Op dit adres zit nu: Brasserie Barusta

1347205046 81
1392031648 87
1421916050 85
1485420403 87

1. Nu geopend onder nieuwe eigenaren: Barusta. Leuk en lekker!

2. Een gezellig en net restaurant, het ziet er keurig uit. Eten is veel zelfgemaakt en lekker, anders dan zoals gebruikelijk. Presentatie is mooi gedaan.

3. Familie Verschuren

Erg lekker gegeten op 2e kerstdag in deze sfeervolle brasserie. Met liefde gemaakt en geserveerd. Een echte aanrader!

4. Met mijn collega wild menu gegeten, vis en vlees zalm met garnalen zeetong en chocolade verrassing, vlees paté van eend en wild zwijn filet met rode uien, kastanje champignons, rode wijn. Dessert yoghurt bosvruchtenijs, en een wijn arrangement gekozen.

Leuke avond gehad, tot snel!

5. Ronaldo

1 punt
  6. Recent weer heerlijk gegeten bij restaurant De Klipper gelegen aan de haven in het pittoreske centrum van Hellevoetsluis. Na een hartelijk ontvangst in het gezellige restaurant hebben we gekozen voor het wildmenu.

Het voorgerecht was voortreffelijk met een boterzachte carpaccio in combinatie met een zacht romige wildpaté en vers afgebakken broodjes.
    Het hoofdgerecht bestond uit uiterst correct bereide wildzwijn gebraad. De buitenkant mooi gekleurd en van binnen heel licht rosé, voortreffelijk.
    Dit alles begeleidt door voortreffelijke wijnen.

7. De knusse Brasserie aan de Hellevoetsluise haven heeft sinds een paar weken weer haar voortreffelijke wildmenu's op de kaart staan. Na de hartelijke ontvangst en een aperitiefje hebben wij gekozen voor het wildmenu met als voorgerecht een selectie van paté en als hoofdgerecht de eendenborst. Beide waren voortreffelijk bereid qua presentatie en smaak. Ter afsluiting een heerlijk nagerecht van kaneelijs met peer en room. Al met al een zeer geslaagde avond tegen een heel schappelijke prijs.

8. Ruut Engelman

Na een hartelijke ontvangst met 14 mensen een uitgebreid menu. Uitstekend eten en een perfecte bediening.
    Een aanrader.

9. Fam. Hoogwerf

Voor onze trouwdag heerlijk gegeten. Zeer gastvrij ontvangen en het eten was met zorg klaargemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Afgelopen donderdag voor de eerste keer gegeten in Brasserie de Klipper. We werden zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Als voorgerecht hebben we ‘coquilles’ en ‘lekkers uit de Noordzee’ besteld (laatste gerecht op aanraden van de kok). Het hoofdgerecht bestond uit kalfsoester en noordzeetong. Kortom heerlijk gegeten en zou het restaurant dan ook zeker aanraden aan iedereen die een hapje wil eten op een mooie locatie in Hellevoetsluis. Wij hebben in ieder geval ons favoriete restaurant wel gevonden in Hellevoetsluis.

11. Voortreffelijk gegeten in de Klipper, het knusse restaurant aan de haven in het centrum van Hellevoetsluis. Na een warm en hartelijk ontvangst bestelde we het aanbevolen vis en vlees menu. Een kleine wijziging was geen enkel probleem daarom koos ik voor het voorgerecht bij het vlees menu de sublieme romige vissoep, deze is werkelijk voortreffelijk. Vol van smaak en rijkelijk gevuld. Ook op het andere voorgerecht was niets aan te merken, een vol bord met zalm, garnalen en paling. Het hoofdgerecht was voor het vis menu een voortreffelijk gebakken tong en voor het vlees menu een heerlijke malse biefstuk ( zie bijgaande foto's). Ter afsluiting een dessert van de Chef, wat ook weer buitengewoon rijkelijk en smakelijk was. Dat alles tegen een heel schappelijke prijs. Kortom een zeer geslaagde avond en zeker bij een ieder aan te bevelen.

