Restaurant Aquarius in Hellevoetsluis

• Rookruimte
  5. Betalen American Express Visa pin

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 11:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 11:00 - 21:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195304447 34
1202436130 34
1209567813 33
1352201479 47
1452045045 70
1501966828 55

1. Broodje carpaccio zonder boter besteld. Helaas...toch boter erop...gelukkig had een oplettende medewerker het in de keuken eraf geschraapt!! Zeer slecht...en helemaal wanneer er over gelogen wordt...er werd gezegd dat het honing-mosterdsaus was. Gelukkig weet ik hoe boter smaakt...en ik dus niet in dit verhaal trap!
    Bediening en eigenaar ook niet top!

2. van der Veen

Bediening (terras vandaag) die er niets van begrijpt. Een totale aanfluiting wanneer er (tafeltje naast ons) een paar oudere dames plaats nemen en de laatste nog niet zit om dan al te vragen wat de dames willen drinken. Een begroeting met "hallo". Tijdens het afrekenen alle glazen (laatste slok nog in glas) meenemen en ook de asbak. M.a.w. mieter nu maar op.

3. 2 keer waterzooi , een flesje wijn en 2 koffie voor € 98; is zeker te hoog gegrepen. Geen verse producten jammer genoeg.

4. Laatste maanden een paar keer gegeten. Vind het restaurant achteruit gegaan in vergelijking met vroeger. Wisselende kwaliteit en echt schoon oogt het niet. Jammer van zo n prachtige locatie.

5. Erg slecht gegeten (sliptong uit de vriezer € 24,50 en smaakloze maaltijdsalade maïskip € 16,50) is absoluut veel geld voor slechte kwaliteit, erg slechte amateuristische bediening. Personeel staat op het terras te roken.
    Zonde van je geld!!
    Deze locatie verdient beter!

6. Afgelopen week wezen eten met een AH kortingsbon. Keuze uit twee 3-gangen menu's, nl: vis of vlees. Eten was niet slecht, maar duidelijk aangepast op de kortingsbonnen en werd in een recordtijd achter elkaar geserveerd. Eind van de rit toch nog bijna 100 euro af mogen rekenen voor 2 personen.

Had er meer van verwacht. Helaas.

7. Ik vind het een heel goed restaurant, alleen waren de tafels vies. Maar voor de rest vind ik dit een heel goed restaurant en ben heel tevreden, alleen de pech dat mijn broertje in glas stond maar ook weer een pluspunt: het personeel hielp mee

8. Vuile schorten, ongeïnteresseerde bediening!!!
    Bestelling wordt opgenomen terwijl we nog niet allemaal zitten en onze jassen uitgedaan hebben. Na de menukaart gebracht te hebben moeten we ze roepen...."jullie hebben toch al een menukaart" jawel,maar we hadden een vraag over het gerecht....
    Jammer, want het is een prima locatie!

9. Jan Wigman

Gisteren met 6 personen gegeten, super. De zaak op een top locatie en het eten super. Wij komen snel terug.

10. Ik was een tijdje geleden wezen eten hier. Het was erg gezellig, lekker gegeten en een goede service. Zeker een aanrader om gezellig te komen eten.

11. Wij hebben destijds hier ons trouwen gevierd, juist omdat het hier zo goed is en de locatie prachtig.

Het heeft ons en onze gasten aan niets ontbroken. Alles was perfect! Het eten is altijd goed en de service geweldig.

We moeten er maar weer eens gaan eten met dit mooie weer!

12. ToJa 17 punten

Wij komen hier al jarenlang met enige regelmaat, wonen namelijk niet in Hellevoetsluis, en telkens weer zijn wij verrast door de kwaliteit, de menukaart en de prijzen. De bediening is, in ons geval, altijd vriendelijk en voorkomend en vlot.
    Éénmaal zelfs meegemaakt dat het door ons bestelde er niet meer was, hetgeen ons keurig werd verteld met de mededeling dat een medewerker naar het naburige winkelcentrum ging om de ingrediënten te halen bij de plaatselijke supermarkt. Om ons wachten te verzachten werd ons een drankje aangeboden van de zaak. Dat is nog eens service, niet vanwege het gratis drankje, maar gewoon om de klantvriendelijke houding, zij hadden tenslotte ook nee kunnen verkopen, het schitterende terras was toch vol genoeg.

