Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Helmond verdeeld zijn.

Bediening is aardig maar wat onervaren. Het eten is zondermeer goed.
    Weinig keus op de wijnkaart. (een goede rode wijn is er niet).

2. Barbecue Helmond

Heerlijk gegeten fijne bediening, mooi restaurant. We hebben genoten!

3. Internationaal Helmond

Ik kan niets over het eten zeggen want dat hebben we niet gehad. Bediening was slecht. Zijn na anderhalf uur wachten zonder eten, met hoofdpijn van de herrie, weg gegaan.

4. Grieks Helmond

Wij komen hier regelmatig terug. Vriendelijjke mensen. Lekker eten voor een leuke prijs. Gezellige kleine ruimte.

5. Italiaans Helmond

Gisteren lekkere spagettie gegeten. Ik weet niet mee hoe die heet?
    Voor de vitamines er een lekkere salade met plakken tomaat en mozarella en rucola.
    En na de verbouwing +/- okt. 2017 is de sfeer helemaal toppie.
    Spaghetti Gamberetti e Rucola.

6. Internationaal Helmond

Afgelopen week gebruik gemaakt van het Waardjes menu. De gerechtjes werden snel uitgeserveerd, maar de gastvrouw bracht ons de verassing; toen ze om 21.32 De volgende bestelling op kwam nemen en we nog een hoofdgerecht wilde bestelllen, gaf ze aan dat dit absoluut niet mogelijk was (uiterlijk te bestellen tot 21.30U). In mijn optiek verre van gastvrij te noemen. Ook tijdens de desserts werd nog een volgende bestelling opgenomen (door een van de serveersters), echter deze werd teruggefloten door de eigenaresse dat er geen desserts meer besteld kon worden. Ook tijdens de koffie na het dessert kregen we het gevoel dat we werden 'weggekeken'. Door deze ervaringen zullen wij niet meer terugkomen. Voor eenzelfde prijs kun je elders beter gaan eten. (Eigenaresse kan nog veel leren als het aankomt op gastvrijheid; personeel valt niets te verwijten).

Het is ooit anders geweest. Maar wij hebben gisteren heerlijk gegeten, juiste bediening en service. Wij komen beslist nog eens terug. 👍

Helaas voor het eerst zeer onvriendelijk behandeld. Nog nooit meegemaakt dat ze boos worden bij een bestelling vanwege verkeerd begrijpen in de zaak zelf. Dan ook nog weglopen ipv de moeite nemen het fatsoenlijk uit te leggen. Kortom klant onvriendelijk en vanaf nu geen klant meer. Eten (was) altijd prima.

9. Japans Helmond

Gisteravond met 4 man gedineerd en het was geweldig!
    Het is erg groot maar knus om te zitten.
    Ben er ooit eerder geweest en kwaliteit is hier zeer hoog.
    Aanrader ook qua prijs.
    Ga er nu gegarandeerd wat vaker terug.

10. Nederlands Helmond

Een hamburger uit de muur gehaald waar boven staat cheese-bacon dus ik ga ervan uit dat er kaas en bacon op zit. Blijkt het alleen kaas te zijn en bij het melden ervan kijken ze me raar aan waarom ik het niet snap. Blauw wrapje is bacon en een geel wrapje kaas. Ze willen nog wel een plakje bacon op mijn burgertje doen maar door de verongelijkte blik hoef ik het niet meer.

Voor ons de eerste keer dat we daar hebben gegeten.
    Echt super, heerlijk, smaakvol hebben we genoten.
    Toppie, een aanrader👍

12. Internationaal Helmond

Prachtig industrieel interieur met een mooie eervolle vermelding richting Helmond want de fotomuur van de industrie bij het kanaal in Helmond is fenomenaal. Een waar kunstwerk. Top gemaakt door Gerard van Hal. Het eten is vers, eerlijk en goed en met zorg bereid. Een mooie kleine kaart met stuk voor stuk goede producten. Een reden om in Helmond te gaan uiteten en echt een aanwinst voor de Helmondse horeca.