12. Afgelopen vrijdag met mijn ouders bij Brasserie de Klipper gegeten.

Twee keer vis menu, één keer vleesmenu en een schnitzel gegeten. We hebben genoten van deze producten. Met liefde en passie gemaakt door de kok.

Ook zeker een pluspuntje voor de kok die af en toe naar buiten kwam om met zijn gasten een praatje te maken. Bediening ook ontzettend aardig en klantvriendelijk.

Zeker een restaurant waar we terug gaan komen!

13. Wij hebben hier afgelopen woensdag heerlijk gegeten. Als voorgerecht een carpaccio en hoofdgerecht Slibtong. Was perfect ! Bediening bijzonder gastvrij en de kok kwam zelfs vragen of dat alles naar wens was. Top avond !

14. Martinus

1 punt
  15. Van den Berg

Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten. En klantvriendelijkheid is ver onder de maat. Drie van ons bestelden een schnitzel. We hebben er nog maar 1 was de mededeling van de norse serveerster. Doe dan maar een kalfsoester graag met gebakken aardappels. Gebakken aardappels hebben we niet meer zegt ze en loopt gewoon door. Na anderhalf uur wachten kregen we een rauwe kalfsoester een droge schnitzel en ipv de bestelde ovenschotel tot onze grote verbazing twee in frituur gebakken camembert. De bestelling was niet goed doorgegeven aan de keuken dus hadden ze zelf maar bedacht dat het dan maar camembert moest worden. Zonder overleg en zonder excuses. Dit bedenk je niet. Serveerster en waarschijnlijk eigenaresse had duidelijk haar dag niet, maar daar mogen de gasten volgens ons niets van merken.

16. Bjorn en Natasha van der Borst

Wij hebben het erg goed naar onze zin gehad. Zeer gastvrij ontvangen en bediend. Lekker gegeten tegen een eerlijke prijs.

Wij komen zeker terug.

17. Karin Kampschreur

Heerlijk wijntje met overheerlijke zeetong!

18. René de wipper

19. steenhuysen

Zeer vriendelijke bediening, het eten was heel lekker en alles was vers. De kok komt zelf in de zaal om te kijken of alles naar wens is. Een echte aanrader! Prijs/kwaliteit is zeer ok.

20. Loet en Erica

Vorige week zaterdag heerlijk gedineerd op het terras bij de Klipper.
    Wij hebben het vismenu asperges gegeten. Was voortreffelijk! Vooral het voorgerecht was bijzonder smaakvol en leuk opgediend! We kregen ruime porties asperges erbij!
    Prijs/kwaliteit was prima! (€ 27,50 voor 3 gangen). Wel heel jammer dat je bij een fles Rose van €23,50 niet kosteloos een karafje water krijgt. Het was behoorlijk warm die avond en 2 x 500 ml Chaudfontaine blauw kost maar liefst €7,50. De koffie compleet daarentegen was voor €3,50 wel weer zeer uitgebreid met enkele los verpakte bonbons.
    Nogmaals het eten was prima! Ook de bediening is erg vriendelijk! De kok kwam regelmatig zelf even informeren of alles naar wens was.
    Wij komen zeker nog vaker terug als we weer in Hellevoetssluis zijn.

21. Prima plek om een avond buiten te zitten, constante kwaliteit en een enthousiaste kok/eigenaar met aandacht voor zijn gasten. Het eten is lekker en genoeg keuze op kaart met aandacht voor de seizoenen. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Er was nu een zeer plezierige serveerster! Ook binnen is het prima vertoeven hoor, ook al eens gedaan bij minder goed weer. Wij zijn er nu een aantal keer geweest, ook vorig jaar, en het is een vaste stek voor ons geworden!

22. Vandaag wat rond getoerd over VoornePutten. Bij toeval kwamen we in Hellevoetsluis terecht bij de Klipper. Een gezellige en sfeervolle zaak waarvan je er nog maar weinig aantreft. Voortreffelijke bediening en eten tegen een heel schappelijke prijs. Qua ligging, vriendelijke bediening en uitstekend eten is dit zeker een aanrader.

