Duinoord in Helvoirt

Voor gasten van Duinoord is het parkeren op paarse en gele dagen gratis. Op groene dagen kost parkeren 7 euro per auto.

• All-inclusive

1413620417 65
1520893475 82
1619914760 74

1. Jos Heijmans

Prachtig concept. Ik ben alleenstaande en heb weinig te besteden. Maar hier kan ik me voor een relatief laag bedrag helemaal vol eten. De snacks zijn van redelijke kwaliteit. Ik pak hier altijd soep, daarna friet met snacks en daarna ijs. Ook drinken erbij. Dat is in feite 3 gangen inclusief drinken voor 17 euro. Dat betaal je als je na 1530 binnen komt.

2. Vorige week bij Duinoord geweest. En het mag gezegt worden: wat een top park! Onbeperkt eten en drinken en spelen voor 1 vaste prijs. Alleen alcohol moet je bij betalen maar ook dat kost maar 1.50 voor een munt. Vriendelijk personeel en iedereen heeft zich ruim vermaakt! Ook geen lange wachttijden gehad! Zeker een aanrader voor iedereen en alle leeftijden!

3. Als je op zoek bent naar iets te doen voor je kinderen.
    Is dit wat mij betreft idiaal.
    Ze kunnen de hele dag zich in behoorlijk wat verschillende atracties vermaken.
    Die van ons waren niet weg te krijgen bij de quads.
    Ook de trampoline was zeker geen straf voor ze.
    Maar het lezer schieten en het klimbos maak te het voor hen echt tegek.
    Buiten het fijt dat ze nu konden blijven lopen naar de slush machine.
    En ze heel verbaasd vroegen van he moeten we niet af rekenen.
    Waar op ons antwoord was nee alles is gratis, heel verbaast kwam er uit echt.
    Ja echt. Waar op de kinderen zich aan werkelijk alles te goed hebben gedaan wat ze mochten.
    Zelf voor onze kinds die een gluten allergie hebben was gedacht.
    Een zakje snoep lag voor ze klaar.
    Dat noem ik nog een service.
    Duinoord gewoon weg toppie.

4. Leon Kamerling

Onze opa en oma waren vorige week 50 jaar getrouwd en daarom hadden we bedacht om gezellig met de hele familie naar Duinoord te gaan. Wij hebben het de hele dag prima naar onze zin gehad en de kinderen hebben de hele dag gespeeld en gegeten.

Omdat het warm was, waren er voor de kleinere kinderen een mooi zand-en watertoestel en sproeiers neergezet zodat zij ook konden spelen. De wat grotere kinderen hebben zich goed vermaakt in het klimbos en ook het eten en drinken was goed: lekker, vers en je had een ruime keuze uit o.a. pizza, friet, snacks, pannenkoeken en verschillende soorten ijsjes, snoepjes en taartjes.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

5. Duinoord is top! We zijn er met heel de familie naar toe geweest en het was echt geweldig. Ze hebben een mooi klimbos en een groot buffet waar iedereen wel iets van lust. Zeker een aanrader, we komen zeker vaker terug!

6. Wij zijn met een grote groep geweest waarvan veel verschillende leeftijden. Iedereen heeft zich kunnen vermaken. Mijn eigen zoontje wou zelfs nooit meer weg en vond het zo leuk om eten te halen dat hij iedereen af liep om voor eten te halen. Super personeel: nadat mijn zoontje ons kwijt was, hebben hun hem geholpen met zoeken en getroost. Het eten was erg lekker en alles zag er schoon uit. Wij komen zeker nog een keertje terug en zullen het zeker aanraden aan anderen.

7. Marianne

Het was een top dag, gaan we zeker vaker doen. Kids kunnen lekker zelf hun gang gaan. Of het nu eten, drinken of spelen is. Heeft mama ook eens rust. Heerlijk. Het klimbos is het eind volgens dochter lief!

