La Perla Ristorante in Helmond

1255420500 56
1405191093 66
1411998847 64
1520922915 53

1. Gisteravond weer gegeten nu pizza maar de smaak was flauw en de bodem klef voor ons geen la Perla meer voorlopig, tijd om eens een andere pizzeria te kiezen, bediening ook niet goed.

2. Heerlijke pizza en lekker toetje gegeten op het terras. Bediening is vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten. We waren erg tevreden over ons bezoek aan la Perla.

3. Anja 24 punten

28 Juli met vriendinnen gegeten.
    Over het buiten zitten werd al moeilijk gedaan (25 gr), het duurde een hele poos voordat de bediening kwam met de kaart, daarna was het wachten rot de bestelling was opgenomen.
    3 wijn en een fles water en 3 verschillende pasta’s.
    Het drinken werd bezorgd met vieze glazen die terug konden, maar dat was de aanslag van t vocht! Tafel werd gedekt en ik kreeg een gebruikt placemat (was t vocht werd gezegd! 3 Verschillende pasta’s met exact te zelfde saus? Ja dan Kun je een pasta avond doen, een pan saus en klaar!
    Mijn vriendin kon haar eten niet op en daar werd commentaar op gemaakt ik die Mn bord wel leeg had had als een hond gegeten werd gezegd, want die eten ook altijd alles op! Wat een slecht opgevoed stelletje personeel incl de eigenaar snauwde tegen iedereen en gaf mensen (met luide stem) op hun donder als ze het parasolletje een beetje draaide ivm de zon.
    Kortom een verschrikkelijke tent met verschrikelijk personeel!
    NOOIT WEER!

4. We hebben lekker gegeten, de prijs/kwaliteit is goed bij la perla.

5. Margaret van eenennaam

Super lekker en bordje leeg he sjors.

6. Echt slecht; voorgerecht champignons uit blik. Drie kwartier moeten wachten op de hoofdgerecht navragen hoe het zit bleek ze het bonnetje kwijt waren. De eigenaar is een chagerijn eerste klas. Ze maken zich daar alleen maar druk over het afhalen mensen die in restaurant eten komen op 2de plaats. Hier dus nooit meer.

7. Slechtste restaurant waar we ooit gegeten hebben.
    Totaal geen service en een tiran van een eigenaar.
    Ik kreeg het verkeerde hoofdgerecht voorgeschoteld en de eigenaar beweerde dat het wel het juiste was terwijl ik een allergie heb. Heel risicovol van een eigenaar om dit te doen en dan ook nog eens zijn fout niet wil toegeven.

8. Super restaurant. Ik kom hier al 20 jaar en heb nog nooit te klagen gehad. Dus sommige negatieve recensies die ik hieronder lees, zijn voor mij niet herkenbaar. Ik vind de sfeer heel fijn en je wordt altijd vriendelijk behandeld. Ook het eten is geweldig.

9. We hadden allemaal lekker gegeten , voor herhaling vatbaar
    leuke zaak vriendelijk personeel

10. Wij komen hier erg graag. Het eten is iedere keer nog erg goed geweest.

11. Paolo hu

De pizza was bijna niet eetbaar, de bodem van de pizza is te dun en te veel ingrediënten op de pizza.

12. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, vooral van de eigenaar. Rekening wordt op tafel gesmeten zonder dat je er naar vraagt. Geen aanrader

13. Er worden zo wat volle borden afgeruimd waar je bij staat, wanneer wij vroegen waarom antwoord de baas: jullie aten niet meer. SCHANDALIG. Eerste en meteen de laatste keer.

14. Wat een aanfluiting. Hiier terecht gekomen omdat het restaurant van keuze geen plek had. 15 jaar geleden wel eens hier geweest en in die tijd niets veranderd. Vreselijke inrichting, papieren kleedjes en placemats. We waren 10 minuten binnen en in die 10 minuten is wel 4 maal gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken. Dit terwijl we even in gesprek waren en al wel een drankje hadden besteld. Eten was niet bijzonder en geloof dat er veel uit blikjes en potjes komt. Dit is geen Italiaan maar waarschijnlijk prima voor een snelle pizza. Voor ons nooit meer La Perla.

