Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Wij komen hier regelmatig het is een mooie cafetaria en het eten is erg lekker. Goede friet en de roomsaus, die moet je echt proberen. De eigenaar verstaat zijn vak, mij zien ze hier nog vaak terug.

2. Internationaal Helmond

Een tijdje terug weer bij De Pastoor gegeten. Ditmaal gekozen voor de kabeljauwfilet op zuurkool. Wat een heerlijke combinatie! Als nagerecht de kruidnotenparfait genomen. Dit was een gerecht dat niet vast op de kaart staat, maar er wat mij betreft direct op zou mogen: superlekker! En het oog eet ook mee; de gerechten waren erg mooi opgemaakt.

De sfeer in het eetcafé is erg ontspannen en informeel, en tegelijk toch erg professioneel. Een aanrader!

3. Internationaal Helmond

Heerlijk gegeten, de nieuwe kok is echt een aanwinst
    De opmaak was zo leuk gedaan en de bediening zo vriendelijk.
    Een gezellige avond gehad.

4. We waren met vieren en kozen voor het steentjes menu en het was weer heerlijk!
    Wij waren al eerder geweest en het was lekker dat er nu weer andere dingen op het menu stonden ( aangepast aan het seizoen ). De andere twee waren nog niet eerder geweest maar vonden het ook super
    en fijn dat er een rokersruimte binnen is waar andere geen last van hebben, maar waar wij als rokers niet buiten in de kou voor de deur moeten staan.

5. Meerdere malen in 2012 zijn we hier komen eten! Lekker eten voor een goede prijs! Rond de 30 euro eten en drinken valt niets van te zeggen. Wanneer je heel rustig wilt gaan eten, dan zou ik het inderdaad niet aanraden, maar om een gezellig avondje met je partner of vrienden/vriendinnen, zeker weten!! De sfeer & bediening gezellig & vriendelijk!! La Mariposa GA ZO DOOR!!

6. Internationaal Helmond

Heerlijk gegeten. De bordgerechten zijn een aanrader. Informeel, gezellig eetcafe, waar je een welkom gevoel krijgt bij binnenkomst. De bediening is correct en geeft een goed advies. We gaan de volgende keer zeker een ander bordgerecht proberen.
    Een aanrader!

7. Internationaal Helmond

Onverwacht hier terecht gekomen, heerlijk gegeten, service was uitstekend. De kok kwam even aan tafel om te kijken of alles naar wens was.
    Echt een parel op een onverwacht moment

8. Internationaal Helmond

Heerlijk en gezellig! Ook de broodjesservice wil je gewoon elke dag!

9. Internationaal Helmond

Afgelopen vrijdag zijn we er gaan eten.. heb" Gamba's ala de pastoor" genomen. In een woord "geweldig"te noemen, heb ze nog nooit ergens zo lekker gegeten! Erg leuke en vlotte bediening, superlekker "Grand Dessert" gehad, ook dit was om je vingers bij af te likken! Wij gaan zeker hier vaker terug, je krijgt echt het gevoel van "Thuis".

10. Mijn tegoedbon gisteren[12-01-2013] ingeleverd,met als resultaat een perfecte pizza,dezelfde samenstelling als daarvoor die de mist was ingegaan, ditmaal met een stokbrood met kruidenboter,en een blikje cola.
    Goed gedaan Domino, dit is een stimulans om weer wat meer bij jullie te gaan bestellen.

11. Heerlijk eten! Kom er al een paar weken nu, klantvriendelijkheid is top! Heel normaal dat je aardigheid moet geven om het terug te kunnen krijgen! Eten word netjes gebracht als je op je stoel zit. Eten heeft veel smaak en de prijs is in verhouding helemaal niet zo duur. De wok-to-go's zijn een echte aanrader!! Veel keuze, voor ieder wat wils!

12. Heerlijk gegeten bij Lilie wok en sushi te Helmond. Al veel all you can eat sushi gegeten, maar de kwaliteit van Lilie steekt er met kop en schouders bovenuit.
    Je proeft dat alles met verse, goede producten bereid zijn, en elk gerecht heeft een "eigen" smaak. Vaak is alles met dezelfde smaak en saus overgoten. De sfeer is goed en de tafeltjes staan gelukkig niet boven op elkaar gepakt, maar je hebt ook echt privacy.

13. Internationaal Helmond

Wat een super gave tent! Super eten maar vooral een super ambiance en geweldige bediening! Hier komen wij zeker terug!

14. Nadat ik ook mijn klacht bij Domino.nl had beschreven, kreeg ik na enkele dagen een mail en vervolgens de manager van Domino-Helmond aan de lijn, die mij keurig behandeld heeft, en het één en ander heeft uitgelegd, met als resultaat dat ik een tegoedbon van Domino heb gekregen, om een pizza naar keuze te bestellen, plus een blikje frisdrank naar keuze, en de excuses van het team, dus al met al een goede geste van Domino, waar ik niet om gevraagd had, een prima oplossing. Goed gedaan Domino! Dat mag ook weleens gezegd worden, tenslotte in deze tijd van recessie en crisis, zal een ieder de broekriem moeten aantrekken, en zulke respons ben je goed bezig.

