Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Helmond

Greet Van Lieshout

We hebben met 13 personen van een heerlijke rijsttafel genoten. Het personeel was vriendelijk . Dus super.

2. Alles top en gezellig.

• Eindcijfer 10

4. Laats gegeten bij La Cubanita in Helmond. Een hele gezellige avond gehad en lekker gegeten. Bediening was top!

5. Hoe de sushi opgediend wordt is al een feestje. Wauw wat een smaak sensaties. We hebben echt heerlijk gegeten. Alles was perfect op smaak. Op het eten hadden we echt niks aan te merken, de kwaliteit van het vlees/vis was erg goed.

Het enige minpunt wat we vonden was dat er niet standaard een ander glas werd aangeboden als je een nieuw drankje bestelde. Na een paar glazen fris bestelde we een grote fles water, die we netjes kregen zonder andere glazen.

6. Kleine shoarma schotel besteld.
    Nou die schotel is echt KLEIN. En de prijs is veel te duur.
    Krijg je er een zakje mayo bij waar ik naderhand op kijk en zie dat de datum 02-01-2024 is. 4 Maanden over de datum.
    Krijg ik er een blikje cola bij met de datum van februari.
    Ik zeg tegen de eigenaar dat de datum zover verlopen is.
    Krijg ik zo'n dom antwoord van hem ligt aan de leverancier met ook nog zo'n stomme lach erbij.
    Zoiets heet bij mij totaaaaaaaal geen respect voor je klanten. Alleen maar geld schrapen.
    En dan nog maar niet te spreken over de vieze toiletten en vieze zaak.
    Hier ga ik zeker de keuringsdienst van waren op af sturen.
    En mij en meerdere van mijn bekenden zie je er NOOIT MEER.

7. Kan vele malen beter.

• Eindcijfer 1
  8. Asperges top! Vlees goed. Dranken lekker. Aanrader voor een katholiek prijsje.

9. Internationaal Helmond

Ik zat daar aan het bier uit te kijken op dat prachtige Helmondse kasteel, plotseling zag ik een rat van 50 cm voor bij wandelen in die sloot. Nee ellende heb ik genoeg gezien daar.

10. Mijn hele Big Mac menu was lauw. Ik miste ook de fritessaus. Stel clowns daaro.

11. 25 Jaar geleden was het goed (stoofvlees), maar nu is het huilen met de pet op. Nee ik word hier erg depressief van.

• Eindcijfer 1
  12. Ja, het zwaard van Atilla bracht mars muziek met zich mee. Wel veel gehakt...maar de pret was groot. Volgende keer vraag ik om het welbekende drankje.

13. De sushi rijst is niet correct, een te dikke korrel verpest de sushi. De vispizza is ook kleiner geworden en de prijs hoger. De Haring was ook niet echt nieuw meer te noemen.

1,5
  14. De Chicken Faccietta was niet goed van smaak (want te zout). Ik wacht totdat mijn broodje klaar is (doormidden gesneden), zegt die jongeman achter de counter of ik een "koekje lust". Geeft hij een chocolade koekje en gaat die dan verrekenen. Oplichters van het ergste soort in dit Subway geval.

15. Bagger met een hoofdletter B. De Pannenkoek was een regelrechte meelmop te noemen. Een hoop vervelende kinderen daar die rond sprongen en schreeuwen. Ik had net zo goed een tafel in Artis kunnen boeken.

16. Chinees-Indisch Helmond

De smaak is over het algemeen goed. Wel zout, maar daar kan ik mee leven. Als u afhaal besteld, bel dan 4 uur van tevoren. Maar het restaurant is toch wel een lekkere beleving.

6,7
  17. Nederlands Helmond

De slechtste koffie van de hele stad. Niet klantvriendelijke hork van een bedrijfsleider. Opdringerige serveersters die steeds vragen of je nog wat wil drinken. Geen aanrader!

18. Oudbolllige sfeer in restaurant. Mag wel wat gemoderniseerd worden of kies voor een kitscherig italiaanse sfeer met plastic druiven en alles erop en eraan. Eten is wel lekker, beetje duur.

19. Italiaans Helmond

Kleine porties voor veel geld. Bediening is traag. De koffie kan veel beter. Wel een leuk pandje, oudste huisje van Helmond.

