Op dit adres zit nu: Se7en

1390219591 71

1. Marcel Smits

2. Leon Witte

3. Frank vriens

We hadden een crisis menu voor 12 euro jammer van de friet die heel zout waren. En de soep was louw. Als het menu 12 euro kost kun je niet het beste van het beste verwachten maar louwe soep en echt hele zoute friet kan niet. Ook hebben we in een kindvriendelijk restaurant best lang mogen wachten (50 min). Ik ben wel een ervaring rijker maar uiteindelijk zul je ons hier niet meer zien.

4. Zojuist heerlijk 3 gangen diner gegeten voor maar 12 euro per persoon! Goede soep, heerlijke pannenkoeken en een lekkere dame blanche. Absoluut de moeite waard om nog een keer terug te komen!

5. Afgelopen zondag bij de Clown gegeten, we werden snel en goed geholpen, het eten was lekker en we hebben niet lang hoeven wachten. Wij komen zeker nog eens terug

6. Gezellige sfeer, heerlijk eten en een prima service! Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

7. Gisteren ben ik wezen eten bij de clown. Het is me erg goed bevallen en het eten was ook erg lekker. Ook de sfeer was er goed en we werden goed bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk avondje gehad. Het zat helemaal vol maar toch n gezellig sfeertje. 3 gangen menu genomen. Ging supersnel en alles was heerlijk. Leuke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

9. Afgelopen zondag ben ik met mijn gezin gaan eten bij de Clown, het was erg druk waardoor we iets langer moesten wachten op ons eten dan de vorige keer toen we hier waren. Het was erg gezellig en 20 min wachten op een heerlijk hoofdgerecht vind ik niet lang, bij veel restaurants moet je langer wachten!. Het personeel was zoals we van de Clown gewend zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze moesten heel hard werken vanwege de drukte, dus complimenten voor hen! Al met al hebben wij weer voor weinig geld, met een goed gevulde buik en een goed gevoel een heerlijke avond gehad.

10. Komen net terug van een afschuwelijke ervaring bij bovenstaand restaurant, na ruim 1 uur en 15 minuten op ons eten te hebben gewacht waarbij meerdere personen werden voorzien die na ons binnenkwamen was de pannekoek rauw en niet eetbaar. Andere gasten hadden 2 pannekoeken ontvangen terwijl ze met 3 waren en nadat de 2 pannekoeken waren opgegeten was de 3e nog steeds niet geserveerd. Voor ons nooit meer en ook absoluut geen aanrader.

11. Vanavond weer heerlijk gegeten bij de Clown in Helmond.
    2 leuke meiden in de bediening. 2 x 3 gangenmenu genomen voor € 12,00 per persoon. Niets mis mee. Heerlijke vers gemaakte tomatensoep. Mijn vrouw een pannenkoek met appel en spek, ik een Wienerschnitzel. Allebei een ijsje toe.
    Alles prima bereid en netjes opgediend. Ons zien ze zeker terug voor dat geld.

12. Marcel van Loon

Kan me helemaal niet vinden in vorige recensies. Vanavond bij de Clown in Helmond geweest, en uitstekende gegegeten. Vlotte bediening en binnen 15 minuten de pannenkoeken op tafel. Wij waren met een groep van 12 personen en alles kwam tegelijk en smaakte heerlijk.
    Wij komen zeker nog een keertje terug.

13. Gisteren de 21e bij de clown geweest. Had een pittige gehakt pannenkoek besteld, die ik echter maar flauw en niet zo lekker vond. Kreeg zonder commentaar direct een andere naar keuze. Zeer vriendelijke bediening.

14. Net een menu genomen van nu 12 Euro, soep zout, pannenkoek niet gaar en ijs stroperig van de enorme hoeveelheid chocoladesaus.
    Voor ons 1 van de slechtste ervaringen met een pannenkoekhuis helaas. Het lijkt erop dat deze zijn beste tijd gehad heeft.

Één plus : de bediening was correct en netjes.

15. Zojuist bij de clown gegeten. Ten eerste lang wachten voordat je kunt bestellen. Dan bestel je een voorgerecht, en wordt vervolgens je hoofdgerecht geserveerd..
    Uiteindelijk dan de soep gekregen die dan vervolgens ook nog koud is!
    Bestel je pannenkoek nummer 154 met ui, krijg je vervolgens je bestelde gerecht niet!
    Om een lang verhaal kort te maken: Uitermate slecht!
    Voor de eerste en laatste keer gegeten!

1,3
  16. Mijn vader was jarig en had zin in een pannenkoek. Met z'n vijven gaan eten. Niet uitzondelijk goed maar het eten was oké! Als je kijkt naar prijs/kwaliteit mag je, vind ik, niet te veel verwachten.
    De jongen die ons hielp was vriendelijk. Hij maakte er een echt feestje van voor mijn vader! Dus de service was goed.
    De sfeer kan beter.

