wo vanaf 12:00

1472197829 63
1512819259 68
1515720790 68
1520073086 72

1. Niet te eten daar, en de chef was ook echt super arrogant, en super bazig richting zijn vrouw en afwassers NOOIT naar toe gaan als ik jullie was.

2. Jermain is inmiddels al weer twee jaar geopend en de eigen signature begint nu serieuze vormen aan te nemen. Gereserveerd voor de lunch op zaterdag. We mochten een tafel kiezen en dat werd er een aan het raam. De vis leverancier was nipt op tijd, we mochten nog de levende langoustines zien die in het menu verwerkt waren, leuk.

Als aperitief een Spaanse witte van Ramón Roqueta die goed beviel. Als amuse een Indische rijsttafel door de chef zelf gepresenteerd. Als fingerfood een cassave kroepoek en krokantjes van kippenhuid met dip van misomayonaise en gado gado op een paksoi stengel. Goede smaken.
    In het eerste schaaltje een stukje op de Green Egg gerookte makreel met gebrande tomaat in een olie van tomaat, mooi hoog op smaak.
    Verder met “sajur lodeh” mousseline van gestoofde blanke groentjes met makaron van gemberbier afgewerkt met een plakje gebrande bloemkool, verrassend.
    Als laatste de nasi goreng met als basis een schuim van pandan op basis van kokosmelk erop gepofte wilde rijst en gedroogde kruidenmix, lekker en een beetje pikant.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de Sommelière in opleiding. Een loep zuivere Sauvignon Blanc 2017 van Clément uit de Menetou-Salon. Uit de keuken een hele mooie presentatie. Handgesneden tartaar van hamachi in een lint van komkommer erop mousse van komkommer, quenelle ijs van sambai (azijn van ossenstaart), groene kruiden en stukje grapefruit. Eromheen een frisse kruidenjus met druppels ponzu. Hele verfijnde smaken, lekker complex en keurig in balans met de frisse Sauvignon. (9,75)

Voor bij de langoustine bereidingen een volle romige Viognier 2017 van Vallée Blanche.
    We starten met een tartaar waarop plakjes tomaat, rouille met vleugje Madame Jeanette, toefjes gel van citrus, gepofte quinoa en croutons in een frisse tomaten bouillon. Complex verfijnd zonder de langoustine te overheersen, knap!
    Meteen erna een tartaar in een jus van kokos sereh met Madame Jeanette, verstopt onder brikdeeg en afgedekt met plakjes butternut pompoen. Net even wat voller en pittiger.
    Als laatst de geschroeide staart op een dunne streep van de rouille afgewerkt met aromaten, quinoa en pompoenpitten. Puur genot, wow. (9,88)

Over naar rood met de Scaia Corvina 2015 van Tenuta Sant'Antonio, fruitig en zacht met aangename kruidigheid. In het schaaltje een plak buikspek, 48 uur gegaard en krokant afgebakken, erop tempeh gelakt in boemboe en een stengel paksoi met lychee, ernaast een quenelle Japanse rijst en gepofte quinoa. Het geheel was afgewerkt met schaafsel van eigeel en een krachtige saus van sesam en sinaasappel. Het buikspek was mooi krokant, het gerecht had prima texturen met veel mondbeleving en mooie smaken waarin de sinaasappel goed aanwezig was. De wijn vulde het gerecht aan met zijn zuren en kruidigheid. (9,6)

Het pièce was lam, heel anders dan “normaal”. Lamsfilet gegrild op de Big Green Egg met dukkah, stoof van de bout en een emulsie van gele curry gewikkeld in daslook en vastgeknoopt met bieslook, erop tuinkers en tahoon cress, ernaast een groene asperge en een ravioli van knolselderie met gepofte aubergine. Een hele originele smakencombinatie met aangename kruidigheid. De Spaanse Abadal crianza 2014 sloot aromatisch keurig aan maar was voor mij in de mond net iets te stevig (Kleine slokjes dus). (9,7)

Over naar ons eerste dessert bij De Rozario. Virginia Rhoe presenteerde de droge Mistigris Rosé gemaakt van Muscat en Syrah met frisse tonen van rood en geel fruit, verrassend. In een zwart schaaltje vers fruit, framboos, aardbei en braam met cremeux van aardbei, toefjes gel van gefermenteerde aardbei en quenelle kokosijs, in een bouillon van aloë vera met vleugje rozensiroop een aardbei, afgewerkt met zeste van limoen. Mooie frisse pure smaken waarbij de rosé keurig in balans was. (9,5)

Als afsluiter een hele krachtige frisse espresso met assortiment pralines met enkele originele smakencombinaties. (een pikant en een met vleugje drop). En een tafelbereiding van een shot, de huisgemaakte Dragonfly wodka met room en krokante zeste van citroen.