15. Eenvoudig maar goed en gezellig restaurant. We eten hier regelmatig en zullen dat ook zeker blijven doen. Kwaliteit van het eten en de bediening zijn van een constant goed niveau.

16. amanda 11 punten

Het is jammer dat je hier een halve ster voor moet geven om te kunnen beoordelen want dit verdient het restaurant niet eens. Ik ben zeker niet te spreken over de bediening en had bij binnnenkomst al geen comfortabel gevoel. Klantvriendelijkheid is voor dit restaurant geen prioriteit en dat is al een zeer grote afknapper. Over het aanbod van het eten kan ik niet oordelen omdat we de menukaart niet eens haalden, kortom: als je een avond ongezellig wilt gaan eten dan zou ik naar La perla gaan!

17. Gister avond gegeten, niet heel bijzonder. We dachten dat de champignons uit blik kwamen en geloven ook niet dat ze echte kaas gebruikten...

18. E. 9 punten

Waardeloos. Gezellig avondje werd wreed verstoord door geldzucht van eigenaar. We moesten direct na het hoofdgerecht een ijsje bestellen of anders maar oprotten, want 'Tijd is geld', aldus de eigenaar. Pizza was lauw en had weinig smaak. In totaliteit na 45 minuten weggepest door de eigenaar. Ik voel me als gast, slecht behandeld.

19. Dit is nog steeds een leuke tent, aardige mensen, altijd correct en bij afhalen is het meestal al klaar.

De pasta's met rode basis saus die maak ik liever zelf omdat ze er teveel peper in doen maar als je iets met kaas neemt of pizza is het echt goed. Ook sommige vleesgerechten zijn lekker en als voorgerecht artisjokken dat is lekker!

Wijn dat varieert maar de novello in de winter is echt een aanrader.

20. Hans & Cissy

Super lekker gegeten bij La Perla,goede bediening(twee echte italianen en Anja),wij vonden het gezellig,alleen jammer dat je niet meer binnen mag roken,maar daar hebben ze buiten een voorziening voor.
    Lekkere no-nonsens zaak,geen gezeik,ik houd toch al niet van dat opgefokte,zeker voor herhaling vatbaar.
    Je moet wel even reserveren want s' maandags(pizzadag) en donderdags(pastadag),is het altijd druk,dus meer mensen delen onze mening.

ps. niet vergeten probeer de Tiramisu eens,alsof er een engeltje over je tong .......

21. Klein maar fijn restaurant. Gezellige sfeer, lekker eten en goede bediening.

22. Gisteren bij La Perla heerlijk gegeten. De gerechten waren goed op temperatuur en uitstekend bereid. De gastheer was zoals altijd (menigmaal dat wij daar zijn geweest) zeer attent en de bediening zeer goed. Het is ook een sfeervol restaurant.

23. L. van de Westerlo

24. Dit restaurant bezocht op donderdagavond 27 oktober. Zat behoorlijk vol (herfstvakantie?). Eigenlijk onbegrijpelijk gezien de kwaliteit van de gerechten die wij besteld hadden. De pasta's (spagetti en tagiatella) waren door en door gaar (dus veel te gaar) en opgewarmd in de magnetron. Bediening was niet erg behulpzaam.
    Kortom in dit restaurant zullen ze mij niet meer zien.

25. Eenvoudig tentje met sfeerloze inrichting. Het eten is goed maar niets bijzonders.

Prima voor een keer maar dan houdt het echt op.

26. Dit is een heerlijk sfeervolle tent, niet te duur. Je moet als je er wil eten wel op tijd reserveren.

Soms zijn de sauzen wel erg zout of gepeperd, en een volgende keer is dat weer anders. Blijkbaar let men niet goed op een stabiel recept. In tomatensaus hoort niet veel peper, en over vlees(saus) niet teveel zout. Voor Pizza's perfect!

27. Heerlijk gegeten.

Vanaf de buitenkant is helaas niet te zien dat dit zo'n leuke tent is.

Service was wel erg vergeetachtig.

Na een kwartier kregen we ons drankje, met welgemeende excuses voor het vergeten.

