De Gulle Schranserij laten bezorgen?

Elke zaterdag onbeperkt spareribs eten voor 20 euro

1328631968 71
1391944362 72
1420083204 76
1448222046 74

1. Vanavond hier gegeten, het was druk maar dat was niet storend… ons voorgerecht was prima maar het hoofd gerecht (tournedos a la chef) was helaas en stuk minder, het vlees was oké maar ik vond steeds weer schillen van uien in de a la chef (knoflook champignons en uien) en de patat was echt wit en niet goed (lang)genoeg gefrituurd! Uiteraard hebben we dit gemeld aan de vriendelijke serveerster en ook laten zien (uienschillen) en voelen (slappe en te vette patat) zij beaamde onze klacht en zou het melden in de keuken… daarmee was het ook afgedaan.
    Voor ons dus niet naar tevredenheid gegeten en dus ook geen na gerecht genomen.
    Na geen gewenste oplossing, voor ons geen volgende keer.

2. Mike van Hemert

Het was zeer lekker eten en de bediening vond ik zeer gezellig. Een aanrader voor ieder die van vlees en gezelligheid houd.

3. Tom Beijer

Zoals altijd heerlijk gegeten. Top bediening. Je komt niks te kort! Kortom, we komen graag terug!

4. Ontvangst was al bijzonder. Ging allemaal zeer gehaast en niet bepaald vriendelijk. Ik was alleen met 2 kinderen, kreeg het gevoel dat ze geen tafel voor me wilden vrij maken omdat er 2 kids bij waren. Toch de keuze gemaakt om hier te gaan eten omdat m'n dochter autistisch is, en wanneer er dan een verandering plaats vindt dat erg lastig gaat. En moet zeggen dat de kinderen ook wel erg trek hadden. Dus plaatsje aan de bar. Moesten smeken om de kaart zowat..

M'n dochter had een cola besteld en omdat ze aan de bar zat wilde ze graag een citroen stamper erbij. Netjes gevraagd en mevrouw reageerde erg vreemd. Waarom...die heb je toch helemaal niet nodig?
    Erg bijzonder.

Uiteindelijk toch een tafeltje aangewezen gekregen.
    Na een dik uur ons eten nog niet.
    Kinderen hadden trek..dus dacht...misschien kan een simpel kinder menuutje eerder gebracht worden. Dit werd geregeld. Na nog een half uur wachten werd eindelijk het eten voor m'n zoon en mij gebracht (na ruim 1.5 uur). Weer gevraagd waarom het zo lang duurde en ze reageerde erg kortaf... je ziet toch dat het restaurant vol zit en iedereen tegelijk besteld.

Zelf naar de bar gelopen voor een drankje. Omdat dit niet werd opgenomen aan tafel.

Ook daarna kwamen ze niet langs om te vragen of we nog wat drinken wilden bestellen. Laat je omzet liggen naar mijn idee.

Maar nog erger... er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Nee... ik moest zelf maar vragen dat m'n zalm niet gaar was. Dit hoorde zo volgens haar... zelfs wanneer je geen zalm kenner bent kun je zien dat het niet goed gaar was... afijn...ik kreeg het later gaar terug. Maar.... omdat we op tijd stonden... amper de tijd om rustig m'n bord leeg te eten.

Zoonlief laten afrekenen terwijl ik nog zat te eten maar we zaten nu in tijdnood.

Voor ons geen goede ervaring. Helaas...we komen niet terug en ik zou het ook niet aanraden om hier een hapje te gaan eten. Of je moet er geen waarde aan hechten om correct bediend te worden.

5. Angelina

Al verschillende keren wezen eten. Altijd heerlijk. Gezellig en fijne bediening. Top dus!!!!

6. Rob

7. Rob 30 punten

Heerlijk gegeten. Maaltijden zijn bourgondisch dus gulle klopt helemaal. En schransen kan je echt daar. Top bediening, heel vriendelijk, klantgericht en bekwaam.

8. Robert Vink

Bij aankomst gelijk leuk ontvangen en naar je tafel gebracht.
    Eten was heerlijk en regelmatig wordt er gevraagd of je nog wat wenst te drinken.

