Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Ton van der Heyden

Lekker en goed eten. Vriendelijke bezorgers en een geweldige website mijn complimenten

2. Zorg dat je een tafeltje reserveert, de mensen die na ons kwamen zonder reservering werden weggestuurd in een bijna leeg restaurant?

Op maandag hier gegeten, het was niet druk zoals ik al zei. Sommige gerechten waren koud en andere waren verbrand. We hadden een kipburgertje besteld, hier zat kaas op. Dit staat nergens vermeld en dus hebben wij dit niet opgegeten. Dit werd aan de bar 2 meter van ons vandaan duidelijk met een leidinggevende besproken. Meerdere keren daarna steeds weer woorden tussen de twee terwijl ze naar ons keken. Sorry maar ik voelde me hier echt niet prettig bij. Wij hebben buiten dit burgertje alles netjes opgegeten.

Over het eten waren we best wel tevreden en ze draaide leuke muziek.
    Sinds wanneer loop de bediening met de haren los? Sorry maar dit vond ik niet erg hygiënisch… Nogmaals het eten was best goed.

3. Sicilia is gewoon al 30 jaar het beste Italiaanse Restaurant in onze regio.
    Alles geweldig lekker, steeds weer...

4. Indonesisch Helmond

Wat een enorme teleurstelling en dat voor een sterren restaurant. Totaal geen waarde voor 't geld, pure sponsering van de eigenaar. Snel weer zoveel mogelijk verdienen na lange sluiting en kwaliteit geen prioriteit meer. 5 min wachten bij de lege entree totdat we verder konden. 15 min wachten achterin de zaak omdat de eigenaar z'n restaurant de hele dag volgepropt had en er dus late lunches de tafels bezet hielden. Ronduit slechte service, totaal niet op elkaar ingespeeld. 20 min na 1e amuse en nog steeds geen wijn en wijnkaart aangeboden gekregen. Service verontschuldigde zich en erkende totaal niet klaar te zijn voor een goede heropening. Hele beperkte snel in elkaar gezette menu kaart (werd ook erkend) en gerechtjes zo ontzettend klein dat we het gevoel hadden dat ze de vriezer aan 't opruimen waren. Gevraagd om 1 vegetarische gerechtje en vanwege totaal ontbrekende creativiteit kregen we gewoon het normale gerechtje maar dan zonder het vlees. Eur220 later snel vertrokken. Wat een waanzin, totaal niet sterrenwaardig. Zorg eerst dat je de boel op orde hebt. En geen kraanwater als plat water serveren, dat zagen we en dat proef je. Ik word er nog boos van. Nooit meer. Ik zou nog begrip kunnen hebben voor de omstandigheden maar niet in dit geval, zo slecht.

3,2
  5. Internationaal Helmond

Nemesis

6. Ton&liesbeth

Zeer vriendelijke uitbaatster.
    Prima wijn uitleg en wijn proeven zodat je ook de beste wijn hebt.
    Eten ... veel en erg lekker.
    Wc's schoon.
    Mooi en gezellige eetgelegenheid.

7. Super lekker eten. Vooral de spareribs zijn heerlijk!

8. Internationaal Helmond

Harold Meulendijks

Wederom een heerlijke eetervaring. Topspareribs, prachtige tonijnsalade en altijd heerlijk broodje carpaccio.
    Ik snap niet dat mensen een vervelende recensie kunnen schrijven over deze eetgelegenheid.

9. Na 2 uur wachten koud eten gekregen niks bestellen bij deze oplichters

10. Heerlijke eigengebakken friet die lekker doorgebakken word.
    Grote porties.
    Goeie snacks.
    Belangenaan niet de duurste.

11. Bezorgers komen te laat

12. Chinees-Indisch Helmond

Hebben vandaag eten afgehaald 27-12-21.
    Loempias’s besteld met garnalen, helaas zaten er dus helemaal géén garnalen in. Je betaalt er wel voor. Saté, saus was zo dun leek wel water en totaal geen smaak. Ook saus babi pangang was erg dun en waterig. Andere kok? Het is niet meer wat het is geweest. Voor ons niet voor herhaling!

