Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellevoetsluis verdeeld zijn.

1. Asperge menu was heerlijk, mooi gepresenteerd door vriendelijk personeel en in een gezellige ambiance. Al meerdere malen een geslaagde avond beleefd en komen zeker weer terug.

2. Gister met een paar vriendinnen bij Puur gegeten.
    We hadden een 3 gangen keuzemenu genomen voor 25 euro.
    Echt een heerlijk asperge menu!
    Aankomende zondag komen we gezellig voor de high tea we hebben er zin in!

3. C.G. Noorland

Restaurantje aan de haven in Hellevoetsluis, een knusse locatie waar men nog de tijd voor zijn gasten neemt.
    De chefkok Ron kookt met passie en liefde voor zijn vak en dat is te proeven.
    Alles kraak vers en perfect gebakken en/of gekookt.
    De charmante en kundige bediening door Simone en Martie dragen bij tot een geslaagde avond.
    Wij komen er regelmatig met familie en vrienden en altijd een succes.

4. Lekker gegeten, prettige bediening, persoonlijk ook. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen terug!

5. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Meer dan lof voor deze Chinees. Het is lekker en meer dan genoeg. Het restaurant is pas gerenoveerd en ziet er heel mooi uit. De sfeer was matig, maar nu na de renovatie is dat wel veranderd. Ik kom hier al jaren. Altijd vriendelijk personeel. En er staat altijd een schaal met heerlijke kroepoek. Als ik op vakantie ga met de caravan, gaat er altijd een maaltijd Chinees mee, lekker gemakkelijk de eerste dag op de camping.

6. S.

Niet best!
    45 min. / 1 uur bezorgtijd!
    Na 1 1/2 uur eindelijk bezorging,
    Prijs wijkt af van de kaart!
    Bezorger bedankt en afgezien van de bestelling.

Kortom, als je trek hebt in een fastfood maaltijd niet bij SD bestellen.
    Dit is geen incident maar hebben wij meerdere malen meegemaakt.

7. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

natasja en vera

Wij waren niet meer tevreden over de kwaliteit van ons vorige afhaalrestaurant. Dus dat werd zoeken naar een nieuwe afhaalchinees.

Alleen maar lof over dit restaurant. Het eten was snel klaar, we hadden van te voren gebeld . De prijs voor de Indische rijsttafel voor twee personen was wat duurder, maar gezien de hoeveelheid eten... echt heel veel en ook veel gerechten, het eten was perfect en goed op temperatuur, daar wil ik ook meer voor betalen.
    Dus ik raad iedereen dit Chinees Restaurant aan ! Ik ga zeker de volgende keer weer terug !

8. Internationaal Hellevoetsluis

Smit

Super familie restaurant. Met z'n vieren gegeten afgelopen zondag. Terras was bomvol. Wachttijd was ruim een uur. Er werd door de bediening geadviseerd om een stokbrood vooraf te nemen om de tijd te doden. De kinderen konden wel snel hun kindermenu krijgen.
    Uiteindelijk kregen de kinderen binnen 10min. hun eten en konden ze gaan spelen. Er werd water voor de hond gebracht en stokbrood die we vooraf besteld hadden was heerlijk vers en meer dan genoeg om het ruim een uur vol te houden.
    Bij stars hoort ook een ijssalon. Het ijs is heerlijk en de kinderen hebben er ook van genoten. Gezellige familie dag gehad ….. dankjewel stars

9. Cees en Marjan

Amateuristisch. Geen horeca ervaring. Onervaren bediening. Het eten is redelijk en de sfeer is er goed. Al is de ruimte eigenlijk te klein. Toen er na het eten werd gevraagd of we nog een nagerecht wilde, en we daar geen interesse in hadden kregen we een kistje voor geschoteld met daarin de rekening. Dit terwijl we nog een vol glas drinken hadden. Ik denk dat we moesten gaan. Hebben maar vlug afgerekend en zijn gegaan. Voor ons niet meer.