8. Afgelopen zaterdag met heel de familie naar Duinoord geweest en wat ziet het er hier verzorgd uit! Mijn moeder werd 80 ( oudste ) en onze kleindochter ging ook mee ( 2 ) en voor jong en oud plezier. Een ruime keus uit het menu en genoeg activiteiten voor de kinderen!! Het was heerlijk weer en wij komen zeker een keer terug! Ook het personeel is zeer attent en vriendelijk.

9. Het eten was super lekker en vers en vooral leuk dat je alles zelf mocht opscheppen en combineren. Het personeel was ook super vriendelijk en hielp als het nodig was.

10. karin molenschot

Ben er met mijn oppas kindjes geweest van 10 en 8 jaar, was helemaal toppie. Het eten was goed, personeel vriendelijk. We komen zeker nog terug.

Gr, Karin

11. We hebben een leuke dag gehad met 2 volwassenen, 3 tieners (17-15-16) en 2 kinderen van 4 jaar. Het eten was prima; van heerlijke verse broodjes tot lekker knapperige friet. Er is van alles wat! De pizza was ook goed belegd. Milkshakes prima.

Minpuntjes: bij regen was er niet veel te doen, want de springkussens waren vol met plassen, nadat de bui weg was. Dus alle kinderen zaten in de ballenbak, beetje erg druk! Ook was er te weinig toezicht bij het eten; sommige (slechte manieren) kinderen bleven maar opscheppen en hun eten in de vuilbak gooien... daar mag het personeel echt wel wat van zeggen! Al met al een heel leuke dag gehad!

12. Erg leuk, ruim park, onbeperkt eten en drinken, ruime keuze! Grootste minpunt, zeer onvriendelijk personeel.

4,9
  13. Erg onaardig personeel, waren gewoon ronduit onbeschoft tegen de kinderen. Klantvriendelijkheid moeten ze daar echt nog leren! Ook erg druk en soms een dik uur wachttijd
    om te klimmen, terwijl er voor oudere kinderen verder niets te doen is. Dan vind ik 19,50 erg dik betaald voor wat slappe friet.

14. Met de kinderen geweest, wat een topdag! We waren op een drukke dag en toch was alles goed geregeld en werd alles schoon gehouden. Klimbos moesten we wel even wachten, maar dat is overal als het druk is. Personeel was heel vriendelijk, dus service dikke 10. Superleuke dag gehad! Gaan zeker nog een keer.

15. van erne

Goed eten, leuke activiteiten! Kan niet beter voor deze prijs!

16. Familie Nauta

In een woord super! Normaal gesproken kun je voor het bedrag wat je betaal 2 uur klimmen, nu kun je klimmen, eten, trampoline springen, midget-golven en nog meer. Voor iedereen van ons gezin was er wel iets te doen. Het eten smaakte goed en de sfeer die er hing was fantastisch!

17. Bij Duinoord is alles op en top geregeld! Aardig personeel, goed eten, je wordt snel geholpen als dat nodig is én het is in vergelijking met wat je krijgt heel betaalbaar!

Ik zal zeker nog een keer langskomen!

18. Personeel is aardig en kindvriendelijk. Park wordt goed schoon gehouden en er is genoeg vermaak voor de kinderen. Eten is ook uitstekend.

19. Duinoord heeft een goed verzorgd park waar alles netjes en goed schoon gehouden worden. Het personeel is vriendelijk en helpt je graag. Daarnaast is het eten ook uitstekend geregeld en mag je zo vaak en veel pakken als je lust en wilt. En dan zit dit alles onder 1 prijs! Helemaal super natuurlijk! Echt een aanrader.

20. Van Schaijk

Vandaag voor korte duur op het park geweest. Wij hebben geen begrip/inleving ervaren voor personen met een handicap.
    Gezien wachten erg moeizaam is voor onze zoon hebben we proberen te vragen, overleggen of er een mogelijkheid was dat deelname van de attractie (klimbos) mogelijk is. Moet zeggen dat we direct op een enorme weerstand stuitte en wat mij betreft op een onfatsoenlijke wijze.
    Hierdoor hebben we de keuze moeten maken om het park te verlaten met een enorm teleurgesteld kind. Een klein pluspuntje is dat we na het indienen van een klacht onze entree kosten terug hebben gekregen.