13. Internationaal Helmond

Tevreden klant

Leuke avond met heerlijk eten

14. Internationaal Helmond

Ton van der Zanden

Met z’n vieren wezen eten, en zondermeer geweldig goed. Goede kwaliteit, ruime gevarieerde keuze, en leuk en correct personeel. Al vele dergelijke restaurants bezocht, maar De Waard staat boven aan. Een echte aanraader.

15. Grieks Helmond

Afgelopen zondag 10 december zijn we er gaan eten.

Het restaurant is klein en komt huiselijk over, wij vinden deze sfeer wel prettig. Het personeel is vriendelijk en dringt zich niet op. Op de kaart staat voldoende om uit te kiezen, en de vlees- en ovengerechten die wij kozen waren goed klaargemaakt en smaakten lekker. Ook de prijs is prima.

En anders dan in de onderstaande recensies is geschreven: we werden verwelkomd met ouzo én brood met boter, én we konden pinnen.

Kortom: wij bevelen dit restaurant aan en gaan er zeker nog eens eten.

16. Internationaal Helmond

Hebben lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede aanwinst voor Helmond.

Hier weer eens lekker gegeten met mijn vrouw, bij binnen komst werden wij hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid.

Eerst een aperitief een glas Prosecco en een droge sherry, hier kwam ook het mandje brood met de boter mee.

Bij het bekijken van de kaart, beide besloten voor het Schevelingetjes Menu dit is een formule van kleinere gerechtjes en deze kun je zoveel als je wilt bestellen.

Eerste gerecht, gerookte eendenborst met een rillete van eend, dit was een zeer mooi opgemaakt bordje een was heerlijk.

Tweede gerecht, mijn vrouw een knolselderijsoep met gepocheerde zalmen ik een wildboulion met een truffelroom(en de truffelroom was aanwezig)beide vonden het een lekker soepje.

Derde gerecht nam mijn vrouw de Mosselen met remouladesaus en Andorra frietjes (Andorra frietjes hebben wij voor het eerst in Andorra gegeten het zijn er acht en zijn zou gestapeld twee aan twee en vier hoog) ik had de scampi’s piri piri in hete knoflooksaus ook weer mooie gerechten.

Vierde gerecht was voor mijn vrouw gegrilde zeebaars met een rijk gevuld provencaalse olijfsaus, ik had de wildpeper met rodekool en een aardappelpuree en ik nam bij deze gang de hertenhaas filet met een peertje en onder de filet Witlof, het waren alle drie lekkere gerechten.

Nagerecht voor mijn vrouw koffie en ik een kaas plankje, gewoon lekker.

Bij de eerste gerechten een Chardonay bij de hoofdgerechten rode wijn((Mabis Ripasso).

De opmaak van de eerste gerechtje was gewoon volwaardige gerechten, jammer bij de hoofdgerechten deze waren ook volwaardig alleen de keuze van bord/schaaltje vond ik minder.

Tot de volgende keer.

Ik heb er afgelopen zaterdag met mijn vrouw gegeten, en het was voortreffelijk.

Het varkensvlees voor haar, en het lamsvlees voor mij was zoals het hoort te zijn, mals en sappig en een behoorlijk portie. De rode huiswijn dronk ook heerlijk weg.

Het personeel is er vriendelijk en niet opdringerig, en men hoeft niet lang op de bestelling te wachten. Terwijl het restaurant toch bijna vol zat!

Het was voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik er gegeten had, maar men heeft nog steeds alles goed op orde.
    Het was ook deze keer weer allemaal top, en zeker de moeite waard om vaker terug te gaan.

Stephanie

Eindelijk even samen met mijn man een kinderloze avond uit eten. Bij T zusje de ultieme avond beleeft niet alleen door het geweldige eten maar ook door de sfeer en juist door de goede service! Hierdoor een heerlijke ontspannen avond gehad. Wij komen zeker snel weer een keer terug.

Een aanwinst voor Helmond! We hebben een top avond gehad met heerlijk eten en goede service. Een echte smaaksensatie en een must om naartoe te gaan.

21. Nederlands Helmond

Zeer leuke mooie en nette zaak. Goede kwaliteit en niet duur. Je kunt merken dat ze kwaliteit verkopen. Twaalf uurtje gehad perfect.