10. Daan Jonker

11. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.

12. Wat een uitermate slechte ballentent. Wanneer je dure pizza's wil met uitgedroogde kip en verbrande randen en bovendien nog koud bezorgd met een heerlijke waterige `knoflooksaus` is Akçay the place 2 be. Het is ronduit te smerig voor woorden. Het uur wachten erop was het dus ook niet waard!

13. Internationaal Hellevoetsluis

Wij komen al jaren bij Stars een pizza eten. Ligt namelijk precies op onze fiets route. Mooi terras met zicht over de haven.

Kwaliteit wil weleens varieren. Het ligt er vaak aan of het druk is en wie ons bediend.

Al met al lekker en goed eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding

We zullen de komen de jaren nog zeker klant blijven

14. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Gebruik gemaakt van Groupon Voucher, op 22 maart 2012 met 4 personen gegeten. Lopend buffet was minimaal en veel lege bakken. Werd mondjes maat bijgevuld elke keer vragen om bij te vullen. bami en nassi waren helemaal uitgedroogd.
    Dit restaurant vinden we niet voor herhaling vatbaat.

4,5
  15. Leuke ligging zo op de kop van de haven, uitkijkend over het haringvliet. Heb goed gegeten. De bediening was snel en ongedwongen. Ook buiten de kaart om was er het een en ander mogelijk.
    Jammer dat het weer niet zo mooi was, maar zeker een plekje om terug te komen.

16. Gegeten bij puur, was geen geweldige ervaring, was er samen met wat klanten, ik zou ze een tip willen geven, bespaar niet op de inkoop van je producten, een goede naam komt te voet maar vertrekt te paard.

Ron

17. Bernard Hoogeveen

Wij hebben weer heerlijk in Puur gegeten. Ik zie tot mijn verbazing slechte reacties onder mij? Er zijn juist nog weinig restaurants die dagvers zijn en alles zelf maken. Vorige keer heeft de eigenaar/chef de keuken laten zien. Zo klein keukentje met zulke grote kook kunsten. De vriezer is heel klein dus net voldoende ruimte voor het ijs. Hierdoor weten we ook zeker dat alles vers is maar dat proef je ook aan de gerechten. Elke keer worden we weer verrast met nieuwe gerechten en er is ruim voldoende keuze op de kaart zelfs voor de vegetarische gasten zoals mijn vrouw.
    Prettige sfeer met rustige achtergrond muziek. De jassen worden altijd netjes aangenomen en aangegeven zelfs onze stoelen worden aangeschoven. Wij vinden het erg prettig hier te eten met vriendelijke gastvrouwen. De wijnen passen ook altijd goed bij de gerechten. Tot slot komt de chef altijd weer naar tafel of alles naar wens was. Aanrader!!

18. Wat een tegenvaller, hier gaan we niet terug, het enige wat indruk maakte waren de prijzen,
    Eten was niet bijzonder, en de dames in de bediening hadden meer aandacht voor elkaar dan voor de klanten.

Erik

19. Op 26 maart j.l. weer eens na lange tijd terug in de Gulle. Stokbrood bovenop te hard, binnenin koud. Calamares taai,gambas kon net. Bij het hoofdgerecht was de tournedos tegen het zwart aan( niet lekker). Mix vis ( platvis veel te zout) de andere 4 stukjes zeer matig, pofaardappels niet gaar.Kwaliteit /prijs niet in verhouding. Nee dan was het jaren geleden vele malen beter . Jammer jammer !!!

20. Vorige week zijn wij in dit restaurant gaan eten, we reden er langs en van buiten zag het er zeer aantrekkelijk uit, zo gelegen aan het water.
    Bij binnenkomst werden wij van harte welkom geheten en konden we een plaatsje uitzoeken.
    Wij kozen met uitzicht op het water, wat dat beteft een echte aanrader!
    Het was ruim en gezellig met ook genoeg mogelijkheden om buiten te gaan zitten, alleen was het weer daar nog niet naar.

