Wok Mandarijn in Hellevoetsluis

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1361940183 74
1377691991 61
1401319704 56
1409195608 59
1472202842 62

1. Op 28 oktober 2017 hebben wij met familie, vrienden en kennissen een geweldige wok avond gehad. Dit was ter ere van ons 50 jarig huwelijks jubileum. Wij krijgen van alle gasten alle lof over kwaliteit, bediening en gezelligheid. Van ons verdient de Madarijn een dikke waardering.

2. Afhalen, prima gerecht en op tijd klaar. Prijzen iets hoger dan in 2011 maar dat zie je overal, bedankt en tot volgende keer.

3. J.C oudwater

Het eten is super, de bediening super, het is echt een aanrader voor iedereen.

4. Toen wij aankwamen in de Mandarijn was er onduidelijkheid over de resvering. Ook sprak de voordame slecht Nederlands en was ze moeilijk te verstaan.

Eten en drinken service was goed.

Persoonlijk vonden wij de sfeer goed, maar hadden wij een andere muziek keuze gemaakt. Geen moderne muziek.

Prijs was goed voor een avond onbeperkt eten en drinken.

5. Bep de Jong

Prima restaurant. Goed rekening gehouden met onze wens om extra ruimte bij de tafel in verband met elektrische rolstoel. Voor herhaling vatbaar.

6. Wat een afgang. De kok werdt agressief en begon heel hard te schreeuwen. Onze kleine meid werdt doodsbang. Het eten is ronduit slecht. Toen we weggingen werden wij gevraagd of het lekker was. Ik zij eerlijk nee. Meteen begon die meid in een andere taal te praten.

7. tonny vdklinkvholst

eten was goed de bediening ook maar het was niet helenmaal hygienis in de zaak de vloer by lopend buffet was plak je bleef er aan hangen en de zaal achter met de blauwen stoelen hingen de gordynen van de haakje en ergen vuilen ramen jammer dat is onzen mening groetjes

8. Arlee 36 punten

Vandaag eten gehaald bij de afhaal van wokrestaurant de mandarijn in Hellevoetsluis. Dit restaurant is van eigenaar veranderd.

Het bestelde eten was ineens een stuk duurder geworden en de kwaliteit van het eten was vele malen minder geworden ten opzichten van de vorige eigenaar.

Jammer hoor maar in het vervolg het eten maar bij een ander wokrestaurant halen.

9. Isabella van der Waall

Alle waarde naar zijn geld!
    Met het oog op de prijs/kwaliteit verhouding een prima restaurant.
    Wat niet vergeten moet worden is dat aan het drinken van frisdranken geen kosten zijn verbonden.
    En de mensen die niet tevreden zijn over bijv. een verkeerd gebakken biefstuk wil ik aanraden om deze opzij te leggen en een nieuwe te gaan halen, want dit is totaal geen probleem.

10. Vind het vervelend om te schrijven maar vond het deze maal minder dan eerdere keren.Biefstuk op de plaat als een schoenzool gebakken.
    Bij het pakken van een nieuw bord was deze niet schoon. En zo ook het volgende bord.

Positief was de goede bediening.

11. Vies! Kip was 'glazig', garnalen stonken, zalm was bruin. Personeel duidelijk ongemotiveerd en onvriendelijk. Eens maar nooit weer!!

12. Lekker gegeten bij Wok Mandarijn vandaag. Zeer vriendelijke bediening en je werd snel geholpen. Jammer dat er net een groep onbeschofte vrouwen zaten die gratis hun eten wilden hebben. 4 keer heen en weer lopen om eten te halen en vervolgens als een onbehoorlijke tekeer gaan tegen de bediening. Echt bizar!

A fine, ondanks dit akkefietje komen we graag nog een keer bij Mandarijn

13. Verschrikkelijk! Slechte service, de kip is niet doorgebakken, patat is koud en hard en hebben ze opnieuw opgebakken. Spekkoek en donuts zijn droog, geen prik in de limonade, brutaal en onbeschoft personeel, gaslucht in het restaurant, lelijk interieur en spinnenwebben in het restaurant.

