Op dit adres zit nu: MAVI

25 eigen parkeerplekken direct aan het restaurant. Vrij parkeren.

Voor gezelschappen is het mogelijk om op maandag en dinsdag te lunchen en dineren, dit enkel op verzoek.

• Suikervrij

1319642627 85
1421982372 82
1459196824 81

1. adriaan 74492 punten

Na vertrek van chef Sietse Bummel en sous Luc van Eijck toch wel erg benieuwd naar de signature van chef Douwe Verschuur. Het weer was prima en we mochten kiezen tussen binnen of buiten. Zelf vind ik het binnen gezelliger dus kregen we een ronde tafel aan het raam, fijn. Als aperitief de eerste begeleider, een Riesling Niersteiner Auflangen van Gehring die zeer goed beviel. De amuse kwam in een witte champagnecoupe. Stukjes gerookte rode poon op een bedje parelcouscous aangemaakt met ras el hanout, erop dotjes crème van zoete aardappel, krokantjes van zwarte kerrie en takjes van zoethout afrikaantjes. Erg smaakvol met prima texturen, een goede start.

Het voorgerecht was erg complex. Als basis een Vietnamese steak tartaar waarop twee diepzee garnalen, krokante mini gamba's, atjar van bloemkool en rettich, zoetzure snijbonen, blaadjes zeewier, toefjes citroengras-mayonaise en borage bloemetjes, aan tafel afgewerkt met een saus van snijboon. Fris en verfijnd met veel smaakjes, de Riesling sloot naadloos aan. (8,25)

Verder met een Italiaanse Custoza van Villa Medici, sappig en fris. Chef Douwe presenteerde zelf het vegetarisch gerecht, (wat zijn specialiteit is). Enkel gedopte erwten op een crème van dubbel gedopte tuinboontjes, ertussen schijfjes groene appel, klaverzuring en krokantjes van brioche met groene kruiden, erin gestoken kleine fluweelpoot paddenstoelen. Het geheel was afgewerkt met een daslook vinaigrette en verse Tasmaanse bergpeper die verrassend pikant was. Goede groene smaakjes die door de peper karakter kregen en die de wijn positief beïnvloedden. (7,25)

Verder met een mooie ronde Viognier Fleur de Granit 2018 van Vial. Ernaast een gerecht in meer klassieke stijl. Een zacht gegaarde zeewolffilet op een bedje van spinazie aangemaakt met ui, knoflook en lamsoor, ernaast een luchtige Hollandaise op basis van balsamico, eromheen gebruineerde hazelnoten en afgewerkt met een poeder van ansjovis en blaadjes Oost-Indische kers. Dit was een combinatie die me wat minder aansprak, iets teveel hazelnoot bij de delicate vis. (6,5)

Over naar rood met een Pinot Noir terroir des Dinosaures 2018 van Gargantuavis, elegant met tonen van kers en vanille. Het pièce was opgebouwd met maishoen, op karkas gegaard. Getrancheerde borstfilet op een bedje van gekonfijt, geplukt en gebakken vlees van de bout, ernaast een trio van Cromvoirtse asperges (wit, groen en korenaar), gebakken eikhaas en een schuim van kippenhuid waarop stukjes gepofte kippenhuid, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus van paddenstoelen. De hoen was mooi hoog op smaak, de eikhaas combineerde prima evenals de saus die het vlees iets sappiger maakte. De wijn sloot naadloos aan, genieten. (8)

De dessertwijn was een witte port gemaakt van Malvasia geschonken uit een anonieme fles, complex met fruitigheid, tonen van noot, rozijn en een tikje oxidatief. De chef presenteerde zelf het dessert. In een cocktailglas als basis een crème van Angostura (kruidenbitter), erop baba au rum, ijspastilles van limoen, kleine makarons, quenelle sorbetijs van ginger beer en stukjes gekonfijte banaan. Veel smaakbeleving met prima texturen, de krachtige port ging bij het eerste deel prima maar werd bij het tweede deel ietsje alcoholisch. (8,25)

Als afsluiter een krachtige Nespresso in een mooi glas met een drietal friandises. Die in het kopje was eigenlijk nog een lekker klein gerechtje.

Bediening was uitstekend verzorgd. Een hoofdrol voor de enthousiaste en gepassioneerde Maikel Kappen, uitgebreide presentaties van wijn en spijs, ondersteund door chef Douwe Verschuur.