13. Ria 2269 punten

Op een doordeweekse dag wilden we hier lunchen. Het was prachtig zonnig weer dus we besloten een plekje op het buitenterras te nemen. Hier zaten al een 5 tal groepjes, dus nog genoeg plek om te kiezen. Kennelijk was het voor de twee serveersters toch erg druk (alhoewel er niemand binnen zat) want we moesten ruim tien minuten wachten eer er eens een keertje iemand kwam. Wat te drinken besteld en de lunchkaart gevraagd. Gevraagd of er een combi van twee bestaande gerechten gemaakt kon worden (calamaris en een borrelgarnituur met worst en brie), want van de borrelgarnituur lustte ik een tweetal componenten niet (worst en brie, die wilde ik laten aanvullen met calamaris). Na navraag kwam de serveerster terug: nee niet mogelijk. Moest maar een van de twee bestellen, en dan de worst en brie laten staan.

Nou, wat een service: Not! Drankjes afgerekend en een klantvriendelijkere tent opgezocht.

15. Thierry Hengst

Gisteren met mijn vrouw heerlijk zitten eten en drinken. Vooraf Coquille met fijn gesneden buikspek. Echt een aanrader. Mijn hoofdgerecht was een entrecote van limousine rund. Eveneens een aanrader. Mijn vrouw had fazant en was er zeer content mee. Al met al een zeer geslaagd diner.

16. Met gezelschap van 4 volwassenen en 7 kinderen, hier erg goed gegeten. De mosselen, spareribs en kipsate smaakten uitstekend en ook de kindermenu's waren prima. Goede, vriendelijke bediening en daarnaast ligt restaurant op een mooie locatie direct aan het Haringvliet.

17. Patricia

Een paar dagen geleden heb ik met mijn gezin een dagje doorgebracht in het leuke vestingstadje Hellevoetsluis. We waren op zoek naar een restaurant om daar te gaan dineren. We zijn toen beland bij restaurant Aquarius. Als eerste moet ik zeggen dat ik de ligging echt geweldig vind, heerlijk zo aan het water, prachtig uitzicht. Toen we binnenkwamen werd ons (door het erg vriendelijke personeel) verteld dat we binnen of buiten zelf een tafeltje mochten uitzoeken. Het was redelijk druk maa rtoch werden we vlot geholpen. Mijn man en ik bestelden de gekookte mosselen en mijn dochter de gegrilde tonijn. We waren allemaal zeer tevreden over het eten. Het personeel kwam vragen of alles naar wens was en of we bijvoorbeeld nog wat extra friet of salade zouden willen (kosteloos, wat ik top service vind). Al met al kan ik dus zeggen dat het diner bij Aquarius een prima afsluiting was voor ons dagje in Hellevoetsluis.

18. Gisteren met mijn vriendin neergestreken in dit sfeervolle en mooi gelegen restaurant. We kozen ervoor om een plekje uit te zoeken op het ruime terras met mooi uitzicht over het Haringvliet.

Wij hebben hier heerlijk gegeten (de vers gesneden friet was super!) en werden vlot en leuk geholpen.

Voor ons zeker een aanrader!

19. We kwamen met 2 volwassenen en 2 kinderen, om 19.30u. Er kwam redelijk vlot een niet al te vriendelijke serveerster langs om alvast drankjes op te nemen en de menukaart te brengen. Daarna ging het mis. Een half uur later werd de bestelling opgenomen en daarna hebben we anderhalf (!) uur moeten wachten op ons eten!!! Om 21.30u. kwam dan eindelijk het eten, toen met name de kinderen er al helemaal klaar mee waren. Maar wat schertste onze verbazing? Er was 1 menu "vergeten" door te geven zodat een van ons helemaal geen eten kreeg!! Er werd maar lauwtjes op gereageerd en er werd als "troost" een mandje brood aangeboden...
    We hebben alles snel naar binnen gewerkt en stonden een kwartier later weer buiten, geen zin om nog maar 1 minuut langer te blijven!
    Het eten op zich was goed maar de service ronduit waardeloos! Waar was de communicatie naar de klant toe? Waarom niet 1 of 2 keer langskomen om te vertellen hoe de stand van zaken is? Breng even een mandje brood o.i.d., wij hadden inmiddels erge honger. We hadden het idee dat veel mensen erg lang moesten wachten op hun bestelling en we kregen de indruk dat niemand overzicht had over het geheel, slechte zaak. De serveersters deden hun best wel...maar ze waren (zo te lezen) dringend op zoek naar bedienend personeel en hadden dus wellicht te weinig mensen in de bediening die avond? Maar dat kun je dan tenminste vooraf melden aan de klant, dat is wel zo netjes. En een menu "vergeten" te bereiden vind ik wel heel erg.....

20. Naar mijn mening een gezellig restaurant met een geweldig windvrij terras en een heerlijk uitzicht op het Haringvliet. De bediening vind ik amicaal, hartelijk en recht voor zijn raap. Er wordt veel moeite genomen de gast tevreden te stellen. Ik vind het eten goed. De dranken vind ik niet goedkoop. Het restaurant maakt een verzorgde indruk. De uiterst royale, kostenloze parkeerplaats ligt direct naast het restaurant.
    Een leuk restaurant voor lekker eten, een gezellig kopje koffie met gebak of een borrel. 4 van 4 keer (1 keer diner) was het een prettige ervaring.

