Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Afgelopen zondag bij de Clown gegeten, we werden snel en goed geholpen, het eten was lekker en we hebben niet lang hoeven wachten. Wij komen zeker nog eens terug

2. Chinees-Indisch Helmond

Nellie Claassen

3. Twee weken geleden hebben wij heerlijk gedineerd bij Bistro Ter Plaetse.

We vonden de menukaart zeer gevarieerd. We waren blij verrast dat er ook minder gangbare gerechten op te vinden waren zoals b.v. Wagyu rund. We waren ook erg te spreken over het wijnadvies, dat bij de gerechten gegeven werd.

De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben zelfs even in de keuken mogen kijken. Fijn om te zien dat het personeel vol enthousiasme de gerechten helemaal vers staat te bereiden. Chapeau!

4. Gezellige sfeer, heerlijk eten en een prima service! Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

5. Ik heb er onlangs besteld, bezorg tijd was een half uur werd er gezegd.
    Na een kwartier stond het eten al op de stoep, geweldig.
    De shoarma was super, goed heet, fijn gesneden en zonder vet stukjes.
    In het verleden had ik wel eens stukken vet in het vlees en was het grof gesneden, niet lekker.
    Maar de laatste tijd is het ge-wel-dig !! Ga zo door!

Branshoef 6

6. Voor ons niet meer. Het duurde erg lang voor we wat kregen, na 45 minuten pas een drankje, 1,5 uur voor het voorgerecht.
    De kwaliteit was wisselend, carpaccia erg magertjes.
    Wat we moesten afrekenen stond voor ons niet in verhouding tot de kwaliteit van het gebodene. Jammer!

7. Gisteren ben ik wezen eten bij de clown. Het is me erg goed bevallen en het eten was ook erg lekker. Ook de sfeer was er goed en we werden goed bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk avondje gehad. Het zat helemaal vol maar toch n gezellig sfeertje. 3 gangen menu genomen. Ging supersnel en alles was heerlijk. Leuke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

9. Na enige tijd toch weer eens geprobeerd. Trapas gegeten. Helaas miste het alle raffinement en passie. Alles smaakt vlak en futloos. Jammer van wat een geweldige avond had moeten zijn. Voor ons een teleurstelling en niet voor herhaling vatbaar.

10. Internationaal Helmond

Joop en wil

Voortreffelijk gegeten , kwaliteit was goed ,bediening uitstekend .Wanneer we weer in de buurt van Helmond komen gaan we er zeker weer eten . Ook al moeten we er met een omweg naar toe.

6,5
  11. Afgelopen zondag ben ik met mijn gezin gaan eten bij de Clown, het was erg druk waardoor we iets langer moesten wachten op ons eten dan de vorige keer toen we hier waren. Het was erg gezellig en 20 min wachten op een heerlijk hoofdgerecht vind ik niet lang, bij veel restaurants moet je langer wachten!. Het personeel was zoals we van de Clown gewend zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze moesten heel hard werken vanwege de drukte, dus complimenten voor hen! Al met al hebben wij weer voor weinig geld, met een goed gevulde buik en een goed gevoel een heerlijke avond gehad.

12. Van het weekend heb ik bij de Clown gegeten met vriendinnen. Het was erg gezellig en de bediening deed ook goed hun best. Ze waren erg vriendelijk en het duurde niet lang om dingen op te nemen. Na 15 minuten kregen wij onze pannenkoeken al. Het was erg lekker en ik kom zeker terug. Complimenten

13. Anita van Veelen

14. Echt super gegeten!
    Ik kon niet kiezen, dus kreeg ik een pizza met op iedere helft iets anders. Andijvie op de ene en de garnalen op de andere.
    Het was echt super lekker!
    Als afsluiter de tiramisu mmm echt heerlijk.
    De hoeveelheden zijn ook precies goed. Niet het gevoel dat je tonnentje rond bent daarnaa maar gewoon goed gegeten!

15. Barry

16. Komen net terug van een afschuwelijke ervaring bij bovenstaand restaurant, na ruim 1 uur en 15 minuten op ons eten te hebben gewacht waarbij meerdere personen werden voorzien die na ons binnenkwamen was de pannekoek rauw en niet eetbaar. Andere gasten hadden 2 pannekoeken ontvangen terwijl ze met 3 waren en nadat de 2 pannekoeken waren opgegeten was de 3e nog steeds niet geserveerd. Voor ons nooit meer en ook absoluut geen aanrader.

3,9
  17. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Gezellig ingericht en vriendelijke bediening. Is zeker aan te raden!

18. Internationaal Helmond

Werkelijk heerlijk gegeten!!!

19. Mijn favoriete zaak voor een frietje plus snack op vrijdag.

Vriendelijke en vlotte bediening.

Het stoofvlees is een aanrader!