Kortom, top avond gehad en kom hier zeker nog terug.

9. Helaas een slechte ervaring, vlees rauw, echt niet te eten. klachtoplossing slecht. Eigenares laat het de serveerster uitzoeken.
    Personeel erg vriendelijk.
    We gingen met een rotgevoel weg.
    Raad het niemand aan, en ga er niet meer terug.

10. Dick van der Meer

Heerlijk gegeten hier.

11. L Bijnagte

Eten was heerlijk. Bediening vriendelijk. Gewoon goed!
    Aanrader

12. Margo Mol

We hebben een hele leuke en gezellige avond gehad en het eten en drinken was heerlijk. De bediening was goed en gezellig. Komen zeker terug.

13. Mariska Metaal

Het was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten

14. Voor ons al een "gewone zaak" omdat we er regelmatig komen.. Voor anderen een aanrader!
    Voor hen met echte trek, probeer de cowboy steak maar eens....

15. Heerlijk gegeten en een goede service. De cowboy steak is een echte aanrader.

Bedankt voor de leuke avond!

16. Onwijs gastvrij. Super lekker gegeten. Hele fijne mensen!

17. Vanavond wederom heerlijk gegeten carpaccio en schnitzel dgs..super vriendelijk personeel en de sfeer is er gezellig en warm. De prijzen zijn zeker acceptabel absoluut niet te duur .

18. Heerlijk gegeten voor niet al teveel geld! Zeer aan te bevelen, wij gaan zeker weer😊

19. Als je niet eens een ordinaire chardonnay per glas kan krijgen ga je goed fout!

20. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk een Bavette voor 2 personen. Gezellig zaak,goede bediening. Zeker een aanrader!!

21. We kwamen aan zonder te reserveren en er werd direct een plekje aangewezen. Snelle service met drinken en ook het eten duurde niet lang. We hadden de mixed grill. Een rijk gevulde bord met diverse soorten vlees. De service was prima en het personeel is heel vriendelijk. De aankleding doet meer denken aan een bruin café. Ik zou bij een steekhouse eerder voor een western thema kiezen, maar desondanks was de sfeer prima!

22. Werner Bruyninckx

Na wat "Googlen" hier voor de eerste keer komen eten. Het was boven onze verwachtingen! Superlekker vlees en zeer vriendelijke en vooral attente bediening! Komen zeker nog eens terug. Een welgewaardeerde beoordeling van 2 Belgen!!!

23. Eten was verrukkelijk en in prima porties geserveerd. Grote krokante schnitzel, romeinse schotel was prima bereid. Enkel de varkenshaas was te ver doorbakken en aan de taaie kant (gevraagd om rosé).

Buitenkant van het gebouw straalt niet veel uit, maar vanbinnen is een gezellige sfeer terug te vinden. Personeel is vriendelijk maar schommelde tussen opdringerig en laks in. Het ene moment wordt ons na 2 happen gegeten te hebben al gevraagd of wij meer aardappeltjes/frietjes wilden en werd er bij halfvolle glazen (tweemaal in nog geen 5 minuten) gevraagd of wij nog iets te drinken wilden. Vervolgens liet bij het afruimen en bestellen van een nagerecht het personeel lang op zich wachten. Ook op het eten hebben wij erg lang moeten wachten. Zelfs het serveren van een mandje stokbrood ging niet al te snel.

24. W.J. van de Waal

Met mijn vrouw vd week geweest even lekker wat eten dachten we. Vlees was helemaal doorgebakken maar kan gebeuren. Ik had 3 stukjes en daarvan 1 opgegeten maar het was te taai. Mijn vrouw vond haar gerecht smakeloos. Jammer! Wij gaan daar niet meer.

25. Depuydt-Demilde

Super lekker gegeten, ikzelf de schnitzel met champignonsaus en kaas met gebakken aardappeltjes! En mijn man de ribbetjes a volonté, hij heeft zelfs niet bij gevraagd want je kreeg de 1ste portie al heel veel vlees! Deze vond hij ook zeer lekker!