Bediening was uitstekend verzorgd met Jermain in de hoofdrol die de gerechten gedetailleerd met veel passie presenteerde. Leuk dat Virginia Rhoe zich meer gaat ontwikkelen als patissier.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend.

Een hele mooie verwenmiddag weer met complexe, verfijnde gerechten met veel smaakbeleving en subtiele Aziatische invloeden. Een aanrader voor fijnproevers en levensgenieters, bedankt!

3. Top restaurant, eigenaar en team zijn jong, verfrissend. Gerechten hebben een Indische twist subtiel doch verrassend. Bediening ook erg professioneel, aandacht voor de gast. De eigenaar zelf heeft ook aandacht voor zijn gasten, die hele sfeer hangt in het restaurant. Sfeer heerlijk ongedwongen en relaxed zoals het ook moet zijn. Prijs kwaliteit helemaal dik in orde. Wij komen zeker terug.

4. Eten was erg lekker maar service was een stuk minder. We hadden 5- gangen incl. Wijnarrangement. De gangen kwamen veel te snel op elkaar. Amuse was heerlijk en en werd toegelicht door kok persoonlijk, dat maakte dat de verwachtingen hoog waren die avond echter De vervolg service was een staandaard riedeltje, geen persoonlijke aandacht vd service en in de loop vd avond werd service ook minder.
    Ondanks het lekkere eten verwacht je ook een goede totaal beleving in dit restaurant. Die was matig.

5. Lekker gegeten. Wel veel gebruik gemaakt van kokos. Dit vond ik wel erg jammer.

6. Nick van der heijden

Het eten was echt lekker maar de bediening van joyce was super! Lang gelden dat we zon goede gastvrouw hebben getroffen, echt een aanwinst voor het bedrijf, we hebben een super leuke middag gehad met zn tweeen als vader en zoon, ook de chef was heel erg spontaan.
    Een hele fijne middag gehad echt genoten!

7. Sarah Dirks

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar de minder goede beoordelingen vandaan komen!
    Ik ben hier vandaag voor t eerst gaan lunchen met een vriendinnetje, Wij vonden t allebei fantastisch!
    We werden door Jermain zelf ontvangen, erg leuk! We gingen voor een 2 gangen lunch, €20 pp incl amuses. Alles was heerlijk, en behoorlijke porties, zeker voor de lunch!
    Klein minpuntje vond ik dat er niet gevraagd werd of er nog wijn bijgeschonken kon worden, bijvoorbeeld een rode wijn bij de eend, maar we hadden er ook geen wijnarrangement bij besteld, dus dat kon ook de reden zijn.
    Wij gaan zeker vaker terug hier!!!

8. Ria Hoozemans

Mooi ingrediënten, ambitieuze gerechten, fijne smaakcombinaties, heerlijke textuur, zorgvuldige bereiding, mooi opgemaakt. Wij zijn heel tevreden!

9. Super goed gegeten, mooi opgemaakte gerechten en er hangt een goede sfeer in het restaurant.
    Ze kwamen op de juiste momenten vragen of alles naar wens was en of we nog wat te drinken luste.

Tip: reserveer voor chefs table.

10. Vorige week gegeten bij de Rozario. Hele kleine tafeltjes, waar eten net op kan. Amuses prima, men had nog een klein stukje brood voor ons over (geef dan niets) 1 zielig broodje Portionering niet in verhouding tot de prijzen. Ik zit niet in een sterrenzaak!! Porties erg klein voor erg veel geld. De smaak was wel goed, maar ook geen explosies of zo.
    Prijzig wijnarrangement.
    Misschien dat men hier komt om een van tv-bekende kok te zien, maar al met al is het niet veel meer dan een gemiddeld restaurant om de hoek.
    Zal heel wat moeten gebeuren willen we nog eens gaan.

11. Hier voor de tweede keer gegeten sinds de zaak open is, het was beter en minder lawaai. Het advies van de serveerster om een tafeltje beneden te nemen. was juist.

Wij namen het 5-gangenmenu met bijpassende wijnen en dat was een juiste keuze met als nagerecht kaas (zonder meerprijs), mooi.

De amuse was een rijst tafeltje met mooi op gemaakte gerechtjes.
    Het eerste gerecht was drie verschillende manieren van Zalm, lekker en mooi gerecht.
    Het tweede gerecht Gamba's met een mooie schuim, heerlijk.
    Het derde gerecht, kalfswang met diverse manier van tomaat. Super lekker met vooral de geur van de kalfswang
    Het hoofdgerecht in twee borden met in de hoofdzaak lam.
    Het nagerecht, 5 mooie kazen met een glaasje Madeira HEERLIJK. Als afsluiting een koffie met bonbons.

Bij de gerechten mooie wijnen met een goede uitleg net als bij de gerechten zelf, een piepklein minpuntje, men heeft maar eenmaal brood gebracht zodat men niet even kon neutraliseren.

