Landgoed Hemmen, naast Zetten in de gem. Over-Betuwe. Prachtig bos- en weilanden gebied om mooie wandelingen in te maken en daarna pannenkoeken te gaan eten in deze voormalige molen aan de Linge.

56. van dieren

We hebben er heerlijk gegeten en we werden goed bediend!

57. Met 4 generaties heerlijke pannenkoeken gegeten. We waren verrast door de goede prijs/kwaliteit verhouding en de vrolijke bediening. Het is een mooi gemoderniseerd pand en sfeervol ingericht. We hebben al gefantaseerd wat voor een geweldige trouwfeestlocatie het zou zijn... Tot de volgende keer!

58. A Janssen

We vonden het met z.n 4e erg gezellig, leuke locatie en leuke bediening
    En het eten was ook heerlijk
    We komen zeker een ander keertje weer

59. Wij zijn heel tevreden, de pannenkoeken waren heerlijk.
    De bediening heel aardig en vriendelijk, de sfeer goed.

We komen beslist nog eens terug.

60. C. van Herwijnen.

We hebben genoten van de pannenkoeken en het nagerecht. Bediening goedlachs en vriendelijk en in voor een grapje en praatje. We kwamen al verschillende keren en zullen dat zeker blijven doen.

61. Vond de pannekoeken niet echt geweldig we hadden een pannekoek met rozijnen, het leek of die er opgesmeten waren, niet eens meegebakken! We hebben langverwacht op alles!

62. Mooie locatie voor familie bijeenkomst!

63. Lekkere pannenkoeken voor redelijke prijs op mooie locatie en gezellig.

64. Wij komen al drie jaar bij jullie eten samen met gehandicapte dochter om haar verjaardag af te sluiten.
    Fijn personeel, de keuze van het eten is goed.
    Als het ons gegund is, zullen we volgend jaar rond 11 december weer komen.

65. H. van Leeuwen

We hebben heerlijk gegeten! De sfeer is goed en het personeel aardig. We zijn er al verschillende keren geweest, dat is altijd erg goed bevallen!

66. Hans Dikkeschei

Heerlijk gegeten in een gezellige kindvriendelijke ambiance. Leuk te combineren met een wandeling in/naar het Hemmense bos

67. Sfeervol restaurant met fijne service. Ook voor niet pannenkoekenliefhebbers is er keuze.

68. Annette Driessen

Wij hebben heerlijk gegeten en na afloop genoten van een prachtige voorstelling van Stichting Music Herveld, kortom een perfecte avond uit.

69. Theo Overduin

Prima plek om even gezellig te eten. Een echte aanrader.

70. We hebben heerlijk en zeer gezellig gegeten!

71. Zo hoort een pannenkoekenrestaurant te zijn. Zo hoort de perfecte pannenkoek te zijn, droog gebakken en niet machtig. Zelfs niet de pannenkoeken met stoofvlees of mexicaans gehakt (!).

Wij aten er op een zondagse lunch met 11 personen en kozen allemaal verschillende gerechten van een zeer uitgebreide kaart. De naam pannenkoekenrestaurant doet ze zeker te kort, je kunt hier ook prima 'gewoon' eten.
    Alle gerechten kwamen tegelijk en voor de kinderen waren er ook nog kleurboeken die ze mee naar huis mochten nemen. Prijs/kwaliteit was top. Je krijgt meer dan waar voor je geld en dat in zo'n prachtige omgeving.

De sfeer scoort iets lager omdat de akoestiek in de boerderij ietwat rumoerig is.

Tot slot nog een pluim voor de bediening, erg klantvriendelijk, professioneel en attent.

72. Lekkere pannenkoeken, vlotte en aardige bediening.
    Komen zeker keer terug.

73. Het eten was super net zoals de sfeervolle ambiance. Genoten, onze complimenten!

74. Hartstikke knus en stijlvol restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening!

75. Gezellige zaak, mooi gelegen en de pannenkoeken zijn super lekker!

76. Lekkere pannenkoeken op een mooie locatie. Alleen zeer trage bediening. Restaurant zat best vol met maar 2 man personeel in de keuken (voor een vrijdagavond). We moesten meer dan een uur wachten op onze pannenkoeken, wat veel te lang is voor een kindvriendelijk restaurant, wat je van een pannenkoekenhuis verwacht. Jammer.

77. Eten is prima, evenals de fijne sfeer van een verbouwde oude boerenschuur. Wij aten er op een donderdag en het was goed bezet. De 3 jongere medewerkers die in de bediening zaten deden dat netjes en attent. Misschien dat de speelhoek voor kleintjes een betere plek kan krijgen, hij zit nu een beetje opgesloten tussen de tafels.