We komen zeker terug als we nog eens in de buurt zijn voor vakantie!

26. Goed, lekker en voldoende vlees. Aardappels prima. Bediening behulpzaam en attent.

27. C.J.Weesie

Echt een aanrader
    Vriendelijke bediening

28. Na enige tijd geleden een verbrande slibtong schotel voorgeschoteld te hebben gekregen, en deze door de kok als normaal werd afgedaan en na gesprek met manager een nieuwe gekregen te hebben nadat mijn gezelschap al klaar was met eten, hebben we het vandaag opnieuw geprobeerd.

Kreeg weer verbrande sliptong!!

Kon een nieuwe schotel krijgen, maar had geen zin om weer te wachten. Toen kon ik een consumptie van het huis krijgen. Heb deze niet geaccepteerd en hebben de tent verlaten. Heb sliptongschotel niet betaald, maar avond wel verziekt.

1 x kan gebeuren, maar geen 2e keer.

Heb gevraagd om de slibtong van menukaart af te halen.

Wie van sliptong houdt, ga naar een echt restaurant...

29. We waren hier vanwege mijn verjaardag 21 juni. Heerlijk gegeten, het voorgerecht was verzorgd en erg mals, spareribs zonder bot. Het hoofdgerecht was veel en heel zacht, varkenshaas saté. Prima gegeten en het geld zeker waard.
    Bedankt.

30. Altijd goede service en heerlijk eten. We vinden het geweldig om hier te komen.

31. Was soll ich sagen, seit letztem Jahr ist großer untaschid von Bedingung bis zum Ende. Schlimmsten wer ganze Geschmack von Fleisch und die Soße. Nie wieder.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Wat kan ik zeggen, vanaf vorig jaar is het erg ondermaats, vanaf de bediening tot het einde. Het slechtste was het vlees en de saus. Hier gaan we niet meer.

32. Met mijn vriendin en de kids van de week gegeten. Eén ding is zeker: het is niet voor het herhaling vatbaar. Vlees was verbrand en smakeloos. Er zijn hoop veranderingen / wisselingen van koks... Personeel niet vriendelijk. Wij gaan daar zeker niet meer.

33. Buitendijk

Vanavond heerlijk gegeten, samen met mijn vriend. De mix grill was echt top! Niks is te veel gevraagd, wil je geen spek krijg je een extra biefstuk. Wij komen hier zeker nog een keertje terug. (Enige kleine minpuntje is dat het er nogal wat donker was.)

34. Heerlijk gegeten. Alles wordt naar wens geserveerd

35. Zomaar even een hapje wezen eten in de Schranserij, en ik moet zeggen, de prijs kwaliteit verhouding is goed, het vlees was zeer smakelijk. Zelfs mijn vrouw zei dat, en dat wil wat zeggen.
    Het enige minpuntje voor ons was dat het wat frisjes binnen was.
    Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

36. Goed restaurant voor lekker eten.

37. Vincent snippe

Ik eet hier bijna iedere week, dit omdat het eten voortreffelijk is. Echt een aanrader!

38. Vroeger hier vaak gegeten. Laatste twee keer was het ronduit slecht. Ossenhaas en biefstuk was verbrand. Glazen voor de wijn waren op. Spareribs waren te droog. Echt eten was ver onder maat. Sorry kon er dan nog net af. Bij deze voor mij sorry ik eet wel ergens anders. Recensies die hiervoor een tien geven neem ik echt in twijfel.

39. Sharon poot

Heerlijk gegeten!! Heel vriendelijk personeel.
    In 1 woord top.