14. Zeer slecht! Eten stinkt, bediening is brutaal! Patat koud, toetjes oud! Rob Geus, bezoekje waard.

15. Begon eigenlijk al bij binnenkomst, om ongeveer 8 uur, wit poeder langs de drempel. Ongedierte? Ik realiseerde mij dat later pas. Vriendelijke ontvangst in gedateerde omgeving. Maar ja als het eten maar goed is. Helaas ook al niet. Veel van de gerechten stonden er blijkbaar al te lang. Garnalen hard en uitgedroogd evenals de mini loempia's. Voor de rest van het uitgestalde was het ook maar een matige vertoning. Een vriendelijke kok wokte de garnalen en de kleine tongetjes overigens prima. Ook het dessert leek er al de hele avond te staan, het had een wat "smoezelige" uitstraling. Voor de zekerheid een verpakt ijsje genomen maar ook dat bleek oud. Taai hoorntje. Ik rekende vervolgens voor 2 personen bijna 55 euro af. Op zich niet heel veel geld maar het was ook niet veel. Thuisgekomen een Rennies nodig gehad.

16. We vonden het al bijzonder dat het rustig was toen we aankwamen op sinterklaas avond. Eenmaal binnen merkten we waarom. De kwaliteit van het eten is beneden de maat. Ondanks het relatief goedkope prijskaartje mag je toch meer verwachten. De grote garnalen stonken verschrikkelijk. Op verzoek van weghalen werden de schouders opgehaald. De glazen waren verder slecht gewassen. Het ijs was oud. Je kreeg een pot thee waar slechts een half kopje uit kwam. Het personeel was wel aardig en attent. Maar dat maakt deze slechte ervaring niet meer goed. We hebben het toch echt drie kansen gegeven en de vorige malen was het ook niet helemaal verzorgd. De maat is vol.

17. Kees de D.

Het is er super gezellig en heerlijk eten

Ik en mijn vader zijn er vaste klant en komen er zeker elke maand. Bij ons is het niet zo dat wij worden weggekeken. De koks zijn super aardig en het personeel ook. Er wordt elke keer netjes opgelet hoever je glazen leeg zijn en vuile lege borden worden elke keer dat je bij het buffet bent netjes opgehaald en weg gezet.

In vier woorden: gezellig/top eten/gastvrijheid.

18. Deze week gegeten bij wok Mandarijn in Hellevoetsluis. Sinds de nieuwe eigenaar is het eten weer erg goed. Alles vers en lekker van smaak. We waren met de hele familie, het was erg gezellig. Ook de bediening was erg vlot en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Barry Snelle

Vanavond gegeten bij Wok Mandarijn. Wat een vieze bedoening.

De vloer plakt onder je schoenzolen van voor tot achter door de hele zaak. Je mag blij zijn als je na afloop je schoenen nog aan je voeten hebt bij het naar buiten lopen. Erg gedateerde uitstraling. Tafel waar wij aan zaten was scheef en los. Stoel waar mijn dochtertje op zat ook.

Over de kwaliteit van het eten waren wij niet te spreken. Vooral de kip en de varkenshaas roken vies en hebben we niet opgegeten. In sommige glazen met frisdrank zat geen prik. Bedienend personeel was netjes, vriendelijk en werkte hard, eigenaar commandeerde en lette alleen maar op of niemand ook maar een minuut langer aan zijn tafel zat dan de bedoeling was. Attendeert hier zijn personeel ook op, ook in het openbaar, terwijl wij het konden horen.

Voor ons geen tweede keer meer.

20. Amanda

De toiletten (dames) zijn niet echt proper, de muziek in de toiletruimte (van de mannen) staat erg hard. Waar je ijs en fruit kunt nemen, plakt de vloer. Bij het afrekenen moet ik voor een kind van net 3 jaar oud 12,95 betalen, terwijl (op het moment dat ik dit schrijf) op de site staat dat die prijs geldt voor kinderen vanaf 4 jaar.

