De Waard in Helmond

1419732233 92
1461220989 89
1481965367 89
1513081934 85

1. Hier weer eens sinds een lange tijd gegeten, bij goed weer gingen wij buiten eten.

Omdat wij de tijd hadden gingen wij voor de Waardjes menu, zelf ben ik er geen voorstander van, maar zoals gezegd wij hadden de tijd.

Diverse mooie voor gerechtjes zoals gelakt Buikspek, sliptongetjes, Frutti de Mare, Garnalen piri piri hierbij een mooie witte en rode wijn.

De hoofdgerechtjes waren onder andere, Gamba’s met pasta, Kabeljauw filet, en sliptongetjes en Schelvis filet.
    Bij de hoofdgerechtjes heerlijke frietjes met een lekkere mayonaise en weer de witte en rode wijn.

De na gerechtjes, kaasplankje (met Port)en chocolade taartje(warm)

en als afsluiter een gewone koffie, lekker gegeten en een fijne bediening tot een volgende keer.

2. R.verhofstadt

Vandaag aan personeel gevraagd om flyers op de tafels buiten mochten neerleggen. Dat was goed, we zitten op het terras koffie te pakken en de eigenaresse komt buiten en haalt ze de flyers van de tafels af, ze vindt dat goedkoop overkomen zegt ze tegen andere klanten. Als ze naar ons was gekomen had ik ze er wel weer afgehaald. Volgende keer personeel instrueren dat is beter.

3. RJ 5 punten

Prettige ambiance met heerlijke gerechten. Aangename gastvrouw. Heerlijk gegeten en gedronken.
    Meer dan de moeite waard

4. Vanavond voor de eerste keer daar gegeten. Het eten was voortreffelijk en voor een redelijke prijs.
    Ook onze hulphond was geen probleem en dat is niet overal zo ondanks de nieuwe wet.
    We gaan zeker terug.

5. De eerste keer hier met 4 collega's geweest, was heerlijk, fijne bediening, en elk gerechtje was een feestje om te zien.
    Super bedankt voor de gezellige avond.

6. Aaron D.

Vanavond een drankje gedaan tijdens de voorjaarskermis. We werden geholpen door een vrouw met een nogal chagrijnige blik. Toen we vroegen welke warme dranken ze zoal te bieden had werden we afgesnauwd met "ja dat ga ik niet allemaal opnoemen". Dit kan op een andere manier. Voor mij is dit een reden om hier niet meer naartoe te gaan.

7. Gisteren voor de eerste keer hier gegeten. Ruim 4 uur heerliijk genoten van de fantastisch lekkere Waardjes gerechtjes. Zeer ruime keuze van heel veel met zorg bereide gerechtjes. Geen lange wachttijden tussen het volgende gerecht, vlotte bediening. Vriendelijk en attent personeel, we hebben een super avond gehad.
    Een aanrader, we komen zeker terug.

8. Nagy 50 punten

Gisteren hier voor de tweede keer gaan eten tijdens ons weekendje weg. Wederom een heerlijke avond gehad, waarbij we 4,5 uur super hebben getafeld! Niet omdat we zo lang moesten wachten, maar omdat we zo lang genoten hebben van alle Waardjes gerechtjes. Genoeg keuze, geen standaard gerechtjes, mooie producten die met zorg worden bereid!! Vriendelijk en attent personeel. Wij hebben ons favoriete restaurant in Helmond gevonden!! Tot de volgende keer!

9. Heerlijk eten, heel gevarieerde kaart, super bediening.

10. Van der linden

Het eten was geweldig, service was super, zeker voor herhaling vatbaar.

11. Joop en Hanneke de Wit

Eten was prima. Je kunt hier niet spreken over hapjes, de hoeveelheden zijn echt groter. Je gaat met een voldaan gevoel naar huis. Service zeer goed, op tijd klaarstaan voor 'n nieuw gerechtje. Mooie opmaak door gebruik van verschillende bordjes, denk aan oesters in houten kistje. Sfeer goed. Prijs/kwaliteit uitstekend. We komen zeker terug, ook voor de lunchkaart.

12. In 1 woord geweldig!! Wat hebben wij genoten met z'n allen op kerstavond bij jullie!! De gerechtjes waren echt voortreffelijk! Ook de kinderen waren erg enthousiast. Zelfs de gastvrouw hielp onze jongste nog om de graatjes uit zijn vis te verwijderen... heel bijzonder!! Wij komen zeker binnenkort nog eens lekker smikkelen!!