22. Internationaal Helmond

Sarah Dirks

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar de minder goede beoordelingen vandaan komen!
    Ik ben hier vandaag voor t eerst gaan lunchen met een vriendinnetje, Wij vonden t allebei fantastisch!
    We werden door Jermain zelf ontvangen, erg leuk! We gingen voor een 2 gangen lunch, €20 pp incl amuses. Alles was heerlijk, en behoorlijke porties, zeker voor de lunch!
    Klein minpuntje vond ik dat er niet gevraagd werd of er nog wijn bijgeschonken kon worden, bijvoorbeeld een rode wijn bij de eend, maar we hadden er ook geen wijnarrangement bij besteld, dus dat kon ook de reden zijn.
    Wij gaan zeker vaker terug hier!!!

Heerlijke gerechten en een geweldige sfeer. Kom snel weer terug.

Heerlijk, top service!

Heel erg lekkere eten! Heb altijd begrip voor als het wat langer duurt met bezorgen. Als er soms iets fout gaat is normaal! Mensen zeiken te veel en hebben echt geen respect!

Fam: van Mierlo

Heel goed restaurant, het eten was heerlijk en goed.
    Een gezellige sfeer en de bediening was vriendelijk & behulpzaam. Wij komen hier zeker nog terug.

Inrichting was gezellig en knus. Werden goed ontvangen. Het was alleen jammer dat we heel lang moesten wachten op bediening om de bestelling te doen en ook tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Het was op dat moment helemaal niet druk er was maar 1 tafel bezet toen wij binnenkwamen. Bij een hoofdgerecht werden ook de frietjes pas geserveerd toen men al bijna het gerecht op had. Hoop voor U dat dit alles een punt is om erover na te denken.
    Verder hebben we heerlijk gegeten.
    Alle begin is moeilijk.

28. Nederlands Helmond

Hier gegeten op een donderdag avond gewoon tussendoor omdat wij hier gewoon goed hebben gegeten in het verleden no nonsens.

Eerst een witte huiswijn en ik een Omer bier, gewoon goede wijn en ik alternatief bier, in plaats van een la Trappe Quadrupel omdat deze te koud stond.

Daarna kwam een broodplankje met een zoute boter en een tapenade.

Het eerste gerecht was voor mijn vrouw een taartje van vis(koud) met onder andere Rijpelaal, zalm, garnaaltjes en salade.
    Ik had een heerlijke wildboullion van gevogelte jonge prei en heerlijke paddenstoeltjes (diverse)gewoon ben ik geen liefhebber van gevogelte maar dit was gewoon lekker.

Mijn vrouw dronk hierbij een witte huiswijn en ik een bier Omer.

Het hoofdgerecht was voor mijn vrouw een moot Zalm(gebakken) met boontjes en uitjes door elkaar met gebakken aardappeltjes, lekkere zalm en een mooi gerecht.
    Ik had de Hazenpeper met een puree met katenspek, spruitjes, en rodekool dit is een gerecht dat men tijdens het jachtseizoen elke dag/nacht mij waker mag maken ik vind dit wel zo lekker, hier dronk ik een lekkere volgens mij een Malbeq.
    Het nagerecht was een Armagnac met koffie, meer ging er niet meer in omdat wij gewoon goed en lekker hadden gegeten.

Tot de volgende keer.

29. Chinees-Indisch Helmond

Wat een drama, afhalen zou een kwartier duren... na 40 minuten nog niet klaar....

Ik was vandaag om 16.30 Uur in het restaurant. Ik kwam toevallig voorbij gelopen. Aan de buitenkant hing de menukaart. Ben naar binnen gegaan om te eten. De gastvrouw verwelkomde mij. Heb míjn eten besteld maar ik ben geen fan van salades. Geen probleem zei de gastvrouw Wilt u misschien éxtra aardappelen en groenten! Gewoon lekker. Goede prijs en nog een betere kwaliteit. Werd nog gewaarschuwd dat alles erg warm was. Gastvrouw kwam nog vragen of alles naar wens was.