Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

1. Internationaal Helmond

Weer heerlijk gegeten en mogen genieten van de geweldige omgeving. Je zit midden in het centrum en toch heerlijk rustig en met een uitzicht op het mooie kasteel van Helmond.
    Vriendelijk personeel. Men heeft oog voor de gasten en denkt mee in speciale eet/drink wensen. (niet dat dit in ons geval nodig was)

Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Internationaal Helmond

Rob Michiels

3. Sushi Helmond

Cecile Panhuijzen

Via social deal sushi gehaald en een wokgerecht en menu. Eerst dacht ik, van joh dat ziet er anders uit dan op de foto’s, maar het was heerlijk!

4. Internationaal Helmond

Mooi ingericht pand!
    Wat te dicht opelkaar zittend, kunt zo de verhalen van de gasten langs je afluisteren.
    Vlees te zout!
    Stoomgroentes te zout!

Bij binnenkomt een koeltoonbank met niets erin? Mis aankeding bij de binnenkomhal.

Els de Groof

Afgelopen zaterdagavond hebben wij heerlijk en gezellig gegeten in de Schevelingse in-Loop. We waren met vier personen (65- plussers), allemaal zeer tevreden. Een opmerking willen wij wel kwijt. Als ouderen eet je niet zoveel. Een driegangenmenu is eigenlijk al te veel en daarom valt het dessert meestal ook af. Misschien is het een idee om mensen, die geen dessert gebruiken een kopje koffie aan te bieden. Dit komt nu op de rekening bij de drank, maar misschien kun je koffie als een dessert zien. Het is maar een idee.

6. Italiaans Helmond

Caroline

7. Broodjes Helmond

Alle tafels zijn vies. Terwijl personeel gewoon staan te kletsen. Als je voor een groene broodmandje vraagt(wat de brood geserveerd word) krijg je te horen kan niet omdat ze vies zijn.

8. Broodjes Helmond

Andrelis Monart

Fam Meulendijks

Heerlijke avond gehad. Superlekker geeten.
    Bediening was super.
    Heel ongedwongen sfeer. TOP.
    Komen zeker nog een keer terug.

10. Internationaal Helmond

Angelique Lebens

Was leuk lekker gezellig jammer van de grote groep die kwam eten en ERG aanwezig was.

Koos Bladder

12. Italiaans Helmond

Lekker en gezellig gegeten, wel wat weinig personeel.
    Goede aanwinst voor Helmond havenplein.

13. Frans Helmond

Ik heb helaas nare bijsmaak over gehouden aan mijn derde en laatste bezoek aan Se7en. Ik heb ze vanwege het tijdstip bij thuiskomst een mail gestuurd. Ik dacht ze zijn vast druk doende met het diner maar ik had binnen 10 minuten een reactie op mijn klacht! De reactie van een restaurant waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel te hebben staan vind ik uiterst schrikbarend. Ik heb hier nog op gereageerd maar geen reactie op mogen ontvangen. Dat qua temperatuur het kaasplankje niet tegelijk met het vlees geserveerd mag worden werd niet eens op ingegaan. Erg jammer en de snelheid waarop gereageerd werd door ook nog de bewuste medewerkster geeft je ook nog het gevoel dat je klacht totaal niet serieus wordt genomen!

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze wil ik even mijn beklag doen over de service van de 10 gangen lunch proeverij van vandaag 21 Juli.
    Dit was mijn derde bezoek aan Se7en.
    Eerder heb ik volop genoten van een a la carte menu. Hierop heb ik dus ook een keer via social deal een bon gekocht en genoten van een 10 gangen lunch proeverij. Beide keren werd er volop aandacht besteed. Mij viel dus direct op dat de reservering via social deal niets af deed aan de service en gerechten. Tot vanmiddag. Vol lof sprak ik met mijn vrienden over se7en en bestelden wij opnieuw bij Social deal. Om 13.35 arriveerden we. Om 13.45 kwam de eerste gang en om 14.45 de laatste.
    Het kaasplankje kwam tegelijk met het buikspek. Wie verzint zoiets? Ik schaamde me diep tegenover mijn kennisen. Vol lof had ik opgeschept over de geweldige service.
    Toen ook nog de opmerking van de oberes kwam bij het neerzetten van de gang "dat lust u zeker allemaal niet hè meneer" brak spreekwoordelijk mijn klomp. Ronduit onbeschoft.
    Binnen een uur dus 10 gerechten. Dat eet niet lekker!
    Helaas werd bij het afrekenen ook niet gevraagd of alles naar wens was anders had ik direct mijn beklag gedaan.
    Een fooi vanuit mij is dan ook uitgebleven.
    Mocht mijn eerste ervaring met Se7en zo zijn geweest zou ik dit restaurant aan niemand aanbeveeld hebben en zou ik ook nooit meer terug gegaan zijn. Nu ook niet maar ik wil het jullie wel meegeven als tip.
    Bij deze omgang zal geen enkele klant terug komen...
    Helaas wordt er vaak via Social deal minder aandacht besteed en dat is een keuze van het restaurant op zich maar bij een goede service en smaak komen mensen ook terug om a la carte genieten.
    Deze middag was echt geen reclame voor Se7en en de bewuste medewerkster al helemaal niet.