17. Mvr. van Bree

Ik ben afgelopen weekend samen met mijn gezin gaan eten in dit pannenkoekenhuis na een bezoek aan het kasteel van Sinterklaas. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt in de ballenbak en de speelhoek. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel bediend. We hadden een ruime keuze aan pannenkoeken. De pannenkoeken waren vlug klaar en smaakten goed. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

18. Onze dochter wilde pannekoeken , dus wij naar de clown.
    Was ook meteen de laatste keer dat we daar heen gaan .
    Pannekoeken waren van ons alle 3 niet gaar , kregen we een drankje van het huis voor .....niet alles is aftekopen met een drankje !!

19. Begon gezellig, maar was uiteindelijk geen succes...
    Dubbel Fris was over datum, dus hebben we terug gestuurd. Helaas hadden ze geen goede datums meer, dus mocht iets anders verzinnen om te drinken. Dit drankje was wel gratis, van het huis.
    Vervolgens zat er een vlek van de tomatensoep in het kommetje terwijl we groentesoep hadden. Eerst reageerde de serveerster dat het er in gesleten was, maar vervolgens kwam ze haar excuses aanbieden en kregen we weer drankjes van het huis.
    Toen het toetje kwam bestelden we tegen bijbetaling een vruchtesorbet ipv een dame blanche en dit ging niet! De vorige keer dat we hier waren was dat geen enkel probleem!
    Toen toch maar de dame blanche geaccepteerd. Bleek het koekje / rolletje super taai. Dacht dat het krokant hoorde te zijn.

ik ben normaal niet zo snel ontevreden, maar dit drukte de pret toch behoorlijk...

20. Ik vond het zeer teleurstellend.

Mijn zoon en ik zijn naar dit restaurant gegaan in de hoop een goede pannekoek te kunnen nuttigen. Dit is zwaar tegen gevallen.

We werden vrij snel geholpen om drinken te bestellen, vanaf daar ging het enkel bergafwaards.

Het kopje van de koffie was smerig en ontbrak de melk en lepeltje. 25 minuten moeten wachten op een nieuw kopje koffie.

De tomatensoep viel tegen en de ballen waren niet warm.

35 minuten moeten wachten op de pannekoek; rozijnen met grand marnier en de pannekoek champignon met spek. Waaruit bleek dat de pannekoek niet eens gaar was en de pannekoek met rozijn smakeloos.

We keken eens goed rond in het restaurant en mijn eetlust was meteen weg... Smerige airco, gaten in de muren, gaten in de vloer, spinnewebben op zithoogte in de hoeken.

En de prijs dat we nog moesten betalen was nog absurd hoog.

We hebben hier 1 ding van geleerd. We komen hier nooit meer terug. Echt een schande voor de horeca bedrijven.

21. We hebben hier net gegeten.

Ik vond het binnen erg stinken en de vloer was vies. Terwijl er verder nog helemaal niet was wezen eten vandaag!

Eten is redelijk.

Kom hier ook niet meer zo snel terug.

22. Prima restaurant. Had niet verwacht dat een pannenkoekenhuis zo'n volwassen uitstraling en uitgebreide kaart zou hebben. We werden geholpen door een leuke blonde dame.

We hebben lekker buiten in de mooie tuin gezeten die erg leuk was ingericht met nostalgische stukken. De pannenkoeken waren heerlijk en de prijs was zoals het hoor: peanuts. We komen zeker terug!

23. Sanne de Laat

Leuk restaurant met prima bediening. Grote parkeerplaats voor de deur en makkelijk te bereiken. Wij waren met een gezelschap van 8 personen en hebben het 3 gangenmenu van € 11,00 genomen. Hievoor krijg je een kopje soep naar keuze, een schnitzel, hamburger of pannenkoek en een ijsje na. Allemaal prima verzorgd en zeker waar voor je geld.

Wij komen zeker nog een keer terug.

24. Irene Moekardanoe

Gisteren dinsdag 5 juli op mijn verjaardag, ben ik met mijn man en kleindochter bij jullie Pannenkoekenhuis te Helmond geweest. Helaas was het voor ons een zeer slechte ervaring. Na 3 kwartier, heeft nog niemand van de medewerkers onze bestelling opgenomen. Bij mijn vraag of wij nog iets konden bestellen, werd het in eens mogelijk. En na een tijdje kregen wij uiteindelijk onze bestelde drankjes en na een hele tijd wachten uiteindelijk onze poffertjes en pannekoeken. Ik zelf had een pannenkoek met stoofvlees, helaas was die niet meer warm.

Ik vond het ontzettend sneu voor onze kleindochter die zich zo verheugd had op een leuke etentje met Opa & Oma. Kind werd ook moe van het lange wachten, ondanks dat zij ook nog wel gespeeld had. Er was gewoon te weinig personeel.

Slordige zaak!

25. Erg leuk restaurant met ontzettend lekker eten voor weinig geld. De eerste keer een drie-gangen menu gegeten. Prima! En dat voor maar 11 euro. Heerlijke verse soep en een prima megaburger. De tweede keer een heerlijke kersenpannenkoek met echte slagroom. Super! De bediening is erg goed en snel. Het restaurant is schoon en ziet er gezellig uit. Ook aan de kleintjes is gedacht. Er is een erg leuke verrassingspannenkoek waar leuke kadootjes bij gegeven worden.

