Snackbar Deurloo in Hellevoetsluis

Snackbar Deurloo laten bezorgen?

1196164637 75
1478019586 64
1519468843 68
1569207951 50

1. Vreselijke snackbar.
    Sinds de oude Deurloo weg is is het echt zo achteruit gegaan.

De stank (vieze frituur) is al in de verre omtrek te ruiken.
    Onbeleefd personeel, zeer ongeïnteresseerd.

Echt geen aanrader.

2. Dwazendagen

Denk je leuke zaterdagavond te hebben en bel je op om te vragen of je bestelling kunt plaatsen en gelijk kan ophalen, moet ze het eerst aan de baas vragen.
    Neem je me dan wel serieus?
    Maar goed, bestel vervolgens 2 broodjes mexicano pinda mayo en ui.

Kom ik me bestelling halen, eet ik het vervolgens elders op, mislukt zelfs zo'n bestelling.
    Heeft ze een broodje mexicano met mayo en uit gemaakt en het andere broodje was met mexicano en pindasaus.
    Let je dan wel op of ben je er dan wel bij met je hoofd? Waar is de communicatie en wannneer neem jij je verantwoordelijkheid over andermans voedsel?

Maar om even verder te gaan, heb ik dit vervolgens wel opgegeten zonder gemaar.
    Betaal ik daar €7.85 Voor? Voor 2 broodjes volle ellende en bagger? Niet eens normaal een bestelling kunnen plaatsen?

Denk dat deze toko snel failliet gaat en als dat niet zo is, dan mag ik dat hopen! Letterlijk baggerslecht, ze bakker er echt niks van!

3. Na 2 uur maar eens bellen, oh meneer ik ga het nu meteen maken slechte zaak nadat de oude deurloo weg is. Je kan beter ergens anders bestellen of om 12 uur in de middag dan heb je rond 18:00 uur je eten

4. Hoekstra

Slechte zaak, al jaren klant tegen beter weten in. Natuurlijk frietuur is frietuur maar juist met je dienstverlening zet je je zelf onderscheidend weg. En hieraan schort het tot in den treuren. Op drukke momenten worden bestellingen onvolledig, verkeerd of helemaal niet geleverd. Dit is al bijzonder triest als je ruim anderhalfuur met je gezin op een patatje zit te wachten, maar als je denkt dat je een fatsoenlijke oplossing of tegemoetkoming verwacht kom je bedrogen uit. Jammer maar ik zou mijn keuze in het vervolg niet op deurloo laten vallen.

5. Snackbar met kwalitatief goede snacks, tenminste als je die snacks afhaalt. Zoals meerdere ervaringen voor mij gaat het niet goed als je een bestelling laat bezorgen. Bestelling wordt weliswaar op tijd bezorgd, maar dan blijkt na het uitpakken (uiteraard na betaling bezorgkosten en fooi voor bezorging) dat er een totaal verkeerde bestelling is afgeleverd. Helaas een heel dure bestelling betaald en een goedkoop broodje ontvangen

Hierover is door de drukte telefonisch contact onmogelijk dus ben je genoodzaakt zelf maar naar de snackbar te gaan. Weg zijn je bezorgkosten voor een verkeerde levering, (krijg je niet terug) door de drukte een half uur wachten op je bestelling. Uiteindelijk weer thuis na, jawel drie uur na de bestelling, met koud geworden gerecht door de lange fietsafstand (daarvoor was nu bezorging besteld en betaald).

Deurloo, hier is nog veel te verbeteren.

6. De lekkerste, goedkoopste en dan ook uiteraard de drukste snackbar. Gewoon helemaal toppie en dat het kan gebeuren dat het zo druk is dat er bijna niet tegenaan te bakken is, is gewoon alleen maar respect voor het harde werk.

7. Bestelling via thuisbezorgd.nl om17.57 uur geplaatst, besteld en betaald! Om 18.45 uur gebeld en gevraagd waar bestelling blijft! Kan nog wel een uur duren!!!! Mijn conclusie: als je iets wil bestellen via Deurloo, doe het dan maar niet want ze kunnen het niet aan en ik snap de site thuisbezorgd niet dat ze deze snackbar opnemen in hun bestand.

8. Vandaag online een bestelling geplaatst. Nadat er een uur later nog geen patatje binnen was toch maar even gebeld. Krijg ik te horen dat het vreselijk druk is en dat het zeker nog 45 minuten gaat duren!! Vind 2 uur wachten op een patatje toch echt een slechte service!!!

9. Een snackbar waar je krijgt wat je verwacht, degelijk. Prima!

10. Goede service en vriendelijke bediening. Lekkere frites. Aanrader.

11. Leuk dat je tegenwoordig je mening kunt geven. Ik vind jullie hamburgers onwijs lekker, pinda heerlijk. Denk een van de goedkoopste op het moment. Vriendelijke dames...
    Gr. Sonja en Jan.

12. We halen/bestellen al zo lang bij Deurloo en nooit problemen gehad. Ze hebben altijd verse snacks.

13. Lekker.

14. Wj zijn pas geleden nog wezen eten, was gewoon goed.

Geen klachten.

Ijs was super goed, patat en kroket ook. Berenhap ook super, vooral de pinda saus. Van ons verdienen ze een dikke 8. Gr. Vince.

