Laatste updates in Hellevoetsluis

1. M. Geerlings's profielfoto
    M. Geerlings heeft een recensie geschreven voor Boelies

M. Geerlings

Vandaag komen wij binnen bij Boelies. We worden vriendelijk gedag gezegd door een mannelijke medewerker. De kinderen kiezen een hoge tafel uit om aan te gaan zitten. Op dit tafeltje stond geen bordje op van gereserveerd. Mooi maar daar zitten we dan… De bediening loopt om ons heen. Wr zitten pal voor hun neus. Natuurlijk hebben ze het druk op het terras. In het restaurant lopen mensen in alle gemak tafeltjes te dekken. Maar aan ons wordt geen blik of woord verspilt. Komen er andere mensen binnen die blijkbaar een tafeltje hebben gereserveerd worden ze direct geholpen. In no time wordt het drinken aan tafel gebracht. Na 18 minuten volledig te zijn genegeerd zijn wij opgestapt en weggegaan. Nog wordt ons geen blik gegunt. Je hoeft hier niet spontaan binnen te stappen om wat te gaan eten en drinken. Helaas gemiste kans.

2. Vincent de kroon's profielfoto
    Vincent de kroon heeft een recensie geschreven voor Stars

Gisteren uiteten geweest met mijn vriendin voor de 2e keer bij stars. Zoals de 1e keer bevalde het zeer goed. We hadden allebij een pizza besteld en kregen netjes de wachtijd doorgegeven (30-45 Min) door de gastheer. Bij drukte moet je iets langer wachten, dat is wel een minpunt. Maar eenmaal aan het eten was het heerlijk!
    Pizza's maken ze met verse ingredienten, dit maakt het een groot verschil met een New York pizza bijvoorbeeld!
    Er loopt vriendelijk personeel rond die vragen of alles naar wens is. Er kwam een lange gastheer vragen of hij wat water voor mijn hond kon neerzetten. Ik ga zeker vaker bij stars eten!

3. Marja Maarseveen's profielfoto
    Marja Maarseveen heeft een recensie geschreven voor Stars

Op zaterdag 4 augustus jl op het terras gezeten, waar we wat wilden eten. 1 Maal eerder geweest, was toen goed bevallen. Mijn vriend bestelde biefstuk met uien en champignons geserveerd op een houten plank, waar het vet vanaf droop, direct op de broek van mijn vriend. Patat was lauw. Als excuus, de tafel staat scheef. Bij de vraag hoe kan dit en wat ga je hier aan doen vertelde de zeer jonge, niet ervaren ober er niets aan te kunnen doen. Hij kwam niet op het idee om een doekje te halen. Mijn bestelde enchiladas waren verbrand en dat proefde je ook. Ook mijn patat was lauw. Dit kon opnieuw worden bereid, maar het probleem van de verbrande enchiladas bleef bestaan. Ik zei dat de kok dan iets niet goed doet. Of ik misschien iets anders wilde eten. Nee bedankt het vertrouwen is weg. Er kwamen later nog 2 serveersters, waarbij de laatste voorstelde om een nat doekje te halen en ons verzekerde dat de vlek eruit zou gaan. Ik wist wel beter. Helaas, dat lukte dus niet. Slechte service en zeer onprofessioneel personeel. Uiteindelijk bij Mac Donalds gaan eten.

4. Ger's profielfoto
    Ger heeft een recensie geschreven voor Boelies

Ondanks de drukte en tekort aan personeel doet ieder zijn best om zo netjes en vlot mogelijk te werken. Wel hebben ze momenteel een verkleinde kaart, maar er is keuze voldoende en alles smaakt prima, en is de hoeveelheid prima. Je zit daar prachtig aan het Haringvliet dus altijd een mooi uitzicht.

5. Vermeulen's profielfoto
    Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Boelies

Vermeulen

Goed eten op een gezellige locatie.

Vriendelijke bediening en een goede keuken.

6. Verweij's profielfoto
    Verweij heeft een recensie geschreven voor Li's Garden
    Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Verweij

Bij binnenkomst hadden we het kunnen weten, via een lange omweg naar een tafeltje voor twee gebracht en ondertussen een vallend glas bier moeten ontwijken. Het was 50% gevuld. Het schijnt dat je er "all you can eat" kunt doen of van de menukaart kunt kiezen. Wij kozen het eerste, niet wetende wat het precies inhield. 1e ronde ingevuld en na half uur komen er twee kleine bakjes van hetgeen ik besteld had, mijn metgezel moest nog even wachten. Na drie kwartier kreeg zij haar eerste bakje en ik kreeg bakje 3 en 4. Inmiddels werd ons verzocht ronde twee in te vullen. en snel daarop ronde drie. Het gevolg: alle volgorde weg, nagenoeg al het eten in 1 keer op tafel (10 a 12 bakjes tegelijk heb ik geteld) na ca 3 kwartier. We zijn propvol, onverzadigd, terwijl er nog volle bakjes stonden maar met een illusie armer en de portemonnee 65 euro lichter, halverwege ronde 4 vertrokken. In de twee uur dat we er gezeten hebben zijn er nog eens twee glazen bier over de tafel gevallen (vanaf het dienblad). In de auto hervonden we ons humeur door dit type eten, bij Li's Garden, om te dopen tot "all you can wait". Voor ons in ieder geval NOOIT meer.