Hier komen wij graag nog eens terug, tot een volgende keer.

12. Han Hofman

We hebben niet kunnen eten. De reservering was onbekend en er werd ons verteld dat ze geen zaken met u deden. Heel vervelend voor ons onze gasten. Ik weet niet wat ik er van moet denken. We zijn zwaar teleurgesteld

13. Loes en Theo van Dulmen

Bijzondere gastronomie door:
    . Juiste afstemming zoet, zuur, bitter, zout en umami
    . Timing van de bediening
    . Complementaire wijn arrangement
    . Ergonomisch meubilair, ontspannen gericht op service.
    . Juiste prijs voor topkwaliteit

Gelukkig een restaurant dat zich niet richt op veel voor weinig, maar zich richt op goed en gezond.

14. Vandaag gegeten bij Rozario. De tafels zijn erg klein, als je een bord voor je krijgt heb je geen plaats meer over.
    Amuses waren lekker. 1 zielig broodje was alles wat je aan brood kreeg. Porties erg klein voor erg veel geld. Als je de prijzen wilt voeren van een sterren zaak zal je je porties toch echt aan moeten passen. Als we al onze gerechtjes bij elkaar zouden voegen zou je nog geen hand vol eten hebben. Erg jammer. De smaak was wel goed hoor!
    Wijn arrangement erg duur voor weinig erg weinig wijn. 4 glaasjes wijn gehad voor jawel €26.
    Maar helaas geen 2e keer meer voor ons.

15. Vooraf gereserveerd voor een 3 gangen menu. Het eten was heerlijk maar de porties zijn erg klein.
    Je moet geen grote eter zijn want dan ga je met honger van tafel. Jammer dat je steeds zelf moet vragen om nog iets te drinken te bestelen. Wanneer het hoofdgerecht geserveerd wordt en er staan lege glazen wordt er niet gevraagd of je nog iets wil drinken. Jammer! Ook jammer dat er problemen met de verlichting waren.
    Wij vonden de prijs erg hoog voor datgene wat geboden werd. Nog veel potentie tot verbetering.

16. Heel weinig gekregen voor veel geld, nee wij komen er niet meer , eigenaar heeft niets aan ons gevraagd wel aan de buren alle tijd... onderscheid, dit moet niet.

17. Eten verbluffend en verrassend. Lekkere smaaksensaties.

Vriendelijke bediening maar weinig aandacht in de interactie. De stroom viel nl. steeds uit en het was er koud. We hadden liever gezien dat dit (neem ik aan incident) aan ons werd gecommuniceerd.

Na afloop een espresso en een thee bestelt om op te warmen. De thee werd leuk gepresenteerd maar had er ook graag iets lekkers bij gewild en een schoteltje voor het gebruikte zakje.

Het driegangen lunchmenu werd te snel geserveerd, drie kwartier in totaal. Door de thee na afloop nog wel wat kunnen rekken. Anders hadden we na een uur buiten gestaan.

18. Rini Coolen

Te veel licht in restaurant. Niet sfeervol. Te kleine porties. In de diepe borden, niet gemakkelijk te eten.

19. Super lekker gegeten met heerlijke smaakbeleving en passende wijnen! Was top, we komen zeker terug! 👍

20. Verschrikkelijke bediening. En na het eten kun je meteen door naar de frietzaak :(

21. Onze ervaringen zijn niet goed.
    A la Carré eten was niet mogelijk op zaterdagavond. Dat bleek pas toen we er al waren. Dat had men vooraf moeten vertellen bij de reservering.
    Verschil in bediening tussen vaste klanten en eerste bezoekers. Geen gewoon kraan water, maar een dure fles bronwater. Minder aandacht.
    Kleine tafels, zodat amuses niet goed op de tafel paste.
    Op zich lekker gegeten maar veel brood er bij. En de verhouding prijs - kwaliteit -bediening is niet goed. Wij gaan er in ieder geval niet meer eten

22. Op uitnodiging van vrienden een fantastische avond gehad.
    Een 5-gangenmenu met verrassende en zeer mooie wijnen gecombineerd.
    Bediening was goed en zeker de passie en liefde voor de wijn werd door de gastvrouw perfect verwoord.
    Ga hier zeker terug, aanwinst voor de regio ✅

23. Zijn daar wezen eten 's middags voor de lunch. Koste €25,- en wat we kregen was echt schandalig weinig. De bediening was ook niks, totaal geen horecaervaring. Toen we klaar waren kwam ze met de broodjes aan. Ongelooflijk wij waren er en nog een ander stel. Verder niemand.

Wij kwamen er voorheen regelmatig. Maar nu met de nieuwe eigenaar komen we niet meer terug. Zeker als je net begint is het belangrijk dat de prijs kwaliteit en de hoeveelheid met elkaar overeenkomen.

