Nieuwste foto's in Hellevoetsluis

Laatste updates in Hellevoetsluis

1. De Kramer's profielfoto
    De Kramer heeft een recensie geschreven voor Boelies

Gegeten met een groep van 6. Een super avond gehad. We waren er al om 17.00 en hebben heerlijk gegeten en met een top bediening! Met uitzicht op het water en een heerlijk zonnetje.
    Zeker het aanraden waard.

2. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Restaurant La Cabana

Een aanrader! Goed gegeten, goede service!

3. pauline en anneke's profielfoto
    pauline en anneke heeft een recensie geschreven voor De Gulle Schranserij

pauline en anneke

Samen een visschotel besteld, de tonijn was nog koud en rauw van binnen en smaakte raar, maar volgens de kok moest dit zo zijn. Toch er iets van gegeten maar dus zonder nagerecht rekening gevraagd en wegwezen. Dus mij zien ze hier nooit meer, slechte service.

4. Bootsma's profielfoto
    Bootsma heeft een recensie geschreven voor De Gulle Schranserij

Helaas dit keer niet goed gegeten. Mixed grill (onbeperkt?). Oh, werd alleen gevraagd of we hetgeen wat we niet hebben gegeten, mee wilde nemen. Nee dank je, stukken vlees waren pikzwart. Dit gemeld, maar volgens de kok, was dat de ketjap. Uitgepraat ben je dus. Wilt U nog een nagerecht? Nee doe maar meteen de rekening. En meteen de laatste rekening.

5. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Boelies

Goed eten van uitgebreide keuze kaart. En de toetjes zijn geweldig lekker. Top.

6. Corina Braat's profielfoto
    Corina Braat heeft een recensie geschreven voor Limani

Gewoon een goed en lekker restaurant. We komen er graag met vrienden en familie. Personeel erg vriendelijk en lieve mensen. Heb er een feestje gehouden en gewoon leuk gehad.

7. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Yoe-Yi
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Lekker en verzorgd als altijd. Een aanrader. Wij rijden er voor om! De vegetarische loempia is hier ook heerlijk.

8. Angette's profielfoto
    Angette heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

De tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde erg lang, eveneens het wachten op het dessert.
    Vervolgens was het eten koud. Nee wij gaan hier niet meer heen.

9. Kooiman's profielfoto
    Kooiman heeft een recensie geschreven voor Yoe-Yi
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Vandaag vogelnestje gehaald nr.26, doen we al jaren.
    Helaas had de kok zijn bril niet op.
    Zo weinig,5 garnalen,5 kleine stukjes kip en 4 stukjes vis.
    Echt schandalig voor die prijs.
    Wel veel peen en paprika maar dat kost niks.
    Denk dat we een andere chinees moeten zoeken.
    Groetjes.

10. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Gulle Schranserij

Goed eten, zeer ruime porties. Wel een tikje chaotisch door de drukte toen wij er waren.

11. M.s. Vaessen's profielfoto
    M.s. Vaessen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fortezza

M.s. Vaessen

Zeer slecht gegeten soepte koud en ossobuco taai niet te eten. Gemeld en nireuwe gekregen. Mijn man was allang klaar met eten dus zeer ongezellig de ossobuco nog niet geweldig. Als compensatie 1 kop koffie aangeboden gekregen. Jammer als je een keer uit eten gaat. Thuis een boterham genomen want ik had niets gegeten.

12. Fer's profielfoto
    Fer heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Mooie zaak, prima eten, vriendelijk personeel, het kan alleen even duren voordat je eten op gediend wordt. Het blijft namelijk ook knap om in je èèntje voor 60 man te moeten koken en daarom geven wij een dikke pluim voor de kok 👏👌 Maar of we dan ooit nog een keer gaan dat blijft dan nog even achterwege?

Met vriendelijke groetjes Fer

13. ruud's profielfoto
    ruud heeft een recensie geschreven voor 1618 Steaks & Burgers

Om te beginnen doen ze allemaal hun best en zijn vriendelijk, drankje werdt meteen opgenomen tot 2x toe, kan gebeuren en nog op de kaart kijkend werd er dus maar meteen gevraagd of we het al wisten, dat is niet gebruikelijk. De bediening kan hier en daar nog veel leren.

Stokbroodje vooraf besteld en gekregen maar geen bordje erbij, ook dat is geen ramp maar ook weer ongebruikelijk.

Het hoofdgerecht, mijn zoon een hamburger, ik en partner saté. De gerechten werden gebracht mijn zoon kreeg zijn hamburger met een klein emmertje patat, ik kreeg ook mijn bord met een emmertje patat en mijn partner een bord zonder patat, op haar vraag waar haar patat was werd geantwoord dat wij samen met het emmertje patat moesten doen...???
    Slechte beurt vind ik.

