Nieuwste foto's in Hellevoetsluis

Laatste updates in Hellevoetsluis

1. Henkie's profielfoto
    Henkie heeft een recensie geschreven voor Bella Vesting

Voor mij geen broodjes frikadel meer. Frikadel kost los 3 euro. Broodje en mayonaise ook 1 euro per stuk. Best absurd 5 euro te vragen voor een broodje slachtafval. Beter dat deze tent de prijzen omlaag gooit en open gaat als er vele toeristen in het hoogseizoen voor een gesloten deur staan te wachten. Prijzen omhoog doen omdat je weinig klanten hebt is gewoon kolder.

2. Agnes Nettenbreijer's profielfoto
    Agnes Nettenbreijer heeft een recensie geschreven voor Fortezza

Agnes Nettenbreijer

Het was een fantastische belevenis, we waren er voor het eerst.
    De ontvangst was of we vaste klanten waren zo enthousiast.
    Het eten en drinken alles was naar ons zin.
    We waren met ons vijven en iedereen was zeer tevreden.
    Fortezza bedankt voor de gezellige avond.
    Groetjes Agnes en Jan.

3. Debbie M's profielfoto
    Debbie M heeft een recensie geschreven voor Boelies

Debbie M

Wij hebben vorig jaar september een etentje (bbq) gehad voor 30 personen bij Boelies.
    Lekker eten en goede service, de eigenaar, behulpzaam en meedenkend, personeel heel vriendelijk en gemoedelijk en bij lekker weer op het terras, heerlijk aan-en en uitzicht op het water.
    Gisteren weer bij Boelies geweest, complimenten aan de kok, niet alleen voor de gerechten, borden ook smakelijk opgemaakt, het oog wil ook wat, top!
    Wij gaan zeker vaker bij Boelies genieten!!

4. Manon seegers's profielfoto
    Manon seegers heeft een recensie geschreven voor Boelies

Manon seegers

Vooraf breekbrood met smeersel.
    Chataue briand voor 2 persoon dat was heerlijk!
    Nagerecht advocaat met ijs en slagroom.
    Heerlijk gegeten, vriendelijk en gezellige personeelsleden.

5. J.Valkenaars's profielfoto
    J.Valkenaars heeft een recensie geschreven voor Boelies

J.Valkenaars

Gemoedelijke sfeer, goede keuken!

6. Fam van Wijk's profielfoto
    Fam van Wijk heeft een recensie geschreven voor Boelies

Fam van Wijk

We hebben er heerlijk gegeten. Keuze genoeg op de kaart. Vriendelijk personeel.
    Jammer dat er bijna geen mensen in het restaurant zaten.

7. Leotine di Majo's profielfoto
    Leotine di Majo heeft een recensie geschreven voor De Buren

Leotine di Majo

17febr gegeten bij de buren. 7 personen. Waarvan 4 uit hoek van Holland. Kregen een kleine kaart. We vroegen om groenten. Dame zei; die zijn op. 2de antwoord; ze zijn niet goed meer. 3de antwoord; groenten horen niet op de kleine kaart. Van 3 personen was de ossenhaas niet door te komen! Terwijl we medium hadden besteld. Doorgegeven aan een jongedame. Die ging het vragen in de keuken, maar kwam niet meer terug.

De bierglazen waren op!!! Tijdens het toetje wat met gods gratie toch van de grote kaart mocht; komt een jongedame vragen of we de lege glazen wilden aangeven. Tot 3x toe heeft ze dit gevraagd. We zaten nog te eten en de karaf vol water stond nog op tafel.

Toen we weggingen zei een mevr; was alles naar wens? Nee zeiden we. Alles uitgelegd. Ook dat ze voortaan bij de reservering aan moeten geven dat je een kleine kaart krijgt. Wat ze niet hebben gedaan. We zeiden; voor ons is dit een reden om hier niet meer te komen. Antwoord van mevr was; jammer. Goedenavond.

1,5
  8. A. Dekker's profielfoto
    A. Dekker heeft een recensie geschreven voor De Buren

Het eten was prima, maar we werden verrast dat de keuze beperkt was, aangezien we met 8 personen waren en een groepskaartmenu kregen, Hier stonden minder gerechten op dan op de gewone kaart waardoor we geen keuze hadden voor sausen en steakgrootte. Bovendien ontbrak de mogelijkheid om groenten te bestellen.
    Op hun website wordt deze beperking niet vermeld. Erg jammer en dus geen aanbeveling om met meer dan 7 personen daar te gaan eten.

9. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Boelies

Heerlijk gegeten en sfeer gezellig en het hondje mag mee, helemaal top, dankjewel voor een fijne avond.