Daarna voorgerecht besteld. Was prima. Ook het mandje brood was erg lekker. Krijg je er standaard bij. Lekkere broodjes.

Vervolgens een pizza besteld. Bleek hier echter ook een vergissing gemaakt te zijn met de pizza. Na welgemeende excuses kregen we de 2e pizza na korte tijd.

Verder een sfeervol restaurant.

28. halinka

Heb sentiment voor dit restaurant, altijd leuke gebeurtenissen.
    Met mijn geliefde mensen daar gegeten en nu 14 juni weer...met mijn zoon.

Voor mij is het daar als in Little italy.

29. thea en martin

Gisterenavond bij la Perla gegeten, was heerlijk en relaxt.

Omdat Martin jarig was kregen we een spetterend vuurwerk op ijs aangeboden door het la Perla. (ik weet niet of het standaard is, maar wij vonden het super! )

La Perla, bedankt!

30. In dit restaurant ga ik graag eten.

Vind het eten er super lekker. Het enige nadeel is dat je binnen een uur klaar bent en dat het best prijzig is.

Maar het eten is wel super lekker.

31. Wij hebben op 6 januari jl een heel gezellig etentje met ons gezin gehad. Het eten was prima, maar de bediening ook.

Zeer attent zelfs. Toen de ober merkte dat mijn vrouw wat moeite had met de lettertjes op de menu-kaart bood hij een leesbril aan. Ook gaf hij voldoende uitleg over de gerechten.

De gerechten waren goed en in voldoende hoeveelheid.

Kort samengevat: voor herhaling vatbaar.

32. Eten is erg lekker vind ik. Prijs kwaliteit is dik in orde.

Nadeel: Er loopt een ontzettende gladjakker als ober rond. Doet net of hij in één of ander vijfsterren-restaurant werkt! Hij werkte me op mijn zenuwen met zijn onuitstaanbare grijns op z'n gezicht!

33. Wat een rommelige, drukke, ouderwetse zaak, vergane glorie.

Ik kan zelf niet koken maar durf hard te roepen dat ik beter kan koken dan de koks aldaar, wat een drama.

Kort samengevat, niet te eten en was blij dat ik uit de herrie kon ontsnappen.

34. Het eten is niet slecht, maar niks bijzonders.

Er loopt een Nederlandse irritante ober die om de 1 1/2 minuut langs je tafel komt gelopen met de bedoeling dat je drinken bestelt. Dat was gewoon super irritant.

Kortom je kan daar absoluut niet relaxed eten.

Binnen 3 kwartier sta je op de stoep.

35. Vriendelijk lachende Egyptenaar als eigenaar,maar van eten hebben zr hier absoluut geen kaas gegeten,niet op smaak,te hard gebakken lang wachten,en de rekening veeeeeel te hoog voor zo'n shoarmatent(zelfs die categorie is te hoog)verloren tijd en duur geld absolute AFRADER

36. het is een gezellig restaurant klein maar fijn. het is zo ingericht dat er echt een gezellige sfeer hangt. het is een aanrader.

37. Rodolfo & Timmo

Met lekkere, veelzijdige gerechten en een prima bediening scoort dit restaurant een dikke 10! De prijs-kwaliteit verhouding is super! Wij eten hier zeker één keer in de week!

38. Ben hier al verschillende keren geweest en het eten is echt heerlijk. Die jonge jongen in de bedieding legt het er iets te dik bovenop. Dat is een klein puntje waar ik mij op stoorde. Voor de rest een prima avond gehad!

39. De pizza's bij La Perla zijn om je vingers bij op te eten. Heb al in veel verschillende italiaanse restaurants gegeten, maar deze is het beste! Een nadeel, de bediening van een jonge gast, doet erg overdreven, maar ja, das beter dan niet beleefd.

40. Stoicescu

Bij een bezoek aan dit restaurant was de tiramisu uitgedroogd. Ondanks teruggave aan de kok, verscheen deze toch op onze rekening, na commentaar hierover aan de kelner werden we vriendelijk uitgelachen, voortaan twee klanten minder voor dit restaurant!