23. Vandaag weer een uitstekend vismenu bij de Klipper gegeten.
    Zowel de vriendelijke bediening als de sublieme keuken was weer uitmuntend. Door het mooie weer was er een gezellige en gemoedelijke sfeer op het prachtige terras aan de haven.

24. De Klipper is een warme gezellige lokale Hellevoetse zaak aan de haven, zoals er nog maar weinig zijn en waar wij regelmatig komen, zo ook afgelopen zaterdag.

Zoals gebruikelijk wordt iedereen hartelijk als vrienden ontvangen. Hoewel de zaak erg druk was, werden alle gasten door gastvrouwen Mati en Simone van de nodige warme, beleefde en correcte aandacht voorzien. In de keuken, waar Ronald de scepter zwaait, is eigenlijk maar een ding op te merken en dat is dat er met veel liefde en aandacht voor het vak en de gasten gekookt wordt. Wij hadden een vis - en vlees menu, beide waren voortreffelijk bereid, de vis krokant en sappig, het vlees mals en rosé.

25. Voor de vierde keer hier gegeten. Eigenlijk wisten we al dat het steeds slechter werd. Toch de proef op de som genomen. Slechte keus.

Voorgerecht van carpaccio was doordrenkt in verschillende sauzen en dressings. De Old Amsterdam was vervangen door een uitgedroogd plakje kaas. En onverklaarbare te kort gebakken spekjes en vers fruit als garnituur. Bij melding aan de kribbige dame, die voornamelijk druk was met een capabele nieuwe serveerster uitkafferen, werd de klacht afgedaan met de mededeling dat ze hier in 3 jaar nog nooit klachten over had gehad. Gezien de reactie begrijpelijk. Klacht werd afgedaan als onzin.

Vis voorgerecht was prima. Hoofdgerecht oneetbaar. Zeetong werd ongare slibtong, zie foto. Bij het afruimen en vraag naar niet gegeten tong, opnieuw discussie. Laat maar. Dessert inbegrepen bij menu, dus we mogen helaas nog niet naar huis. Bevroren bavarois, wat een feestje.

Rekening gevraagd, alles berekend. Opnieuw gemeld dat we niet tevreden waren. Woedende chef op ons af. Vertrek maar zonder te betalen. Ten overstaan van gehele restaurant uitgescholden en belachelijk gemaakt. Wel lekker wijntje gedronken en gezellig avondje samen gehad, jammer van het eten. Nooit meer, jammer van een leuke locatie met potentie, maar uitgebluste mensen zonder gevoel van gastvrijheid.

26. Vandaag met mijn ouders gaan eten bij de Klipper. Het was weer gezellig en het eten zoals altijd lekker vers. De asperges zijn een echte aanrader, zelfs mijn ouders waren dik tevreden. Ronald heeft zoals altijd weer flink zijn best gedaan en Simone wat kan ik zeggen, de perfecte gastvrouw :)

27. Jacqueline

Voor de tweede maal met z'n viertjes, terwijl we niet gereserveerd hadden, gastvrij ontvangen en snel bediend.
    De vorige keer was ook super, vandaar dat we weer terug gingen.

Heerlijke verse tong en goede biefstuk. De bediening was weer zo attent. Men wist zelfs nog wat we weken geleden hadden besteld. De gastvrijheid toppie en de producten lekker vers en met liefde bereid.

Goede producten. Lekkere wijn en een heerlijk kopje koffie (cappucino) met veel entourage, niet het verpakte horeca koekje!! Kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen.

Familie bedankt, de kok, de gastvrouw en de bediening.
    We komen zeker terug!

gr. Jacqueline en gezelschap.

28. Trudi Sonneveld

Ook vanavond was het weer heerlijk! We komen regelmatig in de Klipper en Ronald had zoals altijd een verrassend menu. Dit keer met asperges. Mooi opgemaakte koude asperges met zalm en zelfgemaakte eiersalade als voorgerecht en het hoofdgerecht met warme asperges en twee knapperig gebakken visjes. Verrassend waren de stoofpeertjes erbij. Simone is altijd vriendelijk en belangstellend. We hebben genoten en het dessert en de koffie met snoeperijtjes waren een prima afsluiting. Wat ons betreft tot gauw.