Samengevat kunnen we stellen dat de signature van de keuken helemaal is veranderd. De klassieke Franse stijl met pure maken heeft plaats gemaakt voor een complexe stijl die meer op smaakbeleving is gericht. De spectaculaire langoustine gerechten, waar we graag voor omrijden, zijn helaas verleden tijd. Ambiance, bediening en zorgvuldige wijn selectie zijn vertrouwd.

2. Lverhallen

Fantastisch gegeten! Wijn en spijs zeer goed gecombineerd en geweldige service!

3. Schumacher

Top restaurant! Perfect eten met gastvrije bediening!

4. Tuur en Pauline

Vanwege korte afwezigheid van een van ons werd een bord onder een warmhoudlamp in de keuken gezet. Kok kwam na terugkomst zelf bord weer brengen. Bij verzoek om wat meer licht werd er een lampje op tafel gezet. Lekker brood en boter met zoute korrels, heerlijke sauzen. Goed wijn arrangement. Zoetigheid bij de koffie minder van kwaliteit. Goede kennis van drank.

5. Wilma Gevers

Na een vriendelijke ontvangst kregen we een tafeltje voor twee. We voelden ons meteen op ons gemak, geen poespas, gewoon en een ongedwongen sfeer. We kozen voor het kerstmenu met 5 gangen. Al gauw na binnenkomst kregen we onze eerste amuse. Dat bleek een goed begin en ook hetgeen daarna volgde was heerlijk. De crepe suzette werden rijkelijk overgoten met grand marnier. Voor mij was dat een beetje veel. We sloten af met heerlijke friandises en een kop koffie en thee.
    Kortom een heerlijke kennismaking met een voor ons nieuw restaurant. We komen zeker nog eens terug.

6. Erg lekker, fijne sfeer, lieve vriendelijke en vakkundige bediening. We hebben met 4 personen geluncht, dit naar zeer tevredenheid. 4 gangen, en een heerlijke amuse, zeer de moeite waard, komen zeker zeer spoedig terug. 😀👍

7. Gisteren weer eens naar restaurant Lef geweest in Helvoirt. Echt een aanrader! Super prijs kwaliteit verhouding met passie voor het horeca vak. Alerte en oprecht vriendelijke bediening onder leiding van Maikel Kappen. Mooie wijn spijs combinaties voor mijn vriend in een bob variant! Omdat ik geen alcohol dronk wegens zwangerschap werd ik blij verrast met een heerlijke non alcoholische cocktail! En oh, wat was het stoofvlees van hert heerlijk! Wanneer je nog nagenieten wilt van koffie of thee, kun je heerlijk genieten van het lekkers wat de prachtige friandises kar te bieden heeft. Team Lef: heel erg bedankt weer en tot snel!

8. Ria Broers

Ik had 2 dames uitgenodigd om bij jullie te eten. Zij waren 81 en 88 jaar oud. Voor mij spannend of het aan zou slaan. De dames waren heel enthousiast. Goede bediening, goede sfeer en het eten was voortreffelijk en mooi opgediend.
    Chapeau

9. Het welkomstdrankje vind ik een instinker, 2 glaasjes champagne aanbieden en dan 19,50 € berekenen zonder info vooraf, is wat minder. Verder wordt wel alles goed uitgelegd over de gerechten.

10. Maikel Maes

Gisteren voor de tweede keer bij Lef gegeten. Dit is zo'n bijzonder restaurant dat je er zelfs na jaren nog terug naar toe wil, als je weer eens in de buurt bent.

We waren vroeg en niet veel tijd, maar Maikel en Sietse trokken alle registers open om een viergangen diner te serveren met twee amuses vooraf. Maikel combineerde de voortreffelijke gerechten met halve glaasjes wijn, met geweldige beschrijvingen. De wijn en de gerechten wedijveren om het "wow" karakter, zie foto's. Vergeten om de witlofcremesoep en nagerecht te knippen- we waren afgeleid door het lekker eten.

Maikel is niet flexibel als je een andere combinatie qua menu (prijs) wil maken, geeft aan dat je dan veel duurder à la carte uitkomt. Zo neem je alsnog dat dessert mee. Ik begrijp de insteek maar kan me voorstellen dat niet iedereen gecharmeerd is van de boodschap.

Bediening was erg attent en was ons steeds voor om het water bij te schenken of een sneetje brood bij te leggen.

Ondanks de door ons opgelegde tijdsdruk genoten we enorm.

