De Barrier in Helmond

• Vermaak
  5. Betalen pin

ma Gesloten
di Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1171969288 87
1575612024 83
1620461217 84

1. Rudie

2. Conny 391 punten

Tijdje terug op het terras gezeten en borrelhapjes besteld. Chickenwings. Dit waren gewoon de kipnuggets. Gemalen kip in een krokant jasje zo uit de vriezer. Daarna bitterballen, vanbinnen nog koud…
    Wat later dit jaar sate met friet… sate was erg droog… Tis ook een eetcafe, geen restaurant.

6,3
  3. Op 6 oktober hebben we heerlijk mosselen gegeten. De maaltijd was prima en de bediening was goed. Het was wel druk bezet binnen en het heeft mij verbaasd dat er niet gevraagd werd naar een Corona check. Je moest maar vertrouwen op je goede gezicht werd er door het personeel gezegd. Ik voel me daar niet prettig bij en gaat dus voorlopig niet meer eten bij de Barrier!

4. Paul 18 punten

Zaterdag zijn we bij De Barrier gaan eten. We hebben ons laten verrassen. Dit was een goede keuze. Wat een creativiteit legt de kok in het creëeren en opmaken van z’n gerechten.

5. Vaak gegeten hier. Lekker eten, niet teveel. Goed Brabants restaurant. Als u van aperges houdt: dit is de ultieme plek om super verse asperges te eten tijdens het seizoen! Qua prijs normaal, maar altijd een lekker voldaan gevoel na het eten.

6. Wilma v Schaijk

We hebben heerlijk gegeten, mooi opgediend, en betaalbaar naar het geen wat je gegeten en gedronken hebt.

7. Al meer dan 15 jaar ons vaste stekkie als we iets te vieren hebben. We dwingen ons zelf ook andere restaurants te bezoeken maar komen altijd weer terug bij de stelling dat het nergens zo lekker is als bij Eetcafé de Barrier. Prima kwaliteit van het eten, voldoende keuze, heel vriendelijk personeel dat er al jaren werkt (dus met plezier). Kaart wordt regelmatig aangepast, ook aan de seizoenen (overheerlijke asperges). Bij de spareribs lik je letterlijk je vingers af, zo'n lekker, zoet-pittige vlees dat van het bot afvalt. Hoe druk het soms ook is, je hoeft nooit lang te wachten. En als het goed weer is kun je buiten eten op het terras!

8. Henk en hannie van den hurk

Wij komen er als we gaan fietsen. Stoppen voor koffie met gebak of een pilsje. Gaan er regelmatig eten. 3 Weken geleden nog geweest nemen dan altijd het verassingsmenu. Dat is altijd heerlijk. De bediening is altijd goed en vriendelijk. Wij wonen in Nuenen. Daar zijn veel eetgelegenheden maar onze voorkeur gaat uit naar De Barrier. Voor de sfeer en het lekkere eten.

9. j kosterman

Het eten was heerlijk heel goed verzorgt en heel vriendelijk personeel wij hebben het heel gezellig gehad.

10. Miranda

Vandaag bij jullie een paas brunch gehad, maar viel een beetje tegen, het buffet werd slecht aan gevuld. Om 13:00 waren de gebakjes al zowat op en was ook niet meer te verkrijgen terwijl tot half 3 zou kunnen brunchen.

11. Rob de Witte

Het een was goed en de bediening was prettig. Veel aandacht voor de klant. Soms net iets te veel.
    Op zich een aanrader waar ik zeker nog een keer terug zal komen

12. anoniem

Heeeerlijk gegeten, echt super en zeker voor herhaling vatbaar. Zeer snel klaar en alles meer dan genoeg. Super vriendelijk personeel.

13. Philip & Linda Uit Nieuw vennep

Weekendje omgeving Mierlo (Brabant) geweest. Gewoon normaal restaurant, geen poespas maar met een goede keuken. Heerlijk gegeten met een prima gastvrijheid. Komen zeker weer eten als we in de buurt zijn.

14. Miriam van leuken

We hebben vandaag genoten van een heerlijk buffet, alles was even lekker. En helemaal top dat er rekening gehouden werd met allergieën. Een echte aanrader.