21. Op een mooie dag een perfecte locatie: aan zowel Haringvliet als de haven van Hellevoetsluis, veel te zien qua bootjes en toeristen. Terras aan twee kanten, en deels beschut. Aardige bediening. Gratis parkeren naast het restaurant.
    Fors minpunt: de zwaar verouderde, kleine en vieze toiletruimte, leek zo uit de jaren '70 te komen.

22. Fred Franken

Zondag 25 mei 2014 heb ik gegeten bij restaurant Aquarius. Ik ben genoodzaakt om natriumarm te eten. Dit om gezondheidsredenen. Bij navraag of dit mogelijk was, was de reactie van het personeel zo vriendelijk en duidelijk, dat het voor hen de gewoonste zaak van de wereld was. Ik heb in geen enkel restaurant zo lekker gegeten als hier. Geen gebakken champignons vooraf of die eeuwige carpaccio, maar een heerlijke tartaar met zoutvrije garnering. Een heerlijke stuk rundvlees, perfect van smaak, goed medium gebakken en weer zonder zout. Als nagerecht heerlijk sorbetijs met vruchtjes. Kortom, heerlijk zoutarm gegeten, zoals ik dat nog nergens gedaan heb!! (ook niet bij de duurdere). Niet te vergeten het vriendelijke personeel, uitstekende bediening. Ook niet te vergeten, de prachtige ligging aan het water.
    Conclusie: Kok: een dikke 10, Bediening: een dikke 10.
    Een aanrader voor als je in Hellevoetsluis bent.

23. jurgen

Hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was erg lekker en de bediening was uitstekend. Kortom het is echt een aanrader om daar te gaan eten.

24. Schitterende locatie. Standaardgerechten maar ook veel bijzondere gerechten op de kaart. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Grote porties. Goede wijn. Leuke bediening. - Dus ik helemaal blij. Dat was niet mijn laatste keer. Zeker weten!

25. Vanmiddag met mijn gezin en schoonouders hier gegeten. Het was super! Heb in tijden niet zo lekker gegeten en met het heerlijke zonnetje was het echt genieten. De bediening was heel vriendelijk ondanks de drukte. Een prachtige locatie.. dus wij komen zeker nog een keer terug.

26. Na jaren weer eens geprobeerd koffie te gaan drinken met iets erbij. Buitenterras was open en redelijk druk. Eigenaar kwam met overvol dienblad naar buiten, struikelde en goot vervolgens een glas rode wijn op het dienblad en kleding. Wij kregen gewoon ons koude voetbad koffie, geen excuus voor de natte zooi. Ook geen servetje voor te deppen. Dit was echt de laatste keer.

1,1
  27. Vrijdag met 2 vrienden gaan eten op deze gezellige locatie met mooi uitzicht op de haven. Mooie uitgebreide kaart met veel keus! We hebben heerlijk gegeten en de service was prima!

28. raymon maat

Vanmiddag lekker wezen lunchen met een paar vrienden,
    ik heb een heerlijke duo van wild zwijn en hertenbiefstuk gegeten, het gerecht werd goed aangevuld met rode kool en de wildjus met een vleugje speculaas was ook verrukkelijk! Verder werd het aangevuld met heerlijke stoofperen en friet! Zodoende was de prijs/kwaliteit dus uitmuntend, dit is zeker voor herhaling vatbaar!

29. We zijn gister met de familie 20 personen wezen eten. En we willen even vermelden dat wij top hebben gegeten. En de bediening was ook goed. Oma de verjaardag hebben wij goed gevierd.

30. Vrijdag met mijn man gegeten bij restaurant aquarius wij zijn op aanrader gaan eten goede ontvangst en leuke bediening de serveerster vertelde dat vandaag de nieuwe winter kaart is in gegaan mijn man bestelde carpacio van hert en ik de huisgemaakte kaas kroketjes mijn man nam daarna de kalfswang en ik zelf de verse vis uit de visbak die in de zaak staat met crusteice daarna alebij de crem brule van espresso al met al een goede aanrader prijs kwaliteit zeer goed o ja en nog even dit wat een mooie zonsondergang met dat schitterende uit zicht

31. Ik ben dinsdag middag gezellig met een vriendin een stukje gaan wandelen in Hellevoetsluis en kwamen toen langs dit mooie restaurant aan het haringvliet,wij komen niet uit deze omgeving maar het is een reden om weer terug tekomen voor de mooie ambiance,en het lekkere eten voor iedereen!