De bediening is vlot, het personeel is netjes en heel vriendelijk. Het eten is goed, vers en smakelijk. Er is voldoende keus voor iedereen en alles wordt tijdig bijgevuld. De hygiëne in het restaurant is ook goed. Je kunt hier goed parkeren en lekker eten. Maar ik baal gewoon van die 12,95 dus ik ga volgende keer ergens anders heen.

21. Willem Luijendijk

Al jaren een goede ervaring. Elk restaurant heeft een avond dipje, maar ga hier al jaren als vaste klant heen en als je dan iets op de nette manier zegt of vraagt kom je heel ver. Erg vriendelijk personeel... In een woord Fantastisch! Ze doen hun uiterste best. Perfect.

22. Maria Blanken

Zijn gisteren hier met vrienden gaan eten maar zo goed als ze in het begin waren zo slecht is het nu. Kipfilet zag er niet uit, alsof het bedorven was. Heb er voor het wokken ook aan geroken. Vlees was al donker van kleur in de koeling. Grote garnalen voor de wok waren zuur, werden ook door een man terug gegeven, ze stonken vreselijk. En de sliptong was enkel graat en weinig vis aan te vinden. De limonade was goed en de bediening ook, maar dit voor de prijs van € 24,95 met appeltaart bij de koffie die je toch apart bij moet betalen uit de vriezer? De koekjes gratis bij de koffie. Voor mij is dit restaurant niet echt een aanbeveling, er zat zelf een grote groep achter ons waarvan we begrepen dat zij vaste klant waren maar die gaan ook op zoek naar een andere locatie omdat ze het niet echt meer vonden wat ze gewend zijn. Prijzen gaan naar de top en het eten is een grote flop, geen aanrader dus. Zal vrienden ook hierover inlichten als ze er willen gaan eten, is zeker geen aanbeveling.

23. Eenmaal geweest, nooit meer. Eten van buffet smerig, ook de buffettafel zeer smerig. Zoals iemand anders al schreef, weinig kwaliteit voor weinig geld. Als je iets laat wokken wordt met zeer veel boter en in zeer korte tijd met als gevolg dat het nog niet gaar is. Ook de gratis limonade laat te wensen over. Vreemde smaak en geen prik eraan. Ook zeer onbeschoft en ongeïnteresseerd personeel. De smaakpolitie zou hier een dagtaak hebben om de zaak in orde te brengen.

24. Gisteravond hier gegeten en ik kan je zeggen het was super. Gratis drankjes de hele tijd door zoveel je wilt en een hele grote keuze aan eten. Alles vers en de smaak was echt super, alles had zijn eigen smaakje precies zoals het hoort te zijn. Ook de zaak zag er schoon uit, de toiletten prima verzorgd en hele aardige niet opdringerige bediening. Ik ga hier zeker vaker eten.

25. Je krijgt hier waarvoor je betaalt. Dat houdt in dat je weinig kwaliteit krijgt voor weinig geld.

Een restaurant waar de borden al vies zijn voordat er ook maar iets van eten heeft opgelegen, waar de vloeren kleven, zelfs op het heren toilet kleefde de vloer.

Het kan ook niet moeilijk zijn om een kipsate gaar te bakken, blijkbaar ging het de kok niet snel genoeg.

Dit was voor mij een aparte/nieuwe ervaring. En zeker niet voor herhaling vatbaar.

Rob Geus zou hier niet blij van worden.

26. Vanavond gewokt. Lekker gegeten. We werden naar een tafeltje begeleid en kregen uitgebreid uitleg, omdat we nog nooit eerder hadden gewokt. Het eten was vers en lekker, de lege borden werden steeds van onze tafel weggehaald, personeel was vriendelijk. Schalen waren allemaal goed gevuld, vloer was schoon. Er was een hoekje waar de kinderen video konden kijken. Minpuntje was wel dat mijn bami koud was. Verder geen op- of aanmerkingen. We zullen er in ieder geval vaker komen.