Ik heb inmiddels meerdere recensies gelezen en moet zeggen dat er niet geleerd wordt hiervan. Helaas zijn (waren) wij niet de enige die dit op deze wijze hebben ervaren.

21. Hier nu al drie keer geweest met de kids, super ervaring! afgelopen twee weken 2 keer een kinderfeestje gehad. De kinderen (5 tot 7 jaar) zijn de hele dag bezig geweest en wij als ouders hebben heerlijk vertoefd op het terras..

Het eten is geen haute cuisine (pizza, friet, snacks en hamburgers & soep met salades en broodjes), maar voor een dagje met de kids prima te doen.. Het smaakt goed, is goed warm en vers en redelijk gevarieerd. De speeltuin en het klimbos zijn erg groot en overal staat personeel bij om op te letten wat er gebeurd.

Voor mensen met kinderen echt een aanrader, want zowel de kids als de ouders hebben een dagje uit!

22. Super dag gehad, samen met schoonbroer en schoonzus met hun 2 kids geweest en wij met z'n vijven. De 3 grote kids hebben we bijna de hele dag niet gezien, geld ook voor de papa's. Genoeg te eten en drinken, genoeg keuze, alles lekker net uit de pan warm, alles word netjes bijgehouden qua voedsel en hygiëne, medewerkers en eigenaren vriendelijke mensen.

23. We hadden een familiefeestje op het park. Helemaal fantastisch. Mooi weer, gezellige sfeer, klimbos geweldig, voor de kinderen en ouders. Super lekker eten. We komen zeker een keer terug.

24. w nieuwkoop

Na eerdere ervaring met jullie restaurant is dit een afgang als dit jullie nieuwe concept is geworden voor een kerstdiner. Belachelijk dat de gasten van kartonnen bordjes moeten eten met plastic bestek, en moeten drinken uit plastic bekers. Dit betekent dat jullie dus ook niet aan het milieu denken terwijl het restaurant in een bosrijke omgeving staat. En dat terwijl er veel voor betaalt word.

25. a v tilborg

Wij gingen vanavond met onze fam 20 pers. uit eten bij jullie. Nou het was vreselijk. Plastic glazen bordjes, bestek. Soep moest je eten uit een ijsbeker. Helemaal geen keuze van vlees, alleen biefstukjes en alleen garnalen in een saus. Wel 4 verschillende soorten friet en je kon snacks uit de muur trekken. Leuk voor een kinderfeestje. Waardeloos.

2,6
  26. Wij zijn in begin Juli naar Duinoord geweest met 2 gezinnen.

Het was prachtig weer en helemaal niet te druk. Bij het klimbos was er een wachttijd van ongeveer 30 minuten incl de instructie video. Daarna zijn de kinderen gaan klimmen. Omdat het niet zo druk was konden ze meerdere malen gebruik maken van het klim parcours. Maar ook de Bouncer trampoline was erg in trek. De kinderen hebben zich geen moment verveeld.

Het buffet zag er netjes uit. Ruime keuze en alles werd vers bereid. Soepen broodjes beleg Verse pizza Verse friet en Hamburgers vers gegrild en pannenkoeken.

Ook veel keuze in limonade, sappen, koffie en thee, milkshakes en Slush.

Met de eigenaars hebben wij een tijdje staan praten. Gezellige mensen niks mis mee.

Duinoord vinden wij top voor groot en klein. Of je nu sportief bent of niet. Wij komen er zeker nog een keer terug maar dan met meerdere mensen voor een gezellig dagje uit.