32. We zijn vanavond met 4 personen wezen eten bij restaurant Aqarius. Voortreffelijke ontvangst, waanzinnig mooi uitzicht! Daarna hebben wij in de kaart gekeken en hebben carpaccio gegeten. Als hoofdgerecht hebben twee van ons verse kreeft op, zo vers uit de kreeftenbak gevist. Twee van ons hadden wild zwijn met hertenbiefstuk op. De smaak was perfect!! Alle borden leken wel schilderijtjes! We vroegen aan de serveerster wat voor wijn we erbij konden drinken, ze kwam met een zeer mooie wijnkaart en gaf ons een goed advies. Al met al, toplokatie, topbediening, top eten voor een prijs die ons 100% meeviel!

33. We hebben daar gegeten tijdens de Vestingsfeesten, wat betekent dat het zeer hectisch was, maar ondanks dat, deed het personeel het fantastisch ! Ook het eten kwam op tijd, en was zeer smakelijk, bedankt !

34. Wij zijn daar vanavond geweest. We moesten enorm lang wachten tot we ons eten konden bestellen. We hebben 2 keer entre-côte gevraagd. We waren heel verrast toen we een bord kregen met heel veel vlees met nog een beentje aan, maar we dachten het zal hier anders zijn dan bij ons in België. We waren nog meer verrast toen we de rekening kregen .i.p.v. 13.50 per persoon was het 27,5!!! Ze hadden ons gewoon een côte à l'os gegeven!!!! Een plaats waar wij zeker nooit meer terug gaan!!!!

35. We zijn vandaag met m'n zus en zwager heerlijk in de stromende regen gaan wandelen in Ouddorp, langs het strand. Daarna een lunch, was de bedoeling, uiteindelijk een heerlijk diner bij aquarius. Dankzij de adviezen van Leroy hebben we vanaf 15.00 - 19,00uur heerlijk gegeten. Gegratineerde oesters, daarna, stond niet op de kaart, verrassing van de kok een amuse van scheermesjes, een aanrader!!!
    Dan nog een geweldig hoofdgerecht a la carte. Kortom een geweldige dag en diner gehad. Dank je wel Leroy , voorr je gezelligheid en je advies en de rest van de bediening ook bedankt..........en vanzelfsprekend een compliment voor de kok.

36. Savilov

Wat een slecht restaurant! Het ziet er goed uit van buiten, maar dat is maar schijn! Drinken wordt niet gebracht, 2 keer om vragen. Vervolgens een half uur met een dichte menu kaart gezeten en niemand vraagt of we iets willen bestellen. Onverzorgde bediening.. Onjuiste rekeningen.. En de prijzen zijn niet mis voor wat je krijgt! Nooit meer, al ziet het er nog zo leuk uit!

37. rietveld

Zeer vriendelijke bediening die, gezien het tijdpad van ons diner aan de krappe kant was, het toch voor elkaar kreeg om een heerlijke maaltijd binnen de tijd te serveren. Natuurlijk is dit ook een inspanning van de keuken. De keuze van onze gerechten was zeer divers van zeevruchtensalade tot aan de asperges met beenham. Maar alle gerechten waren op tijd en werden warm geserveerd. Chapeau, zeker voor de dame in kwestie!

38. Leuke ligging zo op de kop van de haven, uitkijkend over het haringvliet. Heb goed gegeten. De bediening was snel en ongedwongen. Ook buiten de kaart om was er het een en ander mogelijk.
    Jammer dat het weer niet zo mooi was, maar zeker een plekje om terug te komen.

39. Vorige week zijn wij in dit restaurant gaan eten, we reden er langs en van buiten zag het er zeer aantrekkelijk uit, zo gelegen aan het water.
    Bij binnenkomst werden wij van harte welkom geheten en konden we een plaatsje uitzoeken.
    Wij kozen met uitzicht op het water, wat dat beteft een echte aanrader!
    Het was ruim en gezellig met ook genoeg mogelijkheden om buiten te gaan zitten, alleen was het weer daar nog niet naar.

Het eten was lekker! Voor ons een geslaagde avond en wij komen zeker terug.

40. Geweldige locatie, gezellig. Amicale bediening. Erg fijn dat ze dagelijks geopend zijn. Eten met speciale (dieet)wensen is geen probleem. Lekkere koffie!

41. Wij waren met een groot gezelschap met een bus onderweg naar Goes en zijn onderweg gestopt bij Aquarius, wij hadden hier gereserveerd en hadden een heerlijk groot uitgebreid lunch buffet.
    Er stond van alles en nog wat op het buffet salades, broodjes noem maar op. Wij hebben uitstekend gegeten!

