Nieuwste foto's in Helvoirt

Laatste updates in Helvoirt

1. Marga Pater's profielfoto
    Marga Pater heeft een recensie geschreven voor De Keizer

Marga Pater

Wij hadden gekozen voor de verrassing menu 4 gangen. Vanaf het begin tot het laatst heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk.

2. Ja's profielfoto
    Ja heeft een recensie geschreven voor Guldenberg
    Internationaal Helvoirt

Eten was duur en matig. De gamba's waren voor de meeste te pittig van smaak. De bediening was matig. Geen coördinatie. De wijn kwam als het eten al bijna op was.

4,5
  3. Cindy 's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Santos Place

Eten was echt bovengemiddeld goed, zeker voor de zeer nette prijs.
    (Helaas geen toetje op, want we zaten al vol. Haha)

Jammer dat veel mensen het restaurant nog niet lijken te kennen, want het was er erg rustig. Dat verdient dit restaurant eigenlijk niet. Je kunt er goed eten voor een nette prijs, dus ze verdienen het zeker om meer aanloop te krijgen.

Zit ook op een mooie centrale plek, maar denk doordat het aan een vrij drukke weg zit (waar je in het restaurant overigens totaal geen last van hebt, en ook het uitzicht over de weilanden is gewoon mooi), mensen er snel langsheen rijden omdat het niet zo goed te zien is. (Je moet eigenlijk echt weten dat het er zit).

4. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor Guldenberg
    Internationaal Helvoirt

eugene

Erg lekker eten, 2 goede koks die hun vak verstaan, ze maken mooie gerechten. De Aziatische keuken is, eerlijk gezegd fantastisch, een aanrader. De greenegg wordt ook gebruikt, daardoor krijg je de heerlijke BBQ smaak op het "gegrilde" vlees. Aanrader.

5. Miriam Buster's profielfoto
    Miriam Buster heeft een recensie geschreven voor De Heeren

Heerlijk geluncht maar ook voor een lekker ongedwongen diner een prima adres. Gezellig zitten, leuke bediening en ook de kok neemt daar waar mogelijk de tijd om een praatje met je te maken. Prijs / kwaliteit is dik voor elkaar.

6. Jos Heijmans's profielfoto
    Jos Heijmans heeft een recensie geschreven voor Duinoord

Jos Heijmans

Prachtig concept. Ik ben alleenstaande en heb weinig te besteden. Maar hier kan ik me voor een relatief laag bedrag helemaal vol eten. De snacks zijn van redelijke kwaliteit. Ik pak hier altijd soep, daarna friet met snacks en daarna ijs. Ook drinken erbij. Dat is in feite 3 gangen inclusief drinken voor 17 euro. Dat betaal je als je na 1530 binnen komt.

7. Bart Meesters's profielfoto
    Bart Meesters heeft een recensie geschreven voor De Heeren

Zeker de moeite om eens gaan te eten. Goede service en vriendelijk personeel.

8. De Heeren heeft een nieuwe foto
  9. De Heeren heeft een nieuwe foto
  10. De Heeren heeft een nieuwe foto
  11. De Heeren heeft een nieuwe foto
  12. De Heeren heeft een nieuwe foto
  13. De Heeren heeft een nieuwe foto
  14. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Heeren Janssen

Heerlijk gegeten en zeker ook genoeg.

15. Robert Rutjes's profielfoto
    Robert Rutjes heeft een recensie geschreven voor 't Lieve Leven

Robert Rutjes

Via Social Deal een kerstbrunch besteld met zijn 4en voor tweede Kerstdag. Nu snappen we dat we voor de helft van het geld niet per se op de eerste rij zullen zitten, maar wat was dit slecht.

De soep vooraf was erg lekker.. maar alles wat daarna kwam was gewoonweg triest.

Een salade zonder enige dressing. Een paar halve olijven en verder alleen maar droog blad. Een wrap met kipdij, 1 klein mini stukje kip en verder minimale vulling.

Het toetje was verrassend... verrassend weinig namelijk. Enkel een minimaal laagje op de bodem was gevuld, bij twee van de 4 toetjes konden we de bodem zelfs gewoon zien.

Ontzettend teleurstellend om zo te eten. Nu voor 50 euro nog echt veel te veel betaald, maar ik mag hopen dat als mensen hier normaliter de normale prijs betalen van 100, ze niet hetzelfde voorgeschoteld gaan krijgen als wij gisteren.

16. Rien Goderie's profielfoto
    Rien Goderie heeft een recensie geschreven voor De Heeren Janssen

Rien Goderie

Het was een reuze gezellig interieur ,vriendelijke bediening en het eten was uitstekend!!
    De prijs/kwaliteits verhouding was precies goed!!

17. Adri's profielfoto
    Adri heeft een recensie geschreven voor De Keizer

Uitstekend gegeten, prima Corona proef. Bediening goed, fijne sfeer, eten top!! De service was wederom geweldig en gastvrij. Jullie zien ons weer terug!!

18. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor De Keizer

Fijn restaurant. Juiste corronaregels. Fijne bediening. Zeer creatief als het gaat regenen. Heerlijk gegeten. TOP dus.