27. Deze week hier geweest met een kinderfeestje. Nooit doen!!! We stonden van 14.00 uur tot 17.00 uur te wachten voor het klimbos. Geen eten geen drinken. Uit de rij je plaats kwijt. Voor vegetariers heeft men nagenoeg niets. Friet was koud en slecht van kwaliteit. Over pizza's maar niet te spreken. Ze laten veel meer mensen binnen dan toegestaan. Met recht een vreetschuur van slechte kwaliteit die meer aanbiedt dan men waar maakt.

1,1
  28. Eigenaar en personeel erg kind onvriendelijk.
    De eigenaar moet maar snel wat anders gaan doen want dit ligt hem totaal niet.

Eten was wel goed het lijkt op een grote frietkraam waar je je lekker goedkoop vol kan proppen.

3,7
  29. Annemarie

Wij zijn er gisteren geweest met 2 gezinnen (3 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 3 t/m 8 jaar) en we hebben allemaal een TOP dag gehad! Er was genoeg te doen voor iedereen (aanrader: kinderquads en klimbos!), het eten was erg lekker en werd goed aangevuld, vriendelijk personeel, mooi groot terras, schone toiletten. Echt een aanrader!!! Klein minpuntje: de website. Deze spreekt niet zo aan en kan voorzien worden van mooie foto's. De werkelijkheid is namelijk mooier dan dat op de site te zien is!!!

30. Leuk concept voor vooral jonge kinderen. Een echt paradijs! Je kunt er heerlijk eten voor weinig geld én je kinderen vermaken zich prima de hele dag door! Ik kom er regelmatig en het blijft gewoon leuk!

31. de Veld

Wij zijn afgelopen weekend bij Duinoord geweest.
    Het was heerlijk en ik heb er samen met de kinderen enorm van genoten.
    Het personeel was heel vriendelijk en alles was netjes verzorgd!
    We hebben een top dag gehad, zeker aan te raden.

32. Prachtige locatie met prima eten voor de prijs. Hele aardige eigenaar en goede service.

33. Voor de eerste keer geweest, kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad, wij vonden het eten heel goed, daar kan menig speelparadijs een voorbeeld aannemen, genoeg keuze, warm, vers en lekker! Zeker voor herhaling!

34. Vertaal van English naar Nederlands

Verschrikkelijke onbeschofte eigenaren. Totaal niet gastvrij. Lijken eerder een hekel aan hun klanten te hebben dat dat ze blij zijn dat er klanten zijn.
    Faciliteiten, speeltuin, klimbos heel leuk maar er zouden mensen met hart voor horeca en gastvrij moeten werken.

35. We hadden een reservering gemaakt voor kinderfeest. Het stortregende die dag en wij wilde het verzetten want we wilde klimmen. Bij de reservering was dit aangegeven en was toen geen probleem. De eigenaar was boos en wij waren kinderachtig. Verzetten kon niet. Sterker nog wij moesten maar nooit meer komen.
    Jammer. Dit kost hem klanten.

36. Nu twee keer geweest met het nieuwe concept. Voor kinderen een waar speelparadijs...ze willen alleen maar meer! Nu de tweede keer was het snoepbuffet weggehaald (voor ons geen probleem), fristi en chocomel ook niet meer te krijgen. Pizza's zijn heerlijk! Pannenkoeken worden verslonden en frites/snacks zijn prima. Niet een super uitgebreid buffet, maar voor deze prijs prima in orde. Genoeg personeel, dat is ook wel nodig met zoveel 'loslopende' kinderen en hun veiligheid. Daar moet dus zeker niet op bezuinigd worden.Wij komen hier zeker weer terug!.

37. Leuke zaak, leuke speeltuin voor de kids, leuk terras, maar het eten van het buffet is nog slechter dan van de gaarkeuken, slappe frietjes, lauw eten, geen aanrader.

Eigenaar en eigenaresse zeer onvriendelijk,ik heb vrij veel ervaring in mijn dagelijks werk met horecaondernemers,en deze mensen zijn echt de onbeschoftste horecaondernemers die ik ben tegengekomen.
    Als je een vraag hebt,en het staat hun niet aan,krijg je een grote mond terug waar de honden geen brood van lusten.
    Het personeel daarentegen is wel vriendelijk en behulpzaam.
    Mij zien ze er in ieder geval nooit meer,mits er een nieuwe eigenaar in komt.

