• All you can eat

1519292749 66
1565520884 64
1620994646 60
1704205289 60

1. Tijdens verbouwing mensen laten eten is niet handig de draden hingen nog uit plafond.
    Buffet kasten waren uit en ze wisten niet hoelang al heb er wijs geen eten genomen.
    Drinken hoefde we niet te betalen dat was dan wel netjes.

2. S 12 punten

Nog nooit zo slecht gegeten hier. Vroeger was het altijd prima toen het nog wok mandarijn was. Maar vanavond zaten er maar 3 tafels niks smaakte vers werd ook niks met onze klachten gedaan. Weinig keus in gerechten, vooral bij het dessert veel koek en cake van uit de winkel. Sliptongen op de bakplaat laten klaar maken zat geen smaak aan.

1,1
  3. Peter Klink

We hebben ons goed vermaakt en heerlijk gegeten. De sfeer en het eten was prima.

4. Prima gegeten, lekker vlees, vis, fruit, ijs, op woensdagavond, keuze genoeg! Goede kok! Interieur is wat somber, netjes opgeknapt, oa een nieuwe vloer, verf, behang, moet hier en daar nog wat afgewerkt worden! Verzorging buiten terrein kan beter, ziet er niet zo uitnodigend uit. Verder vriendelijk personeel, lekker gegeten, een prima restaurant!

5. De vloer in de wc was kleverig. Het eten was goed.
    De bediening was slecht. Je moest ellenlang wachten na dat je een drankje had besteld. Moest er bij de balie hun er op attenderen dat er nog een bestelling was.
    Ze hadden zeker haast want er stond nog een glas limonade op tafel en die werd abrupt verwijderd toen we nog aan de koffie zaten. Nee mijn wok restaurant is het niet.

6. Het eten was lauw er was weinig keuze.
    De vloeren plakte vreselijk de wc was erg smerig vieze kranen beschimmelde vuilnisbakjes.
    De serveerster keek de borden onder ons vandaan borden waren nog niet leeg werden ze al weggehaald.
    Het interieur was deprimerend donkerblauw en zwart.
    Wij komen hier niet meer.

7. Heerlijk gegeten, Ik kon pakken wat ik wil. Mijn zusje van 3 heeft bij vertrek zelf een cadeau gekregen echt een aanrader. De sfeer was Chinees, dat paste goed bij het eten en het was gezellig, Het personeel was vriendelijk, jammergenoeg moest je zelf drinken pakken. Er was een speelhoek voor kleine kinderen. Het was redelijk goedkoop als je het zou vergelijken met de prijs van alles bij elkaar opgeteld in de winkel zou kopen. De koks zijn deskundig, en berijden een perfect vleesje.

8. Maarten Kromhout

Wij komen hier al jaren. Hier voor nog bij het oude restaurant. Wij blijven het lekker vinden. Personeel is vriendelijk. Ook hebben ze het restaurant flink opgeknapt. Het ziet er gezellig uit. Wij blijven zeker komen!

9. Personeel zit je gewoon weg te kijken. Vieze borden en glazen. Eten is opgewarmd van de vorige dag (hele laag op pindasaus). Haring was zuur. Stukjes satestok zaten in de kip. Mousse was muf en zuur. Irritant was ook dat het personeel niet van de knoppen van de radio af kon blijven. Dit "restaurant" zou gesloten moeten worden.

3,3
  10. Ineke Van Der Wel

Woensdag 13 december gegeten met 5 volwassenen en kind van 2 jaar. Het was niet druk maar mede door de bediening erg gezellig. Eten was prima en er was van alles en voor iedereen wat wils. Alle frisdranken gratis en ook het eerste wijntje...
    De bediening was super lief voor onze kleinzoon die daardoor ook een hele fijne avond gehad heeft.

11. Het is veel beter geworden! Het eten is prima, frisdranken zijn gratis en dat vind ik super! Alleen de voordame heeft een beetje last van praten. Maar de service is wel oke.

12. We waren hier al eerder geweest en omdat we toen tevreden waren, kwamen we terug. Maar wat viel het tegen. Veel koude gerechten, wat op was werd niet echt aangevuld, openstaande r achter de wok en bakplaat, alle vieze borden achter de wok bleven staan, geen vriendelijk personeel en op een gegeven moment maar 1 kok die het zichtbaar niet aan kon, strips van de vriezer waar het ijs in stond kapot en vies & er zat in de bakken ijs gevroren stukken ijs en de Ben en Jerry ijsjes waren of al ontdooid? of zo hard en met stukken ijs er in (dus waren al eens ontdooid en hebben we dus niet opgegeten), water van de ijslepels heel vies en nauwelijks water in.De naam van twee restaurants hiervoor staat nog op het pand en ook de oude naam van het vorige restaurant (veel verwarring over naam van het restaurant en website klopt niet met hoe het er uit ziet). Heel erg jammer, want we kwamen er graag. Personeel kan amper Nederlands en heel moeilijk communiceren, ook telefonisch.