29. Het maakt niet uit in welk jaargetijde je gaat eten bij de klipper, het eten is altijd weer een culinair hoogstandje, wat ronald je ook voorschotelt. En simone is zoals altijd de perfecte gastvrouw. Vooral doorgaan.

30. Postbode Simon

De gastvrouw - en heer waren erg gastvrij, het eten was geweldig en de entourage is top. Prijs - kwaliteitverhouding is prima. Alles wat uit de (open) keuken komt is vers en met zorg bereid... dat proef je ook echt! Een echte aanrader (voor zowel vis- als vleesliefhebber).

31. Brasserie de Klipper te Hellevoetsluis is echt een aanrader! Nieuwe eigenaar, heerlijke, eerlijke gerechten, voor een redelijke prijs en gastvrije bediening. Gezellig aan de oude haven van Hellevoetsluis. Boten kunnen aanleggen voor de deur. Ook terras buiten aan de haven.

32. Fam Bensing +Surmond

Zondagavond met fam (6 pers) heerlijk gegeten in brasserie de Klipper. Was door chefkok Ronald veel aandacht aan eten besteed en de vis (tong) en biefstuk met voorgerechten waren overheerlijk. Zeer gezellige sfeer door gastvrouw Simone en uitstekende bediening. Is dan ook zeer voor herhaling vatbaar.

33. Wij vonden het maar heel gemiddeld en zeker niet zo hoog scorend als recensies op internet. De bediening was niet onvriendelijk maar wel wat dominant aanwezig. Wij vonden het niet fijn dat er mensen zaten te roken in het restaurant, die bovendien erg luidruchtig waren.

34. Cor en Ria

De Klipper is een echte aanrader. Het eten is met liefde en met zorg bereid. De kok vraagt dan ook een paar keer of alles naar wens is. Vriendelijke bediening en heeft ook alle tijd voor je, wat ook de sfeer bevordert. Wij komen daarom ook beslist vaker terug, want of je nu het vlees of vis menu neemt, het is allemaal prima in orde.

35. Hans en Corry

Na alle goede recensies te hebben gelezen zijn wij vol verwachting naar de Klipper gegaan om zelf eens te ervaren of de recensies kloppen. En inderdaad het klopt. Zeer gastvrij ontvangen, een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en het vis menu was uitstekend met alleen maar verse producten. Het menu had een prima prijs/kwaliteit verhouding. De chef kwam zelfs regelmatig vragen of alles naar wens was. We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer en de koffie na afloop was ook goed verzorgd. Een echte aanrader waar we zeker nog vaker terug zullen komen.

36. We wilden tweede kerstdag uit eten gaan en zochten op internet recensies van diverse eetgelegenheden in Hellevoetsluis. De Klipper kwam al erg goed uit bus en we besloten daar een tafeltje te reserveren.
    Nou, het was een hele geslaagde avond! De sfeer was prima, bediening vriendelijk en het eten zalig!
    Prima prijs, gezellig gesprek met de masterchef, lekker wijntje erbij, topavond!

Karin, Herman en Vince

37. Vanavond onverwachts gegeten in Brasserie de Klipper te Hellevoetsluis.
    We werden erg vriendelijk ontvangen ondanks het feit dat het op deze donkere dagen voor kerst niet druk was.

Al snel hadden we een lekker bok biertje en een chardonnay bestelt. De wijn werd geschonken in een mooi glas en was heerlijk!

Verrast werden we door de amuse van het huis, zalm paling en Hollandse garnaaltjes.

Daarna hebben wij allebei gekozen voor de vangst van de dag, tongfilet werd ons vertelt.

Aan het hoofdgerecht was duidelijk aandacht besteed. Daarnaast kregen wij allebei een bakje salade, spinazie met een eitje en verse frietjes. Zelfs aan een bakje stoofpeertjes ontbrak het niet.

Je kon proeven dat dit met liefde en aandacht was bereid.

Een betaalbare aanrader aan de haven van Hellevoetsluis.