Het eten was lekker! Voor ons een geslaagde avond en wij komen zeker terug.

21. Geweldige locatie, gezellig. Amicale bediening. Erg fijn dat ze dagelijks geopend zijn. Eten met speciale (dieet)wensen is geen probleem. Lekkere koffie!

22. Een geweldig eetcafé waar ze nog enorm veel aandacht schenken aan de gasten en de vriendelijke bediening ook met persoonlijke wensen rekening houdt. Er hangt een ontspannen en vriendelijke sfeer.
    De gerechten die vanuit de keuken op je tafel komen zijn van zo'n uitmuntende kwaliteit dat je daar na een eerste bezoek ongetwijfeld vaker terug zal keren.

23. Prima avond, lekker gegeten en gedronken.
    Wij komen in de zomer terug. Genieten op het terras.

Proost

24. Gisteren ben ik met 6 meiden voor m'n verjaardag bij Limani wezen eten. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen. We hebben ossenhaas besteld, ik heb nog nooit zulke heerlijke ossenhaas gegeten. Toen we extra friet bestelden stond deze binnen 2 min op tafel en we hoefde er niks voor te betalen. De bediening is heel vriendelijk en attent. Zeker het beste restaurant in de buurt. Absoluut voor herhaling vatbaar! Tot snel.

25. Gisteravond hier gegeten en ik kan je zeggen het was super. Gratis drankjes de hele tijd door zoveel je wilt en een hele grote keuze aan eten. Alles vers en de smaak was echt super, alles had zijn eigen smaakje precies zoals het hoort te zijn. Ook de zaak zag er schoon uit, de toiletten prima verzorgd en hele aardige niet opdringerige bediening. Ik ga hier zeker vaker eten.

26. Wij hebben er afgelopen zaterdag 16 maart gegeten het was geweldig, het eten is goed de sfeer is goed en gezellig.
    Simone die de bediening doet zorgt goed voor de gasten, je voelt je erg op je gemak.
    Haar vader die de kok is doet het met passie en dat merk je hier kunnen nog een hoop restaurants een voorbeeld aannemen.
    Bedankt voor de gezellige avond.
    Angelique&Roel

27. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Nathalie V

Erg lekker eten voor een redelijke prijs. Vriendelijkheid vd medewerkers laat ietwat te wensen over.

6,7
  28. Zonder reservering met mijn vriendin binnenkomen vallen vóór dinnertijd. Dit bleek geen enkel probleem, een tafel was zo gedekt. Een heerlijke varkenshaas gegeten. Uitgebreide verse garnering bij de maaltijd. Kort gezegd: Heerlijk eten, een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

29. Met veertien personen naar Aquarius geweest. In maart hangt de kerstverlichting nog buiten. Binnen worden een ronde en een langwerpige tafel aan elkaar geschoven. Twee kinderen mogen geen kraanwater maar moeten perse een fles kopen. Vervolgens wordt er gezegd dat er maximaal zes verschillende gerechten gekozen mogen worden. Ivm de bereidingstijd. De rest van het restaurant was nagenoeg leeg dus hoe moet dat als er meer mensen zouden komen. Nou, vijf verschillende gerechten gekozen. Ondertussen duurt het nog bijna een uur voor de gerechten komen. Er wordt niet gevraagd of we nog een keer drinken willen dat moeten we zelf gaan vragen. Mandje stokbrood kon er niet vanaf. Eindelijk kwam het eten. Schol was niet gefileerd. Nadat we (degene die dat hadden) de schol gefileerd hadden, bleef er heel weinig over. Saus die erbij hoorde moesten we om vragen smaak was best goed over het algemeen maar wij waren ca €400,- kwijt voor het eten en ieder twee drankjes. De verhouding klopte totaal niet en ik vind dit absoluut geen aanrader!