15. wij hebben sushi afgehaald .
    de sushi was werkelijk overheerlijk
    maar om 16.25 besteld en betaald ....pas om 17.45 was het klaar.
    dat is bijna anderhalf uur .
    zonder communicatie, zonder een drankje aan te bieden omdat het nog zolang duurt, zonder enige opmerking van excuses dat viel mij toch in het verkeerde keelgat

16. Het eten is goed, kippetjes zijn overheerlijk en de uitsmijters ook.
    Zeer betaalbaar, en de bediening en ontvangst is zeer hartelijk.
    Daar kunnen veel eetgelegenheden van leren.

17. fam. giebels

Vandaag voor het eerst gegeten bij charlee browns, was echt super lekker, goede bediening. Komen zeker een keer terug.

18. Goed ontvangen, mooi plaats bij het raam met hoog privacy factor zou ik zeggen, eten goed en vlot op tafel, bediening vriendelijk, voor herhaling vatbaar

19. Ben er gisteren geweest, maar de friet was niet lekker en hard.
    En de snacks niet echt warm, een dun frikadelletje met geen smaak en de uien waren zeker duur!
    Heel erg jammer, het was vroeger veel beter.

20. Een topper in de stad met een super goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Een aanrader voor jong en oud .

21. Internationaal Helmond

Jack

Met 12 personen een zeer geslaagde avond gehad.
    De uitmuntende keuken welke ons heeft aangezet tot het kiezen van het "waardjes" menu, was een super voorstel.
    Vele kleine maar oh zo smaakvolle gerechtjes werden er voor onze neus gezet.
    Voor een ieder elke keer iets anders, variërend van vlees , vis, vegetarisch of een combi.
    Uiteindelijk verdiend dit restaurant een plekje in de top tien van de regio.
    Vriendelijke bediening, goede wijnen, en vooral veel smaak.
    Voor ons en zeker voor de organisator is dit voor herhaling vatbaar.
    Kortom van ons een dikke 9+.

22. Bij Domino even voor 17:00 een Pizza besteld voor 19:00 uur, om 17:30 kreeg ik een bezorger aan de telefoon, die mijn adres niet in de routeplanner kon vinden, ik hem uitgelegd waar hij moest zijn, en er bij gezegd dat de Pizza voor 19:00 uur bestemd was, waarop hij zei , ok,ok dan komen wij om 19:00.Even voor 18:45 stond de bezorger voor de deur, waarop ik zei je bent wel erg vroeg hé, hij antwoorde met beter te vroeg dan te laat hé, nou daar kan ik mee leven.De doos open gemaakt en daar lag een Pizza in druipend vet, de dubbele kaas was gestold en de Pizza was lauw/warm,totaal niet knapperig, deze had duidelijk te lang in een warmhoud bak gelegen, en dan begrijp ik ook niet waarom er € 1,00 transactiekosten met Ideal moet worden gemaakt, nee op deze manier voor lopig geen Domino Pizza meer voor mij.

U heeft het volgende besteld:

1x [Zelf samenstellen] Basispizza Medium Original, Salami, ansjovis, bacon, dubbel kaas, Spaanse peper (heet) € 11,95

Transactiekosten:€ 1,00

Paul van Rixtel

24. Paul van Rixtel

25. Paul van Rixtel

26. Chinees-Indisch Helmond

Niet echt geweldig, eerder slecht..........Schraal bier, tapleidingen ook niet schoon, bier was vies. 4 totaal verschillende gerechten (het een heet het ander lauw) die allemaal het zelfde smaakten.
    Bami en nasi kaal en papperig. En dan ook nog slechte koffie.
    Rekening 2 personen: voor(soep), tussen, hoofd, koffie en 3 drankjes 76.00......................

1,8
  27. Altijd goede kwaliteit, goede service en vriendelijke mensen.

28. Wij gaan hier graag eten maar wel liever niet in het weekend. Dan is het echt te druk waardoor de service wat te wensen overlaat. De gerechten komen dan laat of niet of worden van tafel gewisseld. Door de week mag je zelf ook je tijd bepalen waardoor het relaxter uiteten is.
    De kwaliteit is vanaf dag 1 top !!!

29. Zojuist heerlijk 3 gangen diner gegeten voor maar 12 euro per persoon! Goede soep, heerlijke pannenkoeken en een lekkere dame blanche. Absoluut de moeite waard om nog een keer terug te komen!

30. Wij kwamen vroeger al in dit restaurant, toen prima. Echter de laatste jaren lijkt het in een neerwaartse spiraal te zitten. Met kerst daar geweest. Duurde anderhalf uur voordat we ons voorgerecht hadden. Ook nog iemand vergeten. 2 personen hadden een t bone steak besteld. Een ervan was nog rauw! De bereiding liet te wensen over. Was compleet anders dan ik van vroeger gewend was. Voor ons was dit de laatste keer dat we in dit restaurant zijn geweest. Ver onder de maat wat eten betreft. Ook hing er binnen een penetrante grillucht. Duidelijk gebrek aan ventilatie

2,4