Daarna het toetje, dame blanche, wij kregen drie bolletjes ijs waarvan één chocolade bolletje, volgens mij is een dame blanche wit ijs (blanke dame) ook geen probleem al zegt het misschien wel wat van de kennis van de kok, maar buiten dat was het ijs schilferig, dat betekent dat het ijs deels ontdooid is geweest.

Hoe aardig ook bedoeld is het volgens mij niet gebruikelijk om te vragen of je wat te drinken bij je toetje wilt maar dat is misschien mijn mening.

Na het toetje werd er gemeld dat we konden afrekenen bij de kassa maar dat we ook nog wel mochten blijven zitten...die begreep ik ook niet helemaal.

Al met al, ze doen hun best maar om een restaurant te runnen is er meer nodig dan je best doen.

Ik was er voor het eerst en ook voor het laatst, Jammer!!

14. R.Wessels's profielfoto
    R.Wessels heeft een recensie geschreven voor 1618 Steaks & Burgers

R.Wessels

Het was rustig in de zaak waardoor we prima op onze wenken werden bediend. Begonnen met een carpaccio. Was redelijk, er zat helaas weinig smaak aan. Vergeleken met elders iets minder qua waardering. Spare ribs en hamburger zeer goed. Je krijgt niet standaard een sausje bij de ribs, dit hoort wel een beetje toch?
    Dessert niet bijzonder.
    Al met al, vriendelijke mensen en je kan de keuken inkijken en je met de kok praten. Pluspunt.

15. Kees Groen's profielfoto
    Kees Groen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fortezza

Kees Groen

Het was alweer lang geleden dat we de laatste keer hier waren wezen eten, maar de bedrijfsleider ontving ons alsof we er vorige week nog waren geweest. Een hartelijke ontvangst dus en die hartelijkheid voelden we de hele avond, niet alleen van hem, maar ook van de dames van de bediening en van de kok die persoonlijk nog een gerecht uitserveerde.

Omdat we geen zin hadden om à la carte te eten, vroegen we onze gastheer een menuutje voor ons samen te stellen en daar zijn de kok en hij dus 100% in geslaagd.

We spraken 5 gangen af en al vanaf de eerste gang stond de kwaliteit als een huis. De salade van zwaardvis met een dressing van citroen, bosuitjes en sjalot zou in een sterrenrestaurant niet hebben misstaan.

Daarna sous-vide gegaard buikspek met een crème van zoete aardappel en wat balsamico azijn. Verrukkelijk. Wat jammer dat je je altijd zo schuldig voelt als je buikspek eet, terwijl je probeert af te vallen.

Het derde gerecht was een pasta pesce. Tagliatelle met gekarameliseerde rode ui, pistachenootjes en gamba's. We keken even vreemd op bij de combinatie, maar ook dit gerecht was echt uitstekend.

We raakten al aardig vol toen we de kalfs ossobuco met gnocchi voorgezet kregen, maar ook dit gerecht was een schot in de roos.

Het dessert Torta Di (notentaart) met hazelnootijs was een perfecte afsluiting van een heerlijke avond.

En, laat de bedrijfsleider ook maar de bijpassende wijnen kiezen. Hij weet precies de goede wijn-spijscombinatie te vinden.

16. bas de bonkenslachter's profielfoto
    bas de bonkenslachter heeft een recensie geschreven voor 1618 Steaks & Burgers

bas de bonkenslachter

Als je van hamburgers houdt.
    Hier moet je zijn.
    Natuurlijk duurder dan de ketens.
    Maar dan wel kwaliteit!

17. Jannes's profielfoto
    Jannes heeft een recensie geschreven voor 1618 Steaks & Burgers

Wat een mooie zaak zeg.
    Wij hebben hier heerlijk gegeten net zoals in Vlissingen waar wij ook regelmatig komen.
    Ga zo door.
    Zeker een aanrader!!!!

18. Tony's profielfoto
    Tony heeft een recensie geschreven voor 1618 Steaks & Burgers

Heb vanmiddag de "specialiteit" stokbrood 1618 voor 2 besteld. Van specialiteit kun je niet echt spreken er lagen 4 stukjes biefstuk en enkele minescule stukjes bacon op het stokbrood met wat droge fijngesneden groente als garnituur op het bord. Voor de prijs van €10, - is dit belachelijk duur. Prijs kwaliteit is een 1. De sfeer is redelijk. Ik zal deze zaak niet aanbevelen aan mijn vrienden of familie.

19. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor De Gulle Schranserij

Restaurant is gelukkig weer open, en als vanouds héérlijk gegeten. Super bediening en de sfeer is gewoon gezellig.
    Wij zijn blij, wij kwamen hier altijd erg graag en nu kan dat gelukkig weer.