40. Super lekker gegeten. Vriendelijk personeel, hele gezellige sfeer in het restaurant. Helemaal top!!

41. Na een teleurstelling enkele jaren terug toch op advies van vrienden weer eens geprobeerd met de kids. Helaas dit was de laatste keer. Spareribs zijn prima, maar daar moeten ze het dan maar bij laten. Cowboy steak moest uit diepvries komen en was toen helaas volledig doorgebakken terwijl we om rare/medium vroegen. Dan maar 2 biefstuk (die wel ok waren) ipv weer lang wachten op volgende ontdooide steak. Visschotel DGS was uitgezonderd de tong ook een grote teleurstelling. Gambas taai, mosselen waren kruimelig en andere vis rook zelfs wat raar. Bij 1e navraag zou alles vers zijn, maar later werd doodleuk gemeld dat het grote voorraad vers ingekocht wordt maar dan ingevroren... duh niet vers dus. En na de opmerkingen geen enkele tegemoetkoming in vorm van korting of gratis drankje alleen sorry we hebben het doorgegeven aan de keuken. Voor ons was dit de laatste keer.

42. Ik kom er al twintig jaar. Het is gewoon de lekkerste en gezelligste!

43. Altijd een fijne ervaring bij de Gulle, gezellig personeel en super kwaliteit eten!

44. Heerlijk gegeten! Vlees is van top kwaliteit. Zeker waar voor je geld! Voor een kleine prijs geweldig gegeten!

45. Monique

Het eten is altijd lekker het personeel is hartstikke vriendelijk gezellige sfeer is echt ons favoriete restaurant!

46. Jis Lemson

Met 4 personen heel lekker gegeten, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening was ook meer dan oké. Voor herhaling vatbaar.

47. Dhr lommers

Prima eten en een gezellige sfeer. Zeer goede gastvrijheid. Top.

48. Fam Geense

Vanavond voor de eerste keer gegeten met 11 personen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Hele leuke sfeer, ziet er allemaal erg leuk uit binnen. Heel uitgebreide kaart. Ook met dieet werd er goed rekening gehouden. Leuke open keuken, hard werkende koks, leuk! Eten was perfect, heel goed gegeten. Voor de vleesliefhebber een echte aanrader. Bediening erg vriendelijk, attent en we hebben geen lege glazen gehad, dus bediening... top. We komen uit Zeeland en we zullen zeker reclame maken. Dus het gehele team bedankt!

49. Heerlijk gegeten, goede bediening, wel prijzig.

50. Op Valentijn hier gegeten, gezellig aangekleed voor deze dag. Heerlijk gegeten en gezellige bediening.

51. Manuela

52. Zoals ik gewend ben van de Gulle Schranserij weer heerlijk gegeten. Goede service en volle borden. Een echte aanrader!

53. Super gegeten, een echte aanrader!

54. Hanneke & Richard

Altijd lekker en gezellig!

55. Heerlijk gegeten, tonijn op zijn Oosters, heerlijk mals. Manlief een lekkere biefstuk. Kortom, tot snel maar weer!!

56. Heerlijk gegeten!!!

57. henk jonker

Heerlijk met onze vrienden gisteravond wezen eten bij De Gulle Schranserij, was weer top. Complimenten aan de koks, we blijven altijd weer terug komen.

58. Heerlijk met 6 vrienden hier gegeten, gigantische grote borden vol met kwaliteitief goed eten. Zeer ruime menu kaart. Bediening is goed, en er hangt een gezellige normale sfeer! Niet voor niets de naam: De Gulle Schranserij!

59. Voor de eerste keer daar gegeten met de familie en het was allemaal top! Alleen de porties waren te groot maar dat is een persoonlijke mening. Zeker voor herhaling vatbaar!

60. Komen er vaker en omdat het zo lekker is nemen we het varkenshaasje of wel de DGS. Soms wat aan de drukke kant, doch dat geeft toch aan dat de mensen terugkomen
    Vandaag wel vol maar wel rustig. Ook sorbet was prima

61. Erg lekker gegeten, we komen zeker terug!

62. Super gezellig! Weer heerlijk gegeten! Spareribs is een aanrader! Hangt een hele goede, gezellige sfeer!

63. Net weer heerlijk spareribs gegeten, echt verrukkelijk. Gezellig, heerlijke sfeer en vriendelijk personeel.

64. Gisteren hier weer eens gegeten en nog steeds heerlijk! De carpaccio vooraf genomen, lekkerder dan hier vind je bijna niet (vooral niet zo groot).. De runderen rib-eye als hoofdgerecht, geserveerd met warme groente en smakelijke patatjes (gebakken aardappelen of gepofte aardappel kan ook). Er kon geen nagerecht meer bij... Hier ga je niet weg met een lege maag!