13. Zoals elke keer weer, zien wij bijzonder uit naar deze avond om te genieten van de gerechtjes die ons voorgeschoteld worden. We wonen zo'n 150 km van Helmond, dus kunnen we er niet vaak naar toe wat we eigenlijk wel zouden willen.

14. uitstekend gegeten en vriendelijke bediening met uitstekende service, we zaten buiten op het terras, alleen de overkant is daar wat kaal, maar voor de rest was het prima.
    We mochten gebruik maken van het Waardmenu, dat is echt een aanrader..

15. Gisteren met een aantal personen geweest.
    Gekozen voor het waardjes menu. Een leuk samengesteld menu van diverse koude en warme gerechten.
    Mooie opmaak en smaak dikke prima!
    Restaurant zelf oogt een beetje rommelig. Gastvrouw erg vriendelijk en ook in voor een grapje.
    De wijn een beetje aan de prijzige kant voor wat je krijgt.
    Al met al hebben wij een gezellige avond gehad bij de waard en komen zeker nog eens terug.
    Dank daarvoor.

16. Er kon 1 gerecht per keer besteld worden en 10 tot 15 minuten later was het gerecht er. De gerechten waren vers en netjes geserveerd. Zodra je gerecht op is, wordt meteen naar de volgende keuze gevraagd. Goede snelle service, lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding.

17. Rina janssens

Al vele malen geweest, gaan er ook telkens met andere mensen naar toe. We zijn heel erg tevreden, ze zijn vriendelijk, en serveren lekkere hapjes. Zelfs onze trouwdag vieren we met de fam bij De Waard!

Ga zo door!!

Groetjes Rina en Manuel Janssens

18. Gisteravond bij De Waard gegeten. Dit n.a.v. de vele positieve reacties. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij een fantastische avond hebben gehad! Zowel de hele gastvrije bediening, de sfeervolle zaak en het uitstekende eten was zeker voor herhaling vatbaar. We raden dit fantastische restaurant dan ook zeker aan iedereen aan, temeer omdat de kaart ongelooflijk gevarieerd is en dus voor elk wat wils biedt. Nogmaals dank, dames, het was grandioos!

19. Heerlijk eten, uitstekende wijn, prettige bediening. Kortom: een aanrader!

20. We hebben heerlijk gegeten, het is leuk om vanalles wat te kiezen. Het is zeker de moeite waard om vaker te gaan.

21. Gisterenavond met 5 Italiaanse gasten gegeten in dit fantastische restaurant. Iedereen weet dat mijn gasten, Italianen, lastige eters zijn. Want nergens kan men beter eten als bij mama thuis. Nu het goede in het verhaal, eten bij de Waard is voor hun de standaard geworden. Geweldig gegeten van het Waardles menu. Teveel keus werd er gezegd, vergeet natuurlijk niet dat ik alle mini gerechten vertaald had naar het Italiaans. Hierdoor hadden zij toch in de gaten dat er verschillende toppers op de kaart staan.

Gestart met de bekende garnalen kroketjes met een salade en super lekkere Hollandse garnaaltjes. Vervolgens de nieuwe soep van schaaldieren, oei oei vingers en kommetje aflikken. Een echt sterren waardig gerecht. De geitenkaas salade van de vegetarische kaart, geweldig gewoon. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik, wij, snappen dat je hier moet reserveren. Een toppertje onder de restaurants. Nog even en het wordt echt bekend, beroemd om zijn uitstekende eten. Zelfs in het verre Italië. Luitjes nogmaals bedankt voor de top avond. Zoals de Italianen zeggen: GRAZIE MILLE.

22. Het was lekker. Veel voorgerechten met sla.

Wat ons erg stoorde is dat de tent niet vol zat en dat er tegen mensen werd gezegd die niet gereserveerd hadden "we zitten vol". Wat is dit nu weer voor mentaliteit?

23. Marian van Es

Ons weekendje Helmond was compleet met het bezoek aan De Waard. Was weer heerlijk leuk concept en gezellige en snelle bediening.

