Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hem verdeeld zijn.

Hanny Schonenberg

Helaas te weinig parkeergelegenheid. Het reserveren online onhandig. Achteraf maar telefonische reservering gemaakt wat wel goed ging.
    De pannenkoeken waren, als vanouds, heerlijk. Ik ben, zolang als Houtlust bestaat, al verschillende malen hier geweest, ook vaak met gasten. Altijd prima gegeten. Jammer dat het niet zo druk was zodat wij op eertse paasdag de laatste gasten waren.

Gezellig en sfeervol pannenkoekenhuis. Wij komen hier vaker. De kinderen kunnen spelen en kleuren. Perfect voor een gezin.

Patrick van der Ende

Voor het eerst hier geweest. We hoorden altijd wel leuke en goede verhalen, maar nu toch maar eens heen.
    We rijden al jaren voorbij, maar waren dus nog nooit eerder geweest.
    Schitterende dag, kom je aan en dan zie je dat het gigantisch druk is.
    De verwachting ging voor ons dus al iets naar beneden, maar niets bleek minder waar.
    Leuk ontvangst en hadden er ook echt zin in.
    Ruime keuze aan pannenkoeken en je kan het zelf zo duur maken als je wilt.

Ondanks dat het wel iets langer duurde, hebben we ontzettend genoten en komen we zeker nog een aanal keren terug!
    Leuk dat we het toch hebben geprobeerd.
    Wij snappen wel waarom het vaak zo druk is!

irma van der Ent

Ondanks dat ik de tijd van de reservering wilde veranderen, waren ze toch bereid dit enigszins aan te passen.
    De bediening was uitstekend en de gerechten waren goedkoop en toch heel lekker. We hebben met 7 volwassenen en 6 kinderen daar uitstekend gegeten. Echt een aanrader

David Joshua Wagenaar

Hier altijd heerlijk gegeten. Pannenkoeken vind je nergens zo goed als hier. Je kunt tot 5 verschillende smaken volledig je pannenkoek zelf samenstellen. Bediening is altijd zeer vriendelijk en persoonlijk betrokken. De sfeer buiten is prima met al die vrolijke kinderen om je heen. Binnen is de sfeer huiselijk en ook zeer geschikt voor een romantisch etentje of een familie etentje. De prijs/ kwaliteit verhouding is ook prima! Wij komen hier zeker terug!

Lekkere pannekoeken, veel keuze en zelfs 2 smaken op 1 pannekoek is mogelijk. Als je niet uit de buurt komt, beetje lastig om te komen. Leuke bediening. Dus zeker de moeite waard!

Mooi weer, kids kunnen heerlijk spelen. Erg vriendelijk en alert personeel. En eten was heerlijk. Komen zeker terug.

Wij komen hier al jáááren. En niet voor niets! De pannenkoeken zijn heel bijzonder en smakelijk, zo vind je ze niet bij een ander. De sfeer is intiem en het personeel is altijd vriendelijk. Natuurlijk, als het erg druk is hebben ze geen tijd voor een praatje, een ander wil ook graag snel en goed geholpen worden, maar anders is het altijd heel persoonlijk. De speeltuin zijn we inmiddels een beetje te groot voor, maar het blijft heel leuk om met mooi weer de gezellige drukte van al die spelende kindertjes om je heen te hebben. Het is niet alleen een hapje eten, het is een compleet uitje! Top jongens, ga vooral zo door!!!

Mooi an gezeten, op zijn Westfries. Leuke speeltuin, goed eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben heerlijk gezeten en zijn ook echt prettig geholpen door de meiden die daar rondlopen!!!

Waardeloos.

Pannenkoeken waren matig en personeel totaal ongeïnteresseerd. Helaas was de prijs niet afgestemd op de kwaliteit van het eten. Kort gezegd: Pannenkoeken niet lekker, bediening ongeïnteresseerd en prijs veel te hoog voor wat je krijgt.

Zaterdag 11 januari 2014 met 6 volwassenen en 4 kinderen lekker eten bij Houtlust; voor volwassenen alcoholische dranken, kinderen chocomel en 10 pannenkoeken besteld. Oh, ja en gevraagd om karaf plat water bij enkele pittige pannenkoeken. Wordt er 'n gekoelde literfles Sourcy (inkoop 0,73 Euro) gepresenteerd voor 5,20 Euro!! Karaffen water worden niet geserveerd. "Jongedame, dit kan je maar 1x bij mij doen, want hierna kom ik nooit meer hier. En natuurlijk geen fooi, en precies 138,95 gepind. Eten goed, bediening stug, waar voor water betalen, als je ook andere dranken gebruikt? Dat never. Nederlandse horeca is de enige ter wereld die dit flikt. Afstraffen!

Heerlijk gegeten, met een leuke speeltuin en beestjes erbij. Enige goede pannenkoekenhuis bij ons in de buurt!

Plant-aardig

Als vegetariër kan men het beste een gewone pannenkoek nemen i.p.v. de hartige vegetarische pannenkoek. Een vegetariër wil namelijk vegetarisch kaas met dus vegetarisch stremsel. Anders kun je net zo goed een kalfskroket gaan zitten knagen en toetjes met gelatine eten. Dit probleem is zeer eenvoudig op te lossen door de kant en klare plakjes Leerdam Lightlife te gebruiken (dus niet zelf van een blok snijden want die blokken kaas zijn weer met dierlijk stremsel). Noem op de kaart de gebruikte kaas en de vegetariër voelt zich niet in de maling genomen. Fijn dat er kleurplaatjes en kleurpotloden zijn. Dan is het echt feest.

Vooral relaxed met kleine kinderen. Met mooi weer is het op het terrasje heerlijk zitten. Beetje jammer dat alle parkerende auto's over het terras moeten om bij de parkeerplaats te komen.