Bediening is gastvrij en ze letten op voedsel-allergieën  als je dit doorgeeft. Hele gezellige sfeer.. ook door de aandacht die geschonken is aan de kerstversiering zowel op het terras als in het restaurant. Zeker aan te bevelen.. helemaal top.

65. Jeroen Oudenes

66. Het was erg heerlijk en er was een gezellig sfeertje. Om nog een keertje te doen.

67. Ik kom hier al jaren! Eten is om van te houden, mijn favoriet is de Pasta DGS ( zonder champignons ;) ) Bediening is top en heel erg oplettend, erg vriendelijk ook! Ik blijf hier komen!!

68. Zeer lekker eten. Ik ga meestal eens in het jaar er na toe om kerst te vieren. Tot nu toe altijd geslaagd. Sfeer en service is top.

Het enige wat minder is, is de prijs / kwaliteit verhouding bij sommige deserts. Als je een brownie / bruine chocolademousse haalt krijg je vrij weinig voor wat je betaald. Neem daarom een sorbet, die zijn zeer waarde voor je geld.

69. Wij eten hier geregeld en hebben altijd héérlijk gegeten. Super service en de sfeer is goed! Een echte aanrader!

70. Heerlijk gegeten in 'De Gulle Schranserij'. Uitstekende bediening en keuken. Daar gaan we terugkomen!

71. Claudia en rene

Super bediening! Eten was zeer goed en heet, zo hoort dat. Heb zelf in de "horeca" gewerkt, dus weet er best wel wat van. Eten bij De Gulle is een feestje!

72. Super lekker eten, goede sfeer en altijd gezellig, leuke bediening en gevarieerde kaart. Een echte aanrader

73. Danielle Kleingeld

Een ontzettend gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten, leuke bediening, kortom een echte aanrader!

74. linda poldervaart

Gisteravond heerlijk gegeten! Zoals we gewend zijn veel voor weinig! En ook aan de kleine kinderen wordt gedacht. Kortom een aanrader voor een heerlijk avondje uit!

75. Super gezellig restaurant waar je goed kan eten. Leuke sfeer en leuke bediening. Spare ribs zijn om van te houden.

76. Alsof je even opgenomen word in een familie. Gastvrij vriendelijk en klantgericht. Gemoedelijke en intieme sfeer waar je al snel geneigd bent om na je diner aan de bar nog wat te nuttigen. Het eten is lekker en in grote porties en zeker gevarieerd en betaalbaar. De kok kwam zelfs nog aan tafel langs om te vragen of alles naar wens was. Een aanrader zeker om met deze koude winterdagen eens gezellig buiten de deur te gaan tafelen.

77. Lekker eten, grote porties, veel keus op de kaart, snelle vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit prima! Gezellige knusse ongedwongen sfeer. Het enige wat ontbreekt is een wisselend 3 gangen maandmenu voor een actieprijs, maar misschien heb ik dat over het hoofd gezien. Of misschien komt dit nog eens? Wel leuke prijzen voor dagschotels.

78. J. ten Dam

Dit is een fijn restaurant met heerlijke gerechten op de kaart. Verse ingrediënten, vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer.

79. Patricia van der Meijden

Lief personeel, snelle bediening en heerlijk gegeten. Een echte aanrader.👍

80. Het is altijd gezellig en knus bij de Gulle Schranserij. Dit familiebedrijf is al jaren één van de betere restaurants in Hellevoetsluis. Ook voor speciale wensen kun je hier terecht. Niks is teveel. De lekkerste carpaccio en mosterdsoep heb ik hier gegeten. Eigenlijk is alles lekker en keus genoeg. Een echte aanrader.