20. T. Rijnbrand's profielfoto
    T. Rijnbrand heeft een recensie geschreven voor Boelies

In een woord: Fantastisch! Het was er warm en gezellig. Heerlijk eten, grote porties. Geweldige service. Wij hebben een geweldig kerstdiner gehad! Voor herhaling vatbaar!

21. Brandwijk's profielfoto
    Brandwijk heeft een recensie geschreven voor Li's Garden
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Tot 2 keer toe slechte kip, met rauwe stukken ertussen, en de bami leek karton, er werd gewoon om gelachen, 140 euro met kerst zou een feestje moeten zijn maar absoluut niet het geval, dus laatste keer! Zat ook niet vol.

22. Alkema's profielfoto
    Alkema heeft een recensie geschreven voor Restaurant Aquarius

Zaten met 2 andere stellen s’middags in de zaak. Bestelling wordt niet goed doorgegeven. Klacht over mijn tapbiertje dat hij zuur smaakt ontlokt hem de h😊😄opmerking: ja Leffe tripple heeft een zuurtje ??????
    Had gewoon nieuw neergezet moeten worden. Is het glas vuil geweest of de tap niet schoon ?

23. Annemarie Vermeulen's profielfoto
    Annemarie Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Restaurant La Cabana

Annemarie Vermeulen

Het eten is erg goed maar ik ben niet zo weg van de bediening, en er was een groepje dronken mensen daardoor was de sfeer echt niet goed.

24. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Kam Lin Fa
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Alles is: Super vers!! En als je iets veranderd wil hebben, aan het vastgestelde menu b.v., staan ze daar open voor, en veranderen dat voor je. B.v.: iets pittiger maken. Ze denken mee, en zijn heel schoon werkend en sociaal.
    Fijn dat ze snel ook thuis bezorgen!

Ook met de Kerstmis zijn ze beschikbaar! Geweldig!! Voor mij de aller beste Chinees op Hellevoetsluis - afhalend en bezorgend!!!

Ik laat hierbij al de andere Chinese Restaurants waar ik vroeger bij afhaalde, in Hellevoetsluis ga ik NIET meer naar toe!
    Verkeerde dingen meegekregen, zure loempia meegekregen. Smakeloos: massa - produktie, heel veel zoetzuur onderin gestopt, om er maar zo weinig mogenlijk: babi pangang of ajam pangang in het bakje te doen!! Etc. etc. Ik ben met hun klaar!

Kam Lin Fa, is een topper!! En ik geniet weer van alle keren vers chinees wat ik bestel, of afhaal het wordt klaar gemaakt, waar je bij staat, en zicht in open schone keuken!!!!

Ze verdienen van mij een: dubbele 10!!!

Ik ben heel blij met hun, op Hellevoetsluis.

25. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor Nightshades

S

Nog nooit zo slecht gegeten hier. Vroeger was het altijd prima toen het nog wok mandarijn was. Maar vanavond zaten er maar 3 tafels niks smaakte vers werd ook niks met onze klachten gedaan. Weinig keus in gerechten, vooral bij het dessert veel koek en cake van uit de winkel. Sliptongen op de bakplaat laten klaar maken zat geen smaak aan.

1,1
  26. H.Jansen's profielfoto
    H.Jansen heeft een recensie geschreven voor Boelies

Zondag 2 december met echtgenote zwager en schoonzus gaan eten bij Boelies.
    We zijn daar al vaker gaan eten en zoals gewoonlijk was alles weer voortreffelijk.
    Een echte aanrader.

27. Majorie's profielfoto
    Majorie heeft een recensie geschreven voor Boelies

Weer een heerlijke lunch genoten met uitzicht op het water. Mooie locatie en goede bediening.

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Akçay

Lange tijd niet besteld. Een broodje doner extra met zigeunersaus. Was gewoon HEERLIJK. Misschien iets warmer maar dat deed aan de smaak HELEMAAL niets af.

29. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Heerlijk gegeten, goede keuze met de AH- korting, keuze uit vis en vleesgerechten.
    Goede prijs- kwaliteit.
    Enige minpunt is dat het restaurant niet goed te vinden is. Tweemaal gevraagd.
    Het was erg druk, daarom kregen we gratis brood met kruidenboter. Prima!

30. Hetty blom's profielfoto
    Hetty blom heeft een recensie geschreven voor De Ruyterhuis

Hetty blom

Wij hebben in oktober hier met 6 personen geluncht, het was niet druk in de zaak maar hebben erg lang moeten wachten voor dat wij iets te eten kregen. En toch was het eten lauw wat een afgang voor de mensen die wij hadden uitgenodigd voor mijn verjaardag. Hier gaan we niet meer eten jammer. Bediening was goed niets op aan te merken.