10. Willem de Bruin's profielfoto
    Willem de Bruin heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Willem de Bruin

Kregen het idee, snel eten en weer weg, kwamen steeds vragen weten jullie het al wat we wilde bestellen. Bestelling o.a. stokbroodje tonijn, niks vers gemaakt tonijnsalade kant en klaar en heel summier op het brood gesmeerd, geen garnering op het stokbroodje.
    Voor ons nooit meer.

11. Elly & Richard's profielfoto
    Elly & Richard heeft een recensie geschreven voor Yoe-Yi
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Uitermate vriendelijke ober en natuurlijk weer een fantastische Nasi Rames zoals altijd! Tip: stap alsjeblieft af van dat Heineken 0 % bier. Dat smaakt naar water. Verkoop dan Leffe Blond 0 % of Affligem 0 %, ietsje duurder maar dat maakt dan ook niet uit. Smaken verschillen maar dat is toch wel belangrijk voor mij. Verder helemaal prima.

12. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Boelies

Het was weer genieten bij Boelies.
    Heerlijk eten als je ergens te weinig van hebt kan je altijd om meer vragen. Een aanrader.👍

13. Leo en Yvonne's profielfoto
    Leo en Yvonne heeft een recensie geschreven voor Boelies

Leo en Yvonne

Wat hebben wij 2de Kerstdag weer heerlijk gegeten en gedronken, samen met ons gezin, het was echt top.

Bedankt team Boelies voor de gezelligheid en gastvrijheid.
    Leo.

14. Angelina's profielfoto
    Angelina heeft een recensie geschreven voor Boelies

Meerdere keren al bij Boelies geweest altijd goed.
    Komen er graag weer terug.

• Eindcijfer 9
  15. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Boelies

Heerlijk gegeten en snel geholpen.
    Ondanks dat het kerst was en best druk was.
    Ook gewoon van de kaart kunnen bestellen.
    Was weer gezellig dank je wel voor een mooie avond personeel van boelies.

16. Franny Hermann's profielfoto
    Franny Hermann heeft een recensie geschreven voor Boelies

Franny Hermann

Eten was heel goed en voldoende.
    Er werd zelfs op deze zeer drukke dag een pannenkoek gebakken voor onze kleindochter van 3 terwijl dat helemaal niet op de kaart voorkomt.
    Dat noem ik SERVICE.
    Kortom het was onze eerste keer in dit restaurant maar zeker niet de laatste.

17. Jan Reijtenbagh's profielfoto
    Jan Reijtenbagh heeft een recensie geschreven voor Boelies

Jan Reijtenbagh

Heerlijk gegeten. Geen grote menukaart, maar uitstekende verse producten. Vriendelijk personeel en snelle bediening.

18. Frenk Helmer's profielfoto
    Frenk Helmer heeft een recensie geschreven voor Boelies

Frenk Helmer

Het was een geslaagde avond. Het eten was zeer goed bereid en heel erg lekker en helemaal naar wens.
    De bediening was goed en er hing een ontspannen sfeer.
    Ik ga er zeker nog een keer eten.

19. Fanny 's profielfoto
    Fanny heeft gereageerd op een recensie van Jean Paul Verse Patat

Goede avond,

Dat we elke dag het vet vervangen is 1 ding wat zeker is! Dat we patat niet terug gooien in het frituur kan ik ook met 100% garantie garanderen! We bakken de patat op een pieper zodat elke klant een zelfde patat krijgt. We krijgen daar heel veel positieve reacties op. Wat het personeel bedoelde was dat ze u een nieuwe patat aan wilde bieden en u dan even kon proeven, want misschien was voor u een kortere baktijd lekkerder geweest. Zo zijn er ook klanten die hem nog langer willen ieder zijn smaak. Maar als u dan helaas zo moet reageren is het wel jammer. Maar verder jammer dat u niet in oplossingen kunt denken,
    Verder wens ik u een fijne avond.

20. mevr. V.M.T Schelvis's profielfoto
    mevr. V.M.T Schelvis heeft een recensie geschreven voor Jean Paul Verse Patat

mevr. V.M.T Schelvis

Vandaag sinds lange tijd weer eens een Jean Paul patatje gegeten. Sorry hoor, wat een slechte patat! Het leek wel 4× gebakken. Wat een pijn aan mijn tandvlees heb ik… Ik kon het niet nalaten om even over mijn bevindingen te bellen naar de zaak. Ik zei dat op de site staat dat de patat iedere dag vers gebakken wordt. Er werd op gereageerd alsof ik erover loog. Persoonlijk als ik zo'n zaak had zou ik mij er wel druk over maken, ik zou zeggen, u krijgt de volgende keer op mijn kosten een nieuwe verse patat. Nee, ze zei dat ik voortaan 1 patatje moest voorproeven… alsof iedere klant dat zou doen, Belachelijk. Voor mij geen patat meer daar! Ik ga liever naar Bram Ladage in Hoogvliet, daar weten ze wat kwaliteit is!

1,8