15. fam Kanters

Allereerst onze complimenten aan de chef en de personeel van de keuken. Eten was super en ruime keuze van de tapaskaart. Personeel ook zeer gastvrij. In 1 woord over de hele avond fantastisch! Bedankt voor de fijne gezellige en heerlijke avond. Tot snel mvg fam Kanters

16. Peter & Eva

Voorgerecht was smakeloos, de soep lauw. Iets van gezegd; antwoord "dan zal het dadelijk bij het hoofdgerecht wel beter zijn". Hoofdgerecht; smakeloos. Bediening niet te vinden, wel lekker kletsen met elkaar. Komt de kok voorbij lopen, maar die kijkt je nog niet eens aan. Wel de tafel naast ons, die kreeg wel aandacht. We konden mooi meegenieten van de stapavond van de kok (blijkt ook de eigenaar te zijn), in geuren en kleuren stond hij te vertellen hoeveel hij wel niet gedronken had. Dat was te proeven aan het eten. We hadden nog niet eens de mogelijkheid om een drankje te bestellen. Maar ja de wijn in vuil glas met lippenstift (waar je dus niks van kunt zeggen omdat er gewoon niemand naar je omkijkt) is natuurlijk ook waardeloos. Tot slot klopte de rekening ook nog niet eens. Te duur voor de geboden kwaliteit.

4,7
  17. Wat een goede prijs-kwaliteit verhouding! We komen uit de buurt, maar waren hier nog nooit geweest, maar het was hartstikke goed! We komen zeker terug!

18. Leon Witte

19. Geweldig gegeten voor een klein prijsje! Echt een aanrader. Top bediening, heel vriendelijk en behulpzaam! Ik ga hier zeker vaker komen!

20. Cindy morssink

We hebben heerlijk gegeten, top! Was druk en alles liep toch soepel, was erg fijn!

21. Absoluut voor herhaling vatbaar.

22. Cindy & Dennis

Wat een geweldige plek. Heerlijk gegeten a la carte, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Wij gaan in elk geval nog eens terugkomen

23. Mariken Van Bree

Uitstekende keuken, eenvoudig maar met een sjieke twist wat elk gerecht iets speciaals geeft. Vriendelijk personeel wat altijd open staat voor suggesties. Goede prijs/kwaliteitverhouding en je gaat nooit met een lege maag naar huis! De inrichting mag hier en daar wat fleuriger, maar dat heeft ook wel iets knus. Dikke pluim!

24. Perfecte lunch gehad, niet duur. Fijn buiten zitten met krantje erbij. Zeer vriendelijk personeel. Raad ik iedereen aan!

25. Niels 256 punten

Heel erg lekker eten! Erg ruime hoeveelheden en nog eens erg voordelig ook! Goede vlotte bediening. Buiten erg leuk, binnen prima maar kan iets moderner. Aanrader!

26. max van sas

Super tevreden. Lekker gegeten en vriendelijke bediening die je altijd goed helpen. Een echte aanrader voor als je lekker wilt eten voor niet te veel geld.

27. Miriam Verschueren

Heerlijk gegeten. Duivelse champignons een echte aanrader. Hoofdgerechten zijn ook super en flink wat frieten en groenten erbij. Denk dat we ook op de aspergeavond aanwezig zijn.

28. Prima gegeten, ook met onze grote groep.

29. Echt een geweldige avond gehad. Lekker gegeten en lekker na zitten borrelen in het café

30. Een restaurant met een prima keuken en correcte, vriendelijke bediening. De inrichting is eenvoudig en ietwat gedateerd. De hazenpeper was voortreffelijk.
    Tip voor de eigenaar; Ik zou vanuit de keuken geen telefoongesprekken voeren, het halve restaurant kan meeluisteren.

31. F dekkers

Alweer heerlijk gegeten bij de barrier, zoals altijd eigenlijk. Bediening is vriendelijk, alert en werkt hard.

32. Leuk restaurant, heel gezellig, zeer corecte bediening. Zeer varierende kaart van kip sate (10,50) tot hazerug (2.50). Wij namen de alle bij het dou van hert super van smaak!!! Prima ga zo door.

33. We wilden op een zondag gezellig uit gaan eten maar dat viel tegen. Aan de bediening lag het niet, die was vriendelijk en kwam regelmatig langs. Het eten was niet om over naar huis te schrijven, dan maar een recensie. De uiensoep smaakte naar laurier en de lepel bleef er bijna rechtop in staan. Mijn vrouw en ik hadden allebei tongfilet en vonden het allebei hetzelfde smaken: waardeloos. De vis smaakte letterlijk nergens naar en was erg waterig. Zeker niet vers. Het zal wel aan de vis gelegen hebben maar zelfs de espresso was niet geweldig. Jammer van het geld dus.

4,5
  34. Wij zijn er toch ook niet zo kapot van.Wel altijd druk dus loopt toch goed. Wij zijn bekend met het horeca-gebeuren maar kunnen toch niet zeggen dat het hier zó goed is. Er zijn ander eetgelegenheden die beter zijn.