24. Diana Boetzkes

Heerlijk was t weer!! Alle "waardjes" zijn met zorg bereid en smaken 1 voor 1 echt lekker!! Gezellige sfeer, wij waren er om 17.30 uur en dan heb je tijd genoeg. Dit is ook echt een aanrader voor kinderen, kunnen ze kleine hapjes proberen.

25. Heerlijk gegeten. Enige minpuntje vind ik dat je maar tot 21.00 uur kunt bestellen, terwijl in de meeste restaurants je zeker een half uur tot een uur langer kunt bestellen. Dit zou echt moeten worden aangepast. Zeker als je pas rond 19.00 uur gaat eten (wat een normale uit eten tijd is).

26. L.Tilburg

We waren al een keer eerder hier geweest en toen was het ons ook al goed bevallen. Nu hadden we vrienden uitgenodigd, zij zijn best moeilijke eters en hoopten dat ze het lekker vonden.

Boven verwachting hebben ze 5 gerechtjes gegeten en waren zeer tevreden. De kaart sprak ze enorm aan omdat er veel gerechtjes opstonden die ze wel lusten. Dus was het een geslaagde avond, de sfeer was ook goed en de bediening was vriendelijk en snel.

We zullen zeker weer eens terug gaan.

27. Super lekker gegeten! De gerechten zijn precies goed en smaken voortreffelijk. De jongedame in de bediening; petje af, zeer spontaan en maakt je avond erg leuk! Zeker een aanrader voor iedereen! Het is de moeite Waard.

28. Laat ik voorop stellen dat alle gerechten die we hebben gehad erg goed waren, maar onbeperkt kan ik 't niet noemen. De tijd tussen de gerechten was aan de lange kant en als je probeert om wat sneller te bestellen, omdat de tijd begint te dringen (je mag maar tot 21.00 bestellen), wordt er gewoon tegen je verteld dat je al voldoende hebt gekregen. Dit is dus niet het idee van onbeperkt voor mij, heb dit nog nooit meegemaakt. Ben je een grote eter, is dit dus geen aanrader.

29. Caro kluijtmans

Heerlijk eten, gezellige omgeving en uitstekende bediening!!

30. Tom en Lisette

Heerlijk gegeten, leuke tent, vlotte bediening. Enige minpuntje was de prijs voor de drankjes waardoor we alsnog bijna 100 euro kwijt waren. De drankjes stonden ook nergens vermeld. Verder zeker een aanrader.

32. We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel! Tafels erg ruim, geen stoel van je achterbuurman tegen je aan. Ondanks het "all you can eat" concept zeer zeker geen "vreetschuur" maar gewoon een erg mooi en gezellig/ knus restaurant!
    Ik ga dit restaurant zeker bij vrienden en collega's aanraden. Was echt niet de laatste keer dat we daar zijn geweest! Super! Geen minpunt kunnen ontdekken.

33. Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Het Waardjesmenu is het echt waard!! Zeer gevarieerde keuze van gerechten. Mooi opgemaakte bordjes. Vlotte bediening.

Een aanrader als je in Helmond bent.

34. Monique Foederer

Ben al vele malen hier wezen eten, het blijft genieten. De kaart krijgt ook regelmatig wijzigingen. Het concept waardjes menu is geweldig en hier geen onzin van extra bijbetalen bij speciale gerechtjes. De kok is geweldig, elk gerechtje is weer een feest bordje. De bediening heeft alles goed onder controle en zijn heel aardig.
    Ik kom gauw weer terug met onze vrienden.

35. Hans Klingenberg

Wij waren hier op een zaterdagavond. Het is een erg leuk, gezellig restaurant met een hele gemoedelijke sfeer. De bediening is, ondanks dat het helemaal vol zit, echt top en het Waardjes menu is een regelrechte aanrader: de hele avond onbeperkt genieten van heerlijke gerechten waarvan je kunt proeven dat ze met zorg zijn samengesteld. Als wij nog eens een keertje in de buurt van Helmond zijn gaan we zeker weer naar De Waard!!

36. Leuke zaak. Heerlijk gegeten, Waardjes menu, mooie porties, voldoende keus. Prettige bediening, 2 dames die samen alle gasten bedienden (volle zaak), vriendelijk, rustig professioneel. Echt een avond uit.

37. yvonne ottens

Super gezellig, super aardige bediening en heerlijk gegeten.

