Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Nederlands Helmond

Frank Vereijken

Erg lekkere asperges brabantse wijze gegeten op terras.
    Aanrader!!

2. Barbecue Helmond

Op zaterdag avond gegeten met zijn tweeën.
    Het was jammer dat met het zeer mooie weer niet buiten konden eten, maar wij konden wel elf kiezen welk tafeltje, nu een keer bij het raam.

Wij gingen voor een 4 gangen menu, met de bijpassende wijnen.

Eerst kwamen er enkele mooie en lekkere amuses, toen het brood met de Seven boter en de eerste wijn voor het eerste gerechtje.
    Het eerste gerechtje was Tonijn(mooi ingerold) met mooi op gerolde komkommer, een bietje, en een schuimpje van?
    Het was een heerlijk gerechtje en een mooi begin.
    Het tussen gerecht was heerlijk buikspek met een garnaal en appel, dit had van mij gerust groter mogen zo super lekker.

Het hoofdgerecht was natuurlijk iets met Asperges, namelijk zeebaars met Asperges, Hollandaisesaus, venkel, mais en een schuimpje van?

Het nagerecht was kaas het was jammer dat dit maal wij niet zelf de kazen konden kiezen van de kaaswagen, het waren lekkere kazen maar als men een keer kan kiezen en de andere keer niet vind ik zelf wel jammer.

De schommeligere had mooie wijnen gekozen, wel jammer dat het haar laatste avond was dat ze hier werkte, succes met je nieuwe baan.

Wij hebben nu sinds de opening al zeker 7-8 keer gegeten en kommen nog graag terug.

Martijn Verbakel

Goed eten, lekker vers. Altijd gezellig geweldige service van eigenaren Toon en Hettie. net als familie! Ik kom er al 35 jaar!

erdal dede

Jose Meijer

We hebben zondag 15 april heerlijk gegeten bij Proeverij De Bank. Het personeel was vriendelijk en accuraat. De keuze van het menu was aan de weinige kant, maar het eten was prima!

7. Nederlands Helmond

Hier op zaterdag avond gegeten, na een middagje winkelen.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen er was keuze uit een tafeltje in de serre bij het raam of in de serre achterin, wij gingen voor het raam.

Het geluk was ons goed gezind, namelijk sinds vrijdag de dertiende waren er Asperges op de kaart dat vereenvoudigde de keuze aanzienlijk omdat wij namelijk van Asperges houden en hier in het verleden ook Asperges hebben gegeten.

Eerst kwam er brood met tapenade en kruidenboter.

Eerste gerecht was voor mijn vrouw Asperges soep met gerookte zalm, deze soep is een klassieker en is heerlijk mede door de zalm maar er zat ook voldoende stukjes Asperges in.

Ik had de Asperges salade met een heerlijke kaas en diverse sla en mooie stukje Asperges, mooi/lekker gerecht weet niet of deze vorig jaar ook op de kaart stond maar mag er zeker op blijven.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw kabeljauw met Asperges en gekookte krielaardappeltjes met Hollandaisesaus saus, een mooi stuk kabeljauw met 5 PRACHTIGE Asperges, volgen mijn vrouw een heerlijk gerecht.

Ik had de runder bavet met Asperges en gebakken krielaardappeltjes heerlijk ook de zelfde Asperges als mijn vrouw.

Wij nemen altijd verschillend met seizoen gerechten zodat als het lekker is de volgende keer anders om eten, dus de volgende keer ik de soep en mijn vrouw de salade en zo ook met het hoofdgerecht.

De wijn was een bijpassende Pinot Grigio, lekker wijntje dat heerlijk bij de Asperges paste.

Als afsluiter gewoon koffie, hier eten wij graag omdat het gemoedelijk is en vriendelijke bediening.
    Tot de volgende keer.

Hier weer sinds een iets langere tijd weer gegeten en omdat het zeer aangenaam weer was lekker buiten.
    Wij gingen voor Het Schevelingetjes menu dit zijn kleine gerechtjes.

Eerste gerechtje.
    Salade Nicoise met gegrilde tonijn voor mijn vrouw en ik had 2 mooie koteletjes van gemarineerde zalm met bloemkoolroosje en piccalilly crème, mooi en lekker begin.
    Tweede gerechtje.
    Mijn vrouw in basilicumpesto gemarineerde gamba ‘s met rosti aardappel en ik de gebakken coquilles met een truffelschuim ook weer twee mooie gerechtjes.

Derde gerechtje.
    Mijn vrouw de gebakken coquilles met een truffelschuim en ik scampi’s Piri Piri in de knoflookolie mijn vrouw genieten van de coquilles ik lekker de Piri Piri met brood gegeten.

Vierde gerechtje.
    Mijn vrouw de snoekbaarsfilet met een creme van pastinaak ik de runderbavet met een groene pepertjessaus.

Als nagerecht een lekker kaasplankje beide en ik nam nog een tweede plankje.

Drinken bij het eten gewoon een fles witte huiswijn en bij de runderbavet een rode wijn.

Afsluiter gewoon koffie.
    De bediening is gewoon goed en vriendelijk, het eten was prima, tot de volgende keer.

9. Internationaal Helmond

patrick coolen

Geen al te beste ervaring. Met 4 personen diverse gerechten besteld.
    Op de carpaccio na had de rest 1 ding gemeen : teveel zout.
    Service kan beter, bijna 45 min moeten wachten op de voorgerechten, drinken bij bestelen moest je wel iemand roepen. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar.

j kosterman

Het eten was heerlijk heel goed verzorgt en heel vriendelijk personeel wij hebben het heel gezellig gehad.