20. Voor het lekkerste broodje gyros, shoarma etc. moet je hier zijn!

Verder is de service super, en is het een hele schone zaak.

Topper!

21. Internationaal Helmond

Ik heb het twee kansen gegeven, maar beide keren was een grote teleurstelling.

De service is echt waardeloos. Op het terras kun je vrij snel een drankje bestellen, maar je moet lang wachten voordat ze het brengen. Ze komen doodleuk nog maals de bestelling opnemen.

Wanneer leren ze het eens, dat als ober A de bestelling opneemt, deze de bestelling dan ook brengt, en niet ober B. Deze persoon heeft geen idee wie bv. de koffie heeft besteld. Gevolg is, dat je koude koffie krijgt. Ja dacht het niet!!

Het restaurant gedeelte dito. Twee keer was het gerecht koud. Toen ik er wat van zei, hebben ze de biefstuk gewoon nog een keer in de pan gelegd! Idioten!

Mij zien ze er niet meer!

1,8
  22. Italiaans Helmond

Voor het tweede jaar verrast met 'n verjaardagsborrel bij Isa's Trattoria Mediterranea en voor de tweede keer echt een kadootje!!
    Lekkere drankjes, heerlijke hapjes, gastvrij team in de keuken en goede bediening o.l.v. top gastvrouw Isabel.
    Isa's is voor ons een heerlijk mediterraan plekje onder de Brabantse zon.. een aanrader waar het altijd heerlijk toeven is

23. Wij zijn er toch ook niet zo kapot van.Wel altijd druk dus loopt toch goed. Wij zijn bekend met het horeca-gebeuren maar kunnen toch niet zeggen dat het hier zó goed is. Er zijn ander eetgelegenheden die beter zijn.

5,5
  24. Heerlijke broodjes met werrum shink.Héél vriendelijk personeel. En als je een flesje cola koopt krijg je er ook nog 2 glazen bij als je aan het tafeltje gaat zitten. Niet zo'n gezellige tent, maar voor zo ff lekker een broodje happen.

25. Geweldige avond gehad in het knusse, vriendelijke Italiaanse restaurant. Zowel de sfeer als de bediening was buitengewoon en ondanks het feit dat wij als enigen binnen zaten, de andere gasten hadden buiten plaatsgenomen, deed dat geen enkele afbreuk aan sfeer, bediening en kwaliteit. Het geserveerde menu was uitstekend en de wijn meer dan uitstekend. Nog onze dank voor het advies. Wij hebben een prachtige avond gehad en weten zeker dat we terugkomen.
    Harry en Suze

26. Goed gegeten, goeie sfeer leuke bediening. Lekker vlees doet niets onder van een restaurant. Goeie prijs/kwaliteits verhouding.Kunt er goed eten met ons gezin, kinderen hebben ook volop keuze.Parkeren met je auto is daar ook gratis. zeker een aanrader vinden wij.

27. Internationaal Helmond

De bekende gezichten

Erg lekker gegeten, super sfeer en aardig personeel!!

28. Corstiaans

De ligging is prima en buiten op het terras eten is natuurlijk heerlijk. Het geserveerde voedsel en de drankjes waren prima. Prijs/kwaliteitsverhouding waren goed.
    De bediening was over het algemeen vriendelijk en correct, echter enkele minpuntjes: een van de dames had behoorlijke rouwranden onder de nagels. Dat kan niet in een restaurant. Verder liep de afvalbak in de toiletruimte over en lagen er overal papieren handdoekjes op de grond. Als er dan een personeelslid van de toiletruimte komt, mag je toch aannemen dat dit gesignaleerd wordt.
    verder niets dan lof.

29. Chinees-Indisch Helmond

Het eten was heel lekker! We hadden een teppan gerecht, en die werd aan tafel bereid, wat heel leuk was en interessant om te zien.

De bediening is zeer vriendelijk, wat de hele avond nog prettiger maakte. Echt een top avond gehad daar!

Al met al een dikke 10!

30. Heb afgelopen weekend een maaltijd afgehaald voor mij en een paar vrienden. Bij binnenkomst kreeg ik een ouwe kille indruk. Echt vriendelijk werd ik ook niet ontvangen, alsof ze het moesten doen. Personeel had niet bepaald veel plezier in zijn werk. Werd ook met maar liefst 4 camera's in de gaten gehouden. Leek wel of ik een misdadiger was. Kon later een salade van de saladebar halen maar had liever geen salade gepakt denk dat dat al genoeg zegt. Verder thuis aangekomen zat de gyros vol met vetstukjes, 1 zakje friet voor 6 man, taai vlees en de salade was nog bruiner geworden dan dat hij al was.

Kortom wat ik betaald had was veelste veel en kom hier dan zeker ook nooit meer terug.

1,4