24. Mark van Deurzen

Wij hadden ons erg verheugd op ons diner bij De Rozario's, en waren benieuwd of alle media aandacht zich in de praktijk aan de wensen voldoet.
    Het bleek achteraf een teleurstelling te zijn geweest.
    Prijs/ kwaliteit verhouding vond ik naar mijn mening niet in verhouding. De gerechten werden zeer creatief, en kleurrijk, gepresenteerd. Zeker Instagram waardig! Helaas was het qua smaak niet zoals het werd gepresenteerd, weinig prikkelende smaakcombinaties was onze mening.
    De bediening was niet goed op elkaar ingespeeld, en hadden naar mijn mening weinig kennis van wat ze serveerden. Het klonk erg ingestudeerd. Jammer dat de gastvrouw een verveelde houding had, we voelden ons niet erg welkom geheten. Van een klein afstandje konden we de chef zien, en horen, hij had energie voor 10 waardoor dit ergens wel weer werd gecompenseerd in de sfeerbeleving. Jammer dat hij niet bij ons even langs de tafel was gekomen om even een praatje te maken zoals hij dat in de media had aangegeven.

25. marina rhoe

Het was erg gezellig en lekker ook het wijnarrengement was ook kloppend. Vriendelijk personeel we komen zeker na de verbouwing terug

26. Ook wij waren benieuwd naar De Rozario. Veel in de media, dus we waren erg nieuwsgierig! Toevallig liepen we er op een gezellige warme weekendavond langs, binnen was het nog goed druk dus besloten we op het terras een drankje te nuttigen.

Ze hebben tig soorten Gins en tonics, de bartender had er echt iets lekkers van gemaakt. En de meiden en heren in de bediening waren ook erg aardig en spontaan. We hadden eigenlijk nog wel zin in een kleine (vervroegde) late night snack, dus wilden we de kaart nog wel zien. Ons werd wel verteld dat het dan wel even kon duren, omdat de meeste mensen binnen menu hebben en we als laatste binnen waren gekomen "achteraan" moesten sluiten. Snap het eigenlijk ook wel, maar wel jammer! Ik had graag al wat lekkers (van het eten) geproefd. Maar omdat de oppas thuis zat te wachten was dit niet haalbaar voor ons.

Nog wel superleuk gepraat met de hoofd-bediening! Ze heeft ons nog de tekeningen van de plannen voor de verbouwing laten zien en verteld wat ze gingen doen, onder andere de akoestiek (gelukkig! Want het interieur past totaal niet bij het team en het was inderdaad lawaaiig binnen). Heeft ze ons tonkabonen laten zien, ruiken en zelfs een beetje ijs laten proeven met de bijhorende wodka die ze zelf maken.

Toen ik onderweg naar het toilet even vluchtig de keuken in liep (had het netjes gevraagd hoor), schrok ik wel van de omvang van de keuken. Erg klein en warm! Knap van die mannen in de keuken dat ze ondanks de hitte en krapheid toch iedereen een ware smaaksensatie willen en kunnen geven.

Kortom, ik hoop hier snel een lekker menu te kunnen eten! Ik verheug me er erg op. Ik kreeg wel een tip mee om te reserveren via de telefoon of de Rozario site met Resengo (?!?).

27. peter rissenbeek

Op woensdag met een groep van 11 naar De Rozario is niet aan te bevelen. De keuken heeft niet de capaciteit voor een volle zaak (terwijl de meeste mensen zullen reserveren veronderstel ik). Voor een 3 gangen menu zit je van 19.00 tot 23.00 uur.

De bediening doet zijn best, maar is duidelijk niet op het niveau wat je mag verwachten. De doorloop van de gerechten is echt te laag. Als je het menu neemt van 32,50 kun je daarna nog even om de hoek nog een hapje gaan eten.

De gerechten zijn smakelijk en zien er top uit. Maar als geheel voldoet het zeker niet aan de verwachting

28. Heerlijk gegeten! We hadden het verrassingsmenu met bijpassend wijnarragement, echt een aanrader! We komen zeker terug 👍🏽

29. De kwaliteit van het eten was fantastisch. Jammer dat we zo lang op iedere gang moesten wachten, bijna een uur. En brood werd pas bij voorgerecht neergezet. Amuse werd vergeten. Bediening was niet alert, niet tijdig het juiste bestek. Veel te lang wachten na het eten met tafel leeg ruimen, dat dan ook maar weer half doen. Het wijnarrangement kwam niet tegelijk met de gangen, rekening niet goed opgesteld (arrangement teveel). Dat was allemaal wel een domper op de avond. Zou daarom niet snel terug gaan. Er was genoeg personeel daar lag het niet aan. Het ontbrak jammer genoeg aan efficiëntie en alertheid.