38. Ontzettend vriendelijke gastvrouw wie, bleek later, de eigenaresse was.
    Wij kozen voor het Vis menu. Alles was heerlijk vers en het tempo waarop de gangen werden geserveerd was ook prima.
    Wat ik persoonlijk erg prettig vond is dat er diverse soorten groenten en ook nog salade als bijgerecht werden geserveerd.Niet alleen lekker, maar ook gezond :)
    Voor de bierliefhebber leuk te weten dat er diverse speciaalbiertjes geschonken worden, waaronder Belgisch.
    Ik kom hier zeker nog eens terug.

39. Henry en Harwich

Afgelopen vrijdag met mijn vrouw bij de Brasserie de Klipper wezen eten. Eerst op internet gekeken naar de recensies en vanwege de goede recensies op het net heb ik dit restaurant gekozen. We hebben helemaal geen spijt van deze keuze gehad, want het eten, de bediening en het personeel waren voortreffelijk. Ik kan het iedereen die van lekker eten houdt warm aanbevelen. Wij gaan zeker nog eens een keertje langs.

40. Aanrader, eerlijk eten en prima gastheerschap.

41. Vanavond voor het eerst bij de Klipper geweest. Het vis en het vlees menu gegeten. Prima ervaring! Prettige informele bediening, en niet onbelangrijk gastvrijheid optima forma. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede gerechten en " nette porties". Kortom we gaan daar vaker komen!

42. C. Hokken

Echt lekker ontspannen zitten eten. Vlotte bediening, zonder poespas. Ongedwongen en daar houden wij van. Nette schone zaak. Minpuntjes vind je overal, maar die zijn hier de moeite van het vermelden niet waard. Aanrader!

43. Lekker en goed eten voor een fatsoenlijke prijs

44. Angele, Joost en Olf

We zijn een beetje laat met de recensie, sorry. Op een doordeweekse dag, woensdagavond 25 september, in de Klipper gegeten. Het begon al met een geweldige ontvangst. Je voelt je gelijk "thuis". Dan ook nog eens het heerlijke eten (menu suggestie) waar het tenslotte ook om gaat.. De avond kon niet meer stuk. Samengevat, een aanrader! En voor ons voor herhaling vatbaar.

45. Het was afgelopen zaterdagavond een feest om bij jullie te borrelen en te eten. Heerlijk menu met een goede wijn erbij. Jullie zijn geweldig gelegen: heel gemakkelijk om zo vanaf de boot even langs te komen om te eten, te drinken, te schuilen of plezierig te wachten, alles met uitzicht op het water. In het nieuwe vaarseizoen zullen wij graag weer bij jullie aanleggen!

46. Dirkje De Jong

47. Gisteren, 22-9-2013, hier met een aantal vrienden gegeten. Wij waren op vakantie en zijn hier toevallig "binnen gevallen". Wij hebben hier zeer goed (Klipper vis-menu) gegeten. Het eten was perfect, smakelijk en de borden waren leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening en een goede sfeer.

Wij komen zeker terug. Het omrijden waard!

48. Het was echt super goed eten bij de Klipper met een warm welkom! De slibtong en de biefstuk waren erg lekker. Wat een leuke verrassing was is het aperitiefje van het huis en door de kok gebracht.

49. Prima restaurant, plezierige bediening, lekker eten! Een aanwinst voor Hellevoetsluis.

50. Chris Wyffels

Opnieuw een heel positieve ervaring (25 augustus 2013) - deze keer op bezoek met mijn bejaarde ouders voor lunch. Alles prima in orde en de chef kwam de vis spontaan fileren toen hij zag dat mijn moeder er wat mee aan het worstelen was. Heel lekker, zoals gebruikelijk; en ongedwongen sfeer.

51. Meerdere malen heerlijk genoten.
    Kwalitatief goed eten en prima service!

52. Met mijn meisje heerlijk gegeten. Best wel een drukke tent, ondanks weinig personeel ging het allemaal prima en was er toch aandacht. Bediening en kwaliteit waren top.

Zeker tot een volgende keer.

53. Het was een perfecte avond, onder het genot van een lekker hertog jan biertje heb ik heerlijke mosselen gegeten.

54. Je kan goed merken dat de kok verstand van zaken heeft, dat hij goed weet waar hij mee bezig is.

Zeer goed eten, lekker vers en mooi gepresenteerd.

Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit.

Ontspannen sfeer.

Een aanrader.

55. Heerlijk gegeten. Smaakte super. Goede bediening. Mooie locatie.

56. Het eten was weer heerlijk!! De opmaak van de borden, kunstwerkjes !! Gisteren mijn schoonouders kennis laten maken met De Klipper. De pan mosselen rook zo lekker dat ik ,die geen mosselen lust bijna toch een wilde proberen. Gelukkig kwam mijn voorgerecht net op tijd !! Leuk hoe de kok persoonlijk aandacht geeft , dat kom je niet veel meer tegen. Simone en haar moeder geven ons een welkom gevoel. Onze tweeling van 13jaar hebben zo veel gegeten, we stonden versteld.
    Bedankt en tot gauw.
    Fam. Tsang

57. Edward en Nancy

Het was een gezellig sfeer,om goedkoop en heel lekker te eten. De service was heel goed. Er word goed in een team gewerkt. Het was zeker voor herhaling vatbaar.

58. Gezellig terras aan het water! Leuke no nonense bediening, recht voor zijn raap en goudeerlijk! Lekker gegeten! Komen graag nog een keer terug als we met de boot in Hellevoetsluis liggen, Hartelijke groet Nicole!

59. Een gezellige plek waar je voor een redelijke prijs lekker kan eten. Ik kan best zeggen ik heb zelden zo lekker gegeten van voorgerecht tot het dessert gewoon heerlijken. Fijne bediening. Zeker een aanrader voor wie lekker wil eten voor een betaalbare prijs. Daarom van mij 4 dik verdiende tienen.

60. Ideaal om via internet te kunnen reserveren, binnen 10 min. al een bevestiging!
    We hebben heerlijk gegeten in een relaxte omgeving, vriendelijk personeel, schone zaak. Slechts 2 minpuntjes; zeer beperkte vegakaart en waarom al het eten, zowel voor-als hoofdgerecht, vis,vlees, vega en soep, dik bestrooid moet worden met gedroogde groene kruiden ( het leek soms wel op een weiland) is mij een raadsel, het voegt niets toe, integendeel, het deed eerder afbreuk aan het het verder heerlijk klaargemaakte eten! We komen hier zeker nog een keer terug maar vragen dan vooraf wel de gedroogde kruiden achterwege te laten.

61. Gerard&Annelies

Meerdere keren (H)eerlijk gegeten, verse producten, gezellige sfeer, goede bediening, geen 'poespas' maar alles precies zoals het hoort.

62. Asperge menu was heerlijk, mooi gepresenteerd door vriendelijk personeel en in een gezellige ambiance. Al meerdere malen een geslaagde avond beleefd en komen zeker weer terug.

63. Restaurantje aan de haven in Hellevoetsluis, een knusse locatie waar men nog de tijd voor zijn gasten neemt.
    De chefkok Ron kookt met passie en liefde voor zijn vak en dat is te proeven.
    Alles kraak vers en perfect gebakken en/of gekookt.
    De charmante en kundige bediening door Simone en Martie dragen bij tot een geslaagde avond.
    Wij komen er regelmatig met familie en vrienden en altijd een succes.

64. Lekker gegeten, prettige bediening, persoonlijk ook. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen terug!

65. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.

66. Prima avond, lekker gegeten en gedronken.
    Wij komen in de zomer terug. Genieten op het terras.

Proost

67. Wij hebben er afgelopen zaterdag 16 maart gegeten het was geweldig, het eten is goed de sfeer is goed en gezellig.
    Simone die de bediening doet zorgt goed voor de gasten, je voelt je erg op je gemak.
    Haar vader die de kok is doet het met passie en dat merk je hier kunnen nog een hoop restaurants een voorbeeld aannemen.
    Bedankt voor de gezellige avond.
    Angelique&Roel

68. Zonder reservering met mijn vriendin binnenkomen vallen vóór dinnertijd. Dit bleek geen enkel probleem, een tafel was zo gedekt. Een heerlijke varkenshaas gegeten. Uitgebreide verse garnering bij de maaltijd. Kort gezegd: Heerlijk eten, een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

69. h mertens

Mooi 4 gangen menu, vakwerk. Gerookte zalm, ravioli gevuld met kreeft met een saus en garnaaltjes plus twee grote slip tongen na de hollandse kazen. Elke en ik hebben een top avond gehad, dat dit bestaat voor deze prijs. Kijk uit naar het nieuwe maand menu, tot dan chef en bediening.