42. Met veertien personen naar Aquarius geweest. In maart hangt de kerstverlichting nog buiten. Binnen worden een ronde en een langwerpige tafel aan elkaar geschoven. Twee kinderen mogen geen kraanwater maar moeten perse een fles kopen. Vervolgens wordt er gezegd dat er maximaal zes verschillende gerechten gekozen mogen worden. Ivm de bereidingstijd. De rest van het restaurant was nagenoeg leeg dus hoe moet dat als er meer mensen zouden komen. Nou, vijf verschillende gerechten gekozen. Ondertussen duurt het nog bijna een uur voor de gerechten komen. Er wordt niet gevraagd of we nog een keer drinken willen dat moeten we zelf gaan vragen. Mandje stokbrood kon er niet vanaf. Eindelijk kwam het eten. Schol was niet gefileerd. Nadat we (degene die dat hadden) de schol gefileerd hadden, bleef er heel weinig over. Saus die erbij hoorde moesten we om vragen smaak was best goed over het algemeen maar wij waren ca €400,- kwijt voor het eten en ieder twee drankjes. De verhouding klopte totaal niet en ik vind dit absoluut geen aanrader!

43. Hallo ik ben Thomas uit Brielle.

Wij zochten een restaurant om gezellig met het gezin en opa en oma erbij om te eten. De locatie is echt super en de tijden tussen het voor en hoofd gerecht was prima. Eten was wat wij ervan hadden verwacht en de prijs wat top!

Zeker een aanrader en wij gaan de volgende keer weer.

Met vriendelijke groet,

Thomas

44. Pas met een groot gezelschap hier wezen eten Vlees, vis, wild van alles werd er geserveerd en lekker met heerlijke bijgerechten Daarna nog heel palet aan nagerechten van ijs, taartjes en kaasplankje
    Was een goed verzorgde avond en ik heb het geweldig naar mijn zin gehad

45. Op 22 -12-2012 zijn we wezen eten en we hebben daar met z'n vieren gegeten we hebben een leuke avond gehad en daarna weer naar huis.

groet Peter

46. Lisette Ris

Op een zaterdagavond binnen gelopen om te dineren. Entree zag er leuk uit maar eenmaal binnen een grote teleurstelling. Wanneer je 130 euro moet betalen verwacht je toch een goede service en kwaliteit. Wijn in een nat en gespoeld glas, niet netjes gepoleerd en eten wat smaakloos en droog is.
    In een bijna leeg restaurant verwacht je juist extra aandacht maar bediening zit liever aan de bar dan extra aandacht te besteden aan de gasten. Kortom een toplocatie met weinig potentie.

47. Met mijn ouders in Ouddorp geweest en op de terugweg langs Hellevoetsluis. Natuurlijk ziet dit er super uit om te lunchen.

Helaas, de viskroketten die mijn moeder bestelde vond zij niet lekker. En van de Hollandse garnalen met zalm en sla die ik had was alleen de zalm lekker.

De sla was meer dan de helft met bruine randjes, zonde!

De Hollandse garnalen waren heel erg melig: geen idee of ze dan oud zijn of iets, maar om de sfeer van hun weekendje niet te verminderen heb ik het maar opgegeten.

Thuis alsnog een klacht per mail gestuurd: daar werd ik wel een de volgende dag over opgebeld, maar alles was goed bij hun en zij hoopte dat we nog vaak langs kwamen.
    Vreemd dat zij dat niet proeven (zou dezelfde partij zijn als ik de dag ervoor zou hebben gekregen vertelde de beste man).

Ik ging niet voor een tegoed, maar heb het idee dat zij draaien met het idee dat toeristen morgen niet opnieuw komen en daar de mindere waar naar toe kan ofzo? (ook al komen we uit Noord-Holland).

Handen uit de mouwen zou ik zeggen!

48. Een prachtige locatie aan het water. Dit is ook het enige wat goed is. Wat een drama restaurant. We waren er om half acht. Pas om half 10 kregen de kinderen na navraag te hebben gedaan dan eindelijk hun gerecht. Toen de volwassenen eindelijk aan de beurt waren, miste er een gerecht, twee gerechten waren koud. Geen verontschuldigingen van het personeel of the eigenaar. Geen gratis drankje of zo. Op het gerecht moesten we nog weer een half uur wachten. Pas bij het afrekenen verontschuldigde de eigenaar zich. Een beetje veel te laat natuurlijk. Wij gaan er in ieder geval nooit weer naar toe.

Erg jammer van zo'n mooi weekend in Hellevoetsluis.

49. Van de buitenkant lijkt het een nette en proffesionele tent, eenmaal binnen is helaas niks minder waar.

Bij binnenkomst verwelkomde de chef ons. Hij hield de tas van mijn moeder vast terwijl dat wij zelf de jassen op moesten hangen?!

