Nieuwste foto's in Hellevoetsluis

Laatste updates in Hellevoetsluis

1. S. Handstede's profielfoto
    S. Handstede heeft een recensie geschreven voor Limani

S. Handstede

Het eten is best lekker, maar de bediening is beneden de maat. Een tafelgenoot had geen vork gekregen en vroeg daar om bij de ober en die zei: "Ik heb maar twee handen!" De serveerster kwam de tafel opruimen, maar een tafelgenoot was nog niet klaar en toen zei ze: "Bent u nou nog niet klaar". Het toetje werd geserveerd, maar een van ons had zijn koffie niet gekregen, na er drie keer om gevraagd te hebben, was de koffie er nog niet. Toen moesten we weg en we hebben het afbesteld, geen excuus, helemaal niets. Het is me ook opgevallen dat de porties kleiner worden en de prijzen niet lager. Geen aanrader, zeker niet doen, je ergert je de hele avond kapot!

2. 't Havenhoofd heeft een nieuwe foto
  7. 't Havenhoofd heeft een nieuwe foto
  8. Ruud Roskam's profielfoto
    Ruud Roskam heeft een recensie geschreven voor Boelies

Ruud Roskam

Perfect eten en een goede bediening voor een goede prijs ga hier zeker vaker eten 👌👌

9. Peter Klink's profielfoto
    Peter Klink heeft een recensie geschreven voor Nightshades

Peter Klink

We hebben ons goed vermaakt en heerlijk gegeten. De sfeer en het eten was prima.

10. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Restaurant Aquarius

Afgelopen zaterdag een hamburger gegeten bij dit “bijzondere etablissement”.
    De hamburger werd volledig rauw en fraai geserveerd. Tevens verscheen er een schaaltje bedorven mayonaise op tafel die je thuis al lang weg had gegooid. Toen ik aangaf dat de burger gewoon volledig rauw was werd hij opnieuw gebakken en gestopt tussen hetzelfde met bloed doorlopen broodje.
    Op het einde aangegeven dat ze deze rommel in mijn optiek niet mogen serveren. Maar hier dacht het personeel heel anders over.
    Kortom, kom hier nooit. Dit is geen restaurant maar een triest gebeuren.

11. C.H. Bosmans's profielfoto
    C.H. Bosmans heeft een recensie geschreven voor Boelies

C.H. Bosmans

We komen heel regelmatig bij Boelies en als we niet tevreden zouden zijn, deden we dat niet. Lekker eten en drinken en altijd leuk en vriendelijk tegen de kinderen. Een grapje, een praatje… heel fijn.
    Een echte aanrader wat ons betreft. De kinderen vinden het alleen heel erg, dat de kibbeling van de kaart is en is vervangen door vissticks!

12. M.Zwanenburg's profielfoto
    M.Zwanenburg heeft een recensie geschreven voor 't Karrewiel

M.Zwanenburg

Wij hebben voortreffelijk gegeten.
    Wat een gezellige sfeer en leuke bediening!
    Je voelt je hier direct thuis.
    Carpaccio nog nooit zo lekker gegeten.
    Al het andere eten was ook een dikke 9.
    Fijn dat er nog zulke restaurants zijn.

13. Ton Blokzeijl's profielfoto
    Ton Blokzeijl heeft een recensie geschreven voor Boelies

Van de week een saté gegeten was heerlijk lekker mals en veel kip.
    Goede service ga er zeker nog eens terug.

14. Angelika's profielfoto
    Angelika heeft een recensie geschreven voor Boelies

Heerlijke middag gehad in t zonnetje op t terras!
    Lekker met zn tweetjes geluncht.
    Voldoende keus op de kaart… vriendelijke bediening en mooie locatie!
    Volgende bezoekje staat al weer gepland. 😁

15. Panthome's profielfoto
    Panthome heeft een recensie geschreven voor Limani

We waren er vandaag, tijdens de vestingdagen. Erg druk, toch snelle bediening. Pita gyros ter gelegenheid van de vestingdagen€7,00 in plaats van €5,95.
    Gyros beetje flauw, smaakte erg naar karbonade. Beetje pittiger mag wel.
    Miste ook de frietjes in de pita. 1 Servetje waar ook de pita nog op lag.
    Niet geweldig. Heb wel eens betere pita gyros gegeten.

16. M. Geerlings's profielfoto
    M. Geerlings heeft een recensie geschreven voor Boelies

M. Geerlings

Vandaag komen wij binnen bij Boelies. We worden vriendelijk gedag gezegd door een mannelijke medewerker. De kinderen kiezen een hoge tafel uit om aan te gaan zitten. Op dit tafeltje stond geen bordje op van gereserveerd. Mooi maar daar zitten we dan… De bediening loopt om ons heen. Wr zitten pal voor hun neus. Natuurlijk hebben ze het druk op het terras. In het restaurant lopen mensen in alle gemak tafeltjes te dekken. Maar aan ons wordt geen blik of woord verspilt. Komen er andere mensen binnen die blijkbaar een tafeltje hebben gereserveerd worden ze direct geholpen. In no time wordt het drinken aan tafel gebracht. Na 18 minuten volledig te zijn genegeerd zijn wij opgestapt en weggegaan. Nog wordt ons geen blik gegunt. Je hoeft hier niet spontaan binnen te stappen om wat te gaan eten en drinken. Helaas gemiste kans.