De langoustine met kaviaar, saffraanmousse, raviolie en spinazie: "had ik niet willen missen."

De heel bijzondere wijnen of Maikel's beschrijvingen ook niet.

We komen zeker weer eens terug.

11. Prima restaurant, Top!!
    Geweldige amuses die de smaakpapillen verrassen, drie gangen menu. Dit menu werd als kunststukken opgediend. Een feest om naar te kijken maar zeker om van te genieten. Uitgelezen combinaties. De sfeer was prima alleen het geroezemoes van de andere tafels maakte het watmoeilijker om met zessen aan een ronde tafel te converseren.
    Een geweldige beleving en wij komen zeker terug!

12. Steven V.

13. Vandaag na een uitstapje via een beetje google'n en eet.nu hier verzeild geraakt. Wat een fantastische ervaring! Alles van Amuse(s) tot en met de koffie tot in de puntjes verzorgd!

Gerechten worden heel netjes gepresenteerd en de smaken zijn fantastisch. De bediening heeft een schat aan kennis over de ingrediënten en de dranken die geserveerd worden.

Gezien het mooie weer lekker buiten kunnen dineren, maar het viel ons op dat het restaurant er binnen helemaal super uit ziet!

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, jammer dat het een beetje uit onze buurt ligt...

14. Rob Thieme

15. Erg lekker gegeten en borden zijn mooi opgemaakt. Vooraf kregen we twee geweldige amuses en daarna hadden wij een heerlijk 3-gangen diner. Bediening was heel goed en niets op aan te merken.
    Alles is super vers en lekker zelfgebakken brood.
    Absoluut een aanraden voor een uitgebreide avond eten.

