Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Helmond

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, altijd gratis rijst en evt groente aanvullen, als je iets echt niet lekker vindt, wordt je op hun kosten een alternatief gebracht (geen misbruik van maken uiteraard.
    Bij je tweede bezoek herkennen ze je en onthouden evt je voorkeuren.
    Ambiance is luxe, de prijzen vallen mee, zeker gezien kwaliteit en hoeveelheid.
    Aanrader!

2. Chinees-Indisch Helmond

George Koeter

3. George Koeter

4. Heerlijke, eerlijke afhaalmaaltijden. Lokatie is misschien minder gunstig, maar de kwaliteit is top! Echte aanrader.

5. Wij waren hier zondagmiddag voor een High-Tea met vakantievrienden uit België. Heerlijk genoten van super verzorgde high-tea met alleen maar heerlijke en luxe hapjes. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zal het ieder aanraden.

6. fransen

bar slecht was het vandaag, ruzie in de zaak, kroket zwart, stoofvlees aangemaakt met water zodat het hartstikke dun was en dus niet te eten, bitterballen vergeten dus nee niet goed maar vreselijk

7. Bestellen regelmatig en gaan ook wel halen, altijd lekker en vers bereid, personeel is vriendelijk. Goede kwaliteit en alles is erg lekker, bestelling kon iets vlugger gebracht worden.

8. Zeer gezellige ambiance,
    personeel neemt altijd de tijd voor een praatje.
    Het eten smaakt goed.
    Komen zeker vaker terug!

9. Internationaal Helmond

Vivienne

Inmiddels ben ik al meerdere keren bij Ons Loes geweest en iedere keer is het weer fantastisch. De service is top, je wordt echt welkom geheten bij 'Ons Loes': gastvrijheid proef je meteen.
    Ook het eten ben ik zeer over te spreken, eindelijk weer eens een restaurant in Helmond dat gaat voor kwaliteit!

Kortom een geweldig restaurant voor iedereen die houdt van gezelligheid, lekker eten en gastvrijheid.

10. wim van lieshout

Sinds enige tijd geleden weer eens daar gegeten,was zoals gewoonlijk goed en veel voor die prijs.
    De bediening vond ik deze keer super.. vriendelijk en alerte jongen in de bediening, die alles in de gaten hield.
    Is wel eens minder geweest in het verleden, maar vond die jongen echt super.. visitekaartje voor de zaak.
    Ga zo door jongens.. kom zeker weer terug!

11. Wij waren op een dinsdag met groep van 6 personen.
    Allen gekozen voor het weekmenu, voor 21,50 een 3 gangen menu. Dat menu is echt een aanrader, het eten smaakte echt heerlijk en de prijs/kwaliteit overtrof ruim onze verwachtingen.

De glazen wijn werden ruim gevuld, prima wijnen ook.
    In de serre zit je leuk, met uitzicht op stadspark Warande.
    Kortom, een leuke avond gehad, kom zeker nog keertje terug voor het menu en misschien a la carte, hoewel die kaart aan de prijzige kant is.

Het personeel is aardig maar is niet altijd even scherp qua aandacht geven, regelmatig moeten vragen om glazen te vullen. Maar ach, dat was dan ook het enige minpuntje van de avond.

12. Internationaal Helmond

Gisteren na de film een kopje koffie/latte gedronken. Zeer vriendelijke bediening. Binnen een mooie zaak.

Ik wilde graag een plakje cake bij de koffie, maar die zat er al gratis bij werd mij verteld.

En inderdaad: bij onze koffie en Latte Macchiato (perfect trouwens!) zaten 4 kleine stukjes cake en ook nog 2 bonbons! En wij moesten 5,- afrekenen. Leuk voor ons, maar ik vind het een vreemde prijs/kwaliteitverhouding.

Jammer dat het terras er wat ‘onverzorgd’ uitzag (o.a. geen asbakken op tafel, die kwamen ook niet). Misschien dat er door de ligging aan de (drukke) weg niet veel mensen op terras zitten…

Zeker ook goed eten hier, hoewel ik de prijzen – zeker voor de ligging naast een bioscoop – erg hoog vind. Daarmee zul je niet veel bioscoopbezoekers trekken… jammer.

13. Roselle

Afgelopen weekend met 5 personen gegeten. Wat me opviel was dat er enorm veel personeel stond, naar onze mening te veel! Kwaliteit van het eten was erg slecht. Het vlees had een zeer slechte cuison, niet gare krieltjes en een jus die geschift was! Erg laag niveau van de keuken.

Personeel, een meisje in de bediening was wel erg vriendelijk en servicegericht. Een andere mevrouw straalde niets uit, en zag er onverzorgd uit. Niet echt iets wat we verwachten in de horeca!!!

Al met al is dit geen aanrader!

14. Familie Van Mechelen / Houten

Gisteren dit gezellige restaurant bezocht. Vriendelijke bediening, open keuken, goede hygiene. Het eten werd ter plaatse gemaakt, geen half fabrikaat maar alles door Kwan bereid. Ongevraagd 2 extra bordjes voor de kinderen gekregen en een tweede gratis soep voor mijn zoon.

De porties waren goed, we kregen zelfs niet alles op. Voorgerecht, hoofdgerecht, thee na.

Prijs kwaliteit verhouding was prima.

Hier kun je rustig met je gezin lekker eten.

Minpunten? Mensen die afhalen stoorden mij een beetje.

15. van stiphout

Een rustig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en zelfs als je niet van sushi houdt is er volop andere keus. We komen zeker nog terug.

16. We hebben hier echt verse kreeft gegeten !!
    Zelf uitgekozen en lekker gezeten, eerst buiten op het terras en toen naar binnen voor de koffie.
    Erg gezellig was het.