17. Vincent de kroon's profielfoto
    Vincent de kroon heeft een recensie geschreven voor Stars

Gisteren uiteten geweest met mijn vriendin voor de 2e keer bij stars. Zoals de 1e keer bevalde het zeer goed. We hadden allebij een pizza besteld en kregen netjes de wachtijd doorgegeven (30-45 Min) door de gastheer. Bij drukte moet je iets langer wachten, dat is wel een minpunt. Maar eenmaal aan het eten was het heerlijk!
    Pizza's maken ze met verse ingredienten, dit maakt het een groot verschil met een New York pizza bijvoorbeeld!
    Er loopt vriendelijk personeel rond die vragen of alles naar wens is. Er kwam een lange gastheer vragen of hij wat water voor mijn hond kon neerzetten. Ik ga zeker vaker bij stars eten!

18. Marja Maarseveen's profielfoto
    Marja Maarseveen heeft een recensie geschreven voor Stars

Op zaterdag 4 augustus jl op het terras gezeten, waar we wat wilden eten. 1 Maal eerder geweest, was toen goed bevallen. Mijn vriend bestelde biefstuk met uien en champignons geserveerd op een houten plank, waar het vet vanaf droop, direct op de broek van mijn vriend. Patat was lauw. Als excuus, de tafel staat scheef. Bij de vraag hoe kan dit en wat ga je hier aan doen vertelde de zeer jonge, niet ervaren ober er niets aan te kunnen doen. Hij kwam niet op het idee om een doekje te halen. Mijn bestelde enchiladas waren verbrand en dat proefde je ook. Ook mijn patat was lauw. Dit kon opnieuw worden bereid, maar het probleem van de verbrande enchiladas bleef bestaan. Ik zei dat de kok dan iets niet goed doet. Of ik misschien iets anders wilde eten. Nee bedankt het vertrouwen is weg. Er kwamen later nog 2 serveersters, waarbij de laatste voorstelde om een nat doekje te halen en ons verzekerde dat de vlek eruit zou gaan. Ik wist wel beter. Helaas, dat lukte dus niet. Slechte service en zeer onprofessioneel personeel. Uiteindelijk bij Mac Donalds gaan eten.

19. Ger's profielfoto
    Ger heeft een recensie geschreven voor Boelies

Ondanks de drukte en tekort aan personeel doet ieder zijn best om zo netjes en vlot mogelijk te werken. Wel hebben ze momenteel een verkleinde kaart, maar er is keuze voldoende en alles smaakt prima, en is de hoeveelheid prima. Je zit daar prachtig aan het Haringvliet dus altijd een mooi uitzicht.

20. Vermeulen's profielfoto
    Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Boelies

Vermeulen

Goed eten op een gezellige locatie.

Vriendelijke bediening en een goede keuken.

21. Verweij's profielfoto
    Verweij heeft een recensie geschreven voor Li's Garden
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Verweij

Bij binnenkomst hadden we het kunnen weten, via een lange omweg naar een tafeltje voor twee gebracht en ondertussen een vallend glas bier moeten ontwijken. Het was 50% gevuld. Het schijnt dat je er "all you can eat" kunt doen of van de menukaart kunt kiezen. Wij kozen het eerste, niet wetende wat het precies inhield. 1e ronde ingevuld en na half uur komen er twee kleine bakjes van hetgeen ik besteld had, mijn metgezel moest nog even wachten. Na drie kwartier kreeg zij haar eerste bakje en ik kreeg bakje 3 en 4. Inmiddels werd ons verzocht ronde twee in te vullen. en snel daarop ronde drie. Het gevolg: alle volgorde weg, nagenoeg al het eten in 1 keer op tafel (10 a 12 bakjes tegelijk heb ik geteld) na ca 3 kwartier. We zijn propvol, onverzadigd, terwijl er nog volle bakjes stonden maar met een illusie armer en de portemonnee 65 euro lichter, halverwege ronde 4 vertrokken. In de twee uur dat we er gezeten hebben zijn er nog eens twee glazen bier over de tafel gevallen (vanaf het dienblad). In de auto hervonden we ons humeur door dit type eten, bij Li's Garden, om te dopen tot "all you can wait". Voor ons in ieder geval NOOIT meer.

22. Witte en Bassie's profielfoto
    Witte en Bassie heeft een recensie geschreven voor Boelies

Witte en Bassie

Heerlijke saté gegeten en een geweldig tournedos op sfeer was ondanks de drukte leuk en de bediening vlot en gezellig.

Aanradertje na een dagje strand.

23. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Nightshades

Prima gegeten, lekker vlees, vis, fruit, ijs, op woensdagavond, keuze genoeg! Goede kok! Interieur is wat somber, netjes opgeknapt, oa een nieuwe vloer, verf, behang, moet hier en daar nog wat afgewerkt worden! Verzorging buiten terrein kan beter, ziet er niet zo uitnodigend uit. Verder vriendelijk personeel, lekker gegeten, een prima restaurant!

24. Kleine Hansie's profielfoto
    Kleine Hansie heeft een recensie geschreven voor Boelies

Vanavond de slechtste sate ever gegeten. Droog taai en aangebrand bah bah bah... Dit aangegeven en onze borden zijn mee terug naar de keuken genomen. Maar vervolgens krijgen we wel de rekening!!!
    Een eigenaar/manager die dronken aan de bar hing was niet voor reden vatbaar. Ik doe dit niet snel maar hier moet je echt NOOIT GAAN ETEN DUS!!!!

25. Fam. De Kramer's profielfoto
    Fam. De Kramer heeft een recensie geschreven voor Boelies

Fam. De Kramer

Heerlijk gegeten. Bij een mooi uitzicht over het water.
    Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

26. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Boelies

Anoniem

Had gereserveerd, had eigenlijk niet gehoeven.
    Lange wachttijd.
    Ossehaaspuntjes die een zeer vreemde nasmaak hadden. Geserveerd met 7!! gebakken krieltjes. Nieuwe gehad maar ook die smaakte niet goed. Kreeg door dat de kok geproefd had en die vond het oke smaken. Ze komen je dan ook niet tegemoet door bijv een paar drankjes niet te rekenen ofzo. Nee gewoon volle pond pond betalen.
    Kind en vriend redelijk gegeten.
    Ons zien ze niet meer.
    Sorry.

27. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Boelies

Heerlijk plekje in de zon. Goed eten meer dan voldoende vriendelijk personeel.

28. Arjen van der Most's profielfoto
    Arjen van der Most heeft een recensie geschreven voor Boelies

Arjen van der Most

Wij komen hier graag om te eten. Alles was prima behalve de ossehaas puntjes die waren vreselijk taai. Verder kun je merken dat het krap zat is met het personeel. Wij komen zeker terug.

29. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor Boelies

Jessica

Wij hebben gereserveerd voor de verjaardag van onze zoon na een zonnige dag strand. Van tevoren hebben we gevraagd of we bij mooi weer buiten konden zitten en aangegeven dat het een verjaardag betrof.
    Eenmaal aangekomen bleek dat alle plekken gewoon open waren (wat is dan het nut van reserveren hier?) door de grootte van de groep waren de tafels buiten niet beschikbaar. Terwijl er mensen met zijn tweeën aan een 8 persoonstafel zaten en wij nu een plek moesten zoeken. Toen ik ons gezelschap melde dat ze ook niet echt met je mee denken voelde iemand zich aangevallen en dat ze geen plek kan toveren. Daarbij word bij een reservering altijd alleen binnen gedekt. Prima, maar had het dan even gemaild nadat de reservering bevestigd werd. Dan hadden we er rekening mee gehouden. Daarbij was er ook binnen geen tafel gedekt. Er werd nog even gecheckt of we in de agenda stonden, want ik heb na de reservering toch ook echt nog bericht dat er wat mensen bij zouden komen en dat was volgens mail aangepast.

Het etentje resulteerde in een binnentafel en een buitentafel. De buitentafel kon alleen voor 4 personen, waardoor er dus 2 mensen van ons gezelschap naar huis zijn gegaan om daar te eten. (En dat op een verjaardagsetentje!) de reservering stond op 18.30 En nadat we eindelijk zaten hebben we na een tijdje een voorgerecht besteld voor de binnentafel en een hoofdgerecht. Uiteindelijk zaten we rond 20.30 Nog voordat we ons hoofdgerecht geserveerd kregen.

Het duurde zo lang dat we er klaar mee waren en geen dessert meer hebben besteld, maar voor de kinderen maar gewoon een magnum hebben mee genomen. Vreselijk.

Ik wil alleen de jongedame wel een compliment geven, omdat ze zo vriendelijk was en bleef en nadat ze later vernam dat het voor de verjaardag van een 11 jarige was heeft ze bij de magnums(om mee te nemen) alsnog een schaaltje opgemaakt met wat fruit en slagroom plus een sterretje en een verjaardagsliedje gezongen.

Al met al duurde en duurde en duurde het en was de sfeer zoals we ons vantevoren hadden voorgesteld al verpest bij aankomst. Daarbij had ik wellicht anders gereageerd als ze wat begripvoller waren geweest. We komen gewoon uit Hellevoetsluis, maar Boelies zal voor ons nooit meer een optie zijn voor een gezellig etentje en zeker niet als het om een verjaardag gaat. Jammer, want de locatie is leuk.

30. Magda's profielfoto
    Magda heeft een recensie geschreven voor Boelies

Prima gegeten. Gezellige ambiance en heel vriendelijk personeel.

We hebben wel lang gewacht op het hoofdgerecht maar het was gezellig zitten.