16. Ole was heel vroeg opgestaan om de trein naar Maastricht te halen, hij wilde daar een open dag van de universiteit bezoeken. Wij zouden hem aan het eind van de middag oppikken, ons opfrissen en van een mooie maaltijd gaan genieten in Maasbracht. De dag ervoor had ik bedacht dat een lunch onderweg eigenlijk voor ons drietjes wel erg leuk zou zijn en het grote zoeken leverde uiteindelijk restaurant LEF in Helvoirt op, in Nederland wordt er niet blijkbaar niet geluncht op zaterdagmiddag.
    De reis erheen verliep voorspoedig, parkeren kan op eigen terrein en nadat we het terras gekruist hadden, waar een uitnodigende tafel vol met groenten staat, zwaaide de deur voor ons open. Een hartelijke ontvangst in het verder geheel lege restaurant. Rechts van ons de bar, links van ons de open keuken en we kregen, zoals gevraagd, een ronde tafel achterin het mooi strak ingerichte restaurant. Geen linnen op tafel, wel stoffen servetten, mooie glazen en leuk servies.
    Als aperitief werd ons een Prosecco of een glas champagne aangeboden en toen ik informeerde naar een Cava, want ik ben niet heel kapot van een prosecco kwam er een leuk alternatief, een glas Blanc de Blanc Chardonnay, een fijne bubbel, die ik erg prettig vond.
    De menukaart werd ons overhandigd, voor een indruk verwijs ik naar de website. Tot onze verrassing was het ook mogelijk, omdat men drie jaar bestaat, een 6 gangenlunch voor 30.00 te nemen, het zgn. Jubileummenu en zo’n buitenkansje konden we natuurlijk niet laten lopen. Dat we iets te laat waren om Ole op te halen namen we voor lief....
    In eerste instantie waren we wel in voor 2x het wijnarrangement (prijzen 5.50 - 7.50 per glas), maar nadat we de uiterst vriendelijke en zeer aantrekkelijke wijnkaart hadden bekeken besloten we tot wat flessen. Het leuke van de wijnkaart is dat er eerst een opsomming van de witte en rode (en rose) wijnen is, waarna op de volgende pagina’s de wijnen uitgebreid worden toegelicht en besproken.
    Ik ontdekte mijn geliefde Condrieu, maar de zeer competente en vriendelijke bediening bood ons een alternatief aan, waarvan hij dacht dat we die zeker op prijs zouden stellen. Een wijn die ik nog niet kende, een Clos de Saint Yves, Baumard, Savennières, Loire, 100% Chenin Blanc. Inderdaad een wijn die wij zeer op prijs stellen. Vol en complex, heerlijk.
    Geen amuse hier vandaag, wel de heerlijk warm brood, water (Bru), boter, peper en zout en twee soorten olijfolie. Een ‘gewone’ en een eigen olie met saffraan en sinaasappel.
    Voordat we de Savennières kregen ingeschonken, kwam er eerst een glas JG11, Riesling, Pfalz op tafel. Ter begeleiding van het eerste gerecht. Tonijn met eendenlever, krokante kikkerbil, gemarineerde rettich, haringkaviaar en olie met Lef (sinaasappelsaffraan). Een mooi opgemaakt bord kregen we met precies de genoemde ingrediënten en voor de kleur nog een plakje merengue met een diepe bietensmaak. Erg lekker vonden we het alledrie en heerlijk licht.
    De Savennières werd ingeschonken en daar waren we dus erg weg van. Hij deed me denken aan een Condrieu, maar ook aan de door mij zo geliefde Saint Romain. Het tweede gerechtje kwam in een schattig porseleinen cloche-schaaltje, waarbij het dekseltje er natuurlijk keurig werd afgehaald aan tafel. Het ging om snoekbaarsfilet op de huid gebakken, truffelrisotto, bereidingen van pompoen en aan tafel vers geschaafde zwarte truffel. Een heerlijk gerecht vonden we het. De snoekbaars was perfect gebakken en keurig nagezouten, de truffelrisotto was mooi beetgaar en toch romig en de pompoenbereidingen - crème en blokjes - waren ook erg lekker. De truffel maakte het geheel af.
    Voor het derde gerecht werd eerst een ronde kurk voor ons alledrie neergelegd. Na enige tijd kwam er een ouderwets sigarenkistje, wat na opening rook verspreidde. Het gerecht heette ‘zwezerik uit eigen doos’. In sigaar gerookte kalfszwezerik, gemarineerde vijg, appelperenstroop en zalf van basmati. Dit alles lag op een glazen plaatje met eronder wat sigarenbladeren en kruiden. De zwezerik had een perfect lichte rooksmaak, de vijg en de stroop waren erg lekker en zeker niet te zoet en de streep waarin de zalf van de basmatirijst verwerkt was vond ik ook al erg lekker. Een geestig en heerlijk gerecht dit.
    We waren toe aan de rode wijn. Een Wirra Wirra Scrubby Rise Red, McLaren Vale, Australië. Tot nu toe kende ik alleen de witte varianten van Wirra Wirra, dus ik was bijzonder benieuwd. Het betreft een blend van Syrah, Cabernet Sauvignon en Petit Verdot en dat levert een volle, kruidige wijn op die ons uitstekend beviel.
    Hij paste ook prima bij het vierde gerecht. Op het karkas gegaarde Brabantse kooieend, spitskool en een jus van gevogelte. Een perfect smeltend stukje kooieend kregen we, op een bedje van mooi gegaarde spitskool met een heerlijke gevogeltejus. Erbij nog een plakje buikspek, gegaard met 5-spices maakte het smaakpalet compleet. Alweer een prima gerecht.
    We waren toe aan het hoofdgerecht. Dat bestond deze middag uit Hongaars edelhert, rode kool, spruiten, crème van pastinaak en jus van Bossche koek. Een mooi opgemaakt bord kregen we met flink wat vlees, waar de mannen goed raad mee wisten. Mooi mals hert, perfect van cuisson, heerlijke rode kool - naar het recept van de moeder van de kok, leuk! - lekkere spruitjes, mooie pastinaakpuree en heerlijke jus. Wederom zeer naar tevredenheid.
    Bij het dessert schonk de kundige sommelier een glas Tawny Port en die paste perfect bij de cake en gelei van pure chocolade, krokante spongecake van pistache en roomijs van crème fraîche. Mooie stukjes spongecake gaven kleur aan het gerecht, de chocolade was heerlijk en niet te zoet en het ijs prettig fris. Een fijn dessert met ook nog lekkere sesamkoekjes.
    Bij de espresso tenslotte kwam nog een kistje waarin diverse lekkernijen zaten en zeer voldaan verlieten we dit enorm gastvrije restaurant. Alle genoten gerechten en wijnen waren voor me uitgetypt, ook zo ideaal. Hier wordt heerlijk gekookt, de bediening is kundig, vriendelijk en attent en we keren hier zeker terug.