38. Els en Frans

Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten, zeker zijn sterren waard. Het was super, zeker voor herhaling vatbaar.

39. Hennie

40. Wat een super restaurant! Na vele goede reactie's van vrienden zijn we hier alweer een paar maandjes geleden wezen eten maar de herinnering aan een leuke avond, lekker eten en goed personeel zitten nog steeds in onze gedachten.

We hadden met zijn tweeën gekozen voor het Waardjes menu. Ieder gerecht was lekker en perfect gepresenteerd. Alle smaken klopte met elkaar en er zat geen 1 gerecht bij die we wat minder vonden. Elk gerecht had weer een andere presentatie. De bediening (eigenaresse + een meisje) deden het heel goed en kwamen voordat we het zelf in de gaten hadden dat ons glas leeg was, al vragen of we nog iets wilde drinken.

Wij gaan vaak uit eten en hadden hoge verwachtingen van de Waard maar ze zijn zeker uitgekomen!!

Reserveren is zeker een aanrader. Tip: Als je voor het Waardjes menu kiest, neem je tijd en reserveer rond 18 uur.

41. Odette Kapteijns

Samen met een goede vriendin een heerlijk dagje uit gehad met als afsluiting een hapje eten. Dat bleek niet zo maar een hapje eten te zijn. We vielen van de ene in de andere verbazing/verrassing. Complimenten aan de keuken. De totale ambiance van De Waard was ook prima. We hebben lekker buiten onder de veranda gezeten. Al onze zelf uitgekozen 'Waardjes' waren erg lekker, mooi opgediend en uitgeserveerd door erg vriendelijk personeel. We gaan het zeker rondpraten en komen beslist nog een keer terug.

42. Ingrid van Teeffelen

Heerlijk gegeten! Waardjesmenu is een echte aanrader! Super!!

43. Anita Verhofstadt

Heerlijk het waardjesmenu genuttigd! Was wederom heerlijk, en een top bediening. Aanrader!

44. a&t scheerooren

Heerlijk genoten van het waardjesmenu. Ieder gerechtje is een kadootje op zich!

45. Het waardjes menu was heerlijk. De bediening perfect. Wij komen zeker weer een keer terug.

46. We hebben heerlijk gegeten, bediening was goed. Geen kippenhok, ondanks dat het helemaal vol was.
    We konden elkaar dus goed verstaan. Allemaal plus punten. We komen zeker een keer terug.

47. Heerlijke avond gehad en lekker gegeten van het zwaardjes menu. Prima service. Als we weer in de buurt zijn, dan komen we weer genieten. Opmerking: Radiator stond uit en als je dan bij het raam zit, was het behoorlijk fris.

48. We zijn meerdere keren wezen eten, het waardjes menu, ze veranderen de kaart geregeld wat niet ten goede komt aan de keuze. Ook bij steeds meer gerechten meerprijs, prijs en keuze vinden wij niet op elkaar afstemmen.

49. Jorrit en Max

Bospaddestoelen crème soep was zoals gewoonlijk weer overheerlijk. Ook de sliptong was prima. Het hertenbiefsfukje was een prima afsluiter. Bedankt Tom! Mvg,

50. Fam. Brouwers

Met het gezin genoten van het waardjes menu, super lekker gegeten in een gezellige sfeer, met een gezellige bediening, echt een aanrader!!!!

51. Frans en Diny Manders

Goed restaurant, vriendelijk, lekker eten, goede prijs kwaliteitverhouding kortom voor Helmondse begrippen zeker een vier sterren restaurant.

Sfeer goed oftewel we meestal op het terras zitten.

Bediening goed.

52. Leon Witte

53. ans van nisterdael

Heerlijk gegeten, gemoedelijke en ontspannen sfeer. Gezellige, correcte bediening zonder po. Voor herhaling vatbaar.

54. Bijzonder goed gegeten met een erg goede en een attente bediening. Het waardjes menu waarbij je een ongelimiteerd aantal kleine gangen kan eten maakt het een leuke ervaring. Verbazend daarbij was dat elke gang van goede kwaliteit was. Er zaten geen missers / 'mindere gangen' tussen. Een veelzijdig kok dus.

Doen!!