15. Ze zijn niet duur, de service is fantastisch zowel in de snackbar als ook de bezorgservice.

En Deurloo is buitengewoon lekker!

16. Lekkere patat, heerlijk ijs.

Service is goed, lekker snel.

En de pindasaus is echt de lekkerste van Hellevoet.

17. Patat was heerlijk en de pindasaus is een aanrader.

De bezorgservice is perfect, zou een half uur duren maar het was er al binnen 15 min.

Aan Deurloo is gewoon niks op te merken.

18. Ik kom zeer geregeld bij Deurloo. De kwaliteit van het eten is er uitstekend en ook de bediening is goed. Soms duurt het wel wat lang maar dat is eigenlijk alleen als het druk is.

19. Ik snap niet hoe een van de beste snackbars van Hellevoet uit kan groeien tot de allerslechtste van Hellevoet!

Wat een vieze, slappe en koude patat en dan nog de pindasaus vergeten ook!

Wij bestellen nooit meer bij Deurloo!

Echt heel jammer.

20. We halen en bestellen ongeveer 1 keer per week iets bij Deurloo. Het is gewoon 'goed', wat je van een snackbar verwacht. De sate is ook lekker.

Er is wel eens iets fout, maar dat wordt bij herinneren de keer erna goed gemaakt. Bezorging aan de deur is altijd netjes en op de afgesproken tijd, mits op tijd besteld natuurlijk.

21. Wij wonen in de polder van Hellevoetsluis en we hebben al vaak eten laten bezorgen van Deurloo. Op de 1 of andere dag werd er niet meer bezorgd omdat ze zeiden de plek waar wij wonen geen Hellevoetsluis meer is. Dat is het toch echt wel, baal er wel van. Heb er ook geen eten meer gehaald.

22. dre 39 punten

Ik vind het eten normaal, maar de wachttijd van het bezorgen vind ik een ramp. Elke keer als ik bel voor een bestelling doen ze over het bezorgen 2 uur of langer. Als je dan belt daarover krijg je altijd te horen, te weinig personeel en kan je nog een grote mond krijgen ook.

Vroeger duizend keer beter geweest.

23. Over het eten valt niks te zeggen, de bezorgservice daarentegen is echt een ware ramp!

Laatst nog hadden we om 17:00 besteld en het zou een uur duren, prima. Vervolgens half 7 ff bellen om te vragen waar het blijft met het antwoord: het is nu net onderweg. A'fijn nog ff geduld dus, vervolgens 7 uur, nog geen eten en ja hoor toen bleek dat de bestelling nog geen eens wat gemaakt! Dit was ook meteen de laatste keer dat wij wat hebben besteld bij Deurloo en raden ze ook niet meer aan.

24. Ik laat altijd bezorgen, ik heb nooit lang hoeven wachten.

Patat heeft lekker ouderwets smaakje, pindasaus is lekker, niet zo zoet.

Het bezorgen maakt Deurloo zo uniek, als alleenstaande moeder van drie kinderen is dat superfijn en ik hoop dat zij dat nog lang zullen doen!

25. Prima snackbar, lekker tot laat open, in tegenstelling tot vele andere snackbarren..
    En dat ze bezorgen is helemaal top, zeker als je een avondje thuis ben met vrienden etc. en je hebt nog laat in de avond trek hebt in een snackie.
    Alles is altijd super goed.
    En een echte aanrader is de frikandel curry!||

26. Prima snackbar, vriendelijk personeel. Lekkere snacks en altijd vlot geholpen.

27. Ik vind het eten perfect, maar de wachttijd van het bezorgen een vind ik een ramp. Elke keer als ik bel voor een bestelling doen ze over het bezorgen 2 uur of langer. Als je dan belt daarover krijg je altijd te horen te weinig personeel en kan je nog een grote mond krijgen ook. Ik vind dat echt een minpunt van die hele zaak daar
    vroeger duizend keer beter geweest.

28. Helemaal niks bijzonders. Krijgt niet veel voor je geld, maarja waar krijg je dat tegenwoordig nog wel. Sfeer is vrij dood, maar wat verwacht je anders van een snackbarretje

29. Lekker eten, leuk personeel. Veel voor je geld. Wat wil je nog meer?

30. Snackbar eteen is natuurlijk geen culinair hoogstandje. Maar de patat is goed, de snacks zijn lekker en personeel is aardig. De man die bezorgt geeft mijn dochters altijd een snoepje. Ze noemen hem de patat-lollieman.

31. hellevoeter

verreweg de allerbeste snackbar in h,sluis

32. Reza de V

De Lekkerste en beste van Hellevoet.
    Vooral de curry is geweldig!!

Trek in een snack...deurloo!
    Komt ook bij je thuis.

33. niks bijzonders kan betere zaken

34. Mijn zus is gek op hun eten en ik ook. Voor mij geen apart broodje of burger maar gewoon patat en frikadel speciaal. Hmm

35. Ik kom uit Hellevoet, woon nu in Rotterdam maar als ik in Hellevoet ben kan niets mij tegenhouden van jullie broodje kipburger speciaal, ik kan erover dromen!

36. Carola Kwint

deze snackbar heeft heerlijke pindasaus,eet je je vingers bij op!!!!