81. Vaya Lesierse

Heerlijk eten & heel veel ook zeker weten waar voor je geld en zelfs nog extra!
    Het is echt een heel gezellig restaurant en ook het personeel is vriendelijk.
    Ik zou het zeker aanbevelen!!

82. Super lekker eten. Vooral de spareribs zijn mijn favoriet! Het vlees valt zo van het bot af, zoals het hoort!
    Lekker knus en gezellig sfeertje in het restaurant.

Ook altijd vriendelijk geholpen aan tafel ik zeg een dikke 10!

83. Sybrecht Romkes

Ik kom hier regelmatig als ik echt lekker wil eten in een gezellige omgeving bij ontzettend vriendelijke mensen. Je krijgt er meer dan genoeg en altijd leuk opgemaakt en geserveerd. Let ook eens op de leuke menukaart...

Al met al: het telkens weer terugkomen meer dan waard!

84. Heerlijk gegeten. Super grote kaart!! Prima bediening. Hele leuke sfeer.

85. Mirjan benoist

Super lekker eten! Heel vriendelijk personeel. Vragen meerdere malen per avond of alles naar wens is. Sfeer is goed! Heb het er altijd prima naar mijn zin. Zeker een aanrader!! Wij gaan zeer binnenkort weer!

86. Valerie van Alphen

Een heerlijk restaurant, gezellige intieme sfeer. En de service is altijd met een glimlach en geduld.

87. Altijd lekker en gezellig!

88. Paul Looij

Het voorgerecht was ok, maar tijdens het hoofdgerecht, wat niet echt lekker was, wou ik wat te drink maar de dame achter de bar had meer interesse in haar telefoon. Dus heb ik na het hoofdgerecht besloten om af te rekenen, naar huis te gaan en mijn familie te verwennen met een lekker toetje en de aandacht die ze verdienen.

89. Kelly kardux

Je krijgt hier heerlijke en grote porties voor heel normaal geld! Heel veel keuze voor iedereen! Vriendelijk personeel! Wij zijn vaste klant geworden! Top.. Vooral zo Door gaan!

90. Zeer lekker eten en tegen betaalbare prijs zeker aanrader voor iedereen. Hebben er al menig mensen naar toe gestuurd en die gaan nu ook zeer regelmatig.

91. Lekker eten, gemoedelijke sfeer en een gezellige bediening. Al jaren onze favoriet.

92. Gwendoline van Schaijk

Sfeervol, gezellig en goed eten!

93. Heerlijk eten, niet duur, super personeel. Echt een geweldig restaurant :)

94. Al vaker hier gegeten en altijd tevreden. Vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

95. Super gezellig steakhouse! Super vriendelijk personeel met verschrikkelijk lekker eten! Tournedos en garnalen mijn favoriet!!! Gulle schranserij echt een aanrader!!

96. Het is een leuke en gezellige steakhouse met goede menukaart. Het is absoluut een aanrader! Wij komen al jaren bij de Gulle. Vlotte en vriendelijke personeel maar ook een zeer goede kok. Onze favoriet zijn overheerlijke spareribs, malse tournedos, medaillons of een lekkere ossenhaaspuntjes. Kortom moeilijk kiezen... Binnenkort weer eens naar toe.

97. priscilla

1 punt
  98. Gisteren in de Gulle Schranserij wezen eten, zelfs door de weeks is het hier druk! Complimenten aan de kok, hier hebben ze echt de allerlekkerste spareribs ooit! :-)

Wij komen zeker terug

99. Super gezellig steakhouse, waar je nog lekker een super steak van een plank kan eten. Uitgebreide keuken met voor ieder wat wils. Leuke vlotte bediening met een zeer open keuken waar je live kan toezien hoe jouw gerecht met waar vakmanschap wordt bereid. Na het eten nog even lekker kunnen na borrelen aan de gezellige bar. Top avond gehad. Binnenkort op herhaling.

100. Super gezellig restaurant met een sfeer dat je je thuis voelt. Service is top en niks is teveel moeite voor het personeel. Wat ik helemaal top vind is dat ze een open keuken hebben, dus je kan de koks zien koken.

Volgende pagina