55. jeny maureen

Onlangs hier gegeten en een super leuke avond gehad! We zijn voor het Waardjes menu gegaan en heeft ons goed gesmaakt. Leuk menu voor als je , zoals wij, lekker bij wil kletsen naast het eten. Porties waren prima en keuze genoeg. Maar vooral de service was geweldig. Aanrader.

56. Met 12 personen een zeer geslaagde avond gehad.
    De uitmuntende keuken welke ons heeft aangezet tot het kiezen van het "waardjes" menu, was een super voorstel.
    Vele kleine maar oh zo smaakvolle gerechtjes werden er voor onze neus gezet.
    Voor een ieder elke keer iets anders, variërend van vlees , vis, vegetarisch of een combi.
    Uiteindelijk verdiend dit restaurant een plekje in de top tien van de regio.
    Vriendelijke bediening, goede wijnen, en vooral veel smaak.
    Voor ons en zeker voor de organisator is dit voor herhaling vatbaar.
    Kortom van ons een dikke 9+.

57. stefan metten

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, een aanrader voor een ieder die een gezellig avondje wil beleven.

58. Joop en wil

Voortreffelijk gegeten , kwaliteit was goed ,bediening uitstekend .Wanneer we weer in de buurt van Helmond komen gaan we er zeker weer eten . Ook al moeten we er met een omweg naar toe.

59. De bekende gezichten

Erg lekker gegeten, super sfeer en aardig personeel!!

60. Walter en Lucienne van Meelis

Sinds enige tijd komen we een of twee keer per maand bij
    De Waard omdat we van lekker eten houden in een ontspannen sfeer.
    Wij laten ons graag verrassen en dat lukt daar zeer goed.
    Prijs en kwaliteit verhouding is daar zeer goed.

61. Sabien en familie

Wij hebben hier op 1e paasdag met 5 personen echt lekker gegeten. Alle gerechten zagen er mooi verzorgd uit, waren goed klaargemaakt en ruim voldoende. Wij vonden de sfeer fijn en gastvrij en de bediening heel vriendelijk en netjes. Ik hoop dat we snel in de gelegenheid zijn om nog eens te genieten van een avondje lekker uit eten in Helmond. We komen zeker nog eens terug!

62. Mieke Ummels

Met 8 personen op Vrijdag 30 Maart voortreffelijk gegeten.
    Een aanrader, zelfs menu aangepast voor een persoon.

63. Vorig weekend zomaar komen binnenlopen, gelukkig was er nog een tafeltje voor 2 vrij. Ons 3 gangen menu was prima. Bediening erg attent. We waren alleen wel vrij snel weer buiten - wij vinden 1:45 voor drie gangen in ieder geval snel. Maar een aanrader!

64. Pas nog geluncht ook gewoon perfekt. Al diverse malen gegeten. Altijd goed en gezellig.

65. Als je vlug iets wilt eten ben je daar op het goede adres,
    we waren om 20 uur binnen en om 21.30 stonden we weer buiten en hadden we 4 gangen achter de kiezen.
    We hadden een verrassingsmenu, het voorgerecht was wel goed, de soep was erggg zout en gewoontjes.
    Kregen echt het idee dat we snel naar buiten moesten zodat ze konden sluiten.
    Nee helaas geen volgende keer meer voor ons .

66. Hier terecht gekomen tijdens een weekendje Helmond, en gekeken bij eet.nu. Het heeft alles waargemaakt, heerlijk gegeten, leuke bediening, echt een huiskamersfeer. De eigenaresse kwam bij het dessert met een heerlijke nectar, van de sherryfamilie, de pedro ximinez, echt een aanrader. Dus dit is echt goed een avondje uit, voor een schappelijk bedrag.

67. Marloes Kuyten

Lekker gegeten voor een eerlijke prijs! Vriendelijke bediening ook, erg attent zonder overdreven te doen. Echt een aanrader voor een gezellig avondje met lekker eten.

68. Will

69. dinyweijts

Ik heb daar geluncht. Ik had een uiensoep die te zout was, en een broodje geitenkaas dat ik heb laten staan, en als ik iets laat staan is het ook echt niet te eten voor mij. Voor mij geen lunch meer daar. En de bediening was ook slecht, en niet vriendelijk.

70. marij

71. Op zoek naar ambiance, gastvrijheid en lekker eten?

Dan moet je echt een keer naar de Waard. We komen er al enige tijd en iedere keer is het weer top! Voor ons het restaurant om een gezellig avondje uit te beleven. Echt een aanrader!