13. Indonesisch Helmond

Jacqueline

Bij Rozario klopt alles. De ongedwongen sfeer, de professionaliteit van het personeel, het heerlijke, verrassende én gedurfde menu. Een goddelijke middag! Proficiat!

14. Keihard gebakken friet. Gatverdamme. Ik vermeld altijd bij de online bestelling dat we zacht gebakken friet willen maar blijkbaar is het toch heel moeilijk. Ook de snacks waren zwart, kon zo de prullenbak in. Dit hoeven we niet meer. Wij gaan dan ook op zoek naar een andere frietzaak.

15. Lonneke

16. Snel en net personeel maar de friet is 8 van de 10 keer veel te hard gebakken. De friet is ook erg droog wat ik raar vind want volgens mij heeft cafetaria Brandevoort dezelfde eigenaar als een andere snackbar waar de friet heerlijk is. Snacks zijn wel altijd prima.
    Personeel mag wel wat beter opletten hoe ze alles inpakken want heb al meerdere keren meegemaakt dat een bakje friet er op zijn kant in lag en dus de saus naast de friet lag.
    Verder wel een mooie cafetaria waar je prima kan zitten.

4,7
  17. Hans van Deursen

Goede friet en snacks en altijd een gezellige sfeer. Kinderen zijn ook vaak leuk aanwezig.

18. Eten werd een uur te laat bezorgd, was steenkoud, veel te weinig eten voor het geld dat betaald was, werd slecht geholpen aan de telefoon en kon duidelijk horen dat ze stonden te buurten ipv te werken. Kortom, wil je je buik vullen? Bestel dan niet bij bella amica.

19. H G hOrzella

Het was wel druk (in verband laatste avond voor corona lockdown) maar heel lekker.
    Wij kommen hier graag terug…

20. Leuk tentje, leuke lokatie, vriendelijk personeel, goed eten.

21. Afhaal en bezorg Helmond

Cheryl vriese

Slecht!! Pangsit goreng besteld, zou kip in moeten zitten. Zit geen vlees in. Onvriendelijk geholpen.

22. Chinees-Indisch Helmond

Geen groente in de nasi en bami, blokjes ham wel. Geen ei meer op de bami, minder kroepoek in de portie maar de prijzen niet naar beneden bijgesteld. Geen goede keuze van Lotus in Helmond-Brouwhuis!! Er zijn betere Chinese restaurants die ook bezorgen.

23. Ik heb meermalen besteld bij Eethuis Drisske. Het gebeurt vaak dat de bestelling verkeerd opgenomen wordt, daarnaast worden er vaak producten vergeten die erbij zijn besteld. Als je belt naar Eethuis Drisske duurt het vaak énorm lang voordat je de correcte bestelling krijgt. Ze hebben ook meerdere malen gevraagd om een goede review te schrijven dus bij deze.

24. Pizza's waren goed /perfect, bediening snel.

25. Conny

26. Het is heel lekker en niet te duur en je krijgt ook best veel en de sfeer is er wel goed. Service: de mensen zijn daar super aardig en vriendelijk, de prijs is perfect.

27. Het was koud, friet slap en ook nog heel weinig ook voor grote schotels bel ze altijd. Nu ook om te zeggen dat ik het slecht vind maar daar slecht op gereageerd. Heb gezegd dat ze nu een trouwe klant kwijt zijn.

28. Veronique Awouters

Het eten was in orde. Het personeel was over het algemeen vriendelijk. Mooie en rustge locatie.
    Jammer dat we moesten eten aan een ' niet aangeklede tafel' terwijl we toch à la carte hadden gedineerd en voor ca 240 euro hadden gespendeerd.
    Op de vraag ' kunnen we champagne drinken, ' werd gezegd ' ja, hoor. ' Achteraf zagen we op de kaart dat het om cava ging.
    Correct is om dit vooraf te melden ' geen champagne, wel lekkere cava. Mogen we jullie dat aanbevelen? '
    Geen hapje bij het aperitief, geen koekje of chocolaatje bij de koffie.

Het zijn de kleine dingen die het doen, niet?

6,5
  29. Eten is goed. In het begin de gerechtjes koud.
    Bediening super!
    Prijs is echt aan de hoge kant. 81€ met twee personen. 2 simpele consumpties per man. Kortom. De prijs is te hoog t.o.v. kwaliteit

5,5