78. Heerlijk geluncht in relaxte sfeer. Bediening was goed. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelhoek. Daarna nog lekker gewandeld op het landgoed. Mooie locatie centraal in het land.

79. de boslandertjes

Uitstekende pannenkoek gegeten in een prima ambiance. Aanvankelijk nogal luide muziek, maar tijdens het eten gelukkig teruggebracht tot nauwelijks te horen niveau.
    De kwaliteit van het ijsdessert vonden we wat tegenvallen; het ijs smaakte muf en het kinderijsje had een onnatuurlijke vruchtensmaak. Misschien een andere provider hiervoor kiezen?
    De bediening was zonder meer hartelijk en goed.
    Al met al vinden we ons bezoek aan uw pannenkoekenboerderij zeker voor herhaling vatbaar!

80. Ik heb met 11 personen gegeten
    Het was prima

81. Het is een heel mooi pannenkoeken restaurant. En de bediening was heel goed, ze waren heel aardig. En het eten is ook heel goed.
    Ik heb ervan genoten.

82. Mooie ruime locatie, vriendelijk en professioneel personeel. Iets te veel kaas op de pannenkoek en teveel spek, bakje friet bij de kipsaté te klein (wij hebben een hekel aan bijvragen). Maar verder heerlijk gegeten en volop genoten. Komen zeker nog een keer terug.

83. P. Van Kraats

Mooie locatie en zeer goed eten!!

84. Met zijn 4-en (2 volwassenen en 2 kinderen) heerlijk buiten op het mooie terras een pannenkoek gegeten. De pannenkoeken waren erg lekker, goede smaak en prima kwaliteit. Ook de desserts vielen goed in de smaak, hoewel wel wat prijzig (bv. bananencoupe: 2 bolletjes ijs, een paar plakjes banaan, slagroom en een beetje chocoladesaus voor € 6,20 vond ik iets te duur). De bediening vond ik wisselend, eerst goed later wat minder. Er werd nl. niets gedaan toen er een vol glas omviel waar nota bene de serveerster bij stond. Alles zelf moeten deppen met de benodigde servetten. Jammer, anders had het cijfer hoger uitgevallen.
    Desalniettemin hebben we allemaal genoten aan de Linge.

85. Yvonne Vos

Wij hadden het luxe lunch arrangement. Ik kan het iedereen aanraden. Echt lekker luxe gegeten en meer dan genoeg. Een toppertje!!!

86. We hebben hier vaak gegeten. Gezellig, ruim en mooi sfeer.
    De bediening is vlot, netjes, vriendelijk.
    Uiteten bij Aan de Linge is altijd een feest!

87. Het was erg gezellig en lekker. De bediening was vlot, netjes, vriendelijk. We willen hier zeker nog vaker eten!

88. Lekkere pannekoeken, vriendelijke bediening, mooie omgeving.

89. anneke veldhuizen

Heerlijke pannenkoeken, echt uit de kunst.

90. M. Willemsen

De pannenkoeken waren echt lekker. We hebben heerlijk gegeten aan de Linge. Mooi restaurant met alles wat je nodig hebt zonder teveel poespas.

91. E. Talstra

We hebben gisteren 18 mei heerlijk salade's en pannenkoeken gegeten. Vriendelijke bediening en redelijke prijzen.

92. FamilieB

De pannekoeken waren uitstekend!
    We komen zeker terug!

93. g. hendriksen

We hebben met een groep van 11 personen lekker gegeten, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het was een geslaagde avond.

94. van de Voort

Lekker gegeten in een gezellige omgeving, vriendelijk personeel!!

95. Heerlijk gegeten, een prettige sfeer en erg vriendelijk personeel.

96. Heerlijk gegeten. Moesten wel erg lang wachten tot er iets opgenomen werd. Kunnen vaker langskomen voor een drankje. Een tip, geef een mandje met wat stokbrood als mensen zitten te wachten.

97. Prachtig plekje aan de Linge waar je lekker kunt eten voor een goede prijs. Leuk spelen en een verassing voor de kleintjes. Wij komen hier graag!

98. Voor een hele schappelijke prijs uit eten geweest op mooie locatie met goede sfeer en zeer vriendelijke bediening.

99. We hebben een reservering gemaakt, gewijzigd en telkens netjes een bevestiging gehad. Het smaakte heerlijk.

100. Petra Weijers

Een 5 sterren pannekoeken boerderij.

Volgende pagina