17. Lucienne en Ewout

Heel erg lekker en eerlijk eten voor een ongelooflijke lage prijs.
    Het is dan wel geen echt restaurant en doet een beetje qua inrichting als een snackbar aan. Het eten is super! En wij zijn heel kritisch als het op Italiaans eten gaat.

We waren via internet bij deze Italiaan terecht gekomen en hebben daar dan ook totaal geen spijt van. Mochten we weer in de buurt zijn dan weten we waar we onze pizza's gaan halen.

Groetjes uit Lelystad

18. laatst "lekker"wookies en sushi besteld.
    dit hadden we al vaker gedaan en was altijd een succes.
    nu moesten we opeens bezorgkosten betalen. dit werd ons echter pas bij afleveren gezegd!!! € 5.00 extra rekenen en er niet van zeggen vind ik wel wat achterbaks. schijnt dat de nieuwe bedrijfleider dit in heeft gevoerd.
    sushi was lekker, bij de wokkies waren ze helaas de saus vergeten, gevolg : kleffe noodels met beetje vlees en groente. Dit alles voor een hoge prijs.
    voor ons nooit meer!!!!
    jammer, want het begin van dit bedrijf leek veelbelovend.

19. Barry Bufkes

Het heeft de mooiste zonsondergang van Helmond omdat het terras naar het westen ligt. Daarbij het mooie uitzicht op golf spelende voorbijgangers is het een rustgevend plaatje wat compleet wordt door het goede eten wat je op een vriendelijke manier wordt geserveerd.

20. Erwin

Dit is een opgepimpte dorpchinees. Zij stonden jarenlang garant voor eerlijke en lekkere porties chinees in het restaurant én voor afhaal. Nu is het restaurant leuk gemoderniseerd, eenvoudig maar sfeervol. De bediening is echter overgenomen door 16 jarigen met nauwelijks ervaring. Die hebben de opdracht om enkel de "all you can eat" formule te verkopen. Terugvallen op de oude porties en gerechten is er niet meer bij, er is zelfs geen menu kaart meer voor. Voor ons was de ervaring onaangenaam, mede door de onbeleefde houding van het personeel, zijn onverrichter zake vertrokken naar een traditionele chinees.

21. Lex

Super, maar wel veel friet. 1 kinderfrietje krijgt ons mam nog niet op en ik ook niet, maar wel super super lekker!!
    Ik vind het ook jammer dat al het friet op elkaar geplakt zit,
    en harde frietjes erin zitten, maar ja als het maar lekker is!

22. Ekrem S.

Wat is dit toch een leuk restaurantje! Ze hebben specials waar je je vingers bij aflikt! Je proeft dat het eten echt super-vers is en de bediening legt ook nog eens uit hoe het werkt terwijl je er niet om vraagt.. Wij hebben er een nieuw restaurantje bij en komen binnenkort weer terug! Een échte aanrader!

23. Het eten is prima, de service slecht. Na twee (!) uur waren we bij de tweede bestel-ronde. Bestelde gerechten werden niet gebracht of er kwam iets wat we niet aangekruist hadden. Toen we er een melding van maakten: "Sorry er zijn 4 koks op vakantie".
    Het eten is prima, de "eet-ervaring" zelf chaos.

24. Wij zijn hier op 31 mei 2012 gaan eten. We kwamen om 20:45 binnen, en hoewel het restaurant om 22:00 gesloten is werden we ontzettend gastvrij ontvangen! Het was voor ons de eerste keer hier, maar we weten nu al, mede door de gastvrije onthaal, de fijne bediening en het heerlijke verse eten, dat we 'ons' nieuwe sushi-restaurant gevonden hebben!

25. Internationaal Helmond

Walter en Lucienne van Meelis

Sinds enige tijd komen we een of twee keer per maand bij
    De Waard omdat we van lekker eten houden in een ontspannen sfeer.
    Wij laten ons graag verrassen en dat lukt daar zeer goed.
    Prijs en kwaliteit verhouding is daar zeer goed.

26. Ik ben iemand die altijd meerdere tenten probeert voordat ik een vaste tent kies. Bella amica is zeker de beste van helmond. neem dat maar van mij aan. Heerlijke pizzas die rijkbelegd zijn, allerbeste kapsalons en overheerlijke doner en shoarma.
    Ik bestel niets anders meer.

27. Prima eten, hele fijne prijs.

28. natalie

Deze frietzaak vind ik heel prachtig, nog nooit zo'n mooie frietzaak gezien in Helmond. Er zijn hele super aardige mensen hier. Altijd schoon vet. Lekkere friet natuurlijk en altijd gezellig hier! Tof

29. Hans & Cissy

Super lekker gegeten bij La Perla,goede bediening(twee echte italianen en Anja),wij vonden het gezellig,alleen jammer dat je niet meer binnen mag roken,maar daar hebben ze buiten een voorziening voor.
    Lekkere no-nonsens zaak,geen gezeik,ik houd toch al niet van dat opgefokte,zeker voor herhaling vatbaar.
    Je moet wel even reserveren want s' maandags(pizzadag) en donderdags(pastadag),is het altijd druk,dus meer mensen delen onze mening.

ps. niet vergeten probeer de Tiramisu eens,alsof er een engeltje over je tong .......

30. vbussel

Ik ben hier een paar weken geleden wezen eten met vrienden.
    De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam met adviezen en uitleg qua het menu.
    Het eten zelf was uitmuntend ! vooral de scampi's en de trio van garnalen zijn echte aanraders !
    Drankjes werden goed bijgehouden. De jonge man met de stropdas en krulletjes was er iedere x snel bij !
    Ga hier zeker vaker uit eten, het was gewoon top !