De (asperge)soep was aangemaakt met koffieroom waardoor deze ongebruikelijke zoet smaakte, de asperges hierin maakten dit niet goed. Toen we dit meldden kregen we te horen dat de chef de soep te bitter vond en het daarom corrigeerde met koffieroom.

Wijnkennis hebben ze niet, je vraagt of ze een droge witte hebben en je krijgt aangeboden een zoete witte..

Ook luisteren blijkt moeilijk te zijn; Mijn vriendin bestelde een cola en ze kreeg een cola zonder koolzuur, dit bleek volgens het personeel zo te horen (nog nooit van gehoord). Dit vonden wij niet lekker en verzochten ze om het voor een 7up om te ruilen, ook deze bleek zonder koolzuur te zijn.
    Wederom aangegeven en gevraagd om iets anders in een flesje, we vroegen om een Tonic. We kregen een Bitterlemon..

Het hoofdgerecht dan. 3x een sate (op de kaart buiten koste deze 14,50, echter binnen kost deze 15,50) en 1x spareribs.
    De kip leek ongezond glanzend en vochtig, ook heel pezig. Wij vermoeden dat het vacuumgetrokken kip was uit de magnetron. Met een sate-smaak welke niet lekker was. De groentes waren uitgedroogd en de handgesneden frieten waren ongelijk (echte grote verschillen) en sommige flink verbrand, deze werden wel ter consumptie aangeboden.
    Ook de spareribs waren niet smakelijk, het was net soepvlees.
    We hebben 4 volle borden teruggestuurd en de rekening gevraagd.

We hebben 3 verschillende mensen aan personeel aan onze tafel gehad en elke keer werden ze onbeschofter.

Zeker niet aan te raden voor mensen welke van een fijne vakantie willen genieten.

50. Hele mooie locatie.
    Het interieur is leuk,gericht op de zee.
    Gewoon een simpele lunch gebruikt.
    Lekker maar niet bijzonder.
    De bediening was bij ons vriendelijk.

Leuk restaurant om te genieten van het mooie uitzicht en een klein hapje.

51. Vanmiddag even uitwaaien in Hellevoet, daarna even gezellig iets drinken bij Aquarius. Prachtige locatie maar wat een amateuristische "fietsenwinkel" bedienig om te janken zo slecht, evenals het bord wat op de kaart omschreven staat als bittergarnituur, zo bitter hebben wij nog nooit gegeten! Een grote vette kliek frituur hapjes op een bord gesmeten met een zakje mosterd als garnering. Ontzettend teleurstellend en zelfvernietigend voor het restaurant. De rode wijn smaakte prima maar bij iedere slok de geur van een glas afgewassen in een uittreksel van "gewassen sokken sap" Conclusie: nooit overwegen deze winkel te bezoeken.

52. Echt een aanrader als je goed en lekker wilt eten! Super locatie met geweldig uitzicht. De bediening is er erg vriendelijk en wij gaan er zeker vaker heen!

53. Robert en Moira

Gweldige lokatie, waar je uitstekend kunt lunchen/dineren of gewoom gezellig wat kunt drinken.

Erg sfeervol en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader dus!

54. Zo, zo net uitgegeten en lekker nagetafeld. Zo gaat't als het eten lekker is en je wordt prettig geholpen; dan blijf je met dit weer hangen. Amuses bij Aquarius zijn mijn favoriet; voortreffelijk.

55. Vandaag lunch bij Aquarius, weer of geen weer, het uitzicht gaat nooit vervelen.

Mooie en gezellige zaak, heel lekker gegeten, goede bediening.

Gezellige sfeer!

Doen we zeker snel weer!

56. Slecht, geen andere woorden voor.

Het is puur om de locatie dat ze er nog zitten. Ober kwam aangelopen met dienblad drank, gooide een glas wijn over tafel en over de borden + 1 persoon. Na lang aandringen kregen we een nieuw glas, geen nieuwe borden, ja alles snel op een ander bord gegooid. Personeel is sloom, bezit niet de nodige vakkennis en ongeinteresseerd en klaagde dat het glas wijn van zijn salaris afging. Nooit meer!

57. Na jaren weer eens geprobeerd. En je raad het al. Slecht. t is dat ze op zo´n mooie plek zitten dat ze nog klanten trekken. Maar alles kost de hoofdprijs en is dan nog niet te eten ook. Bediening is lui. Gaan allemaal tegelijk even roken BINNEN! Want dat kan hier voor sommige mensen ook gewoon.

Oftewel het is wederom de laatste keer geweest dat ik hier geweest ben.

Ik hoop dat er snel een ander restaurant op deze mooie locatie komt want dan kan ik weer genieten van het uitzicht over het water.