3,1
  38. Reeds verschillende keren hier gegeten. Het buffet is gewoon eenvoudig, maar wel volop keus. Ik denk wel dat als er niet veel gasten zijn, het eten dus langer in de bakken blijft liggen, en dus eerder koud is. Maar dan is het even melden en er wordt nieuwe voorraad gebracht. Verder is de kwaliteit gewoon goed. Gewone Hollandse kost, in buffetvorm zodat je zelf kunt bepalen wat en hoeveel je eet. Ook het dessertbuffet is eenvoudig, maar wel goed van kwaliteit. Ook de bediening is altijd netjes en vriendelijk. Wij gaan hier zeker regelmatig nog naar toe.

39. Vandaag met mijn ouders met een leuke kortingsbon (not) uit de krant wezen eten.
    Kwaliteit eten is zeer mager ,staat vrijwel niets frietjes, aardappeltjes, boontjes, harde schnitseltjes 3 x 3 cm frikandelletje 3cm lang en nog wat klein grut. Het ijs is softijs niet meer en niet minder en wat meloen, en nog wat blikperzikken.
    De afgesproken prijs die vooraf was doorgenomen per telefoon a.d.h.v. de kortingsbon werd weggewuift kosten 4 volwassenen en 1 kind 108 euro wat??? De bon eraf en er bleef 80 euro over. navraag gedaan, nadat ik totaal niet werd gehoord, autoritairheid ten top door zowel de zoon als de baas was ik in staat om hem over de bar te trekken. Zeer dunne drinkglaasjes apart op de bon a 2.20 euro per stuk, 1 capucino (niet eens wat je gewent bent 2.30 euro) volslagen belachelijk. Ga er niet heen, je wordt genept. Hier nooit meer en ze hadden het simpel kunnen oplossen.. grote gemiste kans!

1,9
  40. Het valt op dat het bedrijf gedreven wordt door procedures. Bijvoorbeeld:

1. Bordje omhoog ‘bestellen’ of bordje omlaag ‘zijn voorzien’

2. Het is niet mogelijk om tap-ijs in een bakje te bestellen voor ons zoontje van vier, had te maken met btw-afdracht (?), kennelijk belangrijker dan servicegerichtheid.

3. Regelmatig tekort aan personeel, dat schijnt minder te kosten, maar gaat wel ten koste van de omzet en de winst.

4. Er is een staffeling aangebracht in prijzen bij het buffet eten (euro 19.95 per volwassene);

- 0-2 jaar euro 2.50 (wat eten die nou?)
    - 3-5 jaar euro 6.50
    - 6-8 jaar euro 10.95
    - 9-12 jaar euro 12.95

5. Het lijkt wel of de boekhouder er aan te pas is gekomen om zo nadrukkelijk een staffel aan te brengen in prijzen.

6. Dan moet er 1 euro betaald worden voor het springkussen.

7. Het aantal speeltoestellen is mager, wel onderhouden maar sterk verouderd.

5,1
  41. Vreetschuur! Ik heb er geen ander woord voor. Buffet waar koude frietjes liggen, inktvisringen die postelastieken lijken. Ons zoontje had alleen een ijsje op, toch moesten we het volledige bedrag betalen. Was dus een ijsje van bijna 20 euro. Na vriendelijk vragen of dit misschien anders opgelost zou kunnen worden, kregen we een snauw en een discussie waar de honden geen brood van lusten! Ik bespaar jullie het bekvechten wat daar plaatsvond.

Het engine wat ik kwijt wil is: vermijden die zaak! Slechtste service ooit, slechtste eten ooit!

42. Lars 5 punten

Mooie locatie, leuke speeltuin en en top golfbaan. Jammer alleen dat de parkeerplaats er zo armoedig uitziet. Kan echt een opknapbeurt gebruiken. Lunch was goed maar wel prijzig.