70. We hebben met z'n vieren genoten van het vismenu, groenten waren iets te zout, kregen wel excuses van de chef. Goede prijs /kwaliteit verhouding zeker een aanrader. We komen zeker terug.

71. Linda en Caroline

Heerlijk gegeten! Zeer sfeervol restaurantje aan het water. Zo'n carpaccio vind je nergens! Ervaren kok die met passie kookt en dat proef je. Mensen met hart voor de zaak en de klanten. Zeer aan te bevelen! Wij komen zeker terug.

72. Bijzonder gezellig restaurantje gelegen aan het water in het centrum van Hellevoetsluis. Hier terechtgekomen voor een lunch en dat bleek een goede keuze. Ruime keuze uit simpele en meer complexe gerechten in een hogere prijsklasse. Prijsniveau is goed, bediening prima, zou hier zeker terugkomen.

73. Afgelopen vrijdagavond gegeten. Gemoedelijke sfeer. Personeel zeer vriendelijk en in voor een praatje.
    Het eten was dik in orde. Heerlijke schnitzel op verassende wijze klaargemaakt.
    Ik kom zeker nog eens terug.

74. Willemijn Bijl

Gezellige zaak, maar ik voel me behoorlijk gepakt. Was hier met zes mensen waarvan er vier een "menu"namen en twee van "de kaart". Wat bleek, degene die van de kaart kozen namen een boerencarpaccio en twee sliptongen, het "menu" bestond uit een carpaccio en twee sliptongen + toetje. Er was geen verschil tussen de boerencarpaccio en de gewone carpaccio en de rest was ook het zelfde alleen de prijs niet. € 27.50 voor van de kaart zonder toetje en € 24.50 voor het menu met toetje...ik voel me katerig maar niet van de drank..mooie reclame..

75. In de afgelopen 2 weken ca. 3-4 keer bij ze gegeten en als afsluiting van 2 weken Hellevoetsluis nog een een heerlijk ontbijtje. Heb zelden zo'n lekkere verse zeetong (zonder poespas) gegeten! Ron helemaal top, wij komen zeker weer terug! Dames bedankt voor jullie gezelligheid, onze kinderen hebben ook genoten van de animatie op vrijdag 27/7....rollin, rollin houden we erin.....
    Ga zo door en tot snel weer!

76. Gemoedelijke sfeer. Nette aankleding van de zaak en bovenal goed eten voor een prima prijs.

77. Wat een leuke zaak! Leuke locatie, leuk ingericht en de eigenaren doen er alles aan je een leuke avond te bezorgen. Wij eten er regelmatig, en altijd goed.
    Prijs is goed en het eten is super! De Chef maakt er prachtige gerechten van, met verse ingrediënten.

Zeker een aanrader!

78. Mensen met een hart voor mensen.
    Kok is zeer ervaren en kookt met grote smaak.
    Zijn inkoop is per dag en dus vers.
    Prijskwalitiet is dik in orde.
    Beveel dit zeer aan.

79. Willy Donker

Vanavond met drie personen heerlijk gegeten. Het maandmenu met vooraf carpaccio als hoofdgerecht 2 sliptongetjes en als dessert een creme bruleee voor 21,50 euro was de prijs dubbel en dwars waard.
    Goede prijs kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en prima bediening.
    We komen hier zeker nog eens terug.

80. Zaak stinkt naar oud frituurvet. Eten is kwalitatief onder de maat en lijkt op klaargemaakte kant en klaar gerechten.
    Eens maar nooit weer!

81. Leuke zaak, aardige mensen, heerlijk gegeten.
    Moeilijk parkeren, maar een wandelingetje na het eten kan geen kwaad:-)

Aanrader

Vr gr