17. Totaal onverwacht vielen we binnen bij Lef. Na een dagje Spa en met natte haartjes hadden we erge dorst en nodigde de buitenkant van Lef ons al uit voor een bezoek. Op de parkeerplaats werden we al vriendelijk welkom geheten door de eigenaar. Vanaf binnenkomst was het een warm bad met elke keer weer een aangename verrassing in de vorm van een amuse en nog een amuse en nog iets lekkers. Daarna een werkelijk fantastisch diner en enthousiaste uitleg bij elk gerecht en wijn. Op een door de weekse dag ook nog een redelijke bezetting wat de sfeer zeker ten goede kwam. Voor ons was zelfs de rekening nog een verrassing. Zoveel klasse voor een aangename prijs. Wij wonen in Hoorn maar als het dichterbij was zouden we een regelmatige gast zijn.
    Ans en Marja

18. Hannie & Peter Westhoven

Wij wilden met zes personen afgelopen zondag bij restaurant "eten met Lef" dineren. De tafel was keurig gedekt.Een drankje werd snel geserveerd en ook een glaasje water. Toen bleek dat het niet mogelijk was om voor vier personen een menu te serveren en voor de twee overigen een voorgerecht en een hoofdgerecht. De ober heeft 3x overleg gehad met de keuken (waar overigens 3 koks stonden), gaf de ober ons te verstaan hier niet vanaf te wijken en zijn we na het afrekenen van het drankje en het water vertrokken.
    Wij zijn van mening dat dit toch zeer kortzichtig is en raden anderen af hier te gaan dineren als je niet allemaal hetzelfde menu wilt nuttigen.

19. Met 6 personen heerlijke avond gehad, eten en bediening waren zeer goed.!!
    Komen zeker terug.
    Enig minpuntje geen alcoholvrij bier of wijn.

20. Na goede geluiden te hebben gehoord, mijn vriendin voor haar verjaardag meegenomen naar LEF. Als je in Helvoirt aan komt rijden word je van verre al verwelkomt door een groot fel groen reclame bord van een bekend biermerk uit de achterhoek. Niet echt de uitstraling die ik verwachtte.. Gelukkig zag de terraszijde er een heel stuk aantrekkelijker uit met lekkere terrasbanken en zelfs dekens voor de rokers onder ons.

Eenmaal (te?) enthousiast ontvangen aan de prominent aanwezige bar een aperitief gedronken. Vervolgens aan een fijne grote tafel plaatsgenomen in afwachting van de 5 gangen met bijpassende wijnen. De gastheer die bij binnenkomst nogal aanwezig was blijft dit. Maar ik moet hierbij opmerken dat dit overduidelijk vanuit pure passie voor zijn vak en wijnen komt, en dat dit stiekem aanstekelijk werkt..

Ik zal niet in detail ingaan op de gerechten die we hebben mogen eten, dat kan het verpesten voor andere gasten. Highlights: Amuses, Coquilles, zeeduivel, kreeft, zwezerik, sucade, ardenner rund, mouilleux van chocolade... Je snapt: leuke combinaties die daarbij (niet onbelangrijk) geweldig smaakten. Ook over de wijnen valt weinig aan te merken. Maar ook hier af en toe een tikkie lef: franse wijn gemaakt op de werkwijze uit de 'nieuwe wereld'.. Leuk, weer een keer iets anders!

Na de koffie, whiskey en friandises, de rekening maar laten komen (al had ik graag nog 3 uur blijven zitten). Voor een gemiddelde portemonnee (de mijne) is het geen goedkope avond en blijven zulke avonden voor speciale gelegenheden. Maar als je dan een prijs/kwaliteit vergelijking maakt dan heb ik totaal geen moeite om met plezier de rekening te betalen, en er nog fooi bij te leggen ook.

LEF, bedankt! Tot de volgende verjaardag...

21. Eerste kerstdag lunch genoten met speciale wijnen ivm actie.

Goede verzorging en persoonlijke aandacht genoten.

Prijs/kwaliteit was in overeenstemming.

Al met al een dikke voldoende. Tot snel, Nelleke en Steven.

22. Kwaliteit eten, wijnen, bediening van zeer hoog niveau. Iedere keer een verrassing van smaken en combinaties. Zullen regelmatig terug komen.