1,3
  58. 't Eten was fantastisch!

'k Heb nog nooit zo iets smaakvols in mijn mond gehad,

Ik heb een heerlijke zuurkoolsoep op en scampi's. Ik heb er werkelijk geen woorden voor.

In een woord: fantastisch.

Een echte aanrader!

59. Heb afgelopen zaterdag prima gegeten. Mooi opgemaakte borden. Goede wijn geadviseerd. Doen we zeker nog een keer over. Tsjonge wat waren die Gamba`s lekker.

60. Uitstekend in één woord.

Prima uitzicht, heerlijk eten en een vriendelijke attente bediening.

Wij waren nu samen, maar komen er zeker nog een keer terug met heel de familie. Dit restaurant heeft zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

61. Een hele mooie zaak op een prachtige locatie. Wij hebben na hier een paar keer gegeten te hebben, (wat echt heerlijk was) ons feest gevierd, heerlijke hapjes, goede en leuke bediening. Kortom geweldig! Maart a.s vieren we in aquarius ons tweede feest! Super Pim & Claudia.

62. Receptie na huwelijk: niet aan te raden. 20 minuten na aankomst de 1e koffie geserveerd, geen plaats voor 72 gasten; "u had er 60 besproken, eigen schuld", andere gasten in de besproken ruimte. Afspraken waren duidelijk, zelfs een paar dagen voor de afgesproken datum nog e.e.a. doorgesproken. Salade was goed, te weinig bediening. Direct na afloop afrekenen........ totaal geen excuus. Kortom: nooit meer.

63. Vies. In een woord. De drank woord werkelijk met een metalen maatje in de glazen gedaan. Bediening kan beter. Kwaliteit eten is bijna altijd koud en zeer kleine porties. En dan krijg je nog een grote mond ook. Kom hier werkelijk nooit meer... jammer want de locatie is goed.

64. Ronduit slecht. Bediening was slecht. Kruidenboter werd pas geserveerdop het moment dat ik al halverwege met mijn gerecht was en het was zelfs bevroren! Een schandaal! Daarop zelfs geen excuses gekregen.

65. Nee, hier moet je niet zijn om te eten. Complete desinteresse bij de bediening. Het interieur, de meubels, het terras, alles oogt alsof er nodig in geïnvesteerd moet worden, maar men er liever geen geld (meer) in steekt.

Wat wél leuk is: een koel glas bier of bitter lemon en dan uitkijken over het water en de aanliggende haven. Vraag ook niet om keuze in soorten wijn per glas, want ook daar heeft men hier nog nooit van gehoord.

Kortom: een futloos zaakje.

66. De zaak ziet er binnen een beetje smoezelig uit. Er mag bijvoorbeeld weleens gewit worden en de theedoos bevatte naast thee allerlei ongedefinieerde 'dingetjes'.

Het broodje geitenkaas met honing was prima. De bediening kan als redelijk worden beoordeeld. Niet onaardig, maar ook niet echt vlot en wat mij persoonlijk altijd stoort is een clubje werknemers dat gezellig achter de bar staat de keuvelen.

Al met al aardig, maar geen topper.

67. Laatste keer Aquarius voor ons.
    Men staat gewoon toe dat er gerookt wordt binnen, het zijn dan zogenaamd vaste klanten die deze privilege kennelijk niet geweigerd kan worden.
    Bestel niet de mosselen, want die zijn niet schoongemaakt. De kans dat je een kies breekt is dus groot en die harige baarden in je mond is ook niet zo lekker.
    Bij reclamatie werd er gewoon gemeld, dat de kok echt geen tijd heeft om al die mosselen schoon te maken.
    Het personeel reageert onbeschoft, geen sorry alsof het de normaalste zaak van de wereld is om je klanten zoiets voor te schotelen.
    Een voorgerecht van 10 euro voor een handjevol niet schoongemaakte mosselen, gewoonweg schandalig.

68. Gisteren met een groepje uit eten geweest, Eten was goed alleen niet veel garnalen voor dat bedrag, de kok had zijn best gedaan.

Maar de bediening was ronduit onbeschoft, heb van mijn leven zoiets nog nooit meegemaakt, het was waarschijnlijk iets te druk, maar dat geef nog niet het recht om zo onvriendelijk te zijn en te snauwen als er wat gevraagd wordt.

Om nog maar te zwijgen, toen we de rekening vroegen, die werd letterlijk en figuurlijk op tafel gedonderd.

Daarbij de baas en het personeel van de toko zaten prinsheerlijk te roken.

Als je ziet dat je personeel het niet aan kan, zou toch zeggen spring dan eventjes bij!

Een goed voorbeeld doet wonderen.