Tom en Janine, 1 woord.....Super. Bedankt voor al die keren gezelligheid.

72. Ten tijde van de kermis in De Waard gegeten.

Geen last van de herrie of drukte van de kermis gehad.

Klasse restaurant, super lekker 3 gangen menu gegeten.

Bediening heeft klasse, warmte en gezelligheid, niets is te veel.

Een absolute aanrader.

Bedankt Tom en Janine.

73. Geweldig, leuke menu's en top bediening. Lekker gezellig vol op een zaterdagavond. V.

74. Vaak bij de Waard gegeten de uitstraling is goed eten is geweldig en de bediening gezellig. Samengevat deze tent is TOP!

Groet nick.

75. gerrit uit twente

Ontzettend spontane en leuke bediening. Je moet je laten verassen door de kok en gewoon kijken wat je voorgeschoteld krijgt. Het was in 1 woord gewoon perfect. Ik geniet nu nog na al is het meer dan een dag geleden dat we hier hadden gegeten. De overige menu's waren ook geweldig. Als we in de buurt zijn dan weten we waar we moeten eten.

Nogmaals hartelijk dank.

76. Jacqueline & Herman

We waren in Helmond en hadden niet gereserveerd. Via deze site hier terechtgekomen. Omdat we vroeg waren was er gelukkig nog 1 plaatsje vrij. Dáár hebben we geen spijt van gehad. Het was super om hier te gaan eten!

De kwaliteit is geweldig en de sfeer en gastvrijheid ook. Omdat dit voor ons de eerste dag was van een jaarlijks uitje samen, heeft dit etentje hier er een feestelijke opening van gemaakt, waar we enorm van hebben genoten. Een echte aanrader;

Bedankt nogmaals!

77. We hebben hier nu voor de 2e maal gegeten en het was weer voortreffelijk. De 2e keer hadden we mijn ouders meegenomen en ook hun vonden het fantastisch! We komen echt vaker terug. Wat ook leuk is, is dat Tom en Janine ons meteen herkenden.

78. In een woord: een geweldig restaurant.

Kom hier regelmatig en het is hier altijd super.

Niet alleen voor lunch of diner is het daar lekker.
    Probeer ook eens Brabants grootste appelflap.
    Lekker voor 2 personen bij de koffie.
    Of informeer na de familie flap. Dat is pas lachen ;P.

Echt een aanrader........

79. Heerlijk gegeten, goede service. Super kwaliteit tov prijs. Echt een aanrader.

Echt iets om vaker naar toe te gaan. Kijk eens verder dan de haven, op de markt zit meer kwaliteit.

80. Een mooie gevarieerde kaart, uitstekende bediening, een prettige sfeer en een eerlijke prijs. We hebben er heerlijk gegeten en gezellige avond gehad.

81. Paula en Kees

Heerlijk gegeten, Tom heeft heerlijk gekookt en Janine was fantastisch in de bediening! Absloluut een aanrader!

82. christel

Heel erg lekker gegeten met een vriendelijke (niets is ons te veel) bediening.

De entrecote was voortreffelijk gebakken en supermals, een zeer goede prijskwaliteitsverhouding.

Een aanrader!

83. Laatst met mijn vrouw en vrienden bij De Waard gegeten. Goede en vriendelijke bediening en lekker eten. Het restaurant is sfeervol en met stijl ingericht. Geen tafeltjes boven op elkaar maar lekker de ruimte. Zeker een aanrader!

84. 13 januari 2010 met 13 vrouwen gegeten bij de Waard.

De aankleding, eten, drinken en bediening waren voortreffelijk. Niets dan lof van ons allen. Wij gingen met een voldaan gevoel naar buiten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Chapeau voor het jong enthousiaste stel dat de zaak pas een paar jaar runt.

85. Bestelde gebak voor 2 personen. Antwoord: We hebben de grootste appelflappen van Helmond. Kun je met zijn tweeën eten. En inderdaad: een appelflap van minstens 30 cm op een groot bord, 2 extra borden met bestek en servetten erbij. Samen met 2 warme chocomel en slagroom erbij. Een waar genot! Superlekker en warm! En de prijs € 9,50.

En vriendelijke bediening.