5,5
  35. Will

36. marieke

Prima gegeten. Niks mis mee.

Leuke, vriendelijke bediening.

Je kunt lekker tafelen. Gewoon dus lekker en gezellig!

Toppie!

37. Vanavond gegeten bij de Barrier na het lezen van de recensies op deze site. Wonderlijk dat de één een 10 geeft en de ander een 3....... Duidelijk dat sommige mensen met een bepaalde zelf gecreeerde verwachting ergens naar toe gaan en als niet aan die verwachting wordt voldaan is het de ander zijn schuld....

Voordat je naar dit restaurant gaat kun je op hun website kijken wat voor menu's er worden geserveerd en wat het kost.

De Barrier is een prima restaurant ( zit vaak vol, en dat zegt al genoeg), zeer vriendelijk personeel die niet harder kunnen werken dan ze kunnen en even wachten is geen probleem voor ons. Het bier smaakt goed, het eten is prima en we waren 45 euro met z'n 2en kwijt, niet zoveel dus.

Bij de kassa lag een visite kaartje met een foto erop die op afstand op een moskee lijkt. Ter plekke hebben we het restaurant omgedoopt tot Eetmoskee De Barrier, hihi.

38. Prima restaurant. Kom er regelmatig maar ook weer niet te vaak want de prijs is daar voor ons net wat te hoog voor.

Jammer dat je geen stokbrood/boter krijgt, dat moet je bestellen, en dan is de "luxe" versie wel erg lekker!

De gerechten zijn wat traditioneel, vrij dominante smaken als ham, maar op een of andere manier verlaat je dit restaurant nooit met een opgeblazen gevoel. En da's wel fijn!

39. Super restaurantje.

We wonen er dichtbij en gaan er geregeld eten.

1 van de redenen is dat het super kindvriendelijk is. Zelfs met de kerst een keer gegeten en de kinderen konden gewoon lekker spelen.

Het eten is goed en het is er gezellig.

40. Beste medewerkers van de Barrier,

Dank jullie voor de heerlijke avond. Wat hebben wij met ons gezelschap een heerlijke avond gehad en voortreffelijk gegeten.

Wat een uitgebreide kaart en wat een vriendelijke bediening.

Wat een aanrader. Een dikke 10!

Wij komen zeker terug.

Dank je.

Familie van den Heuvel.

41. Lekker eten, goede service.

Vriendelijk personeel...

Niet duur!

42. Ik heb hier heel vaak gegeten en ik ben altijd tevreden geweest. De bediening is slecht en laat lang op zich wachten maar het eten maakt alles goed. Zeer luxe kaart voor een eetcafetje. Helaas wel erg duur.

6,7
  43. Echt onder de maat, is een fabriek, geen aandacht voor de klant. Eten is van slechte kwaliteit.

44. Echt niet goed! We gaan vaak uit eten en proberen iets leuks in de buurt te vinden, maar dat was dit dus niet. Het is er aardig aan de prijs en het eten lijkt op van der Valk. Voorgerecht (salade) was wel lekker, maar hoofdgerecht was minder. We misten bij wijze van spreken nog net een bakje appelmoes met een kersje erop. Ook niet mooi van binnen en er hangt een muffe geur. Gereserveerd en nog 25 minuten moeten wachten op een tafel. Al met al niet tevreden. Ook de wijn was niet lekker.

3,3
  45. Erg lekker. Inmiddels al 3 keer gegeten in korte tijd. De spareribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb! Goede porties, goede prijs, vriendelijk personeel, goede service!

46. Echt heel leuk, vriendelijk, lekker en niet te duur.

47. Had er meer van verwacht, was wel lekker maar niet speciaal.

5,1
  48. Iedere keer is het weer een feest als we daar gaan eten, leuke bediening en met de prijs/kwaliteit is er zeker niets mis.

Dus op naar het volgende feest!

49. Super!Ik heb m'n vingers afgelikt. Ook de bediening is heerlijk vooral de man achter de bar daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten.

50. Hier kun je eten en drinken zoals het moet !! wel erg druk !

51. lekker gezellig en ontspannen prima verhouding prijs kwaliteit

52. We hebben heerlijk gegeten! Een echte gezellige brabantse sfeer, heel gemoedelijk en ontspannen. Lekker eten & lekkere wijn. Voor een betaalbare prijs. We hadden kinderen bij, ook hier is aangedacht met een leuke speelhoek. (o.a. Blokken, t.v., spelcomputer en speelgoed voor de allerkleinste). Kortom het was een suc6!