23. Nu 3 x geweest.

De gerechten zijn soms goed en soms flut. Evenals de aandacht van de mijnheer in de bediening. Zeeeeer selectief! Leer s.v.p. de bediening een fles wijn open te maken. Achter de bar op de grond een kurk eruit proberen te trekken kan echt niet. Een fles huiswijn wordt op tafel gezet en je moet het zelf maar inschenken. De gerechten zijn zeer divers van kwaliteit, de tonijn als voorgerecht was veel te gaar, het dessert was een opgerold stukje kapsel zonder smaak. De vorige keer was het hoofdgerecht veel pasta en een stuk vis erbovenop.

Kortom, wij hebben het even gehad.

5,7
  24. We hebben hier al vele malen gegeten. De kinderen gaan regelmatig mee. We wonen vlakbij dus voor ons is het ook praktisch. Maar we gaan vooral voor de prettige sfeer, het uitstekende eten en de interessante, verrassende wijnkaart. Zowel de kok (Sytze) als de gastheer (Michael) hebben het vak ondermeer geleerd bij de Heer Kocken in Vught. En dat hebben ze daar meer dan uitstekend gedaan. Het eten is eigenlijk altijd van hoge kwaliteit en met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dat geldt overigens zeker ook voor de wijnkaart. De kaart is net gewisseld maar het voorgerecht met ossenhaas en ganzenlever zou wat mij betreft een blijvertje mogen zijn. Een blijvertje!

25. Op zaterdagavond met z'n vieren hier gegeten. Met reserveren werd meegedacht over het aankomst tijdstip om optimale service te kunnen bieden. Dat is zeker geslaagd! Zeer vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg bij wijn en gerechten door de eigenaar. Eten en wijn net extra, en daarmee zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij voelden ons erg verwend deze avond! Een aanrader dus.

26. elvira van roosmalen

Heb er nu 5 keer gegeten en iedere keer super! Hartstikke aardig personeel, verassend lekkere gerechten, echt een toppertje! En dat bij mij om de hoek! Ga vanavond weer!

27. Gisteren voor de 2de keer gegeten bij Lef.

Net als de vorige keer:

- ontvangst: super.

- bediening: super.

- ruimte: super.

En dan het eten:

We hebben ons weer laten verrassen met een 5 gangen verrassingsmenu en daarvan kunnen we zeggen: een aanrader.

Alles is zeer origineel, smaakt uit de kunst en ziet er prachtig uit.

Hier gaan we heel zeker vaker eten.

28. Bij Lef met een groep van 10 man gegeten. De (kleine) keukenbrigade kan voor een dergelijke groep niet a la carte koken. De Maitre D'/Sommelier stelde het 5 gangen surprise menu voor, waarbij ook nog wat flexibiliteit mogelijk was. Ondanks dat het gezelschap over het algemeen verwend en dus kritisch is, was iedereen prettig verrast over de hoge kwaliteit. Daarnaast was diegene die de rekening betaalde zeer prettig verrast door de prijs kwaliteit verhouding.

29. Mogelijk is het de eigenaars niet bekend dat dit etablissement nabij punt 38 van de LAW 7-1 gelegen is (op ca. 200 mtr kruist deze Pelgrimsroute de weg richting Het Hoendernest).

Het toeval wil dat wij, daags na de opening (op dinsdag 6 oktober), onze wandeletappe hier startten. Helaas echter (al) op dinsdag gesloten, dus géén koffie, al was men binnen druk met van alles en nog wat bezig en dronk men volop koffie aan de bar. We kregen wel een kaartje met het verzoek nog eens terug te komen.
    Op vrijdag 23 oktober startten we wederom een etappedeel hier in de buurt. Van verre (!) arriveren we rond half twaalf (formele openingstijd!), maar helaas weer geen koffie te krijgen. Dit keer moest eerst nog de vloer gedweild.
    Als ervaren restaurantgangers hebben we beslist betere gastvrijheid genoten....

30. Benieuwd was ik : een jonge kok en een jonge gastheer/sommelier. Ik kende ze van De Heer Kocken waar ze dus hun vak uitstekend geleerd hebben en hier met lef neerzetten.

Erg vriendelijk en gastvrij, verstand van zaken, een ambitieus wijnadvies en heel lekker ge-eten, creatief en verzorgd complimenten aan de topkok.

Niet te vergeten, de vriendelijke serveerster.

Het motto van hun eten zoals het hoort : is wat ons betreft op zijn plaats.

Ik kom zeker terug groeten. Steven.

31. Lekker gegeten, gezellige ambiance, vriendelijk personeel.

Verrassende kaart, gekozen voor 3 - gangen verrassingsmenu en dat was een zeer goede keuze!