20. Italiaans Helmond

Fijn tentje met echte italiaanse sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed; de broodjes en borrelhapjes zijn niet te klein zoals op andere plekken, en de koffie is goed. Zeer belangrijk. Een aanrader is de pistsache cheesecake. Het ligt op een wat minder mooie plek in het centrum, aan de traverse dus je ziet alleen maar heel veel verkeer voorbij razen. En zit je in de zomer buiten dan is het een herrie en stank van de auto's en vrachtwagens die laden en lossen. Jammer.

21. Onder de vorige eigenaar smaakte de Franse Uiensoep nog voortreffelijk zoals het hoort met een bladderdeegdakje. Nu had iemand in de keuken er een stuk brood in gemikt en wat kaas er over laten druipen. Echt jammer!

22. Het is een frietzaak dat is duidelijk! De Cappuccino is lauw. Maar voor de rest kan ik de snackmuur wel waarderen.

3,9
  23. Het eten was lekker, de bediening snel maar de sfeer kan beter. Het deed mij een beetje denken aan een industriële hal. Ik mis de Japanse touch een beetje. Maar eten smaakte wel erg goed.

24. Chinees-Indisch Helmond

Ik had me verheugd op een lekker stuk kreeft (Keizerlijk menu), maar ik kreeg jammer genoeg nul op het rekest. De Kreeft was namelijk al gereserveerd voor iemand anders op de volgende dag. Gevraagd om een prijsreductie, maar werd niet geaccepteerd door de ober.
    Toen maar voor een ander menu gekozen. Het werd toen het "Shanghai" menu.
    Mijn collega wilde een loempia bestellen, maar die kreeg hij niet. Want dat is een afhaalgerecht.
    Bami met kip kwam lauw uit de magnetron.
    Veel gerechten zoals de Tongfilet, Ossehaas en Garnalen smaakten allemaal hetzelfde door de ketjap saus. Erg veel ui, paprika en champignons waar eigenlijk ook vlees op de schaal had kunnen liggen. Op de visschotel lagen warme surimi sticks (hahaha).
    Bij mijn 7-up zat geen flesje (dubieus 3e rangs merk wellicht).
    In 1994 smaakte het daar nog goed.

25. Ik heb al heel lang niet meer zo slecht gegeten en tegen een veel te hoge prijs.
    Costillas Ibericas (4 kleine spare ribs met botsplinters en met smakeloze saus) voor 11,50 euro; Croquettas de jambon (8,20 euro) en Pincho de Pollo (7,20 euro, 2 stuks, zo miezerig klein dat je binnen moet gaan zitten omdat het spiesje buiten weg kan waaien); Nacho Mas (10,50 euro, een grote kwak nacho's met saus genoeg voor 4 personen).

De klachten worden afgedaan met ik zal het doorgeven en verder niets.

Op de kassabon staat "geen betaling ontvangen" terwijl met de inpas is betaald. Leuk voor de Belastingdienst.

Een poging om een review hierover te schrijven werd onmiddellijk verwijderd. Niet 1 maar 3 keer.

Ik kan deze zaak niet aanbevelen.

1,8
  26. Leuk restaurant. We hebben echt prima gegeten voor de prijs!

27. Vanavond heerlijk gegeten bij La Cubanita Helmond. Vriendelijk personeel en het eten dik in orde.

28. Nederlands Helmond

Marianne Brugmans

Slechte en onsympathieke ontvangst. De kale en niet uitziende tosti binnen 5 minuten op tafel. De tosti was lauw bijna koud, ham met een grijze rand, leek of het een ingevroren tosti was. Deze hebben wij eraf gehaald. Bahhhh! Niet te eten en dat voor €5,50. De kaas in de tosti was nergens te vinden was. De thee was lauw.
    Na onze opmerking bij het af willen rekenen, reageerde de serveerster zonder je aan te kijken hoeveel we af moesten rekenen.
    Toiletten! Om 11.00 uur in de ochtend tissue bakje op het toilet was meer dan vol. Er lagen druppels op de bril van het toilet en op de grond. We hebben het gemeld. Het antwoord was dat ze het even zouden navragen in de open keuken. Nooit meer!

29. Frank Laenen

Leuke ongedwongen sfeer, attente vriendelijke medewerkers en gastvrouw, uitgebreide keuze, heerlijk gegeten, chardonnay was een topper, prima prijs/kwaliteit, kortom dikke aanrader!!

30. Mark Berendsen

Een perfecte avond met lekkere tapas en fijne bediening. Aanrader!