11. Japans Helmond

Na wat recensies te hebben gelezen toch maar een keer Masaki bezocht, de indruk was de eerste keer prima waardoor ik vandaag voor de tweede keer ben geweest. Prima gegeten, heerlijk zelfs. Het ontvangen duurt wel even maar dat voelt na 2 rondes juist fijn aan omdat je door de tussen pauzes weer even meer zin hebt om te eten. Verder geen opmerkingen over het eten, worden in goede porties geserveerd niet teveel en niet te weinig, ik zal hier vaker komen! 👍🏼

G.van Stratum

Reeds 3 maal sinds de opening bij Epsilon geweest. Echt goed Grieks eten met n leuke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader wel even reserveren.

Margaret van eenennaam

Super lekker en bordje leeg he sjors.

Miranda

Vandaag bij jullie een paas brunch gehad, maar viel een beetje tegen, het buffet werd slecht aan gevuld. Om 13:00 waren de gebakjes al zowat op en was ook niet meer te verkrijgen terwijl tot half 3 zou kunnen brunchen.

Wij vonden het super gezellig met voornamelijk heerlijk eten met zeer goede en vriendelijke bediening. Al bij al hebben we genoten van onze avond en was het zeker voor herhaling vatbaar!

16. Sushi Helmond

Voor het eerst eens gereserveerd via de eet.nu butler. Werkt geweldig. Het eten was prima bij Mo-Jo. Mijn favoriet zijn toch wel de alle gerechten die juist geen sushi zijn. Sushi kun je op veel plaatsen eten, maar die andere gerechtjes zijn nog veel lekkerder. Makkelijk bestellen via een tablet, korte wachttijd, ook bij drukte. Goede service.

17. Lunchroom Helmond

Lekker wezen eten met het gezin. Erg goede, vriendelijke service en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug!

Miranda van mierlo

Altijd mooie opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Grote keuze. Stoere uitstraling van de brasserie. Leuke bediening.

Mitchel de roy

Heerlijk eten, vrolijke en goede bediening.
    Zeker de moeite waard!
    De tapasplanken zijn een echte aanrader!

21. Lunchroom Helmond

M.vanwanrooij

Ik zat al een kwartier op de bediening te wachten maar er kwam niemand daarom zelf maar naar de balie gelopen om te bestellen. Kreeg als antwoord dat ze ons niet gezien hadden terwijl klanten die na ons kwamen wel bediend werden en zo druk was het niet want er zaten niet meer als 10 man op het terras.

22. Nederlands Helmond

Het menu belooft heel wat, maar kan het niet waarmaken. De smaak van het broodje paninie kip was maar matig, ontbrak de helft van de beloofde ingrediënten. Helaas. Te weinig kaas en van de pesto was ook weinig te proeven...ook de dressing op de sla was niet echt lekker, de dressing mag ook iets meer smaak hebben...al met al wel gezond...maar niet smakelijk genoeg....Het broodje met geitenkaas was smakelijk.

23. Chinees-Indisch Helmond

Het was lange geleden dat we bij New Garden hadden gegeten. We hebben het the Pan diner gehad. Het was in één woord heerlijk. Zeker een aanrader.

Fantastisch lekker gegeten, wij kozen voor de koksschotel, deze is verrassend lekker en zeer uitgebreid een echte aanrader.
    Erdel verstaat zijn gasten goed en geeft het restaurant de juiste huiselijke sfeer.

Top avond gehad, ga zo door!!

Op een rustige doordeweekse avond heerlijk gegeten met mijn man. Vriendelijke bediening. Dankjewel voor de gastvrijheid. Wij komen zeker een keer terug!

Bosmans

Eerste en enige Griekse restaurant in Helmond. Top kwaliteit eten, mooie zaak, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Mijn ervaring bij epsilon was niet zo geweldig het was niet erg druk een saladebar met weinig keus het voorgerecht was redelijk het hoofdgerecht was erg weinig ook het bijgerecht rijst en frietjes waren koud voor mij niet meer voor herhaling vatbaar en zal ook dit niet aan mijn vrienden en familie aanbevelen (je krijgt maar 1 keer de kans om een goede indruk achter te laten).

Heerlijk 6 gangen gegeten in de backyard, en geholpen door enorm vriendelijk personeel. Mooie locatie, sfeervol en warm. Dikke aanrader!

Gisteren geweest. Prachtige zaak maar buiten de eigenaars en muziek vond ik het weinig Grieks. Weinig sfeer. En dan het eten… Een salade bar waar je geen Griekse salade mee samen kunt stellen. Geen feta, tomaten of komkommer) en 2 echte typische Griekse hoofd gerechten. Geen echt vis gerecht alleen maar wat filet gerechten. Ipv verse vis (Dorade, poon, zeebaars of zo met kop en staart) ook geen Mezedes. Niets leuker dan als je Grieks eet om samen te delen. Wel hebben ze allerlei gril gerechten, maar die kun je overal bestellen.
    Het eten wat we kregen smaakte redelijk op verbrandde gyros na. Maar de porties zijn karig. Ik ga al jaren naar Griekenland en een nieuw Grieks restaurant uit proberen is dan ook een must. Dit restaurant heeft het voor elkaar gekregen dat het bij 1 bezoekje blijft. Erg jammer op zo'n mooie lokatie.

Slecht. Veel kant en klaar eten. Weinig vers.