7. Witte en Bassie's profielfoto
    Witte en Bassie heeft een recensie geschreven voor Boelies

Witte en Bassie

Heerlijke saté gegeten en een geweldig tournedos op sfeer was ondanks de drukte leuk en de bediening vlot en gezellig.

Aanradertje na een dagje strand.

8. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Nightshades

Prima gegeten, lekker vlees, vis, fruit, ijs, op woensdagavond, keuze genoeg! Goede kok! Interieur is wat somber, netjes opgeknapt, oa een nieuwe vloer, verf, behang, moet hier en daar nog wat afgewerkt worden! Verzorging buiten terrein kan beter, ziet er niet zo uitnodigend uit. Verder vriendelijk personeel, lekker gegeten, een prima restaurant!

9. Kleine Hansie's profielfoto
    Kleine Hansie heeft een recensie geschreven voor Boelies

Vanavond de slechtste sate ever gegeten. Droog taai en aangebrand bah bah bah... Dit aangegeven en onze borden zijn mee terug naar de keuken genomen. Maar vervolgens krijgen we wel de rekening!!!
    Een eigenaar/manager die dronken aan de bar hing was niet voor reden vatbaar. Ik doe dit niet snel maar hier moet je echt NOOIT GAAN ETEN DUS!!!!

10. Fam. De Kramer's profielfoto
    Fam. De Kramer heeft een recensie geschreven voor Boelies

Fam. De Kramer

Heerlijk gegeten. Bij een mooi uitzicht over het water.
    Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

11. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Boelies

Anoniem

Had gereserveerd, had eigenlijk niet gehoeven.
    Lange wachttijd.
    Ossehaaspuntjes die een zeer vreemde nasmaak hadden. Geserveerd met 7!! gebakken krieltjes. Nieuwe gehad maar ook die smaakte niet goed. Kreeg door dat de kok geproefd had en die vond het oke smaken. Ze komen je dan ook niet tegemoet door bijv een paar drankjes niet te rekenen ofzo. Nee gewoon volle pond pond betalen.
    Kind en vriend redelijk gegeten.
    Ons zien ze niet meer.
    Sorry.

12. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Boelies

Heerlijk plekje in de zon. Goed eten meer dan voldoende vriendelijk personeel.

13. Arjen van der Most's profielfoto
    Arjen van der Most heeft een recensie geschreven voor Boelies

Arjen van der Most

Wij komen hier graag om te eten. Alles was prima behalve de ossehaas puntjes die waren vreselijk taai. Verder kun je merken dat het krap zat is met het personeel. Wij komen zeker terug.

14. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor Boelies

Jessica

Wij hebben gereserveerd voor de verjaardag van onze zoon na een zonnige dag strand. Van tevoren hebben we gevraagd of we bij mooi weer buiten konden zitten en aangegeven dat het een verjaardag betrof.
    Eenmaal aangekomen bleek dat alle plekken gewoon open waren (wat is dan het nut van reserveren hier?) door de grootte van de groep waren de tafels buiten niet beschikbaar. Terwijl er mensen met zijn tweeën aan een 8 persoonstafel zaten en wij nu een plek moesten zoeken. Toen ik ons gezelschap melde dat ze ook niet echt met je mee denken voelde iemand zich aangevallen en dat ze geen plek kan toveren. Daarbij word bij een reservering altijd alleen binnen gedekt. Prima, maar had het dan even gemaild nadat de reservering bevestigd werd. Dan hadden we er rekening mee gehouden. Daarbij was er ook binnen geen tafel gedekt. Er werd nog even gecheckt of we in de agenda stonden, want ik heb na de reservering toch ook echt nog bericht dat er wat mensen bij zouden komen en dat was volgens mail aangepast.

Het etentje resulteerde in een binnentafel en een buitentafel. De buitentafel kon alleen voor 4 personen, waardoor er dus 2 mensen van ons gezelschap naar huis zijn gegaan om daar te eten. (En dat op een verjaardagsetentje!) de reservering stond op 18.30 En nadat we eindelijk zaten hebben we na een tijdje een voorgerecht besteld voor de binnentafel en een hoofdgerecht. Uiteindelijk zaten we rond 20.30 Nog voordat we ons hoofdgerecht geserveerd kregen.

Het duurde zo lang dat we er klaar mee waren en geen dessert meer hebben besteld, maar voor de kinderen maar gewoon een magnum hebben mee genomen. Vreselijk.