Ik ben een ‘wat de boer niet kent eet ie niet’ type maar ik heb zelden een betere Italiaanse kok ervaren dan bij Sicilia. Enorm ervaren, weet wat hij doet en heeft echt verstand van eten. Zelfs ingredienten die ik niet lust worden klaargemaakt op een manier dat het werkelijk formidabel smaakt. Zeker het beste Italiaanse restaurant van Helmond.

15. Internationaal Helmond
    Vertaal van English naar Nederlands

Mooie uitgebreide kaart met zowel gewonere en goedkopere gerechten als luxueuzere en duurdere gerechten. Aanbod in drinken was ook ruim en weldoordacht. Gerechten zijn compleet en niet alles standaard met friet (zoals het altijd is), maar met bijpassende producten als een puree en/of sla.
    Alle gerechten met zorg gemaakt en dat is er aan af te zien. Veel gerechten worden in huis gemaakt vertelden ze ons. Zo worden de spareribs zelf gemarineerd enzo. Kortom, heerlijk gegeten!

16. Internationaal Helmond

Bouters

Marco van Doorn

Een parel (kleine verwijzing naar de amuse) in het Brabantse land. Een culinaire beleving op hoog niveau. Gastvrijheid ten top en personeel zeer goed op de hoogte van spijs en wijn. De chef weet zeer subtiel de oosterse en westerse keuken te combineren tot iets unieks. Ster waardig.

18. Grieks Helmond

Luc ×sandra

Klein gezellig super goede bediening en lekkere kaart niet prijzig 😋
    Uit België

19. Lunchroom Helmond

Wilde even snel iets eten. Schrok van de prijzen. B.v. 8 euro voor een tosti?? Drinken werd wel gebracht maar bestelling voor het eten werd niet opgenomen. Bezoekers die veel later aankwamen zowel binnen als buiten werden sneller geholpen. Twee bezoekers hadden zelfs al soep voordat bestelling werd opgenomen. Tegen de tijd dat de bestelling wel werd opgenomen heb ik vriendelijk bedankt, mijn drinken afgerekend en ben vertrokken. Serveerster was pissig maar ik ook!

Patrick Faas

Wij komen wekelijks in dit geweldige restaurant en het blijft gewoon geweldig! Dit zijn zulke lieve mensen en luisteren naar de klanten om hun producten te blijven verbeteren. Waar vindt je dit nog! Ga zo door. Tot gauw 🤩

21. Sushi Helmond

Eten altijd goed
    Bediening is geweldig!
    Personeel werkt hard en is vriendelijk.
    Het enige kleine puntje wat wij minder fijn vinden is dat het zo vol staat met tafels dat je letterlijk met het bord van de buurman mee kunt eten. Doet de sfeer niet goed vind ik. Iets minder vol zou fijner en minder hectisch zijn.
    Verder alles top!!

22. Indonesisch Helmond

Loro Blonyo is een nieuw Indisch restaurant in Helmond. De krantenartikelen beloofden heel wat, dus we gingen er direct naar toe. Het pretendeerde de echte Indische keuken te hebben.
    Allereerst het eten: we hadden vooraf loempia's. De sambal was goed, maar de loempia's waren vrij taai en weinig smaak. De lemper met tonijn was ook vrij smakeloos.
    De daging smoor was redelijk, maar de smaak was tamelijk vlak. We hebben zowel in Indonesie als in Nederland veel beter gehad.
    De service was erg zwak. Geen aandacht voor gasten.
    De entourage is niet bijzonder helaas.
    Een dessert hebben we maar niet genomen.

23. Indonesisch Helmond

Hans Droppert

24. Internationaal Helmond

Aandacht maakt alles mooier… en beter!
    De presentatie en smaak van gerechten zijn prima. De locatie is prachtig. De algehele service en de wijze van benadering bij ontevredenheid over het eten laat te wensen over. Meer klant- en servicegerichtheid en klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn. Dit heeft bij ons tot een onprettige nasmaak van ons avondje uit gezorgd, jammer!

Prima Griek,

Wij waren blij verrast, smaakvol eten en vriendelijke bediening. De kok kwam zelf het eten aan tafel serveren.

Maya

Alwin Klomberg

28. Nor
    Grill Helmond

Yas

29. Italiaans Helmond

Toppie restaurant. En toppie bediening.

30. Sushi Helmond

We gingen iedere maand wel een keer sushi eten dat het een "vreetschuur"is geworden namen we op de koop toe. De sushi was heerlijk! Maar nu hebben ze opeens een nieuwe kaart. Alle vertrouwde lekkere sushi's zijn verdwenen en er zit opeens bijna overal roomkaas in. Erg jammer. Hopelijk krijgen ze meer klachten zodat de oude kaart weer terugkomt. Zonder allemaal moeilijke dingen (zalm met munt?) maar gewoon heerlijke sushi…