69. Fantastisch gegeten, maar wat een lompe bediening!

Asociaal, snibbig en ongemanierd.

En er wordt binnen gewoon gerookt door baas en serveersters.

Voor het eten zou je nog terug willen komen, maar die meiden verzieken de lust kompleet.

70. erg slecht!

71. Coby en Joop

Zaterdag eind augustus gegeten bij Aquarius.Wat een ongelofelijk mooi plekje, echt een heerlijk uitzicht!Voorgerecht allebei de vissoep met verse mosselen en de kalfssucade was boterzacht.Voor herhaling vatbaar!Ga zo door!

72. Roberto Porcu

Wij waren een avondje uit eten 29-06-08 in Aquarius hadden wij dat maar niet gedaan. Het voorgerecht garnalen piri-piri was een hete bak met olie met 5 garnaaltjes, en de rest van de bagger daar was geen definitie aan te geven. hoofdgerecht vlees eetbaar, thaise garnalen een verlengde van de garnalen piri-piri heel vaag. Bediening totaal niet bereid om de klacht aan te horen, geen kok die de keuken uit komt met een simpele sorry ik kook wel maar had eigenlijk geen kok willen zijn. Totaal geen liefde voor het vak.
    Het is een geweldige lokatie buiten aan het water
    om een biertje te drinken, en wat het eten betreft een pataje een kroketje bakken dat kunnen zij wel. Het restaurant gewoon sluiten die handel of anders een echte kok in dienst nemen een geen prutsers. Pas op voor de gepeperde rekening voor dat geld kan je eten in een 5sterren restaurant.

73. F. Lodewijk

Heerlijk weer, een prachtig plekje maar we troffen het gisteravond niet echt bij Aquqrius. Er kon niet gepint worden,oke kan gebeuren,dus eerst op zoek naar een geldautomaat. We wilden wat stokbrood bestellen maar de serveerster gaf te kennen dat het wel even kon duren want het moest nog gebakken worden. Nou ja, dan maar meteen het hoofdgerecht besteld. Ruim een uur later hadden we nog geen eten. Op onze vraag waar het eten bleef kregen we als antwoord,ja maar we kregen ook tien briefjes, bestellingen dus, tegelijk en ze zijn maar met z'n tweeën in de keuken. Het eten was heerlijk dat wel. We besloten om nog lekker een cappecino na te nemen maar helaas ook dat was niet mogelijk want er was geen melk meer. Nou, we wisten niet wat we hoorden. Ga je tot slot nog even naar het toilet zijn er geen papieren handoekjes meer. Wat is dit voor managemt beleid? Nogmaals het eten was echt heerlijk maar je zou het door al die andere ergenissen zou je dat bijna vergeten.

74. Per ongeluk op deze plek beland en was een complete verrassing.
    Eten was fantastisch evenals de bediening

75. Perfecte zaak, waar je heel goed kunt eten, prijs/kwaliteitverhouding is prima.
    Zowel s'winters als zomers een heerlijke plek om naar toe te gaan.
    Gezllig, sfeervol en vriendelijke behulpzame bediening, ook met honden ben je hier van harte welokm, ze hebben zelfs op de kaart een speciaal hondenmenu.
    Top, een aanrader!!!!!

76. S. 138 punten

Dit is werkelijk prut! Eten absoluut sub-standaard. Bediening denk alleen aan zich zelf! Kortom WEGBLIJVEN!

77. kees van gangelen

leuke uitstraling....maar dan! help!De baas en divers personeel zat aan de bar dus het was niet druk. Daardoor dacht de kok ook waarschijnlijk maar een pauze te nemen.De vissoep was een hap uit de dode zee, leek nergens naar.Kok beaamde het.Bediening chagerijnig en vergeetachtig.Brood/garnituur alsmede het niet juist opnemen van de bestelling. Daardoor was 1 iemand van onze tafel 15 min.wachten terwijl er voor iedereen al was opgediend.Bediening kwam met leeg bord en suggereerde even te delen met elkaar???????De baas was getuige van alle mistoestanden en greep niet in.Geen aanrader! En te duur gezien de kwaliteit.Waarschijnlijk betaal je alleen voor het uitzicht.Schandelijk.

78. peet en Syl

Dit weekend waren de Vestingdagen in H'sluis. Vandaag naar toe gegaan. Even een kop koffie met appelpunt en slagroom gebruikt in Aquarius.
    Koffie was iets te sterk (over smaak valt te twisten, niet). Appelpunt en slagroom overheerlijk. Vlotte bediening. Personeel was arrogant. Heel jammer.
    Toilet moet 30 cent voor worden afgerekend. Beetje overdreven als je een comsumptie gebruikt hebt.

79. Redelijk eten, mooie locatie, maar te duur.