13. Chantal Helbers

Goede service. Net personeel. Heerlijk eten en prima prijzen. Zeker een aanrader. Beste Chinees van Hellevoetsluis.

14. Lange jannus

Slechte service, geen vriendelijk personeel, droog en koud eten. Slecht restaurant ga naar een andere.

1,4
  15. Op 28 oktober 2017 hebben wij met familie, vrienden en kennissen een geweldige wok avond gehad. Dit was ter ere van ons 50 jarig huwelijks jubileum. Wij krijgen van alle gasten alle lof over kwaliteit, bediening en gezelligheid. Van ons verdienen ze een dikke waardering.

16. Afhalen, prima gerecht en op tijd klaar. Prijzen iets hoger dan in 2011 maar dat zie je overal, bedankt en tot volgende keer.

17. J.C oudwater

Het eten is super, de bediening super, het is echt een aanrader voor iedereen.

18. Toen wij aankwamen was er onduidelijkheid over de resvering. Ook sprak de voordame slecht Nederlands en was ze moeilijk te verstaan.

Eten en drinken service was goed.

Persoonlijk vonden wij de sfeer goed, maar hadden wij een andere muziek keuze gemaakt. Geen moderne muziek.

Prijs was goed voor een avond onbeperkt eten en drinken.

6,1
  19. Bep de Jong

Prima restaurant. Goed rekening gehouden met onze wens om extra ruimte bij de tafel in verband met elektrische rolstoel. Voor herhaling vatbaar.

20. Wat een afgang. De kok werdt agressief en begon heel hard te schreeuwen. Onze kleine meid werdt doodsbang. Het eten is ronduit slecht. Toen we weggingen werden wij gevraagd of het lekker was. Ik zij eerlijk nee. Meteen begon die meid in een andere taal te praten.

21. tonny vdklinkvholst

eten was goed de bediening ook maar het was niet helenmaal hygienis in de zaak de vloer by lopend buffet was plak je bleef er aan hangen en de zaal achter met de blauwen stoelen hingen de gordynen van de haakje en ergen vuilen ramen jammer dat is onzen mening groetjes

22. Arlee 36 punten

Vandaag eten gehaald bij de afhaal van dit wokrestaurant in Hellevoetsluis. Dit restaurant is van eigenaar veranderd.

Het bestelde eten was ineens een stuk duurder geworden en de kwaliteit van het eten was vele malen minder geworden ten opzichten van de vorige eigenaar.

Jammer hoor maar in het vervolg het eten maar bij een ander wokrestaurant halen.

23. Isabella van der Waall

Alle waarde naar zijn geld!
    Met het oog op de prijs/kwaliteit verhouding een prima restaurant.
    Wat niet vergeten moet worden is dat aan het drinken van frisdranken geen kosten zijn verbonden.
    En de mensen die niet tevreden zijn over bijv. een verkeerd gebakken biefstuk wil ik aanraden om deze opzij te leggen en een nieuwe te gaan halen, want dit is totaal geen probleem.

24. Vind het vervelend om te schrijven maar vond het deze maal minder dan eerdere keren.Biefstuk op de plaat als een schoenzool gebakken.
    Bij het pakken van een nieuw bord was deze niet schoon. En zo ook het volgende bord.

Positief was de goede bediening.

25. Vies! Kip was 'glazig', garnalen stonken, zalm was bruin. Personeel duidelijk ongemotiveerd en onvriendelijk. Eens maar nooit weer!!

26. Lekker gegeten vandaag. Zeer vriendelijke bediening en je werd snel geholpen. Jammer dat er net een groep onbeschofte vrouwen zaten die gratis hun eten wilden hebben. 4 keer heen en weer lopen om eten te halen en vervolgens als een onbehoorlijke tekeer gaan tegen de bediening. Echt bizar!

A fine, ondanks dit akkefietje komen we graag nog een keer.

27. Verschrikkelijk! Slechte service, de kip is niet doorgebakken, patat is koud en hard en hebben ze opnieuw opgebakken. Spekkoek en donuts zijn droog, geen prik in de limonade, brutaal en onbeschoft personeel, gaslucht in het restaurant, lelijk interieur en spinnenwebben in het restaurant.

28. Zeer slecht! Eten stinkt, bediening is brutaal! Patat koud, toetjes oud! Rob Geus, bezoekje waard.