26. Wij komen hier nooit meer terug. We zijn enkele keren bij de Clown in Helmond gaan eten. Mijn vriendin was tot nu toe nog wel tevreden over de pannekoeken. Ik was al langer ontevreden. De bediening is erg traag, vooral wat betreft het aanvullen van drinken. De pannenkoeken zijn ook niet altijd smakelijk. Vandaag bereikte echter het toppunt, we hadden een kersenpannekoek en een spek, prei, champignon pannekoek besteld. De laatste was goed te eten maar de kersenpannekoek was enorm verbrand, eigenlijk bijna helemaal zwart. Mijn vriendin heeft de helft toch gegeten, waarna ik een stuk probeerde met flink wat poedersuiker, na 1 hap heb ik het laten staan. Zoiets zet je de klant niet voor. Tijdens het afrekenen hebben we dit kenbaar gemaakt, de serveerster had al een vermoeden. Zij had de brandlucht ook geroken en ging na wat ze voor ons kon doen. Uiteindelijk kregen we € 2,- retour. Inmiddels hebben we het beiden gehad met dit restaurant en keren hier niet meer terug. Want € 20,- betalen voor 1 pannekoek en 2 x frisdrank is toch wel erg prijzig.

27. Ik ben hier afgelopen zondag 13-02 geweest, terwijl ik op andere zondagen ook ben geweest maar dit was de beste zondag dat ik hier geweest ben. Het was gezellig druk, eten was goed en de bediening was vriendelijk. Kortom, dit was een geslaagde avond.!

28. Ik kom hier niet meer terug. We kregen drinken dat bijna 2 maanden verlopen was. Uiteindelijk kregen we wat anders, wat we achteraf ook niet hoefden te betalen. Wel netjes, alleen vind ik het echt niet kunnen. Vervolgens kregen we ook nog elkaars pannenkoek voor onze neus. De smaak was goed.

29. Leuk restaurant. Volgens mij het enige pannenkoekenrestaurant in Helmond. Maar ze hebben ook leuke andere gerechten. Opa en oma hadden getrakteerd en het was allemaal heel goed verzorgd.

30. van Otterdijk

Afgelopen 2e Kerstdag gegeten bij De Clown in Helmond. Alles ging prima, soep was erg lekker, kids vermaakten zich prima, wel wat slechte verlichting achterin, tot het hoofdgerecht kwam.

We waren met 6 volwassenen en 2 kinderen. Ik had samen met mijn moeder de megaburger, de rest had een pannekoek.

Na een paar happen aan de zijkant genomen te hebben bleek de burger in het midden helemaal koud, nog net niet bevroren te zijn.

We hebben het teruggegeven en tot onze grote verbazing kwam dezelfde burger even later terug! Neeee, geen nieuwe maar gewoon onze half koude burger even ontdaan van zijn sla en broodje en snel even opgewarmd in een pan! Onze verbazing was zeer groot.

Zoiets doe je thuis misschien, maar toch niet in een restaurant! Dit gaat ons toch echt te ver!

Jammer, want voor de rest is alles verder prima.

31. We zijn net terug van het pannenkoeken eten!

Het was nou niet echt wat we er van hadden verwacht! De soep dat ging nog (tomatensoep), wel bliksmaak!

De pannenkoeken waren echt smakeloos. De pannenkoek met gehakt en kaas was aan de bovenkant redelijk (de kaas) daaronder was de pannenkoek niet gaar.... niet te eten dus!

Het ijs was ook slecht, een bol zat vol kristallen, waarschijnlijk ontdooid en weer bevroren....

De kids hebben zich vermaakt in de speelhoek, maar alles voelt plakkerig en vet van de pannenkoekenhandjes...

Het restaurant ziet er rommelig uit, de vloer zit vol gaten en de kinderstoelen hebben een sopje nodig...

Wij gaan er zeker nooit meer terug...... onbegrijpelijk dat het hier vol kan zitten!

32. Wij zijn deze week met het gezin naar de Clown geweest. Het duurde inderdaad wat langer dan dat we normaal gewend zijn hier, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin buiten, met het mooie weer. Wij hadden alleen pannenkoeken besteld. Deze waren er gewoon na een redelijke tijd.
    Alles is prima naar wens geweest! Zeker voor de kinderen is het hier heel leuk.

33. Wij zijn net terug. Het opnemen van de bestelling, het brengen van het eten en drinken duurt echt lang. De schnitzels komen uit de frituur, de pannekoek was smakeloos. Als je naar de vloer kijkt zie je overal gaten en lege voegen.

Het eerste drankje duurde 30 min. De tomatensoep was al lang aan het inkoken. De uiensoep mocht was meer smaak aan zitten en er dreven doorgeweekte smaakloze croutons is, geen kaas erbij. De aankleding van het restaurant ziet er rommelig uit.

34. Robin Wegereef

Ik heb hier heerlijk gegeten. Het is een leuke zaak, netjes ingericht, en in de zomer een gezellig terras. Hier is ook genoeg vermaak voor de kids