Ik wil alleen de jongedame wel een compliment geven, omdat ze zo vriendelijk was en bleef en nadat ze later vernam dat het voor de verjaardag van een 11 jarige was heeft ze bij de magnums(om mee te nemen) alsnog een schaaltje opgemaakt met wat fruit en slagroom plus een sterretje en een verjaardagsliedje gezongen.

Al met al duurde en duurde en duurde het en was de sfeer zoals we ons vantevoren hadden voorgesteld al verpest bij aankomst. Daarbij had ik wellicht anders gereageerd als ze wat begripvoller waren geweest. We komen gewoon uit Hellevoetsluis, maar Boelies zal voor ons nooit meer een optie zijn voor een gezellig etentje en zeker niet als het om een verjaardag gaat. Jammer, want de locatie is leuk.

15. Magda's profielfoto
    Magda heeft een recensie geschreven voor Boelies

Prima gegeten. Gezellige ambiance en heel vriendelijk personeel.

We hebben wel lang gewacht op het hoofdgerecht maar het was gezellig zitten.

16. Jan van Buuren's profielfoto
    Jan van Buuren heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Cillie

Jan van Buuren

Gisteren met vrienden gegeten, zeker op voorspraak van hoge AD notering. Bij aankomst direct te horen gekregen dat geen bestellingen werden opgenomen omdat het te druk was-nota bene gereserveerd om 18.30.
    Na een 1 uur voorgerecht. Weer 1 uur wachten lauwe doorgebakken ossehaas - niet te vreten.
    3 Kwartier later zijn we maar weggegaan, nagerecht teruggestuurd.
    Bijna 3 uren totaal voor een menu van niks - heb ik het nog niet eens gehad over de rekening.
    Aanfluiting, ophoepelen met die rotzooi- kom nooit meer terug.

Jan van Buuren, Burg. Van der Jagtkade 76 Hellevoetsluis.

17. Thamers's profielfoto
    Thamers heeft een recensie geschreven voor Restaurant La Cabana

Thamers

Heerlijk gegeten met vrienden, wij komen hier wel vaker, wel van te voren reserveren.

18. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Shoarma Dave Pizzeria

Eten besteld, zou binnen een half uur bezorgd worden! Voor de bezorging moet je ook nog betalen! Gebeld na 1 uur en twintig minuten waar het eten blijft! Ja erg druk was het antwoord. Waardeloos, bestel hier nooit meer eten. En nu maar wachten… zou het vandaag nog komen?

19. Sonja den Ouden's profielfoto
    Sonja den Ouden heeft een recensie geschreven voor Bistro in de File

Sonja den Ouden

Heerlijk gegeten en goede bediening.

20. Rik's profielfoto
    Rik heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

We komen hier al jaren. Maar sinds friends and bites er in zit. Is het eten niet goed. Maar supergoed. Ik heb in jaren niet een sparerib beet gepakt dat het vlees er van af viel. Nou hier is de plaats. Een dikke 10+. Supervriendelijk personeel en food. En natuurlijk kind vriendelijk. Met adventure done ernaast. Klasse geworden. De lekkerste ribs in jaren. En aan te bevelen voor iedereen.

21. Irma vlekke's profielfoto
    Irma vlekke heeft een recensie geschreven voor Boelies

Irma vlekke

Heerlijk eten bij de boelies gezellige bediening en vriendelijk.

22. Steffie de vliet's profielfoto
    Steffie de vliet heeft een recensie geschreven voor Stars

Steffie de vliet

Prima te doen, als het tetras vol zit moet je langer wachten dan normaal maar lekker eten en drinken en niet te duur.

23. Glenn Vlekke's profielfoto
    Glenn Vlekke heeft een recensie geschreven voor Boelies

Eten is prima en om wat te eten als je lekker naar strand ben geweest is het ook goed te doen.
    Om er echt speciaal uit eten te gaan zou ik toch ergens naar toe gaan met wat meer sfeer.

24. Enes Yavuzyigitoglu's profielfoto
    Enes Yavuzyigitoglu heeft een recensie geschreven voor Burger Street

Prima zaak. Heerlijke burgers.

25. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Boelies

Eten is ok. Maar het is nu de 3e keer dat we 5 kwartier op ons voorgerecht moeten wachten, en daarna 3 kwartier voor het hoofd gerecht.

Dit was echt de laatste keer! Jammer, want het is er wel altijd gezellig, maar dit kan echt niet.

26. Fam van Hoff's profielfoto
    Fam van Hoff heeft een recensie geschreven voor Boelies

Fam van Hoff

Het was als altyd weer zo heerlijk ik heb zelf de asperges met beenham genomen zo super lekker en vers Mijn man had een entrecote ook lekker dus genoten 👍🏼

27. Brasserie Adventuredome heeft een nieuwe foto